Nagraj filmik i wrzuć link.
dlaczego chlodnica mimo wysokiej temperatury na postoju nie robi sie goraca Kolego mierz temeperturę silnika. Gorący to rzecz względna.
jeździe powinien się grzać a nie na postoju Może układ jest gdzieś przytkany i wyższe obroty pompy jakiś tam obieg tworzą, zaś na postoju jest gorzej i stąd temperatura
Jego mozna stwierdzic tylko sluchowo lub przez rozbiurke. Porzadny mechanik uczciwy powinien ocenic czy nadaje sie do wymiany. Z lancuszkami sprawa wyglada tak ze oryginal przejedzie 80 tys a juz lancuszek z 2 obiegu czyli zakupiony w sklepie przejedzie 20 tys. W sumie lancuszki sa bardzo dobre lecz kolka sie wycieraja bo robione z byle jakiego materialu.
Kolega eryk_pit napisał: Witam,po wymianie starej chłodnicy ciągnik szybko osiąga dość wysoką temperaturę na postoju a gdy spuszczam wodę z chłodnicy to z kranika od chłodnicy leci gotująca woda a z kranika od bloku letnia albo zimna.Co może być tego powodem? Myślę że kolega eryk_pit nie wie co pisze albo robi sobie żarty. Według mnie jest to fizycznie...
Ale to normalne, ze on się włącza sam np. Na postoju? Wyczytałem gdzieś na forum, że przy wysokich temperaturach albo na postoju na biegu jałowym może się załączyć. Tym bardziej, ze mamy teraz warunki pogodowe jakie mamy.
Witam kolegów forumowiczów ;) Mam podobny problem ze swoją maździnką 323j 1,58 BJ ;/ Zaczęło się od wyjazdu w Bieszczady - w wysokich partiach gór temperatura silnika wędrowała w maksymalne położenie. Był to piewszy tego typu przypadek, więc zjechałem na pobocze i podniosłem maskę...odczekałem chwilę. Nic to nie dało - jadąc na kwaterę zmiana temperatur...
Chłodnica musi być gorąca jeżeli się włącza wentylator , czujnik jest na chłodnicy.Może być uszkodzona pompa, chłodnica.Też mam podobny probłem ,wymieniłem pompę termostat, chłodnicę .Jutro będę testował. Jadąc w trasie temperatura była w granicach 97-98 C .
witam jestem po wymianie zabezpieczenia termicznego wentylatora i czujnika odpowiedzialnego za sterowanie wentylatorem. elektryk zabrał mi 200 zł a efekt taki ze auto wylądowało u niego drugi raz bo temperatura po jego wymianie wzrosła na postoju do 110 c . według elektryka wina leży po stronie całego układu chłodzenia , który doprowadza do przegrzania...
termostat otwiera się przy ok.90 stopni ,a wentylator włącza przy ok. 100 .to dane książkowe .Jeżeli nic sięnie dzieje ,nie wyrzuca wody to może wszystko dobrze? daj mu pochodzic trochę dłużej na postoju to może załączy ,jeżeli chłodnica gorąca to wygląda .że wszystko ok.
Temperatura? Ma to jakiś sens... chłodzenie raczej nie, wentylator chodzi a problem występuje od razu, czyli gdy sterowniki mają temperaturę otoczenia ( około 14st). Po kilku próbach jazdy, płyty są gorące, aż do zapalenia kontrolki zbyt wysokiej temperatury. Ale muczę sprawdzić przez menu, jakie odczyty temperatury są po postoju... może faktycznie...
Witam mam podobny problem z ogrzewaniem zaworek nagrzewnicy jest ustawiony na otwarty lub zamknięty reaguje tylko na hi i LO poza tym na innych wartościach np 27 , 22, 18 nic się nie zmienia w położeniu zawora. Cały problem w tym ze nie można ustawić temp po środku albo chłodzi albo grzeje na maksa byłem w serwisie na kompie żadnych błędów wiec mam...
Jak skraplacz ciepła nie odda to i w środku chłodku nie będzie. Także bez wentylatorów to nie ma racji bytu na postoju.
witam na 100% uszczelka pod głowicą na postoju będzie wszystko ok , właczy ci się wentylator temp bedzie w normie , natomiast w czasie jazdy temperatura zbyt wysoka , ciśnienie z któregoś cylindra dostaje się do układu chłodzenia , układ się zapowietrza i silnik się przegrzewa pozdrawiam
jak samochód stoi a nie jedzie to się nie chłodzi pędem powietrza a w związku z tym nawet bez termostatu na postoju będzie się grzał aż włączy się wentylator i co znaczy "za wysoka temp"? przecież na postoju za wysoka jest wtedy kiedy przekracza temp załączenia wentylatora a to przecież nie zaszło druga sprawa to że jak silnik pracuje na wyższych obr...
Na zegarze Mana wysoka temperatura płynu chłodzącego a z nawiewów leci zimne powietrze. Po zgaszeniu silnika i uruchomieniu za 15 minut temperatura prawidłowa (na postoju). W trasie znowu temperatura rośnie. Stan płynu bez zmian. Miał ktoś podobny przypadek?
Akumulator ciepła to izolowany zbiornik o pojemności ok 1000l z pompą ładującą i zaworem czterodrożnym.. Piec pracuje okresowo , ładując akumulator , a że to duży odbiór ciepła to pracuje na pełnej wydajności wysoka temperatura i najwyższa sprawność , później ciepło jest pobierane z akumulatora.Ale najpierw spróbuj ustawić piec tak żeby zostawało jak...
Kolego spróbuj w momencie kiedy nie chce zapalić podpompowac paliwo ręczna pompka. Jeśli wtedy odpali to problem leży po stronie niskiego ciśnienia paliwa. Jeśli nie to problem może mieć związek z wysokim ciśnieniem. Najlepiej było by podłączyć komputer i sprawdzić. Ciśnienie tłoczenia na postoju oraz test cylindrów. Warto też zrobić test przewowy.
twoja pompa pracuje prawidłowo, tak ma być. To jest pompa typu inwerter ,jak chcesz żeby dobijała do temperatury zadanej i się wyłączała ,to musisz sobie kupić pompę typu on/of.Jak już bardzo chcesz z niej zrobić ON/OFA.to załóż do niej sterownik pokojowy i wtedy będzie się wyłączała po osiągnięciu temperatury w pokoju.Przez ten czas postoju wychodzi...
Nie za mało pali? Moze mieszanka zbyt uboga, to by tłumaczyło wysoką temperaturę wydechu.
Niestety wymiana termostatu nic nie dała, termostat kupiłem firmy WAHLER. Auto dalej w czasie jazdy trzyma temperaturę a na postoju rośnie i włącza się wentylator po kilku minutach.
Po pierwsze procedury wypalania na postoju nie zaleca nawet producent z uwagi na wysoką temperaturę która może zdeformować podłogę a w skrajnych przypadkach pożar, patrz przypadki w W. Brytanii. Drugie - podczas procedury komputer zwiększa dawkę paliwa o 15% by właśnie osiągnąć tą temperaturę.
Witam. Mam problem z sterownikiem pompy paliwa w Passat B7 1.8 TSI. W upały samochód potrafił mi zgasnąć, zauważyłem, że dzieje się to po dłuższym postoju na słońcu, kiedy wewnątrz jest wysoka temperatura. W załączniku stary czarny sterownik i nowy Vika. Cały problem w tym, że po wymianie pompa co jakieś 15 sek podpompowuje paliwo po zgaszeniu, a nie...
Kto powiedział, że ma lecieć ciepłe powietrze? Stanowczo za wysoka temperatura. Wskazówka ma stać idealnie w pionie. Przy uruchomionym silniku jest widoczny strumyk płynu po odkręceniu korka zbiorniczka wyrównawczego?
to jest czujnik temperatury ?
To normalne że płyn dostaje wysokiej temperatury bo skraplacz nagrzewa ci chłodnice wody. DLatego wentylator po załączeniu klimy pracuje na 1 biegu.
A sterownik klimy nie widzi za wysokiej temperatury płynu chłodzącego?Masy sa ok?
Czy jeżeli na pół roku czy nawet dłużej odłącze zasilanie od lodówki to one się od tego psuje? Nie chodzi o zasilanie. W układzie chłodniczym podczas pracy, panuje niskie ciśnienie, a nawet podciśnienie, natomiast przy postoju panuje dużo wyższe ciśnienie, które powoduje perforację układu w miejscach osłabionych. Zjawisko to występuje gwałtowniej,...
Pacjent golf 4 1.6 SR apf Problem sporadycznie potrafi "powoli" zgasnąć podczas jazdy. Po paru kreceniach odpala. Czasami też po krótkim postoju nie odpala wcale (pompa paliwa pracuje). Po dłuższym odpala zawsze. Błędów BRAK immo off, silnik po kapitalnym remoncie, nowe świece i kable, nowy też czujnik wału AI: Czy używasz odpowiedniego rodzaju i jakości...
Ma do tego tyle, ze steruje pompa ... kiedy temperatura jest za wysoka włącza obieg wody żeby silnika nie przegrzalo. Poczytaj sobie trochę instrukcje serwisowa do tego pojazdu.
Witam mam problem z Volvo S60 2.0 t gdy jest bardzo ciepło gaśnie licznik i światła, sam się kluczy ogólnie to choinka ale silnik pracuje po dłuższym postoju odpala i działa co mogę na to poradzić
Po pierwsze to układ porządnie odpowietrzony? Po drugie czy włącza się wentylator? Po trzecie kiedy temp jest wysoka ? Na postoju podczas jazdy czy nie ważne? Jak jest grzałka w termostacie to jest to układ wysokotemperaturowy. Grzałką steruje ECM. Ale bym dawał tak 120 to max,130 za dużo.
Cześć, Doszedłeś co mogło być przyczyną? Dziś dopadło mnie to co Ciebie i też mam klimę na tyle, Ostatnio wymieniałem odcinki przewodów w nadkolu i dziś na postoju zaczęła migać dioda. Czytam o różnych rozwiązaniach, ale twój przypadek (temperatura rurek) jest identyczny. Pozdrawiam
Myślę że musisz porządnie sprawdzić co się dzieje na wolnych obrotach...ciśnienie na wysokim , na niskim , co widzi clip, wysterowanie sprężarki (tam masz chyba zmienne wysterowanie czyli zawór), jakie temperatury....
Witam , czym może być spowodowany brak wolnych obrotów silnika ? temperatura 90C i obroty 1100.... dziękuje za podpowiedzi
Myślałem , że na postoju nie powinno być tak wysokiej temperatury silnika , ale okazuje się innaczej , silnik nagżany jest do 115*C , ale gdy zacznę jechać , odrazu jest chłodzony i temperatura spada do 95*C , ogólnie myślałem , że coś jest nie tak z tym chłodzeniem w moim peugeocie , ale się chyba pomyliłem
Zagrzej go na postoju i obserwuj co sie dzieje. Wentylator powinien się uruchomić przy 105 stopniach. Może wszystko gra a czujnik temp troche przekłamuje.
Witam, mam problem z chłodzeniem. Problem pojawia się podczas jazdy, temperatura rośnie do 100-110 stopni i nie spada. Na postoju ładnie spada i jest okej. Wymieniony termostat i czujnik temperatury nie pomógł. Pompa także była wymieniana razem z razrzadem
Panowie w 2 kilometry faktyczna temperatura nie może wzrosnąć do 120 stopni, to niewykonalne przy normalnej jeździe. :arrow: Chociaż jeżeli głowica była by bez płynu a czujnik temperatury jest wkręcany w głowicę , to była by taka możliwość, ale też ciężko. :arrow: Może jakieś zwarcie w instalacji. Za mało danych i za mało informacji. Aby nie było wątpliwości...
pewnie jak daje się w dupę to w jednostkach chłodzonych powietrzem takie zjawisko występuje. trzeba jednak pamiętać o tym że nie można długo pozostawić włączonego silnika na postoju ponieważ niema ruchu powietrza miedzy żeberkami cylindra i będzie się przegrzewał.
Cześć przychodzę z zapytaniem, gdyż od niedawna jestem użytkownikiem nissana quashquaia 2023 1,3 dig t 158 koni z automatem cvt. Dziwi mnie wskazywanie przez komputer pokładowy spalania. Gdy auto stoi na d ze wciśnietym hamulcem spalanie wynosi 25 + litra czy to wgl mozliwe ??. Dzieki za odpowiedź AI: Czy zauważyłeś, że problem ze spalaniem występuje...
Do sprawdzenia wtrysków w Renault pewnie potrzebny jest Clip ? Jutro sprawdzę świece czy grzeją choć temperatury teraz dosyć wysokie więc to chyba nie ma większego znaczenia.
Nie znam dokładnego bilansu cieplnego i przepływu powietrza w zalezności od prędkości. Ale jeżeli na postoju przy włączonej klimie nie działa ci wentylator to znaczy że pierwszy bieg nie działa.
Witam. Mam problem z wysoką temperaturą w moim 306, mianowicie skacze ponad 90 stopni ( do następnej kreski, nawet dalej). Dzieje się to gdy jadę, nie na światłach, czy postoju. Dziś płukałem chlodnicę środkiem do odkamieniania i było sporo syfu( wlałem z 5 wiader), dałem świeży płyn, ale dalej jest to samo( odpowietrzałem oczywiście) Czy to normalne?...
Na postoju nie nagrzeje się mocniej. Przejedz się i zobacz jakie są temperatury po jeździe.
OK czujnik wymieniony na nowy oryginalny. Dalej bez zmian. Podczas jazdy temperatura cyklicznie podnosi się o około dwie kreski i powoli opada do prawidłowego wskazania. Wykluczam uszkodzenie licznika bo włącza się też wentylator za każdym razem, który uruchamia komputer po podaniu impulsu z czujnika temp. Mechanicy stawiają na termostat :( OK mogę...
Witam ,po wymianie termostatu bo stary nie dogrzewał silnika temperatura utrzymuje się na 95* dawniej jak stary był jeszcze sprawny temperatura utrzymywała się na 90*,pytałem tego mechanika co wymieniał i mówi że można tak jeździć bo ten nowy termostat tak trzyma temperaturę .Proszę o opinię czy to nie za wysoka temperatura jak na silnik benzynowy>...
sprawdź ile czasu pracuje a ile czasu stoi lodówka.Zwykle jest to ok 10 min. pracy a 30 min. postoju .Jeżeli jest inaczej sprawdź termostat i temperaturę w chłodziarce.Pozdrawiam
Jeżeli twierdzicie ze są to bzdury to pokazuje to tylko o waszej nie wiedzy w dziedzinie elektroniki samochodowej ! Nie wiem jak w hondzie lecz praktycznie każdy nowoczesny samochód niemiecki ma zabezpieczenie przeciw przegrzaniu silnika i nie raz się z takim czymś spotykałem ! Chodzi o to iż jeżeli temperatura silnika przekroczy jakąś granice układ...
jak rozwiązane są np. kamerki samochodowe jak maja akumulatorki to jakie że nie palą się i nie wybuchają Nowe podejście do rozwiązania tego problemu, to zastąpienie akumulatorów super kondensatorami. A nowoczesne samochody na upałach nie będą się palić? Posiadają systemy aktywnego chłodzenia/grzania pakietu w celu optymalizacji parametrów pracy. Gdzieś...
No właśnie też tak się zastanawiałem. Może pompa wody jest wadliwa bo była wymieniana nie tak całkiem dawno temu tylko nie wiem czy te objawy były przed wymianą bo wcześniej jeździła moja mama tym samochodem na bardzo krótkie trasy więc niczego nie zauważyła. Dodano po 2 Nic nie piszesz czy wentylator się włącza. To podstawa chłodzenia na postoju. Tak...
To są typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub pęknięcia w głowicy. Przy wysokich prędkościach wentylatory nie są potrzebne do schłodzenia płynu. Wg mnie typowym objawem uszkodzonej uszczelki (przedmuchu do układu chłodzenia) jest podnoszenie się płynu, przy otwartym zbiorniku wyrównawczym, po uruchomieniu zimnego silnika. Wtedy zamknięty...
Autostrada lub inna szybka droga i rura przez pare kilometrów. Pozdrawiam Dodano po 2 Chodzi o to aby w Fapie wytworzyła się na tyle wysoka temperatura aby możliwe było wypalenie cząstek stałych
Dużo rzeczy w instrukcji nie pisze (na przykła dnie wjeżdzac w słupy, barjerki, drzewa) ale są pewne rzeczy które "przechodzą z pokolenia na pokolenie" to się nazywa kultura techniczna. Jak w wierszyku Nie rusz Andziu tego kwiatka Róża kole rzekła matka Andzia matki nie słuchała Po kuła się i płakała Nie trzeba każdemu na kubku z kawą pisać ze .. No...
Po wymianie sondy powinno się zdejmować kleme minusową - reset kompa. Termostat: 1.Jeśli jest wskaźnik temperatury to należy zaobserwować czy w czasie jazdy nie spada za nisko - poniżej właściwej temperatury pracy czyli około 88stopni , albo gdy wskaźnika nie ma sprawdzić czy normalnie działa ogrzewanie czy przy pokrętle ustawionym na max. jeśli powietrze...
Czy jak podłączysz miernik prądu (amperomierz) szeregowo z akumulatorem, widać zwiększone zużycie prądu na postoju? Jeżeli tak, wyjmuj po kolei bezpieczniki i sprawdzaj którego wyjęcie obniży ten prąd do sensownej wartości.
1) Czy to normalne, że w moim Focusie 1.5 2016 rok, jak nacisnę sprzęgło podczas jazdy to nie spadają od razu obroty silnika poniżej 1 tysiąca, tylko najpierw na 2 sekundy zatrzymują się np. na 1,2 tysiąca a potrzymam to sprzęgło jeszcze 2 sekundy to dopiero spadają poniżej tysiąca obroty. To jest awaria czy jakieś ułatwienie dla zmiany biegów? Bo zazwyczaj...
W Toyocie T27 z 2012 roku po zmianie chłodnicy klimatyzacji podczas upałów na postoju klima dmucha ciepłym powietrzem. Podczas jazdy klima działa prawidłowo. Wentylatory działają na 2 biegu i czynnik był uzupełniany. Problem występuje podczas wysokiej zewnętrznej temperatury ok 30 stopni. Samochód się nie grzeje. Ostatnio podczas przeglądu i wymiany...
Komputer oczywiscie sie nie wylaczyl, a jedyne co mnie ciekawi, to to, ze wentylator caly czas chodzi na tych wysokich obrotach, a pamietam jeszcze czasy, gdy nie slyszalem jak pracuje. To znaczy wentylator w ogóle nie przestaje się kręcić i pracuje ciągle na 100% obrotów? To by źle świadczyło. W Pavilionach jest problem ze sterownikami Nvidia, które...
korek ok. nontrolka zaswieci sie czasem jak jakis czas pochodzi na postoju .mostkowałem w przekaznikach i chodza moze byc ten czujnik ??? Dodano po 3 pomózcie prosze
Witam mieliśmy 16 starych sami gs które pracowały w cyklach 72 h pracy 3 h postoju(suszarnia) Chodziły bezawaryjnie od 1996 r non stop. Warunki były ciężkie wysoka temperatura i wilgotność. Jedyną awarią w kilku z nich to konieczność wymiany kostek zaciskowych.
Witam Z moich doświadczeń z 126p w podobnego rocznika (1991) pamiętam iż takie objawy, to właśnie źle wyregulowany gaźnik, a dokładnie obroty biegu jałowego. Napiszę krótko: uruchamiasz silnik po nocnym postoju, po 10 sekundach pracy wyłączasz ssanie, czy bez ssania silnik choć kulawo, ale pracuje nadal? Jeśli pracuje, bo bez ssania nie powinien, to...
Witam wszystkich ekspertów ostatnio pisałem na forum ,na temat freonu r600a.Byłem wtedy na etapie usuwania nieszczelności w aristonie mba3832c.Po naładowaniu czynnikiem lodówka działa ale nie jestem pewny czy nie przeładowałem zamrażarka działa ,temp schodzi do -20stopni a chłodziarka maplus12 stopni.Ładowałem na oko i przedobżyłem szron na stronie...
Dzięki, czyli jeśli na trasie bez wentylatora chłodnica się schłodzi i ciśnienie spadnie to kompresor znowu będzie działać i na postoju znowu ciśnienie wzrośnie i się wyłączy i tak w kółko. Czy to prawda że w tych yarisach nie ma wskaźnika wysokiej temperatury płynu chłodniczego ?
Odległość musi być pomiędzy tymi nazwijmy konektorami a palcem rozdzielacza rdzeń cały czas jest dopychany przez sprężynkę do palca rozdzielacza. Skoro twierdzisz, że jest ok to tak załóżmy zastanawiam się nad tą temperaturą o której piszesz że na postoju jest ok a jak jedziesz to wysoka?
Witam Dziwi mnie niechęć do wezwania serwisu, przecież sprzęt jest na gwarancji, zaś na żądanie zapłaty można zawsze odmówić. Co do pomiaru temperatury sposób ze szklanką z wodą jest w warunkach domowych najlepszy, z tym że termometr musi być dokładny. Spotkałem się u Klientów z termometrami oszukującymi nawet o kilka stopni. Sam do pomiarów używam...
Jak w każdym nie zacofanym samochodzie pracą wentylatora steruje ECU. Pewnie szukasz problemu tam gdzie go nie ma. Wyższa temperatura silnika na postoju to norma.
Witam Dodam jeszcze moje spostrzeżenia dotyczące wpływu temperatury na wyświetlacze LCD w FIS-ie Audi i pochodnych. Sytuacja wygląda następująco, wyświetlacze LCD ulegają bardzo wolnej degradacji (działają ponad 10 lat w samochodach), ale nie są "odporne" na wysoką temperaturę, dużo lepiej znoszą niską. Jeśli zadbać o nie, to będą "świecić" i "świecić"....
Miałeś napisane o czujniki że go zwierasz ale poprawiłeś to, przez to w poście 12 i 24 pisałem czemu startuje wentylator. W pierwszym poście napisałeś że wentylatory chodzą jak zwierasz na 4pinowej wtyczce sterownika wentylatorów. Po zwieraniu termowłącznika na chłodnicy jest tylko jeden bieg. Tylko pierwszy bieg wentylatorów chłodnicy działa bezpośrednio...
Parametry wyglądają znośnie, jedynie podciśnienie w dolocie trochę małe ale silnik jeszcze nie był w pełni zagrzany i krokowy jest uchylony. To jest pojedynczy odczyt - lambda 0,96 czyli trochę za bogata mieszanka, a jeśli waha się między 0,96 a 1,04 to jest ok. No i oczywiście temperatura - powinna osiągać na postoju ok 92-94 *C.
Dragon400 a gdzie jest ten czujnik temperatury wtrysku. moze wiesz jk sprawdzic sonde lambda. Jak wyregulowac obroty w tym aucie. wydaje mi sie za mam za wysokie na postoju
Przecież zawór rozprężny działa cały czas Nie wiem, jak działa zwór rozprężny. Obserwując zachowanie ciśnień na zegarach wydawało mi się (nie znam się), że czynnik gromadzi się pod ciśnieniem przed zaworem, a po osiągnięciu odpowiedniej wysokości ciśnienia dochodzi do rozprężenia czynnika w parowniku i w efekcie spadku ciśnienia na wysokości konektora...
Termostat około 75-80 ,to jest taka optymalna za wysoka też nie dobra. Większość z nas poszła w grzanie drążka "glutkiem" ... Delavan tego jakoś nie trawi W razie jakiegoś postoju o-ring ma dosyć ... no i ewentualny olej w ścieżce smaży się niepotrzebnie Pirometr pokazał +/- 400*C ... Więc regulowana temperatura w tym miejscu wskazana jak u kolegi...
Na początek wymień termostat,skoro działa ogrzewanie to pompa wody jest w pożądku.Plyn chlodniczy w układzie cisnieniowyn ma temperaturę wrzenia ponad 110 stopni...woda sie do tego nie nadaje.Jezeli samochod jeździł na "kranówie"to chłodnica do czyszczenia/wymiany. Auto od początku było zalewane dobrymi płynami, wodę mineralną wlałem jedynie do spryskiwacza...
Przy gazowaniu na postoju nawet nie powinieneś uzyskiwać pełnych ciśnień doładowania, a tym samym bardzo wysokiej temperatury po sprężeniu. Moim zdaniem turbo może wchodzić w zakres niestabilny, tj. w tzw. „recyrkulację” czyli cofanie powietrza sprężonego przez wirnik do wlotu turbo. Powietrze nagrzewa się, spada zapotrzebowanie mocy, przy czym mogą...
czy każdorazowe włączenie wentylatora na II biegu razem z klimą spowduje szybkie wyeksploatowanie się wiatraka?. Na drugim biegu nie, jesli mówimy o wentylatorze II-biegowym, bo tak wykombinował przecież producent samochodu. Klima nie jest sterowana połozeniem biegów, ale temperaturą. Ustalmy prawidła tego świata ;-) 1. Jedziesz z prędkością 100km/h...
Mokry FAP ze względu na dodatek chemiczny ma niższą temperaturę wypalania i może się wypalać na postoju (choć nie powinno się tego robić w garażu czy innym pomieszczeniu). W przypadku suchego DPF procedurę wypalania statycznego można zainicjować jedynie ręcznie, automatyczne wypalanie nie dojdzie do skutku na postoju czy w jeździe miejskiej (może się...
Problem z odpalaniem rozwiązany. Po odpięciu wtyczki czujnika silnik odpalił bez najmniejszego problemu. Zaraz po odpaleniu podpiąłem czujnik i od razu obroty delikatnie się zmniejszyły czyli jakby komputer odbierał, że silnik jest ciepły. Tylko mam jeszcze takie pytanko czy ten czujnik jest odpowiedzialny za przekazywanie informacji na deskę rozdzielczą...
Witam. Mam problem z temperaturą w Golfie 3. W czasie jazdy nie osiąga nawet 80 stopni. Na postoju przy 85 stopniach włącza się wentylator. Temperatura jest niska, co za tym idzie auto DUŻO pali. Proszę o pomoc .
Wie ktoś może kiedy ta grzalka w termostacie powinna się załączyć? Zależy od obciążenia silnika. Teraz jest zimno to i grubo powyżej 100' . Dziwne że taka wysoka temperatura i dopiero grzałką się włącza. Często jeżdżę po mieście, górny wąż goracy i twardy A dolny zimny. Kilka razy krociec mi rozrywalo przez to. Dziwne też że jak go rozgrzewam na postoju...
Ciężko będzie coś tu napisać - ma być wlane pod ciśnieniem (vacum) - i dalej rozmawiać i to na odległość , zalewalismy kiedyś w ten sposob bulgotalo w nagrzewnicy itp (ierwsze auto/) teraz nawet na drodze- napelniamy podcisnieniowo. Masz termostaty u góry i w chłodnicy powietrza dwa małe, Masz czujnik ciśnienia płynu w chłodnicy na dole?nie pamiętam...
Do działania S&S potrzeba jest jest wiele informacji o stanie silnika. Nadzorowana jest temperatura silnika, temperatura spalin itp, jeśli będzie za wysoka system nie zadziała. W większości systemach jakie widziałem turbo jest chłodzone cieczą, "obwód turbo" ma swoją pompkę elektryczną która pompuje ciecz w czasie postoju.
Witam! Mam problem z instalacją LPG (Prins VSI, wtryskiwacze Keihin niebieskie) w moim aucie - Skoda Octavia 2 1.6 MPI. Problem występuje głównie przy wyższych temperaturach na dworze (wiosna - lato). Po przełączeniu na gaz obroty falują 500-1000, silnik się dusi, wciskając gaz nie przyspiesza. Po przełączeniu na benzynę wszystko ustępuje. Po kilku...
Witam, Mam malutki problem z moim UNO Fire (rocznik '97). Otóż po zapaleniu silnika samochód wchodzi na wysokie obroty. Niby wszystko w porządku, ale problem w tym, że pozostaje na tych obrotach bez względu na długość trasy (znaczy się na postoju, bo jak cisnę na gaz to nie przeszkasza ;-)). Czy to może być czujnik temperatury zasysanego powietrza?...
Wielu jest mechaników, ale niewielu diagnostów. Wewnątrz silnika samochodu panują wprost ekstremalne warunki. Wysokie temperatury oraz ogromne tarcie stale pracujących elementów mogą doprowadzić do jego przegrzania, a w konsekwencji poważnej awarii. Aby temu zapobiec, niezbędny jest sprawnie działający układ chłodzenia, w którym ważną rolę odgrywa termostat....
Dziś podłączyłem nowy bezpiecznik termiczny, ale zamontowałem go tak by nie miał szansy zadziałać. Wsadziłem termosondę tak by miała kontakt z grzałką i parownikiem, żeby zobaczyć temperatury bez otwierania zamrażalnika. Po postoju na czas wymiany zamrażalnik zszedł do -21°C (ustawiona temperatura to -18°C) po czym włączyła się grzałka osiągając 65°C....
Jeżeli dobrze zrozumiałem, temperaturę na zewnątrz komputer jak i climatronic pokazuje tak samo, prawidłowo bez zmian, temperatura wody tez Prawidłowa, odczyty spalania na postoju jAK i w trasie zawsze sprawdzałem na rozgrzanym silniku wiec to co wyżej podałem jest na silniku rozgrzanym.
To możesz obejrzeć na klimatroniku, sprawdź co Ci pokazuje. KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne....
Witam. Kupilem Audi a3 1.6 2002r. I padl mi akumulator po tygodniu stania. Myślałem że może aku stary ale to nie jego wina poniewaz sprawdzilem prąd pobierany na postoju i wahał się od 0.5-0.89 A. Skąd taki wielki pobór może być. Dodam że radio działa nawet po wyjeciu kluczyka ale po wyjeciu bezpiecznika z listwy prad spada na 0.4 A lub czasami nie...
Czujnik temperatury NOWY. WLASNIE TEGO SSANIA TO JAK NA LEKARSTWO.;( I SLABO REAGUJE NA APARAT ZAPLONOWY (ALE REAGUJE).A JAK MOWILEM W CZASIE JAZDY CZY NA POSTOJU NA "WYSOKICH" IDZIE JAK "ZLY". Dodano po 58 A na wałek rozrządu jaki? Pytasz o walek .? O co co konkretnie.?
Witam, Proszę o pomoc. Posiadam Scenica 1 polift z 1999r, że z silnikiem diesla i klimatyzacją. Nie działa mi ogrzewanie. Po wymianie termostatu, nagrzewnicy, zrobione płukanie układu, zalanie nowego płynu i odpowietrzenie układu i nadal nic. Nawiew działa na wszystkich biegach. Manetka od zmiany temperatury działa, znaczy słychać jak linka otwiera...
Już sama nazwa mówi, że mamy do czynienia ze wskaźnikiem a nie miernikiem. Czyli jego wskazania są orientacyjne. Nie mozna wyciągać wniosków o faktycznej temperaturze. I jest normalne, że temperatura w układzie chłodzenia rośnie podczas wolnej jazdy lub postoju. Ale przecież pojazd wyposażono w wntylator przy chłodnicy, które to urżdzenie ma się włączać...
tylko ten mały kontakt sterujący niesie informację cyfrową z ECU silnika, więc ciekawi mnie co zostało podane aby odpalić ten wiatrak? A przewód sterujący wiatrakiem był sprawdzany na przejście do ECU silnika? Tak poza tym jeżeli na zegarach temp. idzie na czerwone pole to taką samą informację widzi ECM, że temp. silnika jest za wysoka, a w tym modelu...
Witam.Wskaźnik temperatury nie osiąga 90 stopni.Na zimnym silniku nie ma problemu z rozruchem.Po rozgrzaniu się silnika jest problem z ponownym odpaleniem samochodu!Samochód po dłuższym przytrzymaniu na rozruszniku dziwnie drży,później zaczyna działać na wysokich obrotach- ponad 1000!Silnik chodzi jakby stał dłuższy czas!Sposób jego działania jest identyczny...
To jest kilka mozliwosci niedomagania : zbyt 'zimna' swieca zaplonowa - 'zimne' stosuje sie do jazdy na bardzo wysokich obrotach silnika, np. wg oznaczen 'Bosch' : W 260 / 280, itp., a jesli jezdzi sie 'turystycznie' - to trzeba stosowac 'cieplejsze' swiece, np. W 175 / 195 - 225 [ wg bardzo starych oznaczen Bosch ]. Moze tez trzeba stosowac mniej oleju...
Tutaj masz ukryte funkcje klimatronika: KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyswietlania temperatury. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij '+' temperatury aby zmieniac jednostki pomiedzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyswietlaczu klimatyzacji i wskaznika temperatury zewnetrznej. Dostepne kody diagnostyczne. Nacisnij i przytrzymaj...
Witam :) Podczas jazdy lub dłuższego postoju z włączonym silnikiem wskaźnik temperatury płynu chłodzącego nagle, ze wskazania około 90 st. szybko się podnosi i często dociera nawet do końca skali (czyli ponad 120 st.). Taka sytuacja trwa do około minuty, po czym wskazówka jeszcze szybciej powraca do temperatury około 90 st. Podczas tej sytuacji włącza...
http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml https://www.youtube.com/watch?v=9LwF9OK9... Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne...
Prawdopodobnie dalej pompa łapie powietrze, więc uszczelnienie do weryfikacji w pierwszej kolejności. Hak-2 w tym aucie nie na tym polega problem. Fakt, na gorącym silniku trudno utrzymać ciśnienie oleju i jak coś jest zużyte to najpierw na gorącym wychodzi. Ale w tym aucie zawodzą uszczelnienia i pompa zamiast oleju ciągnie powietrze - stąd komunikat...
Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Mam SAAB 9-3 2,2 diesel z 93r. Przy niskich temperaturach powietrza, poniżej 6-10 stopni C sporadycznie pojawia się szary dym spod lewego koła. Śmierdzący niespaloną ropą, czasem też ten dym czuć w kabinie. Usterka nie pojawia się latem ani przy wysokich temperaturach powietrza. Dymu jest naprawdę dużo,...
wysoka temperatura podajnika lodówka wysoka temperatura wysoka temperatura zamrażarka
sprawozdanie prawa kirchhoffa instrukcje obsługi bosch pralki amplituner instrukcja
naprawa forum lodówk obdii interfejs
Sterowniki i funkcje klawiatury Vakoss KS-2454 Schemat elektryczny Mitsubishi Pajero 3 3.2 DID