chyba, że ten wężyk dostarcza ciśnienie doładowania i, że jest nieszczelny, to doładowanie jest wpuszczane do obudowy komputera, a tam jest też drugi czujnik, który ma wskazywać ciśnienie atmosferyczne, ale dostaje „po twarzy” ciśnieniem doładowania xD O to to panie szanowny. W środku jest jeszcze jeden krótki wężyk, i to on pęka.
W VAG nigdy nie używam adapterów, zamiast korka, do sprawdzania szczelności. Tylko zdejmuję wężyk od przelewu, zaślepiam a w zbiornik nabijam ciśnienie innym wężykiem i małą pompką elektryczną. Przy okazji mogę wtedy i korek przetestować.
Przepraszam, byłem trochę nieobecny, więc nie mogłem od razu odpowiedzieć. Jeśli temat jest aktualny, wyjaśniam. Jeżeli po napompowaniu mankietu i zagięciu wężyka ciśnienie w mankiecie wyczuwalnie spada, oznacza jego nieszczelność i konieczność wymiany. Jeśli mankiet trzyma ciśnienie problem może dotyczyć: złącza mankiet-aparat (często się zdarza pęknięcie...
Witam. Mam problem z moim poczciwym ekspresem do kawy. Od kilku dni widoczne było mniejsze ciśnienie wylewanej kawy i wody, ewidentnie był przy tym głośniejszy. Dziś rozebrałem pokrywę i okazało się że woda z pojemnika jest zasysana przez pompkę/wirnik z dużym problemem, widać pęcherzyki powietrza w wężykach. Film poniżej... Co możecie poradzić? cześć,...
witam przy pompce zamka centralnego wpuść ciśnienie w wężyki po kolei pootwierasz drzwi. Dodano po 1 witam przy pompce zamka centralnego wpuść ciśnienie w wężyki po kolei pootwierasz drzwi. Pompkę zamka znajdziesz w bagażniku .:)
Fartuch nie ma z hydrostatem nic wspólnego.Zadziałanie hydrostatu powoduje wysokość słupa wody w pralce. Na zasadzie naczyń połączonych zwiększa się też wysokość słupa wody w wężyku,spręża powietrze i powoduje zadziałanie hydrostatu. Jeżeli układ będzie nieszczelny,to powietrze z wężyka ujdzie,ciśnienie się nie zwiększy i hydrostat nie zadziała.
Być może zwarty triak sterujący elektrozaworem. Czy hydrostat reaguje na ciśnienie w wężyku?
zdejm wężyk hydrostatu,niech pralka nabiera wody a wtedy dmuchnij w ten wężyk ,to się przekonasz,podtrzymaj na chwilkę ciśnienie w wężyku zaciskając paluchami.To jest najprostszy test na hydrostat ,tylko uważaj na poziom wody,rób to jak tylko zacznie pobierać
Witam, może ktoś pomoże... Kupiłem nową baterię zlewozmywakową stojącą z wyciąganą słuchawką, firmy nie znam, wężyki były w komplecie, ale problem jest taki, że zamontowałem ją 2 dni temu i po przełączeniu na ciepłą wodę leci ledwo ledwo, słabe ciśnienie, zimna leci ok, przy montaży wężyk od ciepłej się skręcił, wczoraj poprawiłem niby jest ok ale ciśnienie...
Upuscisz tym wężykiem i tym zaworem którym dopuszczałeś. Zamknij najpierw ten zawór przy wężyku i odkrec przy nim wężyk. Włóż go do jakiegoś pojemnika i otwórz delikatnie zawór na drugim końcu wężyka. Gdy zmniejszy się ciśnienie to zamknij zawór i dokrec wężyk.
Tak. Został podłączony zegar i na jednym wężyku ciśnienie o,2 a na drugim ponad 1,5. Chodzi o to że na zapadka przy turbinie nie opada ale za to przy odłączeniu wtyczki od elektrozaworu zapadka opada
No to powrót jest gdzieś zatkany i dlatego masz takie ciśnienie Na wolnych obrotach z założonym wężykiem podciśnieniowym do regulatora 2,5 bar, ze zdjętym 3
Spróbuj założyć wężyk i umocować go na króciec dokładając obejmę. Potem zalej płynem, odpowietrz układ i zrób jazdę testową. W układzie chłodzenia jest ciśnienie, a stary wężyk może się już po prostu nie trzymać na końcówce.
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Wprowadziłeś swoim postem lekki zamęt, który wynika z tego, że : piszesz o podciśnieniu/ nadciśnieniu, połączeniu N75 z turbosprężarką 2 wężykami a nie jednym a na koniec wspominasz o kierowniczkach spalin - z tego co przytoczyłem jedno wyklucza drugie. Jak mniemam mamy do czynienia z silnikiem, w którym siedzi zwykła turbosprężarka z zaworem upustowym...
Triak został uszkodzony, ponieważ został zalany mgiełką wody wydostającej się z uszkodzonego złącza wężyka wody(ciśnienie), wymiana obu części załatwiła problem z tym expresem.
Może to nie jest super sposób, ale ja sprawdzam za pomocą małej pompki do piłki odpinając wężyk od hydrostatu u góry i podpinam swój wężyk wytwarzając ciśnienie nie za mocne, gdy woda dojdzie do okienka w bębnie. Jeśli hydrostat był wymieniony to powinien odciąć elektrozawór wody. Jeśli nie to okablowanie i wtyki do sprawdzenia. Dalej nalewa wodę- programator...
Może za duże skoki ciśnienia masz w instalacji. Ja przez taką sytuacje miałem też problemy, założyłem regulator ciśnienia i problemy się rozwiązały. Ciśnienie miałem momentami w nocy nawet 9 bar.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Lekko dmuchnij w wężyki od czujnika i zobacz, czy zmienia się ciśnienie. Takie małe wartości miałem raz, jak był zatkany układ wydechowy już za DPFem, ale auto było słabe, nie było mowy o jeździe autostradowej, więc to nie to.
do komory pływakowej dostaje sie benzyna ale dalej już nie. wężyk ciśnienie powietrze jest zatkane bo mam kranik bezciśnieniowy
Przy zatkanej końcówce wężyka ciśnienie na manometrze pokazuje prawie 7 atmosfer Czyli niewiele i w żaden sposób nie reprezentuje to siły ssania.
"Podczas jazdy przy podłączonym VAGu turbina pracowała dobrze przy około ~2500 rpm po dodaniu gazu do podłogi niestety zaczeła już podawać jakieś złe wartości" I sam sobie odpowiedziałeś. Nie działa układ ograniczający ciśnienie doładowania. Jeżeli wężyki podciśnieniowe są całe jak piszesz to albo są przytkane albo nie działa zaworek N75. Sprawdzić...
Przepływke podmień, i zrób wtedy log dynamiczny. Sterownika się nie czepiaj na razie bo to bzdury z wężykiem. Ciśnienie atm widzi w normie.
To te ciśnienie paliwa ile ma? Dalej, posprawdzałeś wężyki? Katalizator drożny?
Gdyby wentylacja była mechaniczna to by można w jej kierunku spostrzegać , a tu nic. No to inny trop -- przepuszcza mechanizm wodę w spłuczce i pływak uruchamia zawór a ten generuje hałas podczas domykania z uwagi na ciśnienie ( założyć tzw. kryzę na wężyku by obniżyć ciśnienie wody ) . Tylko dźwięk jest tępy i niski lecz im dalej od źródła tym inna...
Nie ma powietrza w naczyniu wzbiorczym, albo zatkany wężyk między naczyniem a korpusem :)
Witam w reni fotel kierowcy nie podnosi się, leży jak gdyby brakowało powietrza, a po wyjęciu wężyka ciśnienie jest. Co sprawdzić, nic nie syczy, nie uchodzi, przełączniki w dobrej pozycji . Dzięki.
Zamienione wężyki i wszystko.
Miałem kłopot z presostatem powietrza w kotle Beretta Conica sinthesi. Jest podobny do Twojego bo to typ kondensujący. I gdy woda wpływała do wężyka presostatu to robiło się ciśnienie i kocioł pokazywał awarie. A mimo to że jest wyłączony to kocioł kręci wentylatorem przez cyrkulacje powietrza. Nawet jak jest wyłączony. Rura spalinowa powinna iść ze...
Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem jeżeli prawidłowe to wadliwy wężyk jak za wysokie to zawór regulujący ciśnienie wadliwy
A masy do niego masz sprawdzone? Jakieś logi dynamiczne? (ciśnienie doładowania, wysterowanie elektrozaworu zmiennej geometrii) Może wężyki źle podłączone.
Czyli ten zaworek ma zasysać powietrze z filtra jak rozumiem i robić ciśnienie ?. Wymieniłem wszystkie wężyki na nowe ponieważ myśląc że to winna nieszczelności(i nic) . Tylko że wcześniej właśnie miałem jakieś ciśnienie jak ściągałem wężyk z zaworku ,a teraz go nie ma . Turbina też daje jakieś powietrze do tych zaworków? bo już sam nie wiem .
Wystarczy skrócić wężyki o 1 cm. Jeśli dalej będzie ciekło, to znaczy, że gdzieś jest zapchany i ciśnienie rozsadza wężyki.
Masz dwa zaworki kątowe połączone srebrnym, elastycznym wężykiem. Trzeba odkręcić oba
Witam ponownie, planuje do obecnego kompresora dopiąć sprężarkę. Jestem więc zmuszony do zakupu zaworu zwrotnego. I tutaj moje pytanie: w kompresorze jest presostat z ujściem na ten wężyk odprężający z zaworu. Musze się z nowym zaworem w tą instalację wpiąć? W tym wężyku również występuje takie ciśnienie jakie jest aktualnie w butli ?
Wygląda, że pompa ma problem zabrać wodę, spróbuj wlać ocet do zbiornika żeby odkamienić bojler i sprawdź wszystkie wężyki od zbiornika do pompy. Zdejmij też wężyk od pompy do bojlera i zobacz czy tam będzie stałe ciśnienie.
Dzięki kolego. To by tłumaczyło słabą moc turbinki. słabnie z dnia na dzień :-( Przy okazji będzie można sprawdzić wężyki doprowadzające ciśnienie.
Znakomite porady dajecie, targaj z samochodu 2,5m długą metalową rurkę paliwową od zbiornika do ściany grodziowej żeby zawieźć do zakucia, to nie wąż wspomagania kierownicy w którym ciśnienie dochodzi do 70 bar ;) Normalnie rozcina się ten aluminiowy "kapturek" wymienia wężyk i daje tam opaskę ślimakową
Eksperyment opisany w pierwszym wpisie wątku nie wskazuje na pompę spustową. Myślę, że hydrostaty są zepsute, lub nie umiem dobrze podłączyć. Spróbuję opisać dokładniej: hydrostat przełącza się gdy wciągam z niego powietrze (gdy jest w nim podciśnienie). Gdy dopuszczam powietrze (nie dmucham, tylko "odtykam" wejście na wężyk - ciśnienie normalne) to...
to takie coś,powinny dochodzić 3 wężyki ciśnienie z kolektora ,na gruchę przy turbinie,i powietrze normalne z atmosfery z puszki filtra lub przez filterek podobny jak od paliwa taki plastikowy.Zawór powinien być przy prawym zawieszeniu lub na ścianie grodziowej.Masz jeszcze 2 zawory od EGR i przepustnicy ale są inne.
Może być tak, że ciągnie gdzieś powietrze (np. wężykiem chemii) i dlatego podpięcie pod ciśnienie pomogło. Zobacz też czy woda nie idzie na przelew z głowicy.
Pytanie za sto punktów, mierzyłeś ciśnienie paliwa i sprawdziłeś czy nie leci paliwo wężykiem podciśnieniowym z regulatora ?
Jeśli podam ciśnienie na hydrostat (dmucham w wężyk), czas spada do 2 minut, czyli do ostatniego fragmentu cyklu - ostatnie odpompowanie, wyłączenie pompy Z opisu wygląda że hydrostat jest wadliwy. Wymiana powinna rozwiązać problem.
Też tak może być że wężyk pęknięty.Gdzieś spada ciśnienie po dłuższym postoju
Może pompka zbyt słabo pompuje? Wężyk idzie przez gumową przelotkę przy zawiasie klapy. Zdejmij wężyk przed silniczkiem i zobacz wtedy jakie tam idzie ciśnienie. Tam wężyk powinien wchodzić w silniczek - jeżeli tak to tam łamie się rurka w środku i płyn leci do silniczka.
Jak do tego sie dobrać i rozpołowić? Pytanie mam jak odkręce od dyszy wężyk to ciśnienie za przepustnicą powinno lecieć w dół od razu czy nie ? Poniżej książkowego 3,2 bara? A mi cały czas pokazuje 6 bar niezależnie czy dysza przykręcona czy nie w wydechu.
Witam, Wężyk jest drożny, ale nie szczelny, ucieka gdzieś ciśnienie i presostat dolewa wody. Miernik na presostat i sprawdzić, czy na pewno on się przełącza. A z wodą, której jest za dużo, to jest tak konstrukcja ułożenie węża, aby woda sama się wylewała do kanalizacji, a nie przez szufladę na proszek :) Pozdrawiam
Ciśnienie na listwie 3,8 bar Ciśnienie na tłokach 14-16 bar
Jeżeli masz dokładnie taki sam reduktor to to co zaznaczone w kółku powinno iść do kolektora ssącego - ma być tam podciśnienie podłączone. Ten króciec nad nim to zawór bezpieczeństwa - nakładasz wężyk i puszczasz gdzieś pod auto - jak będzie zbyt duże ciśnienie na reduktorze to wyleci przez ten króciec. Ten grubszy na środku parownika to wyjście fazy...
ak podać ciśnienie do zbiorniczka bez odpowiedniego sprzętu? Potrzebowałbym nakrętkę do zbiorniczka z otworem na wężyk i tak podać ciśnienie np. sprężarką. Dokładnie tak wygląda mój "specjalistyczny przyrząd" do odpowietrzania. Korek ze szrotu za 5 zł, w nim dziura i szybkozłączka pneumatyczna, kawałek przewodu i reduktor - najdroższa część zestawu,...
Odłączony wężyk daje ciśnienie spore, ale przy odpowiednim nacisku możliwe do zatkania palcem, więc nie wiem ile barów. Tak jak pisałem woda kapie, gdy wyjęty jest zawór. Jak go wkręcę z powrotem, nie leci. Ja myślałem, że to działa na zasadzie szybkowaru. Że gdy w komorze podgrzewacza wytworzy się odpowiednie ciśnienie pary, to sprężynka zaworu puści...
Jeżeli pompa wytworzy tylko 3 bary to co dalej? Sprawna pompa bez problemu daje ponad 5bar, żeby się o tym przekonać wystarczy zacisnąć szczypcami wąż powrotu paliwa i obserwować manometr. Co do wzrostu ciśnienia w doładowanym silniku, to masz rację, regulator jest połączony z kolektorem ssącym wężykiem, ciśnienie w nim panujące oddziałuje na membranę...
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
(at)m2606 Nie, nie testy wykonywałem bezpośrednio na wężyku idącym do wysprzeglika. Ciśnienie wytworzyłem kompresorem, a podciśnienie dużą strzykawką. Mam manometr którym można sprawdzać ciśnienie i podciśnienie. Co chodzi o szczelność moich połączeń pomiarowych to jestem pewny że są szczelne bo przetestowałem najpierw ten manometr i wężyki. Pomiary...
Taki, który wytrzymuje minimum 15Barów, a najlepiej większe, bo takie ciśnienie wytwarza ekspres. np. taki https://kawomatyka.pl/sklep/wezyk-przewo... https://allegro.pl/oferta/zbrojony-wezyk...
Wielkość nawet niemierzalna. Dopiero wielkości rzędu 10 litrów na minutę i 0,2 bara będą odczuwalne. Rozumiem, że przewód jest maksymalnie fi 6 (jak tlenowy u spawacza).
Jeżeli kocioł jest na gwarancji to zgłaszaj i najlepiej nich ten sam serwisant przyjedzie który wymienił płytę i armaturę gazową... Nie chcę nic sugerować. Bo trzeba sprawdzić kilka parametrów: odczyt jonizacji, podciśnienie na na wężykach presostatu, ciśnienie na armaturze gazowej itd. Wentylator do oczyszczenia, zwężka venturiego, wężyki silikonowe...
W zasadzie tak ale zawór musi być przykręcony na sztywno do reduktora. Jak bym zawór miał u góry, przy akwarium wtedy ciśnienie było by wężyku na odcinku od butli do zaworka co nie jest wskazane.
Jeśli dobrze pamiętam to ten plastikowy element na drugim zdjęciu jest właśnie filtrem powietrza, gdzie dokładnie to ma być zamontowane - nie pamiętam. W każdym razie ma tam być ciśnienie atmosferyczne. Nie ma tam być podciśnienia, ten EGR jest sterowany elektrycznie.
Demontujesz i myjesz. Jeśli regulator ciśnienia paliwa jest podciśnieniowy, to zdjęcie wężyka podciśnieniowego, podnosi ciśnienie o około 300-500 mbar.
A ja bym w pierwszej kolejności sprawdził naczynie przeponowe w kotle. Jest ono umieszczone z tyłu pieca i najlepiej widoczne od góry (taki czerwony bądź srebny spłaszczony baniak u góry z wentylkiem samochodowym) Sprawdzenie polega na spuszczeniu ciśnienia z instalacji ale nie całej wody tylko żeby ciśnienie wynosiło zero. Następnie pod wentylek podłącz...
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
Drugi jest koło rozrusznika , on nie ma wężyka mierzy ciśnienie otoczenia atmosfery https://obrazki.elektroda.pl/7959157000_...
Objawy nie wskazują na uszkodzenie membrany w zbiorniku. Raczej jest to: - zakręcony zawór przed zbiornikiem - uszkodzony zawór czterodrożny [edyta] Oczywiście zakładam, że wężyki nie były odłączane więc o pomyłce w podłączeniu nie ma mowy.
Patrzyłeś na ciśnienie na szynie CR, jak to wszystko się dzieje? Jeszcze jedna rzecz, jaką bym zrobił to wężyk zasilający pompę CR wsadziłbym do pojemnika z ropą. Tak żeby ominąć cały układ, może coś to zasugeruje?
w czerwonym kółku masz zaznaczony chyba zepsuty element, tzn. oderwane mocowanie linki elementu pneumatycznego od dźwigni, na ciepłym silniku zrób test; zgaś silnik, otwórz maskę, patrz na cięgno (zielona strzałka) po zapaleniu na ciepłym silniku powinno się podciągnąć po chwili próbując przestawić położenie dźwigni, jeśli nic się nie dzieje sprawdź...
Jak ściągniesz wężyk z gruszki powinno Ci turbo teoretycznie bić największe ciśnienie bo klapka na stronie gorącej jest wtedy zamknięta. Dodano po 3 Dzięki wielkie za wskazówki, a jeszcze jedno takie pytanko... jeżeli podłączyłbym na chwilę wężyk od turbo do gruchy, podpiąłbym vag-a, sprawdzał doładowanie i jeżeli nagle pojawi się ciśnienie (tak wiem,...
Bojler jest z lewej strony ekspresu, jak zdjąć obudowę znajdziesz w sieci, na youtube'ie np. Będziesz mieć dwa bojlery, jeden większy okrągły, drugi w kształcie podkowy. Chodzi o ten większy, popatrz jak idą wężyki, musisz odpiąć od niego "gorący". Rób wszystko na zimnym ekspresie, w tym momencie jest zatkany, pompa pracowała więc jest tam spore ciśnienie....
sprawdź w takim razie czy w pokrywie reduktora tej z tym cieńszym wężykiem nie ma jakichś dodatkowych niezaślepionych otworów. To jest bardzo ważne bo to jest właśnie ta kompensacja o której pisałem wczesniej. Chodzi o to że to tym wężykiem jest dorpowadzone ciśnienie odniesienia dla reduktora i jest ono brane zza klapy przepływomierza. W mikserze jest...
Jedyne co mi przychodi do głowy w tym momencie to odczyt ze sterownika, mam na myśli ciśnienie doładowania, na wolnych powinno być równe atmosferycznemu. No i może wężyki masz pozamieniane.
Odma czysta wymieniłem wężyk dla pewności. Ciśnienie sprawdzałem około 8,5 na każdym.
Tą rurką podawane jest ciśnienie do zaworu N75 które steruje otwarciem zaworu ciśnienia doładowania w turbinie( ten luźny wężyk przy gruszce turbiny na foto ;) )
Nad zasobnikiem. Dwa zawory(połączone wężykiem elastycznym), jeden przekręcasz calkowicis, drugi powolutku w niewielkim stopniu przekrecasz. Słuchać będzie syczenie Patrzysz by było ciśnienie 1.2 bar na manometrze. Zakrecasz te dwa zawory. Zapisujesz sobie to i przekazujesz innym domownikom jak dopuścić wodę do instalacji centralnego ogrzewania.
Załóż nowe wężyki na wtryski. Stare pewnie sparciale. Tam ciśnienie nie jest duże ale jak stare wężyki to może cieknąc , chyba że jest przy wtrysku oberwana ta cienka rurka na którą nasuwa się wężyk. Jak pompę założyłeś na oko to musisz rozgrzać ślinik i ustawić pompę pod vagcom/vcds. Bez tego moze ciężko odpalac. Jak miałeś słupek na wierzchu to warto...
Do kolegi janotg, w silniku AHU, turbina nie ma zmiennej geometrii, i w zasadzie nie ma co się przycierać. Do kolegi romansu, w środku obudowy ECU są dwa czujniki, jeden mierzy ciśnienie atmosferyczne i jest czujnikiem odniesienia, a drugi do którego doprowadzony jest wężyk z IC, mierzy ciśnienie doładowania. Jeżeli wężyk jest uszkodzony, to komputer...
Podeślij zdjęcie. Z mojego doświadczenia najczęściej zakamienia się nypel ocynkowany przed zaworem (od strony wody użytkowej) - szczególnie jak jest umieszczony w bok lub do dołu. Jeżeli masz możliwość rozłączenia układu (zawory połączone wężykiem lub śrubunkiem) - to po prostu go odkręć i na chwilę otwórz każdy z zaworów - a będzie wiadomo po której...
Na górze masz elektrozawór V3 - Zdarza się, że blokuje się w momencie kiedy powinien odpowietrzyć układ. Jeżeli się zablokuje i nie odpowietrzy układu wzrasta ciśnienie w układzie i skutkuje to rozerwaniem wężyka. Naturalnie przed kupnem elektrozaworu proszę sprawdzić czy mam rację
Raczej to nie wężyk/ciśnienie w nim - no chyba że to nie samoregulator blokuje (znaczy ma luzy) a siedzi na tłoczku, z opisu wynika że to na samoregulatorze się szczęki opierają i się już cofnać nie mogą. Wywal samoregulator i sprawdź (z czuciem) czy da sie jeszcze sciśnać tłoczek żeby z wiekszym luzem bęben wchodził - wtedy będziesz wiedział wszystko...
Ciśnienie robocze w układzie paliwowym, to 3,5 bar, więc nic dziwnego, że tryska paliwem Musisz wymienić plastikowy zatrzask w końcówce rurki
Gdzie dokładnie znajduje się ten zawór i blok? W jaki sposób sprawdzić czy są zatkane?
Czujnik w ecu wariuje. Podejrzeć ciśnienie atmosferyczne, wymienić wężyk w ecu.
Witam Bęben dziurawy czy nie, nie ma tu nic do rzeczy. Problem może tkwić tylko w wężyku lub tej białej fajce, która idzie do bębna. Albo ta fajka jest przytkana np: wciagniętą skarpetką, osadem z proszku, nici i innego dziadostwa. (Czy jest drożna można się przekonać np przy napełnionym wodą bębnie - jak dmuchniesz w wężyk powinieneś usłyszeć bulgotanie)....
Hydrostat na razie zostaw w spokoju. Jeżeli uważasz,że pompa i układ odpływowy jest OK to do sprawdzenia jest rurka ciśnieniowa hydrostatu,która idzie od zbiornika do hydrostatu. Głównie chodzi mi o część dolną przy zbiorniku.Być może tam nazbierało się za dużo zanieczyszczeń.Przy nabieraniu wody jest większe ciśnienie i hydrostat przełącza natomiast...
Sprawdź układ zasilania w paliwo czyli pompa( jej ciśnienie), filtr, wężyki.
Wbudowanego akumulatora. Ustawiasz ciśnienie na wyświetlaczu (zapamiętuje ustawienia, wystarczy raz ustawić). Zakręcasz wężyk na koło (pokazuje na wyświetlaczu ciśnienie w kole), naciskamy włącznik i pompuje do zadanego ciśnienia. Idziesz do kolejnego, wciskasz włącznik i pompuje kolejne koło. W trakcie pompowania pokazuje ciśnienie w kole. Od 0,5 do...
I tak kicha bo nie masz zasilacza PWM. Druga ważna sprawa tak jak kolega piszę powrót ma być drożny ale to możesz podłączyć wężyk i do bańki dać powrót.
Odkręć zawór przy tym metalowym wężyku i powinno się uzupełnić tylko powoli bo szybko ciśnienie może podskoczyć.
Witam! Ekspres do kawy Nivona 830 - ok. 4500 kaw na liczniku, czyszczony, odkamieniany. W trakcie robienia kawy słychać rozszczelnienie pod ciśnieniem, syk i para idzie z górnej części zaparzacza, kawa nie leci normalnie, spływa do tacki, a po wyjęciu zaparzacza widać, że wężyk elastyczny w zaparzaczu sam pod ciśnieniem zostaje zsunięty z jednej strony....
Zaczynam myśleć ze coś źle złożyłem po czyszczeniu turbo ale jak pracuję dźwignia kierowniczek to chodzi idealnie I jak dam do góry(jak bym zdjął wężyk) to pokazuję 996 mbar a jak na dół to 1020-1035 mbar. Co do tolerancji to 20-30 też bym machnął ręką ale 200 mbar to już dużo i cięcie doładowania zanim dojdzie do wartości żądanej przez komputer. Jutro...
http://seicento.com.pl/topics5/problem-z...
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Posiadania przeze mnie nagrzewnica firmy master gaśnie po kilku sekundach od uruchomienia, zdaje się, że podaje zbyt niskie ciśnienie paliwa, bowiem dysza wydaje się być ok, po dmuchnięciu w wężyk podłączony do silnika rozpla paliwo, natomiast kiedy wężyk jest odpowiednio podłączony, paliwo nie jest rozpylane. Regulacja ciśnienia z tyłu silnika nie...
witam w ostatnim czasie gdy byl duzy mroz odpalilem swoje corrado i czekalem przez 20 min az sie zagrzeje.Po przejechaniu okolo 1km w zegarach odezwał sie dzwiek ostrzegawaczy (brzęczek) i zaswiecila sie kontrolka oleju.natychmiast zgasilem samochod i popatrzylem pod maske.Nie bylo nic niepokojacego.temperatura na komputerze MfA byla 64stopnie.wszystkie...
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Są dwa czujniki ciśnienia. Jeśli odkurzacz "nie ma siły" przepchnąć powietrza przez filtr to wzrasta ciśnienie w komorze do której podłaczony jest wężyk od jednego z czujników. Impuls z niego jest przesyłany do procesora, który zmniejsza "moc" odkurzacza do minimum i "każe" migać diodzie. To tak na skróty i po ludzku :-). Pozdrawiam
Wężyk od regulatora ciśnienie benzyny zdejmij i sprawdź czy nie ma tam benzyny.
Ciśnienie 8 barów, wężyk zbrojony pneumatyczny. Oczywiście oryginalny zawór zwrotny zastosowałem, sprężyna w środku w porządku.
Może wystarczy zrobić tak, jak ja usuwam zmrożony śnieg z przedniej szyby samochodu; wylewam garnek zimnej wody, a jeśli śnieg nie spłynął cały - to jeszcze raz. Szyba jest czysta, nawet wycieraczką nie trzeba ruszać. Panele wciąż są narażone na deszczówkę, więc polanie ich wodą ze "szlaufa" na pewno im nie zaszkodzi, a w zupełności załatwi sprawę....
Jeśli kocioł ma już 7-10 lat to na pewno pękła membrana w naczyniu przeponowym w tyle pieca. Brak możliwości kompensacji ciśnienia wody przy odpaleniu palnika i ciśnienie rośnie do momentu upuszczenia go przez zawór bezpieczeństwa. Gdy płomień zgaśnie woda stygnie i ciśnienie spada poniżej 0,5 bar. Piec przy takim ciśnieniu już nie odpali. Nie ma sensu...
wężyk ciśnienie atmosferyczny wężyk podcisnienia wężyk spryskiwacza
wymiana układ kierowniczy ustawienie cyfrowego polsatu kosiarce obroty
zarobki elektronik zarobki elektronik
Błąd "przepełnienie stosu w wierszu 68" w Microsoft Word Elektryczne grzejniki marmurowe - zalety i wady