wzmacniacz visonik

Znaleziono około 23 wyników dla: wzmacniacz visonik
  • Poszukuje schematu wzmacniacza Visonik 8003

    Witam Poszukuje schematu wzmacniacza Visonik 8003 jest produkcji niemieckiej na wyjściu ma coś koło 2x100W w RMS. Ktoś może posiada taki schemat lub podobnego modelu tej firmy. Prosiłbym o przesłanie na maila master9(at)op.pl z góry dziękuje.

    Schematu/instrukcji/artykułu   15 Mar 2005 13:00 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1154
  • Wzmacniacz VISONIK 5003

    Poszukuje shematu VISONIK 5003 lub informacji o typie koncowki mocy STK... POZDRAWIAM.

    Schematu/instrukcji/artykułu   26 Mar 2006 17:28 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1169
  • Wzmacniacz Visonik 8003 jakie tranzystory

    Witam Jestem nowy i poszukuje schematu do wzmacniacza visonik8003 nabylem go niedawno i postanowilem zajrzec okazalo sie ze koncowki i pare opornikow polecialo to nie bylbyproblem gdyby ktos juz w nim nie grzebal i wlutowywal co popadnie wzmacniacz znalazlem na zlomowisku i postanowiłem go naprawic...

    Początkujący Naprawy   07 Maj 2017 12:48 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 360
  • WS442 - Visonik 8603 - do ilu można podgłośnić?

    Witam! Kupiłem sobie WZMACNIACZ Visonik 8603 - wersja exportowa WS'ki 442 - do tego kolumny ZGP 35-8-685. I teraz mam pytanko: ile mogę dać na WZMACNIACZU żeby go nie spalić? Co dziwne, nawet jak jest dosyć cicho to kreski dochodzą do czerwonego punktu (35W) - jak dam trochę głośniej to już...

    RTV Użytkowy   22 Wrz 2012 10:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 951
  • Visonik 4003

    Cześć Potrzebuje wszelkie info o wzmacniaczu VISONIK 4003 schematy, instrukcje i jakiekolwiek informacje na temat tego sprzętu zdjęcia też bym potrzebowal jak by u kogoś zalegay :) Dzięki za pomoc

    Audio Serwis   15 Lip 2005 17:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1417
  • Visonik VSA 1000 potrzebny schemat

    Witam! Kupiłem uszkodzony wzmacniacz Visonik vsa 1000 i potrzebuję do niego schemat elektryczny gdyż bez tego ani rusz nie połapię się tam.Więc jeśli ktos takowy posiada bardzo proszę o odpowiedź Z góry dziękuję Michał

    Audio Szukam   05 Lis 2011 20:20 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1082
  • Visonik Verstarker 4003 przepalający się bezpiecznik

    Witajcie jestem początkującym i to moje hobby więc proszę o wyrozumiałość i nie pisanie oddaj do serwisu. Mam wzmacniacz Visonik Verstarker 4003 wymieniłem już kilka części są one zaznaczone na zielono w obrazku mianowicie tranzystory które wymieniłem to zamienniki d716 zamiana na BD245C 2X B686-...

    Audio Początkujący   22 Lut 2015 16:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 954
  • VISONIK VSA 1000 nie działa selektor

    Witam. Dostałem w spadku fajny amplifier. VISONIK VSA 1000 niestety nie działa selektor. Wzmacniacz gra poprawnie tylko w pozycji AUX. Po przełączeniu na Tuner słychać dźwięk ale jak by masy nie było. Sprawdziłem ścieżki i niby jest ok. Nie mogę namierzyć nigdzie schematów tego sprzętu. A przydały by...

    Początkujący Naprawy   02 Lip 2017 17:46 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 363
  • VISONIK 8503 - Diora WS-432 albo 442 Phono wejscie ma proble

    Witam, posiadam 2 sztuki tego wzmacniacza w exportowej wersji, ale jeden z nich ma problem. po podlaczeniu gramofonu sygnal jest bardzo cichy i troche znieksztalcony, pozostale wejscie funkcjonuja prawidlowo. wyprobowalem 3 rozne gramofony - na jednym 8503 wszystkie dzialaja poprawnie a na drugim 8503...

    Audio Serwis   26 Gru 2007 16:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1983
  • Co powiecie o Visonik Stereo Amplifier 8603 ??

    Witaj. Tak się składa że posiadam ten wzmacniacz. Ma dużą moc i u mnie bez problemu robi zamieszanie z kolumnami 2x 80W. Jakość dzwięku jak najbardziej dobra. Stary dobry sprzęt.

    Audio Nagłośnienie Domowe   01 Sie 2012 13:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1445
  • Visonik Verstarker 4003 Jakie tranzystory dobrać ? d716 i B686

    Witajcie Proszę o pomoc jakie będą pasować zamienniki do tranzystorów przy wzmacniaczu audio Visonik stereo Verstarker 4003 Sprawdziłem te elementy są uszkodzone tranzystory to : - D716 - B686

    Audio Początkujący   31 Sty 2015 15:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1053
  • wzmacniacz duzy rezonans pokrywy.

    I tak zrobilem , jest lepiej,znacznie lepiej , dzieki za rade. Jest to niemiecki wzmk VISONIK 4003 ma okolo 10 lat, czy warto wymienic w nim kondesatory mocy (SONY).

    Audio Serwis   30 Cze 2004 20:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1374
  • Mądrości na temat wzmacniaczy WS i PW

    tak o ws 503 pytam swoja droga.... do SaraniS:ja mam podlaczone jakies badziwne 2x70wat 4 ohm trojdrozne,bass 24cm..poprostu nie podoba mi sie ten dzwiek..firma to VISONIK.,jakies z15 letnie pewnie:P:P.mysle ze marnuje swojego altusa...a marzy mi sie parka ALTUS 140...łaaa POZDRO!

    Audio Serwis   21 Lut 2008 14:55 Odpowiedzi: 223    Wyświetleń: 81592
  • Wzmacniacze STEREO, pochwalcie się swoim sprzętem!

    Obecnie na półce stoi cała seria TECHNICS 808 (preamp,deck,sterownik i 2x koniec mocy w BTL). Zestaw to niezły rarytas i ogromna rzadkość w takiej postaci w Polsce. Każda końcówka pracuje w BTL'u jako kanały L i R. 200W 8R sinus. Do tego w "kącie" wzmacniacz AKAI AM-U5 najwyższy z serii oraz polski ws432...

    Jakie Audio do Domu   19 Lut 2021 13:46 Odpowiedzi: 710    Wyświetleń: 372791
  • Linki wszechaudio, czyli budowa kolumn od podstaw

    Kiedyś w internecie natrafiłem się na fajny zbiór linków odnoszących się do tematyki audio dlatego chce się podzielić tymi linkami tutaj, mam nadzieję, że komuś się przyda to co wstawiam. SERWISY INTERNETOWE (ANGLOJĘZYCZNE) -----------------------...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   30 Sty 2014 11:29 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 70338
  • Polski sprzęt audio do zestawów typu "wieża" szukam zdjęć i informacji

    Od jakiegoś czasu próbuję uporządkować sobie modele polskiego sprzętu audio produkowanego do zestawów typu "wieża". Udało mi się sporo tego już skompletować i uporządkować jednak nie wszystkie wersje udało mi się poprawnie zidentyfikować oraz namierzyć zdjęcia i dane techniczne. Dlatego zwracam się...

    Audio Nagłośnienie Domowe   09 Lip 2015 22:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1821
  • Podłączenie subwoofera aktywnego do reszty głośników

    Mógłbyś sprecyzować jaki sprzęt nadawałby się do współpracy? Znalazłem takich kandydatów w okolicy:

    Początkujący Elektronicy   05 Lis 2018 17:52 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 714
  • Zasilanie końcówki mocy. Nie symetryczne zasilanie.

    Jest problem z orginalna koncowka nie ma szans na odczytanie cyfr z kosci STK........? A wzmacniacz to VISONIK 5003 jakis niemieckiej produkcji.A gdy podlacze koncowke do + i do - to bede mial 70V a moje nowe koncowki tego nie wytrzymaja max 40V.Pozdrawiam

    Audio Serwis   08 Maj 2006 22:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1278
  • Unitra Bruns 4503 na TDA 72xx (przeróbka)

    BRUNS szedl tylko i wylacznie do NRD, na zachod przewaznie jako Visonik, Renkforce albo Crown Wzmacniacze te ciesza sie teraz popularnoscia i osiagaja coraz wyzsze ceny. Osobiscie bym nic nie przerabial. Jesli nie masz pojecia, to nie grzeb - daj do naprawy i ciesz sie jego dzwiekiem.

    Audio Serwis   14 Kwi 2008 23:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3515
  • Jakie kupić kolumny głośnikowe do 300zł?

    Tak myślałem jeszcze nad tymi wzmacniaczami co powiecie o tym? [url=]Technics 7700k [url=]VISONIK VSA 1000 [url=]TECHNICS SU-V4A

    Estrada Co Kupić   07 Maj 2012 16:31 Odpowiedzi: 49    Wyświetleń: 8923
  • Jakie macie sprzęty grające?

    Ostatnio dostalem wzmacniacz diora 2 magnetofony typu deck visonik i uniwersum i cd sony, wszystko na chodzie.

    Jakie Audio do Domu   21 Kwi 2020 21:45 Odpowiedzi: 591    Wyświetleń: 275275
  • infinity hcs 1 filtry w przedwzmacniaczu da sie przestawić?

    ok. Powiem tak nie lubię basu ze skrzyń otwartych, tylko i wyłącznie zamknięta skrzynia wydaje dźwięk który mi się podoba, w przypadku mojego przedwzmacniacza wogóle nie słychać tego niskiego miękkiego basu między 20hza 45hz tylko łubu dubu rodem z festynu muzyki biesiadnej. Głośnik który chcę zastosować...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   28 Mar 2013 16:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2862
  • Cambridge Audio A1 - Który wybrać? V2 czy V3

    Jeśli kupowałeś w ostatnim czasie Cambridge Audio, to mogłeś trafić głównie na modele mk3 oraz A1 v3 bo jest ich najwięcej :) mk3 różni się napisem na przednim panelu "A1 mk3" zamiast po prostu "A1" jeśli kupiłeś wersje v3 to nie przejmuj się, bo zarówno mk3 v3 jak i A1 v3 jest wykonane na układzie LM4766...

    Jakie Audio do Domu   23 Gru 2015 15:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6462