Wywala bład za niskie ciśnienie i się rozłącza. Sprawdż turbo,węże (czy nie dziurawe) bądź kat zapchany.
ciśnienie doładowania 940-970mBar i więcej nie było masa powietrza biega od 280-370mg w zależności jak się jedzie Jak wszystkie węże od turbo przez IC do silnika całe to się wirnik ukręcił. Jak turbo nie pompuje to ciśnienie CR więcej jak 850 nie pójdzie.
Czujnik map, przepływka, pedał gazu, przepustnica, zawor turbo i węże, grucha turbo - do sprawdzenia intercooler, weze wszystkie pod kątem lewego powietrza do sprawdzenia. Kable to bym sam. Przejrzał po niby co wyjeli je z auta wątpię, Volvo jest trudne do diagnostyki Egr tylko valeo pierburg słowem oryginalne
Podłączyłeś pod komputer? Sprawdziłeś błędy, robiłeś podgląd parametrów?
Sprawdź wężyki od podciśnień turbo. Sprawdź też grube węże od sprężenia do kolektora, czy nic nie spadło, ew pękło. Zobacz, czy intercooler cały. Mi kiedyś spadł taki gruby wąż za turbo i też mocy nie było, ale też silnik chodził głośniej. Słychać było szmery z kolektora ssącego.
węże turbo całe?
Piszesz że ma zbyt niskie ciśnienie doładowania na większych obrotach.Zobacz czy podciśnienie jest w normie(vacum.Podepnij Vacuometr).Podepnij na krótko turbo(daj bezpośrednie stałe podciśnienie na zmienne łopatki(siłownik)Tylko ostrożnie!Wykluczysz uszkodzenie elektrozaworu.I zobacz same łopatki.Jak wspomniałeś czy nie są zapieczone.I oczywiście same...
Oring wymieniony. Nawet dało się go sprytnie wymienić odpinając tylko węże turbo, rurę od termostatu i węże od zbiorniczka płynu chłodniczego. Nie znalazłem nigdzie wymiarów oringa. Zastosowałem 21X3,5. Wszedł bardzo ciasno, ale bez problemów. Stary oring to był już kawałek spękanego plastiku...
W dobrych motoryzacyjnych lub prędzej właśnie w sklepach z częściami do ciężarówek kupisz wzmocnione rury o różnych średnicach, zagięciach, kątach... I łączniki do nich. I kawałki prostych rur metalowych. Często te elastyczne są ładnie kolorowe. Z nich pewnie sobie zmontujesz wymagany łącznik.
czy zaczęło się to wraz ze spadkiem temperatury - sprawdź węże dochodzące do turbo, przeczyść odmę
Węże od turbo robią się twarde po przygazowaniu ?
Witam. I pomógł ten elektrozawór? Mam ten sam problem w Masterze. Turbo nowe, węże nowe, czujnik ciśnienia nowy, a błąd przy powyżej +8stopni na zewnątrz się pojawia
Kolego kopcenia właśnie nie ma węże od turbo sprawdzone zawór AGR też raczej dobry ponieważ masa powietrza jest prawidłowa.
Audi 6 99.r 1.9tdi 110km. Sprawdzone : czujnik ciśnienia,przepływka,egr,zawór n75, podciśnienie ok. Sztanga turbo pracuje bez oporów,gruszka też ok. Wydech ok węże turbo ok. Auto nie ma doładowania notlauf.... błąd 17958 Pod obciążeniem pompuje max 1.4 bar Turbo ok bez luzów suchutkie itp. Brak pomysłów... Proszę o jakieś porady.
Witam. Miałem podobny problem z dymieniem w Lagunie pierwszy to turbina ,drugi to pierścienie i uszczelniacze zaworów. Teraz rada . SPRAWDZ węże pomiędzy turbo a interculerem jeśli znajdziesz większą ilość oleju wszystko jasne. Powiedz ile oleju Ci ubywa i czy wydmuchuje z odmy.
Są olej odporne, w sumie główne ich zastosowanie to układy turbo w zastępstwie ori. Czyli gorące powietrze plus olejek...
Jak by ktoś miał problem jeszcze jak w temacie to już objaśniam : wężyki od vakum lubią pękac , intercooler ma przykręcane kolanka a pod nimi gumowa uszczelka ona się wypala i jest nie szczelność w układzie doładowania , pękające węże od turbo do kolektora . Po naprawieniu nieszczelności turbo działa błędy wykasowane i zafira śmiga jak złoto . Do kasowania...
Bez prawidłowego podciśnienia nie będzie działać gruszka przy turbo, a co za tym idzie turbo. Sprawdzić węże i tyle, pierwsze co od vacum do serwa hamulcowego i resztę cienkich od sterowania.
A sprawdziłeś węże z turbo i intercooler ? aha i oczywiście filtr paliwa tez jest tez sprawdzałeś ?
Na początek sprawdź węże od turbo i chłodnicę powietrza - mogą być uszkodzone lub luźne mocowania węży.
Temat dość długi wiem mi się samemu nie che własnych postów czytać bo są przydługawe, hehe.? No ,nawet za długi ,czytając takie coś trzeba podkręcić mózg. Nie wiem o jakie węże ci chodzi bo jeden pokazujesz wodny a drugi od turbo. Jeszcze raz, jak gruszka zaciągnie do końca, to po dodaniu gazu węże od dolotu mają "puchnąć " i będzie to wyraźnie czuć...
Witam. Wczoraj passat wydał dziwne dźwięki, beda na filmiku, po tym dźwięku który już ustal auto nie ma siły do ok 1800-2 tys obrotów, potem nagle dostaje siły więcej jak nigdy....węże od turbo całe nic się nie odłączyło, żadnych wycieków ...1.9 TDI 99r 370 tys przebiegu https://filmy.elektroda.pl/32_1711700901... Może jakieś dobre rady i pomysły....
Węże sprawdź te gumowe od turbo do silnika. Czy któryś nie jest rozwarstwiony. Ja walczyłem z passatem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Witam. Tak udało się ogarnąć ten temat. U mnie okazało się że zapiekła się geometria. Rozebrałem wyczyściłem i jest super. Wymieniłem też gruszkę turbo na nową teraz ciągnie od 1600obr. Jak odpalisz silnik to gruszka musi geometrię wciągnąć do końca. Sprawdź też węże od turbo może któryś Ci pękł.
Sprawdź węże od turbo do silnika czy gdzieś się nie rozwarstwił i nie blokuje przepływu powietrza.
Pierwszy podejrzany Turbo . Czyli odpięcie węża do turbo i sprawdzenie luzów wirnika i ilości oleju w dolocie można też sprawdzić czy regulacja turbo się na zacięła.
Patrzałeś czy nie masz czasem nieszczelności w układzie dolotu? Intercooler, węże.
zaslep zawór egr moze on jest cały czas otwarty i dlatego nie puchnie wąż od turbo.
Turbo kaput?
Już sam widok oleju w dolocie mówi że dolot nieszczelny , turbina jest uszczelniana ciśnieniem jesli ciśnienie gdzieś spada to od razu puszcza olej , koniecznie sprawdź węże od turbo strona zimna poprzez intercoler aż do silnika , gdzieś masz ewidentną nieszczelność .
A wąż między turbo a IC też zasysa?
Witam, mam problem, Seat Leon 1 1.8T AUQ, po regeneracji założone turbo i jest przeładowanie, pompuje w okolicach 2,4 bara. Zawór DV jak i N75 sprawne, węże są szczelne. Dodam, że turbo regenerowane z powodu luzów na wirniku, jak i przez pęknięcie muszli gorącej strony turbiny. Pytanie, czy pęknięcie nie pojawiło się z powodu przeładowania już wcześniej?
Witam, Pacjent Iveco Daily 2.3 2007r. Problemem jest brak mocy i mrugająca kontrolka EDC. Błąd 194 - Niskie Ciśnienie Turbodoładowania, powyżej maksymalnej wartości progowej, błąd niestały. Po wyłączeniu zapłonu "resecie" wszystko wraca normalnie na trasie da się pojechać na dłużej bez odcięcia mocy w mieście krócej bo co chwilę przechodzi w tryb awaryjny...
Może podepne się pod temat, mam passat B5 1.9 TDI, AJM, parę dni temu pracy silnika towarzyszył pisk, albo nie wiem jak ten dźwięk nazwać , po tym jak dźwięk ucichł passat nie mam mocy wcale lub powyżej 2,5 tys obr dopiero ma.nagly przypływ mocy....byłem dziś na komputerze, miał błąd ciśnienia na turbo, po wykasowaniu, błąd nie wrócił ale mocy dalej...
W najlepszym przypadku masz zapchane odpowietrzenie silnika ,w o najgorszą opcję nawet nie pytaj.Jeśli chodzi o turbo to pościągaj węże powietrzne idące do turbo,zobacz czy dużo w nich oleju,,,pomacaj ,,wirnik pod kątem luzów i oporów.
Szymitsu21,sprawdzałem dziś i nie ma w moim aucie tego cięgna.Zwykle jest ono przy gruszce,ja obejrzałem dokładnie i nic nie znalazłem,a po za tym jak wciskam gaz na postoju to węże od turbo aż rosną więc turbo chodzi-myślę że bardzo dobrze.
załącza ci się tryb awaryjny tzw. "notlauf" do sprawdzenia zawór n75, turbina,węże od turbo,przepływka ja obstawiam n75:D dobry spec od diesli +VAG i będziesz wszystko wiedział
Sterowanie turbiną i turbo odpada. Wymieniona była gruszka przy turbo. Węże dolotowe cale. Uklad paliwowy szczelny. Pozostają wtryski lub zawór ciśniena przy pompie paliwa(chyba)
Hmmm. Brzmi to jakby gdzieś przy turbo zasysał lewego powietrza. Sprawdź węże gumowe od intercoolera do turbiny. Na filmie to tak średnio słychać - możliwe że tak pracuje turbo... Jeśli nie ssie lewego powietrza to lać jeździć obserwować ;)
Jak dobrze pamiętam to zatykal się filterek paliwa na pompie wtryskowej i będzie przymulony silnik, a odnośnie turba sprawdź zawór na kolektorze o którym wspomniałeś oraz egr i czy masz układ szczelny węże intercoler itd .Piszesz że auto moc jaķąś ma czyli turbo coś daje baypas domknięty wirnik cały więc do turba bym się nie czepiał narazie
witam sprawdź kolego węże dolotowe od 'turbiny do kolektora'. mogły się przetrzeć jak miałem przypadek w AFN-e w passacie b5- przetarł się wąż na kolanku i były przedmuchy, turbo pompowało i pompuje do dziś. objawy identyczne
A jak jedziesz to nie słyszysz syczenioa powietrza?Weź przejrzyj dokładnie cały układ dolotowy,złącza,węże,uszczelki.Może jak turbo zaczeło porządnie dmuchać to coś sie rozczelniło..
dym czarny-zachwiana równowaga powietrze-paliwo. Jeśli filtr powietrza jest OK, węże od turbo prawidłowo twardnieją-podaje turbina, nie ma nieszczelności na dolocie powietrza to za duża dawka ropki. Albo ktosik ją przestawił albo LDA(ogranicznik dymienia) nie spełnia swojej roli Pozdro
Zacząłbym od sprawdzenia szczelności dolotu od turbo do kolektora ssącego. Węże, intercooler itp.
Stuki pojawiają się przy rosnącym ciśnieniu turbo, nie jest to hałas metaliczny. Wtryski sprawdzone, węże turbo wszystkie sprawdzone. Co to może być ?
Mechanicy też rozkładają ręce... Ostatnio co zrobiłem: - Wyczyszczony Intercooler - Wyczyszczony EGR - Wyczyszczone wszystkie rury - Wymienione węże podciśnienienia - Wyczyszczone turbo - Wyczyszczona zmienna geometria turbiny - Wymieniona gruszka podciśnienia Brak poprawy w nagrzewaniu..
Może silikonowe węże samochodowe do łączenia turbo? Poszukaj na allegro pod hasłem" "silikonowy turbo". Są w różnych, słusznych, średnicach i są stosunkowo grube (lub nałóż dwa na siebie).
Są węże samochodowe wykonane nie z gumy, lecz z jakiegoś rodzaju silikonu. Są dużo bardziej elastyczne od zwykłych węży. O coś jak tutaj: https://rengum.pl/waz-silikonowy-turbo-4...
Skoro turbo nie ładuje, to albo sterowanie zdechło - gruszka ma być zasysana, przy pracy silnika na biegu jałowym nie powinno dać się ruszyć cięgno, albo powietrze gdzieś znika - dziurawym przewodem, tudzież idzie sobie do wydechu, przez podwieszony EGR. Dodano po 1 klapy gaszące otwarte To nie są klapy gaszące. Mały wpływ na moc mają. turbo po zdjęciu...
Turbo się kręci? Przepływ powietrza od turbiny do silnika jest? Węże oraz IC od wewnątrz sprawdzone? No i to że wcześniej pisałem że turbo po regeneracji może powodować takie cyrki.
Ten z dwoma wężami jest od turbo a z jednym to czujnik ciśnienia doładowania. Przed wymianą sprawdz czy wszystkie wężyki są drożne.
Węże powymieniane nawet, resztki turbo powyciągane już za pierwszym razem. Nic to, pompki poszły do sprawdzenia. Dzięki za pomoc , poinformuję o przebiegu sprawy.
podciśnienia starczy na jakieś 3 razy. A p0400 to temat rzeka ale w skrócie wyjaśnie sytuację: podciśniemie sprawdź na wyjściu z pompy a nie przy turbo, po drugie po zapaleniu lampki sterownik przechodzi w tryb awaryjny i odłącza turbinę (o czym pisałeś wyżej), po trzecie posprawdzaj szczelność podciśnień ( węże, gruszka turbo, gruszka klapy zawirowań...
Witam,w jakim samochodzie kolega zamontował ten zestaw wzmacniający, który silnik 1.9 tdi. Konkretniej jaki kod silnika, i jak to wszystko wytrzymuje turbo i węże do IC. Pozdrawiam andrzej34105
A jaka byłaby objawy gdyby rozrząd przedstawił się o 1 ząbek? Nierealne, raczej z racji rozrządu. Skoro węże twardnieją to turbo dmucha. Mógł się egr zawiesić od brudu też. Od razu możesz go zaślepić blachą stalową tylko nie z konserwy bo przepali ją.
A ja mam pytanie, chodzi o montaż interoolera do corsy b. Ktoś już to robił? Bo widziałem na innych forach takie przeróbki. Podobno od kadetta podejdzie, ale się zastanawiam co z rurami... I czy to prawda, że węże ciśnieniowe od turbo nie mogą być gumowe?
Teraz już mi kontrolka swiec zarowych sie nie pali tylko turbo nie chodzi. Hmm. Turbo nie chodzi.Turbo "chodzi" ,kręci się ,na pewno (no chyba ,że się wirnik zatarł) :) Na poważnie teraz. Zobacz czy węże ciśnieniowe są na swoim miejscu i czy nie popękane. Sztanga się porusza? Sterowanie sztangi działa?
Dodam jeszcze, że kiedy taka sytuacja miała miejsce to odczepiłem przewód paliwa z pompy i nie podawała paliwa mimo, że buczała. Po kilku próbach odpalenia zaczęła pompować paliwo. Wydaje mi się więc, że filtr paliwa odpada. Pompę już wyciągnąłem i nie widzę tam żadnych uszkodzeń. Węże całe.
Podobno jak piszesz autko miało więcej mocy u dołu. Podobno. :o Weź VAG i zrób LOGI, inaczej trudno powiedzieć co i jak. Po trzecie jak węże nie puchną to turbo nie dmucha.
Pytanie o schemat pinów lub kostek sterownika silnika 1.8t auq (06a906032) nr sterownika. Problem z przeładowaniem lub niedoładowaniem turbo po regeneracji, zawór n75, dv sprawne, węże są szczelne, przepustnica sprawna i jedyny mój pomysł teraz to sterowanie zaworem n75, czy nie jest gdzieś przetarty kabel. Lub jak ktoś miał podobny problem i wie w...
Czujnik ciśnienia MAP ma pokazywać na włączonym zapłonie około ciśnienia atmosferycznego. A błąd który masz wskazuje na niedoładowanie. Sztanga nie jest zaciągana do końca bo np uszkodzony N75 albo nieszczelności w układzie podciśnienia ,gruszka wężyki pompa vacum itp. Albo nieszczelność dolotu,dziurawe węże dolotowe albo chłodnica powietrza.A może...
Cześć, mam problem ze swoim V70 2.5TDI. Auto nie ma typowego kopa od turbo. Węże sprawdzone - wymienione na nowe. Wymieniony czujnik ciśnienia w dolocie, zawór sterujący znajdujący się na obudowie filtra powietrza. Zawór sterujący turbo pracuje - przy przegazowaniu samochodu czuć, że w środku lata coś i przestaje na wolnych obrotach. Wężyk do EGR zaślepiałem,...
Witam posiadam sprintera 2.2cdi bi turbo. Auto nie odpalalo nawet na Plaku... po oczyszczeniu dpf odpala(na plaku) ale bardzo dymi na czarno. Brak ciśnienia turbo. WGL węże z turbo puste brak cisnienia. Turbiny poszły do regeneracji był delikatny luz mimo środowy na pierwszej I w jednym momencie stopowalo wirnik. Czy to może być problemem występowania...
Witam. Auto Opel Astra J 2011 z silnikiem 1.4 turbo. Po instalacji LPG KME węże od nagrzewnicy są chłodne mimo, iż cały układ chłodzenia gorący. Jak wiadomo Astra j ma termostat otwierany przy 103 stopniach. Nawet jak termostat już puści na duży obieg, węże od nagrzewnicy są dalej lekko ciepłe. Żeby auto zaczęło dobrze grzać musze wpaść na trasę i przejechać...
Witam Serdecznie! Fachowiec wytoczył mi nową tuleję w turbo bo na starej był trochę za duży luz, wyczyściłem zawór upustowy i wyregulowałem tak sztangę gruchy że zawór jest zamknietyi jeszcze jest 5 mm zapasu zanim grucha zacznie go otwierać. Przejechałem się i moc nie wiem czy w całości ale w jakimś tam stopniu powróciła ale jak mu trochę bardziej...
Jw opisane. Egry jak opisane wyżej, węże, opaska specjalna, przelutowanie kompa, wtyczki porobione, wymiana wielu rzeczy celem wykluczenia. Niepotrzebna regeneracja turbo, niepotrzebne milion innych części...
Po pierwsze trzeba sprawdzić ile oleju jest w układzie doładowania intercooler, węże. W tak starym aucie na bank turbo puszcza olej.
Posprawdzaj węże z turbiny. chlodnice z turbo, czy nie ma gdzieś przedmuchów, daj pare razy gazu na postoju i posłuchaj czy coś nie gwiżdze
Ale w czym Ci pomóc. Podłączyć podłączysz, tylko czy mechanicznie pasuje i w jakim jest stanie. zęby się nie okazało, że za silnik dasz 8k zł a za remont drugie tyle. Jak jest jeszcze w aucie to go odpal i osłuchaj, przejedz się. Sorki, że tłumacze jak dziecku, ale najczęściej ludzie na tym wpadają. Przynajmniej tak robią Ci co mi skutery przywożą do...
raczej jest jasne nie pracuje turbo,sprawdz węże podciśnieniowe,te w oplocie,wtyczki do egr,n75,i proponuje na diagnozę vagiem napewno rozświetli sytuacje n75 zawór upustowy turbiny sterownik nim rządzi.kopci ?
Policz, musisz mieć turbo, zmiana stopnia sprężania, smarowanie turbo, intercooler plus węże, sterownik. Nie wiadomo czy wystarczy wydajności wtrysków lub pompy. Wydasz kupę kasy i dalej będziesz miał rzeźbę w brązowym materiale plastycznym. Generalnie da się, ale taniej będzie kupić silnik+sterownik. Pomyśl o zawieszeniu i hamulcach
Dolot szczelny? Węże od turbiny całe?
Jak sztanga zaciągnięta ,turbo zmienione (załóżmy że sprawne ) i wszystkie węże w dolocie szczelne to musi dmuchać i koniec. Po złapaniu za węża i przygazowaniu wąż musi "puchnąć". Albo są problemy z dawkowaniem paliwa albo EGR jest otwarty itp. Wcale bym się nie zdziwił jak by to turbo zmienione było uszkodzone albo ktoś majstrował przy sofcie.
Termostaty możliwe że są sprawne ale mają małą dziurkę (robiona fabrycznie - łatwiej się odpowietrza układ ale traci temperaturę). Wymienić albo najpierw sprawdzić w garnku i wymienić jeśli trzeba. Nagrzewnica bez znaczenia - wymuszony obieg ale dla poprawności gorąca na górę. z odpowietrzaniem raczej nie ma problemu bo układ nie ma zbiornika wyrównawczego...
Witam. Otóż problem jest taki jak w temacie. Podczas jazdy, jeszcze gdy turbo działało, żadnych dziwnych objawów. Zgasiłem auto, poszedłem do sklepu, stało może z 15min, wracam, odpalam, wszystko narazie git. Żadnych błedów, sprężynek itp. zapala pięknie, chodzi równo. Nie przeczuwając nic, ruszam. A tu ZONK! Muł, tragedia, turbo kompletnie nie działa....
Witam. Mam problem z nie równą pracą silnika wv t4 2.5Tdi 88km. Postanowiłem wyczyścić turbinę kolektor zawór EGR wszystkie węże od turbo łacznie z uszczelnieniem turbosprężarki. Na wszystkich tych cześciach był duży nagar. Zostały wymienione wężyki podciśnienia na nowe. Po złożeniu silnik zaczął pracować dziwnie w kabinie czuć szarpanie i strasznie...
zauważyłem że olej bierze wąż od turbo jest zalany olejem. Niestety wczoraj auto po przejechaniu do Niemiec zgasło i nie chce odpalić muszę kręcić około 30 sekund załapie ruszę przejadę kilometr zatrzymuje się i gaśnie i znowu nie mogę odpalić wymieniłem filtr paliwa przedmuchałem węże idące do baku i nic dalej to samo :( na kompie żadnych błędów mam...
Luz turbiny rzecz normalna, olej w wężach turbo zasysa olej z odmy.Odłącz odmę wyczyść węża od turbo odkręć korek od wlewu oleju załóż szmatkę na wlew i próba.Jeśli olej dalej występuje to turbo.
Wąż turbo-ic nie pęknięty?
"Węże podpuchnięte lecz jest to turbo ciśnienie jakieś tam musi mieć ..." - tego za bardzo nie rozumiem ? ciśnienie w jakich przewodach chłodniczych czy doprowadzających powietrze ? W przewodach chłodniczych to turbo nie ma znaczenia na ciśnienie w nich. Przewody do IC puchną - robi się w nich ciśnienie jak się dodaje gazu, gdy pompuje turbo. Podłącz...
W fordzie fiesta 1.4 TDCI 2009 R. poci mi się wąż ssący od turbo w miejscu zaznaczonym na ]żółto na zdjęciu tak ze od oleju jest nawet gruszka turbina. Próbowałem dokręcać opaskę ale to nic nie pomogło. Czy trzeba wymienić wąż ?
Witam. Mam problem z silnikiem 1.9 TDI BKC, mianowicie wszystko działało, aż nagle podczas jazdy samochód stracił moc. Po zgaszeniu i odpaleniu auta nadal nie odzyskał mocy. Dodatkowo, podczas jazdy w granicach 2000 obrotów samochód szarpie i dusi. Turbo działa, ale jakby nie dmuchało. Węże sprawdzone, niby wszystko się trzyma. Ten silnik nie posiada...
Są trzy możliwości : - nieszczelność dolotu (byłby słyszalny świst powietrza doładowanego), - niedomykający się zawór wastegate w części gorącej turbosprężarki, - uszkodzony mechanicznie elektrozawór N75, pierwsza i trzecia przyczyna jest najbardziej realna. Wjedź nim na kanał, zdejmij dolną osłonę silnika i sprawdź węże idące od turbo do kolektora...
Warto pakować się w coś takiego ? https://allegro.pl/oferta/turbina-passat... Na każdą turbosprężarkę udzielamy 12 miesięcy pisemnej gwarancji bez limitu kilometrów. Na życzenie klienta do każdej turbosprężarki dołączony jest protokół wyważenia oraz kalibracji turbosprężarki. Wiem że muszę wymienić jeszcze...
Kilka razy zerwało mi węże To przesadził z mapą turbo. Wracaj do oryginału bo zaraz turbinę będziesz robił.
Witam wszystkich grupowiczów. Jestem posiadaczem Alfy Romeo 159 1.9 jtdm 16V z rocznika 2007. Samochód zaczął mi dymic na taki bialy/Siwy kolor od pewnego momentu jak odpale samochód autko dymi delikatnie ale po dodaniu gazu przez jakąć minute kopci intensywnie później troszke przestaje, podczas ruszania auto zostawia za sobą kłęby dymu później przestaje...
Witam Iveco Daily 65C18 3.0 problem jest z doładowaniem. Pompuje przy max obciążeniu 1500 bar a powinno coś ok 2500 bar. Turbo wyciągnięte było na sprawdzeniu i jest ok. Podciśnienia sprawdzone, węże i cooler sprawdzone zadymiarką. W EDC tylko błąd niskiego cisnienia doładowania. Gdzie szukać przyczyny ?
Aby dawał ciągle cisnienie. Byle jaki. Moze być nawet taki na 12 volt do pompowania kół. Tylko musisz zaślepić duże otwory w dolocie. I spryskać węże jakąś woda z płynem żeby bylo widać wycieki powietrza. Do tego najlepszy dym jest. Oczywiście kontrolować cisnienie na manometrze kompresorka do 1 bara.
Właśnie kolega ladamaniac wyjaśnił ci to najlepiej 800 pln to za sam słupek dolicz do tego pompe wtryski turbo ic węże czujniki i urzadzenia wykonawcze ecu. Zanim się obejrzysz i skompletujesz graty to cena przewyzszy wartość twojego auta ( nie obrażając tu twojego VW) To się oplaca jak byś miał oba u siebie na podwórku i przekładasz po kolei co trzeba...
Cześć, mój Avensis 2ad-ftv 2005/06 ma ten sam problem z płynem chłodzącym. Jeszcze nie naprawiony, ale pracuje nad tym. (Cały przód=egr, chłodnica oleju, węże, dolot, chłodnice zostały wyczyszczone i sprawdzone) Wkrótce przejdę na tył, gdzie znajduje się również wspomniana chłodnica EGR!!! Turbo, katalizator.... Jeśli nic się nie znajdzie, będzie to...
Witam! Koledzy kupiłem niedawno turbodiesla ( 1.9 aaz ). I tu właściwie zaczyna się problem A tak poważnie,bierze mi olej, dużo oleju. W zasadzie gdzieś około 1l na 400 km. Najpierw zacząłem szukać przecieków, co mogłem to wyeliminowałem, w zasadzie ciekło tylko z uszczelki pod klawiaturą. Zauważyłem też wyciek pod spodem, pod kolektorem ssącym. Odłączyłem...
Witam. Potrzebuję od forumowiczów pomysł na pomiar różnicy ciśnień w parowniku LPG celem precyzyjnego jego ustawienia. Temat rozpoczyna się z powodu instalacji LPG 1 generacji i silnika turbodoładowanego. Parownik ma zaślepione oba wyjścia za atmosferyczne i połączone z ciśnieniem z turbosprężarki na zasadzie kompensacji. Problem jest tego typu że samochód...
Peugeot 307 2007 2.0 hdi 136 koni Samochód szarpie do 2000 obrotów, powyżej jedzie normalnie. Gdy rusza się dynamicznie, Peugeot nie szarpie. Gdy chce się zamulać w mieście tak żeby Pan Policjant był zadowolony, szarpie. . Zaczęło się od: zapełnionego w 90 % dpf,dziury w dpf. Dpf został wyczyszczony. Nie pojawiają się błędy które były przed czyszczeniem....
Zawór egr, klapa gasząca, rozwarstwiony wąż od turbo. itd
Pod połączeniem kolektor dolotowy-wąż turbo jest wiązka elektryczna, która często się rozpada po kontakcie z olejem.
Kurde chyba rzeczywiście to turbo zdechło :-// podciśnienie jest normalnie w wężu od pompy vacum , spiąłem też oba węże żeby ominąć zawór podciśnienia i bez efektu ;-(( turbina nie startuje. Spróbowałem też dmuchnać na zgaszonym motorze do tego węża co idzie do gruszki czy będzie jakaś reakcja ale też nic, kurde brak już pomysłów może się zablokowała...
Witam! Problemik jak w temacie. Silnik 1.9 TDI ASZ. Wyskakują węże od turbo. Najpierw na górze. Pomyślałem że zatrzaski nie trzymają. kupiony nowy w ASO. To teraz zaczął wyskakiwać dolny za kulerem. Też kupiony nowy. Ale i tak wywala jak się gazu dołoży. Generalnie dziwna sprawa bo nie wpada w tryb awaryjny, tylko wywala te węże. Po podłączeniu do kompa...
Witam, Mam problem z turbiną. od kilku dni samochód wyraźnie słabszy, mocniej dymi na czarno. Przed problemem wyraźnie czuć było strzał od turbiny i ładnie ciągnęła. Teraz silnik wolniej się wkręca na obroty, ale idzie do końca. Sprawdziłem, że węże przy intercoolerze miękkie. Gruszka w turbo reaguje na gaz. Nieszczelności nie znalazłem. Czy to oznacza,...
Tak na przyszłość ,układaj dane jak w filmie 1. Wszystkie na jednym ekranie i w formie wykresu. Ja tam widzę niedoładowanie. Np. w grupie vag wywaliło by bład: nie osiągnięta granica regulacji. Podaj jaki błąd wyrzuca tutaj? Raczej to problem z samym turbo ,albo nieszczelnością dolotu.Obejrzyj wirnik kamerką jak masz,albo zadym dolot. Albo sprawdź węże...
to tak silnik to 1,9 Tdi ASV 110KM silnik zachowuje się jak by spadł wąż od IC kompletnie nie jedzie i do tego dużo dymu z rury. diagnostyka wykazała - różnicę w regulacji ciśnienia turbiny, nie podaje błędu bo juz nie pamiętam ale wszystkie punkty z viki-ross tech tech zostały sprawdzone. przepływka z wymaganych 850 ma 400, turbo tak samo nie chce...
węże gazowe węże wodne węże hydrauliczne
polsat cyfrowy lista kanał lodówka bosch rozszczelnienie whirlpool zasilacz
matryca philips telewizor zamrażarka czerwona lampka
Vaillant ecoTEC intro dwufunkcyjny – niestabilna temperatura ciepłej wody, przyczyny i diagnostyka Yamaha RX-V659 won't power on: common C405 capacitor failure, fuse, and standby PSU issues