Zamiast go porządnie zjebać za to, że nie podał typu silnika to porad udzielają mądrusie jedne.
kolego 100% jak staniesz przy silniku od strony skrzyni biegów idzie linka do licznika a na lince przy skrzyni jest czujnik pomiau prędkości, odłącz wtyczkę u góry chyba 3 pinowa i przejedź się powinno być ok ten sygnał idzie do sterownika silnika. Znana usterka w tych fordach.
Witam wreszcie problem rozwiązany audi ma normalne obroty silnika przyczyna był uszkodzony czujnik sprzęgła przy pedale koszt to: diagnostyka VAG 20zł + czujnik sprzęgła 50zł znajomy mechanik pokazał mi również jak sprawdzić czujnik bez użycia komputera podczas jazdy przy naciśnięciu sprzęgła chwile obroty były zawieszone po 2-3 sekundach spadały a...
zmieniłem termostat i wszystko gra no prawie. mam problem jeszcze z wysokimi obrotami podczas zmiany biegu na rozgrzanym silniku. proszę o pomoc !!
Witam, Zabrałem się dziś za fieste, nie wiem czy to cud ale auto działa, jak długo to zobaczymy. :) Wyczyściłem przepustnice (podobno mechanik ją czyścił gdy podmieniał krokowca, okazało się że tylko z jednej strony) i podmieniłem czujnik położenia przepustnicy, stary czujnik ma straszne luzy na osi. Podsumowując: objawy mogły wskazywać silnik krokowy...
faktycznie 20000 tyś.ale czy wlać taki sam 10w40
Witam, mam problem z moją fiestą, otóż od jakiegoś czasu zauważyłem, że fiesta przy zmianie biegów ma wysokie obroty. Mianowicie okolo 2 miesiecy temu gdy jechałem w dalsze rejony to przy zmianie biegu, np z 3 na 4, puszczam gaz wciskam sprzęgło i obroty są bardzo wysokie aż te auto buczy (jak jak bym gazował na luzie). Działo się tak tylko gdy autem...
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem golfa 3 rok 1996 1.6 pb. Od jakiegoś czasu mam problem z utrzymującymi się wysokimi obrotami przy zmianie biegów a na wolnych obrotach silnik podwysza obroty i obniża. Jak wiem to nazywa się falowanie, faluje gdy stoję w korku itp. Co to za przyczyn utrzymywanie się wysokich obrotów przy zmianie biegów i to falowanie?
Jeszcze jedno co ma do tego czujnik sprzegla.Pisalem ze jak puszczam gaz na biegu to tez obroty spadaja z opóznienim to czujnik sprzegla chyba niema nic do tego.Czytalem ze moze to byc potencjometr moze od tego zacząć?
Witam od kilku miesięcy jestem właścicielem Bmw E60 3.0xd z 2007 r, na zimnym silniku bardzo przeciąga biegi nawet ponad 2000obrotów i dopiero następuje zmiana na wyższy bieg, po przejechaniu 3-5 km troszkę lepiej, przy spokojnej jeździe zmiana na wyższy następuje w przedziale 1600-1800 obrotów,czy to normalne czy należało by pomyśleć nad zmianą oleju...
dzisiaj zauważyłem że przy zmianie biegów przy wciśnieciu sprzęgła obroty nie spadają do 700 tylko są wysokie koło 1200. co może być przyczyna?
900. Przy sportowej zmianie biegów (4 biegowa skrzynia) na wysokich obrotach zamiast trójki wrzuciłem jedynkę i jak zgasł tak nie zapalił. Zrobiłem nim około 1000 km i nawet oleju nie wymieniałem. Czasami były problemy z przepustnicą, zacinała się, musiałem śrubokrętem wbijać zapadki i było ok przez jakiś czas.
witam. od wiosny jestem posiadaczem mikro ciągniczka VARI, dotychczas wszystko było ok, sprzęt sprawował się idealnie, ale ostatnio ciągniczek zaczął schodzić z obrotów, gasł i zalewało mi świecę (robił się nagar) po zmianie świecy problem jest dalej, podkręciłem troszkę linkę od gazu, maszyna dostała wysokie obroty przy zmianie biegu skrzynia zgrzyta...
sprawdź szczelność rurek do kolektora idących i ich połączeń , przepływka, silnik krokowy, odma sprawdzone ? ja miałem podobnie z trzymaniem wysokich obrotów przy zmianie biegów, ale w innym aucie(bmw) i tam był odłączony czujnik sprzęgła celowo, ale nie wiem czy masz elektroniczną przepustnicę czy na linkę. jesli masz elektroniczną przepustnicę to...
Ale co oznaczają wysokie obroty przyy zmianie biegów? Znaczy, jedziesz, wciskasz sprzęgło, i obroty się zwiększają? Czy dopiero po zmianie biegu? Ja na przykład po zimie miałem taki ciekawy przypadek - po wcińięciu sprzęgła podczas jazdy obroty idą ostro w górę i po niedługim czasie opadają.. Co było problemem? Przerdzewiała linka gazu, blokowała się,...
na benzynie i na lpg jest tak samo?
gaźnikowe miały regulowane
Niby tak, ale to jest tylko podczas zmiany biegu i na wysokich obrotach. Podczas normalnej jazdy jest ok , nie dymi.
A zdejmowałeś od strony prawej ten mechanizm od wysprzęglania co działa przy zmianie biegów? On jest właśnie na tym wałku osadzony na kołek rozprężny. Musisz go znaleźć i wybić
witam Czy ktoś mi może jeszcze pomóc w temacie jak wyżej.Mianowicie w mondeo mk2 97r 2,5 v6 dura tec po przeróbce na manuala po odpaleniu samochód wchodzi na wysokie obroty i przy zmianie biegów obroty podskakują.Mechanik powiedział że trzeba wgrać nowe oprogramowanie ze skrzynią manualną. Jeżeli ktoś może pomóc to prosze pozdrawiam
Witam mam pytanie jak dobrze wyregulować obroty w renault19 1.7 mianowicie na benzynie mam 1300 obrotów a na Lpg mam 1000 i poniżej .Na gazie jest odczuwalne falowanie obrotów (nierówna praca silnika) . Przeczyściłem silniczek krokowy bo na zimnym silniku podczas jazdy ,przy zmianie biegów dostawał wysokich obrotów (powyżej 2000 obrotów) po przeczyszczeniu...
Paliwo odcinane jest przy hamowaniu silnikiem. Przy zmianie biegu (wysprzęglenie) po prostu silnik by Ci zgasł. A silnik krokowy wygląda tak: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Po wymianie tego oringu przepustnicu Laguna trzyma obroty od 1000 do 2000. W miare rozgrzewania obroty spadaja. Jeszcze przy zmianie biegow obroty skacza do gory.
po 1 w fordach występuje czujnik prędkości pojazdu który wysyła sygnał do komputera silnika to normalne że jak auto sie zatrzymuje to po chwili dopiero schodzą obroty z wyższych na niższe tak te typy mają poto by wczasie jazdy łagodniej przenosić napęd bez szarpań przy zmianie biegów
Jak odpalam samochodzik to gaśnie, muszę trzymać przez chwilkę nogę na gazie, potem jak już sie zagrzeje to przy zmianie biegów wchodzi na bardzo wysokie obroty.
a zatem chodzi o to że na tiptronicu przy zmianie biegów szarpie, na automacie strasznie dlugo przełącza przy tym wchodzi na wysokie obroty, nieraz redukuje mimo że prędkość jest OK. od czego możńa zacząc naprawę?
Przy zmianie biegów się zawiesza
Witam. Posiadam Seat Ibiza, rocznik 2000, silnik 1.4 benzyna. Od pewnego czasu przez chwile zdarza się, że trzęsie silnikiem na wyższych obrotach, zwłaszcza gdy wyprzedzam, lub przy zmianie biegu z 4 na 5 i wciśnięciu gazu do spodu. Przez chwilę zatrzęsie silnikiem i przestanie, jaka to może być przyczyna ? Boję się, że może przez to uszkodzić silnik....
elektrit napisał: "Zbyszek, a co to ma do rzeczy? Pasowała by zamrożona ramka, a jakiej sytuacji złapał błąd." No przecież jest ramka poza tym auto ma jeszcze pare objawów : -jadąc na drugim biegu na wolnych obrotach dodając lekko gazu autem zaczyna szarpać obroty skacza od 900obr/min do 1400obr/min i wtedy najczęściej wskakuje ten błąd , drugi objaw:...
Obaj możecie mieć rację, autor wszak nie napisał czy usterka pojawia się w trakcie jazdy, bez używania sprzęgła, czy np przy zmianie biegów, kiedy sprzęgła używa.
Witam, jestem początkującym kierowcą i nabyłem ostatnimi czasy w/w samochód, z 2007 roku w DIESLU, 1.4. Dzisiaj miałem okazję ( po wyrobieniu prawka ) pierwszy raz przejechać się nowym autkiem. No i tak - jadę w mieście, przyśpieszam - dochodzę do ok. 3000 tyś obrotów i chcę zmienić na trójkę, wtedy dźwignia sprzęgła blokuje się na środku i muszę wręcz...
Po zmianie oleju obroty nie mogły sobie wzrosnąć... Chyba że automat ...
Witam posiadam passata b5 1.9 110KM automat. Mam mały problem ze skrzynią biegów , po odpaleniu auta 1 raz skrzynia biegów reaguje tak jak by ciągnęła z wyższego biegu i niechce wskoczyć na ostatni bieg tylko są wysokie obroty silnika , jeżeli odpale samochód 2 razy (odpale, zgasze i znów odpale) skrzynia działa normalnie aczkolwiek przy zmianie biegów...
Posiadam pewien problem... chodzi o bieg "4" . Podczas jazdy na "3" chce wrzucić "4" to muszę pilnować obrotów... Bo muszę mieć na zegarze minimum 3tys.-3200 obrotów,w innym przypadku np. Mając niecałe3tys. Zmieniając na "4"Auto mi szarpie i wskakuje na wysokie obroty... wszystkie inne biegi wchodzą bez zarzutu . Czym to może być spowodowane??
Renault Kangoo 1.4 (benzyna) 2001 r. Odpala pięknie - na dotyk. Szarpie podczas jazdy. Na niskich obrotach zupełnie nie jedzie. Jak przygazuje i jest na bardzo wysokich obrotach to jedzie około 20 km/h. Jak się rozpędzi do 50-60 to jedzie ok ale przy zmianie biegów (zdjęcie nogi z gazu i zmniejszenie obrotów) traci zupełnie moc i nie chce znów wejść...
Witam wszystkich może ktoś coś doradzi. Moja Zafira silnik z18 xer ostatnio mnie nie słucha, problem z obrotami które przy zmianie biegów nie chcą opadać tylko pomimo zwolnienia pedału gazu zostają na chwilke wysokie puźniej spadają ale dośc powoli i leniwie. Dzieje sie tak tylko na gorącym silniku. Oczywiscie pierwsze co to wymiana przepustnicy i oczywiście...
Problemem była instalacja gazowa. Przecięty był jeden przewód. Ale nadal mam problemy z: 1)wolno schodzi z obrotów przy zmianie biegów 2)korekta z sondy jest na 7+ i 10+ 3)słabo wstaje turbo. Wartość zadaną jest dopiero od 3280 obrotów 4)wydaje mi się, że ma wysokie spalanie (14 L gazu w mieście i 11,5 trasa) Samochód miał automatyczną skrzynię biegów...
Cześć, te szarpanie zniknęło po zmianie EGR, tylko teraz mam coś takiego, że przy zmianie biegu na zimnym strasznie obroty skaczą do góry. Na biegu jałowym obroty są 800 i spadają poniżej, i tak sobie falują. Podczas ruszania z miejsca, jak puszcza się powoli sprzęgło, to szarpie sobie, ale też nie zawsze tak jest. Obstawiam, że może coś z przepustnicą...
Witaj! silniczek krokowy wymieniony bo wcześniej przy zmianie biegów zwiększałobroty i na biegu luzem wariował prz przygazowaniu. Teraz jakby miałza wysokie obroty mimo wyłączenia ssania. uszczelka pod pokrywą zaworó wymieniona była już wcześniej ale wyciek jest spod głowicy czy to tez moze miec wpływ?
Jak masz pedał gazu wciśnięty głębiej to skrzynia zawsze będzie kręcić do wyższych obrotów przed zmianą biegu, wciskasz delikatnie i niewiele pedał gazu-skrzynia będzie zmieniać biegi wcześniej i przy niższych obrotach.
Witam, Mam podobny problem - E91 2,0d M47N2, skrzynia automatyczna. od jakiegoś czasu tylko na wysokich obrotach ( 2-2,5 tyś) na każdym biegu słychać brzęczenie przy przyśpieszaniu - słychać je dopiero jak się przekroczy 2 tyś obrotów i przy zmianie na kolejny bieg ustaje i znowu powyżej 2 tyś to samo - dzieje się tak tylko przy obciążeniu (jeździe)...
No więc jak w temacie zrywa przy zmianie początkowych biegów ,nie zawsze ale często ,nie bezpośrednio przy ruszaniu ale tak myślę na 2,3 biegu. Podczas jazdy silnik wchodzi na wysokie obroty i nagle zaskoczy ,jakby w skrzyni załączyło, tak samo jakbym podczas jazdy biegówką szybko puścił sprzęgło ,coś koło tego.
Witam, posiadam Kia Sorento 2.4 z gazem i też mam problem z utrzymującymi się za długo wysokimi obrotami (podczas zmiany biegów). Byłem z tym u mechaników ale nie potrafili zdiagnozować problemu. Może ktoś już doszedł w czym tkwi problem. Dodam że na na benzynie i na gazie i na włączonych napędach również jest ten problem.
-48-krancowka przy pedale sprzegła -26-za wysokie obroty silnika(podczas przelaczania biegow 38-cewka sprzegla C4 zwarcie H-przełaczanie biegow przy zbyt wysokiej predkości Wykasuj te blędy i zobacz czy znow sie pokażą. I skalibruj skrzynie .
Witam, nasuwa sie pytanie : czy silnik motocykla 'uciagnie' go po zmianie przelozenia o '4 zeby' / 2 na skrzyni i 2 na kole tylnym, bo jesli silnik jest niewielki / 50 - 125cc, to moze mu zabraknac momentu obrotowego, szczegolnie na wysokich biegach - bo moze sie pozniej 'nie wkrecic' na maksymalne obroty / na bezposrednim przelozeniu... Co innego w...
Witam.Winę za ten stan rzeczy ponosi paliwo.Po dolaniu octanów na innej stacji skorupka ciągnie żwawo do przodu.Trzeba było tylko przywrócić na stacji diagnostycznej poprzedni stan regulacji gdyż miała za wysokie obroty na biegu jałowym.Mam nauczkę i felerną stację paliw w moim mieście omijał będę z daleka.Dziękuję za porady,pozdrawiam.
Moje zdanie także uległo zmianie wobec ASO po tym jak po wymianie płynu chłodniczego omal mi nie rozsadziło silnika przy - 12 stopni.
Witam, Mam mały problem z Transitem, zauważyłem dziwne spadające obroty będąc na rondzie, lecz to trwało chwilę, po przejechaniu z 20 km. To samo powtórzyło się w momencie zmiany biegu wciskając sprzęgło dostał wysokie obroty i zgasł zapaliła sie kontrolka czerwona silnika. Przekręciłem kluczyk i odpaliłem i ok wkręca sie na obroty i znów w momencie...
Czesć jestem tu nowy jak coś nie tak prosze o wyrozumiałość . Kupiłem nie dawno Lagune 2 2.0 ide. problem polega na tym ze auto ma strasznie krótkie przełozenia skrzyn. Przy 90km/h jest 3tys obrotów na piątym ostatnim biegu. przy 120km/h juz 4tys. Nie musze dodawac ze nie da sie normalnie jezdzic bo hałas i spalanie ogromne. Czy to normalne? jak sie...
Witam, pacjent Astra J 2014r skrzynia 6t40 - na zimnej wszystko ok , jak się zagrzeje to żeby ruszyć trzeba jej dać 2-3 tys obrotów i po chwili "zazębi" i jedzie ale też czuć poślizg przy zmianie biegów , na wstecznym jest ok rusza na wolnych obrotach. Żadnych błędów... Olej sprawdzony (dolałem ok 6 setek do przelewu przy 80 stopniach ale nic to nie...
Witam! Nie wiem czemu z tymi renówkami są takie problemy. Ja mam cały czas problemy z renówką ale kiedy się wziełem w końcu za naprawę wszystko po kolei to powstaje nowy problem. Miałem problem z silnikiem jak inni stukanie przy pasku rozrządu, problem ze skrzynia albo pojawiało się na liczniku problem AUTO,a później blokada skrzyni czy wysokie obroty...
Witam podpinam się pod temat z tym,że u mnie jest gaźnik AISAN ,objaw- jak chcę zmienic bieg ,puszce pedał gazu a silnik jeszcze chodzi na wysokich obrotach i dopiero po 2 sekundach spada z obrotów,powinien spaść z obrotów od razu,co może być ?
Witam ponownie. Ponownie zwracam się do Was z prośbą o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Samochód Opel Astra F, silnik 1.4 16V, 90KM, EcoTec, 1998r. Po odpaleniu silnika wchodzą trochę za wysokie obroty bo rzędu 1300 i nie byłoby nic w tym dziwnego, gdyby po nagrzaniu spadały do 800 / 900, ale utrzymują się cały czas na tym poziomie. Dodatkowo, podczas...
No i absolutnie nie deptać gazu do oporu na niskich obrotach (ok. 1500) i wysokim biegu.
Sonda sprawna, wszystko jest dobrze. Sprawna sonda działa jak przełącznik jeśli mieszanka jest bliska stechiometrycznej - napięcie niejako przeskakuje z wysokiego na niskie przy niewielkiej zmianie składu mieszanki. Zostaw register w pozycji gdzie napięcie spada na ubogo. Potem sprawdź napięcie z sondy w czasie jazdy. Najmniej pali jak w czasie równej...
Witam serdecznie. Może ktoś mi pomoże? Mam problem z moim Espace 2.2 DCI 2003. Autko zakupiłem 2 lata temu i w zeszłym roku złapał na panewce. Zrobiłem szlif, głowice, zregenerowałem Turbo - Wydałem dużo kasy ale autko miało jeździć jak marzenie. Od czasu odbioru auta z serwisu mam same problemy. Generalnie cały czas ten sam problem. Mechanik, który...
Witam Więc tak zastosowałem dodatkową butelkę i zamontowałem wg schematu znalezionego na elektrodzie, i okazało się że co chwile następuje bąblowanie w zbiorniczku, czyli uszczelka pod głowicą. Zdecydowałem się na wymianę uszczelki i ewidentnie była walnięta przy 4 cylindrze, po planowaniu już jest wszystko OK ale problem gaśnięcia i obrotów pozostał...
Witam. mam podobny problem w clio 1.2 1996 ,spalanie jest około 8 i wiecej litrow.Przyczyna tego są napewno wysokie obroty podzas zmiany biegów oraz jazy na biegu jałowym, gdy auto sie zatrzyma obroty po chwili spadają sa co prawda nie równe ale nie gazuje juz auto.Chciałbym sie dowiedziec czy przyczyną będzie napewo krokówka czy moze te objawy swiadcza...
Nie wierzę że nowa linka tez będzie miała za krótką śrubę regulacyjną jeżeli jest dedykowana do tego modelu. Naciąg linki sprzęgła powinien być tak wyregulowany że powinieneś czuć że sprzęgło ciągnie po puszczeniu sprzęgła o około 3 cm . Proszę zrobić tak, na czwartym biegu wkręcić silnik na wysokie obroty około 4000 i dopiero wtedy zmienić bieg na...
Tak ma być im większa prędkość tym obroty zawieszają sie wyżej. Bo gdyby tak nie było to przy zmianie biegu by szrpał. A w czym co to przeszkadza? Zrób tak jak genek1000 pisze to się pozbędziesz tego fanta.
czyli co tak ma być, jeżdżę R19 i tak nie mam, rownocześnie wciskam 2 pedały, piszą na forum Renault laguna , że za wolno spadają obroty, że to wina przepustnicy albo potencjometra
To ja w większości używam trybu S na D rzadko jeżdżę. Przebieg mam ponad 350 000 a wypalanie mi wychodzi co mniej więcej 350-450km. Też dużo jeżdżę po mieście, ale lubię paska przegonić tak średnio 2-3 razy w miesiącu. Co prawda teraz w miesiącach wakacyjnych, to 4000 km zrobiłem w trasach od pomorza aż po Bieszczady. Nie napisałem jaki ja posiadam...
Kolorami lutowałem... tak te przewody były tak pognite że wysypały się z kostki... z kostki wynika że kable były kolorami zmostkowane, więc też tak je połączyłem spowrotem... został mi czarny kabel, który po przyłączeniu do przewodów pomarańczowych robi zwarcie... wszystko działa już... oprócz tej felernej tylnej szyby. Pojawił się jeszcze jeden problem...
Ale co niby jest źle? To jest funkcja podtrzymania obrotów, zapobiega nieumiejętnej zmianie biegów, czyli przeciążeniu paska rozrządu. Nie odpowiada Ci to? Odłącz sygnał Vcc i obroty będą schodzić do jałowych. Tyle że problem nie jest w sofcie, a w stylu jazdy. Słyszałeś o hamowaniu biegami? Wtedy działa cut-off i hamowanie jest bardziej efektywne.
Tak jak w temacie, problem polega na wysokich obrotach biegu jałowego na zimnym czy gorącym silniku. Samochód to Ford Fiesta Mk6 2003r. 1.3 60km 44kw benzyna . Od czasu zakupu czyli od ponad roku występował problem z obrotami, to szarpał, to gasł i świecił check. Po krótkiej diagnozie wyszła uszkodzona sonda lambda oraz na przewody zapłonowe gdyż miały...
Nie wiem, czy dobrze trafiłem, jeśli nie, to proszę mnie pokierować. Mam problem ze swoim Nissanem Qashqaiem+2 z 2010 roku. Ostatnio samochód przeszedł wymianę sprzęgła oraz dwumasy (w tym modelu dwumasa w benzyniaku jest) razem z pompą sprzęgła (cała usługa obejmowała też regenerację rozrusznika, geometrię, uszczelniacz wału, uszczelniacz skrzyni x2,...
Witam problem wygląda nastepująco ,auto odpala bez problemu ma za wysokie obroty i podczas postoju reaguje na gaz bardzo dobrze ,jednak gdy rusze to przy każdej zmianie biegu(zdjęciu nogi z gazu) tak jakby odcinał zapłon dopiero gdy zejdzie poniżej 1500obr/min zaczyna jechać nawet do odcinki ,o co chodzi nie mam pojęcia ,auto jest po wymianie rozrządu...
Problem z monowtryskiem. Po odpaleniu wyje do wysokich obrotów. Po rozgrzaniu do 90 stopni, czyli do normy już nie ma problemu. Jednak po odpaleniu nikt nie będzie grzał auta 15 minut by doszło do 90 stopni. Gdy jedzie, po wciśnięciu sprzęgła, czyli zmianie biegów wyje chwilowo, tak samo przy hamowaniu. Jakiś pomysł co to może być? Dodam że nie ma problemu...
ale tam raczej nie ma nic do popsucia postarqam się bez rozbierania przemyć ten cylinder w środku benzynką zobaczymy jaki będzie efekt Dodano po 4 a zapomniałem dodać dzieje się coś dziwnego przy zmianie biegów zwłaszcza jak nie trzymam go na wysokich obrotach i w momencie przełączania biegu jak obroty spadna do jałowych auto jakby przysypiało budzi...
Witam wszystkich, prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu. Motocykl jak wyżej, problem polega na tym, że dość często (nie zawsze - zazwyczaj podczas upałów oraz jak już jest nagrzany silnik) moto wolno schodzi z wysokich obrotów. Jak jest na luzie i się przygazuje, to trzyma dłuższą chwilę wysokie obroty, po czym spadają dość powoli. Podobnie dzieje...
Cylinder ani tłok nie mają rys tzn. że silnik nie jest zatarty , odpowietrznik też jest sprawny , szczelna też powinna być bo są nowe oringi na wale oraz jest uszczelniona pastą czerwoną do silników no i dobrze pracuje na biegu jałowym bez wachań obrotów. Dodano po 2 A przecież na poprzednim gaźniku dobrze pracowała, poza tym że paliwo leciało do filtra...
Witam. Mam problem z moim focusem na silniku zetec 1.8. Jak jest zimny i się go odpali (szczegółnie teraz - w okresie zimowym) od razu wskakuje na obroty 1500 1600 bez ruszania pedału gazu. Słychać jak klepią zawory. Następnie obroty bardzo się wachają - silnik chodzi bardzo nieregularnie - od 1600 do 900 (nadal bez dotykania pedału gazu). Najgorsze...
Zmiana koła na jeszcze mniejsze bo w samochodzie przecież ma wyższe obroty biegu jałowego.
Witam mam problem ze scania Pali dość sporo 36 litrów i kopci przy zmianie na bieg wyżej, jak turbo wskoczy na swoje obroty to auto przestaje kopcić, wcześniej auto paliło od 29 do 31 litrów stałe trasy nie ma możliwości żeby kierman ściągał. Dodam że robione były luzy zaworów (nic nie pomogło). Zmierzyłem czujnik ciśnienia doładowania pokazało 1.4...
Witam mam problem z moją astrą f 1.4 benz-gaz mianowicie gdy silnik się nagrzeje zaczyna szarpać i przy zmianie biegów wchodzi na obroty powyżej 2 tyś.Wymieniłem już chyba wszystko co możliwe,może ktoś ma jakiś pomysł?Dodam jeszcze,że teraz nie mogę jej odpalić ani na benzynie ani na gazie.
Witam. Noszę się z zamiarem nabycia interfejsu do sterownika, a aktualnie studiuje instrukcje AcGasSynchro. Sprawa nie wygląda na skomplikowaną, ale że nie do końca rozumiem wszystko, z czym mam tam do czynienia, to chciałem zapytać o następujące kwestie: -w programie jest wykres czasu wtrysku i ciśnienia kolektora. Czy ciśnienie kolektora jest w jakiś...
Witam Zgłaszam się do was z takim "problemem" Mianowicie po wymianie oleju w skrzyni Automatycznej DSG zmiana biegów przed rozgrzaniem się następuje na wyższych obrotach, i moje pytanie czy to jest normalne a może jest tam jakiś problem ? Z góry dziękuje :] Pozdrawiam ;)
Spokojnie, nic mu nie będzie. 3k to jeszcze nie są wysokie obroty.
Wczoraj czyściłem przepustnicę ponieważ samochodzik mi gasnął. Teraz jest niby dobrze ale pojawił się malutki problem. Włączając silnik obroty ustawiają się na poziomie 900. Jadąc przy zmianie biegów na przykład lub przy jeździe na luzie obroty pozostają na około 2000. Natomiast po szybkim przegazowaniu obroty wracają do około 900 i potem znów wolno...
To dlaczego to się tylko Dzieje od 2 tys obrotów i oprócz pierwszego biegu i zaznaczam nie zawsze raz na 2 miesiące a jak zacznie to może trwa podczas jazdy jakieś 20 min w cyklu miejskim i jk jadę ostro czyli pedal w podłogę po zmianie biegu. Dodano po 2 A jak odpuszczę to przyspiesza ostrą jazdę to przyspiesza normalnie
A moglbys podpowiedziec gdzie jest zamontowany? Jeszcze co do opisu usterki - odpalam auto,ruszam i czuje lekkie szarpania przy przyspieszaniu, w pewnym momencie po zmianie biegu na wyzszy i wcisnieciu pedalu gazu zero reakcji jakby przepustnica sie nie otwarla - silnik nie reaguje i auto zwalnia -trzymany do podlogi pedal gazu nic nie daje silnik wogole...
Witam, problem z moim Peugeotem 406 polega na tym, iż podczas jazdy (w ruchu) obroty falują pomiędzy 2000-3000rpm na biegu jałowym, tak jakbym dodawał gazu. Gdy zatrzymam samochód, obroty stabilizują się na około 2000rpm (to zależy jak mu się uwidzi) i powoli spadają do 800-900. Trwa to około minuty. (też zależy jak mu się spodoba). Podczas jazdy także,...
Kable wysokiego napięcia oraz siwece były wymieniane 20 tys. km temu więc chyba po tak krotkim czasie chyba by nie mogly sie juz zuzyc. Boje sie ze to moga byc te wtryski, poniewaz problem tez czasem pojawia sie na Pb. Samochod gasnie na niskich obrotach po wysprzegleniu, dzieje sie to tylko na LPG, natomiast na benzynie obroty spadaja bardzo nisko...
Witam. Czy udało się rozwiązać tren problem z wysokimi obrotami przełączania biegów? Mam identycznie tylko ze w a4 b5 i dodatkowo żadnych błędów w skrzyni i w silniku.
mam samochód jak wyżej, posiadający wtrysk mono. Od pewnego czasu jeżdze na lpg i nie wiem w którym momencie pojawiły się problemy na pb. po pierwsze obroty na biegu jałowym są za wysokie przez około 15 sekund(jakieś 2500) później schodza do normalnych. Po drugie silnik jak pracuje na pb to chodzi jakoś nierównomiernie,czasami szarpie przy zmianie biegów....
Witam, Problemem jest wyjąca ASB ZF 4hp20. Słyszalne wycie zaczyna się się gdy skrzynia osiągnie temperaturę około 40'. Wycie podobne do zajechanej pompy wspomagania i wydobywa się na każdym biegu PRND zależnie od obrotów. Im wyższe tym głośniej. Pojazd rusza na każdym biegu z szarpnięciem, przeciąga biegi na wysokich obrotach - jakby myślała chwilę...
Witam!! Jestem szczęśliwym posiadaczem Hyundaia Lantry 1994r. 1.5 GLS od roku i zaczoł się problem: Podczas jazdy przy zmianie biegów, przy wciśnięciu sprzęgła oraz redukcji biegu silnik sam wchodzi na obroty do 5 tyś. kilka razy po zatrzymaniu pojazdu też silnik sam wchodzi na obroty do 5 tyś. Podczas jazdy na biegu auto automatycznie (sam z siebie)...
To że na łożysku luz się redukuje po włożeniu sworznia to ja wiem, ale nawet ze sworzniem ma dosyć wyczuwalny luz. Dzis kupiłem łożysko (całe 14 zł) sworznia jeszcze nie bo nie mają, jak zamontuje to zobaczymy, ale korba tez pewnie swój luz będzie miała. Co do wysokich obrotów to silnik ma max moment tak przy 5200- 5500 czyli dosyć wysoko. JAk wykręcisz...
Mam problem, otóż mój essi po zapaleniu wskakuje na 2000 obr/min i generalnie te obroty się utrzymują podczas jazdy. Nawet na rozgrzanym silniku podczas jazdy przy zmianie biegów obroty nie spadają. Auto pali jak smok [ na 3/4 zbiornika zrobiłem ledwie 250 km]. Gdy podczas jazdy wrzucę na "luz" obroty zatrzymują się na ok. 2000 obr/min i tak są cały...
Witam Posiadam Audi A6 2.5TDI quatro 150KM 2000r. (przebieg 200tyś), problem w tym ze w moim samochodzie skrzynia chodzi bardzo nierówno, jadąc na automacie bardzo opornie zminia z drugiego na trzeci bieg (dopiero przy wysokich obrotach silnika), jadąc tiptronicem (jaka jest różnica miedzy skrzynią tiptronic a multitronic?) włączajac 5 bieg skrzynia...
Witam Mam problem z bmw e46 1.9 316i. Podczas jazdy gdy zmieniam energicznie biegi 1-2 2-3 3-4 po zmianie biegu łapie muła na moment tak jakby słabnie i znów wraca do wysokich obrotów. Nie potrafię dojść do tego co może być nie tak czasem pięknie się wkręca i nie czuć żadnych oporów, a czasem go muli tak jakby nie dostał benzyny ? Nie wiem. Próbowałem...
wężyki sprawdzone, szczelne. Uszczelniłem opaskami też. PROBLEM ZNÓW SIĘ POJAWIŁ OD NOWA po przejechaniu ok 30 km. na PB: po odpaleniu bez użycia gazu chodzi na 1200, gdy ciepły na 1800 obrotów. WYSTARCZY DOTKNĄĆ PEDAŁ GAZU, OBROTY SPADAJĄ DO 400, ZAFALUJĄ Z 2 RAZY I AUTO GAŚNIE. Auto jeździ, ma moc, tylko na skrzyżowaniach muszę trzymać na gazie, bo...
Witam Samochód do Ford Escort 1.6 16v efi 90hp 1993 Mam następujące objawy: - wsteczny czasem wejdzie idealnie, czasem zachrobocze, czasem wejdzie ale jakby z trzaskiem, ze na całym aucie czuć "szarpniecie" - problem z wrzuceniem 1 -> 2 (zgrzytnięcie/wejście ale z oporem/zaharczenie + zgrzytnięcie) kiedy mocno rozpędzę się na jedynce (4,5-5,5tys obrotów)...
Obroty zależą od skrzyni biegów i nic z tym nie zrobisz no chyba że zmiana skrzyni. Jedynie to co może powodować wysokie obroty to ślizgające sprzęgło (zużyte do wymiany) .
Przy zmianie biegu wciskasz pedał sprzęgła, wyjmujesz bieg, puszczasz na chwilę i wciskasz ponownie, wkładasz bieg. Niektórzy w sporcie robią tak cały czas bo wtedy biegi wchodzą lżej i szybciej nawet na wysokich obrotach.
Witam, zacznę od tego że sporo poczytałem na forum nim postanowiłem napisać. Mam problemy z Transitem 2,5D 96 rok pompa wtryskowa Lucas. Autko nie chce się wkręcać na wolne obroty i gaśnie. Zaślepiłem zawór EGR to nic nie pomogło, wymieniałem czujnik wału dalej nic. Auto ma dziwne zaskoki, czasami odpali i wszystko jest ok, ale wystarczy trochę sie...
Witam Wszystkich, Jestem nowym Użytkownikiem forum i chciałbym wszystkich serdecznie przywitać. Mam Uno 1.0 rocznik 97 (prawie nówka) :). Ostatnimi czasy auto robi fochy tzn zależy od dnia bo jest dzień ze autko chodzi pięknie, równo często w chłodniejsze dni zauważyłem. A za to jak ma gorszy dzień masakra odpala sie ładnie ale przy jeździe gaśnie przy...
Witam. Posiadam escorta mk7 z '96 roku z silnikiem 1.3 na monowtrysku z LPG LOVATO. I gdy jadę na benzynie bez względu czy silnik jest zimny czy rozgrzany i gdy wcisnę sprzęgło to momentalnie obroty wychodzą na około 2,5 tysiąca obrotów i po kilku sekundach dopiero spadają do normalnych...tak samo jest na postoju i przy zmianie biegów...gdy dotykam...
Czujnik od PSP (wspomaganie) zwiera i rozwiera kiedy trzeba, nawet styki nie są zabrudzone wg mnie działa jak należy. Reset zrobiony i doszła nowa przypadłość jak wciskam sprzęgło podczas jazdy przy zmianie biegu to obroty podskakują o jedną kreskę (z 3000 do 3200) i dopiero opadają. Przy TPS mierzone napięcie przy zamkniętej przepustnicy 0.76V.
Witam, pierwsze co - to swiece zaplonowe, bo to wyglada na typowa 'awarie swiec' - czyli maksymalne oblepienie elektrod swiec warstwa '2mm niespalonego nagaru'... Widuje czasem 'na zlomie / gory swiec zaplonowych - po kilkaset sztuk' wyrzucanych z warsztatow samochodowych - bo sa wlasnie maksymalnie zaklejone / oblepione niespalonym nagarem...Glownie...
nissan obroty zmianie biegów rosną obroty zmianie biegów wysokie obroty zmiany biegów
kabel ethernet przerywa niedrożne wężyki windows schowek
przedwzmacniacz lampowy gitarowy przedwzmacniacz gitarowy
Schemat podłączenia mikrofonu Yosan CB-100 Szybko tykający zegar w piekarniku - przyczyny i rozwiązania