Ta linka to od czego jest? http://obrazki.elektroda.pl/9375986100_1... Daj wyraźne zdjęcie gaźnika albo podaj jego model.
Po wymianie silniczka krokowego,nigdy nie ustawi sie on w takim polozeniu jak powinien.Komputer ustawi dawke mieszanki w trybie tzw. awaryjnym.Bedzie to trwalo do momentu,az silnik zagrzeje sie do temp. okolo 87 stopni i komputer dostanie sygnal z sondy lambda o skladzie mieszanki i wtedy przelaczy sie na normalny tryb pracy i obroty powinny powrucic...
Nie jestem pewien jak jest w 1.3, ale miałem identyczny problem w Escorcie z silnikiem 1.4. Przyczyną był czujnik temperatury, a konkretniej jego połączenie które było zaśniedziałe. Ta śniedź wprowadzała rezystancję na połączeniu i silnik wariował. W 1.4 jest on zamontowany z tyłu silnika, w okolicach wtrysku paliwa. Przeczyść złączki przy silniku,...
A sterownik dobrze widzi obroty, może źle wybrany typ cewek
Adaptacja to VAG-COM 3.12 - znajdziesz full wersję w necie. Te obroty wyglądają jakby ciągnął lewe powietrze.
Nie jest drogi, na 99% to włąśnie czujnik temp wody, ale uwaga- na silnik, nie ten na zegary. Duży czujnik na klucz bodajże 21 z kwadratową wtyczką z zatrzaskiem. Mierzy się rezystancję w zależności od temepratury płunu chłodzącego. Kup taki w sklepie a następnie poszukaj pod maską. Ewentualnie u mechanika z 30-50 zł wymiana. Pozdrawiam.
Samochody mają odprowadzenie oparów paliwa do kolektora ssącego - oczywiście po drodze jest filtr węglowy i elektrozawór . Jeśli przewód się rozłączył to po pierwsze - będziesz czół opary paliwa a po drugie - silnik będzie dostawał "lewe" powietrze i obroty się podwyższą . To też może być przyczyna. Pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa - nie...
bo można więcej popsuć niż naprawić. W tym przypadku jaja sobie robisz. I to mój rocznik. Zupełnie nie wiem co można zepsuc zdejmując korpus przepustnicy.
Nastawnik jest nowy, Nie wierze. Nie wystepuje jako czesc zamienna. Nie mam już pomysłów Bo nie pomyslow tu trzeba, tylko systematycznej diagnostyki. Jaka temperature widzi ECU (chocby rezystancja czujnika mierzona na wejsciu do ECU)? Czy dziala stycznik (na wejsciu do ECU)? Pozycja przepustnicy (na wejsciu do ECU)? itd itp.
Jaki reduktor?
Dokładnie odwrotnie.Skrzynia z benzyny w dieslu- wysokie obroty,niska prędkość.
Teraz przynajmniej wiesz co masz zepsute. Pozostało znaleźć i wymienić.
bo niemam ssania tzn jest ale sie nie chowa ten bolec i mam wysokie obroty caly czas To w końcu jest ssanie czy go nie ma?
Trochę zastanawiające są te bardzo wysokie obroty zaraz po odpaleniu bo w tym silniku raczej ciężko uzyskać taki efekt. Jak będzie nieszczelny układ ssący to będzie gazował. Pękały ( spadały) węże od zaworu nagrzewnia silnika, w wyniku tego szło fałszywe powietrze. Drugą sprawą może być peknięty wąż od serwa hamulców.
Witam! Na piatym biegu dodaj "gazu" i jednoczesnie przycisnij (ROZSADNIE) hamulec.Jesli obroty silnika zostana takie jak byly lub wzrosna a auto zwolni to slizga sie sprzeglo.Pozdrawiam.Stefan.
Prędkościomierz benzyniaka przy częstotliwości 33,33Hz powinien pokazywać 1000obr/min, skoro tobie pokazuje 4000obr/min to znaczy że z alternatora dostaje 133,33Hz. Trzeba by więc podzielić tą częstotliwość z altka przez 4. Można zastosować jakiś układ licznika lub przerzutnika z podziałem przez cztery. Mogę Ci podrzucić jakiś schemat jak sam nic nie...
ściągnij przewód paliwowy z magistrali wtryskowej, wsadź go do butelki i spróbuj odpalić. I zobacz czy do butelki paliwo naleciało. UWAGA! Potrzebna jest pomoc drugiej osoby, bo rozlana benzyna może spiwodować pożar.
Witam Miałem ten sam problem w 1.6 16V, jednak po przełączeniu na benzynę po kilku może kilkunastu sekundach obroty wracały do normy. Dodatkowo czasem występowało przygasanie silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czasem przygasał czasem wisiał na obrotach. Pomogła regulacja dawki gazu dla biegu jałowego a konkretnie zmiana zakresu pracy krokowca...
Przyucz krokowca
witam kolegow mam podobny problem z astra 1.4 8v 98r ben+gaz przebieg 200,000 Na zbiorniku 30 litrów robiłem 280 km a teraz 210-220 km myślałem że to katalizator - był tak zapchany że musiałem cały wydech wymienić, kable, świece, cewka, kopułka, rozrząd w porządku sprawdzone, oleju nie bierze nawet kropli, termostat sprawny-nagrzewa się prawidłowo i...
a jak nie dojdziesz co to jest to jedź na szrot lub do kogoś i pożycz emu od kogoś i zobacz czy się zapala. Będziesz już bliżej końca. Polecam też temat z linku:[url=http://www.forum.astratuningt... wyświetlanie kodów błędów
świece, kable WN, cewka, ciśnienie paliwa, czujnik położenia wału, najlepiej podłączyć pod kompa sczytać błędy albo samemu zworką błyśnięciami check-a.
Sprawdź zasilanie modułu silnika, zazwyczaj powiązane z sypaniem litaniami błędów. Albo zbyt dużo nabite czynnika do układu klimy.
jak dobrze pamietam corsa 1,2 z 97roku jest na monowtrysku?, jesli tak to sprawdz uszczelke pod zespolem wtryskowym i szczelnosc wszelkich wezykow podcisnieniowych
najpierw sprawdz dlaczego zapalil sie check
skrzynia wchodzi w tryb awaryjny rusza z 3 i nie zmienia biegu jeśli stan oleju w normie trzeba podpiąc pod kompa
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
Obroty zależą od skrzyni biegów i nic z tym nie zrobisz no chyba że zmiana skrzyni. Jedynie to co może powodować wysokie obroty to ślizgające sprzęgło (zużyte do wymiany) .
W bagażniku pod dywanikiem.
Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
silnik 1,4 99rok apq przejsciowka
Dlaczego mi Ford Focus 1.6 benzyna 2002 rok ma wysokie obroty po odpaleniu
Napisz co to za układ wtryskowy i jak rozwiązano zapłon . Jeśli to digiplex to sprawdż przewód podciśnienia do modułu zapłonowego ostatnio bawiłem się z lancią podobne objawy imoduł był uszkodzony w części reg. kąt wyp. zap.
Kolego jestes pewien że to silnik krokowy podnosi ci obroty? A nie lewe powietrze, lub niedomknięta przepustnica.
Taka sytuacja się dzieje podczas jazdy jak przycisnę bardziej pedał gazu
Niestety przyczyn może być sporo... Borykam się z takim samym problemem od jakiegoś czasu (accord 96 r. 2.0 lpg)... Sytuacja poprawiła się zdecydowanie po: - regulacji zaworów - ustawieniu zapłonu Możesz jeszcze wyczyścić przepustnicę, to nigdy nie zaszkodzi. Pozostało jeszcze wachanie obrotów na biegu jałowym w zakresie 900-1100, ale to chyba wina...
bez urazy ale ten post to obciach dla elektrody.
Dopóki się nie dowiem co to za model reduktora zostaje mi opcja Turbo :D
To w końcu masz "Opel Omega Problem Z Odpalaniem" jak w tytule, czy to co piszesz później, że z pracą na benzynie na wyższych obrotach ? Bo to jest pewna różnica ;) Napisz jeszcze najlepiej dokladnie jaki silnik ... Jeżeli to drugie, to tak wstępnie można powiedzieć, że to może być problem zbyt małej wydajności pompy paliwa. Zmierzyć ciśnienie, czy...
sprawdz czy nie lapie lewego powietrza.moim zdaniem lpg zabija nasze samochody
Sprawa z tymi obrotami rozwiazana. Wymienilem potencjometr przepustnicy - skasowalem bledy na sterowniku - smiga az milo. Nie mial przedtem takiego kopa jak ma teraz. Pozdrawiam Patryk
Jak majster zrobił soft, tak wóz będzie chodził. To jest odpowiedź na oba twoje pytania.
ustawiasz przełącznik miernika na prad stały do 2v, czerwoną końcówke miernika wpinasz w czarny kabel sondy (bez odłączania jej od instalacji) a czarną końcówke miernika do masy i na pracującym silniku sprawdzasz jaki jest odczyt na wolnych obrotach, jak i na wysokich (okolo 2500 obrotów)
A może po odpięciu krokowego sterownik uśrednia sobie wszystko i dlatego lepiej chodzi. Najpierw sprawdzić, czy dolot jest szczelny. Sprawdzić, jak będzie chodzić z podpiętym krokowym, a odpiąć mu np. czujnik temperatury. A najlepiej podpiąć kompa.
Zatopiony (dziurawy) pływak.
Witam. Posiadam Golfa 3 z 1993r z silnikiem 1.4 benzyna + gaz. Silnik po odpaleniu na benzynie trzyma obroty miedzy 2000-3000. Kiedy przerzucę na gaz obroty spadają i silnik pracuje tak jak powinien. Co może być przyczyną zbyt wysokich obrotów na benzynie?
a jezeli puscisz go np1 lub 2 bez gazu to obroty wracaja do 1000?
Czy olbrzymie spalanie występuje na benzynie i na gazie
Gdzie szukac przyczyny, dodam ze na gazie (sekwencja) jest tak samo
Witam wszystkich uczestników forum. Potrzebuję pomocy z PT Cruiser 2.0 benzyna, zbyt wysokie obroty powyżej 2000 opadające po czasie. Potrzebuję namiary na dobrego mechanika.
citroen wysoki obrót benzyna wysoki spalać benzyna wysoki spala benzyna
naped elektryczny roweru procesor yamaha falownik rozruch silnika
viessmann naprawa smart switch
Monitor analogowy do komputera - CRT, VGA, adaptery Adapter RCA na DVI - Jak podłączyć starsze urządzenia do nowoczesnych monitorów?