Czy podczas kręcenia rozrusznikiem pompa paliwa się uruchamia :?:
A świece to sprawdziłeś?
Próbowałeś dać do zaworu ciśnienia +12V? Co się wtedy dzieje? Ciśnienie wtedy poowinno podskoczyć. ale jeżeli immo blokuje to i tak dupa. Nie wysteruje wtrysków.
Ewidentnie problem za bogatej mieszanki, przydałoby się podpiąć oscyloskop i zerknąć na wysterowania wtrysków oraz na sygnał z czujników położenia wałków. Warto by też zmierzyć kompresję. Może problem z zaworami? Auto powinno trafić na wnikliwą diagnostykę, samo odczytanie błędów niestety nie wystarczy.
Przyczyn może być wiele, ale mają jeden wspólny mianownik - brak paliwa we wtryskach albo brak wysterowania wtrysków. Konieczna diagnostyka.
Miałem tak samo jak w 1 poście silnik rhy sid801 ale Peugot 307, finalnie sprawdziłem czy idzie wysterowanie wtrysków na oscyloskopie i było 5.8A działka 1ms, okazały się wtryski zapieczone od paliwa gdzie auto zgasło w czasie jazdy.
Sprawdź może oscyloskopem wysterowanie wtrysków podczas kręcenia.
Przestań pisać herezje. Podaje że na rampie ma 400 bar a Ty się pytasz o pompę w zbiorniku. W Megane F5r miałem tak, że na pompie wysokiego ciśnienia komputer wskazywał prawidłowe wartości. Połowa osprzętu wymieniona, albo poddana regeneracji i na końcu właśnie okazało się, że głupia pompa w zbiorniku nie domagała. Zawieszała się, nie podawała tyle...
Czy macie zastosowania dla takiego modułu PWM? Tak ale to nielegalne wykorzystywanie wiec nie można powiedzieć szczegółowo. Głównie mogę powiedzieć ze można symulować sporo czujników w samochodach. Jak i sprawdzanie zaworów/elektrozaworów używanych w motoryzacji wystarczy do tego dać mosfet i można np. wysterować wtrysk benzynowy.
Z tego co piszesz to sterownik nie widzi wysterowania wtrysków benzyny. Podejrzewam zgon elektroniki, bo gdyby coś na kablach było to albo nie odpaliłby wcale, albo nie pracowałby któryś z cylindrów. A tak przy okazji pytanie czy sterownik rejestruje obroty silnika?
Bezpieczniki sprawdziłeś? Określenie "nie ma prądu" mało wnosi. Pytanie czy nie ma zasilania czy wysterowania wtrysków i cewki?
Wygląda ewidentnie na brak wysterowania wtrysków. W wartościach rzeczywistych widać obroty wału?
Żeby wtryski wysterował to najpierw musi mieć ciśnienie na szynie.
witam, walczylem kiedyś zHDI, 2 tyg, czy jak włączysz stacyjke pompa niskiego załącza sie na2-3sek, jęzeli padło sterowanie to bedzie albo 0 wysterowania pompy albo pompowac bedzie stale, na rozruchu powinien miec min 250bar na listwie, a ili powietrza ?, u mnie było ze padł sterownik pompował stale paliwo, i zalane przekazniki, sprawdż oczywiście połączenia...
kompresja silnika, jakosc paliwa, wysterowanie wtrysków i iskry?
Oscylogram OK. Pompa paliwa wstaje podczas kręcenia? Błędy typu brak komunikacji z srs ? Skrzynia manual czy automat? Pozycjoner widzi? Parking, Neutral? Może sterownik od automatu być. Wtedy nie wysteruje wtrysków, czy cewek to nie pamiętam. Immo na 100% masz dobrze zrobione?
Coś mi się wydaje że 4 cylinderek nie jest halo Dodano po 1 To jest wysterowanie wtrysków że jeden ma zwiększoną dawkę a inne mają ujmowaną dawkę. Suma wszystkiego powinna równac się zero.
immo ma? alarm, odcięcie? Co z wysterowaniem wtrysku?
Wysterowanie wtrysku jest? Ciśnienie na wtrysku jest?
Bo nie zawsze wyrzuci. Możesz mieć nawet uszkodzony komp silnika, i nie działa wysterowanie wtrysków.
licząc na to że inny członek społeczności miał taką przypadłość To nie medycyna, tu trzeba troszku pomyśleć, pomierzyć i znaleźć przyczynę. Skoro tak zalewa cylindry po wyłączeniu silnika to musi być spełnionych kilka warunków -wtryski muszą być zasilane -wszystkie wtryski muszą być "wysterowane", tzn ich wyjścia muszą być na dużo niższym potencjale...
Czytaj sygnał z wtrysku i dopuki jest wysterowanie wtrysków zrób tak żeby była iskra.
Witam! Mam pytanie czy jest możliwość jakimś ,,domowym" sposobem wysterować wtryski. Wtryski mam na stole wyjęte, cały układ paliwowy zrekonstruowany tylko wątpliwość budzi napięcie podawane na wtrysk. Przy 12 V = nie dzieje się nic, amperomierz nawet nie drgnie nie mówiąc o otwarciu dyszy. Jakie napięcie musi być podane i czy jest wogóle możliwość...
Jak masz możliwość podmień czujnik ciśnienia, w tych silnikach często padają i potrafią oszukiwać, a sterownik widząc za niskie ciśnienie nie wysteruje wtrysków. Jak już nic nie pomoże to wtryski na stół, a te także lubią lecieć.
Nie nie leją brak wysterowania wtrysków
Sprawdz sygnał wysterowania wtrysku przez ecu oscyloskopem , jesli brak sygnału a cz. położenia wału 100% dobry to ecu padło
Nie ma pewnie wysterowania wtrysków, nie zmierzyłeś też ciśnienia "tego paliwa co leci."
Zapewne stwierdzisz brak wysterowania wtrysku. Częsta usterka w tym aucie.
PS; nie śmierdzi, tzn nie czuje nic chodzi mi o to czy się zalewa, za zwyczaj jak kręcisz (długo) i nie odpala, a podaje paliwo (przez wtryskiwacze) to czuć smród (z wydechu) w okolicy. Potem zalewają się świece i jest jeszcze ciężej odpalić :) Oczywiście sprawdzenie wysterowania wtrysków próbnikiem czy ledem jest dobrym pomysłem.
Uszkodzenie w obrębie układu zapłonowego, może immo. Wysterowanie wtrysków jest? Proszę o wykonanie podstawowych pomiarów.
Auto trzeba zdiagnozować w chwili wystąpienia usterki. Czego brakuje? Iskry, paliwa, wysterowania wtrysków? Diagnostyka komputerowa prawdę powie, jak Cyganka ;)
To co?? Korpus wtrysku przepuszcza paliwo do układu podcisnienia?? Raczej nie. Szukaj przyczyny w wysterowaniu wtrysku.
Zobacz na ciśnienie w zasilającym przewodzie paliwowym. Popatrz na wiązkę od wtrysku. Cztery przewody masz? Nie pamiętam jak jest w Uno ;( Nie napisałeś czy przy próbie rozruchu sprawdziłeś wysterowanie wtrysku?
Kolego mysle że nie masz LPG. Sprawdz czy wtryski podają paliwo i jak czy też są na stałe wysterowane. Wtryski trzeba wyciągnąć wraz z listwą.
Ale pali? Wysterowanie wtrysku jest? Bo to że się zamknie przekaźnik to oczywiste. Dodano po 1 Wtryski kluczowane masą, zasilanie wtrysków z tego przekaźnika.
Sterownik żeby wysterować wtryski musi widzieć odpowiednie ciśnienie i synchronizację czujnika wału i wałka. Masz zmostkowany przekaźnik pomp wstępnych czyli ECU nie wysterowuje lub uderzeniówka aktywowana.Jakie masz ciśnienie na listwie przy rozruchu.Może któraś z pomp wstępnych padnięta?Ta w zbiorniku 0,5bara ta poza 3bary.
Wtryski potrafią przelewami puszczać. Pewnie brak zasilania/sterowania wtryskami. To oczywiste, bo nie wysteruje wtrysków dopóki nie będzie ciśnienia na listwie.
Jakie obroty rozrusznika? Co z wysterowaniem wtrysków? Uważaj przy badaniu, nie uszkodź sprzętu pomiarowego. Sprawdź oporności na samych wtryskach plus ewentualne zwarcie do masy. Wystarczy jeden uszkodzony.
Pewnie masz problem bo bez immo pali na gazie, jak masz włączone immo to dostaje wysterowanie wtrysku na benzynę. Problemem jest przełączanie benzyna gaz, na odległość ciężko zdiagnozować.
Koledze potrzebny raczej elektryk nie mechanik. Po sprawdzeniu kompresji, sprawdziłbym oscyloskopem wysterowanie wtrysków. W 80%, tych silników, problem jest tutaj.
Jakaś diagnostyka? Sterownik zapewne sprawny, załącza pompę po kluczyku, pytanie, czy widzi obroty wału. Iskra i wysterowanie wtrysków jest? auto odpala po podaniu masy na przekaźnik pompy?
Oczywiście rocznik auta nie podany... Zakładam, że po 07/1992 Skoro iskra jest, znaczy to, że sterownik otrzymuje sygnał obrotów z aparatu. Jakie bezpieczniki były spalone i dla czego? Pompa paliwa się odzywa? Odepnij sondę lambda. Jest na tym samym obwodzie a lubi sprawiać problemy. Przed rezystorem jest zasilanie na wtrysk? Po rezystorze jest? Wysterowanie...
Chłopy, te jego odpalanie na chwilę, to tyle ile "napsiuka" wtryskiwacz rozruchowy, przyczyna leży w VAF-ie - zacina się klapka, wtedy nie wysteruje wtrysków zasadniczych.
Dział dobry, ginie ci albo zasilanie albo wysterowanie wtrysków. Musisz to zmierzyć. Kontrolka ma ładnie stale migać. Pewnie przyczyna będzie tkwiła w podpięciu centralki gazowej.
jeśli cały czas wypada na tym samym cylindrze to rozwiązania są dwa, problem z ecu lpg bo nie potrafi dobrze wysterować wtryskiem albo jest niedrożność pomiędzy kolektorem a wtryskiwaczem. Miałem tak kiedyś, jak ktoś za dużo kleju dał i światło wkrętki było częściowo zaślepione.
Witam, z tego co piszesz powinien odpalić, posprawdzaj jeszcze zasilania czujek powinny mieć 5V, masy silnika i karocy, jaki rocznik tego vivi, czy były odpinane inne wtyczki? masz wpiety ABS? bez przepływki też powinien zapalić, wyglada na brak wysterowania wtrysków możliwe uszkodzenie sterownika wtrysku, powodzenia
Daj żarówkę równolegle do elektrozaworu na parowniku i diodę led na wtryskiwaczu. Obserwuj, czy wysteruje wtrysk i zamknie gaz od razu po przełączeniu (na gaz). Jak od razu, to sprawdź ciśnienie paliwa. Jak pompa w baku?
Oscyloskopem sprawdzić wysterowanie wtrysków. Po drugie sprawdzić na magistrali ciśnienie manometrem.Podpiąć do kompa i w wartościach rzeczywistych sprawdzić parametry silnika na rozgrzanym silniku. I oczywiście zmienić mechanika.
Zacznij od pompy paliwa, sonda i czujnik nie będą dawały opisanych objawów. Dodano po 42 Warto zobaczyć jeszcze wysterowanie wtrysku.
Może nam powiesz czy jest iskra wtedy czy nie, bo stwierdzenie, jakby nie było iskry jest jakby do d...py. Sprawdzić należy czy jest wtedy wysterowanie wtrysków na benzynie. W takich przypadkach przyczyn może być multum i należy dokładnie przeprowadzić diagnostykę.
Na oscyloskopie wyszło, że za ten stan odpowiada wysterowanie na full wtrysku benzyny na ułamek sekundy (pionowa szpilka maksymalnie do góry). Pionowa szpilka to jest przy zamykaniu a nie przy otwieraniu. Coś ci się pomieszało. A wtrysk zawsze jest otwarty na full tylko zmienia się czas.
Zmień mechanika, moim zdaniem to wygląda na immo. Napisz czego nie ma, iskry, wysterowania wtrysku? Podjechałbym do kogoś kto ma sprzęt do diagnozy i potrafi zerknąć nie tylko w błędy ale i w parametry bieżące. Możliwe, że i instalacja gazu nie jest bez winy.
Możliwe, że jest zasilany z dwóch paliw, zakręć zawór na butli, zgaś na benzynie i zobacz jak będzie wyglądało odpalanie rano. Jeśli problemy się będą powtarzały, popatrzyłbym na ciśnienie paliwa na listwie a w następnej kolejności przyjrzał się zasilaniu i wysterowaniu wtrysków oraz nim samym.
Skoro masz VCDSa to go podłącz jak występuje problem, wejdź w bloki pomiarowe, wybierz kanał gdzie pokazana jest prędkość silnika. Spróbuj odpalić i patrz jakie obroty pokazuje VCDS. Wtedy przekonasz się czy to sterownik nie chce wysterować wtryskow przez zbyt niska prędkość czy jednak prędkość jest poprawna. To nie musi być wina rozrusznika jeżeli...
To już coś. Teraz sprawdź kąt wtrysku. Wysteruj N108 z poziomu programu i zobacz czy przestawia kąt wtrysku.
no właśnie znaczy to co napisałeś wygląda na to że coś z ciśnieniem paliwa, wysterowaniem wtryskiwacza albo samym wtryskiwaczem pomierz ciśnienie paliwa a jak nie masz czym to chociaż zaciśnij kombinerkami wężyk powrotny i spróbuj zapalić - może zawór upustowy się zablokował i jest otwarty chociaż to niezwykle rzadka usterka możesz też podłączyć leda...
tu jest problem, a nie w czujniku on w żaden sposób nie wpływa na wtrysk i immo. Bo taki błąd wyskakuje. Skoro podmieniałeś czujnik to OK. Ale nie mów mi że czujnik, nie ma nic do wtryskiwaczy, bo jak chciałbyś wysterować wtryskiem półsekwencyjnym bez wiedzy o położeniu wału? Co do immo to w końcu ono jest? Nie ma? Czy może było?
Oscyloskop i podglądasz auto.... Wysterowanie cewki, wtrysku. Już kilka takich tematów było. Jak skończysz diagnostykę to oddaj sterownik do naprawy ;)
A wystarczyło położyć listwę ze świecami i sprawdzić przy kręceniu czy jest iskra.Albo wysterować cewkę w output test.Co do wtrysków to samo, wystarczyła dioda lub żarówka.Takie chałupnicze metody.Taki to twój mechanik bystry.Sterowniki padały to fakt.Ale żeby nie umieć tego zdiagnozować?Dramat.
Raczej nie, należy sprawdzić wysterowanie na wtryskach.
Możliwe, że za niskie obroty rozrusznika! Sterownik nie wysteruje wtedy wtrysków.
Tranzystor podmieniony i bez rezultatów wyciągnołem czyjnik wału i jak przesuwam metalową płytke koło niego to słychac pukający przekażnik głównu i wtryski a iskry brak.Zamiast cewki podpiołem żarówke 12V20W i nie pyłga a nawet podstawiłem drugie ECU i wysterowanie wtrysków jest a iskry niema
Masz silnik z wtryskiem jednopunktowym, tak? To jak wysterujesz ten wtrysk bez komputera? Albo dołożysz jednostkę centralną i zrobisz do nie instalację, albo czeka cię przeróbka na aparat i gaźnik.
W czasie kręcenia rozrusznikiem jest wysterowanie na wtryski? Zapewne nie bo zablokowane przez immo. Sam raczej nie ogarniesz.
Ciśnienie jest ok pytanie czy wtryski są wysterowane.
Kąta wtrysku nie wysterujesz. To nie zadziała.
witam, kol warecky to jest HDI jak nie ma wysterowania to jaki wtrysk ma lać toć to nie kran i się hydraulicznie nie otwiera tylko elektrycznie, szukaj pompy wysokiego( a przynajmniej daj ją do sprawdzenia) przyciera sie juz i ten stan bedzie się pogłębiał, teraz ona jest żródłem opiłków,czy pracuje dobrze? raczej nie tylko na plaku masz wyższe obroty...
Pierwsza sprawa to serwis i rozpoznać właściwe numery przekaźnika. Jeśli będą różne, wyjdą takie właśnie "jaja". Zakładam, że wtryski mogą już być lekko nieszczelne, podmiana na używane, sprawne rozwiąże problem. Dodano po 2 Pokusiłbym się jeszcze o sprawdzenie co dzieje się na wysterowaniu wtrysków, czy przypadkiem, w chwili załączania pompy nie pokazuje...
Potrzebuje, coś do wysterowania dwóch wtrysków, moduł zapłonowy mam osobny, więc możliwość sterowania zapłonem nie potrzebny, tylko potrzepuje sterownik do wtrysków. Może ktoś ma jakieś pomysły?
A na nastawach w grupie 4 vagiem sprawdzałeś czy reaguje na wysterowanie? Może tłoczek kąta ?
Dodam tylko, że zebranej mapy na benzynie nie ruszasz, mapy na gazie możesz kasować i zbierać od nowa. Obie mapy reprezentują czas wysterowania wtrysku BENZYNY w zależności od obrotów i podciśnienia w kolektorze dolotowym. Jeśli w tych samych warunkach czas wtrysku na LPG jest dłuższy niż na benzynie to znaczy, że w tych warunkach mieszanka LPG jest...
Witam, w berlingo z 97roku, silnik 1.4 beznyna, sterownik magneti Marelli, brak iskry i brak wysterowania na wtryski, odczytane 2 błedy: brak wysterowania na cewkę. W parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem, czujnik czyta obroty z wału (tak ok 250obr/min) jednak wtryski nie dostają sterowania, zasilanie jest. Na wtyczce od cewki brak zasilania ,...
Jak wtrysk górą puszcza to korekta start mapy nie pomoże, bo musisz najpierw ciśnienia nabić na listwie, żeby ster wtryski wysterował.
Brak nam danych: Jakie jest ciśnienie na listwie, czy wtryski benzynowe mają wysterowanie, czy wtryski ładnie rozpylają paliwo, jaka jest instalacja gazowa i czy gaz nie wydostaje się do kolektora dolotowego, czy sprawdzono szczelność dolotu, odczyty z przepływomierza - żądane i obecne... to na początek.
Koledzy sygnału nie ma na cewke W/N ECU podstawiłem drugie i tez brak iskry Wszystkie zasilania i masy do ECU sprawdziłem zgodnie z opisem AUTODATY i dla mnie to jest szok przecież jest wysterowanie wtrysków słychac przekażnik od pompy paliwa a iskry niema .kolego GOLDWINGER on impuls na cewke dostaje bezpośrednio z ECU
Fordowskie diesle 1.8 bez względu na zastosowany rodzaj wtrzysku zawsze cierpiały na przypadłość nieszczelności w ukłądzie zasilania i cofania się paliwa po dłuższym postoju - to raz (najczęściej z okolic filtra lub ręcznej pompki zasilającej) - sprawdź po nocy, przed kręceniem czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza. Dobrze też jest...
Sprawa LPG w GDI nie lezy w samej instalacji, ale chodzi głownie o zacierające sie wtryski, umieszczone w komorze spalania dostają wysokiej temperatury a paliwo nie płynie wiec nie chłodzi i nie smaruje.Ttak jak kolega z forum (bm639-pozdówki od Marcino) pisał ze jest crisma jedzi i narazi jest ok, zobaczymy co sie stanie z wtryskami, owszem mozna je...
Sprawdź czego brakuje na cewce przekaźnika, zasilania po kluczyku czy wysterowania masą. Zobacz czy masz zasilanie na wtryskach. Gdy brak masy, do sprawdzenia zasilania, masy na sterowniku silnika, czujnik obrotów wału. Gdy brak zasilania, szukasz od przekaźnika głównego.
Witam ! 307cc w sterowniku błędy: P2408 U1118 U2001 P1351 P1693 P0102 (stały nie da się usunąć) pozostałe kasują się ale po próbie uruchomienia auta powracają. Czasami po skasowaniu błędów odpali , ale chodzi nierówno. Podejrzenie pada na sterownik. W momencie rozruchu ciśnienie paliwa prawidłowe a brak wysterowania wtrysków. Czy posiada ktoś może jakiś...
Zrobić test, przepraszam, czego? Powtarzam, nie sprawdziłeś nawet wysterowania tego wtrysku... Ja powiem, że nieco płynu do mycia naczyń i wody bym użył na początek.
Czy zmieniałeś akumulator przez te lata ? Lub inaczej czy kiedykolwiek był aku rozładowany do takiego poziomu, że nie dał rady odpalić ? A co to ma do rzeczy skoro rozrusznik kręci? Musisz sprawdzić co nie dostaje napięcia za pierwszym razem np. czy są wysterowane wtryski oraz czy jest iskra. Sprawdź czy wystarczy włączyć dwa razy zapłon czy trzeba...
Te obroty mogą być przeliczane z wałka rozrządu , ale brak synchronizacji nie pozwala sterownikowi na wysterowanie wtrysków. KIA potyka się o takie właśnie błędy w samo diagnozie . Brak błędów a silnik nie odpala bo CKP podaje bzdury , a sygnał z CMP przeliczany jest w ECU i widoczny na liście danych jako obroty silnika (spalinowego-nie wiem czemu jest...
Jeśli masz w/g tego schematu, to moja wersja jest niemożliwa. Zauważ, że tu musiałaby być podana masa na sterowanie przekaźnika i plus po stacyjce. Dodatkowo zalałoby wszystkie wtryski. Może tam siedzi jeszcze jakieś stare odcięcie, które robi taki problem? Bo skąd nagle tyle spełnionych warunków? W Syrius 32N spięte na 100% Jak wpadnie mi taki sterownik...
Panowie i Panie jest temat golf co któryś raz nie odpala i wtedy można rozładować akumulator a on i tak nie odpali. Po czasie bliżej nieokreślonym odpala gdyby nigdy nic. Wszystkie zasilania na sterownik silnika są nie giną. Masy wszystkie są ok. Faktem nieodpalania jest brak wysterowania cewek. Wtryski są wysterowane za każdym razem. Co do cewek zasilania...
Podepnę się do poprzednika, czy działa prawidłowo na benzynie? Moje propozycje usterki to: 1) urwany / przegnity przewód od wtrysku benzyny 2) walnięty wtrysk 3) brak wysterowania wtrysku - walnięty sterownik ad 1) podepnij kabelek (na alledrogo koszt kilkunastu złotych), włącz program ESGI (w sieci znajdziesz), po przełączeniu na gaz powinieneś widzieć...
A może do wysterowania tego wtrysku wystarczy coś takiego jak w ponizszym załaczniku?? Ten mosfet na pewno poradzi sobie z prądem 10A, a układ CMOS nie obciąży za bardzo sterownika. :sm19:
Nie jestem pewny, ale wydaje mi się że nie trzeba w BMW programować. Potrzeba komputera do ustawienia- tak podają źródła internetowe. Jak jest w rzeczywistości? Przed demontażem ustawiasz wszystko na blokady, wałek pompy można zablokować wkręcając śrubę w korpus pompy, i tak zablokowaną pompę przenosisz do silnika gdzie chcesz ją zamontować, skręcasz,...
Zobaczyć wysterowanie na tym wtrysku, zasilanie, doprowadzić instalację do porządku i będzie śmigał.
Zobacz wtrysk i jego wysterowanie, co odcina gaz? Pompę czy wtrysk? Może tam masz problem.
Witam serdecznie. Do cinquecento 900 został włożony silnik 1.2 82KM z fiata bravo. wiązka z kabiny do przedziału silnika z cinquecento 1.1 sporting. wiązka osprzętu silnika pozostała orginalna. Sterownik silnika Bosch motronic. zasilania 15 30 są podpięte. po przekręceniu kluczyka napięcie na pompie pojawia się na kilka sekund (objaw normalny). słychać...
witam, a czym sie komunikował z kalkulatorem ten diagnosta, skoro sam chodził a mu nalistwie pokazuje 0, skoro kolego pytasz to trans-serwis odpowiedział , większej bzdury nie mogli wymodzić :), na rozruchu jest min 250 bar, skoro przelewa mocno to pewnie przyciety wtrysk?, lub sterowanie , a kolego motoria troszke pokory ,pomyśl jak nie maciśnienia...
Iskra jest prawidłowa? Bo, że jest to trochę mało... Wtryski wysterowane, podają paliwo? Kompresja jaka?
Pompka paliwowa pracuje To "nieco" skąpa diagnostyka układu paliwowego. Jakie masz ciśnienie paliwa? Wysterowanie na wtryskach jest? Iskra jest? Obroty widzi? Zacznij od podstaw.
Pompa paliwa lub wtryskiwacze. Zobacz czy jest wysterowanie na wszystkich wtryskach i sprawdź ciśnienie na listwie.
Wszystkie parametry będą ok A wtryski nie będą wysterowane to jest sterownik zablokowany.
Znajomy mechanik przyniósł mi podobno uszkodzony taki sterownik. Z tego co mówił to układ nie steruje wtryskiwaczami. Po rozkręceniu standardowo - eprom, ram, procek, przetworniki i układy wykonawcze. No i na nich się skupie, bo jeszcze takowych nie widziałem. Są to dwa identyczne układy o oznaczeniach B4028 i B3420 (sądzę że to są ich symbole) z 22ma...
Owszem , czemu nie . Ale jak to zrobić bez wiarygodnych danych i bez zachowania ścieżki diagnostycznej ? Co ze sprawdzeniem : synchro ? , czasu narastania ciśnienia , wtrysków , spadków ciśnienia w trakcie wysterowania wtrysku ,ciśnienia i wydajności pompy wstępnej , regulacji ciśnienia , szczelności SCV , drożności powrotu i jeszcze można by długo...
Immo nie raczej nie trzyma, kontrolka immo gaśnie normalnie, brak błędów na ten temat, jutro przejrzę w parametrach. -zasilania na sterownik sprawdzone, wszystko jest -obroty na rozruszniku około 200 ciśnienie paliwa 320bar sygnał z hall jest, brak zasilania na wtryskiwacze - test podzespołów, np EGR się odezwie, wentylator włączy ale jak wtryski każę...
A jak ma wysterować dawką skoro wtryski moga lać bo pompa siada???
Napisałeś, że iskra jest? Na 100%? Pompa paliwa w trakcie kręcenia pracuje? Zasilanie na jednym z pinów wtryskiwacza, w trakcie kręcenia jest? Wysterowanie masą wtrysku w trakcie kręcenia jest (sprawdzać diodą świecącą lub max żaróweczką 1,2W)? Jak wszystko sprawdzisz i odpowiesz na te pytania, będziemy myśleć dalej.
wysterowanie wtrysku gazowego wysterowanie podzespołu wysterowanie miksera
biało szary transformator inwerter sprawdzić pendrive odczyt linux
kodowanie immobilizera kodowanie immobilizera
Nissan Juke: Radio przełącza się na mapę Kamera z kolorowym obrazem w nocy - jaką wybrać?