Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
mam problem Renault Scenic 98 silnik 1.6 , silnik wchodzi na wysokie obroty , wymieniony silnik krokowy , przepustnica, wszystkie wężyki powietrza i jest bez zmian dalej chodzi na wysokich obrotach macie jakieś pomysły ?
Może być wina mycia silnika, sprawdź kostkę komputera wtrysku, a co do tych mas to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Masa silnika jest koło miarki oleju - na wsporniku alternatora. Proszę o poprawienie pisowni, wielkich liter oraz znaków interpunkcyjnych.
Zapaliła mi się kontrolka z prawej strony, pomarańczowy kwadracik z zygzakiem w środku i podwyższyły się obroty. Auto renault megane scenic rok 1998, benzyna lpg , silnik 1.6.
Myślisz że to pompa wysokiego ciśnienia?
silnik jest 1,6 w benzynie
Zabrudzenie przepustnicy i silnika krokowego daje objawy destabilizacji obrotów tj.pływania. Wyczyść w/wymienione,jeśli to nie pomoże,będziemy zastanawiać się dalej.
Walczyłem z podobnym przypadkiem po gaziarzach. Pocięli nie te przewody co trzeba, poskręcali byle jak i zaizolowali tak że prawie nie było widać ingerencji.
No lekko za wysokie ale ja bym nie panikował, obrotomierz to nie sprzęt pomiarowy ;) jakkolwiek by to nie brzmiało, trzeba by podpiąć kompa i sprawdzić co widzą czujniki. (temp, obroty, silnik krokowy).
Obroty jałowe to znaczy wolne obroty silnika czyli takie gdzie silnik pracuje bez dodawania gazu. Teraz rozumiem z tym kasowaniem liczników wygląda to na uszkodzenie elektroniczne samego licznika. Zimne luty lub uszkodzona pamięć i przy niskiej temperaturze się resetuje. Akumulatory nie zamarzają - elektrolit w nich ma zbyt wysokie stężenie by zamarzł...
Odchodzimy od tematu, próby przelewowej się nie zrobi, to ustaliliśmy. W czym może być jeszcze problem. Silnik chodzi równo, sondy też wydają się być w porządku. Przychodzi mi jeszcze do głowy przepustnica, ale silnik chodzi równo i ma w miarę równe obroty.
Bardziej przwdopodobye że to czujnik tęperatury silnika uszkodzony dając stałą oporność dla tęperatury ok 40 stopni (brak podwyższonych obrotów dla zimnego, za wysokie obroty na ciepłym)
Przyczyną możliwe że było wymieszanie castrola z mobilem
Panowie, Czy mieliście podobne sytuacje dot. wysokich obrotów. Gdy samochód jest zimny, szczególnie teraz, po kilku dniach postoju obroty wariują, cały czas wysokie. Dodatkowo po wrzuceniu P z D zwiększają się i utrzymują. Problem ustaje po rozgrzaniu silnika, po przejechaniu Ok. 5-10 km. Następnie po wyłączeniu silnika, wszystko wraca do normy. Przepustnica...
Popraw styki potencjometru przepustnicy nie pomogło ... Dodano po 1 Pewnie pompa paliwa ma całkiem dość. Bez diagnostyki można sobie wróżyć... tylko jak już się silnik rozkręci to chodzi na wysokich obrotach nie brakuje mu paliwa więc chyba pompa odpada ...
Sprężynka o której mówisz to kontrolka świec żarowych a ta nad nią to kontrolka sygnalizująca problem z elektryką silnika. http://obrazki.elektroda.pl/5536135900_1...
tak odpowietrzyłem samochód normalnie odpala tak jak zawsze lecz kontrolki nadal się świecą a przy wyższych obrotach podczas jazdy gaśnie silnik.
Wymieniłem pompę paliwa i odpalił mi na niej tylko raz jak ja wymieniłem.W gazie mi chodzi tylko ze mam sekwencję i tu jest problem.odpalił mi gdywlewalem trochę benzyny do filtra powietrza.od kilku dni gdy tak robię to silnik zapali i wskakuje na wysokie obroty i gaśnie.co to może byc
Rozumiem że po wymianie dokonałeś adaptacji nastawnika biegu jałowego ( silnika krokowego) za pomocą testera . Czy pozostałe elementy przynależne do zespołu przepustnicy są czyste- wolne od mazi często spotykanej jako produkt uboczny działania odmy. Sprawdż działanie map -sensora.
Zacznij od diagnostyki, Najczęściej dzieje się tak w przypadku uszkodzenia bądź zabrudzenia silnika krokowego , ale może to być również czujnik temp. cieczy , nieszczelności w dolocie itd.
Sprawa beznadziejnie prosta, nagrzej silnik do 90'C i włącz nawiew, podczas pracy silnika dotknij rurki aluminiowe nad pedałem gazu. Jak będą obydwie gorące, a tak będzie to masz nagrzewnice do wymiany.
ta kontrolka oznacza że występuje błąd/nieprawidłowość w ukł zas silnika sterownik silnika jest w stanie zdiagnozować i zapamiętać kilkadziesiąt różnych błędów i sygnalizuje to kontrolką, tak więc jeśli kontrolka się zapaliła to trzeba pojechać "na komputer" żeby się dowiedzieć gdzie szukać usterki
Czujnik który wykręcałeś jest czujnikiem Hala ale wału korbowego, nie ma on nic wspólnego z prędkościomierzem. Czujnik prędkościomierza jeżeli masz silnik 1,6 K7M jest umiejscowiony za kolektorem ssącym ok. 25-30 cm poniżej podszybia. Tak więc stojąc z przodu auta, musisz głęboko sięgnąć za silnik przu podszybiu. Jest tam tylko ten jeden czujnik, wychodzą...
Zaworu na pompie , na pracującym. Dodano po 4 Zauważyłem także że przy lekkim wcisnieciu gazu silnik wkręci się do 3 tys obrotów i chodzi w miarę rowno wtedy ciśnienie paliwa spada i oscyluje w okolicy 150 bar według skanera .
Witam wszystkich, mam problem z sceniciem, chyba poszło Turbo i auto wkreciło się na bardzo wysokie obroty, właściciel nie wiedział co zrobić i czekał aż auto samo zgaśnie. Chciałbym sprawdzić silnik co się stało. Chciałem zacząć od demontażu Turbo. Ma ktoś pomysł jak je wyjąć ? Jest za silnikiem :)
Witam, mam problem z moim RX4. Mianowicie, gdy w czasie jazdy dam na luz, obroty zaczynają mi falować od 500 do 2000. Przestają falować, gdy samochód się zatrzyma. Po zatrzymaniu samochodu obroty są stałe, ale za wysokie gdyż utrzymują się na poziomie 1500 obr. Co może być przyczyną, samochód tak samo się zachowuje niezależnie czy jest na benzynie czy...
Za wysokie obroty Czyli uważasz że jak wskazówka prawie dotyka od dołu 1000 obr/min. to są to za wysokie obroty? Jutro zrobię zdjęcie jak to wygląda w trakcie pracy silnika na "luzie" i nie obracających się kołach. Bo żeby jeszcze było śmieszniej to jak jest bieg neutralny "luz" i dojeżdżam autem do np. poprzedzającego mnie auta w korku to obroty potrafią...
Witam. Wiem, że podobne tematy były już wałkowane ale żaden nie rozwiązał mojego problemu. Posiadam scenica 1,6 z silnikiem k4m. Przy zakupie auta za granicą na zimnym było delikatne szarpanie, na ciepłym ustawało. Pomyślałem, że może cewka lub świece. Błędów zero, świece wymienione, bez zmian, cewki wymienione i również bez poprawy. Posiadam inny taki...
Witam od nie dawna mam problem z reno megane scenik 2.0 98r, + lpg, polegający na trzymaniu silnik w zakresie obrotowym od 1200-2500, obroty oczywiscie wachlują lecz nie zawsze. czasem trzymają się jednej granicy np 2000. (objawy sa takie same na LPG jak i benzynie) Próbowałem czyścic benzyną zawór regulacyjny powietrza biegu jałowego niestety bez efektu....
Witam Mam Scenica 2.0 16v 2001 na wolnych obrotach miałem duże klekotanie silnika tak jakby był to diesel,a na wysokich powyżej 2000tys obr. praca normalna. Dziś wymieniłem koło zmiennych faz rozrządu w Scenicu 2.0 16v i wszystko znikło silnika prawie nie słychać .Mam nadzieje że moja wypowiedź się komuś przyda,pozdrawiam
Witam. Często przyczyną jest już ztwardniała membrana w reduktorze . Inną przyczyną bywa smoła pogazowa jaka potrafi osadzić się na dyszy regulacyjnej. Wolnych obrotów. Niekture reduktory mają takie coś. I po pewnym czasie wszystko wraca do normy. Ale czasem trzeba przeregulować wolne obroty na nowo. Niestety gaz jest kapryśny. I właśnie to często się...
Witam mam problem z moim renault megane scenic 1.9dti 1998r po wymianie licznika przy odpaleniu silnik wkreca sie na wyzsze obroty po przegazowaniu wszystko się uspokaja na starym liczniku to samo odłączenie akumulatora pomoglo na chwilę po dłuższym postoju ten sam rezultat.Z góry dziękuję za pomoc :)
Witam. Mam problem z wysokimi obrotami w Renault. Zrobiłem i wymieniłem już wszytko co było by możliwe związane z obrotami, włożyłem już któryś z kolei nowy silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy, nowe uszczelki na kolektorze i przepustnicy. Nie mam już pomysłów. W czasie jazdy trzyma 1500 obrotów jak dam na luz a na postoju ponad 1000 obrotów....
Witam jestem od wczoraj nowym posiadaczem Scenica 2000r 1.9DTI 98KM I mam takie zapytanie przy 100km/h mam 3 tys obrotów przy 120 mam ponad 4tys, 130 km/h to sie boje jechać, ostatnio miałem Carisme z 97r z silnikiem Renault i przy 120km/h miałem 3 tys obrotów tylko sobie mruczał a tutaj straszny hałas wycie i boje sie jechać powyżej 120km/h bo strach...
A wiec tak zaczynając od początku mam scenica 1 2,0 8v rok 98 benzyna +gaz! Problem mam taki ze silni delikatnie drży ale trzyma obroty na biegu jałowym w czasie jazdy gaz w podłogę i nic prawie żadnej reakcji szczególnie na biegu 4 i 5 auto ma ciężko osiągnąć 130km/h !przy jeździe np. 100km/h nacisnę sprzęgło auto zgaśnie jak i na pb i lpg! W aucie...
Akurat takiego Granda się pozbyłem, a miałem go od 2011. Z uwag: - nie miał problemów z elektryką (z wyjątkiem pękniętego kabelka od opuszczania szyby w drzwiach kierowcy); - co 3-4 lata należy wymieniać linki od elektrycznego ręcznego. Zestaw linek do dostania na Allegro za jakieś 250-300; samodzielna wymiana 45 min poziom trudności 2 (filmik na YT)....
Witam. Jestem po wymianie rozrządu i regeneracji głowicy po zerwanym pasku rozrządu. Wszystko złożone i silnik odpala ale wchodzi od razu na wysokie obroty. Nie wiem co jest tego powodem. Zastanawiam się tylko czy pod listwą z wtryskami powinny być jakieś uszczelnienia, oringi podkładki czy coś takiego, bo jak zakładałem to nie było a tez nie pamiętam...
Po takich informacjach trudno cokolwiek odpowiedzieć sensownego bo ten silnik max. moment obr. ma dopiero przy 4200obr(a 110km.przy 5600). Poniżej tej krawędzi jest opornym mułem bo lubi i to bardzo wysokie obroty a scenic do lekkich nie należy. Podjedź na analizę spalin
Witam. Posiadam Renault Scenic ll z silnikiem 1.5 dci podczas bardzej dynamicznej jazdy zapala się kontrolka stop oraz wyświetla komunikat "injection fault".Po podłączeniu komputera wyrzucilo 3 błędy : DF053 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie - Na poziomie maksimum Funkcja ciśnienia w rampie - Wysoki przepływ prądu powyżej maksymalnego Funkcja ciśnienia...
Witam, Silnik przy probie odpalenia kreci rozrusznikiem, lapie na ulamek sekundy i znowu kreci przez kilka sekund, az go automatyka nie rozlaczy (przycisk Start/Stop). Uzycie pompki odpowietrzajacej uklad paliwowy tloczy paliwo do pompy wysokiego cisnienia, wiec filtr raczej nie zapchany. Diagnostyka komputerowa wykazuje blad 340, tj. "obwod wzorcowy...
Witam, Renault Megane Scenic 1.6 16V (silnik K4M), grudzień 1999 (model przejściowy). Czasami, ale nie zawsze, pojawia się dokuczliwy objaw: na luzie obroty spadają do ok 600obr/.min, silnikiem trochę szarpie. Gdy dodam gazu (ale nie do końca) - wszystko przez chwilę jest OK, potem obroty zaczynają powoli spadać, silnik tak jakby zaczyna powoli dusić...
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Witam wszystkich. Trafił mi się Scenic z 2000r z silnikiem 1.6 16v. Problemem jaki był to bardzo wysokie obroty biegu jałowego (1800-2500). Wymiana wszystkich zużytych uszczelnień kolektora ssącego załatwiła problem wysokich obrotów. Powstał natomiast następny problem - brak wolnych obrotów. Gaśnie od razu po odpaleniu, trzeba wcisnąć gaz i trzymać...
Witam szanowne grono po kilku latach mojej nieobecności. Poszukuję porady. Sam już nie mam pomysłu. Chodzi o Scenica 2 z 2007r. Siedzi w nim alternator ze złączem COM. Gdy zauważyłem problem z rozruchem rano to standardowo woltomierz w łapki. Po nocy marne 12,1 V. Odpał i nagle napięcie w instalacji 15,2V niezależnie od obciążenia. I obrotów. Podejrzenie...
Witam,mam spory klopot z moim autem silnik 1,9 dti.98r. Od jakiegoś czasu skakały obroty i to bardzo wysoko ,do tego w czasie jazdy kopcił kilka minut na biało.Jednak ostatnio ruszyłam kilka kilometrów i złapał tych szalonych obrotów,szybko go zgasiłam,ale jeszcze chwilę chodził.Spróbowałam kilka razy ale już nie odpalił.Za to ja nie mało odpaliłam...
Witajcie, zmagam się z dolegliwością Renault Scenic I ph II 1.6 16v (K4M). Silnik z elektroniczną przepustnicą! Dokładniej: 1. Auto ma za niskie wolne obroty, po wciśnięciu gazu silnik reaguje leniwie, po czym od 2 tys. obrotów ładnie wchodzi wyżej. 2. Po zdjęciu nogi z gazu obroty spadają niebezpiecznie nisko (w granice 500), czasami auto gaśnie. 3....
Witam , otóż mam pytanie z rury wydechowej wydziela sie biały dym. Otóż co może być jego przyczyną.Ilość płynu chłodniczego jest miedzy min ,a max i nie widać żeby był olej czy coś innego( wymieniałem płyn chłodniczy miesiąc temu ) w silniku olej cały czas jest na maksimum ( został wymieniony jakieś tydzień temu). Auto nie kopci na niskich obrotach...
Witam i pytam. Miałem problem z obrotami jałowymi, auto i na beznynie i na gazie gasło po wrzuceniu jałowego. Wymieniłem silnik krokowy, przy okazji czujnik temperatury bo momentami tracił styk. Pojawił się tym razem taki problem - obroty na jałowym sięgają 1600/1700 gdy auto jest ciepłe. Na zimnym pracuje tak jak powinien. Z czasem w trakcie jazdy,...
Witam. Od dłuższego czasu w moim Scenicu przy dodawaniu gazu (w jeździe) samochód szarpnie, zapalają się kontrolki STOP , CHECK , "żółta kontrolka z silnikiem" obroty spadają, i po kilku sekundach kontrolki gasną obroty wzrastają, i samochód jedzie normalnie. Nasila się to przy gwałtownym przyspieszaniu i przy jeździe na wysoki biegu z niższą prędkością....
Od dwóch tygodni mam objawy, których do tej pory nie miałem. Dotyczą one sytuacji tylko i wyłącznie na ciepłym silniku po przejechaniu kilkunastu kilometrów. Zaczyna się od tego, że pojawia się delikatne wycie na niskich obrotach do 2000, a po zatrzymaniu silnik zaczyna szrpać. Po kilku minutach uspokaja się. Nadmienię także, że gdy rozgrzewam silnik...
Witam Więc tak zastosowałem dodatkową butelkę i zamontowałem wg schematu znalezionego na elektrodzie, i okazało się że co chwile następuje bąblowanie w zbiorniczku, czyli uszczelka pod głowicą. Zdecydowałem się na wymianę uszczelki i ewidentnie była walnięta przy 4 cylindrze, po planowaniu już jest wszystko OK ale problem gaśnięcia i obrotów pozostał...
Witam. Dość pilnie potrzebuje pomocy. Zima w pełni, a w aucie nie działa prawidłowo nawiew. Działa na 1 na 2 i 4, na trojce się wyłącza. Do tego bardzo słabo grzeje mimo ze przekręcony na full. Czytałem trochę ze może to być 'zamulenie' nagrzewnicy lub zapowietrzenie układu. Linka sprawdzona i wydaje się ok. Sprawa pilna bo właściciel chce jechać wkrótce...
nie wiem mechanik teraz probuje przestawic o jeden zabek pasek rozrzadu .. nie wiem czemu to ma słuzyć ... objawy sa nastepujace: silnik nie ma nadal mocy i podczas przyspieszania w pewnym momencie jak by była ale pozniej jak sie przyspieszy lub zwolni to jest to samo. wina turbiny tez została wykluczona wtrysków również bo przełożyli z laguny II i...
Padła mi turbina. Wysokie obroty do 6000 ,zgasiłem na biegu trwało to około max 1 min. Po wyciągnięciu bagnetu minimalnie na końcówce był jeszcze olej. w przewodach i w turbinie też był olej.Wymieniłem turbinę wyczyściłem wszystkie rurki, miskę olejową wymieniłem smoka z pompą . Wymieniłem i ustawiłem rozrząd bo 1 ząbek był na pasku wyrwany. Był kolega...
witam mam problem z moim sceniciem1.6 16v. z instalacja gazowa sekwencyjna. byłem juz u 6 elektromechaników i nic nie zrobili. objawy; na bardzo zimnym silniku auto wchodzi na obroty nawet do 3 tys. po rozpoczeciu jazdy obroty lekko spadaja ale faluja 1.5 tys do 2tys. po zatrzymaniu sie przestaje falować, ale są wysokie. po zagrzaniu objawy znikaja...
Witam, w autku renault scenic 1.9 dTi 1999r (po lifcie) Padł rozrząd w samochodzie jednak mechanik wszystko naprawił silnik pracuje równo (rozrząd dobrze ustawiony) jednak pojawił się problem tj. po chwili jazdy (po przejechaniu ok 500 metrów) jednak jest to zależne od jazdy, jak się cały czas trzyma go na dość wysokich obrotach (od 2,5 tys obr/min)...
W Scenicu można było zamontować większe koło zębate 5 biegu, może w Lalce też da radę?
Witam mam problem z Renault Megane scenic 1.6 16V 1999r 116 tys. km gdy auto stoi nocą na mrozie i je odpalę rano to o obroty biegu jałowo sięgają 2000tys. ( choć z informacji prducęta wynika że sterowni może zwiększać obroty biegu jałowego do 2.500obr/ min). Dopiero po przejechaniu ok 3km obr. b. jał. zaczynają spadać stopniowo do 850obr/min, silnik...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
W tamtym założyłem chyba dysze 1,8 do hana najmniejsze jakie były dostępne bo gazownik dał jakoś za duże. Czy jakoś tak, możliwe, że tamten silnik miał mniejszą moc a ja pokręciłem i było to 90KM ? Ze screenu wynika, że można by coś zwiększyć na 2,2 Dysze muszą być jak największe - wielkość ogranicza tylko minimalny czas otwarcia wtryskiwacza gazowego...
Witam. Mam pytanie do osób które kiedyś miały do czynienia z instalacją II generacji OMVL-ECON (chodzi mi głównie o emulator sondy lambda wraz z silniczkiem krokowym). Zdjęcia identycznej instalacji: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3... Instalację musze doprowadzić do sensownej używalności, mianowicie ktoś kiedyś z niewiedzy wywalił m.in przewód...
1. Diesel niby mało pali ale i tak taniej wyjdzie benzyna + LPG, o ile stare silniki diesla były bardzo niezawodne to obecne nowoczesne konstrukcję już do takich nie należą, silnik będzie sie kręcił ale na pewno wcześniej padnie turbo,pompa paliwa, wtryski, filtry FAP/DPF i podobne, na szczęscie w tym budrzecie nie stanowi to dla ciebie problemu :),...
Witam Kupiłem niedawno Renault Megan Scenic z 1998r silnik 1,6 8v benzyna gaz. Mój problem: Auto gdy jest zimne nie chce wejść na obroty i gaśnie na gazie ale to mały problem większym i dziwnym problemem jest to że gdy jest już ciepły i go zapale po chwili obroty wchodzą samoczynnie na 3-4,5 tys. przepustnica wyczyszczona silniczek krokowy nowy o takich...
Modele to sprawa gustu, ale silniki np citroena/peugeota 1,8 125KM, 2,0 138KM mogę polecic jako udane i dobrze współpracujące z LPG. Miałem duże auto typu van z 2,0 i spalanie średnie wychodziło 12l LPG. Przez 70 tys km silnik ( prawidłowo obsługiwany) nie generował żadnych problemów mimo przebiegu 300kkm. To samo jest z 1,8 125KM. Nowszy 1,6 120KM...
Witam wszystkich jestem tu nowy, ale mam podobny problem jak kolega, więc nie zakładam nowego tematu. Mianowicie mam lagunę II 1,9 dci 120 KM, którą 13 odebrałem z warsztatu, gdyż stała tam z powodu zapalającej się kontrolki świec żarowych, jednakże błędu nie udało się naprawić, choć elektronicznie już jest wszystko w porządku, nie ma żadnych błędów....
To napiszę może objawy: 1. Terkot podczas ruszania, bez znaczenia czy na kołach prostych, czy skręconych. Sprzedawca mówi, że to tłumik rezonuje, to dźwięk, jakby suchy liść wsadzić w szprychy. Dźwięk jest i jak ruszam na samym sprzęgle, i jak dynamiczniej na wysokich obrotach. Popukałem ręką w tłumik i nic a nic w nim nie dzwoni. Z reguły to od razu...
Poziom pytań zadawanych przez Ciebie wskazuje na to, że nie masz o tym pojęcia. Masz prawidłowo działającą instalację i chcesz w niej grzebać na oślep. Forum jest po to, żeby się uczyć, ale odradzałbym na instalacji gazowej. Po pierwsze przy złym składzie mieszanki - za dużo powietrza wypalają się gniazda zaworów (uszkodzenie silnika). Typowe oszczędzanie...
Witam, ostatnio przy drobnej naprawie prędkościomierza (nie wiem, czy ma to jakiś związek) zaczął dość mocno wyciekać płyn chłodniczy za silnikiem. Im wyższe obroty, tym mocniej ucieka. Na zgaszonym silniku problem nie występuje. Zastanawiam się, jaki przewód mógłby to spowodować i gdzie konkretnie się znajduje. Proszę o pomoc.
Korekcje zostaw w spokoju. Gruszki na pewno nie ma. Masz opcję "zapis danych" w głównym menu w clipa w kalkulatorze wtrysku. Wskaż aby rejestrował ciśnie paliwa, prędkość obrotową silnika i ciśnienie doładowania, uruchom zapis i w drogę.
Temperatura paliwa wyższa niż 50st.C , obroty silnika około 3000obr/min , ciśnienie paliwa 500-550 bar. Wartośc przelewu nie może być większa niż 50ml na wtryskiwacz . (moja pomyłka wcześniej :cry: ).
Laguna II z końca produkcji z silnikiem 2,0 lub 2,0T. Dobra blacha , bardzo komfortowy, bezpieczny i bardzo dobre, trwałe silniki do gazu. Dobre to te silniki owszem były, ale jak miały przebiegi poniżej 400 kkm. Na forum laguny fani tego modelu przekonują, żeby odpuścić szukanie, bo nic z silnikiem 2.0 Turbo w dobrym stanie się nie znajdzie, a jeśli...
O dziwo dzisiaj autko odpaliło, ale silnik nie pracował jak powinien. Dławił się jak mu dodawałem gazu. I znowu powtórka z rozrywki to znaczy że znowu go kilka krotnie prze gazowałem i na wyższych obrotach usłyszałem jak by strzelił delikatnie w wydech i silnik odzyskał moc ale ciekawe na jak długo. Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
Witam Moim problemem jest zanikanie ładowania w Renault Scenic 1.9 DCI. Przy pewnym zakresie wyższych obrotów silnika zapala się kontrolka od ładowania. Można też zauważyć po przygasających światłach, że w momencie zapalenia się kontrolki zanika ładowanie. Zanikanie jest nie regularne. Zaniki pojawiają się czasami przy większych, czasami przy mniejszych...
mam problem z autem kiedy trzymam go na wyższych równych obrotach zapala się żółta kontrolka i automatycznie silnik nie osiąga więcej niż 3 tys obrotów.Czy czujnik konta wtrysku paliwa na pompie wtryskowej mógł to spowodować czy coś innego???
Witam kupiłem auto pierwszy raz Renault Megane Scenic 1.6 16V 2000r. automat i miałem od samego początku problem z silnikiem. Małe obroty czasem wyższe od 500 do 2000 obrotów na postoju. Dzisiaj sprawdziłem Cewki wcześniej jak wyciagałem wtyczki od Cewek to na pierwszej i ostatniej auto gasło, a na drugiej i trzeciej chodził na niższych obrotach. Dzisiaj...
witam i jaktam wam wyszło z tą laguną 1,9dti mam taki sam problem i wymieniony czujnik na wale raz pali raz nie prąd na zawór idzie a niepali, (spostrzegłem ze obrotomierz pokazuje w czasie rozruchu od 4 do 5 tyś obr/min i na programie diagnostycznym pokazuje to samo MM) przewody od czujnika do ecu ok błędy sygnał z koła zamachowego i immo pozdrawiam...
Mechanicy których odwiedziłem obstawiali akumulator (wykluczyłem podłączając mój akumulator do samochodu dostawczego z silnikiem Diesla i odpalił na zimnym silniku), rozrusznik (wymieniłem i nie pomogło) a teraz pompe. ... i co ciekawe po podpięciu"matki tzn. stacji rozruchowej" samochód odpala co sugeruje problem z elektryką ale chyba nie koniecznie...
wysokie obroty renault scenic renault wysokie obroty scenic wysokie obroty scenic
pompa wspomagać renault laguna żarówka omnilux auris komputer
aktualizacja chińskiego radia najlepsza spawarka
Wybicie bolca z drzwiczek pieca Amica, Bosch, Electrolux – demontaż zawiasu, usuwanie zapieczonego sworznia Passat B5 1.9 TDI 90KM – funkcja cienkiego przewodu na klemie plusowej akumulatora