Witam. Mam w swoim polonezie zrobiony wyłącznik pompy paliwowej. Prosta sprawa. Musisz znaleźć przewody zasilające, które idą do pompy paliwowej i założyć sobie wyłącznik. Ja sobie zrobiłem na kablu, który dociągnąłem sobie pod kierownicę i tam sobie wyłączam pompę przy jeździe na gazie.
czyżby jakiś wyłącznik pompy paliwowej ?? :-) Nie rób na bramkach a jeśli już to zrób na CD4093 bo mają przeżutnik szmitta co troche załagodzi ci drgania zestyków Pozdrawiam
Pewnie wtryskiwacze zapieczone mają końcówki jest na nich nagar dzieje się wtedy tak gdy jeździ się tylko na gazie .A prawidłowo powinno się odpalać na benzynie i kończyć jazdę na benzynie dodatkowo najlepiej mieć co najmniej pół zbiornika benzyny aby pompa paliwa miała chłodzenie lub dodatkowy wyłącznik pompy paliwowej znajdującej się w zbiorniku paliwa...
Mam pytanko, gdyz niedawno wymienilem pompe paliwowa na nowa. Stara ulegla spaleniu :), gdyz podczas jazdy na gazie pracowala przy minimalnie zapelnionym zbiorniku i sie spalila wlasnie. Niewazne. Aktualnie chce zrobic wylacznik pompy paliwowej. Kto mi pomoze gdzie sie wpiac z przyciskiem?!
No, no i wszystko, pod te dwa podpinasz cewkę przekaźnika, tniesz kabel zasilający pompę i na styki 30 i 87a. O błedy się nie martw, sterownik tego nie wykryje, zresztą i tak już masz jakieś w związku z mieszanką paliwowo-powietrzną
A wyłącznik wstrząsowy sprawdziłeś?
Nie moge uruchomic silnika,samochod po wypadku,rozrusznik kreci brak zasilania pompy paliwowej. Czy tym samochodzie wystepuje wylacznik bezpieczenstwa odcinajacy pompe paliwowa, jesli tak to gdzie go szukac.
Witam !! Zainstalowałem w samochodzie kompresor, składa się on z pompki i wyłącznika ciśnieniowego. Niestety nie było wyłącznika na 12v i kupiłem zwykły na 220V. Działa on w taki sposób że powyżej ciśnienia 6bar rozłącza obwód, wiec stwierdziłem ze na 12v też z nim nie będzie problemów. Jednak gdy ciśnienie spadnie poniżej 4bar pompka znowu się włącza......
No właśnie tak czytam to forum i muszę zadać pytanie- jak najlepiej zrobić to odcięcie zapłonu i pompy paliwa? Czy do tego celu używacie jakichś zakupionych urządzeń? widziałem właśnie różne takie cuda na allegro, czy zrobić to po prostu: dwa kabelki, jakiś wyłącznik, schować to konkretnie i po wszystkim ??? proszę o radę ???
Witam mam następujący problem. Poszukuje wyłącznik czasowy na 12v do samochodu. Mam samochód na gaz i po przełączeniu na gaz pompka i tak pracuje. Niestety po jakimś czasie uzytkowania zaczyna wydawać nieprzyjemne dźwięki. Moja koncepcja wygląda następująco: 1) włączam silnik po osiągnięciu pewnych obrotów włącza mi się gaz ale pompka działa 2) po pewnym...
Witam... Chciałbym zrobić odcięcie pompy paliwa na zwykły włącznik włącz/wyłącz... Czyli chciałbym przeciąc kabel zasilania pompy w wstawić tam przełącznik.W związku z tym, że chcę zastosować stosunkowo mały włącznik, żeby mi się nie spalił muszę zastosować przekaźnik... No i jest taka sprawa... Jak mam ten przekaźnik podłączyć do tego układu??? Bo...
Witam. Od pewnego czasu gnębi mnie pewien problem. Mam Poloneza z wielopunktem i zastanawiam sie po co tak naprawde chodzi pompa paliwa podczas jazy na gazie? Tyle sie słyszy żeby nie jeździć przy niskim stanie benzyny w zbiorniku bo grozi to zatarciem pompy. Domyslam sie że wiekszośc ludzi tak jak ja ma tego paliwa tylko tyle zeby odpalic samochód....
Witam. Poszukuję wyłącznika (urządzenia), który by automatycznie po zapełnieniu się zbiornika wodą odciął dopływ prądu do pompy (na zasadzie włącz wyłącz jak zwykły wyłącznik). To urządzenie musiałoby działać w ciemności, i nie może działać na zasadzie pływaka z kontaktronem (to rozwiązanie nie sprawdziło się, pływak czasami się zawieszał i nastąpiło...
Witam Potrzebuję pomocy w stworzeniu układu, który będzie wyłączał pompę przy dwóch ciśnieniach. Pompa będzie służyła do nawadniania. Chodzi o to że, gdy ktoś na polu np. przetnie wąż i ciśnienie w systemie spadnie poniżej 2atm żeby pompa się wyłączyła. Podobnie gdy zakręcę zawór i ciśnienie przekroczy 10 atm, żeby pompa się wyłączyła, ale z możliwością...
Jak zrobić mają dwa przekaźniki od central zamka i włącznik taki ktory daje tylko impuls odciecie doplywu paliwa (chodzi mi o nie danie pradu do pompy)?? Przekaźniki są upakowane w jednej obudowie. Idzie do nich wspólny + i dwie masy. Każdy przekaźnik ma 3 styki (kable siłowe). Oznacza to, że przy dwoch obwodach trzeba dac wspolny + albo wspolny -....
witam ktoś m oze wie jak podłaczyc to w aucie zeby pompka sie wylaczala z chwila przelaczenia na lpg ???? za wszystkie podpowiedzi bardzo dziekuje.
Witam, Potrzebuję na wczoraj jak zrobić (ew. kto może zrobić w krótkim czasie) włącznik impulsowy, ew gdzie kupić gotowy, tak aby spełniał następujące warunki: 1. Zasilanie 12v 2. Podanie impulsa masowego o czasie najkrótszym ok. 2ms (mogą być dłuższe do 20ms - impuls z wtryskiwacza gazowego), ma powodować załączenie przekaźnika na stałe, niezależnie...
Witam Otoz nie jestem specem od elektroniki i sie zbytnio na tym nie znam. Ale wpadlem no pomysl zeby zamontowac sobie do autka odciecie zaplonu i odciecie pompy paliwa. Tylko nie chodzi mi o to zeby zamontowac wylacznik i po sprawie. Chcialbym zeby samochod odpalal normalnie, czyli po wlaczeniu zaplonu slychac jak chodzi pompka paliwowa ktora podaje...
Moj problem polega na tym ze przekaznik, który odcina pompe paliwa pobiera zbyt wiele energii ok 150 mA. Alarm gdy sie uzbraja podaje minus na przekaznik i go załacza. Chcialbym uklad taki sam ale nie zeby przekaznik był załaczony na stałe gdy jest alarm właczony tylko gdy jest wyłaczony zeby sie załaczał przekaznik. Moim zdaniem odwrotne dzialanie...
Witam chce zrobić w moim Punto 2 odciącie pompy paliwa i mam do was takie pytanie czy moge podpiąć wyłącznik bezpośrednio pod kabel zasilania pompy czy musi on być puszczony przez przekaźnik?z góry dzięki za odp
Witam. Wyłącznik jak jest wciśnięty to łączy obwód pompy paliwowej.Wyłącznik powinien być na dole lewego słupka .Możesz sprawdzić i go nacisnąć,potem sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa.
Ło Matko Bosko. Brakuje jeszcze opraw halogenowych w podsufitce ,które wypalają dziury i wyłącznika od pralki Frani do kompletu.
Czy zwykly wylacznik na przewodzie zasilania pompy paliwowej w dieslu moze zostac wykorzystany? Jesli tak to jaki wylacznik musi byc zastosowany bo nie wiem ile pradu moze pobierac pompa paliwa. Samochod to honda accord 2005
Nie robiłbym tego. Kłopoty mogą pojawić się jak będzie potrzeba pracy na benzynie. Paliwo powinno przepływać przez instalację paliwową. Jedyną radą jest utrzymywanie pewnej ilości paliwa w zbiorniku.
W którym miejscu podłączyć elektrozawór w dieslu?Za pompą czy przed?Wystarczy podłączyć ten zawór do napięcia i zastosować włącznik?Nie trzeba stosować jakichś układów elektronicznych?Czy nie lepiej by było zamontować wyłącznik na pompie paliwowej?
w tym samochodzie świece grzeją do osiągnięcia przez silnik temperatury 60 stopni i grzeją na przemian tak jak zwróciłeś uwagę na dwa przekaźniki. Jeszce jedno, jeśli dodasz gazu to powinny się wyłaczyć, ma taki wyłącznik na pompie paliwowej.
Witam Układ paliwowy jest kopią oryginału na cześciach od palnika. Oczywiście drążek paliwowy jest zabezpieczony zaworem elektromagnetycznym. Jest nawet mała poduszka powietrzna do tłumienia wahań . Zasilanie / pompa/ alternatywnie nadcisnienie w beczce, lub oryginalna pompa mimośrodowa z naczyniem wyrównawczym i wyłącznikiem ciśnieniowym.Próby niebawem.
to mogą być różne rzeczy, a bezpieczniki nie palą się bez powodu. rozumiem że auto nie pali.może to być jakiś alarm, immo, ukryty wyłącznik itp. powiedz czy inne urządzenia mają zasilanie i jak długo masz auto
E 44 przyczyna: przegrzanie, powodem mogą być: - zablokowane kanały rozprowadzające ogrzane powietrze - błąd elektryczny (przerwa w obwodzie pompy paliwowej) - uszkodzony wyłącznik przegrzania sposób usunięcia: sprawdzić drożność kanałów powietrznych, skontrolować przewód elektryczny zasilający pompę paliwową, skontrolować wyłącznik przegrzania ewentualnie...
Pewnie chodzi o pompkę membranową: https://obrazki.elektroda.pl/9848687900_... Powinien być zasilany przez moduł sterowany zapłonem (impulsami zapłonowymi cewki WN lub modułem zapłonowym). To sprawia dużo kłopotu w przypadku kiedy zabraknie paliwa, ja w CBR dorobiłem switch który działał jak "primer". Przy bezpośrednim podaniu zasilania...
To też jest normalne, chociaż niektórzy robią wyłącznik pompy, żeby ją oszczędzać, ale jak paliwo jest w zbiorniku, to nic jej się nie dzieje. Krótko: tak ma być. I nie jeździć na oparach.
Koledzy rozwiązałem mój problem ,żaden elektryk nie dał rady.a powodem mojego problemu był wyłącznik awaryjny pod siedzeniem kierowcy.po dwóch tygodniach przestała działać pompa paliwowa wyłącznik odciął masę i problem rozwiązany.
Zeby zlokalizować miejsce gdzie przedostaje się zasilanie ciągłe na obwody "po stacyjce" zacznij od wyjęcia tych bezpieczników które mają zasilanie siągłe i obserwuj czy kontrolki zgasną. Winny może być przerywacz kierunkowskazów-awaryjnych, radio, zegar i inne urządzenia mające zasilanie ciągłe i po stacyjce. Jak to nie pomoże to rozepnij kostke wyłącznika...
sprawdź wyłącznik bezwładnościowy. Pin nr. 1 odpowiada za pompę paliwa. Po przekręceniu kluczyka powinno być tam 12V. Ale pamiętaj że masz odwrotnie ponumerowane piny. Patrz edit mój wcześniejszy komentarz. Sprawdź bezpiecznik pompy paliwowej. Tutaj jak sprawdzić to ustrojstwo: http://obrazki.elektroda.pl/8320083700_1... Że tak jeszcze...
sprawdzałeś wylacznik inercyjny . po uderzeniu odcina prąd na pompie paliwowej
Jeżeli odpalasz cieniasa na gazie to kontrolka wtrysku powinna się palić.Dlaczego? Ano dlatego że jak silnik pracuje na gazie to przecież nie pracuje wtryskiwacz.Jeżeli odpalasz furkę na benzynie i jedziesz na benzynie kontrolka wtrysku nie świeci.W czasie jazdy na gazie powinieneś mieć zamontowany wyłącznik pracy pompy paliwowej aby pompa nie pracowała...
1 Sprawdz wylacznik uderzeniowy w komorze silnika czy nie jest wybity bo to on odcina pompe paliwa. 2 Sprawdz czy dochodzi prad do pompy paliwa przy podlaczonej pompie powinno byc 12 V przez ok 2s od wlaczenia zaplonu. 3 Sprawdz jeszcze dokrecenie i czystosc przewodu masowego pod prawa tylna lampa. Pozdrawiam.
W roczniku 2005 będziesz miał pompę wysokiego ciśnienia z wbudowaną pompą zasilającą. Elektryczna pompka paliwa była w pierwszych rocznikach silników HDI (z komputerem BOSCH). Zazwyczaj problemem są nieszczelności w przewodach paliwowych, filtrze paliwa itp. Jeśli OBD nie łączy się z ECU to możesz mieć problem z zasilaniem ECU (BSI, BSM). Sprawdź jeszcze...
To faktycznie jest dosc proste ! Bedziesz do tego potzrebowal zwyklego przekaznika 12 V dwupozycyjnego czyli jezeli niema napiecia na sterowaniu to 30 jest zwarty z 87 ,ma kolor czerwony z tego co pamietam , jeden jego styk cewki (sterowania) podlacz do masy , drugi podlacz w miejsce gdzie znajduje sie + elektrozaworu gazu , np ten ktory jest przy reduktorze...
pomysłów jest wiele począwszy od przecięcia lini pompy paliwowej,czujnika wału(czasem w zależności od rocznika może pojawić sie błąd na desce)zasilania cewki WN, lini sygnałowej tej cewki,zasilania wtryskiwaczy(jesli nie posiada auto LPG)...itp....
Witam ! Poszukaj przewodu zasilającego pompę paliwową o ile jest to auto z silnikiem benzynowym (najgrubszy przewód idący do kołnierza w zbiorniku +12V pojawia się na chwilę po przekręceniu stacyjki i ginie lub dopiero po rozruszniku). Potem poszukaj tego przewodu w lewym progu, zrób ciap, włóż przekaźnik 30-40 A i po zabawie.
Może przedstawię moje doświadczenie. Miałem volvo V40 1.8 z instalacją Landi Renzo sekwencyjnym wtryskiem sterowaną przez OBD. Jako że jeździłem często na prawie pustym baku PB, czego nie powinno się robić ale tak to już jest, postanowiłem zainstalować układ wyłączający pompę PB po przejściu na LPG. Rozwiązałem to prostym wyłącznikiem z opóźnieniem...
czesc, polonez 1400 silnik rover - pytanie: czy jest i gdzie jest wylacznik pompy paliwa a raczej wlacznik. nie dzala pompa paliwowa zasilajaca wtryski, chcialem najpierw sprawdzic zabezpieczenie. przebywam poza granica, i ciezko tu o jakis serwis daewoo. dzieki + pozdrowienia pater rafal
Wyłącznik wstrząsowy?
W komorze silnika po lewej stronie jest przekaznik pompy - do sprawdzenia /mogą być podpalone styki/ , tak samo do sprawdzenie wyłącznik bezwładnościowy - na dole słupka dzwiowego kierowcy.
Witam. Zanim rozpoczniesz poszukiwania usterki sprawdź czy ktoś nie zainstalował wyłącznika na zasilaniu pompy paliwa.Sprawdź zabezpieczenie pompy paliwowej. Pozdrawiam.
zatankowałem auto do pełna dojechałem do domu wyłączyłem silnik. Po 30 minutach chciałem zapalić i nic z tego. Nie włancza mi się pompa paliwowa. co robić? bezpieczniki dobre nie wiem gdzie znajduje się przekaźnik w tym modelu wyłącznik wstrząsowy ok.
witam Mam pytanie o możliwość odcięcia zapłonu lub rozrusznika w corsie D. Słyszałem, że odcięcie zapłonu powoduje wyświetlenie awarii. Czy to prawda ? To nie ma być alarm tylko ukryty wyłącznik. Dziękuję za wszelką pomoc. Proponuję odcinanie pompy paliwowej.
i czy wogóle jest taki przycisk w Matizie? Jest przygotowana instalacja elektryczna , wyłącznika bezwładnościowego nie ma
Usterka znaleziona przekaźnik pompy znajduje się w tunelu środkowym pod radiem ktoś zrobił ukryty wyłącznik pompy,a właściciel wcale o tym nie wiedział pewnie poprzednik coś grzebał.temat zamykam.
wyłącznik wstrząsowy wbity?
chcialbym odciac zaplon albo podlaczyc jakis wylacznik pod jakis uklad np pompa paliwowa lub cewka zaplonowa, tak aby ford orion 1,8 nie odjechal mi z pod domu, jezeli ktos wie gdzie mozna podlaczyc jakis wylacznik i wie jak to zrobic prosze o pomoc z gory dzieki
Witam.Proponuję sprawdzić wyłącznik uderzeniowy pompy paliwa. Czy jest iskra
Tak bezpieczniki sprawdziłem wyłącznik też.
Mam problem mam zalozony gas i przy jezdzie na nim pompa paliwowa caly czas pracuje (spalilem w ten sposob juz 2 ) chce zalozyc albo wylacznik albo przekaznik do niej. Chcialbym sie dowiedziec gdzie jest bezpiecznik od pompy paliwowej ? abo gdzie pod maska sa przewody od niej lub w srodku ? Pkt 11 regulaminu. Proszę poprawić. goldwinger
Albo wyłącznik inercyjny (przed słupkiem B, po stronie kierowcy), albo przekaźnik podwójny (pod maską na ścianie grodziowej).
są dwa przekazniki tak jak GOŚĆ pisze ja mam takie same ADAM700 mam ten sam problem co ty ale też nie mogę znalezść tego wstrząsowego Witam. W tych autach nie ma wstrząsowego wyłącznika , a przekaźnik od pompy paliwowej jest na 100% w tym miejscu co koledzy pisali . Do autora postu czy to auto po kupnie paliło na PB :?: Bezpiecznik od pompy paliwa...
Sterownik silnika załącza pompę paliwa poprzez przekaźnik i bezpiecznik. Wyłącznik wstrząsowy który odcina masę na pompę nie jest wybity?
Witam serdecznie.Potrzebuje schemat czasowego WŁĄCZNIKA przekaźnika takiego , który po podaniu napięcia na układ przekaźnik włączy się po około 15 sek. Chcę go zastosować do odłączenia pompy paliwowej w czasie jazdy na LPG - instalacja KOLTEC.
Wpierw sprawdzić wyłącznik wstrząsowy, jest wprost pod fotelem kierowcy.
Witam. możesz przerwać obwód pompy paliwa albo zasilania modułu zapłonowego. Ja mam tak zrobione w CC, tylko że u mnie pompa jest mechaniczna więc jest wstawiony zawór elektromagnetyczny na przewód paliwowy. Wszstko załączane z ukrytego włącznika dopiero po załączeniu stacyjki.
Po stłuczce samochód nie chce palić na benzynie a tylko na gazie. Do pompy paliwowej nie dochodzi napięcie. Podejrzewam, że to wyłącznik uderzeniowy. Gdzie on się znajduje i jak wygląda?
Witam, wyglada na to ze nie ma w tym samochodzie tego wyłącznika . Cały czas jest problem z układem paliwowym tj , miga kontrolka poziomu paliwa w baku , a sygnał ze sterownika na przekaźnik pompy paliwa co jakiś czas wychodzi ale wychodzi z niego około 8v
iveco pompa paliwowy zaworek pompa paliwowy pompa paliwowy schemat
przez zdalny pulpit rezystor opornik wentylator cancheck blaupunkt
krups ea8240 samsung le32b350 zasilacz
Kolejność luzowania czopów wału korbowego Honda L15, K20, J35, VW 1.6D – procedura serwisowa Parkside PWS 115 C3 Angle Grinder IC Identification: U2008B Soft-Start Chip or No IC?