Podaj jaki tam masz reduktor. Jest bardzo mozliwe, cisnienie rozprężającego gazu wyrzuci Tobie płyn.
Witam wydaje mi się że masz problem z pompą wspomagania
Witam ,kolego zagrzej auto do temperatury roboczej, nastepnie sprawdz weze czy dwa sa tak samo twarde? czy maja podobna temperature? jezeli dolny jest odczuwalnie zimniejszy, i wczesniej sprawdziles termostat -gwarancja ze jest dobry-mozliwie ze twoja chlodnica kwalifikuje sie do wymiany jest zasyfiona w srodku, osobiscie przedmuchal bym ja sprezonym...
Za długie rury dałeś, te na tłumiku. Możesz je skrócić i będzie dobrze. Dodano po 1 Udało Ci się prawie zrobić instalację do wzbogacania silnika parą wodną. Problem w tym, że działa tylko w starych dieslach.
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
ociz normalnie odpala dzisiaj :) ... tylko właśnie zastanawiam się czy to może być termostat czy raczej ta uszczelka ... jeżeli wymienię uszczelkę a to okaże się np termostat albo co innego to nie będę zbyt zadowolony - a ja niestety gówno się znam na samochodach
Kolejny raz widzę na oczy auto TDI VW w którym wiertłem 2-3mm jest zrobiona dziurka w korku zbiornika płynu chłodzącego. Klient twierdzi że to rzekomy patent na sporadyczne wywalanie płynu chłodniczego i przyrost ciśnienia w układzie. Czy to ma jakiś sens ? Ma to czasem sens, ale gdy poprawnie pracuje termostat (temperatura jest utrzymywana na stałym...
Moja teoria jest taka że układ zapowietrza się i jak w końcu wystarczająco duży bąbel powietrza podejdzie pod wirnik pompy ta przestaje tłoczyć, obieg ustaje i masz wszystkie objawy jak powyżej. Może walić powietrze ze sprężarki, mogą walić spaliny z silnika przez uszczelkę pod głowicą albo jakieś pęknięcie głowicy lub tulei cylindra. Podejrzane jest...
Widzę, że kolega ma bardzo roszczeniową postawę :) Pomijam już fakt, że ten wątek dotyczy układu chłodzenia.. Jeżeli węże są twarde, to znaczy, że problem nie został rozwiązany. A jeżeli nie został rozwiązany, to może być przyczyną "cykania". Poprawki po rzekomym mechaniku robisz sam, czy ktoś wykonuje to dla Ciebie? Sprawdź wtryski.
Cześć. Audi A6 C5, 2003. Mam identyczna sytuacje - początkowo okresowe odgłosy pompy, po kilku nastu dniach zwiększone, wywalanie płynu przez otworek korka, wymiana pompy na używkę, następnie na nową i... coraz gorzej. Obecnie na nowej pompie lekki "pomruk" na wolnych obrotach i jeździe na wprost, wycie i często brak lub minimalne wspomaganie przy skrętach....
Witam. Zanim opiszę problem to dodam, że chodzi o Rovera z silnikiem serii K 16K4F i mocy 112 KM. Niby problem dość popularny i niejednokrotnie poruszany, ale walczę z nim już kilka miesięcy.Ale po kolei. W listopadzie ubiegłego roku naprawiałem uszczelkę pod głowicą, bo płyn poszedł do oleju. Po wymianie uszczelki zrobiłem ok 1000 km i było wszystko...
Witam Niedawno zakładałem wątek o dymieniu Fiata Stilo 1.6 16V 103KM. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Niestety dalej dymi i praktycznie wiem w czym problem. W tamtym wątku pisałem że nie dymi. Trochę w tym racji bo po przejechaniu większego odcinka na wolnych przez chwilę nie dymi. Od początku. Problem z wypadaniem zapłonów...
Jeszcze może być urwany wirnik pompy wody.
W poniedziałek jadę jeszcze raz na diagnozę i będę wiedział, ale nie nastawiam się na dobre wieści .. :) Przy tylu objawach (spadający płyn, twarde węże nawet rano bez włączonego silnika, wywalanie płynu na zimnym silniku przy otwartym korku i tego typu sprawy) wszystko wskazuje na to, że leci kompresja z silnika do układu chłodzenia i do roboty jest...
czu zbiornik płynu jest z prawej strony silnika za zbiornikiem od płynu do spryskiwaczy?:?:. Jaki płyn mam dolać ? mam nadzieję ze jak doleję to nie bedzie szybko ubywał. tak to ten duży zbiornik pomiedzy tym od spryskiwaczy a kielichem amortyzatora i ma on żółty korek wlewu, najlepiej to spuść stary płyn i wlej nowy np. Dynagel 2000, bo nie wiadomo...
To też się z tobą zgodzę, że nie będzie to miało wpływu na wywalanie płynu, miałem an myśli że o ile to będzie wina UPG, to jeżeli wszystko wróci do normy zrobił bym dodatkowo tę pompkę co by z tyłu na postoju też mieli ciepło, bo dzieciaki małe to i też trochę komfortu zażywać chcą. ;-) . O ile nie zbankrutuje to na jesień chwycę się dogrzewania eberspraher...
Powstawanie korków gazowych i wywalanie płynu jest ewidentną przyczyną uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub jej pęknięciem .Zrób tak jak radzi Kol. Milejow pojedż do warsztatu , ew niech jeszcze sprawdzą ciśnienie w cylindrach . Żadne wyciąganie termostatu i płukanie chłodnicy nic tu nie pomoże .
Problem rozwiązany-za wywalanie płynu przez zbiornik był winien korek.Po wymianie korka znalazło ujście w słabych punktach takich jak pompa wody,gdzieś waliło na jakimś simeringu,no i dziś ostatnia usterka to wąż idący od bloku do chłodnicy (rozszczelnienie)Nie widoczne gołym okiem .Po odkręceniu korka nie słychać jak poprzednio syczenia z układu. Temat...
Witam! Właśnie spędziłem 2 tygodnie na ustalaniu przyczyny błędu 017152 (zbyt ubogi skład mieszanki) Moja historia: Po rocznej bezawaryjnej eksploatacji 8 letniej astry zaświeciła się złowroga żółta kontrolka Pojechałem na komp podłączyli pomyśleli i stwierdzili że to jakiś przypadek. 1. Błąd skasowany po problemie. Z uwagi na tegoroczne upały stwierdzili...
Zamień wtryskiwacz na inny z listwy.Jeżeli nadal wskaże błąd wtryskiwacza cylindra 2 to usterka może być w sterowniku lub jego okablowaniu.Jeśli wskaże na cylinder do którego przełożono wtryskiwacz nr 2 to trzeba ten wtryskiwacz wymienić. Pojeździj trochę, wypal niespalone paliwo z układu wydechowego. Uszczelka pod głowicą i jej uszkodzenie daje wiele...
Przedmuch komory spalania do płaszcza wodnego to zawsze wywalanie płynu przez korek, notoryczne zapowietrzanie się układu a po ostygnięciu znikanie płynu (pusty zbiorniczek) Ciśnienia sprężania nie zaszkodzi sprawdzić i cewka w niczym tu nie przeszkadza bo i tak odkręcasz wszystkie świece do tej procedury. Opisane przez ciebie usterki pasują mi do standardowej...
Piszesz, że wymieniłeś wszystkie czujniki. Jakie?? Wentylator jest uruchamiany i zatrzymywany przez sam sterownik cytryny na podstawie odczytu temperatury z czujnika wkręconego w głowicę silnika (z zieloną wtyczką). Szybki bieg wentylatora najprościej sprawdzić wypinając ową wtyczkę na pracującym silniku. Pojawi się wtedy sygnalizacja przegrzania na...
któraś z tulei cylindra może być pęknięta i przez nią płyn dostaje się do komory spalania i z tego ten biały dym... Trop dobry , tylko mało prawdopodobne aby płyn był zasysany do cylindra . W cylindrze jest większe ciśnienie podczas sprężania i spalania , niż płynu w chłodnicy i tak ja piszesz , węże robią się twarde , ew, bąblowanie w zbiorniczku...
W korku są zaworki pilnujące ciśnienia, jak jeden go nie upuszcza, to może później wywalać płyn, albo inne głupie rzeczy, jak np jakiś wąż "sam" spadnie, albo się rozerwie. Ten płyn to sam wywala, nie to, że ty odkręcasz korek?
Witam. Problem jest następujący: po przejechaniu od 500m do 1km wskaźnik temp. płynu podnosi się najpierw do połowy, potem do końca, aż w końcu brakuje mu miejsca na wychylenie się, po kilkuset metrach opada i znajduje się trochę ponad połową, żeby po następnych przejechanych kilkuset metrach wychylić się z powrotem do końca skali lub miejsca do wychylenia....
Jesli na zakręconym korku zacznie wywalać płyn to można się martwić, pod warunkiem że korek jest sprawny i poziom płynu jest prawidłowy Dodano po 1 Tak nie powinno wywalać
A układ chłodzenia zachowuje się normalnie? Czyli nie wywala płynu lub go dolewasz co jakiś czas. Poza tym zamiast rwać turbinę to wzrokowo pozwolił bym sobie sprawdzić układ dolotowy wypatrując nieszczelności.
Guzik, to jest bardzo odporne na odpowietrzanie i trochę z tym jest zabawy. 1. Podjedź tak żeby przód był wyżej niż tył, zgaś silnik, włącz zapłon ale silnik niech nie pracuje. 2. Uruchom ogrzewanie. Nie wiem jak w E36 ale w E46 jak ogrzewanie nie działa to i nagrzewnica jest zamknięta (odcięta od obiegu). Przypuszczalnie tam też masz elektrozawory....
Witam. Mam pytanko. Posiadam Kia carnival 2003r zaczęło wbijać płyn że zbiornika wyrównawczego. Odkamienilem termostat i korek i wyczyscilem obudowę termostatu z kamienia. Z powrotem poskladalem zalalem płynem. Odpaliłem silnik żeby odpowietrzyc układ tak po 3 min pracy auta zaczęło wbijać płyn do góry czy tak powinno być czy powinno bombelkowac i pynu...
Sprawdź chłodnicę spalin [img]https://a.allegroimg.com/s1024/0c3a... Tam najczęściej puszczają jakieś uszczelnienia albo zwyczajnie gnije, koroduje, powodując przedostawanie spalin do układu chłodzenia a płynu w wydech (i ubywanie go) dając objawy jak u ciebie. U ciebie akurat wywala płyn zbiorniczkiem ale nieraz płyn...
Wentylator chodzi?
może zastanów się czemu po osiągnięciu 100 stopni wentylator się nie włączył dopisz jeszcze jakie audi jaki silnik i rok czy gotuje się też podczas jazdy?
Jeżeli nie ubywa płynu i nie jest brudny to na pewno uszczelka jest dobra :) gdyby była padnięta uszczelka płynu by co raz brakowało..i byłby brudny po prostu odkręć zbiorniczek wyrównawczy..zagrzej silnik i pozwól żeby płyn się unormalizował..może go wywalać ale gdy przestanie poczekaj kilka minut..zakręć..poczekaj aż ostygnie silnik..przejedź się...
Pierwsze mycie i pierwsza próba na warsztacie i masa piany. Jakich środków używasz? Płynu do mycia ręcznego? Dopiero za trzecim zapuszczeniem programu piany nie było, została stłumiona. Z normalnymi środkami do mycia. Żadnego środka nie używam bo była puszczona 2 razy na pusto... Przeprowadzone testy na warsztacie nie wykazywały odchyłek od normy....
JJednak jeżeli świeciła się kontrolka za wysokiej temperatury silnika to miał 120 stopni i nie wróżę usterki termostatu jako jedynej przyczyny wywalania płynu. Nie przesadzaj. Jednorazowe podniesienie temperatury raczej od razu uszczelki nie uszkadza. Więcej - efekt może wyjść dopiero za jakiś czas.
czyli dac go do gorącej wody i co ? patrzec czy sie otworzy duzy obieg ? czy dac go do zimnej wody ? a po co termometr ?
Czy rozwiałeś problem ? Mam taka sama sytuacje auto jezdzi normalnie i co jakis czas wywala płyn około litra .
Witam, To jedna z ostatnich wizyt kolegi (at)MSWOLA. Bylo to bardzo zastanawiajace jak chcial bronic swoich poczynan komercyjnych na tym forum. Jego "fachowa wiedza" doprowadzic moze do nieprzyjemnych doswiadczen. Ktore przede wszystkim jemu mozna by bylo zyczyc:!::!::!: I skończyło sie rumakowanie :D A teraz kilka wyjaśnień spornych kwestii. 2_lelek...
A czy jest możliwość, że uszkodził to mechanik, który wymieniał olej i filtry? Ile może kosztować naprawa? Witaj Nie ma możliwości aby to uszkodzenie miało coś wspólnego z wymianą filtrów i oleju . Często przy tej usterce , jeżeli jest duży przedmuch , przy uruchamianiu po długich postojach , jest ciężko odpalić auto , wygląda to tak jakby jeden z...
Mam pytanie, czy dalej wywala płyn? , czy tylko nie osiąga 90 stopni?
Musiałbyś zmierzyć ciśnienie przy jakim zaczyna wywalać płyn. Jeśli silnik się nie przegrzewa to może wadliwy jest zawór ciśnieniowy w zbiorniczku albo jednak sprężarka pompuje. Przy wadach w głowicy, albo w termostacie, zwykle występują gwałtowne skoki temperatury. Możesz zasymulować jakąś końcówką na zbiorniku powietrza niewielki ubytek, tak by sprężarka...
Muszę wszystko sprawdzić - jutro . Nadmienię tylko, że problemy zaczęły się po około miesiącu od wymiany rozrządu(z pompa). Temperatura jest ok.
plyn wrze i to konkretnie, slychac , widac i czuc, zniornik wyrownawczy nie da sie dotknac, po odkreceniu korka wywala plyn
Wszystko to oznacza, że masz korek zbiorniczka wyrównawczego do wymiany.
Witam. Mam taki problem z moim samochodem. Dziś próbowałem odpowietrzyć układ chłodzenia bo klimatyzacja raz grzała a raz nie. Dokładniej mówiąc to zapaliłem samochód wiało zimne powietrze a po przejechaniu np. 5km, zgaszeniu i ponownym zapaleniu samochodu, grzało normalnie. Zabrałem się za odpowietrzanie i odkręciłem korek zbiornika wyrównawczego i...
Termostat nie puszcza.
I chyba znalazłem problem :/ po wymianie termostatu z dobrego na dobry dzis sprawdze jeszcze pompe wody, bo prawdipodobnie ona winna, bo jest brak obiegu. Za termostatem robi sie z 10cm cieple a dalej jest zimny przewod , w srodku ogrzewanie jest bardzo gorace ,,topi tapicerke,, a chlodnica zimna
Po rozgrzaniu silnika wywala płyn korkiem a po wystygnięciu znika ze zbiorniczka, poza tym notoryczne zapowietrzanie się układu
Witam. Posiadam Volvo V40 2014 r. 2.0 D 190 KM. Mam taką przypadłość przed wymianą i po wymianie uszczelki pod głowicą, ten sam problem, czyli wywala płyn ze zbiorniczka. Nie gotuje się, ogrzewanie. Jakieś podpowiedzi? Pozdrawiam.
https://youtube.com/shorts/EzTghzKfwWg?s... Czy ta sytuacja jest normalna? Auto odpalone odpowietrznik 1 2 odkręcony płynu brak... Dlatego jak jeżdżę teraz to jak dostaje temperatury to wywala płyn bo się rozpręża a nie ma obiegu bo skoro tam płyn nie leci to chyba dalej też nie idzie nie jak odpowietrznik jest przed termostatem...
wywalanie fortnite wywalanie różnicówki wywalanie korków
lodówki bosch opinie reset pampersa peugeot nierówno
ariston ustawienie temperatury siłownik zaworu trójdrogowego
Schemat zasilania dla Blaupunkt Porto 32 Status serwisu telewizja-ipt.net - niedostępność