Sposoby chłodzenia urządzeń elektronicznych Wentylatory, radiatory, ogniwa Peltiera i inne rozwiązania. https://obrazki.elektroda.pl/1128260400_... Skuteczne chłodzenie urządzeń elektronicznych wymaga wyboru odpowiedniego rozwiązania, ale też dopasowania pod względem efektywności i parametrów technicznych. Producenci oferują rozwiązania...
https://obrazki.elektroda.pl/5412574600_... Remont lokalu użytkowego Narzędzia Bosch z elektronarzędziami Bosch dla profesjonalistów Podczas remontu lokalu użytkowego liczy się szybki postęp prac. Najemcy zazwyczaj zależy na tym, aby lokal jak najszybciej zaczął na siebie zarabiać. Dlatego ekipa firmy Remonciarze.pl modernizująca lokal w...
Źle zrobileś. Żadnej naprawy nie rozpoczyna się od regulacji. Wkręć śrubkę tak jak była, a sprawdź czujnik temp. cieczy chlodzącej (ECT), Najprawdopodobniej do komputera idzie info o wysokiej temp. silnika (dlatego po nagrzaniu pracuje prawilno).
Zobacz nad skrzynia biegów, w obudowie termostatu, zielony kolor.
Witam posiadam auto opel vectra b w kombi z 2000r wersja po lifcie 1.8 w benzynie. Jakiś czas temu zamontowałem do auta światła do jazdy dziennej philips day light 9. Światła zostały zamontowane przez elektryka w warsztacie. Światła załączają się dopiero po odpaleniu silnika i gasną po załączeniu świateł pozycyjnych czyli tak jak być powinno. Światła...
Objawy braku ogrzewania: chłód z nawiewów - Regulacja klap ciepło zimno działają wysoka temperatura silnika bliska 100 stopni brak załączenia wentylatora wysoki poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym ciepła chłodnica Brak ogrzewania w kabinie!! Zjawisko zdarzyło się nad ranem przy -15 stopni
Ty kpisz sobie chyba... Włączasz klimę i widzisz czy wiatrak pracuje czy nie. Jak Ci pomóc jak Ty nic wiedzy nie masz...
Siemanko, mam do was kolejna sprawe. Chciałem dziś wyregulować obroty bo były wysokie na postoju (1400-1500), wprowadziłem w tryb serwisowy (zworka) i ustawiłem idealnie obroty (ok 850), pracuje idealnie. Gdy samochód pracuje juz w normalnym trybie, to obroty są bardzo wysokie (1800-2100), Co to może być? zauwazylem że pod odpieciu przepływomierza obroty...
Witam szanowne grono posiadaczy Mazdy. Mam taki problem: jadąc stanąłem przed sklepem, zgasiłem auto, wróciłem, odpaliłem autko, rzucam na D i pojawiły się wysokie obroty, a Mazda ledwo co się toczy. Nadmienię, że Mazda Tribute 3.0 V6. Jak przeskoczy na 2, już później zmienia biegi, lecz gdy stanie to znowu obroty 3-4 tysiące, auto się toczy i aż osiągnie...
Jeżeli układ jest z odwracanym obiegiem (grzaniem klimą) to będzie drugi element rozprężny i zawór odwracający. Zgadza się, Honda stosuje w swoich autach z dieslem układ grzania gorącym gazem, wykorzystuje efekt rozgrzewania się sprężanego czynnika i w ten sposób za pomocą parownika ogrzewa wnętrze. Układ działa bodajże przy temp. zewn nie wyższej...
moto-doktor , to taki zagęszczacz do oleju dla zużytych silników.
zrobiłem koło zamachowe i trochęjest lepiej ale i tak sięna wysokiej temp. kręci
A jaki motul ? 5w30 czy coś innego? Zastanawiam się nad 5w40 A3/B4 albo 10w40 albo i 50 jak mi M. radzil. Ten olej ma dużo do roboty przy wyższej temp w tym silniku.
Witam. Po raz drugi przydarzyła mi się taka sytuacja, że temp. silnika osiągała 90stopni i w jednym momencie wskazówka wskakuje ma MAX, a na konsoli środkowej wyskakuje STOP o raz informacja o zbyt wysokiej temp. silnika i konieczności zatrzymania pojazdu. Słychać, że wentylator się nie włącza, ale po wypięciu wtyczki z czujnika temp cieczy, wentylator...
Skutery chłodzone cieczą nie posiadają wiatraka chłodnicy. Nie podłączenie/nie stykanie tej kostki będzie powodować nie wyświetlanie się temp. silnika lub nie zapalania się kontrolki za wysokiej temp. silnika zależnie od rozwiązania na wskaźnikach.
AH5 GM93857366 RENAULT 8200500397 JE252429050000 09/08 Takie numery, symbole są na piecyku. Nic więcej o tym urządzeniu nie wiem. Zastanawiam się czy tam jest zawór, czy zastosowanie dodatkowego zaworu na wężu pomogło by uzyskać wyższą temp silnika , bo po co nagrzewania piecyk i tylną nagrzewnice jeżeli jadę sam. ( w tygodniu to auto firmowe, a w weekend...
Za wysoka temp silnika ,za małe ciśnienie paliwa,to jest realne....
tak robiłem ale wtedy głowica w sprężarce była, teraz wszystko chodzi ale nadal dużo pali, ogólnie jeszcze chwila i go będę sprzedawał U mnie sprężarka powietrza nowa, głowica w górę 2x i dalej dwutlenek węgla w układzie wychodzi 7wtrysk nowy, dpf, jeszcze kupię chłodnicę egr nową bo twierdzą że może być to bo ma wyższa temp silnika na pysto 93-95...
W Matizach występował problem z modułem optycznym w aparacie zapłonowym i w pierwszej fazie często dawał podobne objawy sporadycznych trudności z uruchomieniem silnika. Kolejna częsta usterka dotyczyła cewki zapłonowej, a konkretnie uszkodzenia jej izolacji, przez co iskra skakała po korpusie do podstawy (masy). Wysoka temp. silnika, to niezależna sprawa.
jak samochód stoi a nie jedzie to się nie chłodzi pędem powietrza a w związku z tym nawet bez termostatu na postoju będzie się grzał aż włączy się wentylator i co znaczy "za wysoka temp"? przecież na postoju za wysoka jest wtedy kiedy przekracza temp załączenia wentylatora a to przecież nie zaszło druga sprawa to że jak silnik pracuje na wyższych obr...
To po ostygnięcu silnika problem powinien sam się rozwiązać? Wentylator ma dwa biegi. Den drugi najwyższe obroty uruchamiany jest tylko przez klimatyzację czy przy wysokiej temp silnika tez załączy? Nie mogę sobie poukładać tej informacji. Silnik się gotuje a sterownik nie ma powodów aby uruchomić wentylator?
No niestety na to niema lekarstwa, ta sonda może się pojawiać bo termostat może nie dogrzewać silnika(ale nie powiedziane) normalnie trzyma temp. 90stopni? są jakieś jeszcze objawy? falowanie? wysokie wolne obroty, szarpanie? cokolwiek?
Z czym mam problem.... to długa historia. Np. ze sprawdzeniem termostatu w warunkach domowych, o aktywatorze termicznym nie wspominając. Zobacz ile audi a3 jest z zepsutymi silnikami (uszczelka, przegrzania, panewki, pobór oleju) i ile z nich ma ten "fantastyczny" system mapowanego termostatu. Generalnie skomplikowano prosty układ niepotrzebnie. W warunkach...
Jak dobrze pamiętam, tak z głowy więc mogę się pomylić "40" to za wysoka temp silnika, powyżej 150 stopni. Czy on jest z budowany na 2 czy 3 kartach MP1514?
Brak adaptacji ,zły odczyt z MAP,zły odczyt z czujnika temp. albo dziura w dolocie. Co mówią parametry?
zostawiłem pracujący silnik, żeby zobaczyć czy załączy się może wentylator, ale się nie załączył Silnik pracujący na biegu jałowym nie jest praktycznie w ogóle obciążony. Wentylator jest załączany przekaźnikami, więc to że w ogóle się włącza - czy to po włączeniu klimatyzacji, czy poprzez test diagnoskopem - świadczy o tym, że całe sterowanie i zasilanie...
a po odlaczeniu czunika temp. na cieplym i na zimnym silniku tez trzyma 3000rpm ? Pozdr. Procekkk
Jednak najgorsza (najkosztowniejsza) opcja z możliwych, szkoda :cry: W przypadku chłodnic oleju objawy po wyczyszczeniu układu zazwyczaj są widoczne dopiero przy wyższych temp silnika, olej w zbiorniczku przy upg niestety widać już przy niższych.
Sprawdź opór tego czujnika z którego był ściągnięty kabel. Może być tak, że ten czujnik oszukuje. Najlepiej na zimnym silniku podpiąć vaga i zobaczyć w blokach czy wszystkie czujniki temp. pokazują takie same lub bardzo podobne wartości.
Schemat modułu raczej nieosiągalny. -dlaczego przypuszczasz że drugi (szybki) bieg wentylatora nie pracuje. Drugi bieg to bieg krytyczny, załącza się wtedy gdy pierwszy bieg nie daje rady tzn. temperatura silnika znacznie urosła lub ciśnienie w klimie jest bardzo wysokie. Tu potrzebny tester z funkcją "test elementów", lub możesz zasymulować czujnik...
Powodem jest na 99% źle zakodowany sterownik. Inne powody to poślizg paska napędzającego, lub brak sygnału z czujnika prędkości obrotowej sprężarki. Jeszcze inne to zwarcie w obwodzie, lub zbyt wysoka temp. silnika widziana przez sterownik silnika.
Sprawdzę ten tłok.Dziwi mnie że tłok puchnie tylko przy większej prędkości a do 50km/h nic się nie dzieje. Nawet jadąc po łące wolno. Wiadomo wyższa temp. silnika bo ma ciężej i nie ma problemu. Mechanik podpowiadał że może silnik za mocno skręciłem i zbyt ciasno chodzi, ale to nie możliwe bo przed założeniem cylindra wał ręką obracałem swobodnie.
Wymieniłem ten mały termostat ale nic to nie dało. Zacząłem bardziej kręcić silnik i temp. utrzymuje się trochę wyższa. Moim zdaniem chłodnica EGR "zabiera" tą energię cieplną.
To nie było sprawdzane, ale czy aby na pewno te objawy wskazują na to? Od po 3 próbach odpala, pochodzi 30 sekund i jedzie normalnie. Jak już odpali, to te pierwsze chwile chodzi nierówno i jakby zaraz miał zgasnąć, jakby dostawał za mało paliwa. Jak się nim jedzie zaraz pod odpaleniu, czy zimny czy ciepły to nie ma żadnego spadku mocy, szarpania itp....
A jak się maja świece żarowe nie grzeją cały czas bez względu na temp. silnika? Wyrzucił jakieś błędy po podpięciu kompa?
Częstą usterką w tych peugeotach są skorodowane szczotkotrzymacze w silnikach wentylatorów powodujące blokowanie się szczotek.Proponuję sprawdzić na "krótko" obydwa silniki osobno.Powyższa usterka jednego z nich powoduje włączanie się tylko jednego z wentylatorów już przy zbyt wysokiej temp. silnika,natomiast nie włączanie się wentylatorów przy temp.niższej...
Witam, zajść to może kobieta :D , takiemu doradcy to by trzeba sprzedać Zidana :D , 0W... i 5W... są to oleje syntetyczne 0W.. z krakingu węgla kamiennego a 5W.. z specrafinacji ropy 10W... i wyzej są mieszanką bazy syntetycznej i mineralnej ,liczba ostatnia jest wyznacznikiem temp otoczenia w której ma pracować silnik im wyższa liczba tym wyższa ta...
witam, zalecany do tego silnika jest olej 0w 30 , 5w30-40 , to też olej syntetyczny różni siejedynie materiałem wyjsciowym do produkcji bazy (0w-węgiel kam , 5w-spec kraking ropy), drugi człon cyfrowy to zakres temp w jakiej ma pracować silnik im wyższy np60 to tropik, 15w40 jest rzadszy w temp pracy 80°C niz 0w40, poniewaz technologia produkcji bazy...
Z seryjnych praktycznie tylko jednostki gaźnikowe nie miały blokad obrotów,( poza wyjątkami). Tak disle, jak i benzynowe mają limiter, w celu ochrony silnika przed uszkodzeniem mechanicznym na skutek zbyt wysokich obrotów. Co do ich wykorzystywania, jeśli jednostka ma temp. pracy, jest to dopuszczalne krótkotrwale. Dopuszcza się to jako metodę diagnostyczną,...
Spróbuj odłączyć klemę od akumulatora minusową i dotknij ją na chwilę do plusowej powinny wykasować sie błędy. Możesz także sprawdzić czujnik tęperatury mówisz:... Zauwazyłem jedną rzecz, czasami (może dwa razy) po długiej jeździe, przy wysokiej temp. silnika, wolne obroty ustawiają się w miarę normalnie. Jak obroty się ustabilizują to odłącz czujnik...
Zdecydowanie do wymiany moduł zapłonowy pod cewką ,nie czepiać sie sterownka.Objaw występuje po rzgrzaniu silnka przy wysokiej temp. otoczenia dlatego jest to latem a nie zimą.
Poszukać... łatwo powiedzieć. Mało takich przypadków, a opisanych chyba zero. Iskra jest - chyba żaden z elementów zapłonu nie mógł ucierpieć na wycieku płynu i wyższej temp. silnika. Kompresja - czy dobra... starą domową metodą "na palec" wydaje się być ok, ciśnienie wyczuwalne jest niemal takie same jak w sprawnej Aprillce bracika, też 2-suw, z którą...
Sprawdź dokładnie temp silnika podczas jazdy po trasie . renuwka jak widzi za wysoka temp rozłącza klime. Bankowo coś z układach chłodzenia . to częsta przypadłość.
Przejechałem Felą 1.3 prawie 200 kkm i na początku też miałem problem z wysoką temp. silnika w korkach. Pomogła zmiana czujnika włączającego wentylator na ten z Favoritki, ma on przesunięty w dół o kilka stopni próg załączenia. Wentylator pracował częściej i dłużej, a przegrzewanie zniknęło. Termostat wymieniałem raz, ale rozsypał się w położeniu otwartym...
Witam. zakupiłem Lagune z gazem.problem polega na tym ze zeby przelaczyla sie na gaz potrzebuje wysokiej temp. silnika ok 70 stopni.z tego co powiedział mi gosc z warsztatu jest to gaz holenderski oryginalnie zakladany w renault. laguna jest z 1998 roku.u mechanika uslyszalem ze nie da sie tego przestawic bo jest tak wpisane w komputer.jest jakis sposob...
Sprawdź, czy po zwarciu przewodów włącznika wentyl ruszy.Następie podepnij miernik(ustawiony na biper) do włącznika na chłodnicy, odpal, nagrzej silnik i zaobserwuj, czy zewrze się po osiągnięciu wysokiej temp. przez silnik
Witam, pogodziłem się z komunikatem 'Antipollution Faulty' który czasem się pojawia zmniejszając moc silnika, czasem znika i nikt nie zna rozwiązania, ale ostatnio cały czas w 4 sekundy po uruchomieniu, widzę komunikat o zbyt wysokiej temp silnika i 'stop" podczas gdy silnik jest całkowicie zimny, woda w chłodnicy i olej w dobrym poziomie, którego wskaźnik...
Czyli generalnie mogłoby chodzić na samym przełączniku gwiazda trojkat ? Może. Zabezpieczenie termiczne jest po to by nie uszkodzić silnika przez wysoką temp. A ta może pojawić się za wysoka w momencie zablokowania, zaklinowania się silnika, wyjechanych łożysk, za duże ciepło w koło (z powodu ogrzewacza/nagrzewnicy) Poprawiłem swój poprzedni post bo...
Bez wlaczonej klimy temperatura idzie na maxa i wyskakuje komunikat za wysoka temp. silnika minus podlaczylem do kostki 4 pinowej do jak dobrze pamietam to pierwszy z lewej przewod a bezposrednio do przekaznika na koncowce wejsciowej i przekaznik niby zaskakuje tylko brak reakcji wiatraka.Ile plusowych przewodow powinno byc na tej kostce 4 pinowej?bo...
To poczytaj sterownik i zobaczysz co sie dzieje.Te sprzety beda wchodzic w awaryjny z kilku powodow.
Podłączasz zgodnie z opisem 1,2,3 jako U,V,W oraz uziemienie, Wpinasz na falownik ustawiasz prąd z tabliczki znamionowej i wszystko powinno pykać. Opis który znalazłeś jest prawdopodobnie ogólny dla produktu dlatego masz opisane piny dla termistora. w twoim wypadku wychodzi że twój silnik nie jest wyposażony w termistor w uzwojeniu. Prawdopodobnie dlatego,...
jeżeli wentylator cały czas kręci to albo masz zwarcie w sterowniku wentylatora połączony z klimą albo czujnik temp. silnika podaje za wysoką temp do komputera (padniety)
pomiar wysoka tempo termometr wysoka tempo czujnik temperatura tempo wysoka
awaria ekspresu philips lodówka haier drzwi słuchawka regulacja głośność mikrofon
Typ baterii do zegara w SolarComp 951 - CR2032 Krups EA89: Nietypowa rezystancja czujnika NTC i temperatura espresso