Dziś patrzałem do publikacji,kod 14 znaczy Ignition Amplifier (czyli moduł) Urządzenie sterujące wysyła impulsy zapłonowe w kierunku modułu,ale rozpoznaje sytuację że na złączu IG- nic sie nie dzieje-moduł nie kluczuje zimnego zacisku cewki.Może to byc wina modułu,ulokowanego w ulubiony przez japończyków sposób pod kopułką aparatu,jak i jego zasilania.Może...
Odłącz ten niebieski od kostki ISO, tak żeby sygnał Remote szedł tylko z radia.
Podejrzewam, że wystarczy z impulsów do cewki wysterować tranzystor, który będzie kluczował 12V na tacho i po sprawie. Jak chcesz mieć ładnie, to wstaw sobie tam transoptor, który zapewni ci izolację galwaniczną między układem zapłonowym a licznikiem.
Ale zauważyłem brak reakcji na odłączenie silniczka krokowego. Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic A jakim cudem mają wzrosnąć skoro odłączyłeś zasilanie? Co niby miałoby uchylić przepustnicę? Dodano po 1 Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic Jak już to opaść jeżeliby była wcześniej uchylona. Dodano po 4 Tam są cewki na świecach czy cewka przykręcana...
pytanie z gatunku banalnych gdzie jest umieszczony wzmacniacz zapłonu ? pozdrawiam.
Czujnik halla przeważnie daje zero / masę/ i tym steruje wzmacniacz zapłonu. Wzmacniacz sprawdź , kluczując go masą , na pinie , który jest sterowany z halla.
Zrobiłem Ci jeszcze symulacje zapłonu za dzielnikiem n/10 jest przerzutnik typu D Brakuje tylko wcięcia na zębach wieńca, aby sterownik wiedział gdzie jest zwrot zewnętrzny (gmp). Przeczytaj sobie tego linka tu jest dobrze wyjaśnione jak to działa http://obrazki.elektroda.pl/8780396700_1... Jeśli włączyłbyś teraz obrotomierz do niebieskiej...
chyba ze to wszystko to dobra bajka Pewnie że bajka. Właściwa mapa zapłonu znajduje się w sterowniku silnika, w przypadku wtrysku. A to, to tylko "wzmacniacz" zapłonu.
Witam kod 42 zależnie od rodzaju zapłonu 1. zapłon bezrozdzielaczowy - sygnał serujący wzmacniacza 1 i 4 cylinder - za wysokie napięcie 2. zapłon rozdzielaczowy - obwód pierwotny zapłonu - za wysokie napięcie. Pozdrawiam
Jeśli masz wersję z jedną cewką zapłonową i rozdzielaczem zapłonu to prawdopodobnie uszkodzony jest moduł wzmacniacza zapłonu (na rozdzielaczu zapłonu). Spróbuj podmienić go i sprawdzisz czy to ta usterka.
Bez zapłonu na wzmacniaczu jest prawidłowe napięcie 12V. Po włączeniu zapłonu spada do 3V i wzmacniacz nie działa. Gdzie szukać przyczyny?
- moduł zapłonowy - wzmacniacz zapłonu A co to?
Sprawdz ,czy na pinie 2 wzmacniacza zapłonu masz kluczowanie.
Po drodze z ECM do cewki WN jest jeszcze wzmacniacz zapłonu!
Jaki to problem sprawdzić , na pinie 2 wzmacniacza zapłonu , impulsy sterujące?
Witam Potrzebuję waszej pomocy Do przerobienia mam stary silnik V8 ze stykowym rozdzielaczem zapłonu. Chcę przerobić go na elektroniczny zapłon bezstykowy z wzmacniaczem zapłonu Co do samego wzmacniacza zapłonu (modułu) zastosowałem jeden z prostszych Niestety wyzwalanie iskry w tym module realizowane jest za pomocą prostokątnego sygnału z hallotrona...
dokładnie pękają,wystarczy jeden i problem gotowy,rozetnij zaczynając od wzmacniacza zapłonu.
Tak , cewka jest zintegrowna z modułem / wzmacniaczem zapłonu/. Co do usterek , pozostaje dalej to samo.
Pomiędzy cewką a czujnikiem wału jest jeszcze ECU i moduł (wzmacniacz) zapłonu. Czujnik jak się nie mylę jest przetwornikiem halla i bez oscyla nic nie sprawdzisz. Sprawdź czy kluczując moduł zapłonu masz iskrę z cewki , przewód z ECU pomarańcz, pin nr.1.
Jeżeli masz czujnik położenia wału i rozdzielacz , i jeżeli nic nie znajdziesz , próbuj adaptować układ ze wzmacniaczem zapłonu. Gdzieś na elektrodzie widziałem podobne adaptacje.
:audi.a6c4 rocznik96 .1.8 20v.benzyna. pierwszy i trzeci cylinder nie pali.brak iskry, mimo wymiany świec,przewodow,cewki wzmacniacza zapłonu co może byc przyczyną? z gory dziękuję.
Tak jest , na brak zapłonu wymienia się wiskozę i termostat , sam to wymyśliłeś czy mechanik? Zajmij sie czujnikiem halla w aparacie zapłonowym lub wzmacniaczem zapłonu.
Zacząć trzeba od podłączenia wzmacniacza na stole, przez amperomierz, bez obciążenia i ze zwartym do masy wejściem. Pomiar napięć na wyjściu już podpowie czy dostała przetwornica czy tez któryś koniec mocy.. Zdjęcia na tym etapie najmniej ważne.
Wychodzi na to że ecu ma wewnętrzną awarię, może wzmacniacz zapłonu padnięty?Nie napisałeś który rok ale jeśli model K7M to immo nie ma nic do linii diagnostycznej.
Myślę, że to wyjaśni wątpliwości - jak ten kolega nie zajmuje się radiami samochodowymi, to może o tym nie wiedzieć, więc pokaż mu to oraz instrukcję od radia. http://obrazki.elektroda.net/24_11774902... To oczywiście jest widok wtyczki ISO idącej do radia od strony styków wtyczki (od przodu). Podłączenie "Opel" dotyczy radioodbiorników samochodowych...
Jaki to wzmacniacz? jezeli nie posiada przetwornicy lub specjalnych obwodow wejsciowych to zadne filtry nie pomoga bo przydzwiek wynika z roznicy potencjałow masy miedzy radiem a wzmacniaczem pomoc moze jedynie montaz wzm przy radiu, masa wzmacniacza polaczona z masa radia grubym kablem ( wzmacniacz czy ma separacje mozna sprawdzic miernikiem miedzy...
Sorry za odgrzewanie kotleta, rozwiązałeś kolego problem? U mnie w golfie 4 1.8t AGU mam podobne objawy, kiedyś jak zostawiłem rozgrzane auto, i po jakimś czasie chciałem jechać to potrafił mi tak szarpać, dusić się, nawet gasnąć. Szczególnie pod większym obciążeniem. Teraz problem nasilił się, wystarczy upalna pogoda, chwila postoju na rozgrzanym,...
U mnie przy identycznych objawach okazało się że winny był wzmacniacz zapłonu zwany modułem zapłonowym.To taka kostka Telefunkena albo w nowszych Temic do której idzie sygnał z komputera i steruje to cewką zapłonową.Już ktoś pisał o tym ale przeczytałem cały temat i widzę że jeszcze tego nie próbowałeś.
Witam,ściągnąłem sobie opis vaga i wszystkich testów i bloków pomiarowych,wszystkie testy na sondę wypadły pomyślnie,problem leży gdzie indziej test 028 knock sensor czujnik lub wzmacniacz zapłonu nie przechodzi tego testu,jak i 057 test kompresor Can R-off -idle zawór powietrza przepustnicy gdzie to dokładnie się znajduje najstarsi górale nie wiedza...
Tyrystor wielkiej częstotliwości coś takiego chyba nie istnieje za to tranzystory w.cz. są ogólnie dostępne. Problemem może okazać się napięcie przebicia złącza C-E tranzystora, które oddaje cewka z chwilą wyłączenie. A jeżeli te "wytyczne", których się trzymasz nie są aż tak istotne, to jako stopień przełączający byłbym w stanie podać Ci gotowy wzmacniacz...
Heh miałem podobny problem w tym samym czasie co Ty w swoim faktycznie było strasznie wilgotno (C14NZ). Wymieniłem kable wszystkie czyli od cewki również oraz samą cewkę. Oporność miały po 15k, Dodam, że cewka była przykręcona do nadkola wkrętami a pod nią jest wzmacniacz zapłonu, korozja i cewka nie miała masy. Zaraz dostanie mi się od Błażeja za wygłaszanie...
To właśnie na tych kablach z akumulatora masz stałe +12V, pisząc stałe mam na myśli to że jest niezależne od położenia kluczyka w stacyjce. Obojętnie co nie włączysz czy wyłączysz cały czas masz +12V... Przy kostce z radio też masz niezależne od wszystkiego +12V i te +12V możesz wykorzystać do sterowania ( wejście wzmacniacza opisane jako remote) wzmacniaczem...
Komputer steruje zapłonem. Wzmacniacz i cewka obok siębie na grodzi.
A przewódy: amplifire power i brake line, do czego służy? Do załączania wzmacniacza i do hamulca ręcznego.
no tak... pompa wtryskiwacz jak się należy a iskry nie ma... to jak się ten modył/ wzmacniacz zapłonu naprawia... :> Dodano po 6 no i tak co do czujnika przy aparacie... zasilanie jest a mrugać jak nie mrugał tak nie mruga;/ a nie można tam w jakiś prosty sposób oporności zmierzyć jak to już pisałem wcześniej?
Pomocy. Walczyłem kilka dni temu z passatem 2E, spalona cewka (konkretnie wypalona w niej dziura), spalony palec itp. Pousunięciu uszkodzonych elementów maszyna poszła od strzału, zrobiłem jazdę próbną w zasadzie wszystko OK, przejechałem około 15km i wszystko wzór. Po zgaszeniu pojazdu znowu umarł, tzn. objawy jakby znowu spalił się wzmacniacz zapłonu....
Kurna nie ma przed nr. silnika żadnych liter, numer silnika jest sześciocyfrowy bez żadnych cyfr. to jest Golf z 81r. poj. 1600cm3. miałem kiedyś jedynkę z 83r. z tych ostatnich jedynek i rzeczywiście przed nr. silnika były dwie cyfry, ale w tym nie ma. Zdążyłem się już dowiedzieć że w tym miejscu montowali moduł wzmacniacza zapłonu, a nie jak pisałem...
Pokaż no ten schemat. Bo ja nie mogę znaleźć a opisałeś to tak, że wiesz.... Jak jest to tak jak w mazdach, to w aparacie są łącznie 2 czujniki - jeden jest czujnikiem GMP, drugi czujnikiem fazy (czyli CKP i CMP), sygnały z obydwu muszą iść do sterownika - czyli dwie linie, masa i zasilanie - następne co najmniej 2 linie -(pod warunkiem że halle są...
Mój poprzedni Golf II jak sie nagrzał to gasł ,sprzedałem w takim stanie i kolega który go kupił mówił że wymieniał po kolei wszystko w zapłonie ,świece ,kable i w końcu doszedł do wzmacniacza zapłonu (taka kostka Telefunkena).Ja podejrzewałem właśnie hallotron a okazało sie co innego.Ale to robiło sie tylko jak się nagrzał.Zimny palił dobrze.Obecny...
A co się dzieje z napięciem na przewodzie czerwonym wchodzącym do radia? Bo jeśli jest tam +12V po włączeniu zapłonu i znika po wyjęciu kluczyka, to najlepiej tam podłączyć wzmacniacz antenowy.
A widziałeś go w swoim samochodzie. Coś mi się wydaje, że u ciebie to siedzi w aparacie zapłonowym czujnik optotroniczny, zintegrowany ze wzmacniaczem sygnału. Sterownik silnika koryguje jedynie kąt zapłonu ewentualnie nie przepuszcza impulsu w przypadku blokady immo. Najpierw należy sprawdzić , czy sygnał z czujnika wychodzi.
No więc masz rozdzielacz multec>93. Starsze dużo głośniej siały. Przejrzyj sobie palec rozdzielacza w szczególności jego oporność, zużycie elementów wewnątrz kopułki. Cewka zapłonowa jest na lewym błotniku przykręcona dwoma wkrętami, które korodują i może to się objawiać brakiem uziemienia cewki i wzmacniacza zapłonu pomiędzy cewką i błotnikiem. Osobiście...
Zrób próbę z remote podłączonym do plusa 12V podłączonym do radia i pojawiającym się po włączeniu zapłonu. W ten sposób wzmacniacz powinien włączyć się po włączeniu zapłonu. Jeśli będzie dobrze to usterka jest w radiu.
W tym silniku czyli CG10DE nie ma tradycyjnego czujnika wału, jest zespolony z cewką i wzmacniaczem zapłonu i schowany w aparacie zapłonowym. Skoro twierdzisz że pracuje na gazie, to znaczy że nic mu nie jest, inaczej nie byłoby iskry. Sprawdź czy masz "stały +" na kostkach od wtryskiwaczy bo sterowane są masą ze sterownika silnika. Ew. poleć po kablach...
Taki update: Położyłem nowe przewody zasialania: bezpośrednio od baterii (oczywiście przez bezpiecznnik) 4mm kw do zasilania (ok 4 metrów długości) i 4mm kw do masy (przykręciłem do karoserii) ok 50cm długości. Teraz wzmacniacz włącza się po uruchomieniu zapłonu, ale nie działa jeden kanał (prawy przód) Po wyłączeniu zapłonu wzmacniacz się wyłącza prawidłowo....
W APQ ,sterownik MP 9,0 , sygnał zapłonu nie idzie bezpośrednio ze sterownika / pin nr.24/ , lecz przez wzmacniacz/moduł/ zapłonu dopiero na cewkę WN. Sprawdz lub podstaw moduł. Pompa się odzywa , tz. czujnik halla jest dobry.
U mnie w jednym tweeterze było słychać szumy oraz obroty silnika a po jakimś czasie wogóle przestał grać jeden kanał. Byłem prawie na 100% pewien że to wina kabla sygnałowego a przyczyną okazało się to, że wzmak był przykręcony do blachy. Odkreciłem wkręty i wszystko gra extra, przykręcam wzmacniacz do podłogi i kanal nie gra. Z tego wniosek że nawet...
zakłócenia od auta, zle zamontowana antena (brak tzw. masy) iskrzenia zapłonu lub inne No i radio może też byc mało odporne na zakłócenia- jakie to radio?
Pozostaje podłączyć się za stacyjką - włączysz wzmacniacz wraz z zapłonem. Chyba, że planujesz słuchać też na postoju, to najlepiej dorobić sobie własny włącznik.
Cześć, czy jest ktoś w stanie pomóc? Od dłuższego czasu walczę z potykaniem się silnika na wolnych obrotach, coś jak praca kosiarki ale nie do końca, jak czkawka albo wczesny zespół Touretta :-D Silnik pracuje nagle potyka się i znowu, coś jakby zapłon wypadał.. Ale zrobiłem logi statyczne, mogę wrzucić, podobno bardzo ładne korekty, obroty nie falują,...
Witam, mam problem z autkiem: Jaguar XJS 5.3 V12 1982rok. Samochód normalnie jeździł, wjechał na lawetę, pojechał do lakiernika, zjechał z lawety i stanął w garażu. Po kilku dniach postoju już za nic w świece nie chce odpalić. Przy próbie po dobie postoju próbuje coś zagadać, po czym śmierdzi benzyną, tak jakby świece zalewało. Tak samo w bagażniku...
przez głupotę zjarałem sterownik wtrysku bo przy rozbieraniu z obudowy nie odłączyłem klemy bo tak naprawdę to mi od jakiegoś czasu szwankował wtrysk (brak iskry).Sprawdzałem czujnik hala i wzmacniacz zapłonu pod cewką oraz cewkę niby ok,więc chciałem sprawdzić sterownik a mianowicie wtyczkę.zaiskrzyło sie tylko i po tym już nawet kontrolka od silnika...
Sądząc po objawach to dostajesz na cewkę paczki impulsów. Wskazują na to obrotomierz i przełącznik gazu. Zobacz, jaką masz iskrę na świecy w momencie kręcenia rozrusznikiem. Jak dobrze pamiętam to NZ-ty mają pojedynczą cewkę i rozdzielacz. Zdejmij kabel WN z kopułki, załóż jakąś świece i popatrz co się dzieje z iskrą przy kręceniu rozrusznikiem. Wirtualnie...
https://obrazki.elektroda.pl/3863705600_... S1 przełącznik zapłonu rozrusznika S3 wyłącznik reflektorów W22 przewód antenowy X1 złącze diagnostyczne A5 wskaźniki A88 wzmacniacz 30 Plus akumulatora 15 Przełącznik zapłonu A1 radio A255 komputer sterujący telefonu jeśli wystepuje
Tak sobie teraz myślę. Skoro wcześniej fabryczne radio szło włączyć bez zapłonu a tego nie idzie to może też wzmacniacz subwoofera nie wstaje i dlatego tylko gra średnie tony a wręcz szumi z niego.
Witam, wczoraj zakupiłem subwoofer Magnat BS30 z wzmacniaczem Blaupunkt GTA 400 600W, podłączyłem wszystko poprawnie pod radio, lecz subwoofer po załączeniu zapłonu zaczął sam w losowy sposób "nawalać" basem. Podejrzewałem, że to wzmacniacz, więc podłączyłem sam subwoofer pod inny wzmacniacz i wszystko hulało. Więc moje pytanie brzmi - co jest nie tak...
oj drobna pomylka w liczeniu... pin 7... :)
radio samochodowe z podłączonym wzmacniaczem mogę uruchomić bez zapłonu.. potrzebuję zrobić tak żeby do uruchomienia radia niezbędny był zapłon
Na wstępie powiem, że mam mgliste pojecie o elektronice ale chciałbym zbudować wzmacniacz zapłonu na podstawie schematu Vellman K2543. Problem polega na tym ze schemat który posiadam jest na 12 z (-) na masie. Niestety mój motocykl ma instalacje 6v z (+) na masie. Wykombinowałem, że żeby układ działał na 6v wystarczy zmienić rezystory r5,r6,r7 tak żeby...
Uszkodzony moduł zapłonowy najprawdopodobniej, działa jak generator, nie wzmacniacz.
Masz bardzo dziwne pomysły z tym rozdzielaczem. Halla zostaw spokoju. Mono-Motronic sobie oblicza pożądany kąt wyprzedzania zapłonu a że musi znać położenie wału to ma od tego ten czujnik. W starszych Mono-Jetronic sygnał z halla bezpośrednio szedł na moduł (wzmacniacz) zapłonowy.
Tak, bo oryginalna (olejowa jak i bezolejowa) ma rezystancję 1,7 oma. Ta twoja teraz-0,6 oma. Było by to od biedy, ale musiał byś dorobić wzmacniacz.
To nie pykanie a Junak z przesuniętym zapłonem raczej... ;) A na poważnie - dwie możliwości : 1/ Wzbudzenie wzmacniacza - może to wynikać z np. złego prowadzenia przewodów zasilania i masy, ale i z niestebilnej pracy wynikającej z np. pomyłce w wartości któregoś z elementów. 2/ Uszkodzony element. Który - to już zależy od tego co znajdziesz. Niestety,...
Potrzebowałbym artykułów z Elektroniki Dla Wszystkich dotyczących zapłonów elektronicznych lub wzmacniaczy iskry cos wokół tego tematu. 08/2003 i 09/2003 , 08/2004, 09/2004, 10/2004
Wzmacniacz nie ma wejścia wysokopoziomowego? Co to za zwrotnica za tym wzmacniaczem... Może inaczej, co to za wzmacniacz?
Witam! Radia samochodowe za zwyczaj maja dobre czułości, zastosowanie takiego wzmacniacza, może jeszcze zbierać śmieci elektryczne samochodu, na przykład z zapłonu, co przy starszych modelach i tak bez niego jest uciążliwe. Pozdrawiam
Wszystko jest ok, Tylko na wyłączonym silniku przez wzmacniacz gra mocniej I jest lepszy efekt
Wzmacniacz nie powinien załączać się po włączeniu zapłonu, tylko po włączeniu radia. Sprawdź, czy w przewodzie remote control z radia pojawia się 12V po włączeniu radia.
Witam, po przejrzeniu nastu postów dotyczących mojego problemu nadal nie wiem co jest przyczyną że nie mogę odpalić auta. Auto zgasło mi podczas jazdy i po pół godzinnym postoju odpaliło ale po kilku km znowu zgasło na amen. Zrobiłem test ze świecą i nie było iskry więc kupiłem nową cewkę ale nic to nie dało. Znalazłem tu na forum opis kolegi King Kong...
Masz racje źle to opisałem. Nie ma różnicy czy samochód jest włączony czy wyłączony. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce włącza mi się radio następnie w radiu sam uruchamiam subwoofer poprzez funkcje sub on. Protect zapala się po przekręceniu zapłonu.
W moim Uniaczku całkiem niedawno w ten sposób psuł wizerunek tego autka moduł wzmacniacza umieszczony na aparacie zapłonu. Winowajcą może być również czujnik halla wewnątrz aparatu zapłonowego.
Witam mam problem z car audio mianowicie przy włączeniu zapłonu głośnik zostaje tylko na chwilę wypchnięty i nie dostaję więcej prądu od wzmacniacza i odrazu włącza się czerwona dioda, wzmacniacz to kicx ap1000d a głośnik HEAD SHOT 15 (2+2)
Rozwiązanie typowe dla np. Grundigów, stały plus podtrzymuje pamięć i zasila tuner oraz końcówkę mocy, plus po stacyjce to tylko sterownie "logiką zapłonu", zazwyczaj przez przekaźnik lub tranzystor. Jak masz schemat to go daj... pewnie padło sterowanie odłączaniem zasilania dla wzmacniacza. Po podłączeniu radia do zasilania należy przycisnąć RESET...
Moźna pobrać sygnał z zapłonu i wykonać proste serwo sterowane z wzmacniacza operacyjnego.
Eeee tam. Układ zapłonu - hall, palec+kopułka, cewka ze wzmacniaczem.
Jeżeli radio da się włączyć bez włączonego zapłonu to może.
Jest to fabryczny wzmacniacz z 4 wejściami z radia (podłączyłem pod RCA) i wyjściami na 9 głośników. Głośniki fabryczne, tylko w subwooferze wymieniłem głośnik na bose z audi. Wsadziłem bose, bo jest dwucewkowy jak fabryczny, a poprzedni właściciel wsadził tam jakiegoś chinola. Każde wyjście daje inne częstotliwości na głośnik (jakbym podłączył midbass...
Nie wiem czy to dobry pomysł, ale gdyby zbudować jakiś prosty wzmacniacz. który dawałby określoną ilość hz mógłby działać jako ustawianie zapłonu? a do konfiguracji audacity. np. przyśpieszanie co 1 Hz zwalnianie o 2 Hz, a wzmacniacz zbudowałbym na TDA2030. układ podwójny, znalazłem na elektrodzie, jak sądzicie da radę takie coś uruchomić?
Sprawdź sondę indukcyjną położenia wału ,szczególnie kabel i wtyk! Dodano po 30 System zapłonu silników Volvo B200 oraz B230, aby wygenerować impulsy zapłonu moduł ECU musi bezwarunkowo otrzymać impulsy z sondy indukcyjnej. Jeśli ich nie otrzyma to nie wygeneruje impulsów do modułu wzmacniacza silnik nie zapali. Natomiast jak silnik już ruszył , to...
Ten bezpiecznik jest też (prawdopodobnie) do zasilania wzmacniacza antenowego.
A co ci dało wymienienie fajek? Odszukaj, na którym cylindrze jest niepoprawne spalanie i podmień cewkę. Nawet z tą z innego cylindra. Jeśli zmieni się lokalizacja wypadania zapłonu to odszukałeś wadliwą cewkę. Jeśli zapłon wypada na tym samym cylindrze, to sprawdź moduł zapłonu (wzmacniacz iskry, czy jak go tam zwał) na obudowie filtra powietrza. Zakładam,...
Może masz system audio ze wzmacniaczem, ale i tak obstawiam jakiś zestaw podłączony.
Jeśli się upierasz nad zmianą zapłonu na elektroniczny i jeśli nie jeździsz tylko wokół komina to zastanów się na pełnym zapłonem elektronicznym bo warto, bo takie dołożenie "wzmacniacza" do platynek to w dzisiejszych czasach jest trochę śmieszne. Zmianę zapłonu docenisz od razu po pierwszej przejażdżce. Modyfikacja zazwyczaj jest w pełni odwracalna...
Radioodbiorniki samochodowe jakoś sobie z tym radzą - w samochodzie są zakłócenia z zapłonu silnika, z prądnicy, więc musieli to dopracować.
Czujnik nad kołem wieńcowym rozrusznika,zlicza impulsy i przyrównuje do wzorca.Prosty układ,albo na uP,albo na wzmacniaczach operacyjnych.Pozostaje kwestia mechaniczna oddziaływania na wzrost prędkości.Można to osiągnąć poprzez -regulację kąta wyprzedzenia zapłonu -napełnienia cylindrów mieszanką (lepiej) Sterowanie napełnieniem realizujemy przepustnicą...
jeśli chodzi o przewód z bezpiecznikiem 0,5A to jest albo zasilanie podtrzymania pamięci w radiu albo wej. sygnałowe +12V do automatycznego załączania radia po włączeniu zapłonu...to zależy od modelu-firmy radia, w Peugocie 306 na złączu do radia jest podawane +12V (podawane cały czas) i tzw. "ACC- accesory" czyli +12V po włączeniu zapłonu do automatycznego...
Witam. W samochodzie Volvo V40 2002 rok, nie działają głośniki, podłączone do wzmacniacza. To jest tuba dwu głośnikowa w bagażniku oraz głośniki w przednich drzwiach. Instalacja sprawna, wzmacniacz na kostce ma 12V i po włączeniu zapłonu dostaje 12V. Myślę, że uszkodzony wzmacniacz, zakupuję drugi na znanym portalu aukcyjnym i to samo. Gość który to...
Cześć - nie znalazłem podobnego tematu na forum, więc piszę tutaj. Pacjent to zestaw głośnomówiący Bury cc9048, zamontowany w Corolli E15. Ogólnie działa prawidłowo, natomiast jest problem z zapamiętaniem ustawień. Gdy ustawię go w opcje instalacji numer 2 - czyli rozmowy na wewnętrznym wzmacniaczu, a muzyka na wyjście Line Out podłączone na wzmacniacz...
Witam Problem jest następujący samochód zimny chodzi na jak należy, silnik kręci się do odcięcia w miarę nagrzewania (od ok. 50 st C) zaczyna przerywać (odcinać zapłon) przy ok. 4500 obrotów, gdy osiągnie 90 st C zaczyna szarpać już przy ok. 4100 obrotów i nie idzie przekroczyć tej magicznej cyfry. Jest to uciążliwe przy wyprzedzaniu ;/ Do tej pory...
Wychodzi na to że po włączeniu zapłonu ginie napięcie na wzmacniaczu. Czy wzmacniacz masz podpięty bezpośrednio do akumulatora jak na rysunku czy też gdzieś indziej? Posprawdzaj wszystkie połączenia plusa i masy może gdzieś coś nie łączy.
Witam. Potrzebuje układu możliwie najprostszego który działa jak w nromalnym wzmacniaczu samochodowym. Mamy zasilanie, plus i minus oba są stałe (bez zapłonu) dopiero podajemy +12V sterujący i wzmacniacz się włącza. Potrzebuje tego dosłownie do tego samego celu, wzmacniacz DIY na TDA7375. Bo jakby 24 był włączony to by szybko mi akumulator padł :) PS....
Witam! No to w czas się obudziłeś! To w takim razie może to być spowodowane przejściem wzmacniacza na moc muzyczną, następuje w tedy obcięcie sinusoidy, co objawia się chrapaniem głośnika, może coś z zapłonu się nanosi, trudno powiedzieć tak na odległość. Pozdrawiam
żółty kabel podłączyłem do akumulatora, czarny do karoserii jako uziemienie, niebieski do kabla od anteny w radiu żeby wzbudzał wzmacniacz i kable od głośnika pod + i - od kabli głośnikowych w radiu
Siema, odkąd kupiłem samochód z radiem Pioneera MVH-G210BT przy włączaniu i wyłączaniu radia, i przy odpalaniu silnika radio podaje wyładowanie napięcia na głośniki. Dwa dni temu kupiłem inne radio Kenwooda DDX4025DAB i jest to samo. Dzieje się tak też kiedy na radiu wyłączę źródło dźwięku "Source OFF". Jak podłączę remote wzmacniacza pod +12V ze stacyjki,...
jdubowski, jak się przypatrzysz, to tam jest jeszcze wyjście na przerywacz, oznaczona jako P. I ten 330R to pewnie do wymuszenia prądu oczyszczania na nim. Wejście raczej - też to zauważyłem, zapewne ktoś zaadaptował układ od zapłonu mechanicznego. Dla czujnika Halla z wewnętrznym wzmacniaczem spokojnie można tam dać oporek o rezystancji 1 kilooma...
Zero problemów z uzyskaniem sygnału nadajacego się do określenia liczby obrotów. Kiedyś korzystałem z "przysposobionej" zewnętrznej karty dźwiękowej do testowania takich czujników ,głównie ABS. Półśrodek w sumie,ale działał.Można było wyraźnie zauważyć rozsadzoną przez rdzę koronkę przy kole,albo uszkodzony ząb na czujniku wału.Dwa kanały to już pozwalały...
Polecam powrót na wspomnianą stronę i poczytanie sobie tematu o logice zapłonu albo użycie funkcji SZUKAJ.
Odłącz zasilanie wzmacniacza subwoofera zrób pomiar.
Serwis odczyta kod z numeru karoserii jeśli radio było zamontowane fabrycznie i nie będzie tego wyjmował. Trzeba umieć operować wyjmakami żeby je wyjąć choć na razie nie widzę potrzeby. Owszem, pasują inne radia, czasem może być mały problem z plusami choć ten model jak pamiętam ma standardowo. Szyby jeśli jeszcze masz oryginalne to lepiej zostaw to...
Cześć, mam problem, prawdopodobnie ze wzmacniaczem w Audi A5 2013, nagłośnienie Bang & Olufsen. Po zimie zaczął charczeć subwoofer na tylnej półce. Zauważyłem, że dzieje się to w temperaturach od 15 stopni wzwyż. Nie jest to regularne, po odpaleniu samochodu zazwyczaj jest cisza, natomiast po kilkunastu minutach zaczyna się charczenie. Myśląc, że...
schemat zapłonu zapłonu lampa ustawiania zapłonu zapłonu ariston zapłonu
zasilać lampa solarny daily gniazdo astra czyszczenie przepustnicy
Zamienniki matrycy LTN156AT01: LP156WH4, B156XW02, N156B6 Z jakiego metalu wykonane są nagrzewnice do pieców gazowych?