Ariston ad12eu wytarty wałek pod łożyskiem, jak go wymienić? wałek można napawać i przetoczyć....wtedy taniej
Moim zdanie, jak nie masz zamiaru jeździć tym do końca swoich dni to nie ruszaj tego i jeździj. Jak ruszysz pociągniesz za sobą koszty nie małe, a kto wie jaki będzie tego efekt. A wierz mi jeszcze długo pojeździsz i jedyne co będzie cię irytować to hałas.
Skąd pewność że piszczy wywoływaczka ? W tych modelach najczęściej piszczy bęben obracający się na metalowej osi. Co do samych zębatek to nie występują osobno. Jeżeli zaś są mocno wytarte to masz ewidentnie problem z oporami wewnątrz wywoływaczki . Obtarcia to skutek wytartego wałka magnetycznego i tu nawet założenie białych kółek z łożyskami niewiele...
Chodzi o tą która zazębia się na dole. Powinna mieć wytarte zęby. jeśli będzie dobra, to sprawdź jeszcze łożyska wałka dociskowego w fuserze. Być może jedna jest wytarta co spowodowało obniżenie się wałka. Pozdrawiam
Wałki lekko się obracają widać zużycie na ułożyskowaniach wałków?
Wymiar zmniejszył się dokładnie o 0.2mm. Koło zębate musi być twardsze bo jest nieruszone. Dodano po 7 A jeśli chodzi o coś markowego to pracuje równolegle na Boschu GWS 13-125 CIE ale może to dziwnie zabrzmi - Bosch nie ma rękojeści na końcu i przy cięciu grubych blach, przez to że trzeba trzymać za całą szlifierkę występuje skosowanie tarczy i wycieranie...
jakie są najczęstsze awarie Wytarte wałki rozrządu i gniazda wtryskiwaczy, padające turbiny.
Jak przy tym przebiegu wałki nie były robione to raczej na 99% są wytarte. Dwa prowadnice zaworowe w 1.9 Tdi PD to najmniejszy problem. Większy problem to stan gniazd pompowtryskiwaczy. Niestety inżynierowie z VAG dali ciała i pompowtryskiwacz ma mocowanie tylko z jednej strony. Co skutkuje tym że pompka kiwa się w gnieździe i wyrabia obudowę pompowtryskiwacza...
Możliwe uszkodzenia to zerwanie foli w fuserze. Na jej krawędzi jest "odblask", którym maszynka detektuje obrót foli lub wytarte tuleje wałka dociskowego i folia się nie obraca. Wtedy by był kod E 0007
Trzeba podpiąć manometr i sprawdzić realne ciśnienie oleju, jeśli będzie za niskie, to szukać przyczyny np. wytarte wałki balansowe
Hm, miałem taki przypadek, między trybami jednego kółka był mały kamyczek, jak to sprawdzić? Zdejmowałem, każde kółko po kolei i uruchomiałem drukarkę i znalazłem świerszcza. Raz też miałem wytarte bushingi wałka dociskowego w grzałce, wtedy kółko na jego końcu miało słaby docisk i przeskakiwało, to tyle co pamiętam.
Ciężko coś wywróżyć. Od wytartego wałka rozrządu po pęknięty tłok lub dziurę w tłoku. Parametry sprawdź przy odpalaniu: obroty, korektę wtrysków, temperaturę silnika, ciśnienie paliwa. A zacznij od podania kodu silnika, bo jedne mają, a inne nie, pompę w zbiorniku paliwa. I jakiś teoretyczny przebieg z licznika.
Słynne VTI bedzie bolało,tam jest wszystko od wytartych wałków , wypadających gniazd zaworowych i wyciągniętego łańcucha, termostatu , pierścieni tłokowych itd.
Wystarczy stanąć przodem z górki i nic oleju nie wykapie. Powinno się ładnie rozebrać bez udziału ściągacza. Jak nie będzie chciało wyjść to załóż na końcówkę wałka wałek od maszyny tylko taki co się zabezpiecza na wałku i w niego postukuj i ciągnij powinno wyjść. Luz na WOM to nie tylko zużyte łożysko, ale także wytarta tulejka na końcu wałka. Znajduje...
Jak nie ma jak jest. Oryginalny sklep OPLA i nie ma zamienników. To faktycznie dziwne. Bardziej dziwne by było, gdyby w ORYGINALNYM SKLEPIE OPLA mieli zamienniki. Żenada.
Wytarta krzywka lub krzywki na wałku rozrządu + dziury w hydropopychaczach.
Pompka paliwa może mieć już za małą wydajność(wytarte elementy ruchome w jej wnętrzu,wytarty popychacz,wytarta krzywka na wałku rozrządu napędzająca pompkę) lub możesz mieć po prostu luz na ośce przepustnicy i przy minimalnym uchyleniu przepustnicy są właśnie takie problemy z szarpaniem
Olej olejowi nie równy. Jak ktoś ma wiedzę, to można zalać coś bez normy i silnik na tym nie ucierpi. Przy braku wiedzy silnik zamiast 900 000 zrobi np. 500 000 Mamy też później wątki z wytartymi wałkami rozrządu itp.
Problem rozwiązany. Powodem awarii była wytarta krzywka wałka rozrządu. Dziękuje za pomoc i wypowiedzi w temacie.
Jakby to była uszczelka pod wtryskiem to by się zapowietrzał a nie jeździł... Ja obstawiam zły początek wtrysku, albo wytarte wałki...
Zależy...generalnie popychacze powinny dobić ciśnienia i powinny trzymać. Ale jeśli silnik nie popracuje to ciśnienia tez nie dobije. sprawdź czy wałki na mostkach się nie poluzowały... Jeszcze jedno - ogólnie jak zmieniałeś wytarte wałki to zmieniałeś olej? sprawdź ciśnienie oleju i jego jakość (jeśli podejrzewasz popychacze) przyjrzyj się filtrowi...
Gdzie te wałki masz powycierane, bo ja tam za bardzo nie widzę, chodzi o krzywki?
A masz oscyloskop żeby sprawdzić czujniki wału i wałka? Koledzy pisali ci o tym wytartym wałku rozrządu. Czy kable WN markowe czy tanizna?
Moc jest. Podczas jazdy też nie odcina nic. Zobaczymy pod pokrywą. Też myślałem o uszkodzonych (zapadniętych) popychaczach ale z tego co kojarzę ten silnik to tam są dźwigienki i popychaczę zastosowane w tym silniku nie zapadały się. Wytarte wałki?
Problem rozwiązany. Gdy zaczęło stukać cały czas trzeba było już rozbierać. Wytarta krzywka na wałku rozrządu i starta dżwignia zaworu wydechowego.
okazało ze spadły krzywki z lewej strony Z jakiego powodu, czyżby wytarte wałki?
Witam. Nie mogę nigdzie znaleźć gdzie można kupić moduł fuser-a do w/w drukarki? Mam dwie sztuki które mają wytarte wałki grzejne. Ewentualnie jakie są odpowiedniki/zamienniki samych wałków grzejnych.
Na pewno lewy toner mimo iż w opakowaniu oryginału. Zmień toner ten wydozuj i będzie dobrze. A jeszcze jedno panewki na wałku dociskowym pieca nie wytarte?
Zły montaż rozrządu czy uszkodzone wtryskiwacze nie mają nic do wytartych wałków. Możesz zrobić zdjęcia wałka i je pokazać? Najlepiej wraz z popychaczami. Czy podczas jazdy miałeś komunikat o zbyt niskim poziomie oleju lub był problem z ciśnieniem oleju?
Witam. Moim zadaniem problem tkwi w wytartych wałkach rozrządu na pokrywie zaworów. Wymień górna obudowę z wałkami na inną. Wtryski włożone zgodnie z numerami?
Stuk podobny do wytartych krzywek wałka rozrządu
Może wałki wytarte? Zmierz ciśnienie sprężania.
passat b6 1.9 tdi BXE 105 km Nie chcę być czarnowidzem ale to dość awaryjne silniki. Jaki przebieg na zegarach? Być może panewka korbowodu (oby nie). Jeśli ktoś oszczędzał na wymianie oleju w tym silniku i nie płukał z sadzy to mogą być panewki lub wytarte wałki rozrządu (awaryjne były pompy oleju).
Brak mocy szczególnie na wysokich obrotach to też objaw wytartego wałka rozrządu - warte sprawdzenia, bo to dość typowa usterka w tych autach. Miałem niegdyś Bravo z tym silnikiem - u mnie wałek się zaczął wycierać powyżej 200 tys. km, ale znam przypadki dużo wcześniejsze.
jutro będą blokady sprawdze rozrząd potem wałki i hydraulike czy jest na miejscu, chociaż nic nie cyka silnik chodzi miekko i równo a z tego co wiem na wytartych wałkach wszystko klepie u mnie jest cichutko
A może wytarte bushingi wałka dociskowego?
Jeśli plastikowa (tuleja-panewka) nie jest pęknięta sprawdź, czy głowica termiczna prawidłowo pracuje na sprężynach, bo że nie jest dociskana do wałka to pewne. Czasem wystarczy nią poruszać i jest ok. Sprawdź też, czy ta plastikowa tuleja jest prawidłowo założona. Nawet gdyby była wytarta, to sprężyny powinny docisnąć głowicę do wałka.
Nie wiem bo zależy czy wymienisz wszystkie koła, czy wałki również itd Trzeba rozebrać i sprawdzić co jest nie tak. Każde koło trzeba by było osobno liczyć. do tego wałki bo mogą być już wytarte trochę no i wszystkie łożyska. Postaram się czegoś dowiedzieć i dać odp.
Witam, Audi A2, 1.4 BBY, od kupna czyli 3 lat walczę z w/w objawami. Moc jest, żadnych stałych błędów brak, lecz wkurzające są te obr na jałowym. Po podpięciu kompa- sporadyczne wypadanie zapłonów, czasami na2, czasami ma3 albo na 2 cylindrze. Oczywiście podejrzenie pada na wytarte wałki, ale nie chcę wgonić się w niepotrzebne koszta. Chciałbym wpierw...
A co w sytuacji gdy silnik chodzi na 10w, ma wymienione simmeringi, nie cieknie i nie bierze oleju? Dlaczego nie "zaryzykować", i nie wlać lepszego oleju? Po pierwsze - magiczna literka W (inter) ma tutaj drugorzędne znaczenia, chodzi o technologię produkcji tzw. bazy oleju - czyli albo mineralnej, albo syntetycznej. Różnica pomiędzy nimi jest taka,...
Może po prostu dziurawy wydech albo wytarte wałki rozrządu i zbyt duży luz zaworów 5,5 tys. na postoju to troche katowanie i nic dziwnego że wyje,co do odcięcia to może masz instalacje lpg. a auta na lpg nim mają odcięcia działa ono tylko przy jeździe na benzynie.
Wytarte krzywki wałka rozrządu
Klekotanie silnika F4R może być spowodowane dwoma przyczynami: 1. Zużyte koło zmiennych faz rozrządu ( wiąże się także ze spadkiem ciśnienia oleju) 2. Gorsza sprawa ( często następstwo olania sprawy pierwszej) wytarte wałki rozrządu, luz jest tak duży, że przy naciskaniu wałków na zawory wałek znajduje się w mimośrodzie co powoduje niemiłosierny klekot...
pierwsza sprawa to wałki jesli nie byly wymieniane to stawiam ze sa wytarte jesli wałki ok to dwumasa. Na 99% hehe pozdrawiam
Rozrząd sprawdzony, wałki nie są wytarte. 27 bar kompresji, więc jak na turbodoładowany diesel to kompresja według mnie jest dobra. Nie mam już pomysłu.
Nie chodziło mi jaki komputer w aucie tylko pod co podłączałeś. To ze gaśnie po rozgrzaniu to raczej nie wina wałka, przerobiłem masę tych silników z wytartymi wałkami, klekotały kulały ale nie gasły same z siebie. Pierwsza wydaje się ok ale dopóki nie zdejmiesz pokrywy to się nie dowiesz, lubiły się wycierać skrajne. Posprawdzaj kable pewnie jest gdzieś...
Jak używka jest sprawna i nie wytarta to nie wiem po co wciskać nowe i to jeszcze do CORSE ;-)
Jaki silnik, ten Nissana? Powiem szczerze że nie pamiętam oznaczenia, tam tylko jeden był. Tam były hydro popychacze na których mi zależy Ogólna kondycja auta chodzi mi o jakieś konkretne cechy. W megan 3 to między innymi purchle na progach od góry czy pękający lakier na dachu w cupe. Dodano po 1 Wcześniej szukałem renault megan 3 1.6 16V i tam większość...
Witam jak widzę dobrze na zdjęciu to uszczelniacz jest za płytko wbity bo warga nie nachodzi na wałek lub są kanały wytarte na wałku i też nie uszczelni .
Raczej chodzi o splanowanie głowicy i/lub cieńsza uszczelkę ew. inne tłoki. Nie znam się na silnikach motocyklowych ale w silnikach samochodowych jak rozrusznik nie ma siły zakręcić silnikiem (zazwyczaj w początkowej fazie usterki tylko na ciepłym silniku) to może też wskazywać na wytarte krzywki wałka rozrządu.
Masz wytarte łożyska wałka dociskowego w fuserze, oraz zużytą zębatkę która się z nim zazębia od góry.
Czyli winne łożyska które po zapieczeniu nie obracają się tylko wycierają oś wałka napinającego taśmę utrwalania. Jako pociechę dodam tylko że nawet wytarta oś tego wałka po wymianie łożyska działa prawidłowo . Sprawdzone w kilku maszynach. C.
A co masz wytarte ?, osadzenie końcówki wałka czy samą powierzchnię wałka mag.
wytarte krzywki wałka rozrządu, I prawdopodobnie trafiłeś w sedno sprawy ;)
Dobry i trwały patent na szybka naprawe wytartego wałka u klienta: nawijam jakąś nić lub żyłkę w wytartym miejscu, zalewam szybkoschnącym klejem ( trzeba uważać żeby nie przesadzić z ilością bo później trzeba dłuuugo szlifować :) ) , po wyschnięciu szlifuję i....gotowe. Szybkie, trwałe i można to zrobić u klienta. Aha co do oryginalnego toneru to też...
wytarty walek i tulejki
Miałem podobny przypadek w 2018 i miałem wytartą ośkę wałka magnetycznego, po wymianie wałka i łożyska maszyna działa. Pozdrawiam cichy999
Dziś wymieniłem pompę płd na 4 cylinder i zauważyłem że wytarta jest krzywka wałka i chyba to będzie przyczyną
Witaj No moje "oko" to raczej jakaś tulejka wałków registra (po-stopu). Albo jest pęknięta albo nadmiernie wytarta (zdarta). Wałki mogą być nie współosiowo i dlatego nieosiowy ścisk krzywi i marszczy kartki. Pozdrawiam "serwek" ;)
Dokładnie taki objaw miałem przy wytartych popychaczach i krzywkach wałka rozrządu (ten model i ten silnik).
Wytarte dociski wałka gumowego powodowały powstawanie szczeliny między teflonem a dociskiem i w rezultacie brak utrwalania. Czy pisząc łożyska miałeś na myśli te dociski?
jak Ci wyjdzie koło 18-20atm to nie masz krzywek na wałkach. Coś chyba nie tak . To jest benzyna. W jaki sposób wytarte krzywki wałka mają spowodować ciężkie kręcenie na ciepłym silniku.
Wytarty walek rozrządu. Mialem kiedyś pęknięty tłok, pomiar kompresji nic nie pokazał. A podczas pracy i dużego ciśnienia spalin szczelina musiała sie powiększać powodując ucieczke niespalonej mieszanki. Zdemontuj turbo, zasilanie oleju zaślep. Odpal, jak będzie dalej kopcil masz pewność ze to motor a nie turbo. Jak odkrecisz kolektor wydechowy zobaczysz...
Spotkałem się z opisem przypadku, gdzie rozrusznik nie był w stanie obrócić wału gorącego silnika, przyczyną okazały się tam wytarte krzywki wałka rozrządu, które na zimnym silniku jeszcze otwierały zawory, ale na gorącym już nie. Pomiary kompresji na gorącym silniku dawały bardzo wysokie wyniki - coś koło 20. Trochę to dziwne, bo wynikałoby że luzy...
zobacz panewki wałka dociskowego, wycierają się z jednej strony i pojawia się problem. Popieram ostatnio miałem to samo wytarte panewki wałka dociskowego (a dokładnie jedną panewkę), po rozebraniu fusera widać gołym okiem.
Możemy tak drążyć ten temat bez końca . Nie wiem kiedy rejestruje ci te błędy o wypadaniu zapłonów . Możesz podejrzeć w live data mając urządzenie diagnostyczne jak i kiedy wypadają te zapłony. Jeśli tak jak mówisz , nie ma różnicy czy to PB czy LPG to pominąć można układ paliwowy czyli ciśnienie paliwa , wtryskiwacze . Wymieniłeś świece i cewkę więc...
skrzynia rozebrana okazało się że wytarte tarczki hamulca nie zatrzymywały wałka i widełki wytarły się o tuleje. Wybierak wracał w pozycje N ale wytarte widełki powodowały ze tuleja nie do końca się przesuwała
Zobacz czy są wytarte uszczelki na wałku magnetycznym, jak wspomniał kolega wcześniej, mogą być przebicia.
Albo popychacz albo wytarta krzywka na wałku rozrzadu...
Tak jak kol. wal-ker prawi , prawdopodobnie coś nie tak z wałkiem rozrządu , może być zerwany wpust . Gdyby silnik klepał po regulacji zaworów na jednym z cylindrów wówczas , przyczyny szukałbym w wytartej krzywce wałka rozrządu . Niegdyś miałem taki przypadek , po wyregulowaniu zaworów silnik bardzo klepał . Pozdrawiam Zbyszek
można tam sobie pogadać ze sterownikiem błyskając-ford eec4,ale jest to pracochłonne.najlepiej miernik i wszystko po kolei sprawdzić a potem jak będzie dobrze...wytarte krzywki wałka rozrządu+szklanki =1000zł niestety sprawdzone:D
Pionowe linie na wydruku to wytarta listwa wałka, niestety nie można jej kupić. Uzupełnij startówkę, bolec oczywiście przełóż. Proszek zakup jakikolwiek pasujący chociażby do 1610/2010 - ML1640 używa tego samego proszku.
Moim skromnym zdaniem developer w tym złomie sypie się z powodu wytartych uszczelniaczy. Najczęściej od strony napędu wałka magnetycznego. Wytarte są panewki i wałki mieszalnika. Developer potrafi czasami zrobić 200 tys. kopii i się nie wysypuje tak jak w innych kopiarkach. Tak jak drebin pisze jest to złom. W serwis wchodzi się: Naciskamy i trzymamy...
Witam panowie ponownie usterka osunięta co okazało się wytarta zębatka wałka rozrządu i rozrząd się przestawił wymieniłem koła zębate i łańcuszek ustawiłem rozrząd samochód odpalił zamykam temat i dziękuje za pomoc
c6000 oznacza fizyczną przerwę w obwodzie lampy grzewczej. Nie da się tego zresetować, należy usunąć przyczynę, sprawdzić termostat - jeżeli nie ma przejścia to trzeba wymontować i porządnie nim "trzepnąć" o ziemię. Proszę sprawdzić czy nie są wytarte tuleje wałka grzejnego.
załącz skan bo równie dobrze mogą być wytarte panewki na wałku gumowym
Witam!! Po rozebraniu fusera wszystko się wyjaśniło - wytarte panewki ale wałka dociskowego. Dzięki za sugestie. Pozdrawiam cichy999
Pompa podaje za dużo paliwa w stosunku do powietrza. Może być filtr zatkany. Mogą być krzywki wytarte na wałku rozrządu. Może być przestawiony rozrząd spowodowany ścięciem klina. Dawkę paliwa można zmniejszyć w pompie. Dawkę maksymalną zmniejszamy przez otwór zasłonięty małą blaszką przykręconą na dwie śrubki, jedna nad drugą. Pod górną pokrywą jest...
Panewki wałka wytarte do "kości" to norma w tych silnikach, ale to nie jest powodem problemów. Mechanik mówiąc o wałku, miał raczej na myśli krzywki wałka, bo to one się wycierają i robią bigos.
W którym miejscu zaznacz jest wytarte.
stawiam na sekcję grzejną 100 % ale :) prawdopodobnie wałek dociskowy jest uszkodzony + bushingi wałka wytarte , brak docisku do grzałki
no i problem rozwiązany przyczyną było wytarta obudowa łożyska wałka sprzęgłowego no i oczywiście łożyska igiełkowe
Stawiam na wytartą rolke dociskową do wałka silnika Capstan.
Inaczej mówiąc - separator. Zapewne ktoś na siłę wyciągał zacięty papier z pieca. Komplet nowych odrywaczy (oryginalne) jest drogi. Możesz kupić katunowskie z arbiko, tylko musisz mieć sprężynki do nich (w komplecie nie ma). Rozkręć, dokładnie wyczyść i posmaruj piec smarem do wys. temperatur (głównie tulejki wałka dociskowego). Hałas też może być spowodowany...
Wszystkim bardzo dziękuje rzeczywiście były wytarte tulejki dystansowe wałka magnetycznego. Sekcja wywoływania zrobiła 160000 kopii. Dziękuje za pomoc, temat uważam za zamknięty! SERDECZNIE POZDRAWIAM!!
Robson, chodzi ci chyba o moduł wywoływaczki i pasek zębaty przeskakujący po zębatce. Ja też tak sądze. Trzeba wywalić zębatkę wywoływaczki, nowa jest po modyfikacji i jest dłuższa, żeby się lepiej zazębiała, a także zmienić ten paseczek. Ponadto często są wytarte dystanse wałka magn, i bęben za mocno dociska do wałka. Ogólnie to g....maszyna.:cry:
Krzywka na wałku nie jest wyrobiona,wytarta ?
Niestety wytarte panewki wałka telonowego . Pozostaje wymiana , czasem nawt samego wałka teflonowego jeśli panewka wypiłuje wżery. Pozdrawiam Dodano po 3 przycisk "123" na panelu operatora powie Ci ile ma kopii. Taka usterka potafiła się przydarzyć nawet po kilku tyś. kopii
Ten model mopu nie ma ssania, a wodę podaję grawitacyjnie. Wodę zbiera, gdy wałki wyciskają gumy z dolnej części zbiornika na brudną wodę. Jak jest zbyt duży luz, woda się w ogóle nie zbiera. W moim przypadku przyczyną było wytarcie wałków, ale może być też przyczyną zużycie gumy. Polecam grupy Karchera na Facebooku.
Ja jednak upierał bym się przy uszkodzonych turbinach lub głowicy. Coś ci ewidentnie robi ciśnienie w silniku i wyrzuca olej wszelkimi miejscami, widziałem to naocznie. Ale to tylko zdalna diagnoza jak pisał kolega Kakibara, nie musi być słuszna. A może jeszcze zajrzyj do kompresora czy nie pcha w olej ciśnienia, czy nie masz wytartego korpusu od wałka...
Dzięki za porady wszystkim, jutro zrzucam głowicę i zobaczę. Może popychacz się jakiś posypał bo montowałem firmy maxgear 8 nowych popychaczy, lub coś z zaworem bo wcześniej przed wymianą wałka i popychaczy klepało mi na 4 cylindrze i tam była wytarta krzywka na wałku dosyć mocno.
A to wszystko dlatego że: Kontrolka od oleju nie świeci się po przełączeniu zapłonu . czyli nie działa w ogóle co znaczy to samo że jechałeś aż się zatrzymał silnik to i teraz klekocze. Możemy sobie pisać dużo domysłów jeszcze dopóki nie powiesz jak się problem zaczął. Jak dla mnie to już nie ma panewek a więc ciśnienia oleju też + porysowane gładzie...
Witam.Niestety wymiana półosi nic nie dała.Wczoraj odebrałem auto od mechanika po wymianie sprzęgła.Inne auto.Rusza płynnie bez żadnych wibracji i szarpań.Powodem tego wszystkiego była zwichrowana tarcza,wyrobiony docisk oraz wytarta tulejka wałka sprzęgła.Przy okazji mechanik uszczelnił silnik i skrzynię.Tak wiec na razie jest ok. Dodano po 4 Dziękuję...
Równie dobrze może wskazywać wytarte krzywki wałka rozrządu czy zbyt niskie ciśnienie sprężania - też będzie walić CO w górę. Dodano po 57 Kiedy można stwierdzić że wtrysk leje? teoretycznie powinna być mgiełka. Nie nie powinna być żadna mgiełka. Ale faktycznie może lać się z wtryskiwacza, ew. spod niego, czy spod regulatora ciśnienia.
W pierwszej kolejności wyczyscic gaźnik. Można spróbować wyczyścić czujnik położenia wału korbowego ale najlepiej wymienić. Przyczyną może być pompa paliwa lub wytarta krzywka na wałku rozrządu która współpracuje z pompą paliwa.
Sprawdź popychacz pompy paliwa i krzywkę na wałku .Mogą być wytarte.
No to trzeba jeszcze raz sprawdzić ustawienie zaworów. Jak nie to to ciśnienie sprężania. Jeszcze raz wtryski może coś wpadło do wtrysku przy montażu. Może krzywy korbowód? Dodano po 4 Przychodzi mi na myśl jeszcze to że może być wytarta krzywka wałka rozrządu musiał byś zmierzyć czy zawory ssące wduszają się na tom samą głębokość i to samo z zaworami...
Auto to e46 compact, silnik N42, 1,8 116KM, automatyczna skrzynia biegów. Standardowy problem z wytartym wałkiem mimośrodowym Valvetronic, silnik ciężko pali i praktycznie nie pracuje 4 cylinder na wolnych obrotach, przy próbie ruszenia przeważnie gaśnie. Jednak po odłączeniu czujnika położenia wałka lub wtyczki silnika poruszającego wałkiem ustawia...
Zrzuć pokrywę zaworów i zobacz czy krzywka na wałku nie jest wytarta.
Witam Przeprowadzam remont kapitalny silnika M117. Blok alu, cylindry pokryte nicasilem roztoczone i zastąpione tulejami żeliwnymi (duże progi na zewnętrznych ścianach cylindrów, nie możność dostania pewnej używki, brak możliwości kupna nowego bloku). Moje pierwsze pytanie tyczy się oleju jaki zastosować - syntetyk 5W30 czy np. syntetyk ale 10W30? Niby...
wytarte gumki wytarte styki wytarte przyciski
zgrzyt biegu android bluetooth aplikacja 25q40clsip samsung
sandisk ultra instrukcja obsługi
Lokalizacja filtra oleju w skrzyni BVA AL4 Mitsubishi Colt: Usterka centralnego zamka, radia i oświetlenia