No to do niezłych fachowców jeździsz. Wymrugaj błędy (kody migowe), zbadaj czy sonda pracuje, jeśli nie to wymień sondę i olej w silniku jeśli już długo tak jeździsz (rozrzedzony benzyną=szybka utrata panewek). Jak zbadać sondę i wymrugać kody bez problemu wyszukasz w necie. Jeśli sonda nie daje napięcia (może być inny powód) musisz wzbogacić mieszankę...
a przewody wn jak?, nie przebijają?
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
Wyszedł Ci średni koszt "diagnostyki" ok 50 zł. Więc Panowie tylko błędy poczytali. Pojechać na prawdziwą diagnostykę. Spalanie zdecydowanie za duże. Nic nie wiemy, jak oscyluje sonda. Pomoc teraz, to wróżenie z fusów. Jeśli jednak myślisz, że auto będzie spalało 5 litrów na 100 km w mieście, to szkoda Twojej fatygi.
Najprawdopodobniej, tak.
Zrobic tez przeglad klimy,moze byc za wysokie cisnienie i presostat rzuca sterowaniem
a sprawdzales sekcje zwiazana z biegiem jalowym ? moze tam tkwi problem? Pozdr. Procekkk
Może być sonda ale wcześniej sprawdź szczelność dolotu. Zbyt duża ilość dzikiego powietrza powoduje, ze sonda nie jest w stanie skorygować wtrysku i w efekcie lubi wyskoczyć jej błąd. A tak poza tym to jak to bmw- krokowiec, przepływomierz.. Szsczelność sprawdź plakiem.
Masz po czesku
Silnik to B4184S8, 1.8 flexifuel, ewidentnie brak mu mocy, przy wyprzedzaniu lepiej wyłączyć klime, bo inaczej nie wyprzedzę, pracuje dosłownie jak na ssaniu. Czasami podczas ruszania pofalują obroty i silnik zgaśnie, trzeba operować gazem w te i wewte, żeby ruszyć równo. Podczas stałej jazdy wszystko jest ok, nic nie faluje. Pompy tam nie ma, jest...
Luzy zaworów ok?
Roboty na godzinę i pieprzysz się z tym jak mały Kazio Panu już podziękujemy - ciekawe czy jakbym stanął obok Ciebie czy byś też tak do mnie powiedział - cwaniaczku. Twoja wypowiedź jest na marnym poziomie, "człowieku" !!! Jak masz coś ciekawego do dodania to pisz a jak pierdoły na tak niskim poziomie to milcz i nie zaśmiecaj takimi obelgami forum....
i cotam może być nie tak?
z wału jezeli obwód nie jest przerwany to nie bedzie błedu. poprostu w momecie wystąpienia ustrerki trzeba sprawidzic w parametrach rzeczywistych obroty silnika. ale dobrze kombinujesz. to jest mozliwe ze podczas nagrzania czujnik wariuje. co do falowania to wyczysc przepustnice zrób adaptacje. sprawdz czy nie ma nieszczelnosci w układzie dolotowym
Znajdziesz go na pompie wysokiego ciśnienia . Po wymianie konieczna jest kalibracja.
POMOCY!! Dzisiaj kupiłem samochód Renault Scenic 1.9 tdi. Po przejechaniu ok 60 km samochód dostał bardzo wysokich falujących obrotów i kopci na czarno. Co mam zrobic?
wysokie obroty ale stałe czy falujące?
http://obrazki.elektroda.pl/5864773700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2542330500_1...
Witam wszystkich :) mam problem z kosiarką, silnik OHV. Na niskich i średnich obrotach działa ok ale na wysokich zaczynają falować obroty. Do tej pory sprawdziłem luzy zaworów, wyczyściłem tłumik, gaźnik został wyczyszczony, filtr paliwa i powietrza wymieniony, zmieniona świeca i kapturek, klin na kole magnesowym ok jak również odstęp od cewki, sprężynki...
Slizganie się sprzęgła to nie falowanie obrotów. Trzeba sprawdzić czy przyrost prędkości obrotowej silnika jest proporcjonalny do przyrostu prędkości. jak idzie obrotomierz a prędkościomierz stoi to wtedy wina sprzęgła, jak falują obroty to również na postoju będzie taki efekt, bo w sumie nie napisałeś czy na postoju też masz problem z falującymi obrotami.
Ja bym się zainteresował czystością odmy , przepustnicy i tego co wokół niej jest,tzn. krokowiec , map sensor. Dodano po 2 Sprawdż w jakim stanie masz przewody wysokiego napięcia.
Witam posiadam mitsubishi carisme 1.8 gdi 2000 rok . Samochód dużo pali ,a mianowicie około 14 litrów w trybie miejskim . Mam też obiaw ,w postaci falujących obrotów na biegu jałowym z tego ,co się dowiedziałem jest to spowodowane zabrudzoną przepustnicą ,ale czy to też ma wpływ na spalanie ,czy to może inny problem .W tym aucie była wymieniana uszczelka...
Pod maską podejrzane wydało mi się że przepustnica słabo się trzyma silnika - jest dość luźna. Czy to ona jest przyczyną? Czy strzał który usłyszałem mogła wydać przepustnica? Jeżeli cała przepustnica "lata" to może i strzela, albo to że jest luźno jest wynikiem tego strzału. Jeżeli jest luźno to nieprawidłowo, może łapać "lewe" powietrze i dlatego...
Podłączyć miernik do czarnego przewodu sondy i do masy, ustawić na 2V i jechać. Na zimnym silniku ma być około 0,7 - 0,8V a po przekroczeniu około 50-60 stopni (druga, trzecia kreska na wskaźniku) napięcie ma zacząć oscylować od 0,1 - 0,2V do 0,8 - 0,9V, zmiany od min do max 2 -3 razy na sekundę.
Witam. Posiadam Honda Accord V, rok produkcji 1994, model CC7, Silnik 2.0 benzyna z gazem, oznaczenie silnika F20z02. Od kilku dni pojawił mi się problem wysokich obrotów na gazie 1500-1600, i falujących obrotów na benzynie 1100-1800. Czy mógłby ktoś pomóc, co to może być. Powymieniałem przewody podciśnienia, wyczyściłem silniczek krokowy, ale nadal...
Witam Mam zainstalowaną instalację gazową Lecho Mini Lambda, ale to jest straszne dziadostwo na aktuatorze i registrze jednocześnie, bez możliwości podpięcia do komputera. Generacja gazu 1 ani 2 raczej 1.5. Szarpie, wysokie obroty, falujące obroty, duże spalanie. Lepiej działa po odpięciu silnika krokowego, ale wtedy jest 1 generacja gazu... Co będzie...
To może być uszkodzony map sensor lub czujnik temperatury powietrza dolotowego na kolektorze ssącym. Map sensor odpowiada za wyprzedzenie zapłonu a czujnik za skład mieszanki
Witam,ja miałem ten sam problem w silniku M50B25, pojechałem do znajomego elektryka podłączył laptopa,wykasował błędy,i zmienił ustawienia. Po tym zabiegu problem większego spalania, i falujących obrotów zniknął. Pozdrawiam
M0że jest coś z tachometrem. Dodatkowa cewka na silniku podająca do sterowania dane o jego obrotach.
Witam. Jezeli chodzi o lewe powietrze to musialbys przejzec cala droge od filtra do kolektora ssacego. Lewe powietrze moze sie rowniez dostawac z serwa. Mozna by sie jeszcze przyczepic do wysokiego nap.
Wymienię i zobaczymy co będzie Bo już wykańcza mnie to auto
Podłącz sobie miernik do układu ładowania i zobacz co się dzieje w czasie jazdy. Sprawdź też akumulator. Poprzez wyjmowanie kolejnych bezpieczników zlokalizuj obwód który powoduje ten efekt,posłuchaj też czy w momencie przygasania swiateł nie klapie któryś z przekaźników. Sprawdź czy niema spadku napiecia na zasilaniu kompa. A potem schemat i po kłopocie....
czy jest na forum ktoś kto może mi pomóc w w/w temacie?
Wężyk nowy założony. Vakuometru nie mam, więc będę miał ciężko zmierzyć. Chociaż może coś by dało radę załatwić. No może nie są to maksymalne obroty, ale są bardzo wysokie.
Jeśli chodzi o obroty to bym powiedział ze jest to wina silniczka krokowego.co do szarpania przerywania sprawdź kable wysokiego napięcia i świece od tego możesz zacząć jeśli te rzeczy są ok to niestety może to byc wina pompy paliwa.
A więc dzisiaj zauważyłem że w monowtrysku ta uszczelka nie jest pierwszej jakości ,i wydaje troche paliwa przepuszcza chyba tak mi się zdaje .I czy może to być dlatego powiekszonym spalaniem bo żaden gazowniknie wie co jest ?
witam posiadam clio 1.2 z sekwencyjną instalacją KME od pewnego czas pojawił mi się taki problem: po przełączeniu na gaz spadają chwilowo obroty poniżej 500 i czasem gaśnie oraz na biegu jałowym jak chwilę postoi to zaczynaja falować w granicach 600-800 obrotów. po ostatniej regulacji przez mechanika auto zaczęło palić z 15l/100 i czuć "szambo" z rury...
Nie mogę już bardziej podnieść obrotów, bo będą za wysokie. Jakieś inne rady?
Zakupiłem nowy gaźnik, koszt 150zl. Po odpaleniu strzelał jeszcze kilka razy ale wyregulowałem gaźnik i już jest wszystko ok. Chodzi idealnie na niskich jak i na wysokich obrotach.
Czujnik cieczy do komputera 100% sprawny (podmieniłem na drugi, oba pomierzyłem, mają prawidłową oporność, płyn tam dociera) Na zimnym jeździ się nieprzyjemnie, lubi poszarpywać i zgubić zapłon, gdy się rozgrzeje jeździ się bardzo dobrze. Jeździłeś na tym drugim czujniku, czy tylko pomierzyłeś? Raczej gaśnie niż gubi zapłon. Jak gubi zapłon to do sprawdzenia...
Na początek kompresja na garach. LPG jest?
W załączeniu zdjęcie z analizatora spalin, CO2- 13,4. Ciśnienie na cylindrach 12 atm. Rozrząd ustawiony dobrze, sprawdzany dla pewności przez 2 osoby. http://obrazki.elektroda.pl/6794622100_1...
Czy gaźnik oraz jego wszystkie dysze były wykręcone do kąpieli w myjce ultra dźwiękowej? Bo jest ich tam kilka.
Ale to nie tylko problem wysokich obrotów biegu jałowego ale też falujące obroty i czasami dławi silnik przy dodawaniu gazu . Czy jest tu jakaś zasada ustawiania gaźnika w kosach DOLMAR SACHS ? Słyszałem , że przy niektórych kosach należy jedną śrubkę dokręcić w prawo do końca , następnie odkręcić ją 2,5 obrotów i z tej pozycji ustawiać pozycję drugiej...
Witam . Pewnego razu jechałem swoim golfem po czym nagle wskoczył na wysokie obroty dodam że autko jest w LPG i po przełączeniu na benzynę auto zaczyna falować na obrotach . Objawy wskazują na silniczek krokowy , tak wiec wymieniłem takowa część na nową lecz nic to nie zmieniło jak było tak jest . Wszystkie wężyki podciśnieniowe wymienione na nowe ....
Przecież masz tam po prostu coś zapchane. jeśli odepnę wąż podciśnienia auto nie powinno chodzić równiutko Przy tak dużej ilości lewego powietrza powinien wkręcić się na wysokie obroty albo falować mocno obrotami lub nawet zgasnąć.
sprawdzić trzeba czujnik temperatury i cz wyłącza dodatkowy wtrysk ,to może być przyczyną wysokich obrotów na PB.
I przy wyłączeniu odbija w lewą stronę. O co z tym chodzi? Co odbija w lewą stronę? Jakie obroty na liczniku lub szczytane z komputera na postoju?
Czytaj moje posty dokładniej i piszę jeszcze raz podaj pojemność silnika.
Tak, W filtrze paliwa wpiąłem wężyk - tam gdzie wchodzi na pompę wysokiego ciśnienia. Aktywacja pompy wstępnej w VCDS na niepracującym silniku.
podstaw na test moduł znajdujący się pod cewka wysokiego napięcia, używany 20-40zł
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
Ja stawiam na czujnik położenia przepustnicy normalka w fordach
masz przewody, ja tez mam 24V, chodzi mi o przewody wysokiego napięcia:)
przewody wysokiego napięcia, silniczek krokowy możesz sprawdzić.
Witam Panowie Proszę o pomoc. Silnik chodzi idealnie , ma moc odpala. Na zimnym falują obroty, przez chwilę coś jakby piszczało. Potem jak sie rozgrzeje jest duzo lepiej . Niestety obroty sa czasem jałowe 900-1100 rpm i robi sie podcisnienie takie ze na pracujacych silniku nie mozna odkrecic korka oleju,a po wyjeciu bagnetu slychac syk. Niby poprzedni...
Parownik w samochodzie z gazem wytrzymuje około 80000Km po tym przebiegu pozostaje regeneracja lub wymiana na drugi nowy - osobiście polecam ten drugi sposób bo jest dużo pewniejszy. Jeśli mieszanka jest zbyt uboga znaczy że problem leży po stronie układu zapłonowego, miałem ostatnio tak w Scorpio, jedna z dwóch cewek miała przebicie na mase, po wymianie...
Spróbuje jeszcze raz przeglądnąć gaźnik. Tylko nie wiem jak wymontować śrubę od składu mieszanki. Ma tylko 1/4 obrotu. Myślę że to układ wolnych obrotów jest przytkany. Bo jak przełączam na wolne obroty silnik gaśnie od razu, a na wysokich gdy delikatnie załączę ssanie to obroty są stabilne bez falowania.
jest opcja luzu łożyska od strony szczotek i przy obrotach szczotki tracą styk i wszystko spada - przy dużych obciążeniach i wysokich obrotach w ciemnościach nawet żarzy się kontrol ładowania
Nie mogie ustawic obrotów wolnych faluja po chwili dostaje wysokie po przegazowaniu zejdze z obrotów i gasnie jak ja przechylam to terz zmienia obroty
Uszkodzenie wspomnianych gumek skutkuje w przeważającej większości wypadków kłopotami przy rozruchu (spadek ciśnienia paliwa poniżej wartości granicznej koniecznej do rozruchu) Nie wydaje mi się, żeby dochodziło do nierównomierności obrotów - przynajmniej nie spotkałem się z takim objawem. Prawidłowy tok postępowania obejmuje podłączenie komputera SD...
No niestety na to niema lekarstwa, ta sonda może się pojawiać bo termostat może nie dogrzewać silnika(ale nie powiedziane) normalnie trzyma temp. 90stopni? są jakieś jeszcze objawy? falowanie? wysokie wolne obroty, szarpanie? cokolwiek?
Przypuszczam ze silnik chodzi rowno tylko jak jest zimny. Trzeba sprawdzić cisnienie na szynie CR po nagrzaniu silnika. Prawdopodobnie pompa wysokiego cisnienia jest padnieta. Znam to z autopsji.
A ja proponuje wymienić przewody wysokiego napięcia i będzie ok.
Witam. Posiadam traktorek z silnikiem Briggs&Stratton 16hp. Traktorek normalnie odpala,jest silny,ładnie chodzi na wysokich obrotach,lecz falują wolne obroty. Wyczyściłem gaźnik i przeglądnąłem z mechanikiem silnik. Wszystko jest w porządku, pozostaje tylko regulator obrotów przy którym ktoś już grzebał i nie mam pewności czy cięgna i sprężynki które...
Gaźnik wygląda jak nówka i jest czysty bez korozji ale zobaczę jeszcze czy jest jakiś luz na przepustnicy. Jaka może być też inna przyczyna falowania przy wysokich obrotach oprócz tego gaźnika.
To już łożyska wołają o pomoc. Szczotki to tak jak pisze kol test122. Co do potencjomatru suwakowego to może wystarczy porządnie go wymyć w IPA. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Łożyska? Spodziewałbym się, że wówczas pozycja szczotek nie będzie miała znaczenia. Ale nie znam się i moje przeczucie może być mylące ;). Natomiast zrobiłem dzisiaj test i...
Identyczne objawy - Laguna 2002, 2.0 (samochód kupiony w Polsce w salonie, jestem drugim właścicielem i znam jego historię) Wchodzi na wysokie obroty, po wrzuceniu na luz, głównie na zimno, ale nie tylko. Podobne reakcje: luz:jadę - wyższe obroty, staję - niższe, na biegu - normalnie. Ktoś to może rozwiązał definitywnie??
Ale takie obroty falujące mam też na postoju gdy czekam np na światłach to faluje więc chyba to nie VSS:/
Konieczne było zmniejszenie obrotów
https://m.youtube.com/watch?v=Ih-Z6XtSUL... Wrzuciłem filmik z objawami mojej Astry, zwrocie uwagę na temperaturę silnika podczas normalnej pracy auta a przy wysokich obrotach, dodam jeszcze ze przez cały film nie dotykalem gazu.
Mam problem z honda cbr 125, wersja na gazniku, motor 2 lata stał, po zalaniu paliwa zalewał świece i nie palił przez to, okazało się że pływak się zawiesił ten temat już ogarnięty ale motor podczas rozgrzewania jak jest zimny bardzo mocno faluje na obroty i czasem wkręca się na wysokie obroty samoczynnie, chwile się na nich utrzymuje po czym stąpa...
Witam, jestem posiadaczem golfa III 93r. silnik ABU. Po podłączeniu VAGa pokazuje błąd 00670 (Czujnik zespołu przepustnicy G127) błąd sporadyczny. Moje pytanie brzmi następująco: gdzie znajduje sie w/w czujnik, chciałbym go naprawić lub wymienić, tylko nie wiem gdzie go szukać. Z góry dziękuję za pomoc. POZDRAWIAM Dodam, że autko ma za wysokie lub czasami...
Fiat seicento 1.1 z instalacją lpg Padł mi gaz (nie świeci się żadna dioda i nic się nie dzieje) nie chciał zapalić i świeciła się kontrolka kluczyka gdy poruszałem bezpieczniki prze komputerze zapalił bez problemu tylko że na luzie zaczął wchodzić na wysokie obroty i po przekręceniu kluczyka nie gasł silnik dopiero gaśnie jak wyciągnąłem dwa bezpieczniki...
Zbyt wysokie ciśnienie w dolocie. Na moje oko rozrząd jeszcze raz do sprawdzenia...
Sprawdź czy masz stabilne wysokie i niskie ciśnienie paliwa. Jeśli zawór Mprop nowy i wtryskiwacze nowe, to sprawdź czy zawór bezpieczeństwa na wysokim ciśnieniu nie puszcza....
Zapnij się może oscyloskopem na zawór i zobacz czy tam też się rusza, ewentualnie wysteruj zawór z zewnątrz "na stałe" i zobacz co wtedy. Gdybam sobie teoretycznie, bo nie robiłem takich badań, ale zdaje się normalne procedury wyczerpałeś, więc patrząc na to fizycznie, żeby ciśnienie falowało, albo są nierówne obroty pompy wysokiego, albo są dobre a...
Witam mój problem polega na tym że jak odpala skuter to ma strasznie wysokie obroty ja wyłączy się ssanie to obroty automatycznie spadają ze prawie skuter gaśnie muszę dodać mu gazu troszeczkę i skuter znowu dostaje wysokie obroty jak go postawie to falują raz niskie raz wysokie i tak cały czas. Gaźnik wyczyściłem i brak poprawy. Ma ktoś może pomysł...
Gaźnik ma regulacje. Chociaż tę z tworzywa już nie bardzo. Ale obroty jak najbardziej. Gaźnik jest właśnie z tworzywa zmiana obrotów nic nie daje, dalej "faluje", tylko na wyższych obrotach.
Niestety po założeniu nowej części nic się nie zmieniło,dalej to samo, nie zamyka i ciągnie powietrze. Sprawdziles jego dzialanie przez test elementow wykonawczych? Zrobiles adaptacje korekcji dlugoterminowych (inicjalizacje ECU)? Przed chwilą dostałem i założyłem w moim rozumowaniu powinien działać - chyba że się mylę, Sprawdziles jego dzialanie przez...
Dzięki za pomoc Wysokie obroty zmniejszyłem poprzez zmianę położenia czujnika położenia przepustnicy. Dżizasss.. No to ci się zaczną problemy
Witam, mam problem z Mazdą 323F BJ 1.6 benzyna/gaz 2001 rok. Na benzynie, leciutko falują obroty, na gazie chodzi na 3 cylindry, gaśnie itp. Wymienione zostały przewody wysokiego napięcia, świece i uszczelka pokrywy zaworów, bo na 1 cylindrze zbierał się olej a problem pozostał. Ktoś miał taką przyczynę i podpowie coś? Wtryski gazu, to Dragon Silver.
Wyczyść przepustnice, silniczek krokowy jeżeli jest, wymień filtr gazu, wymień świece jeżeli nie wymieniałeś i sprawdź przewody wysokiego napięcia. Co ma do tego przepustnica jeżeli na PB jest dobrze? Gaz trzeba wyregulować. Falujące obroty i przewody WN? Jak już to raczej przy wypadającym zapłonie, a to co innego niż falujące obroty. Reg. 3.1.11. Nie...
Przyczyn pewnie będzie kilka: zacięty-uszkodzony zaworek, za wysoki poziom paliwa i do tego łapie "lewe" powietrze
Suzuki Burgman UH 125 z 2007 roku "na wtrysku" jak się dobrze rozgrzeje wolne obroty zaczynają falować ( spadać za nisko), wymieniłem świecę, fajkę, kabel wysokiego napięcia - wydawało się, że pomogło. Ale teraz znów falują, na czerwonym wydaje się, że zaraz zgaśnie. Może ktoś się z tm spotkał?
Ja mam taki problem. Kosiarka ciężko odpalała. Wyczyściłem gaźnik i na wolnych obrotach chodzi równo a na wysokich obrotach silnik faluje. Czy to kwestia wyregulowania regulatora obrotów. Dodano po 51 Ustawiłem regulator wg wskazówek, teraz obroty już nie falują ale są troszkę za wysokie. Muszę jeszcze wyregulować obroty na śrubkach.
Witam! Mam problem z wolnymi obrotami w swoim nissanie 1,4, rocznik 1991. Po nagrzaniu sillnika są one bardzo niskie i auto często gaśnie na skrzyżowaniach. Po zatym czaasmi obroty falują są raz za wysokie a raz za niskie. Czy ktoś spotkał się z tąka usterką ? Pomóżcie bo już tracę do tego auta cierpliwość.
okej, świece były mokre, po wyceszeniu wygrzaniu na kuchence gazowej i wkręceniu w motocykl - zapalił. Kolejne problemy, ale one już w sumie były od zawsze czyli trzyma wysokie obroty, a chwilkę jak się nagrzeje to słabe, że aż gaśnie. Po prostu falujące obroty od 1000 - nawet 5000 tys. Czyżby regulacja gaźników ? a może cewki zapłonowe?
mam jeszcze taki problem ponieważ gdy wcisnę gaz do połowy to silnik chodzi już na pełnych obrotach a jak wcisną gaz więcej to zaczyna go dusić i silnik gaśnie, co może być tego przyczyną?? i dodam jeszcze ze gdy np próbuje wejść na wysokie obroty to wtedy obroty zaczynają falować i nie można wejść na wysokie obroty. Z góry dzięki za pomoc. czy to wina...
Witam Zapowietrzona nie jest bo próbowałem to na samym początku -nawet ja zdemontowałem i na sucho też tak chodzi. Na wysokich obrotach tego falowania tak nie czuć, ale na najmniejszych faluje. Podejrzewam albo sterownik solarów (rozbudowany mały komputerek z linuxem i częścią automatyki) lub może kondensator rozruchowy/.
Dzień dobry, mam problem z klimatyzacją Seat Leon 1 (climatronic). Po załączeniu działa przez chwilę (sądząc po zwiększeniu obrotów silnika), lecz obroty silnika lekko zaczynają falować, nie chłodzi i po kilkunastu sekundach samoistnie się wyłącza (chociaż ikonka załączenia nie gaśnie, ale obroty silnika spadają). Niedawno był robiony przegląd i wszystko...
Teraz nie mam za bardzo jak sprawdzić tych wszystkich rzeczy, ale lewego powietrza raczej nie ciągnie, wcześniej był włąśnie z tym problem ale gume pod gaźnikiem wymieniłem. A jaki sposób podpowiadacie żeby sprawdzić czy ciągnie te lewe powietrze? Wcześniej gdy ciągło te lewe powietrze i był problem z silnikiem krokowym czyli falujące obroty to nie...
omputer zmieniony na kompa od 323i co do obrotów żadnych zmian auto możliwe że lepiej przyśpiesza ale nie Miałem gdzie tego sprawdzić Mogę dodać że po odpięciu czujnika położenia wałka rozrządu nic się nie dzieje wału odrazu gaśnie . Po odłączeniu sond nic się nie dzieje zero reakcji obrotów . po odłączeniu pierwszym cuzjnika temperatury obroty lekko...
Witam Dzięki fuelinyourblood miałeś racje od sadzy zablokowała się sprężynka i cały czas dawał spaliny do kolektora ssącego . Teraz na zimnym silniku po dymił ale to chyba normalne, jak się rozgrzał to już wcale . Mam jeszcze jedno pytanie : mianowicie przy postoju wprawiałem silnik na wysokie obroty to w granicach 2500 / 3000 obr/min taki jak by gwizd...
Witam. Posiadam Opla Corsę b 1,0 99r, od pewnego czasu nie zawsze falują mi obroty silnika, raz są wysokie i spadają na niskie albo niskie i wzrastają i opadają, pali się też od czasu do czasu kontrolka silnika nie zawsze od humorów. Co może być przyczyną ?
Ogólnie to regulator sprawdza napięcie wyjściowe, jak za wysokie, to odcina wzbudzenie, jak za niskie, to odwrotnie. Posprawdzać połączenie żawórką 21W.
Dzięki za odpowiedź. To też było jedno z moich przypuszczeń i sprawdziłem luzy zaworowe lecz nic to nie dało. No cóż, zerknę na to jeszcze raz. Odnośnie nagaru na zaworze ssącym wewnątrz głowicy,wydaje mi się że sugerowało by to niedomykający się zawór bądź nieszczelność gniazda. Nie pamiętam żebym to wcześniej zaobserwował w innych silnikach B&S. Pozdrawiam
Witam. Mam problem z silnikiem B&S XR550 zamontowanym w wertykulatorze. Po odpaleniu falują obroty silnika. Częściowe włączenie ssania pomaga, jednak to nie jest rozwiązanie problemu. Wyczyściłem gaźnik ale nie pomogło to w żadnym stopniu. Zauważyłem też, że podczas szarpania znacznie rusza się dźwignia od regulatora, zaznaczona na zdjęciu. Jej popchnięcie...
Pompa wstępna jest podzespołem wewnątrz pompy wtryskowej - produkuje stałe, dość wysokie tzw. ciśnienie systemowe, regulowane zaworem przelewowym. W przypadku gdy te ciśnienie ma zmienne, zbyt małe wartości, sekcja wysokiego ciśnienia może mieć problemy ze stworzeniem właściwej dawki.
Trochę wysokiego ciśnienie paliwa ale raczej nie ono jest tutaj problemem. Czy auto ma LPG? Zazwyczaj to wina nieszczelności układu dolotowego. Można sprawdzić ciśnienie w kolektorze ssącym ale przez falowanie obrotów może być ono zawyżone. W blokach pomiarowych można je odczytać.
falujące wysokie obroty silnika kosiarka falujące wysokie obroty briggs falujące obroty
zakładanie nowych tematów amplituner przygasa wartość skuteczna napięcia tętnień
projekt przyczepki nadajnik iskrowy
Zielona lampka Alladyna: motoryzacja, dekoracje, produkty Aladdin Zielona lampka Alladyna w Mitsubishi Canter 2000