p-pa jest z zaworem. do tego wyregulowanym, żebyś znowu filtra nie wymieniał.
Mam taki sam problem jak sprawę rozwiązaliście??
Dla mnie to dźwięk zacierającego się sprzęgła alternatora wtedy napinacz zaczyna drżeć, najlepiej by było odpalić bez paska PK lub przyjrzeć się napinaczowi jak pracuje
Uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju, skutkiem czego jest zbyt wysokie ciśnienie oleju.
Oglaszam ze vectra C z22se zrobiona do konca i dziala chodzi cicho równo bez wibracji i drgań.Powody to zapyzialy motor i rozhulana dwumasa.Objawy drgania wycie,glosna praca rozrządu,wysokie ciśnienie oleju ,wibracje i praca silnika jak przy cinqeceno 700.Mam nadzieję,ze komus ten temat w przyszłości pomoże i nie spędzi tyle czasu przy rozkminie co...
Dzięki za pomoc, szukam dalej, dam znać pozdrawiam
Zatkane kanaliki olejowe lub pompa oleju.Wykrec czujnik cisnienia oleju i sprawdz cisnienie oleju.Nagrzej silnik do 80 stopni.Na biegu jałowym cisnienie 0.10 Mpa przy 2000 obr cisnienie 0.28 Mpa.Nie swieci ci lampka od oleju?Wlacza sie jak cisnienie jes nizsze niz 0.05 Mpa.
Jeśli mówisz o tym zaworze "kulka ze sprężyną" to po za ślepieniu otworów i podania ciśnienia, kulka zdecydowanie się porusza i przepuszcza powietrze - fakt że sprężyna zablokowana, ale kulka nie zacięta.
Jako że samochod nie nadawał sie wogóle do jazdy stwierdziłem że spróbuje zamontować z powrotem stare elektrozawory. Po wyjęciu bloku zorientowałem się że te które zamontowałem nie miały numeru seryjnego z tyłu (BWXXXXX/X/X-XXXX). Okazało się że sprzedano mi chińskie zamienniki które wyglądają tak samo ale zupełnie nie działają jak powinny. Po zakupie...
Dzięki za wszystkie odpowiedzi:). Pozdrawiam i temat do zamknięcia.
witam, mam problem z silnikiem deutz 913 chłodzony powietrzem- problem wygląda tak, że zawsze rano po uruchomieniu silnika pracuje około minuty i przez odmę wyrzuca dość dużą ilość oleju po czym w ciągu dnia mogę zgasić maszynę np. na pół godziny- odpalam i problem nie wraca. domyślam się, że problem ma związek z tym, że rano olej jest zimny dodam,...
Obstawiam urwany wirnik turbosprężarki który zablokował wydech i pompuje spaliny rura splywowa oleju do silnika.
Czytałem ale tam jest mowa o spalaniu oleju a nie ciśnieniu
Co to za pompa że niema zaworu ciśnienia ?Zawór może być w bloku obok obudowy chłodnicy oleju i filtra oleju.Może ktoś podłożył podkładkę pod sprężyne ?
Ciekawe są twoje wywody. Remontowałeś całą zimę zamiast trzech/pięciu dni. Mamy obecnie sierpień a tobie przypomina się remont z okresu zimy. A co robić? Szukać przyczyn . Chociaż coś marnie wygląda to zatrzymywanie się silnika. Czy aby nie udało się tobie zatkać kanału olejowego pompy i silnik pracuje na sucho? Akurat nie przypominam sobie budowy silnika...
witam czujnik ma trzy kable czerwono-żółty,biały i biało-brązowy tego ostatniego nie jestem pewien
Spróbuj zadzwonic do http://www.automark.waw.pl/index.html bardzo sensowni goście, maja cały sprzęt do amerykanów, na pewno coś pomogą
Z tym ustawieniem to doszedłem:idea:Wszystko ustawilem jak należy odpalam a tu silnik głośno pracuje.:cry:Co jest ?Otwieram do rozrządu a tu napinacz wbił się w ślizg.Co mogło być przyczyną?Wysokie ciśnienie oleju?Szczęście że nic więcej nie poległo.
Witam Mam Vw Passata silnik 1,9 TDI 90PS 1Z ma za wysokie ciśnienie oleju, Gdy wkręcę go na około 3500 obrotów wynosi one około 8 atmosfer i wtedy niekiedy zaczyna pracować na 3 garach (czarny i niebieski dym z rury) lub niekiedy wcale zgasnąć, odczekam chwile, palę i jadę dalej. Została wymieniona pampa olejowa i dalej to samo, Bardzo bym prosił o...
Witam. Mam podobny problem. Też mam takie wysokie ciśnienie oleju. Olej wypluwa kolektorem wydechowym. Możesz napisać co było przyczyną usterki?
Skoro silnik świeżo po remoncie to najlepiej jak osoba która go składała niech rzuci okiem. Co to znaczy wysokie ciśnienie oleju? Jaka dokładnie wartość? Co to za dym, para wodna?
popieram Błażeja ,to nie jest jakieś tam ładowanie tylko ciśnienie oleju,pomiar mechaniczny lub wymiana profilaktyczna czujnika od wysokiego ciśnienia lub niskiego w zależności od obrotów przy jakich się to dzieje.
Dzień dobry, Pacjent to MF255 z migającą kontrolką od ciśnienia oleju. Manometr w drodze. Proszę o podanie prawidłowych wartości ciśnienia oleju po rozgrzaniu na wolnych i wysokich obrotach. Pozdrawiam
witam poszukuje schematu podłączenia retardera ciągle wyskakuje błąd za wysokie ciśnienie oleju a żadnego czujnika nie widzę
za wysokie ciśnienie oleju ? Skopały się luzy zaworowe,a raczej sklepały się trzpienie zaworowe. Mam podobny przypadek. skąd ta pewność ? Dodano po 8 za wysokie ciśnienie oleju ? skąd takie przypuszczenie?
Słyszałem, że gdy zaślepi się obieg oleju to może tworzyć się zbyt wysokie ciśnienie oleju na klawiaturze, czy nie lepiej zrobić obieg oleju?
witam przyznaję się bez bicia że nie przeczytałem całego tematu więc może już ktoś o tym pisał, zastanawiałem się nad wykonaniem samodzielnie palnika w oparciu o pompę wtryskową cdi (pompa wysokiego ciśnienia zasilająca listwę wtryskową w silnikach dieslach z systemem np; common rail) albo pompę od hydraulicznego układu wspomagania kierownicy. jako...
Witam jaka moze być przyczyną dużego cisnienia oleju . Pompa oleju nowa delphi . Zawory sterujące wymienione na oryginalne nowe proszę o pomoc + Odgrzewam kotleta bo mam podobny problem , tyle że u mnie cisnienie skacze od 3 do 7 bar falowo . Ktos rozwiazał problem tego zbyt wysokiego ciśnienia oleju ????
przem27 kiedy za wysokie ciśnienie oleju zapali kontrolkę, wyjaśnij bo nie wiem.
Ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia sprawdzałeś? Oleju w silniku nie przybyło? Możesz spróbować zacisnąć (zaślepić) przewód powrotowy z pompy i próbować odpalić.
Witam. Mam taki problem. Scania r420 HPI ciśnienie oleju na zimnym silniku na wolnych obrotach 5 bar na 1500 6,5-7 bar. Na rozgrzanym na wolnych 3,5bar i na 1500 4,5-5,5bar. Na manometrze zewnętrznym podpiętym przy filtrze oleju. Wymieniono: 1.Pompę oleju 2. Obudowę chłodnicy oleju razem z zaworami. Jakieś pomysły?
tomek130 co twój post wnosi do tematu ... zbyt wysokie cisnienie oleju prowadzi do tzw kawitacji, a dalej do wytrąceń w warswie ślizgowej panewki. Oderwane kawałki zaczną wycierać jeszcze większe rowki wsdłóż osi panewki co prowadzi do zatarcia. Prawdopodobnie ktoś ratował się w ten sposób, że luzy w układzie korbowo-tłokowym, które spowodowały spadek...
Nowe sprężarki są już zalane olejem.
A może za wysokie ciśnienie oleju ?
Ewidentnie wysokie ciśnienie oleju.
Zbyt wysokie ciśnienie oleju. Rób tak dalej to będziesz miał głowice do remontu.
Chodzi o zbyt wysokie ciśnienie oleju.
Jak w temacie ciśnienie oleju na wolnych 3-4 bary przy 2500 dochodzi do 6 bar (na rozgrzanym). Zawór na najniższej dziurce. Teraz pytanie jakie skutki ma za wysokie ciśnienie oleju wg książki powinno się zawierać między 1,5-4,5 bar. Czy mogę tak zostawić. Silnik świeżo po remoncie (nowy wał stary zrobił się dzielony 30 mtg po remoncie góry).
Najprawdopodobniej w silniku po zatarciu powstało dużo opiłków i teraz zablokowały zawór ograniczający ciśnienie oleju przy pompie. Mogą to być też nowe opiłki powstałe po remoncie silnika. Jeżeli korek do spuszczania oleju ma magnes to go wykręć i sprawdź ile jest na nim opiłków. Do silników Perkinsa lejemy dobre jakościowo oleje a nie tanie superole....
Czyli olej poszedł na serwo hamulca - nie może być tam oleju -> wysokie ciśnienie oleju.
Podpiera zawory, niewłaściwy olej lub za wysokie ciśnienie oleju.
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
EPS wcale nie należą do najtańszych, ale nie stosowałem nigdy to jakości nie znam. Ja bym brał FEBI, wysokie ciśnienie "FE08485", niskie "FE08466".
W Audi kontrolka oleju wraz z brzęczykiem zapala sie jeśli z czujnika wysokiego ciśnienia oleju nie zostanie podany sygnał masy na licznik a obroty silnika przekroczą 2000obr/min . Czujnik wysokiego ciśnienia "daje" masę gdy ciśnienie oleju przekroczy 2bary. Sprawdź ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku przy 2000 obr/min.
No właśnie a jaka przyczyna wysunięcia?zbyt wysokie ciśnienie oleju na obrotach?Musisz sprawdzić jaka będzie korekcja wtrysków ale w momencie gdy auto będzie wprowadzone w swoja arytmiczną pracę powinno wtedy wskazać cylinder na którym jest problem.
Standard... olej ucieka kolem wariatorem zmiennych faz rozrządu...
to jest silnik euro6, zupełnie inny blok nic clgc. W euro6 można wpiąć drugi zawór z boku na kablu i najczęściej nie wywala żądnych błędów. Jazda na wysokim ciśnieniu oleju powoduje jego przegrzanie i traci właściwości smarne. Jeśli masz za niskie ciśnienie odepnij na próbę, domyślnie jest max ciśnienie i upuszcza zawór na pompie. Jeśli nadal będzie...
Dziękuję za zdjęcie. Jakie powinno być ciśnienie oleju ? Wg instrukcji właściwe ciśnienie na wysokich obrotach to 4,7 bar
Rozpiska pinów licznika 28pin: 1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie...
Kolego mierzyłeś ciśnienie oleju czy tylko wnioskujesz po wycieku Jeżeli jest za wysokie to na pocaśtek zmień filtr oleju jeżeli nie pomoże to prawdopodobnie zaciął się zawór w pompie czasami pomoże czyszczenie a jak nie pomoże to wymiana pompy
Kontrolka oleju sygnalizuje za niskie bądź za wysokie ciśnienie oleju, nie ma zbyt wielkiego związku z jego poziomem. Podjedź do mechanika, na pomiar ciśnienia oleju i sprawa się wyjaśni czy padł czujnik czy silnik się skończył...
Witam Jak w temacie silnik 1,6 THP kod silnika EP6CDT za wysokie ciśnienie oleju mierzone w temp +- 80 stopni na wolnych obrotach 1,8 bar jest ok, przy 3000 i wyżej 5,8 do 6 bar i tak jest stałe z moich informacji wynika że za wysokie o 2 bary, wymieniłem olej Total 0W30 zalecany + filtr oleju, po wymianie oleju pomiary wyszły tak samo , Jakieś propozycje?...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Czym mierzysz ciśnienie?
Po co komputer? Za wysokie ciśnienie oleju podwiesza zawory to po pierwsze. Po drugie pewnie zmienna geometria lub sterowanie nią nie działa. silnik gaśnie jak sie go wkreci na bardzo wysokie obroty a pożniej strasznie ciezko go odpalić Po następnej takiej akcji odczekaj z 5min. Gwarantuje że odpali jak zawsze.
Witam mam problem z tylną skrętną osią w MB Actrosie. Skrętna oś nie działała od momentu zakupu samochodu. Zamontowałem wyremontowany tylny agregat hydrauliczny (A9324600200), nowy zbiornik ciśnieniowy - miech. Po wymianie części chciałem skalibrować układ EHZ (diagnostyka DAS) i w pierwszym kroku nadal zgłasza "wysokie ciśnienie oleju w układzie centralnym"....
Problemem w twoim silniku jest wysokie ciśnienie oleju w magistrali głowicy co w efekcie powoduje napełnienie popychaczy(tak mocno że działają jak siłownik hydro)i uchylenie zaworów,do sprawdzenia zawór nadmiaru ciśnienia w pompie olejowej.
Mam pytanie, jak wyłaczyć brzęczyk który włącza sie podczas jazdy wraz z kontrolką od oleju, niby powinen włączać sie w momencie gdy jest niskie lub wysokie ciśnienie oleju ale ciśnieni jest ok,wyłącza sie dopiero jak zwiększą sie obroty silnika, nie pomaga też odłączenie czujników, może ktos wie gdzie zlokalizowany jest brzeczyk lub jak go wyłączyć??
Nowy filtr paliwa filtron tez nic nie pomógł.Dopiero wiosną wraz ze zmianą temperatury problem znika całkowicie i wraca wraz z nastaniem kolejnej zimy. Sprzęgło wymienione na jednomas. Prosiłem o rade faceta z serwisu bosch. Jako mozliwą przyczynę postawił na zbyt wysokie ciśnienie oleju. Czy to możliwe ?
Prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem oleju, trzeba to zmierzyć. Wolne obroty 2 - 3,5 atm. wysokie 3,5 - 5.0 atm. Czujnik zadziała jeżeli ciśnienie oleju spadnie poniżej 1,2 atm. na wolnych obrotach jest to możliwe. Wymieniałeś zewnętrzny filtr oleju i sam olej, więc albo pompa, ewentualnie wewnętrzny filtr oleju, który jest przy pompie. W obu przypadkach...
Chciałem zapytać czy warto wymienić same panewki korbowodowe w c 360 3p panewki są nominalne, i czy pompa oleju tez do wymiany kiedy ciśnienie na zimnym silniku przy wolnych obrotach to 4 a przy wysokich 5 a na rozgrzanym silniku przy wolnych 0-0.5 a przy wysokich 1
Witam Mam problem ze swoim Boxerem z silnikiem 3.0 HDi mianowicie już ktorys raz wymieniam tzw. uszczelniacz turbiny jako że nie chce znowu jechać do mechanika i zostawiać tam kupe kasy to mam pytanie co może być powodem tego czy to za wysokie ciśnienie oleju ? nie wiem już co robić dlatego zwracam się do was :)
A możę gdzieś w dalszej części przewód jest zabity osadem z oleju, Przez to drożność pomniejszona i robi za wysokie ciśnienie przy kompresorze
Wszystko się zgadza:uszkodzone hydropopychacze,skrzywiony trzonek zaworu,uszkodzona sprężyna zaworów,zbyt wysokie ciśnienie oleju,nagar itd.. Tylko jak to jest że silnik pracujący na 4000 obrotów z zaworami które(jak autor sugeruje)poprostu się nie domykają,nie strzela "ani w gażnik ani w tłumik" :?:
Jak tylko skończę przednią oś umyje cały silnik.Elektromagnes jest podłączony do termostatu,tak to wygląda na schemacie (w załączniku).Przewody zasilania 12v od elektromagnesu zostały urwane podczas naprawy sprzęgła przez pana mechanika,dla którego cytuje ,,są nieważne,będzie działać,przecież zapalił".Nie wiem jakie zadanie ma ten elektromagnes.Uszczelki...
Jak długo (ile lat) ciągnik pracuję bez remontu?Może to świadczyć już o zużyciu silnika.Takie objawy z tego co pamiętam o tym świadczą.Do puki silnik nie dostanie temperatury,ciśnienie oleju jest wysokie,ale po osiągnięciu temperatury spada. Moim zdaniem może nie trzymać już ciśnienia na wale korbowym. Dodano po 9 Jeszcze zapomniałem dopisać jedną sugestię,jeśli...
Sprężarka sama z siebie nie daje za dużego ciśnienia -tzn ciśnienie na wyjściu HP jest zależne od warunków odbierania ciepła na skraplaczu a te z kolei zależą m. in. od wentylatora na skraplacza, stanu lamelek ale również od zbyt dużej ilosci oleju w ukladzie. Sprężarka w Twoim przypadku zaczyna wyć bo jest przeciążona przez zbyt wysokie ciśnienie....
Mam taki sam problem z ciśnieniem oleju na gorącym słabnie, Przy długich podjazdach zapala się błąd niskie ciśnienie i wysoka temperatura oleju, Na zimnym ma na biegu jałowym 4,7 mierzone manometrem na gorącym spada do 1,3 ale na wysokich obrotach trzyma 6 Filterek już ktoś wcześniej wywalił ściągam miskę, Ciekawy jestem jak się skończyła sprawa oleju...
Sprawdź czy poziom oleju nie jest zbyt wysoki i czy ciśnienie oleju jest odpowiednie. Bardzo prawdopodobny będzie remont silnika.
brzęczyk to by było za wysokie ciśnienie pewnie zawór ciśnienia oleju się zacioł albo pomyliłes czujniki o ciśnienie pisze no czujnikach jakie powinno być
Ja nawet nie mam w ofercie filtrona. Nie sa to wysokich lotow filtry.
Czyli masz już silnik z mokrym paskiem od pompy oleju? Dobrze wiedzieć. Będzie dalej co robić 😁 W starych BMW było tak że potrafiło szczątki napinacza wciągnąć do pompy oleju, tylko robiło się w drugą stronę. Ciśnienie było za wysokie i po zapaleniu podpieralo zawory.
Ja przerabiałem ten temat kilka razy. Skąd jesteś? Niestety koszt naprawy zazwyczaj jest wysoki - zawór sterujący ok. 3500 zł brutto.
Witam wszystkich. Po wymianie bąka na filtr wymienny w Ursusie C330 ciśnienie podskoczyło do 0,6 jak odpalę ciągnik a filtr buczał przez 10 minut. Ciśnienie utrzymuje się nawet przy rozgrzanym oleju. Boję się, że mogę uszkodzić silnik jeżdżąc na tak wysokim ciśnieniu. Dodam, że na bąku ciśnienie nie przekraczało 0,5. Proszę o porady co z tym zrobić....
Pamiętam i rozumiem to jednak tu nie chodzi o za niskie bądź za wysokie ciśnienie oleju tylko o to że olej nie dociera tylko do jednego popychacza. Popychacz wymieniony dwa razy także wada samego popychacza odpada. Pozostaje tylko poruszana na samym początku kwestia przytkanej głowicy. Poprzednia płukanka pomogła i to w znacznym stopniu gdyż wcześniej...
Skoda Roomster 2007 rok, 1.6 16V. Kontrolka ciśnienia oleju zaświecą się na wysokich obrotach. Wymienione bylo: pompa, olej z filtrem, czujnik, zawór w filtrze oleju. Ciśnienie na niskich obrotach 0.5 Bara, po dodaniu gazu nie wzrasta. Silnik pracuje prawidłowo, rowno, nie nie stuka. Mamy auto dwa lata, wiosna wymieniony był kompletny rozrząd.
Panowie, najważniejsze co was interesuje pojemność Czynnika 47g R600a, Sprężarka nie może być większa ani mocniejsza, kapilary i zawory rozprężne są dobierane do mocy, jedynie co możesz wybrać to sprawność sprężarki. To samo dotyczy rodzaju czynnika, oleju, parownika. Wlejesz 80g to będzie za wysokie ciśnienie, dasz 30g będzie się zaszroniona sprężarka...
Witam! Przekopałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie, i z tąd ten post. W razie czego przepraszam. Interesuje mnie ciśnienie oleju jakie powinno być w tym silniku. Nic się jeszcze nie dzieje (kontrolna gaśnie.niekiedy jeszcze na rozruszniku), ale profilaktycznie nie zaszkodzi zmierzyć. W "sam naprawiam" znalazłem tylko wzmiankę o...
Witam; mam problem z Actrosem MP4 Euro 6 z 2014r, na rozgrzanym silniku zapala się kontrolka na żółto niskie ciśnienie oleju, na wysokich obrotach załadowany pod górę na czerwono, ciśnienie mierzyłem manometrem i na rozgrzanym silniku około 1 bara, wymieniłem oringi, pompę oleju, zapobiegawczo panewki korbowe, i nadal gubi ciśnienie. Gdzie jeszcze można...
Mam problem ze skrzynią automatyczną w mercedesie A170. Problem polega na tym że podczas jazdy skrzynia przechodzi w tryb awaryjny "F". Dzieje się tak po około 1,5 godziny pracy silnika w ciągu dnia z przerwami. Wygląda to tak jakby samochód zapisywał w pamięci czas pracy. Jeżeli jadę w jedną stronę 1 godz.- przerwa 0,5 godz. pracy silnia - wracam spowrotem,...
Czujnik wysokiego ciśnienia,jego obwód ,ciśnienie oleju lub licznik. Możliwości jest kilka.
W pompie jest zaworek(jakby przelew) który decyduje o ciśnieniu.Być może on jest uszkodzony.U mnie było tak że zaworek się zaciął i podał max ciśnienia i muszę przyznać nie było dobrze(opadły zawory).Poz artur
Witam. Dołączę do was bo mam podobny problem z tym silnikiem, tylko 1.3 jtd (to prawie te same silniki). Tyle co zdiagnozowałem to jest za wysokie ciśnienie oleju, bo ciśnienie wynosi 4 i pali na dwa tłoki 1 i 2, a na 3 i 4 nie ma ciśnienia. W tym stanie jak go przegazuję do 4 tysięcy to silnik wyrównuje swoją pracę ale jak wykręcę mu tylko zawór zwrotny...
Trzeba sprawdzić: elektrody, transformator wysokiego napięcia, dyszę i ciśnienie oleju.
Witam wszystkich.Mam problem z citroenemC4 1.4 benzyna,Przy wysokich temperaturach na dworze pojawia mi się komunikat o niskim ciśnieniu oleju.Wymieniony filtr oleju ,czujnik ciśnienia oleju,pompa olejowa i olej.Komunikat pokazuje się ZAWSZE przy hamowaniu.Proszę o pomoc. olej castrol magnatec 10w 40 poziom oleju ok Dodano po 8 olej castrol magnatec...
Mam pytanie skrzynia dp0 jezdziłem z podłączonym kompem ponieważ skrzynia zgłaszała błąd sprawdzałem przełączanie zaworów i wszystko jest w porządku zastanawia mnie tylko ciśnienie oleju. Czy ciśnienie pomiędzy 3 a 6 barów (6 barów jest przy wysokich obrotach). Przy normalnej jeździe mam w granicach 3.. Czy takie wachanie to normalne?
Chłodnica oleju służy do odprowadzenia ciepła z oleju do wody.Jeżeli miałbyś przypadek, że olej się przegrzewa i wskutek pracy w zbyt wysokiej temperaturze traci lepkość kinematyczną (co objawiałoby się ostrzeżeniem o zbyt niskim ciśnieniu oleju) - to rozumiem.Ale przegrzewanie się układu chłodzenia nie ma moim zdaniem zbyt wiele z chłodnicą oleju....
Turbo potrzebuje przepływu oleju a nie ciśnienia. Za wysokie ciśnienie niszczy turbosprężarki.
Witam.na wolnych obrotach swieci kontrolka oleju po podłączeniu manometru jest ok 0,5 -0,7bar na wysokich około 2,5 bar i góra wtedy hałasuje co robić
Problem rozwiązany. Zbyt wysokie ciśnienie było, wystarczyło odkręcić korek od oleju i odpalił od razu.
Odrazu podam ciśnienie w cylindrach bo może się przydać:9,5-11 atm. Prawidłowe ustawienia koła pasowego: http://obrazki.elektroda.net/36_12635613... Ustawienie pływaka: http://obrazki.elektroda.net/65_12635614... Układ zapłonowy: http://obrazki.elektroda.net/34_12635615... Przyczyn może być setka: Słaby akumulator+rozrusznik...
Witam Zaczne od tego ze zakupiłem a4 z silnikiem avj z uszkodzona głowica ,a dokładnie zatartym wałkiem ssącym oraz pogiętymi 4 zaworami ssącymi . Kupilem głowice uzywana z Aeb-a poskładałem górę ściągnąłem miskę oleju (oczywiście zapchany smok ) wyczyściłem smok i wymienilem pompe oleju na toprana ,zalałem mobilem 5w30 s2000 czy jakoś tak i chodzi...
Lepszy olej nic nie da.Nie chodzi o ciśnienie na tłokach ,bo to inna bajka,ale ciśnienie w układzie smarowania.Wykręcasz czujnik ciśnienia oleju i wkręcasz manometr.Patrzysz czy po nagrzaniu silnika ciśnienie mocno spada. Jeśli nie to czujnik a jeśli spada to silnik do remontu.
Witam serdecznie Mam problem. Po zapaleniu żółtej kontrolki oznaczającej problem z silnikiem udałem się do ASO Peugeota na diagnozę. Okazało się że jest problem z czujnikiem wysokiego ciśnienia w pompie. Błąd obwodu regulacji wysokiego ciśnienia oleju napędowego. Ciśnienie w kolektorze ciśnieniowym niższe. (Ciśnienie w rail 203 bar, wartość zadana ciśnienia...
Ja robię tak że napełniam cieczą połowę wartości na wysokie ciśnienie, a potem na odpalonej sprężarce powoli na niskie aż do potrzebnej ilości czynnika. Nie zapomnij o oleju.
Najczęściej przyczyna wysokiego ciśnienia oleju w silniku a niskiego na ciepłym jest zużycie silnika, panewki, pompa oleju. Wymiana na tą chwilę pompy oleju i gęściejszy olej to tylko chwilowe rozwiązanie jeśli silnik sporo przepracował.
3099-05 czujnik ciśnienia paliwa ; zwarcie do masy.3781-01, zawór nadmiarowy ciśnienia otwarty;ciśnienie za wysokie. 3813-08, monitorowanie rozrusznika;nieprawidłowy sygnał.00100-02, ciśnienie oleju ; za niskie.
Witam, Panowie mam mały problem w golfie 1.9 tdi ahf a mianowicie czasem jak by niedomykały mi się zawory, silnik głośno pracuje, twardo klekocze i mocno nim rzuca. Zdarzyło mi się to jak dotąd trzy razy, przy przyspieszaniu i utrzymuje się kilkanaście minut aż kilkakrotnie naciskając pedał gazu, manipulując nim, przechodzi. . Czytałem o podobnym problemie...
To jest kontrolka ciśnienia, a nie poziomu oleju... zapala się gdy ciśnienie oleju jest zbyt niskie lub zbyt wysokie. Równie dobrze może być winny uszkodzony czujnik lub wiązka elektryczna.
Witam. Mam problem z błędem RET 20041 1738714 (włącza się żółta kontrolka przy prędkości powyżej 75km/h). Sprawdziłem stan oleju w retarderze, wiązki przewodów. Zauważyłem, że gdy jest gorąco częściej włącza się kontrolka. W chłodniejsze rzadziej. Retarder działa, może trochę słabiej, kontrolka retardera świeci normalnie na zielono. Przy częstym użyciu...
scania wysoki ciśnienie oleju wysoki ciśnienie oleju renault filtr oleju silnik ciśnienie wysoki
odblokować eberspacher radio winda silnik elektryczny łożyska
generator ozonu generator ozonu
Prądy upływu przy synchronizacji falownika fotowoltaicznego – Huawei SUN2000, SMA Tripower, normy IEC 62109 Alfa Romeo 156 1.8 TS – brak podświetlenia prędkościomierza, żarówki T5, bezpiecznik F33/F37