W takim razie iskra jest więc do czyszczenia i regulacji masz gaźnik. Filtr paliwa też mógłbyś sobie wymienić. Sprawdź też stan wężyków podciśnieniowych.
Witam wszystkich mam problem ze skuterem 2T Problem polega na tym gdy jak jest rozgrzane gaśnie i zachowuje się tak jakby nie dostawał paliwa jeśli wyciągnę wężyk podciśnieniowy i wleję tam paliwa skuter ujedzie z 500 m i gaśnie Czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć co może zrobić Dziękuję bardzo z góry
Wygląda na to, że uszkodzona jest membrana w gaźniku podciśnieniowym - z tego wężyka nie powinna kapać benzyna. Najlepiej wymień kranik, to niewielkie pieniądze a będziesz miał spokój. Aby sprawdzić, czy membrana jest uszkodzona spróbuj wdmuchiwać powietrze w wężyk od podciśnienia. Jeśli okaże się, że można poprzez kranik wdmuchiwać powietrze do zbiornika...
A właśnie że będzie się lało! Jeżeli membrana kranika poruszana podciśnieniem jest dziurawa, to rurką podciśnieniową będzie się lało paliwo. To łatwo sprawdzić. Wystarczy odpiąć oba wężyki idące od kranika do gaźnika. Nie powinno się nic lać!
Witam Sprawdź czy filtr paliwa jest drożny oraz czy podłączyłeś wężyk od kranika podciśnieniowego do króćca ssącego oraz czy kranik jest drożny.
Jeśli masz kranik podciśnieniowy to mogła pęknąć w nim membrana i paliwo leje się wężykiem od podciśnienia (sterującym) do dolotu...
Polos113 twój rysunek jest zły, do gaźnika w 4t wchodzi jeden wężyk nie ma żadnej pompki podciśnienia, przewód podciśnieniowy (ten niebieski z drugiego rysunku) idzie bezpośrednio do króćca ssącego a zielony do gaźnika(paliwo) http://images67.fotosik.pl/31/16bb70a30f...
Witam radze wyregulować zawory luzem 0,05 mm i sprawdzić wężyk podciśnieniowy przy kraniku paliwa u mnie pomogły zawory.
Ściągnij wężyk podciśnieniowy zaworu paliwa z króćca gaźnika i zobacz czy nie popękał, jak zassiesz go ustami, to paliwo powinno polecieć do gaźnika
Kolego jeśli masz w skuterze kranik podciśnieniowy, to wężyk podciśnienia łączący kranik z króćcem gaźnika musi szczelnie zaciśnięty w miejscu podłączenia. Wydajność wspomnianego kranika zależy od podciśnienia wytwarzanego przez silnik chyba, że masz kranik tradycyjny. Sprawdź drożność obu dysz w gaźniku, ale rzetelnie, bo od tego zależy poprawna praca...
Proponuję zacząć od sprawdzenia gaźnika tj. udrożnienia dysz, sprawdzenia połączenia gaźnik - cylinder i ewentualnie jego regulacji. Ponadto do sprawdzenia szczelność połączenia króćca gaźnika z wężykiem do sterowania kranikiem podciśnieniowym. Sprawdź przy okazji szczelność obu uszczelniaczy wału sinika i kompresję.
Przed napisaniem tego posta, urządzenie ssania sprawdziłem i działa prawidłowo, poziom paliwa sprawdziłem i jest OK, natomiast co do dysz to nie wiem czy są w porządku i nie wiem czy nie zasysa paliwa przez wężyki podciśnieniowe. Powiem szczerze, że skuter mam od zeszłego roku, od końca sierpnia. Kupiłem go jako przywieziony z za granicy, ale było w...
Iskra jest dobra, luzy zaworowe chyba też, moduł był od tego skutera. Po odłączeniu wężyka za podciśnieniową pompką paliwową, paliwo normalnie leci (jest dopływ do gaźnika) wydaje mi się że coś jest z elektryką i nie działa część zaznaczona na obrazku. http://obrazki.elektroda.net/97_12851658...
jest kranik ale podciśnieniowy,wężyk od niego jest podłączony do króćca ssącego jeżeli go tam nie ma to kranik jest zamknięty.
Witam! Posiadam skuter Kingway Koyot 4T i mam problem, gdy podłącze wężyk od podciśnienia i próbuje odpalić to nie chce odpalić, a gdy odepnę ten wężyk to wylewa się trochę z niego paliwo, i przy próbie odpalenia wypluwa paliwo z tego króćca i odpala. Kranik podciśnieniowy jest sprawny. Skuter posiada cylinder 80cc i dyszę 90. Nawet jak jest wkręcona...
Kolego, czy masz w skuterze przezroczysty filtr paliwa, bo jeśli tak, to przed uruchomieniem sprawdź, czy jest w nim paliwo. Opisane przez Ciebie objawy usterki wskazują (przed uruchomieniem silnika) na brak paliwa w gaźniku. Nie podajesz, czy podczas nieudanego uruchamiania świeca jest mokra, czy sucha, więc trudno jest zdiagnozować usterkę. Silniki...
Benzhou city star 50 to chyba kingway coliber, szukaj podobnych usterek w skuterach zip, kingway itp... -Sprawdź kranik podciśnieniowy, oraz szczelność wężyków (trochę samemu trzeba poszperać po elektrodzie co gdzie jest i jak sprawdzić) -wymień filtr przepływowy to tak na początek
Nigdy w przeszłości na czystych benzynach takich problemów nie było. To nie pozostałości oleju zatykają dysze, a biododatki, to z nich osadzają się nierozpuszczalne osady. Upewnij się, czy nie ma tam śruby od dołu gaźnika do spuszczania paliwa. Jak nie ma, to pozostaje zamontować prosty kranik. A może da się awaryjnie ściągnąć wąż paliwa, albo wężyk...
Czy jak odepniesz wężyk od paliwa z krućca gaźnika i kopniesz parę razy to leci paliwo?Może zawór podciśnieniowy przy baku nie działa i nie podaje paliwa?
Prawdopodobnie masz jakieś problemy z dolotem. Sprawdź czy motorek nie zasysa gdzieś lewego powietrza. Na drodze z gaźnika do cylindra. Sprawdź czy nie sączy się mieszanka pod cylindrem i pomiędzy głowicą i cylindrem. Sprawdż też czy wężyk od podciśnienia nie spadł (wężyk łączacy króciec dolotowy z kranikiem podciśnieniowym lub gaźnik z kranikiem))...
Prawdopodobnie coś z pompą paliwa. Znajdź pompę w swoim skuterze, wykręć ją i przeczyść. Możliwe że są zapchane wężyki czy coś. Nie ma żadnej pompy paliwowej. Na chwilę obecną to nawet nie wiadomo co to za skuter, oprócz tego, że to dwusuw. Marka, model? Podciśnieniowa pompa paliwowa jest? Jak zrobisz podciśnienie puszcza paliwo? Gaźnik sprawny, czysty,...
Czy skuter ma kranik podciśnieniowy? Jeżeli tak, to skąd brane jest podciśnienie do jego otwarcia? Jeżeli z gaźnika, to przy uszkodzonej membranie kranika paliwo będzie się dostawało do gaźnika i go zalewało. Pasuje to sprawdzić. Może jakieś zdjęcia?
Sprawdź wężyk od podciśnienia idący do kranika podciśnieniowego przy baku paliwa, może też być nieszczelność kolanka (uszczelki) miedzy głowicą a gaźnikiem lub sam wężyk podciśnienia. Zanieczyszczenia gaźnika też mogą blokować przepływ paliwa (zapycha dyszę główną w gaźniku) podczas jazdy. Może komora pływaka nazbierała zanieczyszczeń. Zaciągając powietrze...
na początek wlej dobre paliwo, te skutery to znakomity test stacji benzynowych, Podstawa (nasącz filtr specjalnym preparatem do tego (w spreju), nowa świeca, zawory, kranik podciśnieniowy, jeżeli dzieje sie to w mróz może być woda w wężyku otwierającym zawór, zamarza i nie otwiera
Może być wiele czynników takiej usterki. Czy rozrząd masz dobrze ustawiony oraz właściwe luzy zaworowe. Głowica winna być z większymi zaworami, bo zmieniłeś pojemność cylindra. Gaźnik - dysze - udrożnione, właściwie dokręcony, wężyki szczelnie założone do sterowania kranikiem podciśnieniowym. Ssanie elektryczne do sprawdzenia. Świeca tylko dedykowana...
Kolego musisz ostatecznie ustalić, czy jest to usterka "elektryczna", czy też "paliwowa". Informujesz, iż regulowałeś gaźnik, ale czy rozkręciłeś go, aby usunąć ewentualne brudy z ostojnika i czy udrożniłeś każdą z dysz i kanaliki w gaźniku. W przypadku, gdy zgaśnie silnik sprawdź, czy paliwo znajduje się w filterku paliwowym (przezroczystym). Jeśli...
Witam mam problem ze skuterem zipp nie podaje paliwa myśle że niema podciśnienia wymieniłem Witam, Co znaczy że nie podaje paliwa? Tzn ze jak probujesz odpalać na "plaka" to silnik się odzywa a tak normalnie jest cisza? Sprawdz kranik podciśnieniowy, 1. Odłącz wezyk doprowadzający paliwo do gaźnika 2. Odłącz wężyk podciśnienia przy króćcu gaźnika 3....
Witam. Posiadam skuter 4t 80cc i strasznie falują mi obroty. Chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną. Gaźnik był czyszczony. filtr paliwa niedawno wymieniany. Kranik podciśnieniowy niedawno wymieniony Na wężykach od paliwa nie widać żadnych dziur ani plam paliwa co znaczy że wężyki są dobre. Na króćcu który łączy gaźnik ze silnikiem są widoczne...
Kolego mam nadzieję, że zmieniając pojemność silnika z 50 na 80 cm 3 zmieniłeś komplet tj. cylinder z głowicą (z większymi zaworami). Ponadto, czy jesteś pewien poprawnego ustawienia rozrządu i luzów zaworowych. Gaźnik do czyszczenia, dysze do udrożnienia i ewentualnej wymiany na większe. Czy skuter ma iskrę, ewentualnie moduł do podmiany (na właściwy)....
Kranik podciśnieniowy może być uszkodzony, albo niewłaściwie podłączyłeś wężyk z podciśnieniem. Połączenie to musi być szczelne, czyli wężyk musi być ciasno nasunięty na króciec. W przypadku, gdy dawno skuter nie był uruchamiany, to na pewno paliwo "znikło" z gaźnika i trzeba będzie dłużej uruchamiać silnik aż napełni się gaźnik. Sprawdź, czy masz odpowiednią...
Jeśli producent przewidział w skuterze akumulator, to należy (sprawny) akumulator zamontować, bo zdaniem fachowców będzie to korzystne dla "elektryki" w skuterze. Przeglądnij dokładnie gaźnik tj. udrożnij dysze i kanaliki oraz usuń z niego zanieczyszczenia. Sprawdź, czy wężyk paliwowy oraz podciśnieniowy jest w dobrej kondycji i czy nie jest zagięty...
Sprawdź kranik podciśnieniowy i wężyki do niego idące. Jak nie wiesz jak, to poczytaj lub daj sobie spokój z naprawą, bo narobisz więcej szkód.
Witam moim problemem jest to że posiadam skuter z gaźnikiem dellorto 17.5 ssanie ręczne do którego idą dwa przewody z kranika podciśnieniowego benzyny które są podłonczone do gaźnika piszę dlatego z tym pytaniem ponieważ jestem za granicą i niemam dostępu do skutera Poprostu nie pamiętam gdzie te dwa wężyki się podpinało A zakupiłem nowy gaźnik dellorto...
To o czym piszesz nazywa się kranikiem podciśnieniowym. Można go sprawdzić bez rozbierania zasysając wężyk idący do króćca ssącego lub karteru silnika. Po zassaniu paliwo ma płynąć. Jest to zwykły zawór sterowany podciśnieniem. Czasem pęka membrana i paliwo leje się do silnika wężykiem podciśnienia. A powodem niezapalania może być jeszcze: 1. Uszkodzone...
Wg. mnie jest gorzej niż myśli kolega jackus66! Pęknięta membrana kranika pozwala na przepływ paliwa z baku wężykiem podciśnienia do strefy, z której to podciśnienie jest brane. Powinno być brane z miejsca na odcinku gaźnik - zawór ssący. Jednak wtedy silnik dostawałby bardzo dużo paliwa i nie pracowałby poprawnie. Chyba, że kranik nie jest podciśnieniowy...
Jeśli robiłeś remont silnika (rozbierałeś go), to sprawdź w jakiej odległości masz impulsator od koła magnesowego - powinien być odsunięty ok. 0,3 mm. Zmień świecę na właściwą i sprawdź przerwę pomiędzy jej elektrodami. Sprawdź działanie kranika podciśnieniowego oraz prawidłowość podłączenia wężyków pomiędzy gaźnikiem a kranikiem. Udrożnij kanaliki...
Witam! Mam problem. Buduję buggy z silnikiem WSK i potrzebuję pompki paliwowej. Najlepsza byłaby podciśnieniowa. Oglądałem od 126p ale ona jest mechaniczna. Dziś oglądałem wewnątrz mój skuter i jest taka jakby pompa paliwa. Czy to jest pompka czy taki kranik. Ma on 3 wężyki: 1 do baku, 2 do gaźnika, 3 do kolektora ssącego. Czy to zda egzamin??
Fajnie by było zamieścić co to za skuter, 2T czy 4T (obstawiam ze 2t :) ), jaka pojemność czy na starym było ok, czy przy okazji nie wymieniłeś czegoś jeszcze,? takie tam podstawy.... -Sprawdź dopływ paliwa, wężyki od kranika ( chyba powinieneś mieć podciśnieniowy).
Kraniki paliwa w silnikach japońskich to normalka. Możesz zamontować "kranik" podciśnieniowy np. taki jaki jest montowany w skuterach. Ostatnio miałem do czynienia w Hondą 160-tką, w której zamontowano właśnie kranik podciśnieniowy, głównie z uwagi, iż zbiornik paliwa jest niżej zamontowany niż gaźnik. Podciśnienie do sterowania tym kranikiem wychodzi...
Z dozownika oleju do mieszanki cieknie? To mógł się zatrzeć, ten układ musi być szczelny i ogółem jest kaprysny. A kaprys w jego wypadku kończy się wymianą tłoka i cylindra. Ja z niego nie korzystam nigdy w każdym motocyklu. W pierwszej kolejności należy sprawdzić co się z nim dokładnie dzieje. Pomiar kompresji wiele by wyjaśnił ale nie zakładał bym...
Przy zamkniętym nie ma prawa nic lecieć. Nie wprowadzajmy Młodego w błąd. :D Należałoby zacząć od tego, że chiński skuter to nie jest to samo co np. skuter włoski czy japoński :!: . "Serwisowałem" te wynalazki różnych dziwnych marek przez parę ładnych lat i wiem, że skośnooki potrafi wymyślić rozwiązania, które nikomu innemu nawet do głowy nie przyjdą....
Jak dobrze, że zrobiłeś zdjęcia! U mnie masz dużego plusa. Jeden obraz to tysiące słów! Okazało się że źle zrozumiałem to co trochę mętnie napisałeś. Kranik jest podciśnieniowy. Czy oryginalny - nie wiem. Coś nie podobają mi się połączenia. Na zdjęciach nie widać skąd idą wężyki. Bardzo proszę: jak umiesz to edytuj zdjęcia i dodaj strzałki z opisami...
Kolego, czy po wykręceniu świecy jest ona "mokra", czy "sucha". Jeśli będzie sucha, to wlej nieco benzyny do cylindra i spróbuj uruchomić silnik. Gdy silnik "zaskoczy", to będzie znaczyć, iż nie dochodzi paliwo. W sytuacji, gdy paliwo jest w zbiorniku, a filtr paliwa pusty - można zdjąć wężyk z kolanka gaźnika tj. ten sterujący kranikiem podciśnieniowym...
Dzień dobry. Niedawno kupiłem Piaggio Typhoon 2t. Skuter zaznaczam jest po lekkim tuningu, zmieniony cylinder, wariator, rolki, dysze w gaźniku. Cylinder 75cc, od dotarcia najechane około 600 km. Gaźnik oryginalny Weber. Tyle słowem wstępu, teraz opiszę sytuację od początku. Skuter stał w garażu u poprzedniego właściciela koło 2 lat, rzadko był jeżdżony....
Kranik podciśnieniowy sterowany jest podciśnieniem wytwarzanym w cylindrze podczas suwu ssania. W kolanku gaźnika osadzony jest króciec z metalu (brązu), na który założonym jest wężyk, który jest podpięty do wspomnianego kranika. Podciśnienie działając na jego membranę powoduje wypływ paliwa drugim wężykiem do gaźnika. Zdarza się, że po dłuższym okresie...
Do kranika masz dwa wężyki: jeden podciśnieniowy i drugi zasilający gaźnik w paliwo. W momencie uruchomienia silnika w kolektorze dolotowym wytwarza się podciśnienie które poprzez wężyk powoduje między innymi otwarcie kranika i tak dalej. Pisałeś że jak zasysasz powietrze przez ten wężyk to paliwo leci do gaźnika czyli ok. Jeśli ci skuter nie chce odpalic...
A kranika "podciśnieniowego" nie chcę, ponieważ nie bardzo miałbym go z czego napędzić: Skuter to Simson SR50. Nawiercasz otwór na dolocie cylindra lub w gaźniku wstawiasz miedzianą rurkę na to wężyk i masz podciśnienie. Rozwiązanie powszechnie stosowane w tuningu i starych motocyklach. Wracając do zaworu elektrycznego nie wiem czy znajdziesz ~20W...
Witam, szukam pomysłów co może być nie tak ze skuterkiem. Mam skuterek Malaguti w 2t, muszę zacząć od tego, że miałem już z nim problemy wcześniej. Mianowicie mając w nim fabryczny cylinder 50ccm, często nie chciał odpalić. Zacząłem od wyczyszczenia i wymiany niektórych elementów w gaźniku, wymieniłem też membranę za gaźnikiem niestety dało to tylko...
Dostałem ów skuter marki chińczyk do naprawy i powoli tracę pomysły co może być z nim nie tak, ale zacznę od początku. Maszyna została podstawiona do mechanika na wymianę paska który się zerwał. Niestety, z jakiegoś powodu po jego wymianie przestał w ogóle odpalać. Wytłumaczenia czemu tak się stało nie znam. Po tym wydarzeniu skuter trafił do innego...
Witam. Nie wiedziałem gdzie napisać ten wątek więc napisałem tutaj. Jeżeli jest źle to proszę szanownych modów żeby przenieśli. Do rzeczy. Nie moge odpalić mojego skutera marki Zipp Quantum. Wydaje mi się że nawaliła jedna z części dawkujących paliwo. Jest to okrągłe urządzenie z którego paliwo wędruje do gaźnika i gdzieś w głąb silnika. Kiedy wypiąłem...
Jeśli jesteś pewien działania kranika podciśnieniowego, to sprawdź jeszcze poprawność zamocowania wężyków tj. od paliwa i podciśnienia. Może zamieniono miejsce ich zamocowania np. zamiast paliwowy podłączyć do króćca gaźnika podłączono go do króćca ssania w kolanku gumowym. Skuter z silnikiem 4T (ma inny cykl pracy niż w 2T), a więc nadmiar paliwa może...
paliwo dostawało zę przez tą gumową dużą rurkę z gaźnika a wieć problem leży w gaźniku Ja tu widzę dwa problemy (zakłądając, że wszystkie połączenia i wężyki są szczelne).. idąc od zbiornika paliwa po kolei: 1. Powszechne tego typu skutery wyposażone są w zawór-kranik paliwa, ale nie taki zamykany i otwierany ręcznie (znany z motorowerów "dawnego"...
Skuter ogólnie wzięty był za grosze, nie na chodzie, w stanie złomowym. Nie ma on służyć jako główny środek transportu na dłuższe trasy, bo od tego mam samochód. To tylko taka rekreacyjna zabawka, gdzieś pojechać do lasku w niedziele polną drogą itd. Skuter doprowadziłem do stanu używalności, palił na dotyk, jeździł. Ale ciągle miałem problem, że nie...
Kolego jeśli nie masz paliwa w filterku, to najpierw sprawdź, czy masz paliwo w zbiorniku. Następnie sprawdź, czy jest podłączony wężyk do króćca na (czarnym) kolanku gaźnika oraz do "kranika podciśnieniowego". Jeśli masz czysty filterek i poprawnie założoną rurkę do podciśnienia i mimo tego podczas uruchamiania silnika paliwo nie pokazuje się w filterku,...
Cześć, mam skuter Ovetto MBK 50 (czyli klon Neosa), który niedawno całkowicie przestał odpalać. Iskra jest, nawet nowa świeca, kompresja raczej jest, na kopniku czuć lekki opór, jak odkręcę świecę to nie ma prawie żadnego oporu. Paliwo raczej podaje, bo świeca po chwili jest mokra, próbowałem wtrysnąć "plaka" wprost do dolotu i też nie odpala. Gaźnik...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Tak zrobię. Mimo, że gaźnik jest nowiutki. Mam go jakieś 2/3 dni. Dodano po 3 Dodam, że zauważyłem czarno-fioletowy wężyk, który idzie do gaźnika. Jest on chudszy od innych i nie mam pojęcia od czego on jest(przynajmniej nic z niego nie leci). Olej? Jakieś podciśnienie?. W skuterku są 2 zbiorniki. Jeden na paliwo a drugi na olej. Ten na olej idzie gdzieś...
Brak paliwa . Odłącz węzyk gaźnika z paliwem od kranika. Zasil gaźnik paliwem z lejka, strzykawki. Odpal skuter na tym paliwie i zobacz czy z kranika podciśnieniowego leci paliwo. Wszystko sie wyjaśni
Kranik paliwa sterowany jest podciśnieniem, ale chyba jest on sprawny, bo rzekomo "paliwo cieknie". Sprawdź, czy wężyk jest założony na króciec w kolanku (gumowym). Sam twierdzisz, że po podlaniu paliwa wprost do cylindra silnik pracuje przez chwilę i gaśnie. Po "zgaśnięciu" silnika sprawdź, czy świeca jest mokra, czy sucha, bo w przypadku, gdy świeca...
A trzyma Ci ten kranik w ogóle podciśnienie? I jaki to skuter? Najprościej spr podciśnienie zasysaj je i zobacz czy ci ucieka czy nie jeśli nie to masz albo wężyk albo kranik do wymiany.
Daj jakieś kropki przecinki czy coś bo mało z tego zrozumiałem :D Gaśnie jak odłączysz przewód podciśnienia? Jeśli tak to normalny objaw: wypala się paliwo w gaźniku bo zawór sterowany podciśnieniem jest zamknięty.
Dziś zabrałem się za skuterka, dławił się więc zacząłęm grzebać przy gaźniku, najpierw reguacja, nic nie dało, potem odłączyłem paliwo żeby wypalił wszystko z gaźnika, jak zgasł, podłączyłem wężyk pod gaźnik i pociągałem podciśnieniem żeby zalać jakby na nowo gaźnik. Nic nie pomogło. Po 3 min zapalam znowu skuter, przed czym nie wykonałem żadnej czynności,...
wężyk podciśnieniowy schemat wężyk podciśnieniowy kranik podciśnieniowy skuter
regulator napięcia przewody honda maksymalny obrót silnik volvo silnika
Hyundai H1: Brak podświetlenia zegarów i radia Słaba kawa w ekspresie mimo ustawienia na mocną