wysokie obroty silnika luzie

Znaleziono oko這 491 wynik闚 dla: wysokie obroty silnika luzie
Podstawowa forma zapytania: wysoki obr鏒 silnik luz
  • Nissan primera p12 2.2Di 2002r - za wysokie obroty na luzie przy ciep造m silniku

    Nissan primera p12 2.2Di 2002r - za wysokie obroty na luzie przy ciep造m silniku. Witam, ( Nissan primera p12 2.2Di 2002r) silnik jak si rozgrzeje to obroty na luzie mu rosn do ok. 1100, a jak w陰cz klimatyzacj to do ok. 1300. Takie sytuacje s w czasie jazdy, a gdy si zatrzymam to po ok. 3-5 sek...

    Samochody Mechanika Gruntz   10 Pa 2013 21:17 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 2540
  • Nissan primera p12 2.2Di 2002r - za wysokie obroty na luzie

    Nissan primera p12 2.2Di 2002r - za wysokie obroty na luzie przy ciep造m silniku. Witam, ( Nissan primera p12 2.2Di 2002r) silnik jak si rozgrzeje to obroty na luzie mu rosn do ok. 1100, a jak w陰cz klimatyzacj to do ok. 1300. Takie sytuacje s w czasie jazdy, a gdy si zatrzymam to po ok. 3-5 sek...

    Samochody Pocz徠kuj帷y tatvan   14 Lis 2013 07:54 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 2509
  • Renault Laguna 1 1.8 8v LPG - Samochòd sam przyspiesza , wysokie obroty

    Witam , Opisz ca陰 sytuacj jaka mnie dotyczy codziennie i ci庵le narasta. Kiedy odpalam samoch鏚 jest wszytko dobrze , ale po przejechaniu 4 kilometr闚 kiedy silnik si zagrzeje to samochod zaczyna warjowa. Mi璠zy innymi : -Samoch鏚 sam przyspiesza . -obroty na luzie dochodz nawet do 4 ty,...

    Samochody Pocz徠kuj帷y Goooryl   02 Lut 2017 15:34 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 723
  • OPEL CORSA B 1.0 12V X10XE wysokie obroty silnika(...)

    Witam posiadam samoch鏚 OPEL CORSA B 1.0 12V X10XE 99r przebieg oko這 150ty. M鎩 problem jest nast瘼uj帷y: gdy wyrzuc na "luz" silnik wachluje obrotami pomi璠zy 1800-2200 po czym wchodzi na 2000 i nie zejdzie z nich dop鏦i nie zaczn jecha lub nie dodam gazu...Nie zdarza si to za ka盥ym razem...Czasem...

    Samochody Elektryka i elektronika plotr3k   10 Sie 2009 13:20 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 8822
  • Polonez 1.6GLI za wysokie obroty silnika

    chodzi oto ze temeratura wody jest wyzsza,czyli z silnik ma dobra temp.ale obroty podczas jazdy sa nadaj 2,2tys obrotow .ale zaowazylem ze jak jade na 1 biegu powoli i puszcze gaz odrazu schodzi do 1tys obroto<normalnych>,lub gdy sie calkowicie zatrzymam.ale jak jade np rozpedzony na 5 biegu i...

    Samochody Pocz徠kuj帷y Kielon_007   22 Mar 2018 03:21 Odpowiedzi: 67    Wy鈍ietle: 12659
  • Renault Clio I 1.4 94r. wysokie obroty na luzie

    Witam. Ostatnio podczas jazdy moje clio (wersja S, silnik energy, za這穎ny gaz) dosta這 wysokich obrot闚 rz璠u 2500-3000 nawet na luzie. My郵a貫m, 瞠 linka gazu si zawiesi豉, otworzy貫m mask pomacha貫m przepustnic i spad造 do 1500. W domu okaza這 si, 瞠 z link wszystko ok,ale ja posta i go odpali貫m...

    Samochody Mechanika cocainerider   10 Maj 2010 09:33 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 7459
  • astra g - wysokie obroty na luzie po osi庵ni璚iu 85-90 stopni

    Witam. Od jakiego czasu mam dziwny objaw w mojej asterce. Mianowicie na zimnym silniku jest wszystko ok: obroty 700, trzyma obroty na biegu ja這wym, w trakcie jazdy po naci郾i璚iu sprz璕豉 豉dnie spadaj do 500-600. Wszystko zaczyna si dzia po osi庵ni璚iu 80-90 stopni. Auto samo sobie podnosi obroty...

    Samochody Pocz徠kuj帷y adrian.org   31 Sie 2015 10:11 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 1452
  • Fiat 126p - Ga郾i璚ie silnika, praca na wysokich obrotach, silnik nie odpala

    Zestaw do regeneracji ga幡ika kosztuje nieca貫 40 z. To po pierwsze. Po drugie przy zdj皻ej pokrywce podaj paliwo, unie p造wak i zobacz, czy zamyka dop造w. Po zdj璚iu pokrywki wyci庵nij p造wak i pos逝chaj, czy wewn徠rz nie chlupocze paliwo. O ile wykr璚ona 鈔uba wolnych obrot闚? Linka gazu nie nazbyt...

    Samochody Pocz徠kuj帷y teskot   29 Cze 2017 12:43 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 303
  • Na wysokich obrotach silnik przerywa YAMAHA TENERE 660

    Te mialem takie objawy Silnik na "luzie" wkr璚a sie do oporu ale podczas jazy przerywa Przyczyn tego by這 niedok豉dne po陰czenie fajki z przewodem wysokiego napi璚ia Troch go skrucilem wkr璚ilem do oporu i teraz 鄉iga jak nowy :D Pozdrawiam Baku4u

    Motocykle, Motorowery brzydak   19 Lip 2004 09:34 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 9661
  • Wysokie obroty na luzie po rozgzraniu silnika na lpg

    Mam problem z obrotami gdy silnik si rozgrzeje podczas jazdy na luzie obroty s 2000obr/min dopiero po ca趾owitym zatrzymaniu spadaj na 900obr/min,a gdy silnik jest zimny jest ok.

    Samochody Instalacje Gazowe KS2507   05 Cze 2010 14:27 Odpowiedzi: 22    Wy鈍ietle: 5433
  • Agregat pr康otw鏎czy nt270 - Wysokie obroty silnika.

    By貫m i sprawdzi貫m, zrobi貫m fotki. Pierwsza rzecza ktora sprawdzilem by豉 ta dzwignia regulatora w silniku. Wyszlo na to ze ma ten luz podczas gdy silnik nie chodzi natomiast gdy go odpalilem ruch dzwigni sie poruszy w prawo czyli ciagnie. Ona ma luz jak nie ma do niej podpi皻ej spr篹yny do...

    Inne Silniki Spalinowe gacu17   28 Mar 2015 14:58 Odpowiedzi: 46    Wy鈍ietle: 5499
  • Ford escort mk7 1.8 Zetec Wysokie obroty na biegu ja這wym. Przep造womierz?

    Witam, mam problem z samochodem ford escort mk7 z silnikiem 1.8 zetec, mianowicie m璚z sie od wakacji z wysokimi obrotami na luzie. Na pocz徠ku by這 odwrotnie, po odpaleniu i dodaniu gazu gas, nie trzyma obrot闚, wymienili鄉y przepustnic na inn my郵帷, ze to mo瞠 to, bo tak si je寮zi nie da這(jade,...

    Samochody Pocz徠kuj帷y KAPI35   17 Mar 2017 20:11 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 654
  • Wchodzenie na wysokie obroty VW passat 92r.,2.0l,LPG

    Witam serdecznie. Jestem posiadaczem VW passat, 1992r.,2.0l z instalacj gazow. Od pewnego czasu silnik po rozgrzaniu (przejechaniu od 5 do 60 km) zaczyna "wariowa" - tzn. wchodzi na wysokie obroty. Nic nie da豉 wymiana czujnik temperatury na nowy (tego g堯wnego). Gdy ju jest na wysokich obrotach...

    Samochody Elektryka i elektronika otoidzieon   08 Lut 2006 12:38 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 2652
  • renault kangoo 1.42002r lpg - Wysokie obroty. Pomaga restart komputera chwilowo

    Witam. Temat si przewija natomiast przyczyn wiele. Moje auto kangoo 1.4 8v 2002r+lpg. Problemem s wysokie obroty biegu ja這wego. Obroty dochodz do 4-5 tys. Czasem falowanie w granicach 3-4 tysi璚y. Silnik krokowy nowy, przepustnica wyczyszczona. Ostatnio od陰czy貫m klem minusow od aku i zwar貫m...

    Samochody Pocz徠kuj帷y kamreg   09 Sty 2018 06:56 Odpowiedzi: 11    Wy鈍ietle: 288
  • problem z czujnikiem obrot闚 silnika. Audi A2 2002r 1.2 Diesel

    Witam. W moim Audi jest problem z czujnikiem obrot闚 silnika. Tak przynajmniej powiedzia mi jeden z fachowc闚 by mo瞠 si myli, ale problem polega na tym i podczas jazdy gdy samoch鏚 jest rozgrzany do optymalnej temp. podczas jazdy miejskiej tzn. wchodzenie na wysokie obroty silnika wyskakuje b陰d...

    Samochody Pocz徠kuj帷y Falubaz1   08 Wrz 2015 20:31 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 753
  • wysokie obroty w fiacie sienie 1.6 16V

    witam auto ma wysokie obroty na luzie ok 2500-3300 obr/min taka sytuacja jest na zimnym silniku ale i na ciep造m jest podobnie ale obroty s o ok 500 ni窺ze, czasami wszystko jest ok examiner nic nie wykaza gdzie tkwi przyczyna? za info serdeczne dzieki pozdrawiam T

    Samochody Elektryka i elektronika Pfemek   26 Sty 2008 15:27 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 2039
  • Problem z wolnymi obrotami na s豉bo rozgrzanym silniku

    Witam. Mam Peugeota 306 1.4i (monowtrysk) z 1995 roku. Trzy lata temu za這篡貫m w nim instalacj LPG II generacji BRC Blitz (opis tutaj: ). Automatyczne prze陰czenie na LPG odbywa si przy 2500 obr/min, bez zale積o軼i od temperatury silnika. Zawsze odpalam na Pb, nie przekraczam 2,5 tys....

    Samochody Instalacje Gazowe mulasty123   29 Kwi 2009 12:14 Odpowiedzi: 23    Wy鈍ietle: 4155
  • hamowanie silnikiem oszczednosc?

    Witam Przy hamowaniu silnikiem jezeli silnik jest wyposazony we wtrysk oszczednosc jest na pewno wieksza niz przy jezdzie na luzie bo paliwo jest calkowicie odciete (z reguly), ciekawi mnie natomiast taka sytuacja jezeli nie ma wtrysku a jest zwykly gaznik. Ilosc pobranego paliwa zalezy od podcisnienia...

    Samochody Elektryka i elektronika Nik xxl   24 Maj 2006 19:54 Odpowiedzi: 70    Wy鈍ietle: 30851
  • matiz przerywa na maksymalnych obrotach - zabezpieczenie ?

    Matiz 99 rok przerywa na maksymalnych obrotach. Przerywanie nie jest przypadkowe tylko cykliczne... Przy otwarciu przepustnicy na Max (auto na luzie) silnik wkr璚a sie na maks obroty po czym cyklicznie przerywa ... - ci庵nie - nie ci庵nie. Czy mo磧iwe jest to ze Matiz ma zabezpieczenie przed zbyt...

    Samochody Elektryka i elektronika S豉wu   28 Sie 2005 17:00 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 4061
  • Yamaha tw 125 - luzy zaworowe

    鈔uby i zawory s w porz康ku ale nie mog貫m znale潭 tych wymiar闚. dzi瘯i ojdyr za wymiary uratowa貫 moj g這w od wyrywania w這s闚 Dodano po 16 B豉瞠j-(nie moge odp na tamtyym poscie bo tylko moderator mo瞠, nie wiem o co chodzi) natomiast rozrusznik kr璚i jak nale篡, iskre podaje ca造 czas...

    Motocykle, Motorowery 鈍i皻y amator   15 Lut 2014 09:41 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 2973
  • SEAT TOLEDO II 2000r 1,6 silnik AKL wolne obroty niestabilne

    Witam Od pewnego czasu mam k這poty z wolnymi obrotami. Czy silnik zimny czy nagrzany nie ma znaczenia? Mo瞠 trudniej si zapala ni przed usterk,czasami ga郾ie w czasie manewr闚 na postoju,szczeg鏊nie jak jest obci捫ony np. w陰czone ogrzew. Tylnia szyba lub obracam ostro kierownic. Obroty skacz...

    Samochody Elektryka i elektronika leszek14789   21 Kwi 2009 15:42 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 9743
  • Golf IV TDI 1998 silnik ALH - brak mocy

    logi by造 robione 2 krotnie i statyczne i dynamiczne, wszystko niby ok, tylko wykaza這 ze k徠 wtrysku lekko pezestawiony, te wibracje by造 tylko wtedy gdy gwa速ownie przy酥iesza貫m lub wyprzedza貫m na wysokich obrotach , na luzie tego nie by這, Na pocz徠ku obstawia貫m przeg這by wewn皻rzne potem dwumas...

    Samochody Mechanika glapsson   03 Lip 2014 14:24 Odpowiedzi: 95    Wy鈍ietle: 59120
  • Romet ogar 205 - brak mocy, dusi si silnik 023

    Jak d逝g iskr osi庵asz na samym kablu WN? Iskra konia by zabi豉 To nie jest odpowied na moje pytanie! Zr鏏 taki "pomiar". To tylko 3 minuty. :D Czy silnik wkr璚a si na wysokie obroty na luzie?

    Motocykle, Motorowery jackjazz   24 Lis 2014 19:27 Odpowiedzi: 27    Wy鈍ietle: 7383
  • Czujnik Halla,silniczek przepustnicy?Audi 80 2.0 92 r.66 kW

    Witam. Mam nast瘼uj帷y problem.Zaczn od tego,瞠 w pa盥zierniku 2006 zagazowa貫m auto.Niedawno,gdy u篡tkowa貫m na benzynie zauwa篡貫m spadek obrot闚 na luzie,i samoch鏚 gas.Objaw ten nie wyst瘼owa przy pracy silnika na luzie,gdy pali gaz.Po pewnym czasie to samo zacz窸o dzia si przy pracy silnika...

    Samochody Elektryka i elektronika robertow   09 Maj 2007 08:22 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 4231
  • Toyota Corolla 2003 2.0 Diesel - wysokie obroty i b陰d P0190

    Jaki czas temu zauwa篡lam, 瞠 moje auto do嗆 d逝go trzyma wysokie obroty. Jakie 2 miesi帷e temu trwalo to do oko這 10 minut jazdy, ale sytuacja sie pogorszy豉. Auto jezdzi normalnie tylko obroty utrzymuj si na poziomie 1100. Oko這 3 tygodnie temu znajomy zala mi przez pomy趾 ( :( ) benzyn zamiast...

    Samochody Mechanika kacha79   17 Gru 2010 20:27 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 3877
  • wysokie obroty podczas jazdy na luzie

    Witam! Od pewnego czasu je盥輳 Renault Megane I 1.4 16v 1999r. Ot騜 mam problem. Gdy silnik ma temperatur robocz tzn. prawid這w ( samoch鏚 stoi ) obroty silnika s prawid這we 750 . Natomiast gdy jad z pr璠ko軼ia 100 km/h i wrzuc luz ( wg mnie obroty tak瞠 powinny wynosi tak jak na postoju) a jest...

    Samochody Pocz徠kuj帷y Przemo9826   13 Lut 2012 19:50 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 4597
  • Wysokie obci捫enie silnika, a niskie obroty.

    je寮zisz na rowerku ??? prosty przyk豉d - wrzu sobie przerzutki: z przodu jak najwieksza zebatka a z ty逝 jak najmniejsza zebatka -czyli szybka jazda, powoli peda逝jesz a szybko jedziesz... i z takim prze這瞠niem spr鏏uj jechac pod g鏎ke... zobaczysz czy dasz rade, co cie boli, jakie sa naprezenia...

    Samochody Eksploatacja jannaszek   26 Sty 2012 18:48 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 8402
  • Honda MTX R2 80ccm3 2T - Nie wychodzi na wysokie obroty

    Z g鏎y sorry za tak d逝gi opis ale chc zamie軼i jak najwi璚ej informacji wi璚: Koledzy mam problem z hond mtx 89r. ch這dzona ciecz jak w tytule motor mam od znajomego nie by dobrze traktowany. Sprz皻 mia by po wymianie cylindra i zalewa這 mu 鈍iec. Iskra by豉 OK tyle wiedzia貫m. Oczywi軼ie...

    Motocykle, Motorowery coolluk007   17 Lip 2016 21:52 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 1197
  • toyota 4runner - wysokie obroty

    samoch鏚 to toyota 4runner ,automat , silnik 3,4 l. V6 , benzyna z gazem , silnik po wymianie uszczelek pod glowicami ( przy okazji zregenerowane wtryski ) ju przed wymian uszczelek silnik chodzi na wysokich obrotach ok. 1400 na luzie , my郵a豉m 瞠 to wina przedmuch闚 , ale po wymianie jest jeszcze...

    Samochody Elektryka i elektronika rekin671   15 Lis 2015 18:24 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1470
  • Megane Coupe 2.0 16V IDE Trzyma wysokie obroty.

    Witam! Co si dzieje: Przy przekroczeniu progu oko這 2tys obrot闚 i wrzuceniu auta na luz b康 tez puszczenie gazu obroty zawieszaj mi si i niec帷a spa嗆 dopiero kiedy lekko przy gazuje obroty spadaj lecz nie zawsze to si udaje czasem musz taka czynno嗆 powt鏎zy 2 razy. dzieje si to za ka盥ym...

    Samochody Pocz徠kuj帷y WinWoj   22 Lut 2012 23:06 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 6190
  • Wysokie obroty na biegu ja這wym

    Wiem, 瞠 by這 troch podobnych temat闚, ale nie znalaz貫m odpowiedzi. Od jakiego czasu mam problem z obrotami na luzie. Samoch鏚: Fiat Siena 1.2 8V Sterownik IAW 18F.B4 Oscyluj w granicach 1200-1300obr/min. Macie jakie pomys造 co mo瞠 by przyczyn? Przepustnica ca豉 wyczyszczona jaki tydzie...

    Samochody Mechanika 1078231   16 Lut 2012 20:36 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 4959
  • Passat b3 [Wysokie obroty, szarpanie]

    Dzisiaj kombinowa貫m przy silniczku krokowym. Czy je郵i silniczek jest sprawny to po odpi璚iu wtyczki z niego obroty powinny spa嗆? Czy pozosta bez zmian. Pod陰czy貫m do niego 12 v wysuwa si i wsuwa czyli jest sprawny? Z czego silniczek krokowy ma czyta sobie czy ma zwi瘯szy obroty czy zmniejszy....

    Samochody Mechanika revq   04 Mar 2012 22:32 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 6995
  • megane 96r 1.6 8v - wysokie obroty na rozgrzanym silniku

    Witam mam problem ze swoj megi silnik 1,6 8v 90KM + LPG Podczas jazdy przy rozgrzanym silniku po wrzuceniu luzu (lub po wci郾i璚iu sprz璕豉) obroty zamiast spada do 700-800 obr/min, spadaj do pomi璠zy 1500-2000 i tak wisz. Je瞠li zdusz silnik na postoju (trzymaj帷 hamulec puszczaj帷 sprz璕這...

    Samochody Pocz徠kuj帷y furtek   30 Mar 2013 17:54 Odpowiedzi: 21    Wy鈍ietle: 6798
  • CC 900 (rok 96) p造waj帷e obroty silnika ciep貫go

    Dzis stala sie rzecz bardzo dziwna z moim CC :/ Jade sobie spokojnie rozgrzanym juz autem( temp ze wskaznika ok 60-70 stopn) i - dojezdzam do skrzyzowania na luzie , zatrzymuje sie ... czekam na zmiane swiatel az tu nagle slysze ze auto samo zmienia sobie oborty silnika raz niskie , raz wysokie i to...

    Samochody Elektryka i elektronika strzelcu   14 Lis 2005 09:57 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 1405
  • Rieju smx podczas jazdy nie wchodzi na wysokie obroty

    Gdzie la貫s paliwo? Czy軼i貫s filtr paliwa? Czy podczas jazdy kopci? (wcale, slabo, normalnie, mocno). W tych silnikach w gazniku s 2 dysze, napewno obie s przeczyszczone? Jaki lejesz olej do dozownika? Jaka jest kompresja? Na luzie jakie obroty osi庵a silnik? Osobiscie posiadam GPR'ke,...

    Motocykle, Motorowery rony19   11 Pa 2009 17:46 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1923
  • wysokie obroty na cieplym silniku Boxer 2.5 TD

    Na dzwigni, do ktorej przychodzi linka biegu jalowego na zimno (nie linka gazu) jest sruba regulacji biegu jalowego, ktora koncem opiera sie o dzwignie stopu (jesli odsuniesz te dzwignie od sruby - silnik stanie). Wkrecanie tej sruby powoduje odpychanie dzwigni stopu i zmniejszanie obrotow. Linka elementu...

    Samochody Pocz徠kuj帷y kamciu0987   29 Mar 2017 23:40 Odpowiedzi: 11    Wy鈍ietle: 396
  • VW Golf 1,9 TD 93r. - wysokie obroty

    Witam, szukam szukam i niestety nie potrafi znale潭 opisu mojej usterki... Prosz wi璚 o pomoc zak豉daj帷 nowy temat - a mo瞠 jeszcze takiego nie by這. Jecha貫m dzi swoim Golfem po autostradzie (130-140km\h - wszystko by這 ok, dop鏦i z niej nie zjecha貫m, zauwa篡貫m, 瞠 silnik pracuje na podwy窺zonych...

    Samochody Elektryka i elektronika lowelas007   24 Gru 2007 01:26 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 2647
  • Wysokie obroty Mazdy121 i nie pali na cieplym silniku

    Witam wszystkich forumowicz闚. Jestem nowy wi璚 sorki je郵i ten temat ju kiedy by. To tak, mam problem z moja Mazd121 z silnikiem Fiesty 1.3KAT Endura, jest na elektronicznym wtrysku, rocznik 1996. Ot騜 Mazda na zimnym silniku pali bez problem闚, ale wchodzi na wysokie obroty ok. 1600 i tak...

    Samochody Pocz徠kuj帷y 19szycek89   27 Pa 2010 12:19 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1475
  • Ga郾ie zimny po du篡m wyhamowaniu

    Witam, przejrza貫m sporo podobnych temat闚 ale niestety porady opisywane nie przynios造 pomocy chocia mo瞠 dlatego 瞠 dotyczy造 zwyk貫j starej instalacji. Problem wygl康a nast瘼uj帷o. Od ju d逝窺zego czasu nie mog upora si z problemem ga郾i璚ia samochodu. Auto ga郾ie w sytuacji gdy jeszcze...

    Samochody Instalacje Gazowe ElpigazN   18 Pa 2011 19:21 Odpowiedzi: 13    Wy鈍ietle: 2163
  • Daewoo Tico - Wysokie obroty na biegu ja這wym.

    Tico 800cm. 97r. Gdy zimny silnik to wiadomo 瞠 obroty s wysokie w tym autku ale nawet po rozgrzaniu silnika wolne obroty si utrzymuj tak jak na zimnym. Czasami spadn do normalnych ale jest to rzadko嗆 a nawet jak spadn to gdy zgasz silnik i po chwili uruchomi to zn闚 s wysokie. Linka z...

    Samochody Mechanika Qumins   03 Lis 2012 16:50 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 7485
  • Renault megane I - wysokie obroty na ja這wym na benzynie.

    Ja pisz o napi璚iu na czujniku temperatury Czujnik sprawdzony , rezystancja ujemna zmierzona na z陰czu ECO. Jest OK zgodny ze specyfikacj. Od陰czy貫m wszystkie wtyczki i zasilanie elektryczne gazu. Nadal obroty wysokie. Pomierzy貫m sygna z czujnika ci郾ienia zasysanego powietrza( podci郾ienie)...

    Samochody Pocz徠kuj帷y magda199002   03 Cze 2013 20:02 Odpowiedzi: 19    Wy鈍ietle: 15102
  • Astra g - Wysokie obroty b豉d P0130 O2

    Witam, mam problem z Astr g 1.6 8v po uruchomieniu na zimnym silniku obroty potrafi dochodzi do 3tys podczas jazdy obroty s mniej wi璚ej w granicach 1500/2000 wiec bez dodawania gazu mog je寮zi co jest dosy uci捫liwe. Zauwa篡貫m 瞠 gdy auto si toczy na luzie obroty s wy窺ze ni jak stan nie...

    Samochody Pocz徠kuj帷y tzok   04 Sty 2017 21:21 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 750
  • Opel astra g 1.6 8v Wysokie obroty na wci郾i皻ym sprz璕le

    A to mo積a na wci郾i皻ym sprz璕le je寮zi? M鏂 - mo積a, ale nie jest to wskazane ani sytuacji nie zmieni. Jak auto si porusza to silnik powinien by "spi皻y" ze skrzyni bieg闚. Zgodnie ze sztuk, kiedy zwalniasz lub przygotowujesz si do zatrzymania to sukcesywnie redukujesz biegi, a na luz "wyrzucasz"...

    Samochody Pocz徠kuj帷y tzok   13 Kwi 2017 19:00 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 354
  • UNO - niekontrolowane wysokie obroty

    Witam Mam problem z uniaczkiem 1.4 b+gaz autronic '96. usterka polega na tym, 瞠 dostaje on wysokich obrot闚 oko這 4-5 tys. na biegu ja這wym, np. podczas zatrzymania na 鈍iat豉ch. Dzieje si to bardzo przypadkowo czasami co 1000 km a czasmi co 20. Zauwa篡貫m 瞠 te obroty wchodz za przyczyn silnika...

    Samochody Elektryka i elektronika grzeskk   22 Lis 2005 07:56 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 2729
  • Escort 1,6 92 r- wysokie obroty

    Witam. Problem polega na wysokich obrotach. Po wrzuceniu na luz i toczeniu si k鏊 silnik ma bardzo wysokie obroty. Przy doje寮zie do skrzy穎wania lub parkin i zatrzymaniu k馧 obroty spadaj do normalnych. Jest to silnik rocznik 92, 8 zaworowy.

    Samochody Elektryka i elektronika biniu   12 Lut 2006 21:01 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 1149
  • Opel Corsa B 1.2 Kat. 93r. Za wysokie obroty

    Samoch鏚 wyjecha z warsztatu teraz w czwartek i zrobi貫m autem dopiero 60km od czwartku. Uszczelki na pewno s dobre bo zaufany mechanik mi to robi. Niedawno spryska貫m specjalnym p造nem silniczek krokowy i przepustnice. Sprawdzi貫m kody b喚d闚 i wyskakiwa kod 12 czyli sprawdzenie diagnozy i 瘸dnej...

    Samochody Elektryka i elektronika Wati   20 Lip 2009 15:49 Odpowiedzi: 14    Wy鈍ietle: 11157
  • Fiat Uno 1.4 ie nie wchodzi na wysokie obroty, przygasa

    Koledzy, pomocy. Na pocz徠ek mo瞠 historia co si z nim dzia這: Jaki rok temu by wymieniany rozrz康, jednak ostatnio przy okazji innych napraw mechanik stwierdzi, 瞠 rozrz康 jest 幢e ustawiony o 1 z帳ek i poprawi, jednocze郾ie podregulowa zap這n i od tego czasu pojawi si problem. Auto po wyje寮zie...

    Samochody Pocz徠kuj帷y cichy34   17 Lip 2010 02:49 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 3200
  • Wysokie obroty w silniku Opel Astra f 1.4 16v ecotec 1996rok

    Mam problem z wysokimi obrotami, to znaczy jak jad to strasznie silnik wyje, pali si kontrolka w kolorze pomara鎍zowym symbolizuj帷a silnik. Jak wrzuc na luz to obroty dochodz do 2500obr. Dodam jeszcze, 瞠 czujnik temp.powietrza za filtrem ma urwany jeden kabelek,nie wiem czy ma to jaki znacz帷y...

    Samochody Pocz徠kuj帷y berbec22   11 Gru 2010 18:23 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 3168
  • ursus c 330, przerywa na wysokich obrotach pow. 1800 obr./min

    Mam problem z ursusem c 330, problem polega na tym 瞠 na zimnym silniku przerywa na wysokich obrotach pow. 1800obr./min, a gdy si rozgrzeje to nawet na wolnych obrotach s造cha nier闚n prac silnika (tak jakby na jeden t這k s豉biej pali), silnik 2 lata temu przeszed kapitalny remont i zosta豉 zregenerowana...

    Maszyny Rolnicze, Sprz皻 Ci篹ki massacrator   22 Kwi 2011 07:02 Odpowiedzi: 14    Wy鈍ietle: 7760
  • Fiat Bravo 1.4 12v wysokie obroty tylko na gazie

    Witam Mama problem ze swoim fiatem, po minucie od odpalenia auta kiedy jest ju prze陰czone na gaz autko 豉pie wysokie obroty na biegu ja這wym ( oko這 2000 ) I jest tak ca造 czas czy jad 10 min czy 2 godziny zawsze jak "wrzuc na luz" to obroty w璠ruj w g鏎, dodam jeszcze 瞠 na benzynie obroty s...

    Samochody Instalacje Gazowe dawid54323   08 Gru 2012 21:40 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 2706
  • fiesta 1.25 98r. du穎 pali - Bardzo wysokie spalanie, wysokie obroty

    Witam wszystkich!!! Mam spory problem z moj fiest mk4 98r. 1.25 zetec s 75hp. Przeszuka貫m fora i nie znalaz貫m rozwi您ania. Od p馧 roku borykam si z bardzo du篡m spalaniem (12-14l/100km). Z czasem coraz gorzej. obroty te wariuj. Jak jad i jest na luzie to trzyma wysokie obroty, a jak si zatrzymam...

    Samochody Elektryka i elektronika pawlopawlo2   05 Maj 2014 14:18 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 6375
  • silnik 110ccm - SILNIK quad 110ccm NIE KRECI NA WYSOKICH OBROTACH

    Witam, mam silnik 110cc od quada. Pali bardzo 豉dnie, chodzi r闚no na niskich obrotach, gdy dam mu gazu to nie wchodzi na wysokie obroty, ale tez nie ga郾ie. Na ssaniu dzia豉 poprawnie, pe軟a moc. Mo瞠 to byc spowodowane wytartym wa趾iem rozrz康y na zaworze ss帷ym? Krzywka jest wytarta oko這 3mm. ustawi貫m...

    Motocykle, Motorowery Staszek49   18 Lut 2014 21:37 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 1539
  • VW Golf 5 1.6 MPI - Dr瞠nie kierownicy a tak瞠 karoserii

    Witam wszystkich. Mam nadziej, 瞠 znajdzie si tutaj kto, kto pomo瞠 rozwi您a m鎩 problem. A dotyczy on delikatnych drga na kierownicy. P馧 roku temu kupi貫m samoch鏚 - 1000% bezwypadkowy, bezkolizyjny, bezst逝czkowy itp, oryginalny przebieg 70kkm. Podczas jazdy pr鏏nej czu貫m lekkie drganie na...

    Samochody Mechanika artur_r0   30 Sie 2016 08:25 Odpowiedzi: 20    Wy鈍ietle: 2343
  • Opel 1,4 wysokie obroty na wcisnietym sprzegle lub luzie

    Witam, mam nastepujacy problem: auto to Opel Combo 99 rocznik, silnik 1,4i, monowtrysk, 8v, 64km. Wiekszosc podzespolow (ok 90%) takich jak w Corsie B. Od paru dni po wrzuceniu "luzu" lub wcisnieciu sprzegla nie ma wolnych obrotow. Niestety w aucie nie ma obrotomierza wiec nie moglem na poczatku okreslic...

    Samochody Elektryka i elektronika kds_tuning_team   05 Cze 2008 13:59 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 5059
  • Peugeot 406 2.0 16v wysokie obroty na biegu ja這wym

    W wi瘯szo軼i samochod闚 produkowanych ju od lat 80-tych wyst瘼uje tzw. podwy窺zony bieg ja這wy, kt鏎y polega na podniesieniu o pewna warto嗆 normalnych obrot闚 biegu ja這wego w czasie, gdy czujnik pr璠ko軼i pojazdu wskazuje na to, 瞠 samoch鏚 si toczy, a silnik pracuje na luzie i wolnych obrotach....

    Samochody Pocz徠kuj帷y MakroSerwis   03 Lis 2009 11:29 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 4589
  • Polonez 1.6 GLE 93 przerywa na wysokich obrotach po ok. 5 sekundach

    Witam ponownie. Znowu mam problem z moim polonezikiem 1.6 GLE 93'. Przejechane ma ~86kkm Od ostatniego posta wiele w nim wymieni貫m i przede wszystkim zregenerowa貫m i wyregulowa貫m ga幡ik i samoch鏚 je寮zi o niebo lepiej. Jednak mam teraz kolejny problem: Mianowicie kiedy jad na wysokich obrotach...

    Samochody Pocz徠kuj帷y jarektb   20 Kwi 2011 00:05 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 1144
  • Niskie lub wysokie obroty biegu ja這wego w astrze f.

    Witam! Mam taki problem w mojej astrze f 1.4 60 KM z 94 roku (przed face liftingiem). Obroty biegu ja這wego zale膨 od pr璠ko軼i samochodu. Gdy na zimnym silniku wy陰cza si ssanie to obroty na gazie na luzie podczas jazdy utrzymuj si na ok 300 (na benzynie 500). Wracaj do normy tylko gdy si zatrzymam...

    Samochody Pocz徠kuj帷y dziombej   18 Gru 2008 09:00 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 4734
  • Nier闚ne obroty silnika w kosiarce.

    Ko這 zamachowe ju jest ok. C騜, ten mechanizm ca造 ze spr篹ynkami i blaszkami jest powyginany i troch lu幡y...tu luz, tam luz i dzia豉 to jak dzia豉. Spr篹ynka jest w miar ale jak zwalniam obroty to ona jest lu幡a i regulator wariuje, wida to na filmiku ok. 42s, a jak zwi瘯szam obroty, to jest...

    Inne Silniki Spalinowe beholder1990neophyte   18 Wrz 2010 19:41 Odpowiedzi: 51    Wy鈍ietle: 27329
  • Kosiarka MTD 46 PO zbyt wysokie obroty.

    Regulator dzia豉 jednak w drug stron, wi璚 trzeba o obr鏂i maksymalnie w prawo i dopiero wtedy dokr璚i d德igni. Wewn徠rz silnika, o鄂a zako鎍zona jest d德igni, kt鏎a opiera si o ruchomy element regulatora obrot闚. Jest on wypychany sil od鈔odkow i przesuwa wajch regulatora, zale積ie od obrot闚....

    Inne Silniki Spalinowe emeryt51   27 Cze 2011 19:06 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 8780
  • Renault Megane I 1.6 98r. - Wysokie obroty

    Witam. Chcia豚ym od鈍ie篡 temat poniewa mam podobny problem w tym samym aucie. Po odpaleniu samochodu na zimnym silniku wszystko jest w normie, kiedy musia貫m zrobi oko這 20-30 km, teraz wystarczy przejecha 500 metr闚 aby obroty na luzie zacz窸y skaka od 1500 do 2000. Wraz ze wzrostem temp. silnika...

    Samochody Mechanika genek1000   27 Wrz 2015 18:48 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 993
  • Peugeot Partner 1.9D 2006 - Wysokie obroty podczas postoju na ciep造m silniku

    georgesgr masz mo瞠 jaki schemat albo info jak ustawi ta link ? jak silnik jest ciep造 ustawiam aby mia obroty ok 900 (linka z czujnika lu幡a) jak jest zimny zn闚 ma za niskie obroty ok 1000 , (linka napi皻a max) jak ustawi 鈔odek ? jedno wyklucza mi drugie... obroty na ciep造m silniku na luzie...

    Samochody Mechanika Krzychuziom   08 Lut 2013 10:34 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 3483
  • Mulinex/ Wet & Dry System 20 - Silnik wchodzi na bardzo wysokie obroty

    Silnik na pewno nie mo瞠 wej嗆 na wy窺ze obroty od tych dobranych nominalnie przez producenta. •Poza tym mog by brudne turbiny, od kt鏎ych silnik mo瞠 wydawa duuu穎 g這郾iejsze d德i瘯i+ drgania. •Wina 這篡sk (lub luz) •kr鏒kie, zawieszone szczotki •bliski koniec wirnika Je郵i...

    AGD Drobny sprz皻 stoper17   28 Lut 2013 14:28 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 951
  • Daewoo Lanos 1,4 - Podwy窺zone obroty silnika

    Witam. Panowie znajomy ma problem z Lanosem silnik 1,4. Podczas jazdy gdy wrzuca na luz lub wciska sprz璕這 obroty silnika nie spadaj do prawid這wych 800 tylko utrzymuj si na poziomie ok 1200-1300 obrot闚. Obroty spadaj do 800 w momencie ca趾owitego zatrzymania samochodu. Nawet je郵i b璠zie si toczy...

    Samochody Pocz徠kuj帷y hudy8   26 Maj 2015 06:34 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 666
  • Mercedes 406 podnosnik koszowy, nie zwi瘯sza obrot闚 silnika po w陰czeniu pompy.

    Witam, podno郾ik zabudowany jest na starym podwoziu z mercedesa 406 silnik diesel z regulacj obrot闚 na ci璕豉. Jak by sprawny to po w陰czeniu pompy hydraulicznej zwi瘯sza造 si obroty silnika i mo積a by這 je regulowa pokr皻貫m, dodatkowo za鈍ieca豉 si kontrolka. Teraz po w陰czeniu pompy kontrolka...

    Maszyny Rolnicze, Sprz皻 Ci篹ki manta   31 Pa 2015 16:32 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 438
  • Astra G x16SZR - Problemy z odpalaniem i wysokie obroty.

    Witam. Od jakiego czasu mam problemy ze swoj Astr 1.6 8v mianowicie: czasem ma problemy z odpalaniem, dodatkowo po odpaleniu przez jaki czas nie da si p造nnie ruszy- tak jak by nie reagowa豉 na peda gazu, dop鏦i nie wkr璚i si na wysokie obroty. Dodatkowo problemem s obroty na luzie, kt鏎e s...

    Samochody Mechanika tomek878   07 Gru 2015 20:19 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 759
  • Romet kadet - Dlawi sie, muli na wysokich obrotach,a takze brak swiatla krotkieg

    Tak, mowa jest o 2 nowym silniku kt鏎y kupi貫m w tamtym tyg ca造 orygina ZMD tylko tercze i kondensator wymienione na china a tak to Maee in Polanad. Jak sprawdzi kompresj? Choc na pewno jest jaka powinna by bo go軼iu nim je寮zi i dawa gwarancje 瞠 jest ok inaczej mog zwr鏂i go ale zostawi...

    Motocykle, Motorowery kot mirmur   10 Lis 2016 17:26 Odpowiedzi: 182    Wy鈍ietle: 7182
  • Avensis t22 problem z obrotami - Wysokie obroty na ja這wym i ssania

    Witam M鎩 problem polega na wysokich obrotach w Avensis t22 2.0 16V 128 km 3s-fe 2000 rok. Od pewnego czasu po przejechaniu do嗆 d逝窺zych odcink闚 ok 100 i wi璚ej km, obroty wzrasta造 do ok 1600 na ja這wym biegu, par razy przegazowka i obroty wraca造 do normy. Po odpaleniu na zimnym po nocy na ssaniu...

    Samochody Mechanika granat248   05 Wrz 2017 17:54 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 567
  • Volvo V40 - problem z obrotami na biegu ja這wym

    Witam Jestem posiadaczem volvo v40 rocznik 98 Mam ogromny problem z obrotami jalowymi silnika. Na luzie ma ok 3500tys obrotow po wypieciu wtyczki silnika krokowego spadaja one do 2000tys Wiem tyle ze po wypieciu tej wtyczki silnik powinien sie zadusic. Diagnostyka pokazuje wade czujnika polozenia...

    Samochody Elektryka i elektronika Anonymous   23 Gru 2006 00:44 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 2616
  • Almera N16 1,5i -za wysokie obroty- faluj帷e, przepustnica

    Almera N16 2000r 1,5 benzyna wielopunkt. Czy to normalne, 瞠 po wci郾i璚iu do ko鎍a " peda逝 " gazu program scantool.net pokazuje uchylenie przepustnicy 87,8 %, dodam, 瞠 demontowa貫m przepustnic i mam problemy ze zbyt wysokimi obrotami biegu ja這wego. Dodatkowo jak wcisn gaz i uchylenie przepustnicy...

    Samochody Elektryka i elektronika Anonymous   22 Mar 2009 13:14 Odpowiedzi: 19    Wy鈍ietle: 12937
  • Tecumseh 3.5 obroty silnika

    Szybkie pytanie: czy obroty silnika na filmie s w miar poprawne ? [youtube][/youtube] Silnik regulowa貫m 'na oko' wzoruj帷 si na zachowaniu zupe軟ie innej kosiarki, o czym pisa貫m tutaj -> Wczoraj ojciec m闚i, 瞠 obroty s za wysokie - nie wiem dlaczego tak s康zi. Mo瞠 sugeruje si jej...

    Inne Silniki Spalinowe GrandMasterT   23 Lip 2010 16:01 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 2473
  • Fiat 1.6 16v przerywa na wysokich obrotach

    Witam wszystkich. Od ok. miesi帷a jestem posiadaczem Fiata Sieny 1.6 16v z 98r o przebiegu 172 tys. Przebieg pewny na 100% bo auto podarowa mi wujek i mia je o nowo軼i. Ostatni raz na przegl康zie serwisowym by z przebiegiem 165 tys. Auto chod ju leciwe jest ig豉 z ma造m, ALE. Problem polega na...

    Samochody Elektryka i elektronika bysiek1979   25 Sty 2014 08:07 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 3384
  • FIAT PUNTO 1.2 2003 WYSOKIE OBROTY

    Witam Posiadam punto 2003 rok po liftingu, silnik 1.2 8v lpg Problem polega na wysoki wolnych obrotach ( trzyma na luzie 2000obr/min). Od razu zosta豉 wyczyszczona przepustnica i silnik krokowy-brak poprawy, Podmiana korpusu przepustnicy (n闚ka ze sklepu) z silniczkiem krokowy-brak poprawy. Rozrz康...

    Samochody Pocz徠kuj帷y gulba   28 Mar 2016 21:07 Odpowiedzi: 12    Wy鈍ietle: 5682
  • passat B5 FL 2.0 20V ALT - Wysokie obroty na biegu ja這wym na rozgrzanym silniku

    Witam. Mam problem z wysokimi obrotami na biegu ja這wym w granicach 1100. Po wrzuceniu luzu auto do嗆 wolno zwalnia obroty i zje盥za na 900 gdy po chwili wrzuca na 1100. Cewki wymienione na nowe, 鈍iece wizualnie dobre szczelina mo瞠 ciut za du瘸 bo w granicach 1 cm. Sporadycznie w Vagu wyskakuje b陰d...

    Samochody Mechanika noidemm   05 Kwi 2016 17:07 Odpowiedzi: 13    Wy鈍ietle: 1080
  • Volkswagen Golf 1.6 1996 - Przerywanie na zimnym silniku i na wysokich obrotach

    Witam. Problem polega na tym ,瞠 czasami golf przerywa na zimnym silniku tak jakby nie dostawa paliwa . Wczoraj jad帷 na obrotach 3000-3500 (ciep造 silnik) zacz掖 poszarpywa przerywa tak jakby mu zap這n odcina這 lub paliwa nie dostawa . Odpu軼i貫m mu gaz i wrzucilem na luz pracowa normalnie ....

    Samochody Pocz徠kuj帷y panstalin2   07 Cze 2017 16:22 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 282
  • Renault Scenic megane 1.6 8v - Wysokie obroty

    Witam. Mam problem z wysokimi obrotami w Renault. Zrobi貫m i wymieni貫m ju wszytko co by這 by mo磧iwe zwi您ane z obrotami, w這篡貫m ju kt鏎y z kolei nowy silnik krokowy, czujnik po這瞠nia przepustnicy, nowe uszczelki na kolektorze i przepustnicy. Nie mam ju pomys堯w. W czasie jazdy trzyma 1500 obrot闚...

    Samochody Elektryka i elektronika jakub54321   12 Sty 2018 19:39 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 231
  • Astra 1,4 '98 za wysokie obroty

    Pozwol si z tym nie zgodzi. Mam podobne objawy, z tym, 瞠 na razie mi to nie przeszkadza. Czasami przy doje盥瘸niu do skrzy穎wania po wrzuceniu na luz silnik albo urzymuje wysokie obroty, albo na przemian zwi瘯sza i zmniejsza obroty (mniej wi璚ej sinusoidalnie) tak, 瞠 max mog wynosi ok 2-2.5...

    Samochody Elektryka i elektronika Marcelus76   07 Wrz 2006 16:54 Odpowiedzi: 20    Wy鈍ietle: 4629
  • Wysokie obroty w polonezie

    W moim Polonezie 1,6 GLI mam obroty silnika 1500 na luzie. Wymieni貫m silniczek krokowy i to nic nie da這 .Mechanik twierdzi 瞠 to mo瞠 by uszkodzony sterownik silnika.A obroty s raz dobre ok.550 a raz wysokie 1500. Nieraz pomaga powt鏎ne odpalenie silnika {ale nie zawsze} Prosz uzupe軟i dane...

    Samochody Elektryka i elektronika Tatulo67   30 Gru 2007 18:57 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 752
  • corsa A 1.2 94 rok za wysokie obroty biegu ja這wego .pomocy!

    witam! mam problem z moj cors A z 94 roku. po uruchomieniu silnika wszysto w normie lecz kiedy silnik si nagrzeje troch obroty "na luzie" w璠ruj do g鏎y i zatrzymuj si oko這 na 2300 obrot闚 . pozatym zapala si b陰d komputera. mam w planie zrobi diagnostyk b造skow. wycz軼i貫m ju silniczek...

    Samochody Pocz徠kuj帷y esteban123   03 Sty 2009 22:57 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1548
  • Escort 1.6 8v 90 - praca na wysokich obrotach

    Witam, mam problem z silnikiem. Pracuje na podwy窺zonych obrotach o 500-100 obr.s. Zauwa篡貫m ze stracil troche mocy np. Jad帷 na 4 biegu przy pr璠ko軼i 60 km ma 3000 a czasami nawet dochodzi do 3500. Jak silnik jest zimny to pracuje normalnie, czasami tez nier闚no chodzi na luzie mianowicie ma 1200-1500...

    Samochody Mechanika 1078231   13 Wrz 2009 10:43 Odpowiedzi: 13    Wy鈍ietle: 2288
  • Ogar 205 - nie kreci na wysokie obroty

    Witam Mam problem z moim Rometem, ot騜 kupi貫m cylinder z t這kiem i pier軼ienie, ca造 komplet 50cm3 na allegro. Zrobi貫m ca造 remont silnika tzn wymieni貫m uszczelniacze i 這篡ska, olej, 鈍iece, i cylinder z t這kiem i tu jest problem bo na luzie wchodzi na wysokie obroty a jak wrzuc na 1 albo 2 i...

    Motocykle, Motorowery krys06   16 Lip 2012 21:09 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 967
  • Citroen Saxo - Wysokie obroty na zimnym ,wolnoopadaj帷e na ciep造m 1,6 NFT

    Witam ! Opisz Sw鎩 problem z obrotami a mianowicie ... Na zimnym silniku po odpaleniu silnik trzyma delikatnie wy窺ze obroty a p騧niej zaczyna si pojawia k這pot poniewa po ruszeniu przez 1-2 kilometry przy wyrzucaniu na luz obroty id na 2 ty.obr. utrzymuj si chwilk i bardzo powoli spadaj...

    Samochody Mechanika lukaszgrb   22 Maj 2015 21:42 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 693
  • Renault Clio 1 - wysokie obroty

    Witam! Mam problem z Renault Clio 1 1992r. 1.4 ENERGY (Jestem Laikiem i zbytnio nie wiem czy to jest wielopunkt czy jednopunkt) . Mianowicie chodzi o to, 瞠 ma bardzo wysokie obroty. Podskakuj nawet powy瞠j 2000 ( na s逝ch, bo obrotomierza nie ma) na luzie na 鈍iat豉ch. Obroty te momentalnie spadaj...

    Samochody Mechanika michal1234566666   29 Lis 2010 18:43 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 4556
  • Ford Mondeo 98 r. kombi, benzyna 1.8 zetec, wysokie obroty

    Witam, Mam problem z wysokimi obrotami. Po prze陰czeniu na luz obroty oscyluj w okolicy 3000, a po ok 3-4 sek. spadaj do 1100. Podczas jazdy np. na drugim biegu samoch鏚 sam przy酥iesza bez wciskania gazu. Chcia貫m odda samoch鏚 do mechanika ale nie chc si tym zaj望 bo to mo瞠 by wszystko i...

    Samochody Pocz徠kuj帷y matrix_5   25 Maj 2009 19:46 Odpowiedzi: 18    Wy鈍ietle: 10523
  • Opel Vectra B 1.6 16 v wysokie obroty biegu ja這wego

    silniczek krokowy, za這穎ny ju 3-ci (wprawdzie nie oryginalny ale s康z帷 po cenie ze 鈔edniej p馧ki) obroty raz s dobre a raz podwy窺zone, przewa積ie nie ma na to regu造 . A po co wymieniony? Co przemawia這 za potrzeb wymiany? opinia mechanika czujnik temp. cieczy na ecu te wymieniony....

    Samochody Elektryka i elektronika adas_weteryniarz   01 Gru 2012 20:18 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 15271
  • escort 1.4 - po rozgrzaniu skacza obroty silnika, podczas jazdy silnik sie d豉wi

    Witam od jakiego czasu mam escorta 1.4 rocznik 95 silnik na wtrysku . Silnik po rozgrzani podczas jazdy si d豉wi a na luzie skacz mu obroty i ga郾ie. Wymieni貫m: filtr paliwa,przewody wysokiego napi璚ia ,cewk zap這now , 鈍iece, regulator biegu ja這wego i ostatni czujnik obrot闚 wa趾a rozrz康u ....

    Samochody Pocz徠kuj帷y emeryt2   16 Lip 2012 16:11 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 1596
  • Za wysokie obroty w Mercedesie c 180 z 1994r..

    Jak wyregulowac obroty silnika bo sa wyraznie za wysokie? Gdzie to sie robi i ile powinny wynosic na luzie???

    Samochody Elektryka i elektronika Anonymous   02 Wrz 2004 20:00 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1047
  • Polonez wysokie obroty. O ile i w kt鏎 stron powinien wysuwa si trzpie?

    Ja mia貫m PN '94 mono 1,6GLI i tak mia貫m ZAWSZE! I Opel Omega '95 ma to samo. Obroty schodz do 1000 dopiero na postoju - w je寮zie silnik nie wie, czy jest odsprz璕lony, czy te hamuje silnikiem i nie zmienia dawki. Dopiero, gdy czujnik szybko軼i wskazuje 0, zaczyna si regulacja. Trzeba si przyzwyczai...

    Samochody Elektryka i elektronika softmen   24 Wrz 2012 20:13 Odpowiedzi: 12    Wy鈍ietle: 4288
  • cinquecento 900 wysokie obroty

    witam Mam problem z cinquecento 900 jedno-punktowy wtrysk,zdarzy這 sie juz 2 razy, ze na luzie wskoczy造 wysokie obroty( mysle ze tak ok 4000 ) jednostajne .dopiero po 3 z kolei zapaleniu auta silnik pracowa normalnie.Mam za這穎ny gaz Al 700 a problem wystapi raz na benzynie (przy odpalaniu) a raz...

    Samochody Elektryka i elektronika wojciech8887   07 Sie 2007 21:46 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 2241
  • Fiat Siena 1,6 16V Spada gwa速ownie z wysokich obrot闚 Lpg

    Witam mia貫m Brave z tym samym silnikiem, U mnie by這 co podobnego, tj przy jakiej pr璠ko軼i tj 80km/h czy 140km/h kiedy wyrzuca貫m na luz silnik natychmiast spada z obrot闚. Nie wiem jak w Sienie ale w Bravie powietrze do filtra zasysane jest poprzez taki kanalik w plastikowej g鏎nej os這nie ch這dnicy, Przy...

    Samochody Elektryka i elektronika przemocmax   25 Lis 2007 14:56 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1435
  • wysokie obroty gaznik pierburg 2e

    witam mam pytanie mam golfa 2 silnik 1.3 benzyna jak silnik ma prawidlowa temperature to auto traci obroty i gasnie (na luzie). Zaczelo dziac po wymianie gaznika, stary gaznik mial tak ze jak byl zimny silnik to to nie chcial zapalic cieszko palil a jak sie nagrzal silnik to normalne byly obroty a ten...

    Samochody Elektryka i elektronika adriankow123   05 Lut 2009 20:14 Odpowiedzi: 20    Wy鈍ietle: 5299
  • Lanos 2000, 1,6 DOHC- wysokie obroty

    Witam, mam problem, a w豉軼iwie chodzi o to, 瞠 na gazie obroty s za niskie i auto ga郾ie, natomiast na benzynie s za wysokie (ponad 2000) na luzie. Czasami te w陰cza si kontrolka ,,check". Co to mo瞠 by?? Autko z silnikiem 1,6 16V i z instalacj gazow

    Samochody Pocz徠kuj帷y hycik   10 Gru 2009 21:21 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 4576
  • Buggy 126p .Nie osi庵a wysokich obrot闚.

    Hm ta dysza odpowiada za wolne obroty, w normalnym maluszku jak si j odepnie na wolnych to silnik ga郾ie, a tu jak jest to rozwi您ane to nie wiem. W starszych maluchach nie by這 takiej dyszy. Sprawd luz zaworowy. A zap這n to naj豉twiej ustawi tak. Dajesz silnik na GMP, cofasz go o kilka stopni i...

    Samochody Pocz徠kuj帷y slawekmz151   28 Gru 2009 15:16 Odpowiedzi: 12    Wy鈍ietle: 2488
  • Ford Focus 1.8 TDDI - dymi na czarno na wysokich obrotach

    Noo to niezle moj problem z dymieniem na bialo i telepaniem silnika gdy by zimny tak瞠 sie rozwi您a po pierwsze by這 H paliwo po drugie woda sie zabra豉 w cylindrach przez to H paliwo i pokrzywi這 mi korbowody :/ a co sie jeszcze dowiedzia貫m gdy juz rozebra貫m silnik ze poprzedniemu w豉軼icielowi...

    Samochody Mechanika artisu   21 Pa 2014 17:11 Odpowiedzi: 71    Wy鈍ietle: 66562
  • Daweoo Lanos 1.6 V gaz - Wysokie obroty w aucie

    justysia1234 napisa豉: ...bo czy軼i豉m przepustnice i pomog這 dos這wnie na chwil, a mo瞠 j wymieni na now? Cieplej, cieplej coraz cieplej :) - a czujnik po這瞠nia przepustnicy zmierzony? Wycieraj帷e si 軼ie磬i potencjometru powoduj zak堯cenia w pracy silnika. Zmierz TPS - miernik powinien...

    Samochody Pocz徠kuj帷y Justysia1234   01 Wrz 2013 21:15 Odpowiedzi: 25    Wy鈍ietle: 9684
  • Astra H - Wysokie obroty na zimnym silniku po regulacji luz闚 zaworowych

    Witam. Astra h 2007 r silnik 1,6 XEP 105 km, instalacja gazowa. Niestety stwierdzono ma貫 luzy zaworowe zawor闚 wydechowych. Po naprawie (szlifowaniu? ) zawor闚 wydechowych samoch鏚 nabra wigoru, nie spada ju z obrot闚 i jest zdecydowanie lepiej. Martwi mnie jeden objaw - na zimnym silniku po odpaleniu...

    Samochody Pocz徠kuj帷y jacek0503   24 Lis 2015 17:46 Odpowiedzi: 12    Wy鈍ietle: 1542
  • Intek 4175 - Briggs & Stratton, ustawienie obrot闚 silnika.

    Nie jestem tutaj nie wiadomo jakim znawc tematu ale te mam traktorek i pocz徠kowo bardzo falowa造 obroty, co by這 spowodowane zu篡tymi spr篹ynkami, kt鏎e reguluj obroty silnika. Dodatkowo pousuwa貫m wszystkie luzy na o鄂ach przepustnicy w ga幡iku. Je郵i masz ci庵le wysokie obroty mo瞠 co si zaci窸o...

    Inne Silniki Spalinowe Bert49   14 Gru 2016 21:03 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1845
  • Renault Megane 1.6 16V 1999r Za wysokie obroty na zimno !!!

    Posiadam samoch renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 ty i niedawno robi貫m du篡 przegl康 czyli paski oleje p造n hamulcowy pompa p造n ch這dniczy i wymieni貫m termostat 鈍iece, filtr paliwa i powietrza. Tu przed wymian zauwa篡貫m 瞠 samoch鏚 gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce...

    Samochody Elektryka i elektronika snozer   15 Maj 2006 00:41 Odpowiedzi: 11    Wy鈍ietle: 37033
  • Przy wysokich obrotach pojawia si dym spod korka wlewu oleju

    Witam wszystkich. W豉郾ie z這篡貫m silnik po remoncie. Jest to silnik Forda 2.0 OHC (oznaczenie NET) Za這篡貫m wa貫k rozrz康u z firmy 安i徠ek (wa貫k GT) Luzy zaworowe - ss帷y 0.20, wydechowy 0.25 Do silnika wlany jest olej syntetyczny 5W30 Przy wysokich obrotach po kilku sekundach pojawia si bia造...

    Samochody Mechanika Koyot.   02 Cze 2011 11:17 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 3474
  • Opel Astra 1.6 - zbyt wysokie obroty biegu ja這wego

    Witam serdecznie po raz kolejny na forum wczoraj bylem na szrocie dla sprawdzenia zamontowalem inny sterowniki instalacji o numerach PH 16156179 niestety nie pomoglo obroty byly takie same jak i na paliwie 200 tys. nawet przy zimnym odpalalem,juz nie wiem sam czy moze to jest poprostu jakas instalacja...

    Samochody Elektryka i elektronika gumiarz   26 Mar 2008 17:54 Odpowiedzi: 17    Wy鈍ietle: 32172
  • PUNTO II 1,9 D rok 2000 - na luzie wysokie obroty.

    Przyczyna jest nieadekwatna do opisanego rozwi您ania (co to w og鏊e znaczy "reperacja softu"). Odwrotne pod陰czenie klem zaowocowa豚y z du篡m prawdopodobie雟twem, granicz帷ym z pewno軼i zniszczeniem ECU i BCM. Po takiej pomy販e w og鏊e nie uruchomi豚y silnika.

    Samochody Pocz徠kuj帷y tzok   09 Lip 2010 09:26 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 2076