dodam jeszcze że na platynkach się iskrzy, czy ktoś wie czym to jest spowodowane. Zależy w jak dużym stopniu występuje iskrzenie, może to być spowodowane zabrudzeniem na platynkach, albo uszkodzony kondensator który jest umieszczony w iskrowniku pod magnetem jest m.in. po to, żeby zapobiegać temu zjawisku. Koszt nowego niewielki, ale do wymiany trzeba...
Nie wbijaj jedynki podczas jazdy bo dowiesz się ile oksztuje "choinka" i koła od 1 i wstecznego bo to się zmienia w razie awarii.
Miałem to samo, tyle, że bez pkt. 4. Tu nie wiem o co chodzi... Jedyne co zrobiłem to: wymieniłem silniczek krokowy na nowy, oraz wyregulowałem na nowo obroty zarówno na benz jak i na LPG. Sprawdź... może pomoże ;)
witam potrzebny bedzie VAG do określenia błedów miałem kiedys auto z takimi samymi objawami ale okazało sie ze scięło klin na wale korbowym gdzie znajduje sie koło napedzajace rozrząd po prostu przesunęło sie o kilka stopni jakas franca nie dokręciła mocniej śruby dosyć czesto pracowałem nad tymi silnikami mam jako takie pojecie jezeli wypadnie cos...
na początek proponuję wykręcić z pompy wtryskowej elektrozawór N109 i wypłukać go benzyną ekstrakcyjną, przedmuchać do wyschnięcia i wkręcić ponownie : http://obrazki.elektroda.net/14_12353046... http://obrazki.elektroda.net/60_12353046...
Najpierw niech ci ktoś ustawi na pompie zapłon, tam są podłużne dziury jak ją popuścisz. Mialem takiego golfa i zle ustawiona pompa dawała takie wrażenie jakby silnik był do dupy, dopiero korekta zaplona wyjaśnila że nie jest z nim tak żle. Także polecam najpierw sprawdzić dobrze zapłon a potem stawiać na pompe. Lecz nie ukrywam ,że jako mechanik stawiał...
Na dzwigni, do ktorej przychodzi linka biegu jalowego na zimno (nie linka gazu) jest sruba regulacji biegu jalowego, ktora koncem opiera sie o dzwignie stopu (jesli odsuniesz te dzwignie od sruby - silnik stanie). Wkrecanie tej sruby powoduje odpychanie dzwigni stopu i zmniejszanie obrotow. Linka elementu termicznego ciagnie dzwignie do oporu gdy silnik...
uszczelka pod głowicą raczej odpada bo płynu ci nie ubywa olej raczej nie ma jak się dostać do komory spalania przez uszczelkę, jest tylko jeden kanał olejowy pod ciśnieniem reszta to spływy oleju, jaka musiałaby być tam dziura aby go zasysało, a przy takiej dziurze to silnik nie będzie równo pracował, może zrób mały test niech jedna osoba dodaje gazu...
Micro car, silnik Lombardini 550 cm³, auto odpala normalnie, przejadę 4 km, auto się nagrzeje, daję na luz, a obroty automatycznie wchodzą wyżej i nie chcą zejść. Na zimnym silniku to się nie dzieje. Co może być? Pomoże ktoś? AI: Jaki jest dokładny model i rok produkcji Twojego micro car z silnikiem Lombardini 550 cm³? Microcar 2010
Uszkodzona kapsula termiczna biegu jalowego na zimno.
Najprościej zacząć od sprawdzenia czujnika temperatury czy nie oszukuje. Sprawdź jego rezystencję gdy silnik jest ciepły.
A masz dogrzewanie elektryczne tj. grzałki nurkowe lub nagrzewnica elektryczna?
Witam, mam wsk 125, do silnika jest założony inny gaźnik bo na oryginalnym nie chciała chodzić, na tym śmiga bosko tylko w ostatnim czasie zaobserwowałem że na zimnym silniku, po odpaleniu ma normalne niskie obroty a jak się nagrzeje dostaje wysokich obrotów, zupełnie na odwrót jak powinno być. W czym jest problem? Jeśli zapomniałem o czymś napisać...
Kolego,mam ten sam problem.Proszę podziel się jak załatwiłeś ten problem.Co ostatecznie było uszkodzone
Witam, A masz w tym modelu klimatyzacje ?
Swój problem rozwiązałem Wymiana elektrozaworu 109 nic nie zmieniła natomiast Pomogło po: wymiana czujnika temperatury na oryginalny, wyczyszczenie wtyczki ECU (była strasznie zasyfiała pomimo szczelnego połączenia), wlanie preparatu do paliwa STP DIESEL (ale wątpie, że to pomogło) Kąt wtrysku u mnie był wzorcowy (wahania 48-51) Dawka paliwa na rozgrzanym...
klapa gasząca I tak właśnie powinna być nazywana, działa tylko przez moment podczas gaszenia silnika.
Witam jak wszystko szczelne to wrócił bym do tego krokowca co był wcześniej zamontowany,wcześniej go dobrze przedmuchaj i powinno być ok. Ok , sprawdze go i wymyje w benzynie ,ale ten co mam to jak wypne kostke to dostaje jeszcze większych obrotów?
witam posiadam od niedawna 106 1,4 jest założona tam instalacja gazowa chyba 2 generacji niewiem jaki przebieg ma instalka ale ma 6 lat mój problem opisywałam w innym poście ale to był błąd bo usterka dotyczy lpg wracajac do sprawy jak silnik złapie odp temp. to z gazem dzieja sie cyrki obroty same wskakuja na 5tyś i niechca zejśc jak zgasze i odpale...
Gaźnik do wyregulowania i tyle. Zaznaczam - nie do laickiego kręcenia śrubkami jak się komu podoba, tylko do prawidłowego wyregulowania. Zamykam.
Witam Posiadam WV polo 1.3 1991r silnik aav mono wtrysk Przejde odrazu do żeczy! Gdy odpalam samochód wiadomo silnik zimny więc ma wysokie obroty ale gdy już się zagrzeje silnik ma jeszcze większe obroty i wyje jak oszalały.Wymieniane były części takie jak: kopułka, swiece, czujnik temperatury, kable na nowe. Czy jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposób...
Witam, 1. W tym wtrysku nie ma silnika krokowego, lecz nastawnik przepustnicy z silnikiem pradu stalego. 2. Podlacza sie go diagnoskopu, ale tylko tego od konstruktora. Gniazdo jest przy sterowniku silnika - zielone, dwa piny. 3. Jesli problem jest tylko na goracym silniku, to trzeba sprawdic zielony czujnik temperatury na glowicy (przypadkiem wtyki...
Jaki kod silnika ?
czy ktos wie co jest grane czy nie
może nastawnik, może ktoś zakladał wiadome cudo w obrębie czujnika temp. cieczy... A może łyknie sobie trochę oleju?
Jak mały problem to i nie warto dzwonić.
Zmierzyłem napięcie, Na zimnym silniku i na niskich obrotach ma od 13.30V do 13.56V, Na zimnym silniku i na wysokich obrotach od 13.60V do 13.80V Na ciepłym silniku i na niskich obrotach ma od 13.70V do 13.81V i na wysokich obrotach i na ciepłym silniku ma od 13.90V do 13.95V. Co to może być???
Sprawdź szczelność dolotu, np. Plakiem.
Nie wiem czy znajdzie odpowiedni komputer. Idzie na migi, złącze w okolicy prawego nadkola, i aku.
Witam. Chodzi o silnik produkcji Renault 2.2dt . Na zimnym po odpaleniu obroty są w normie na poziomie 900 . Natomiast jak silnik się nagrzeje na biegu jałowym obroty wynoszą równo jak od linijki 1200 .
gość jest wdzięczny za podanie przyczyny po 4 miesiącach ....
. Silniczek sterujący biegiem jałowym Który, pokaż na foto?
w fordzie fiesta 1.6 95r na pełnym wtrysku mam za wysokie obroty na zimnbym jak i na ciepłym silniku co waszym zdaniem może być tego powodem.Podejżewam czujnik temperatury silnika jakie powinien mieć wartości .
Podmień sterownik wolnych obrotów. Czarna skrzyneczka przy przepustnicy. Jeżeli nie pomoże to często przyczyną może być potencjometr przepustnicy przy dużych przebiegach wycierają się ścieżki w okoliczch zamkniętej przepustnicy. w takim przypadku najtaniej wymienić cały korpus na używany. Nie zaglądaj do swojego TPS bez dostępu do VAG bo po rozbiórce...
Witam! Mam następujący problem z hondą civic 91rok 1.3 16v silnik! Samochód gdy jest ciepły to ma wysokie obroty na słuch gdzieś ok. 2tys. Na komputerze dioda miga tylko raz i nie powtarza żadnego kodu czyli chyba wszystko ok? Ale czym spowodowane te wysokie obroty na ciepłym silniku bo na zimnym wszystko ok. proszę o jakieś porady bo przez to spalanie...
mechanik ma rację że podejrzana jest podstawa - musi być szczelna, natomiast jeśli by to nie -pomogło to spróbuj tzw resetu sterownika silnika, pisze na każdym forum VW co zacz
Rozrząd w ogóle sprawdzony? Coś mi się zdaje że ten silnik mechanicznie może być trup.
Witam. Mam takie same objawy przy nissanie. Proszę mi powiedzieć czy znalazł Pan rozwiązanie tego problemu? Pozdrawiam. Dodano po 49 Witam. Mam takie same objawy przy nissanie. Proszę mi powiedzieć czy znalazł Pan rozwiązanie tego problemu? Pozdrawiam.
Czy jest LPG?
szukaj lewego powietrza
Miałem podobny problem ze świeżo zakupionym poldkiem po demontażu instalacji gazowej. Ile stał pod chmurką ( nie wiem ) .Trzydzieści kilometrów jechałem z lekko zaciągniętym ssaniem ,inaczej się nie dało ,silnik nie miał mocy . Pomogło " przepalenie" go na wysokich obrotach przy ciepłym silniku ,czego efektem była piękna biała chmura dymu . Moim zdanie...
po 1 w fordach występuje czujnik prędkości pojazdu który wysyła sygnał do komputera silnika to normalne że jak auto sie zatrzymuje to po chwili dopiero schodzą obroty z wyższych na niższe tak te typy mają poto by wczasie jazdy łagodniej przenosić napęd bez szarpań przy zmianie biegów
Mam ja odłączyć i zobaczyc reakcje silnika tak? A te przewody podcisnieniowe?:?:
Witam. Mój problem z Golfem II 1.8 GT (benzyna + lpg) na monowtrysku polega na tym, że gdy odpalę samochód i chwile już stoi to z obrotów 1tyś wchodzą nawet do 1,5tyś (wzrastają wraz z podnoszeniem się temp. silnika). Wcześniej miałem problem z brakiem obrotów na biegu jałowym, ale zrobiłem sondę lambda bo jej nie było oraz reset komputera. Po właśnie...
napinacz łańcucha rozrządu, odpowiada za zmienne fazy rozrządu.
Do regulacji wolnych obrotów na ciepłym silniku służy druga śrubka obok
Witam, mam problem z omegą 2.5td nie wkręca się na obroty, zacina się w pewnym momencie i nie chce się rozpędzać. Sytuacja ta powtarza się na wolnych jak i na wysokich obrotach gdy silnik jest ciepły i zimny. Jaki może być powód tych objawów????
Podglądnij jakie temperatury widzi sterownik na ciepłym silniku.
czujnik temp. jest dobry bo wczoraj zalozylem nowy i jest to samo.
ostatnio mojemu ticowi coś się poprawiło i już nie trzaska tak intensywnie a na ciepłym cisza
po połączeniu z adblue parametrach systemu( ja to nazywam odczytem wartości chwilowych) znajdź wskazania 1 i 2 czujnika. Sprawdź na niskich/wysokich obrotach i na zimnym/ciepłym silniku. Wartość odczytu z czujnika 2 powinna zmieniać się proporcjonalnie do 1. Jeżeli wartość któregokolwiek czujnika jest taka sama na zimny/ciepły/wysokie obroty/niskie...
audi a4 1.9 tdi 110 przy uruchamianiu ciepłego silnika ,wchodzi na wysokie obroty na ok 2 sekundy i wraca do normalnej pracy przy czym odłącza turbo ,natomiast na zimnym silniku jest wszystko w porządku mogę jeździć bez przerwy do puki nie zgaszę i ponownie uruchomię problem sie pojawia . Proszę o jakieś rady ,jeżdżę po mechanikach tylko kasują za podłącz...
Witam, Zaczęło się od wysokiego spalania w zimę ok 15l/100 km. Mechanik stwierdził, że obie sondy są do wymiany przed i za katalizatorem. Wymienił, niby spalanie spadło do 12l ale nie wiem czy to nie zasługa wyższych temperatur na zewnątrz. Wydaję mi się, że powinno się kręcić w okolicach 10l, ale zaznaczam że samochód jest w automacie. Pal licho to...
sprawdz czy nie ssie paliwa z powietrzem
Dzień dobry, zwracam się do Was z prośbą. Mam Merivę I 2005, benzyna, 1.6 87KM 8V. Po diagnostyce wykazano wypadanie zapłonu na 2 cylindrze, błąd od 300 do 305, bak paliwa oczyszczony, filtr paliwa, cewka i świece także. Auto nadal dusi się na wysokich obrotach i na ciepłym silniku, pewien ubytek mocy, auto trzęsie i słychać, że nie pali na jeden cylinder....
Przepustnica otwarta gdy odpalam zimny silnik. Silnik rozgrzany zamykam przepustnice. Powinno być dokładnie odwrotnie. Zimny silnik zamknięta, ciepły otwarta.
Opisałeś się ,jak na maturze na dowolny temat. Z tego nic nie wynika , w czym można Ci pomóc. Nie piszesz , jak pali na zimnym i ciepłym ,jak pracuje na wolnych obrotach, czy ma przyśpieszenie , ile na tym silniku przejechane kilometrów.
Witam. Czy obroty silnika są wysokie nadal jak silnik już ciepły? Jeżeli tak to regulacja obrotów jest na śrubie z prawej strony gaźnika- widać wkręt na płaski śrubokręt. Może się zdarzyć że jest źle wyregulowana mieszanka na przepływomierzu (wtedy by falowały nieco obroty)- za filtrem powietrza, zaślepiona lub już nie, bo ktoś kręcił- ale to potem...
Witam mam problem z moją vectrą otóż ostatnio moja viki zaczeła mieć niskie obroty około 500-600 na ciepłym silniku a na zimnym po odpaleniu rano trzyma około 2000 obr/min. Odrazu mówie jest ona w benzynie bez gazu , krokowiec mam nowy, guma od filtra do przepustnicy jest szczelna więc nie łapie lewego powietrza, jeśli ma to coś wspólnego. Rok 1989...
Ciśnienie paliwa jest okej sprawdzałem i jeśli by było za małe to auto na wysokich obrotach by przerywało.
Sprawdź map sensor. Miałem tak w uniaku: była iskra, było paliwo a palić na ciepłym nie chciał, do tego trzymał wysokie i nierówne wolne obroty.
Witam. Zakupiłem Opla astre I 1997r. silnik oplowski 1,7TD ma troche za wysokie obroty - 1000obr./min. zarówno na ciepłym ,jak i na zimnym silniku. Czy można samemu zmniejszyć obroty.?Czy to normalne, czy powiniem miec trochę niższe.
odswieze temat mam ten sam problem tylko bez jednego błedu p0505 no i odpala za kazdym razem nie wazne czy silnik ciepły czy zimny, ale po odpaleniu wskakuje na wysokie obroty i takie sie utrzymuja i moge jechac sobie bez wcisnietego pedału gazu.swiece, kable, krokowiec wymieniane ,zapłon ustawiony i nadal to samo grr. co moze byc przyczyną ??
Witam przy odpaleniu Fiata po chwili wchodzi na wysokie obroty jaka morze być tego przyczyna czy gaźnik nowy czy co rocznik to 2001 :) Jak się zrobi ciepły obroty ustają :)
Kiedy wymieniane filtr paliwa ,powietrza,świece. W jakim stanie przewody wysokiego napięcia.
Na małych obrotach na zimnym silniku jest 4,5kg na ciepłym na małych obrotach jest 5, na wysokich obrtotach na zimnym silniku jest 6kg a na rozgrzanym 6,5kg. Alternator kupiłem w agromie ale to jest dokładnie ten sam: http://allegro.pl/alternator-ursus-c-360... tak po zapaleniu świateł kontrolka gaśnie
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
Ciśnienie oleju sprawdzą w sie w VW na zimnym i ciepłym oleju. na biegi jałowym i przy 2000 obr./min Tak samo sprawdza się maksymalna wartość ciśnienia dając wysokie obroty silnika, również na zimnym i ciepłym oleju. Jak mechanik o tym nie wie, to zmienić mechanika. Pomijam już dobrze wyskalowany manometr ....
Witam , mam problem z autem jak w temacie a mianowicie auto po odpaleniu czy to na zimnym czy ciepłym silniku utrzymuje wysokie obroty w granicach 2500-3500 obr/min bez falowania tzn. cały czas trzyma sztywno np.3000obr. i po dodaniu i odjęciu gazu wraca do tych samych obrotów. Czasami ale to bardzo rzadko zdarza się że obroty są ok.Co to może być bo...
Witam, po wymianie silniczka krokowego gdy odpalam auto na zimnym silniku przez 2-3 sekundy są wyższe obroty i dopiero powracają do normalnych. Co jest tego przyczyną? Na ciepłym silniku tego problemu nie ma.
Dokładnie, jeżeli silnik chodzi na wysokich obrotach i odpala na ciepłym to kondensator jest OK , przeważnie silnik albo wogóle nie pali {zwarcie w kondensatorze}, albo przerywa na wysokich {towarzyszy temu zresztą silne iskrzenie na przerywaczu}, ja bym obstawiał wyregulowanie gażnika {sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej , oraz iglicy przepustnicy...
Witam, pojawił się u mnie ten sam problem co u grzech93. Kosa trafiła do serwisu, gdzie stwierdzono że uszkodzona jest membrana i nie ma możliwości dokupienia. Zaniosłem do innego serwisu gdzie został wymieniony gaźnik. Przy odbiorze sprawdziłem kosę, popracowała kilka minut na pełnych obrotach, wyglądało, że wszystko jest ok. Następnego dnia po ok...
Od miesiąca borykam się z małym problemem w moim passacie. Jak go zapalę zimnego na benzynie to dopóki się nie nagrzeje chodzi dobrze po ok. pięciu minutach zaczyna się dławić i gaśnie (i nie da się wprowadzić na wysokie obroty). Na ciepłym silniku także odpala elegancko, ale zaraz go dławi i gaśnie. Jak odłączę czujnik temperatury cieczy to silnik...
Dolny przewód przy chłodnicy jest zimny, wiec wszystko ok. Z płukaniem Prestolem na razie się wstrzym bo słyszałem ze niszczy przewody. Z Prestolem spokojnie, na forum Mazdy niemal wszyscy to stosujemy, i auta śmigają, Ejektrozawór hmm jeśli masz tak jak w mercach, w komorze silnika i za nim przewód jest ciepły, znakiem on jest dobry a uwalona nagrzewnica.
Witam. Mam problem z wysokimi obrotami silnika w odśnieżarce Agroma Bizon, silnik Loncin 196cc. Silnik odpala normalnie zarówno jak jest zimny i ciepły i trzyma wolne obroty, jednak zwiększając obroty zaczyna się krztusić, "kichać" a przechodząc na najwyższe obroty całkowicie gaśnie. Włączając napęd i rotor na wolnych obrotach jest ok, ale na średnich...
To jest wtrysk, a tak dokładnie nazwany przez mechaniorów półgażnik.. Obroty ustawione na ciepłym silniku, ale na zimnym ta regulacja nic nie pomaga....
te wysokie obroty pojawiaja sie na ciepłym silniku na zimnym schodzi w miare z wysokich obrotów, zawiesza sie niewiem na jakich obrotach bo nie mam wlasnie obrotomierza , ale jak jade i wcisne sprzegło doojeżdzajac do skrzyzowania to silnik wyje nie schodzi z wysokich obrotów, a mowisz o silniku krokowym od gazu nie czysciłem go a czy moge go sam przeczyścic...
Tak samo dzieje się przy ciepłym i zimnym silniku?
Witam ponownie po kilku tygodniach :) mianowicie teraz borykam sie z obrotami silnika :( zimny za wysokie ciepły za wysokie i do tego sam sie wkręci raz na jakiś czas w obroty baaardzo wysokie.
Czujnika temp. szukaj z przodu po lewej stronie silnika w okolicach wychodzącej z niego rury do chłodnicy. Czujnik jest dwuprzewodowy. Silnik krokowy możesz wykluczyć bo obroty się zmniejszają podczas nagrzewania silnika, czyli krokowy działa.
Witam mam kłopot z moim ursusem. Po odpaleniu strasznie dymi na niebiesko i na wysokich obrotach przerywa,występuje to na zimnym i ciepłym silniku(na ciepłym troszeczkę mniej). W ciągniku została zrobiona cała góra silnika, (spowodowanie było to pękniętą głowicą i małym ciśnieniem w silniku).Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów?...
mój problem polega na tym gdy auto ma zimny silnik np rano jak odpalam ma bardzo wysokie obroty i głosno wyje gdy silnik popracuje z pół minuty obroty wracają do normy i ładnie równo chodzi na ciepłym silniku nie ma takich problemów To normalne masz automatyczne ssanie.
Mam przed sobą schemat Wiatki, ale nie mam jak Ci przesłać. Silnik jest podłączonydo zacisków programatora 1B, 1T,3B,9B i do spinki na grzałce( sprawdź te połączenia).Można sprawdzić też filtr p.z. plastikowy z trzema wychodzącymi przewodami, mocowany tuż koło programatora (możesz go całkiem wypiąć). Jest sposób na sprawdzenie silnika - włącz go i po...
Obroty ok 1000 Jak na ciepły silnik - za wysokie, nieszczelność w dolocie lub ECU podniósł obroty bo "coś" jest nie tak. Przewody w. n. się wymienia jako komplet, pierwsze słyszę, żeby ktoś wymieniał tylko jeden... to już szczyt skąpstwa i druciarstwa.
Czy na zimnym i ciepłym silniku, są takie same obroty ?
Wiem o tym DOSKONALE!!, że silnik zimny musi mieć podwyższone obroty. Chodzi mi o to, że po dodaniu gazu i rozpędzaniu samochodu na poszczególnych biegach do zadanych obrotów np. 3500 rpm POZOSTAJE! przy tych obrotach a powinien ZEJŚĆ! z tych obrotów do 1200 a nie pozostawać przy wysokich. Przy ciepłym silniku wszystko jest ok schodzi do błyskawicznie...
Nissan primera p12 2.2Di 2002r - za wysokie obroty na luzie przy ciepłym silniku. Witam, ( Nissan primera p12 2.2Di 2002r) silnik jak się rozgrzeje to obroty na luzie mu rosną do ok. 1100, a jak włączę klimatyzację to do ok. 1300. Takie sytuacje są w czasie jazdy, a gdy się zatrzymam to po ok. 3-5 sek spadają do normalnych czyli ok. 750. Takie objawy...
MAP przy wyłączonym silniku ma podawać ciśnienie atmosferyczne, na zagrzanym silniku i wolnych obrotach, poniżej 400 (350-370hPa). Pętla zamknięta sygnalizuje czy ECU uwzględnia sygnał z sondy lambda. Korekta sondy lambda to korekta (mnożnik) czasu wtrysku ustalony w oparciu o odczyt sondy lambda, powinien być możliwie bliski wartości 1 i pokrywać się...
Podchodząc do tematu podpatrywałbym jak to robią zawodowcy. Tu animacja dobrze pokazuje co i jak https://www.ecpower.eu/pl/budowa-i-dzial... Dzięki buforowi ciepła silnik nie musi chodzić cały czas, i nie trzeba mu regulować mocy. Gdy ciepła brakuje, silnik jest odpalany i zapewne chodzi w optimum efektywności (nieduże obroty, wysokie obciążenie)....
Powiem ci kolego że od jakiegoś czasu walczę też z tą samą przypadłością. Wymieniłem sondę bo stara trochę świrowała, podciśnienia i cały układ ok. zapłon sprawdzony, przepustnica wyczyszczona, czujnik temperatury sprawny w sterowniku żadnych błędów, teraz czekam na nowy silniczek krokowy choć stary niby jest ok, ale dla pewności wymienię zaprogramuje...
przepustnica ok jak zdejmę wężyk od urządzenia które (szwagier mi powiedział) steruje obrotami to obroty spadają na 2000/min na zimnym silniku a na ciepłym 3000/min
W którym miejscu na pompie jest zawór wysokiego cisnienia? swice zarowe sa ok. bo obroty są nierówne tez gdy silnik jest ciepły wiecie czy te wtryski sie regeneruje?
A przewody wysokiego napiecia sprawdzane??
czujnik temperatury płynu chłodzącego G62 jest albo uszkodzony albo zerwane z nim połączenie do ECU - pin nr 1 i 3 podwójnego czujnika G62/G2, dziwię się, że diagnostyka nic nie wykryła, sprawdź wskazania czujnika G62 w 01 Engine, grupa 007, pole 4 od lewej (zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku) a następnie te wskazania porównaj z wartością temp....
Ja bym zmierzył dokładnie ciśnienie oleju na ciepłym, zimnym na wolnych,wysokich i wtedy coś można powiedzieć.
Od pewnego czasu gdy samochód jest zimny bądź ciepły zaczynają warjować mi obroty raz wysokie raz niskie silnik krokowy był wymieniany i nadal chodzi tak jak chodził.Proszę o pomoc :cry::cry::cry::cry:
odłącz rure ciepłego powietrza od filtra. Podaj mi jaki masz typ gźnika w tej hondzie, czy jest to wersja solidnie "orurowana" ze sterownikiem obok?
"skoki napięcia na cylindrach" - ciekawe co to takiego ;) P0300 to wielokrotne wypadanie zapłonów w róznych cylindrach.. Na ciepłym ciśnienie sprawdzane było ? Czy na wolnych obrotach na ciepłym pracuje równo czy utyka ? ciśnienie paliwa było sprawdzane ?
Zauważyłem że nie działają wentylatory a sam samochód działa na wysokich obrotach na biegu jałowym ok 2 tys bez różnicy czy zimny czy ciepły silnik, Zapewne zepsuty czujnik temperatury cieczy chłodzącej, ale to, jak również pracę wentylatorów trzeba sprawdzić vcds-em
A może ma ktoś schemat połączeń wentylatora, po pomiarach sądzę, że jakiś element mający w moim przypadku przy ciepłym silniku opór 590 Ohm jest.
wolne obrót ciepłym silnik falować obrót ciepłym silnik falować obrót ciepłym
ładowarka napięcie wkrętarka server power astra kolektor
ładowarka giant ładowarka giant
Działanie układu smarowania Ursus C-330 Renault Laguna 2 - Niedziałające Prawe Kierunkowskazy