Witam ! Dołącz zdjęcie silnika od strony wyprowadzeń ( kabli ) silnika. Cz wysuszyłeś silnik ?
Trzeba silnik wysuszyć następnie pomierzyć czy rezystancja izolacji pomiędzy zwojami jest wystarczająca do podłączenia silnika pod napięcie.
Kostkę przy silniku wysuszyłeś? Jeśli nie to wiesz już czemu moduł się spalił.
Zacznij od blokady drzwi i wyłącznika głównego. powodzenia
Można silniki rozebrać, wysuszyć uzwojenia, włożyć do szczelnego pojemnika (np. takiego plastikowego na paliwo na palecie 1000litrów), wypełnić czystym argonem, azotem, dwutlenkiem węgla itp. szczelnie zamknąć i mogą leżeć 100lat (pod warunkiem że tlen i wilgoć nie dostanie się do środka). A tak poważnie to np. u mnie na strychu pod dachem z eternitu...
Pomiar rezystancji izolacji - Moze zawilgocony - rozebrać i wysuszyć często pomaga
Kolego tinio997, czy podłączałeś ten silnik do zasilania jeszcze przed suszeniem? Próbując podłączyć go do sieci nawet z wyjętym stojanem wysadza po chwili zabezpieczenia nadprądowe C16. Dziwisz się, że silnik bez wirnika wyłącza zabezpieczenie, ja się zastanawiam co chciałeś w ten sposób uzyskać? Chyba, że chciałeś go spalić to wybrałeś odpowiednią...
Witam .Wysuszyć wiązkę instalacyjną na silniku i skrzyni biegów oraz skrzynkę bezpieczników.
Trzeba rozebrać silnik, sprawdzić ciągłość przewodów, przesuwanie się szczotek w prowadnicach, wysuszyć wszystko. Jeśli było więcej wody, to pewnie łożyska będą do wymiany.
A czy mógłbym wysuszyć ten silnik w piekarniku?
Rozkręć i wysusz silnik, po wysuszeniu sprawdź czy nie ma przebicia pomiędzy obudową a przewodami. (po wysuszeniu)
Na 99% poszły uszczelnienia pompy i woda dostała się na uzwojenie silnika. Niczego już nie włączaj!!! Odepnij przewody od kostki silnika i sprawdź na GΩ lub MΩ czy nie ma masy względem uzwojenia, jak jest to silnik zdemontować, ustalić przyczynę masy( woda) wymienić uszczelnienia a silnik wysuszyć sprawdzić i jak będzie ok to można podać napięcie....
Należy dokładnie wysuszyć silnik i moduł programatora-często pomaga.
trzy razem i trzy do włącznika czyli aby on działał mam podłączyć trzy kable do fazy i tyle? zadziała bez neutralnego? TAK, a ochronny na obudowę silnika. Jeśli silnik nie pracował należy go co najmniej rozkręcić przedmuchać uzwojenia i wysuszyć.
Witam ! (at)Rezystor240 Tak, jest włączona. Różnicówka jest na 40A, więc raczej to nie z przeciążenia. Teraz lepsza zabawa: Jak dobrać kondensator nie opisany do silnika również nie opisującego :D Skąd wiesz że jest uszkodzony kondensator ? Odkręć od obudowy silnika kondensator, włącz silnik z zachowaniem środków ostrożności. Jeśli odłączy RCD to wtedy...
Znalazłem jak spradzić kod błędu i mam ewidentnie coś z silnikiem bo pokazuje błąd E52, w jednym poście ludzie radzili żeby wysuszyć silnik suszarką do włosów i komuś pomogło. E52 Tachogenerator przerywa, silnik blokuje się, podłączenie silnika uszkodzone Tachogenerator wymienić, silnik wymienić, przewody wymienić, wymienić płytę elektroniki
Należy podać typ pralki a tak ogólnie to należy zacząć od wysuszenia silnika może pomoże.Powodzenia.
jak kolega dobrze kombinuje rozpiąć punkt gwiazdy Tylko czym "rozpuścić " twardą izolację czoła uzwojenia. Przy dobrze polakierowanym i wysuszonym silniku, to tylko młotek i przecinak.
Witam ponownie! Po analizie sugestji dokładnie wysuszyłem silnik. Pralka działa prawidłowo . Wszystkim zainteresowanym problemem dziękuję.Pozdrawiam!
Witam,kolego jeśli silnik był zalany to najpierw proponowałbym go rozebrać i stojan+wirnik dobrze wysuszyć. A następnie sprawdzić stan izolacji uzwojenia induktorem na 500V pozdrawiam
Nieszczelnosć w pojemniku detergentów zapawne powodowała wilgoć na silniku. Zgodnie z poradą wysuszyłem silnik suszarką. Wszystko dobrze działa, a ostatnia usterka w systemie została. Pozdrawiam Mirek
Było na forum wiele razy - poszukaj. Na początek wysusz dobrze s uszarką silnik i jego okablowanie. Bardzo dziekuje .Po wysuszeniu silnika - pralka ruszyła i jest ok Pozdrawiam !
Problemy z wyrzucaniem różnicówki rozwiązane: Wysuszyłem solidnie silnik, zaimpregnowałem uzwojenie lakierem olejno żywicznym (taki miałem pod ręką), poskładałem do kupy i po trzygodzinnych testach mogę powiedzieć, że wszystko wróciło do normy. Dziękuję pomagającym
Czy ktoś rozbierał taki silnik do wysuszenia , co co trzeba dalej zrobić żeby dostać się do środka?
Henio 2 kilka postow wyżej autor pisal ze ma suche węze wiec turbina raczej odpada bo przy wysuszeniu silnika po 630km to raczej powinny byc mocno zaolejone
Wysuszyć też silnik :!: To jest najważniejsza część. Woda mogła go dosięgnąć :?
Jak wysuszysz silnik, to wszystko będzie OK. Weź suszarkę do włosów. To normalne o tej porze roku w EW 1066 (7) F . Pozdrawiam. PS. Do moderatorów: to nie jest żart . Pralka tak się zachowuje...
Może odłączyć uziemienie od silnika? Nie będzie napięcia na grzejnikach :) ? Tego bym nie robił. Raz, że to nic nie pomoże bo i tak prąd sobie gdzieś tam popłynie ale za to poczuć go można będzie na grzejnikach i na piecu. A różnicówka i tak wywali tylko często przez kogoś kto miał nieszczęście dotknąć rury w złym momencie. Podejrzane miejsce to wyłącznik...
Zapomniałem o tym temacie ponieważ problem rozwiązał się sam . Postanowiłem przed rozebraniem połowy silnika wyczyścić go z nalotów i olejów. Wszystko co elektryczne poowijałem , kupiłem środek do czyszczenia i do dzieła. Po całej robocie wyczyściłem wtyczki które trochę oberwały płynem i wodą włączając tą z pompy również. Postanowiłem wysuszyć silnik...
Spokojnie Możesz dać preszpan 0,2 + folia 0,25 zmieści Ci się w żłobku bez problemu ,albo preszpan 0,3 bez foli . Po wykonaniu uzwojenia wsypaniu do żłobków połączeniu zaklinowaniu i zasznurowaniu czół . Lekko podgrzać całość w stojanie zaimpregnować by dobrze się nasączyły uzwojenia wysuszyć . Wcześniej przed impregnacją sprawdzić czy silnik poprawnie...
Ale karcheerem da się zerwać smary i tym podobne potem wysuszyć i zasmarować i git. Ja karcherem myłem skrzynie silnik ( w środku i z zewnątrz) i jest ok potem tylko wysuszyłem i ewentualnie pędzelek i benzyna ekstrakcyjna i gotowe. Tak wogóle to tą skrzynie rozbierz na małe części przed myciem bo inaczej to nie ma sensu, nawet ropą.
Witam! Mam siłownik elektryczny (230V) przy bramie i dostała mi się do niego woda, nim zauważyłem co się stało siłownik trochę pracował z tą wodą, aż odmówił posłuszeństwa. Teraz po wysuszeniu silnik działa ale jest bardzo słaby. Czy da się jeszcze coś zrobić z tym silnikiem?
Witam moim zdaniem trzeba dobrze wysuszyć silnik to po pierwsze po 2 filtr powietrza trzeba zobaczyć ponieważ mogło się tam zebrac trochę wody i dlatego silnik się dławi. Mam pytanie czy silnik strzela w gaźnik? Np jedziesz jedziesz i sie przydusi i tak strzela lekko??
Witam ! Jak sprawdzić wyłącznik odśrodkowy ? Nie miał wentylatora, muszę dopasować i zamontować . Skoro kondensator 125, to dlaczego na tabliczce są dwie wartości? Rozkręć sinik jeśli jest w nim wył. odśrodkowy to go zobaczysz, przy okazji wyczyścisz i wysuszysz silnik.
Po wysuszeniu dokładnym silnika więcej problem nie wystąpił. Sprawdziłem wszystko - grzałkę, pompkę, szczotki, silnik, moduł, hydrostat, zamek drzwi, wymyłem pojemnik hydrostatu. Dziękuję za pomoc.
W obecnej sytuacji jest duża wilgotość powietrza.W pralkach Candy zakładają często osłony z pianki poliuteranowej na silnik która wzma ga zawilgocenie silnika. Spróbuj usunąć tę osłonę i wysuszyć silnik. Ps.Ni doczytałem do końca pstrykanie w bębnie to częsty przypadek z damską bielizną zajrzyj do bębna'
Wystarczy wyczyścić i wysuszyć odpowietrzenie silnika (Odme)
Ok. Skoro tak sprawa wygląda, to chyba najrozsądniej będzie, jeśli się nim nie będę zajmował. I tak jest bardzo stary, więc nie mam żalu, było do przewidzenia. Rozkręć go i pokaż uzwojenie, może być po prostu wilgotny, więc trzeba go wysuszyć.
Sprubój może sie uda wysuszyć ten silnik np. farelką 2000W i to będzie skuteczne jeżeli nie to tak jak napisał "nares" .OK? pozdrawiam.
Witam ponownie.Nadal mam problem z tą zmywarką.Zmieniłem hydrostat który był uszkodzony. Zmywarka pobiera wodę do pewnego poziomu i kiedy powinien załączyć sie program mycia słychać tylko buczenie . Poczatkowo woda sie troszke przelewa przez dolne smigiełko jesli tak nazwę.Niewiem czy nie poszła jakaś cewka? Wypompowuje wodę normalnie. A czy moze dokładnie...
Witam, Dzisiaj po wymianie oleju w silniku postanowiłem go lekko opłukać. Zostawiłem auto włączone aby wysuszyć silnik. Wróciłem po 15 minutach i zaczęły mi się świecić kontrolki od ABS, wspomagania kierownicy, migała kontrolka hamulca ręcznego. Ponadto podczas jazdy nie działa prędkościomierz. Po włączeniu zapłonu pojawia się trzykrotne piknięcie....
Witam! Z tego co udało mi się wyczytać z forum 12 w kodzie błędów to brak usterek... Tyle ,że moja kontrolka "check engine" (jedno mrugnięcie na dwa) sygnalizuje to bez przerwy ? Przyznaję, że ostatnio miałem gruby problem z elektryką ponieważ silnik gasł jak tylko włączyłem światła. Znalazłem dwa przekaźniki zalane wodą ściekającą po przewodach, po...
Dzień dobry, problemem był silnik, miał upłynność. Silnik rozebrany, wyczyszczony, wysuszony - problem rozwiązany.
Witam ! Omomierz w dłoń, pomierz oporności pomiędzy wszystkimi przewodami, pomiary napisz tutaj. Przed włączaniem zasilania minimum to wysuszenie i oczyszczenie silnika, to jest MINIMUM.
witam, przypuszczam że ten nalot to pochodne tłuszczów,więc najlepiej zmyć to bęzyną ekstrakcyjną, potem dobrze wysuszyć i już.ale jeżeli śmierdział spalenizną to może oznaczać jego wymianę. pozdrawiam
Skoro auto jeżdzi normalnie a silnik jest tak zachlapany, że trudno zdiagnozować skąd wycieka olej, to proponuję najpierw umyć porządnie silnik (silnik musi być gorący i mycie albo specjalnymi środkami, albo gorącą wodą i silnik NIE może pracować!). Po wysuszeniu/odparowaniu silnika, normalnie użytkować z tym, że często zaglądać z latareczką do komory...
Witam, Mam pralkę ELECTROLUX1066f .. no i problme z nią - zacina mi się podczas prania. Jak do tej pory wykonałem: - wymieniłem pompę wody (na bank była uszkodzona) - sprawdziłem błędy w trybie serwisowym - świeciły mi się diody 2,4 i 7 - na forum znalazłem, że jest to błąd E52 - problem z silnikiem, błąd sygnału z tacho (przeczytałem, żeby dobrze wysuszyć...
Najlepszym wyjściem jest rozebranie tego silnika ,i wysuszenie go.Podłączenie bez suszenia powinno być raczej zakazane.Suszenie bez rokręcenia też raczej niewiele da,ponieważ w silniku mogą się zebrać różnego rodzaju zanieczyszczenia oraz rdza.
Pewno jakiś moduł elektroniczny jest wodoszczelny. Woda weszła ale nie może wyjść. Woda swoje zrobiła i niekoniecznie z możliwością powrotu do stanu pierwotnego. Odłączyć zasilanie, wysuszyć i poczekać z nadzieją kilka dni, że ruszy. Jak nie to do fachowca. Na odległość nikt Ci nie wskaże co się konkretnie stało.
Mądrego nic ci nie doradzę musisz silnik dokładnie wysuszyć i wszystko na pewno wróci do normy.
Zwichrowany blok silnika,niekoniecznie pęknięty. Zbyt mała wydajność pompy wody. Woda w układzie chłodzenia zamiast płynu.(Niektóre egzemplarze silników które prawidłowo pracują na płynie,po zalaniu tylko wodą zaczynają wariować z temperaturą). Dodano po 5 Może być tak że przez noc , lub po dłuższym postoju płyn ścieka na tłok . Rano jak go zapalisz...
(at)retrofood Mogę prosić o rozjaśnienie dlaczego? Doszło już do zwarć międzyzwojowych. Zalanego silnika nie wolno podłączać pod napięcie bez wysuszenia (wyprażenia!) w temperaturze przewyższającej 100 stopni przez kilkanaście godzin i najlepiej, dodatkowego lakierowania. Możliwe jest też, że otrzymałeś silnik już uszkodzony. Teraz tylko przezwojenie....
Witam ! Przykładowy schemat silnika kosiarki: http://obrazki.elektroda.pl/3142546200_1... Twój schemat - "plus" umowny i C1 są razem połączone rezystancja 2omy to prawdopodobnie błąd Twojego miernika. Uzw. robocze - przeważnie ma mniejszą rezystancję od uzw. pomocniczego. Silniki elektryczne i inne urządzenia elektryczne jeśli są wilgotne...
Witam. Potrzebuje pomocy. Miałem problem z falowaniem na niskich obrotach. Kilku mechaników od razu twierdziło ,że pompa widząc Epica. Postanowiłem wziąć się sam za to. Jak się okazało bąbelki w układzie to wina nieszczelnych przewodów.Były już stare ,opaski nie trzymały.Wymieniłem wszystko łącznie z gruszką . Przy okazji wymieniłem gumy łączące kolektor...
Witam Czy ten samochód nie był aby przypadkiem utopiony w wodzie.... Pierwsza operacja to wysuszenie wszystkich wtyków ECU. Ten silnik to typowy FIAT 1,3JTD ma swoje mankamenty ale w tym przypadku zaczynamy od wysuszenia instalacji elektrycznej. Pozdrawiam
Bez sprawnego modułu elektrycznego (silniki, napędy, falowniki itd) nie odpalisz sinika spalinowego. Gdybyś zaraz po zalaniu i to jak najprędzej rozebrał i wysuszył pojazd to są jakieś szanse że będzie to jakoś jeździło. A po takim czasie to....sam zobaczysz.
Na zdjęciach widać, że silnik jest zalany. Najpierw musisz go porządnie wysuszyć i sprawdzić czy nie ma przebicia, (rezystancję izolacji, induktorem).
Wyszlo ze po umyciu dokladnym silnika i wysuszeniu blad znikna sam i nie mam pojecia z czego on wynikal.
Witam, po kilkunastu minutach prania dywanu, na wylocie z odkurzacza pokazała się piana (!?). Po chwili silnik zaczął charczeć. wyłączyłem go i po rozebraniu okazało się że piana dostała się do turbiny. Czy to możliwe że poszła na uzwojenia i zrobiło sie zwarcie. Wszystko dokładnie wyczyściłem i wysuszyłem, ale silnik charczy i mocno iskrzy na komutatorze....
W innym poście (ta sama usterka) za winowajcę uznana jest grzałka http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... Bzdura wierutna. Błąd E54 dotyczy błędu silnika, a nie grzałki. Poza tym, ostatni post został już skasowany, jako szkodliwa porada. Wymienić silnik? Najpierw porządnie wysusz silnik suszarką do włosów, a następnie podepnij do...
Witam ponownie Wysuszyłem suszarką do włosów komorę silnika i resztę - pomogło. Dzięki :)
O tym to było tysiące razy ;) http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... [url=http://www.elektroinstalacje.info/a...
No i sprawa z czasem się rozwiązała. Mirce - jesteś prorokiem? Foch zawsze występował po paru praniach pod rząd. Okazało się, że ślimaczy się simmerring na osi bębna. Woda ściekała sobie po bębnie wprost na silnik. Wysychała zanim rozebrałem pralkę, a wyciek był na tyle mały, że do ziemi nie docierał. Więc kiedy pralka dostawała focha - zanim ją rozebrałem...
producent zabrania mycia silników wysokim ciśnieniem wody bo wszelkie uszczelnienia nie przygotowane są do takich zabiegów teraz zostaje wyjąć wszystkie wtyczki ,świece przewody zapłonowe , kopułki ,itp wysuszyć
Na jesień będę wyciągać pompę i może wtedy bym spróbował zrobić jej jakiś serwis. Jesienią to już możesz nie mieć co naprawiać. Jeżeli uzwojenia silnika zostały zalane, to powinno się natychmiast silnik rozebrać, wysuszyć, zalakierować, wymiana łożysk, pomiar rezystancji izolacji i dopiero dalsze użytkowanie.
Wyciągnij silnik połóż na kaloryferze na dwa trzy dni i wyschnie, będzie działał po powodzi wiele silników wysuszyłem co prawda w piekarniku w 80 stopniach ale działają do dziś.
Bo w WS nie ma pozycji osuszacz powietrza. Kasujesz "Czujnik wody skondensowanej", pod warunkiem, że zbiornik z czujnikiem i pozostałe wysuszysz dokładnie. Jak tylko odkręcisz korki i poczekasz aż woda sama wykapie to po odpaleniu silnika kontrolka zaświeci się ponownie.
Witam jeżeli migała 4 od lewej to zwarcie triaka silnika ale może być zawilgocony silnik lub złącze silnika i nieraz wystarczy wysuszyć suszarką i jest ok . Pozdrawiam .
Żarówka w szeregu daje 100% zabezpieczenia przed uszkodzeniem kanału. W razie zawilgotnienia pastylki półprzewodnikowej potrafi nawet ją wysuszyć bez zwarcia. Patent z przekaźnikiem tego nie zrobi. Będzie zwykłe zwarcie i pastylka do wymiany. W zasadzie cały zawór.
jeśli chodzi o ten czujnik GMP to jak go polutowac bo nie bardzo wiem jak sie za to zabrać...?a ktoś ma pomysł na wysuszenie auta w srodku silnik zapalił ale boje się ze moze znowu się cos popsuje;(dzieki za wszystkie odpowiedzi.
w zagłębieniach zauważyłem oleistą ciecz A ile tego jest? Może ktoś po prosu olej rozlał przy wymianie, ot co. Wymyć, wysuszyć i po jakimś czasie ponownie zajrzeć, czy jest ok. Stawiam na rozlany olej ;)
Silnik należy wysuszyć, prawdopodobnie wymienić łożyska i dokonać pomiaru rezystancji izolacji oraz współczynnika absorbcji. Przydatny [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Witam takie silniki często stoją po kilka. kilkanaście lat czekając na wybuch pożaru powinny być robione przeglądy , a szczególnie pomiar izolacji uzwojeń jeżeli odbiega od normy to znak że silnik może być zawilgocony i należy go wysuszyć, poddając go ponownie pomiarom izolacji
proszę obejrzeć dokładnie silnik i jego kostkę, jeśli uległa zalaniu wysuszuć ją suszarką do włosów lub "farelką" jeśli okolice silnika są ok to należałoby obejrzeć programator i w razie potrzeby wysuszyć go podobnie jak silnik :wink: PS o ile ten silnik już się nie spalił to można go jeszcze suszyć :D
Postanowiłem wziąć się sam za to. Za naprawę. Jak się okazało bąbelki w układzie to wina nieszczelnych przewodów.Były już stare ,opaski nie trzymały.Wymieniłem wszystko łącznie z gruszką . Przy okazji wymieniłem gumy łączące kolektor ssący ,bo stare już sparciały. Jeden dzień było idealnie. Do samego końca silnik trzymał na jałowym 900 obrotów. Wieczorem...
Czy silnik,kostka silnika,pompka itd.dobrze wysuszone? Ile razy mruga lampka?
Ja mam od 2010 roku właśnie LG z silnikiem DD i gwarancję 10-letnią na silnik. I złego słowa powiedzieć nie mogę, może tylko że niepotrzebnie brałem model z suszarką. Po wysuszeniu prania nie da się prasować, blacha się robi z prania. Kosztowała wtedy 2.600 więc tania to ona nie była.
Witaj prawdopodobnie silnik zawilgną, musisz spróbować go dokładnie wysuszyć. Pozdrawiam
Jeśli silnik jeszcze nie spalony, to można próbować go wysuszyć, ale po całkowitym rozkręceniu i wyjęciu wirnika.Suszy / wygrzewa się sam stojan, w temperaturze powyżej 100 *C , tak by woda wyschła ,ale nie w takiej by spalić lakier, czyli nie przekraczać np 150*C,(nie wiem jaki lakier tam użyto) Później pomiar izolacji, jeśli dobra to wymiana łożysk,...
Wpadłem na pomysł, żeby odpiąć kostkę od silnika i wysuszyłem suszarką wszystkie kable kostki itd. Włączyłem wirowanie i chodzi normalnie, jak zakończy wirowanie to napiszę jak poszło.....
Problem dalej nie rozwiązany. Dalej zaciąga paliwo do kolektora przez zaworek. Wszystkie przewody przedmuchane kompresorem filtr wysuszony
Okazało się że był niski stan oleju i podczas transportu został zalany filtr powietrza po uzupełnień II wysuszeniu filtra odpalił bez problemu
Już nigdy więcej nie będę nowego i w sumie - po prostu nigdy więcej nie będę używał domowego odkurzacza do wciągania tynku, gipsu i drobnego gruzu :wink: i to samo radzę wszystkim :) Racja. Od czterech lat mam model SC 6750. Silnik jest taki jak u konradw9. Trzy miesiące temu ściągałem nim pył po gipsie. Naszło mnie dzisiaj aby go rozebrać i wyczyścić....
Stary temat ale posiadam jeszcze ten model pralki. Ukazał się błąd E31. Okazało się, że woda trysnęła na grzałkę, wiązkę przewodów i częściowo silnik. Po wysuszeniu suszarką, pralka działa jak nowa.
Witam ponownie :) Jeśli przerobisz zasilanie na 220V-jednofazowe, czyli dokładasz kondensator ca:20mF/400VAC to chyba się opłaca, bo płacisz tylko za kondensator. Inna sprawa że silnik może wymagać remontu- wymiana łożysk ,wysuszenie i lakierowanie stojana ,nie widziałem na zdjęciu czy na tabliczkę zaciskową jest osłona bo napewno musi być. A czy to...
Mi, sympatyczny kolego, pewnego zimowego dnia pojawiła się ogromna plama oleju w garażu. Otwieram maskę a tam cały silnik w oleju (wokół filtra, spod głowicy, spod pokrywy zaworów, wywalony bagnet i oczywiście z pomiędzy silnika a skrzyni z noworobionego simmeringu).Wymontowałem odmę,a następnie w domu podczepiłem pod kran. Aby strzeliło lodem! Wysuszyłem,...
Filtr w tucumeschach jest harmonijkowy, papierowy więc pranie się nie będzie opłacać. Jesteś tego pewien? Filtr jest z gąbki i należy go wymyć na przykład benzyną, wysuszyć i nasączyć niewielka ilością oleju .
tak dokładnie, trzeba wysuszyć złącza
Silnik wyczyszczony, wysuszony i sprawdzony omomierzem - brak upływności. Przeprowadzono testy z odpiętymi masami i na silniku i na grzałce - bez efektu. W trybie serwisowym działa pobieranie wody z obydwu zaworów, działa wypompowywanie wody, grzanie, wirowanie. Niestety w trybie normalnym zachowuje się bez zmian i nie generuje żadnych błędów. Proszę...
Pytałem fachowca to krótka odpowiedź - przewinąć. Dziwny ten fachowiec, ja nigdy nie polegam na pomiarach wykonanych przez klienta. Sam robię pomiary, sam je interpretuję i sam decyduję o sposobie naprawy. Dodano po 13 Zrobię jak mówisz bo faktycznie wilgotny to on trochę jest w środku. Tak na prawdę to najpierw powinno się silnik wysuszyć i dopiero...
W trybie serwisowym przy pokazaniu ostatniego błędu palą się diody druga, czwarta i szósta. czyli problem z silnikiem którego nie ruszałem:?: Przerabiane sto razy. Za zbyt mądra elektronika, która nie pozwala na rozpoczęcie żadnego programu... (cykl zablokowany z zamkniętymi drzwiami). Do czyszczenia silnik z osadu "pyłków" (szczotki, pasek), jak również...
To niektóre informacje o zmywarce Bosch SPI46IS01E: Funkcje dodatkowe: automatyka zmywania (AquaSensor), blokada przed zmianą programu, DuoPower - podwójne ramię w górnym koszu, EasyLock, EcoSilence Drive - silnik bezszczotkowy, elektroniczna regeneracja, Extra dry - dokładne wysuszenie, HygienaPlus, pomocnik dozowania, regulacja wysokości górnego kosza...
Najlepiej chyba po prostu wstawić do ogrzewanego garażu i odpalić farelkę w środku, oczywiście w granicach rozsądnej temperatury. Ewentualnie nawiew na nogi po nagrzaniu silnika.
Witam.Chciałbym zapytać jak w temacie. Po zalaniu piwnicy okazało się, że woda dostała się do obudowy silnika przecinarki do płytek. Silnik jaki został tam zastosowany to silnik jednofazowy indukcyjny. Rozebrałem całość i okazało się, że do obudowy silnika dostała się znikoma ilość wody. Moje pytanie czy po wysuszeniu jest szansa żeby taki silnik znów...
trochę mało napisałeś -rok produkcji -czy jest zasilane gazem -jeżeli tak to czy sekwencja czy nie Dodano po 2 też stawiam na silnik krokowy - czasami wystarczy wymontować, wyczyścić (umyć i wysuszyć sprężonym powietrzem), zamontować i po kłopocie
chyba juz wszystko wysuszyłem i nic
Silnik ma zawilgocone uzwojenie. Należy go wysuszyć. Można to zrobić przy pomocy nagrzewnicy, bądź prądem zwarcia ( podanie obniżonego napięcia na zahamowany silnik. Napięcie powinno być takie, be prąd nie przkroczył prądu znamionowego uzwojenia. Pozdrawiam.
Po ktoryms uruchomieniu pokazało E54 co wskazywaloby na silnik albo grzalke/rzadziej. Dodano po 9 Zdjęto uziemienie z silnika.. silnik ruszyl. Wysuszono, oczyszczono, przedmuchano suszarką. Po czym problem nie pojawil się na razie. Po kilku praniach z powrotem dalem uziemienie i dalej działa.
Najprawdopodobniej zalane UCH - skrzynka bezpiecznikowa nad nogami kierowcy. Wyjmij, spróbuj wysuszyć a jak nie pomoże to raczej czeka Cię jego wymiana. UCH jest częścią systemu immo więc po jego wymianie nie odpali - trzeba dopisać do auta/usunąć immo ze sterownika silnika/wymienić wraz ze sterownikiem silnika i transponderem z kluczyka.
Witam. Przestała działać mi pralka Electrolux EWP1274TDW, kod błędu E52. Odszukałem w necie, że może to być związane z silnikiem. No, silnik po demontażu jest trochę pordzewiały, spróbuję go wysuszyć. Takie zalecenia były na forum pod innym postem. Ale mam też silnik trochę inny, tzn. obudowa pasuje, tylko kostka, bo on już nie ma szczotek. Czy po lekkiej...
wysuszyć toner laptop wysuszyć wysuszyć dywanik
huawei gniazdo naprawa potencjometr liniowy logarytmiczny tranzystor bc337
współczesne badziewie radmor5412 przestrojenie
Sterownik pieca na ekogroszek - podajnik nie działa Superkondensator w Harman Kardon AVR 660: parametry i oznaczenie