Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Zwykłe zaciski jednorazowe, zaciskane identycznie i tym samym narzędziem co opaski mocujące osłony przegubów. Żywotność-jak rdza nie zaatakuje i ktoś nie wsadzi łap to w zasadzie dożywotka. Zaciski jakie użyłeś to nie ślimakowe tylko popularne zaciski skręcane-też dobre.
Witam, Ostatnio wymieniałem wężyk paliwa w swojej H240e. Piła zimna paliła na dotyk, chodziła tak, że nie było się do czego przyczepić. Po rozgrzaniu dusiła się, nie wchodziła na obroty i gasła. Ponieważ po kilku próbach uruchomienia świeca była sucha, moja uwaga skupiła się na dostarczaniu paliwa. Czyszczenie gaźnika na niewiele się zdało. Wtedy moje...
Cześć, moja motorynka po staniu przez tydzień w garażu chyba nie bierze paliwa, odpala normalnie, ale po 10-20m gaśnie i widać ze w wężyku jest mniej paliwa i więcej powietrza po odczepieniu rurki od gaźnika i zapełnieniu całej rurki paliwem dalej odpala normalnie.
jak je odczepić ? Odczepić, to Ty powinieneś się od prac na których się nie znasz! Co najwyżej, to możesz to rozłączyć, lub zdemontować filtr paliwa... Wydaje mi się że to sie trzyma na zatrzaskach jakiś Tak, są tam zatrzaski i je się ściska a nie "odczepia", następnie zsuwa z filtra. Przewód paliwowy nie powinien być naprężony w momencie ściskania...
Ciśnienie robocze w układzie paliwowym, to 3,5 bar, więc nic dziwnego, że tryska paliwem Musisz wymienić plastikowy zatrzask w końcówce rurki
Do sprawdzenia wężyki paliwa czy nie ma pęknięć i czy szczelne, oraz filtr paliwa/ssawka w zbiorniku paliwa.
Odkręć pokrywkę gaźnika, bez ściągania wężyka paliwa. Otwórz kranik - paliwo powinno lecieć ciurkiem. Tak sprawdzisz drożność króćca paliwa. Jeśli leci, a nie kapie, to znaczy że problem jest głębiej w gaźniku. Może pływak z iglicą inny, może dalej w dyszach i kanałach.
Sprawdź wężyk paliwa w zbiorniku.
Od pompy paliwa do filtra. Winna może być pompa lub instalacja pomiędzy filtrem a pompą. Ja miałem problem podobny i winny był wężyk paliwa :) Ale sprawdź też filtr paliwa
Czy wkładałeś suchy wkład filtra czy namoczony w oleju napędowym ? Jeżeli to pierwsze to wygląda na to , że masz zapowietrzony układ . Przy wymianie filtra w dieslach , dobrze jest dać mu się wymoczyć w oleju napędowym , żeby pozbyć się powietrza . Nawet i tak namoczony filtr i napełniona obudowa filtra nie gwarantują bezproblemowego odpalenia silnika...
U mnie też tak się robiło, jedynym tego powodem było sprawdzanie stanu paliwa patykiem, którego kawałki zatykały wężyk paliwa.
Zapewne wężyk paliwa pękł wewnątrz zbiornika. Zlej paliwo ze zbiornika wyjmij dławicę z przewodami ze zbiornika i obejrzyj przewody w miejscu dławicy lubią pękać.
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
Ciśnienie na listwie 3,8 bar Ciśnienie na tłokach 14-16 bar
Odpowietrzenie zbiornika jest w porządku bo sprawdzałem, chyba mi zostaje wymiana gaźnika ewentualnie zobaczę jeszcze może w jakim stanie są uszczelniacze na wale bo odkręciłem tłumik i patrzyłem na tłok to wydaje mi się ok zresztą jeśli by była przytarta to wydaje mi się że byłby problem z odpaleniem i mocą na starcie miałem tak raz ale to w kosie...
Zapytaj w sklepach Opel o części nr. 90531099 lub 24424207, ewentualnie po szrotach połazić i szukać pomp z innych modeli.
Przed wybuchem, podczas pracy silnika na wolnych obrotach było czuć zapach zapach tak jakby rozpuszczalnika... Miałem podobnie w skodzie fabii (2002r.), najpierw było czuć zapach rozpuszczalnika (może V-Power inny ma zapach) ale ja podniosłem maskę i zobaczyłem jak benzyna ucieka z wężyka paliwa, tego, który idzie do listwy wtryskowej a że ciśnienie...
Byłem u mechanika... Przestawił ''dźwigienkę'' zaznaczoną na zdjęciu i jest już dobrze. Z ciekawości... od czego ona jest?
Witam Dokręć odwadniacz pod filtrem paliwa . Obejrzyj wężyki na króćcach filtra paliwa, daj nowe zaciski . Pzdr
Miałem podobnie z piłą motorową Husqvarny. U mnie był sparciały wężyk od paliwa i łapało lewe powietrze. Radzę to sprawdzić.
Proponuję oddać sprzęt do serwisu, bo problem może Cię przerosnąć. Po pierwsze warto sprawdzić czy wyłącznik zapłonu jest sprawny. Do wnętrza lubi się dostawać kurz, brudząc styki. Wystarczy rozebranie i wyczyszczenie wyłącznika. Jednakże jeśli wyłącznik jest sprawny, to masz już poważniejszy problem w postaci pracy silnika na samozapłonie przez ubogą...
Jeśli zbiornik jest mokry to koniecznie zmień tę uszczelkę na nową oraz wężyki paliwa. Sprawdź czy sam zbiornik paliwa nie ma uszkodzeń w okolicy tej uszczelki (wyszczerbienia itp.). Sprawdź dokładnie stan odpowietrznika czy jest drożny. Sprawdź jeszcze jak jest ułożony filtr paliwa w zbiorniku, ważne by był cały zanurzony w paliwie i nie zaciągał...
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
A czy jest wężyk do baku z paliwem? Oglądałeś czy nigdzie nie ma nie zaślepionego/wolnego króćca?
Uszkodzony był wężyk paliwa
Czy przypadkiem poprzedni właściciel go nie wymontował, i obszedł bezpośrednio wężykami.
flaszki się koledze mażą jak bym czekał na odpowiedz ponad rok od rozpoczęcia posta to auto by zakwitło a co do przepływki mam 99r. i do jej wady bmw się przyznało metod naprawy jest wiele bo ja mam dla przykładu przepływkę którą bmw dodalo jako zamiennik po prostu trzeba ją umiejętnie zaadaptować poprzez zmiane numeru w kompie za co flaszka należy...
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
Wężyk od elektrozaworu pochłaniacza par paliwa.
Pin od gaszenia to prawy w górnym rzędzie (w dolnym rzędzie nie ma środkowego pinu). http://obrazki.elektroda.pl/6586203100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1940668300_1...
Odkręć nakrętkę zbiornika i zobaczysz na końcu, którego wężyka jest filtr paliwa.
Podobną sytuacje miałem w swoim partnerze 1,9D.Palił na dotyk do pewnego dnia jak zabrakło mi paliwa.Po zatankowaniu miałem takie same objawy jak ty z tym że potrafił jeszcze na wolnych obrotach nie raz zgasnąć.Bez pod pompowania ręcznie nie szło odpalić .Wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem jeszcze kilka dni z rzędu ręczną pompką i powoli ustabilizował...
Kosa odpaliła i pokosiłem troszkę, potem kosa zgasła i nie mogę jej odpalić. Paliwo jest? Jak świeca wygląda i czy jest iskra?
Do zbiornika paliwa zajrzyj. Co tam na sitku słychać.I przejedź się bez korka od zbiornika paliwa. Hej , do zbiornika zaglądałem i to nie raz , sitko czyste , gumy ok ... ale bez korka nie jeździłem :| , oddałem auto do mechanika , ..stwierdzenie ??.. padnięty tłokorozdzielacz !! ..koszt naprawy ok 600zł :cry: , znalazłem taniej całą pompe i czekam...
Witam. Zmieniałem wężyk od paliwa przy listwie wtryskowej. I gdy wszystko złożyłem to będę próbował odpalić, samochód kręcił kręcił i akumulator padł, no dobra naładowałem go i proboje jeszce raz a tu zero odzewu ze strony rozrusznika, i błąd wywala brak komunakcji z ecu, oraz coś z przekaźnikiem, co by się ecu rozsypało? Kodowałem ponownie kluczyki...
A co to mamy cię? Ukryta kamera? Czy co. Schemat układu. Zbiornik paliwa, wężyk, pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, kolejny wężyk paliwa i gaźnik. Koniec. Komputerów brak. Filtr montowany akcesoryjne przez użytkowników.
Zastanawiałem się dlaczego wyszło mi takie duże spalanie i już wiem. Miałem nieszczelność na połączeniu wężyka paliwa i gaźnika. Ciekawe ile wyciekło z tych pięciu litrów które wlałem?
Mercedes W163 ML320 benzyna, filtr paliwa przy tylnym lewym kole. Z filtra wychodzi taki cieniutki wężyk, gdzie on jest podpięty w aucie? Wypadł z auta i nie mogę namierzyć, gdzie ma być wpięty. AI: Czy ten cienki wężyk wygląda na oryginalny (fabryczny), czy może był już kiedyś wymieniany albo przerabiany? oryginał AI: Możesz opisać dokładniej ten wężyk...
W tico bez problemu idzie wężykiem , a tutaj możesz wykorzystać istnienie elektrycznej pompy paliwa , podpiąć na "krótko" i poprzez dodatkowy wężyk ściągnać wachę. Pozdrawiam
Mam pytanie: 1 Jak sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym? 2. Czy nie powinno być jakiegoś filtra paliwa pomiędzy zbiornikiem a pompką paliwa? 3. Jakie są objawy uszkodzonego zaworu przelewowego paliwa? Ponadto poszukuje oczko paliwowe z dwoma wyjściami to które przykręca się zaworem zwrotnym paliwa bo ja mam jedno wyjście zaspawane właśnie to do...
Nigdzie to wężyk do spustu paliwa z komory gaźnika jak ci leci paliwo to pewnie ci się zaworek z plywakiem zawiesił albo jakieś zanieczyszczenie powoduje niedomknięcie tego zaworka . Wężyk ma zwisa pod silnik żeby paliwo nie leciało po silniku
czy będzie pasował każdy jeden z allegro czy też muszę szukać po modelu kosy Może być i po modelu kosy, ale też po średnicy gardzieli gaźnika i rozstawie otworów mocujących aby wszystko pasowało. https://obrazki.elektroda.pl/6364174100_... Ważne jest też miejsce położenia tego otworu podciśnienia aby był w tym samym miejscu co w starym...
WEBASTO ze starego samochodu Że tak zapytam, w jakim aucie i z jakim silnikiem?
A kompresja? Też jest potrzebna, bez niej te 3 rzeczy na nic się zdadzą :D Wypnij pod maską wężyk od paliwa włóż do jakiejś butelki i włącz zapłon. Tylko zabezpiecz odpowiednio by wężyk nie wypadł i nie zalał wszystkiego dookoła. Zobaczysz czy paliwo jest podawane na listwę wtryskową. Rozrząd kiedy był robiony? Normalnie kręci czy coś budzi zastrzeżenia?
Mam taką kosę tylko z logiem Titan; dobry sprzęt w tej cenie. Pamiętać aby smarować przekładnie kątową co 2-3 koszenia a silikonowe wężyki paliwa zapewne po 1-2 sezonach trzeba będzie wymienić bo pękną na gumowej dławicy baku. Jeśli żyłka tnąca szybko się rwie polecam zwiększyć średnice z 2,4 na 2,7 mm. Moim skromnym zdaniem najlepszy jest przekrój...
Ten wężyk od spodu jest tylko de serwisu gaźnika i spuszczania paliwa na zimę. Z niego w normalnych warunkach ma nie kapać i nie spływać paliwo (śrubka/zawór zamknięta). Wężyk za paliwem z baku ma być może nie pełny ale musi nadążyć napełniać gaźnik. Zrób test z butelka zamiast baku czy na butelce będzie lepiej? PS Masz tam jakiś filtr na odcinku bak...
sprawdz czy przypadkiem nie cieknie ci paliwo do kolektora poprzez wężyk od regulator cisnienia paliwa
Musiałbyś sprawdzić gaźnik, może się przypchał, albo masz problem z pompowaniem paliwa, wężyki nie są popękane? Chyba, że cewkomoduł jest wadliwy i odcina zapłon. Jakbyś miał tester iskry, to można by sprawdzić czy iskra nie zanika przy wyższych obrotach. Generalnie gdyby moduł był stałokątowy zamiast zmiennokątowego, to silnik powinien pracować.
Witam, mam problem ze swoim maluchem, nie chce odpalić rano, po południu odpali praktycznie normalnie, jak już się go raz odpali to potem cały dzień dobrze jest, obojętnie czy bym nim jechał rano i cały dzień stał a w nocy odpalił, po prostu tylko rano ma jakiś problem z odpaleniem. Oczywiście pchnięcie go załatwia problem, ale gorzej jak stoi na wjeździe....
Sprawdź wężyki przelewowe nadmiaru paliwa może w którymś nastąpiło rozszczelnienie i łapie lewe powietrze.
Gdy piła nie będzie chciała normalnie odpalić, wlej troszkę paliwa do cylindra i spróbuj uruchomić silnik. Jeżeli odpali, to masz problem z zasilaniem w paliwo ( gaźnik, wężyk paliwowy, filtr paliwa, itd.) Odkręć tłumik i sprawdź, w jakim stanie są pierścienie i cylinder.
Witam ponownie otóż tak jak napisał kolega abada37 przełączenie z wieczora na bęzynę przyniosło efekty niema problemu z odpalaniem auta , czyli rozumiem muszę przeprowadzić czynnośći tak jak napisał stas11 czytałem też o jakimś założeniu zaworku na wężyku paliwa , który zapobiega cofaniu się paliwa z góry dzięki za naprowadzenie mnie na trop.
To pompa wtryskowa paliwa. Sprawdź czy wężyki gumowe są całe i czy opaski zaciskowe są na swoich miejscach. Ten przykręcany metalowy przewód również do weryfikacji.
Hondę mierzyłem zaraz po zakupie. Chyba było coś koło 0,5l / godzinę przy małym obciążeniu. AIVOLTa nie sprawdzałem. Ciężko się w nim dobrać do wężyka paliwa. Honda używana z różnymi elektronarzędziami na działce. Pewnie coś w okolicach 10 godzin. Większej awarii prądu jeszcze nie było żeby podpinać lodówkę czy coś. AIVOLTa kupiłem do narzędzi (kosiarka,...
Wężyk musi być podłączony na samym dole zbiornika, aby był w nim zawsze poziom paliwa. Pompka służy tylko do udrażniania wężyka. Wężyk cienki i mało elastyczny, dobrze zamocowany.
Problem rozwiązany po wymianie filtra i wężyka paliwa samochód odzyskał pewna sprawność .Filtr był zanieczyszczony , a wężyk paliwa od spodu spękany w kilku miejscach .Temat można zamknąć.
To jest wężyk od pochłaniacza par paliwa. Można z tym jeździć, nie jest to niebezpieczne dla silnika, ale komputer zarejestruje błąd i zapali check engine.
Sprawdź wężyk paliwowy w zbiorniku paliwa pomiędzy pompą paliwa a pokrywą często pękają.
nalej paliwa do zbiornika:) załóż przed filtrem na wężyk ręczna pompkę i nią spróbuj pompować...
Piszesz "wymieniłem filtr paliwa (ale było jeszcze gorzej więc założyłem stary)" Stary filtr nie może być lepszy od nowego, kup filtr dobrej jakości i załóż. Nie masz gdzieś załamanego niedrożnego wężyka od pompy paliwa do monowtrysku.
Może masz zapchany gaźnik, albo przewody, ewentualnie filtr paliwa jak masz. Ściągnij wężyk od gaźnika i sprawdź czy poleci paliwo.
Nie powinno się cofać bo jest wówczas tak, jak u Kolegi teraz. Jeśli pompka jest sprawna (zaworki szczególnie, ale też membrana i powierzchnie przylegające podstawy i pokrywy) to wina musi leżeć w wężyku paliwa między pompką a bakiem. Może być marna opaska, może być mikro-przetarcie czy mikro-pęknięcie samego wężyka.
Panowie kupiłem kosę NAK to mocna z 7 Lat temu kosze nią co roku jakieś 25 arów i tylko raz wymieniłem wężyki od paliwa bo zmurszały a tak po za tym nic .polecam
Próbowałem tak ale to nic nie daje, bo zaczepy dalej się nie unoszą na tyle żeby zejść. Może jakieś szczypce specjalne by ułatwiły sprawę.
Dziura w wężyku od paliwa.
Niestety jest z tym trochę zabawy. Na filtrze powinny zostać końcówki szybkozłączek. Musisz cienkim śrubokrętem podważać element złącza na przewodzie w najcieńszym miejscu. Miejsca te rozstawione są co 180 stopni. Powodzenia!:D
Niech pan spróbuje przycisnąć wężyk paliwa na kilka minut i wtedy niech pan zobaczy czy wejdzie na obroty
Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
Na sto procent zapowietrza się. Sprawdż wężyki przelewowe oraz filtr paliwa oczywiście na szczelność oraz dostęp paliwa-przegięcie przewodów drożność filtra.Pozdrawiam.
Zacznij od filtra paliwa. Jest w zbiorniku na paliwo na końcu wężyka podającego paliwo. Inną bolączką w przypadku braku podawania paliwa jest zaciśnięty wężyk pomiędzy zbiornikiem paliwa, a gaźnikiem. Zaciśnięty w wyniku zagięcia.
Użyłem skrótu myślowego. Nie odpalałem auta od momentu jak to gówno wpadło do środka. Generalnie zacząłem demontowac kolektor, ale to więcej roboty niż myślałem. Weź odkurzacz, zrób dławik z taśmy/izolacji i zamontuj jakiś wężyk np do paliwa (średnicę dobierz) wprowadź w kolektor od strony przepustnicy i spróbuj go "odessać".
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Faktycznie trzeba było wyczyścić gaźnik. Nie robiłem tego sam bo jestem w tym zielony, zrobił mi to starszy pan specjalista od takich sprzętów. Dodatkowo wymienił wężyk paliwa i ten gumowy cycek od pompki. Teraz kosiarka idzie jak wściekła.
Problem jest raczej w zalewaniu świecy. Przy zdjętym wężyku od paliwa, jak zatkam dolot, to silnik pracuje normalnie. Po podpięciu wężyka natychmiast gaśnie i świeca jest zalana.
1. Odpowietrzenie zbiornika. 2.filtr paliwa (ale by słabła szybko na H obrotach) 3. Wężyki paliwa. 4. Proszę poruszać pilarką na w "miarę wolnych obrotach" na boki czy falują obroty.
Powodem zamieszania był wężyk paliwa który spadł z króćca pompki paliwa w baku. Wężyk ten był już kilku krotnie wymieniany bo pękał podczas bezustannej pracy, przez brak odbioru benzyny na wtryski benzynowe. Wiadomo ciągła jazda na LPG To nie powinno być problemem , po prostu dziadowski wężyk . Możliwe że nawet bez pracy pompy będzie pękał .
No to zostają filtry powietrza i paliwa. Wężyki doprowadzające paliwo do gaźnika.
Wymieniłem teraz paliwo na 95 z innej stacji i olej 2t na Motul. Wymieniłem też wężyk, od paliwa. Trzeba jeździć, obserwować. Zamówię nowy kranik.
Żeby sprawdzić czy ciągnie lewe powietrze zakładałem przezroczysty wężyk na odpowietrznik filtra paliwa i po odpaleniu odkręcałem i patrzyłem czy w wężyku płynie czyste paliwo czy z pęcherzykami powietrza i wtedy masz pewność czy nie zaciąga paliwa z powietrzem.
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Te piły "lubią" uszkodzić wężyk paliwowy w miejscu przejścia ze zbiornika paliwa. Sam wężyk to grosze.
To, że napisałem o pompie ma, wbrew pozorom, związek z Twoim problemem. W gaźniku jest pompka paliwa a ten wężyk to tak jak kabel służący do jej podłączenia Bez tego pompka nie działa i silnik nie dostaje paliwa.
Paliwo tam jest w tej pompce i jak pompuje to jednym wężykiem widać jak zaciąga paliwo, a drugim powraca. Zaobserwowałem jedną rzecz, że jak chciałem ściągnąć wężyk od paliwa, to było słychać jak powietrze schodzi z niego. Gaźnik mam drugi nowy i dalej to samo
Zanieczyszczony filtr powietrza lub paliwa, zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa, gaźnik do czyszczenia ewentualnie membrany do wymiany, nieszczelny wężyk paliwa, za bogata“ regulacja położenia śruby regulacyjnej H. Tyle do sprawdzenia.
Moja MF-k sprawuje się coraz lepiej. Czy jej się poprawiło po wmianie kilku drobnych części (wężyk paliwa, uszczelka w kraniku) czy ja się wreszcie nauczyłem - nie wiem. Dość, że pracuje nam się bardzo dobrze. Mam tylko jeden problem - po dłuższej pracy (ok 1 godzinę bez przerwy) silnik zaczyna wchodzić na wysokie obroty. Zmniejszenie gazu do minimum...
Odłącz wężyk od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego i zaślep jeżeli w tym silniku występuje i jest podłączony na przeciw czwartego cylindra.
Czyszczenie gaźnika, to podstawa, dalej do sprawdzenia wężyki paliwa i impulsowy. Kolejna możliwa przyczyna, to zbyt "bogate" ustawienie śruby H w gaźniku. Uszkodzone membrany. Do sprawdzenia stan pierścieni tłoka. Tyle, na razie.
Tak jakby na długość idealnie pasował w okolice zbiornika paliwa
błąd od 300 do 305, Czyli 300 - ogólne wypadanie zapłonów. 301,302, 303, 304 wypadanie zapłonów na I. II, III i czwartym cylindrze. ale na trasie albo pod górę zaczyna się dusić i tak zostaje. To wygląda na brak odpowiedniego ciśnienia paliwa. W Oplach częstą przyczyną jest pęknięty/zmurszały wężyk paliwa na wyjściu pompki, nie widać tego bo wężyk...
Dzień dobry, Odebrałem motocykl od mechanika z niepodłączonymi gaźnikami i pompką paliwa typu vakuum. Pod zbiornikiem jest dodatkowe przyłącze na wężyk paliwa, mniej więcej na środku zbiornika. Pytanie: czy tam podłączyć nadmiar z komory pływakowej? Drugie pytanie: czy wentylacja skrzyni powinna być przy filtrze powietrza, czy z tyłu luźno zwisać nad...
Możliwe, że jest jakaś nieszczelność, np. między gaźnikiem a cylindrem, wężyk paliwa. Prawidłowa regulacja gaźnika. Silnik gaśnie nagle, czy najpierw zaczyna się dusić.
Miałem podobny problem z dmuchawą do liści. Okazało się że wężyk paliwa "skorodował" na styku z uszczelką gumową zbiornika paliwa i oprócz paliwa zasysał powietrze. Przez tą uszczelkę przechodzą dwa przewody paliwowe. Jeden zasilający do gaźnika, drugi odprowadzający nadmiar paliwa do baku. Dziwne ale widać że te przewody na styku z gumą uszczelki...
Witam. A uszczelnienia na wale - ale raczej dobre jak zapala na zimnym Zobacz jeszcze czy masz szczelne wężyki paliwa, czy zbiornik dostaje powietrze na korku. Odkręć na moment korek zbiornika paliwa w tym momencie jak się dławi. No i przede wszystkim w jakim stanie jest smok paliwa w baku i czy leży na dnie. Może być sztywny wężyk i już nie opada. Zapytam...
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
Zastanawia mnie też fakt bąbelek powietrza z wężyka paliwa od filtra do pompy :)
Ale odpiąłem wężyk od paliwa i woda została potem z baku wylana przez wężyk wiec jeśli coś to benzyna mogłaby być rozcieńczona ale tak strasznie leciutko tymi resztkami tej wody, bardziej zastanawiało mnie to czy to przez wilgotny filtr paliwa
Kranik można sprawdzić odpinając wężyk paliwa i kręcąc rozrusznikiem - z wężyka zacznie lecieć ostro paliwo. Co do ssania nie wystarczy je wymienić, należy je też wyregulować.
Miałem to samo okazało się że gaźnik się popuścił sprawdź to i ew wężyk paliwa przy wejściu do zbiornika lubi pęknąć
To, że były wymieniane o niczym nie świadczy, trzeba sprawdzić silnik pod względem szczelności. Wężyk paliwa w zbiorniku, gaźnik.
husqvarna paliwa wężyk sparciał wężyk paliwa wężyk pompy paliwa
wiertarka kinzo ricoh sp112 radia wojskowe
porażenie prądem porażenie prądem
Ustawienia kraju dla lepszego odbioru DVB-T2 w Łochowie Demontaż schowka pasażera Hyundai Matrix 2003