Proponuję oddać sprzęt do serwisu, bo problem może Cię przerosnąć. Po pierwsze warto sprawdzić czy wyłącznik zapłonu jest sprawny. Do wnętrza lubi się dostawać kurz, brudząc styki. Wystarczy rozebranie i wyczyszczenie wyłącznika. Jednakże jeśli wyłącznik jest sprawny, to masz już poważniejszy problem w postaci pracy silnika na samozapłonie przez ubogą...
Nie mam takiego modelu, nie pamiętam też który moduł "IRIS-MOTOR" tam siedzi. Wrzucam kilka fotek, może coś pomogą. https://obrazki.elektroda.pl/6279377800_... https://obrazki.elektroda.pl/9165093200_... https://obrazki.elektroda.pl/7666375600_... https://obrazki.elektroda.pl/8001684700_...
Oryginalnie są takie mosiężne pierścionki, możesz zacisnąć czymkolwiek. Uszczelka pod cylindrem była nieuszkodzona? Uszczelniłeś to czymś dodatkowo, dokręciłeś tak jak trzeba?
Coś mi się wydaje, że próbujesz kosić z zamkniętym ssaniem. Witam Obecny i największy objaw jest taki iż gdy ją odpalę a robi to bez problemu na zamkniętym dopływie powietrza działa chociaż po dłuższym działaniu gaśnie. Natomiast gdy otworzę tylko troszeczkę dopływu powietrza ( robię to tylną dźwignią ON/OFF) zaczyna wchodzić na bardzo wysokie obroty....
Do wymiany świece zapłonowe Dodano po 4 Sprawdź napięcie na akumulatorze
Witam, to jest wrecz 'ksiazkowy' przyklad bardzo poznego zaplonu / przegrzewanie - bardzo dlugie spalanie ladunku, brak wkrecania sie silnika na wysokie obroty - brak mocy, to tak - jakby bylo zastosowane paliwo np. 110 - 120 Oktan / do silnika o stopniu sprezania 9 : 1... Sprawdz ustawienie wyprzedzenia zaplonu i kompresje silnika - czyli cisnienie...
Model HQ 137 jest już wiekowy zapewne 15 lat.. więc na 99% uszczelniacze.
Ustawienia ile wykręcić każdą z dysz podane w instrukcji są wyjściowymi, wstępne ustawienie. Z filmu po pracy piły słychać że L musisz jeszcze wykręcić. Zawsze gdy piła nie chce wkręcać się na obroty z niskich na wysokie jest za mała dawka dyszy L. Z kolei po wejściu na obroty piła nieźle dymi, więc dysza H ma nawet za dużo wykręconą, ale na razie nie...
ja miałem taki problem wina leżała po stronie alternatora,,,,zimny chodził po paru minutach(5-10) silnik gasł,nie wchodził na wysokie obroty sprawdz ładowanie alternatora
To nie wina gażnika sprawdź cięgna i sprężynkę na regulatorze obrotów taki wichajster wystaje z boku silnika jak jest ok to padł ci samoregulator w silniku
Te silniki - zwłaszcza na tych pompach - mają tak wiele przypadłości że diagnoza przez internet to jak wróżenie z fusów ale na moje padł ci automat ssania. Tego typu ustrojstwo https://obrazki.elektroda.pl/3727267400_... które wkręcane jest w już nie pamiętam czy blok czy głowicę (bo dawno tego motoru na oczy nie widziałem) a drugi...
To, że gaśnie po wkręceniu śruby składu mieszanki to bardzo dobrze. Jeżeli masz dalej za wysokie to reguluj śrubą położenia przepustnicy ( trzeba ją wykręcać aby obroty spadały ). Jeżeli nie będzie reakcji do sprawdź czy linka gazu gdzieś się nie zacina, zdarza się też że pedał gazu się zacina, albo brak sprężyny powrotu przepustnicy.
Silnik odpala i zaraz gasnie w moim Mania silnik odpala wchodzi na wysokie obroty po chwili gaśnie nie wiem co to może być
zbyt wysokie ciśnienie na listwie może powodować regulator ciśnienia, w tych autach nie zdarzyło mi się aby zepsuł sie czujnik ciśnienia, ale nie można go wykluczyć Zaślep egr kedy w alfie miałem taki problem, auto odpalało po chwili spadały obroty i gasł.
2 zamyka się w miarę rozgrzewania (obniżają się dzięki temu wysokie obroty które powinny być tuż po odpaleniu - po sekundzie najwyżej kilku, ma bimetal w środku więc nie pyka. 1 elektrozawór więc pyka. O nim wyżej pisałem, do niego podłączony jest ten sterowniczek 61, ale można podpiąć doń po prostu plus po zapłonie i masę, wzięte np z zaworu 2
na zimnym silniku wszystko jest ok chodzi normalnie na benzynie i na gazie jak jest zimny silnik jest wszystko ok. Natomiast juz po rozgrzaniu jak ma tam powiedzmy swoje 90stopni to zaczyna wariować na gazie dostaje 3,5tys. obrotów a na benzynie wogóle nie chodzi tak choćby nie dostawał beznyny jak się go zgasi to nie odpali na benzynie na gazie tak...
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. P ompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w...
Sprawdź przewód gumowy idący do czujnika bezwzględnego. Pozdrawiam.
Zgodnie ze sztuką to należy najpierw doprowadzić do porządku silnik działający na benzynie. Czyli te zbyt wysokie obroty na biegu jałowym. Może zabrudzona przepustnica i/lub przełącznik biegu jałowego. To że zdejmiesz nogę z gazu oznacza jedynie, że linka cięgna gazu powinna się cofnąć zamykając przepustnicę i włączając mikrostyk biegu jałowego. Jeżeli...
Sprawdź oringi w przepustnicy, szczególnie ten za nią.
Może się komuś przyda. Jakby ktoś miał taki dziwny problem to uszkodzony był suwak w potencjometrze. A dokładniej styk neutralnego położenia pedału gazu. Zapewne dlatego nie było żadnego błędu. Ech te stare kible mało intuicyjne.
Problem tkwił w elektryce. Temat uważam za zamknięty.
Problem rozwiązałem porostu źle włożyłem inpulsator i była iskra tylko nie w odpowiednim momencie.
Piła Pilarka NAC SPS 45 nie odpala lub gaśnie zaraz po odpaleniu. https://obrazki.elektroda.pl/1908207700_... Na tłumiku (czerwona kreska) po próbie odpalenia pojawiają się kropki benzyny. Czyściłem gaźnik. Sitko było totalnie zapchane. Przemyłem z jednej strony. Nie udało mi się wyjąć sitka. Przed czyszczeniem trochę się spieszyłem...
Witam mam problem z citroenem Xsara II 2001r. , a wiec przy odpalaniu gaśnie , a gdy dodam gazu to odpali ale muszę chwile trzymać na gazie bo jeżeli nie będę trzymał to znowu zgaśnie , a gdy już odpali to wchodzi na wysokie obroty .
Spalanie w normie, sprawdź czy powietrze nie dmucha prosto do filtra powietrza.
Myślałem właśnie o uszczelkach na wale, ale skoro tam jest sucho to nie wiem. Po drugiej stronie (skrzynia biegów) też sprawdzałeś? Tam też jest semering na wale.
ale ten czujnik znajduje sie pod kopułką ???
sprawdz czy nie ssie paliwa z powietrzem
To opla na linkę i do elektryka.
Witam. Posiadam vw golfa 1.8 gt z 1990r. Ostatnio pojawił mi się problem tego typu ze po przejechaniu około 10-20km na gazie zaczynają utrzymywać się obroty najmniejsze 2000obr/min a po przełączeniu na benzynę nie chce w ogóle chodzić. Gdy go trochę przydławie to spadną obroty do tysiąca ale po dodaniu gazu s powrotem jest to samo. Proszę o pomoc.
Masz uszkodzony sterownik silnika, typowy objaw, ale łatwo naprawialny. Ps-"pomorze" to może być np środkowe.
Witam mam problem z wysokimi obrotami gdy samochód jest zimny to na paliwie jest ok lecz na gazie samochód gaśnie natomiast gdy samochód się zagrzeje to na paliwie są bardzo wysokie obroty a znów na gazie lekko podwyższone nie jestem wstanie powiedzieć jak wysokie są bo nie mam obrotomierza ale gdy stoję gdzieś na krzyżówce to słyszę jak silnik można...
gaźnikowe miały regulowane
Witam mam problem z odpalaniem crossa 125 loncin 4t. Gdy chcę odpalić crossa na zimnym silniku to odrazu gaśnie nawet na ssaniu a jak potrzymam manetką od gazu i ją puszczę to ma bardzo małe obroty i też zgaśnie a jak się rozgrzeje to ma zbyt wysokie obroty. Dodam jeszczę że mam śrubkę od mieszanki wkręconą do końca bo jak ją trochę wykręce np. o 0.5...
Witam. Mam problem z wysokimi obrotami silnika w odśnieżarce Agroma Bizon, silnik Loncin 196cc. Silnik odpala normalnie zarówno jak jest zimny i ciepły i trzyma wolne obroty, jednak zwiększając obroty zaczyna się krztusić, "kichać" a przechodząc na najwyższe obroty całkowicie gaśnie. Włączając napęd i rotor na wolnych obrotach jest ok, ale na średnich...
Po prawej ustawiasz powietrze optymalnie powinna być na 1,5 obrotu wykręcona. Środkowa odpowiada za obroty na luzie. Jeśli gaśnie to masz ustawiona przepustnice za nisko. Wtedy trzeba ustawić wyżej przepustnice. Do tego służy środkowa śrubka. Za niskie obroty - wkręcać. Za wysokie - wykręcać.
Peugeot Partner Tepee 1.6 HDI 90KM 2008r. od miesiąca boryka się z nietypowym problemem. Często po wejściu na wysokie obroty powyżej 4 tys. nagle rozłącza silnik (gaśnie). Ponowne uruchomienie dopiero po zatrzymaniu i ponownym przekręceniu kluczyka (podczas jazdy nie da rady). Na zegarach błąd silnika a na wyświetlaczu ANTIPOLLUTION FAULT. Kiedy już...
Piła dalej gaśnie,ale teraz już niezależnie od pozycji. Zarówno w pionie jak i w poziomie gaśnie po wciśnięciu gazu do końca. Poza tym dostaje czasem wyższych obrotów na tak samo wciśniętym gazie. Na wolnych obrotach i średnich pracuje prawidłowo dopiero jak dam jej wysokie obroty to gaśnie. Co ciekawe przez pierwsze 10 minut pracy tych problemów nie...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Podegnij dźwigienkę zaworu, 1mm ponad brzegi gaźnika, pilarka będzie chodziła .
Witam, jako mechanik serwisu Stihl, nie znam za dobrze budowy tych pilarek, ale jestem przekonany że są to konstrukcje bardzo do siebie zbliżone. Podam przyczyny takiego zachowania pilarek, a wnioskujcie i naprawiajcie sami: 1- brudny gaźnik pomoże czyszczenie, pod żadnym pozorem nie zrywać pokryw kanałków dyszowych bo zniszczycie gaźnik, sprawdzić...
Witam mam. Kilka pytań odnośnie silnika s15 a mianowicie; 1. Jaka może być przyczyna kiedy silnik odpala pochodzi z 40 sekund i gaśnie dymiąc przy tym na niebiesko i potem ma juz ciężko zapalić. 2. Czy przy demontażu wtrysku trzeba wykręcić te szpilki na których jest osadzony ? Z góry dziękuję i czekam na odpowiedz ;)
Witam. Mam problem z moją alfą, po wkręceniu na wysokie obroty po prostu gaśnie i świeci się kontrolka wtrysków, gdzie szukać problemu? trochę historii: Kupiłem ją miesiąc temu nie odpalała, tylko z plaka coś zaczynała łapać więc wymieniłem wtryski na używane z 1.9jtd bo są identyczne (moje stare 3 z 5 były padnięte bo sprawdzałem) wymieniłem wszystkie,...
Witam, mam problem z piaggio free, a prawdopodobnie z gaźnikiem. A mianowicie. Z odpalaniem jest OK, chociaż trzeba zawsze podkręcić manetkę, ale to jeszcze nic. Kiedy zapali, to czasami sam wchodzi na tak wysokie obroty że zaczyna sam ruszać, a czasami jest tak że po prostu gaśnie na bardzo wolnych obrotach. Podejrzewam że to kwestia regulacji ale...
Gaźnik powinien miec dwie śruby regulacyjne H i L Dokręc je delikatnie do końca i następnie odkręc obie o jeden obrót Zapal silnik i dodaj gazu jeżeli piła nie wchodzi na wysokie obroty odkęc minimalnie śrubę L i znowu dodaj gazu Postępuj tak az silnik będzie odpowiednio reagował na dodanie gazu Mogą też byc uszodzone uszczelniacze na wale, świeca lub...
Wchodzi na wysokie obroty a na małych gaśnie?
no i problem powrócił mf daśnie na wyższych obrotach na dodatek jak gaśnie to w wężyku jest tylko troszke paliwa albo wogóle tak jak by nie zasysał czy coś jutro rozbiore jeszcze cały gaźnik wyczyszcze i zobaczymy a może wy macie jeszcze jakieś uwagi?
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
Auto gaśnie podczas dłuższej jazdy gdy dodaje więcej gazu. Przy zimnym silniku trochę dłużej odpala niż normalnie ,ale chodzi na normalnych obrotach. Problemy sprawia dopiero wtedy gdy są 2 kreski wskaźnika temperatury silnika. Wtedy ma wysokie obroty na wolnych obrotach ,a gdy dodam więcej gazu np. przy wyprzedzaniu gaśnie. Dlatego prawie nie używam...
kosiarka wysokie obroty gaśnie passat wysokie obroty gaśnie wysokie spalanie wysokie obroty
antena zewnętrzna radia perpetum mobil matryca lc420wun
chrysler sebring chrysler sebring
MOSFET czy tranzystor bipolarny: co wybrać? Wymiana napinacza paska alternatora Passat B5 1.9 TDI 90KM kombi – demontaż visco, momenty dokręcania