,a gdzie znajduje się pompa cyrkulacyjna? jeżeli jest w układzie to w skrzyni. Chyba że tam jest to inaczej rozwiązane - np stale pracująca pompa hydrauliczna bo chodzi na tym samym oleju i przy okazji odpowiada za obieg oleju przez układ chłodzenia Poszukaj jakiejś tabliczki znamionowej kto jest producentem tej skrzyni i dopiero po tym możesz szukać...
Witam Panowie mam taki sam przypadek w wysoką temperaturą płynu. Napiszcie proszę czy udało Wam się rozwiązać problem. z góry dziękuje bardzo. Pozdrawiam
Gdzie masz podpiętą pompę od tego chłodzenia Be Quiet? Drugie sprawa pokaż gdzie masz zamontowaną chłodnicę w obudowie.
Nie używaj nic do czyszczenia układów bo czasami robi się więcej szkód niż pożytku. Zrób test na CO2. Ale przedmuch może być problemem szybkiego nagrzewania i przegrzewania się silnika. Sprawdź termostat, może się zaciął i nie otworzył. Obieg wody możesz sprawdzić ściągając odpowietrznik na małym obiegu przy pracującym silniku, woda powinna sikać małym...
Kolego, zamiast inwestować dalej w ten silnik, lepiej sobie kup nowy. Czasem widziałem na szrotach x17dtl za 700zł. Nowy silnik na szrocie, coś wspaniałego.
Zatkane chłodnice lub skorodowane i wysypane lamelki do tego wysoka temperatura dają taki efekt.
A jesteś w stanie sięgnąć ręką między ramą z wentylatorami a chłodnica? Pod nim są nakrętki wentylatora.
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
termostat otwiera się przy ok.90 stopni ,a wentylator włącza przy ok. 100 .to dane książkowe .Jeżeli nic sięnie dzieje ,nie wyrzuca wody to może wszystko dobrze? daj mu pochodzic trochę dłużej na postoju to może załączy ,jeżeli chłodnica gorąca to wygląda .że wszystko ok.
To normalne że płyn dostaje wysokiej temperatury bo skraplacz nagrzewa ci chłodnice wody. DLatego wentylator po załączeniu klimy pracuje na 1 biegu.
Sprawdż korek na zborniczku może być nieszczelny.
około 100stC bo takie jest początkowe otwarcie termostatu przy spokojnej jeździe. To otwarcie termostatu zależy od techniki jazdy ? Kontynuuj, kontynuuj. Jeżeli ma temp cieczy w zakresie 100-105 czyli ma uszkodzony pierwszy stopień wentylatora chłodnic.
no możliwe ze zostaje tylko chłodnica . bo wszystkie inne podzespoły zostały wymienione wraz z czujnikami . to jak naj lepiej sprawdzić ta chłodnice?
Pomysł wręcz komiczny. W strumieniu spalin ulatują kilowaty energii z wysoką temperaturą do dyspozycji. Przez chłodnicę jak wyżej kilowaty w atmosferę...
(at)azrooh Paste rozsmarujesz cienką warstwę nie ładuj za dużo ani za mało. Ma być pokryty cały IHS. " IHS oznacza zintegrowany rozpraszacz ciepła. IHS to metalowa pokrywa zewnętrzna procesora. Służy zarówno jako powłoka ochronna wokół krzemu przetwarzającego, jak i ścieżka wymiany ciepła między procesorem a chłodnicą procesora."
Pritarder jest zintegrowany z układem chłodzenia i płyn chłodniczy jest płynem roboczym hydrauliki. Nie ma żadnych dodatkowych wymienników, ani chłodnic.
wentylator się włącza (jak zewrę na krótko w czasie jazdy to jest w miarę dobrze. Latem jak włączałem klimę też się grzał. Myślę że jest to chłodnica ale brak mi pewności.
Po prawej stronie skrzyni znajduje sie zawór bocznikujący olej powracający z orbitrola.Częsc idzie przez chłodnice oleju,reszta do smarowania skrzyni biegów. W związku z tym układ chłodzenia nie jest jakos specjalnie wydajny,no ale chlodnica oleju powinna byc gorąca.Pewnie problem z zaworem.lub zatkana chłodnica/przewody. Jednak alarm juz przy 35*C...
Przy uszkodzonej głowicy,najczęściej woda jest wyrzucana ze zbiorniczka,gotuje się itd...,ale nigdy nie widziałem ,żeby załączało wentylator ,bo w układzie tworzy się ciśnienie które wyrzuca wodę z objegu i wtedy chłodnica jest raczej zimna.U ciebie powodem będzie wadliwy termostat lub czujnik który jest odpowiedzialny za załączenie wentylatora,który...
Najpierw nowy czujnik w chłodnicę.
Nastąpiła wymiana -termostatu -chłodnicy :)
Rano zaobserwuj jak zmienia się temperatura obu węży podgrzewania reduktora LPG. Zakręć wielozawór przy butli LPG i sprawdz następnego dnia, jak z temperaturą płynu chłodzącego. Niezależnie od powyższego, dobrze odpowietrz układ chłodzenia - wcześniej sprawdzając czy nie widać miejsc ubytku płynu (plastikowe trójniki LPG, połączenia zaciskowe przewodów,...
Witam, ASTRA H 2006 Z16XEP. Pierwsza usterka to strzelony przewód w układzie chłodzenia - guma się przepracowała albo ją ciśnienie rozerwało. Syczenie przy zbiorniku wyrównawczym nie słychać więc płyn chłodzący nie gazuje. Przy pomocy Tech2 wszystkie biegi wentylatora chłodnicy da się załączyć. Chłodnica się załącza przy 108C lub nawet wyższej temperaturze....
Jest zimno , i takie spalanie może wychodzić w dodatku że jeździsz krótkie odcinki . Nie szukałbym tutaj narazie żadnej usterki.Jak ci zacznie palić 15 to wtedy można czegoś szukać. Chłodnicę masz zasłoniętą aby szybiej łapał temperaturę ?
Witam sprawdź czy nie jest zapchana chłodnica oleju.
Sprawdzałeś temperaturę płynu termometrem? Poprawność działania wskaźnika? Zmień mechanika na innego bo ten to wymieniacz nie mechanik. Jeśli faktycznie będzie wysoka temperatura do sprawdzenia zostaje pompa wody i chłodnica.
A może przekłamuje wskaźnik w konsoli, albo masz zamuloną chłodnice, wyciągnij i wypłucz.
A chłodnica to czym jest chłodzona? Lisek, wrzuć na luz. Chłodzenie albo nie styka, albo pasta jest stara, cokolwiek. Można jeszcze sprawdzić, czy chłodnica wody faktycznie jest chociaż ciepła.
Mam wrażenie ze w trasie olej trzyma 100, wjadę do miasta i rośnie do 110. To będzie ta chłodnica oleju czy szukać czegoś innego przez co olej się przegrzewa?
Czujnik temperatury wentylatora jest umieszczony w chłodnicy. Odłącz wtyczkę i zewrzyj w niej kawałkiem przewodu oba styki. Jeśli wentylator zacznie się obracać to znaczy, że albo uszkodzony jest czujnik temperatury, lub chłodnica nie osiąga odpowiednio wysokiej temperatury. Brak ciepłego powietrza z nawiewu wskazuje na skrajnie niski poziom płynu w...
Witam, mam dziwny przypadek przy ciężarowym mercedesie 814 Ecopwoer ( silnik atego ). Temperatura silnika skoczyła do około 90 stopni C w czasie ostatniej trasy. Wymieniony został termostat, temperatura nadal jest wysoka. Zastanawiam się dlaczego chłodnica w dolnej części jest chłodna. Czy układ chłodzenia może być zapowietrzony? Jeżeli tak to w jaki...
Ale jest taki bezpiecznik przy drzwiach "20A" w pierwszym rzędzie drugi chyba i jak go wyciągnę to oba wiatraki chodzą ale na pierwszym biegu. A termostat daje temperaturę na chodnicę bo jest ciepła przed wymiana termostatu chłodnica była zimna czyli nie puszczała a czujnik jeden mi wymienili a drugi powiedzieli że jest dobry to sam nie wiem. Kilku...
Jak ma dobry płyn, to nie zagotuje. Poza tym wysokie temperatury były w późniejszych wersjach Opli. Astra F, G miała "normalne" wskazania. H. Nie miała zegara, ale można było sprawdzić. I przy chyba 105 otwierał się termostat. Z Corsą pewnie podobnie. Chłodnica może zapchana.
1. A jak wygląda olej normalnie czy go "przybyło"?? 2. Auto traci moc?? 3. To na pewno nie wina mostu są luzy na wale?? Jakieś stuki? Myślę że to odrębny temat. 4. Termostat masz całkiem wyjęty?? Jeśli tak to auto jest na dużym obiegu więc płyn od-razu płynie przez chłodnice czyli nie powinno się przegrzewać. Wentylator ten duży powinien się załączyć...
A chłodnica gorąca jest?
Poradziłem sobie z tym problemem okazało się, że chłodnica była zapchana w środku.
co powoduje automatyczne załączenie wentylatorów na chłodnicach i zabranie dużej ilości ciepła z chłodnicy silnika. Tu jeszcze trzeba doprecyzować, aby rozwiać wszelkie wątpliwości - wentylator, chłodnica i skraplacz klimy są "kanapką", czyli jeden za drugim. Skraplacz jest zawsze przed chłodnicą, a wentylator, to zalezy od modelu. Ale zawsze jest...
Więc jak pisze jest OK, termostat ci nie puszcza na chłodnicę.
Pompa w tym AiO jest zasilana tylko z płyty czy ma dodatkowy przewód do zasilacza? Wszystkie AiO z zasilaniem tylko z płyty można o kant wiadomo czego pobić. Pompa nie ma wystarczającej wydajności, żeby odpowiednią ilość wody przetłoczyć w odpowiednim czasie. Co do samego pomiaru temperatur - na wszystkich konfiguracjach sprawdzałem temperatury za pomocą...
No właśnie dobrze wyczytałeś znajduje się on na przedniej belce pod przednim zderzakiem, przykręcony jest na dwa wkręty na kluczyk, jak staniesz przed samochodem i podniesiesz maskę, wymontujesz grill i między chłodnice a belkę włożysz rękę to znajdziesz wiązkę instalacji i opornik w kształcie kostki prostokąta.
Za wysoka była temperatura paliwa. Paliwo też powinno mieć swoją chłodnicę i w czasie upału lepiej by był pełny zbiornik. Silnik długo pracujący na wolnych obrotach może się zatrzeć. W czasie upałów stosowałbym inny olej i płyn chłodzący o wyższej temperaturze wrzenia. Gdzie znajduje się chlodnica agregatu chłodniczego ? Auto powinno być parkowane w...
Nie ma to jak wymienić wszystko do okoła :D Chłodnica nagrzewa się? Odpalasz auto, pyka sobie na wolnych, obserwujesz wskazówkę czekasz aż wentylator się włączy i sprawdzasz czy chłodnica gorąca czy nie.
Problem polegał na tym, że w zbiorniku wyrównawczym był płyn a chłodnica była pusta gdyż przewody od zbiornika do chłodnicy były pozapychane - stąd auto łapało wysoką temperaturę i skakały obroty. Wyczyściłem przewody i uzupełniłem chłodnicę płynem i wszystko już jest w porządku.[/GVideo]
Martwi mnie to że góra ma bardzo wysoką temperaturę a kilkanascie cm niżej dół jest zimny,czy zachodzi takie zjawisko jak zamulona chłodnica?
Chłodnice trzeba wymontować i porządnie wyczyścić , tak samo inercooler i chłodnica klimatyzacji, dopiero po takim zabiegu może być efekt.
Witam Uruchomiłem test i czekam, jesli chodzi o chłodnice i węże to tak: Dotykałem ręką i wg mnie są równomiernie ciepłe to znaczy jeden wężyk ciepły jest lekko, drugi chłodny, Chłodnica chłodna. Mam też termometr do ciała ale ma funkcje mierzenia temperatury przedmiotów (nie mam jakiegoś specjalnego), i tak: Wężyki temperatura waha się w granicach...
A myślisz, że taki wpływ miała by chłodnica zamontowana na przodzie obudowy? Gdzieś słyszałem, że nie jest to najlepszy pomysł, ale nie mam innej opcji jej montażu, ponieważ kości RAM są za wysokie więc chłodnica wraz z wentylatorami nie wejdzie na górę obudowy.
dzięki czyli wentylator powinien wciągać powietrze przez chłodnice , a u mnie w ursusie c 330 dmucha na chłodnice więc mam żle założony wiatrak
Objawy braku ogrzewania: chłód z nawiewów - Regulacja klap ciepło zimno działają wysoka temperatura silnika bliska 100 stopni brak załączenia wentylatora wysoki poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym ciepła chłodnica Brak ogrzewania w kabinie!! Zjawisko zdarzyło się nad ranem przy -15 stopni
Robicie w swoich konstrukcjach chłodnice powietrza na wyjściu z sprężarki? Przerobiłem swojego polmo AHS pod zawór od wody ale dość szybko padł, zapewne za mała odległość od głowicy i wysoka temperatura go wykończyła.
chłodnicy z rurek miedzianych i wstawienie na palenisko Ile kolegi zdaniem takie rurki wytrzymają? Moim zdaniem króciutko :-( Jeżeli już samoróby kolektora to lepiej i taniej wyjdzie czarna rurka gardeny plus trochę złączek. Samochodowa chłodnica jest z aluminium, a wytrzymuje wysokie temperatury na ognisku. Sądzisz, że rurka miedziana jest słabsza...
W tym silniku są dwa czujniki temp. Jeden przy termostacie, drugi w chłodnicy. Przy małym obciążeniu silnika termostat otwiera się dopiero przy 105*C, więc w chłodnicy pewnie była zbyt niska temp. do załączenia wentylatora. 100*C - 1 bieg, 105*C - 2 bieg. No dobrze ale te 111 °C nie osiągnąłem przy małym obciążeniu silnika, wróciłem z trasy przy włączonej...
Radzisz by dołożyć coś takiego(patrz obraz) Tak tylko wiatraki mają dmuchać na chłodnicę a nie z niej wyssiewać.
Witam mam problem z i7 12700kf ostatnio zmieniłem chłodzenie z endorfy fera 5 na Cooler master ml 240 illusion bo pod obciążeniem miałem 100stopni ale po zmianie na chłodnice mam gorsze temperatury w spoczynku a pod obciązeniem dalej to jest 100stopni
Polecam klej dwuskładnikowy ProSeal. Klei chłodnice i jest odporny na wysoką temperaturę. Powinno pomóc. Przed nałożeniem można go delikatnie podgrzać, dobrze wymieszać i wtedy zalać pęknięty element. Uprzednio dokładnie oczyścić i odtłuścić.
Plyta ma 1 x PCI-E x 16 Karta grafiki to gigabyte 3080rtx Oc. Karta posiada customowe chłodzenie wodne z potężna chłodnica, temperatury nie byly wysokie na obciążeniu. Co do zasilacza to 1200w Gigabyte Aourus. Wiec mocy starcza. Dziwne ze działalo wczesniej tip top a teraz nic.
to samo mialem w unie. Niby był dobry bo puszczał ale okazało się, że usczelka podczasz otwierania podwijała się i nie otwierało go do końca. Wymieniłem termostat i włącza się przy około 95-100
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Sorki, tak, jak najbardziej masz rację. Nie zwróciłem uwagi na rok w tytule. W tym roczniku nie zakładali już filterków w module olejowym tylko jest w pompie wody. W takim razie chłodnica oleju jest do sprawdzenia- może jest zamulona lub zatkana?
witam citroen jumper 2,2hdi 2004rok problem polega na tym że na wysokich obraotach jest ogrzewanie a jak spadna obroty znika i leci zimne jak jade koło z predkoscia 110 temperatura idzie dosć wysoko popuszcze gazu spada wymienilem nagrzewnice zawór chłodnice termostat czujnik temperatury niewiem juz co z tym robic
Jak by się ta pasta nie ułożyła to chyba nie powód żeby procesor z TDP 65W osiągał takie temperatury. Czy pompka się nie opiera o te kondensatory? Został widoczny ślad pasty na całym bloku? Pokaż zdjęcie wnętrza komputera jak jest zamontowana chłodnica względem pompki.
Może zacznijmy od początku czy urządzenie niedomagało zgłaszało błędy ,czy po prostu sprawdzałeś parametry pracy. Może urządzenie jest całkiem sprawne tylko sprężarka się wkręca aby odpowiednio dogrzać chłodnice jednostki wewnętrznej a punktem odniesienia jest tylko czujnik temperatury na parowniku .U siebie mam zainstalowaną klimatyzację Fujitsu i...
W takim razie zostaje jeszcze chłodnica ? Ewentualnie od klimy chłodnica jest zawalona czymś i nie ma takiego przepływu powietrza ?
Jadąc na "Sporcie" przy wyższych prędkościach i trzymając obroty 3-4,5 tys. wyrzuca płyn, temp. podchodzi pod 120° po czym wraca do 90° (rzecz jasna zwalniam do 100 km/h). Odkręcam korek, jest słyszalne syknięcie i muszę dolać płynu. Pytanie, skąd wiesz, masz pewność, że taka jest kolejność, jak to napisałeś? Wg mnie, raczej kolejność jest taka - Przy...
Wymuszenie trybu turbo działa tylko przez określony czas, tak jest w większości urządzeń klimatyzacji, potem urządzenie wraca do swoich nominalnych parametrów. Następnie sprężarka będzie modulować swoją moc, bo zabezpiecza sprężarkę np. przed wysoką temperaturą końca skraplania. Podstawowy parametr, jaki powinieneś zmierzyć, to temperatura powietrza...
z tego co wiem to te moduły sprawdzają się w wysokich temperaturach , zbyt wysokich dla WC . zresztą na tweak.pl sobie poczytaj . szkoda zachosu , lepiej kupić pożądny blok i chłodnice od poloneza :-)
Witam od dłuższego czasu jak kupiłem citroen na termostacie podczas szybkiego pędzenia na autostradzie np temperatura na termostacie przechodzi połowę i dochodzi do 8/8/30 wiecej nie pójdzie komputer pokazuje od 100 do 110 stopni. Pytanie do znawców czy to normalne? Mam chłodnice zalaną płynem do chłodnic żadna woda
Witam Sprawdzałeś czy wentylator pracuje. Dodano po 2 Chłodnica gorąca czy zimna,jeżeli zimna ,a wysoka temperatura ,może być wina termostatu.
To jest moc 5,6kW, i chyba pierwszym pytaniem jakie powinieneś sobie postawić to gdzie i jak chcesz tę moc wydzielić - do powietrza? - w jaki sposób? - konstrukcja jest pochodną tego problemu. Chodzi o to, że przy chłodzeniu powietrzem będą bardzo wysokie temperatury co rodzi awaryjność, kwestie bezpieczeństwa, trudność w wyprowadzeniu ciepła na zewnątrz....
Niestety na miejscu najmocniejszą jaką mieli to GTX275 - inne na zamówienie, a ja nie lubię czekać. Nie mam zamiaru podkręcać karty graficznej - nie mam potrzeby. Nie martwię się o temperatury na zewnątrz, chłodnica jest w zimnym korytarzu - to jedno z zimniejszych pomieszczeń w mojej posesji, a jeśli nawet temperatura otoczenia będzie wysoka, to zawsze...
Myślałem nad czujnikiem przy termostacie jutro mam zamiar go kupić i sprawdzić. Znajomy także mówił, że korek od zbiorniczka może też być przyczyną , jest to możliwe ? Pompa wody raczej nie, bo przewody dochodzące do chłodnicy i sama chłodnica jest gorąca.
Zapchana chłodnica, zapowietrzony układ, niedrożne węże do obiegu płynu chłodzącego. W ostateczności pompa.
Tworzywa sztuczne też się spawa. Tylko nie wszystkie się da. To może być problematyczne. Szczególnie, że to mieszanka odporna na wysoką temperaturę i wysokoudarowa. Będzie trudno dobrać sztyft. I zapomnij, że trwale zgrzejesz to z czymś innym lub wkleisz na jakieś lepiszcze. Tam jest wysoka temperatura i wysokie ciśnienie. Wszystko puści. Możesz próbować...
Problem polega zbyt małym oddawaniu ciepła przez chłodnicę sprawdź czy nie jest zabrudzona na zewnątrz i w środku.
Witam. Posiadam Peugeota 207 1.4 8V z 2009 roku. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z układem chłodzenia, często się zapowietrza i wyrzuca płyn chłodniczy przez korek zbiorniczka. Wymieniłem termostat, obudowę i czujnik temperatury, wymieniłem chłodnicę, bo ciekła. Po przejechaniu około 10 km płyn podnosi się w zbiorniku pod sam korek, tak jakby powstawało...
Wymieniłem chłodnicę. Po wyjęciu ze starej wypłynęły spore ilości gęstej mazi.
Obieg jest zamknięty wtedy woda krąży bez chłodnicy. Jak czujnik pokaże że temperatura jest zbyt wysoka włącza wolnoobrotowy bieg wentylatora, jeżeli nie skutkuje i temperatura nie spada załącza drugi bieg - wysokoobrotowy. Co ma oznaczać chłodnica się nie włącza. Czy chodziło Ci o wentylator? Czy chłodnica jest gorąca czy nie? Bo wtedy uszkodzony jest...
witam gromleon pomyślę nad twoim patentem tylko się zastanawiam jaki tam zastosować przekażnik aby się pracowała podczas rozruchu i pracy silnika?ewentualnie można zrobić na włącz-wyłącz na jakiś guzik?a tak poza tym masz mrze jakiś sposób żeby chłodnica się nie zabiła plewami kurzem?bo jak przejadę z 20 min to mam zatkaną chłodnicę i całą siatkę ochronną,temperatura...
Miałem ten sam problem , kombinowałem ze wsztstkim a przyczyna była bardzo prosta zabita chłodnica , poprostu trzeba zdjąć chłodnice klimy i kulera i dogładnie wymyć karszerem . To często się zdarza w Scaniach
Dużo rzeczy może być źle. Mogłeś nie zdjąć folii ochronnej z bloku. Mogłeś źle zamontować blok (może nie być w pełni i równo dociśnięty w prawidłowy sposób do procesora). Być może nieprawidłowo zaaplikowałeś pastę termoprzewodzącą lub zapomniałeś o niej. Zapewne chłodnica jest w pionie i węże są na górze, co nie jest idealnym ustawieniem, ale są możliwe...
Problem polega na podwyższonym ciśnieniu (?) w układzie chłodzenia. Audi A3 1.6 o oznaczeniu silnika BFQ. Problem polegający na zbyt wysokiej temp. układu chłodzenia, oscylującej w granicach 110 st. Temperatura otwarcia tego termostatu wynosi 105 stopni. Termostat nie otwiera się mimo zadanej temp. otwarcia. Jest on w tym silniku sterowany elektronicznie....
10W40 może byc syntetyczny jak i półsyntetyczny jak i mineralny. A kolega autor niech sprawdzi wentylator chłodnicy.
Witam. Mam problem z retarderem. Autobus Man Coach lions. Ostania zaczął sie dziwnie zachowywać. Gdy hamuje wyswietla się osłabiona moc hamowania.i wtedy też jest problem z temperatura silnika że jest za wysoka ...gdy ponownie użyje retardera podczas hamowania to temeratura spada . Czy może być problem z chłodnica retardera albo pompa wody... POZDRAWIAM
z opisanych przez Ciebie objawów; za taki stan rzeczy najprawdopodobniej odpowiadać będą dwa elementy... a dokładniej mówiąc uszkodzenie jednej z Nich... - termostat ( o nim już wspominałeś ) - pompa wodna a może być również niedrożna sama chłodnica jak i Jej przewody... żadnej z tych usterek Nie należy lekceważyć , bo jeśli kilka razy (a wystarczy...
Nie wiem czy o to Ci chodzi, ale BIOS pokazuje obroty na minutę. 1550 RPM i rosną, temperatura też rośnie. No jeżeli na pewno to ze złącza PUMP i tam jest podłączone złącze PUMP z chłodzenia to znaczy, że pompa pracuje. Poprawnie zamontowałeś ten blok z pompą? Zdejmij i zamontuj ponownie. Od razu zobaczysz jak rozprowadziła się pasta? Jaką pastę użyłeś?...
Paliwo chłodzi się do chłodzenia pompowtrysków. Paliwo chłodzi się na powrocie do baku by nie uszkodzić dość czułych czujników w baku a nie pompowtrysków (jak słusznie zauważył kolega jorge83 ) bo przy PD gdzie paliwo jest podawane do komór spalania pod wysokim ciśnieniem jego temperatura gwałtownie wzrasta, tak samo jest przy pompach VP44 gdzie sterownik...
Witam !!! Mam taki mały problem mianowicie nie włącza się wentylator chłodzący chłodnicę po osiągnięciu wysokiej temperatury przez silnik . Z tego co wiem są tam dwa czujniki umieszczone w pobliżu termostatu i ten na górze jest odpowiedzialny za włączenie wentylatora . Odłączyłem ten czujnik i zwarłem przewody doprowadzające do niego napięcie ( włączona...
A więc sytuacja wygląda następująco: wysoka temperatura była efektem nieszczelnosci chłodnicy, sprawdziłem wszystko, okazało się że przecieka na rogu. wyciek z chłodnicy usunięty. (druga chłodnica). Kilka razy dolewalem płynu po wymianie ale być może dlatego że musiał rozejsc się po układzie. Co do opalania na zimnym silniku, tu pojawia się większy...
Byłem na sprawdzeniu ilości czynnika i wszystko jest w normie. Jednak zostało zauważone, że przy maksymalnej pracy klimy przewód niskiego ciśnienia zamarza i kompresor się wyłącza. Sprawdzający powiedział, że do wymiany jest osuszacz i jakiś filtr. Ten osuszacz, to jest chłodnica klimy? (at)janekwisniewski789 masz jakieś nowe info?
Witam. Mam problem z bizonem Z 056 podczas pracy na wysokich obrotach wyrzuca wodę przez korek chłodnicy, temperatury nie łapie. Ma 90 stopni ale wypycha wodę. Co to może być proszę o pomoc. Dziękuję i pozdro AI: Czy układ chłodzenia był ostatnio serwisowany lub czy zauważyłeś jakieś problemy z nim wcześniej? Był serwisowany AI: Czy zauważyłeś jakieś...
Witam zanabyłem audi jak w temacie z uszkodzonym silnikiem. Problem polega na tym, że auto podobno się grzało.Wymieniłem chłodnicę bo stara była nieszczelna, zmieniłem olej, filtr itd. Przed zmianą oleju zalałem płukankę do starego oleju, zleciał straszny syf. Filtr aż pordzewiały znaczy się poprzedni właściciel nie zmieniał oleju zbyt często. Po wymianie...
Problem polega na tym że auto podczas jazdy wyskakuje błąd za wysoka temperatura chłodnicy i auto gaśnie po wyłączeniu stacyjki w uruchomieniu odpala. Po wymianie czujnika temperatury wody,termostat, https://obrazki.elektroda.pl/1674651400_... czujnik zbiorniczka wyrównawczego, nowy płyn, nowe świece, nowy olej, wyskoczyły błędy p0100...
Wiesz o ile wał ci nie pęknie i nie pęknie jakiś przewód olejowy to każdy dzisiejszy olej spokojnie obleci sezon. 20w50 Orlenu to ok 9zł/litr. Na chłodnice oleju nawiew dorobić.
Blok powinien być dociśnięty maksymalnie - na dodatek równo po każdej ze stron. Sprawdź sobie, czy nie masz przypadkiem podniesionego napięcia w biosie. Nawiasem mówiąc - Podaj konfigurację swojego WC - jaka pompka, długości przewodów, chłodnica i... ile mniej więcej jest płynu w układzie.
Dwa razy uszczelniacz mi pomógł. Nie wiem tylko jak to wpływa na efekty chłodzenia w wysokich temperaturach np. na południu Europy. Na szczęście mój stary golf tam nie pojedzie. :D
Jeśli to komuś pomoże (trochę czasu minęło, coś mogłem podkręcić) U mnie problemem był uszkodzony jeden z wentylatorów (szczotki) . Przy około 90 stopniach oba wentylatory zaczynają pracować w połączeniu szeregowym, jeśli temperatura rośnie dalej łączone są równolegle. Zawsze mają pracować 2 Sterownik od wentylatorów znajduje się w lewym przednim nadkolu...
Podłączam się do tematu. Nissan X trail T32 1.6 dci. Auto po wymianie silnika (wypadła panewka), generalnie jeździ ale po długiej trasie zapala się check i zwraca błąd P1489 (prawdopodobnie za wysoka temperatura w chłodnicy spalin EGR-a niskociśnieniowego za dpf-em). Czytałem na forach że wymiana tego czujnika nie rozwiązywała problemu ani wypalanie...
Płyta ledwo nadająca się do biura z Ryzenem 9 to istotnie bardzo ciekawe połączenie i proszenie się o problemy, mimo że Ryzeny nie potrzebują za dużo prądu pod obciążeniem. W sumie mógłbyś podać model tego Ryzena, bo Ryzenów 9 było kilka i różniły się dość mocno datą wydania. Zrób zdjęcie całości, żeby było widać jak zamontowany jest blok oraz chłodnica....
Kolego więcej pokory dla ludzi którzy chcą ci pomóc bo wyczuwam ironie w twym pisaniu ale do rzeczy ;; na początek sprawdz chłodnicę a mianowicie czy jak silnik jest rozgrzany to na całej jej powierzchni jest taka sama temperatura czy np na górnym rogu nie jest zimna bo według mojej oceny to albo termostat albo zapchana chłodnica (nie sugeruj się tym...
Witam serdecznie. Panowie posiadam Compair C42 z silnikiem DEUTZA f3l1011F. Mam problem z gaśnięciem kompresora podczas pracy. Po około 20-30 minutach zdarza się że sam zgaśnie. Czy ktoś z Was posiada może taki sprzęt i mógłby mi zmierzyć temperaturę na filtrze olejowym stopnia śrubowego podczas pracy? U mnie temperatura na filtrze po pełnym rozgrzaniu...
wysoka temperatura podajnika wysoka temperatura zamrażarka lodówka wysoka temperatura
atlas schemat instalacji bosch vario cyfrowy radio skaner
płyta indukcyjna płyta indukcyjna
CJD-9000P – ustawianie high limit, alarm górny, blokada SV, procedura krok po kroku Kabel minusowy kierunkowskazów w skuterze 4T - kolor i lokalizacja