W serwie podciśnienie cały czas „pracuje” - raz jest go więcej, za chwilę mniej, ale pracujący silnik cały czas to uzupełnia. Twoje obawy są zupełnie nieuzasadnione. Po wymianie rurki jak odpalisz silnik sytuacja w kilkanaście sekund wróci do normy. Przecież w tej chwili wężyk i tak jest dziurawy i serwo się „zapowietrza”.
To jest wężyk od pochłaniacza par paliwa. Można z tym jeździć, nie jest to niebezpieczne dla silnika, ale komputer zarejestruje błąd i zapali check engine.
Skoro manometr na pistolecie pokazuje ciśnienie dopiero po naciśnięciu spustu, to masz zatkany wentyl. Albo w adapterze do wentyla brakuje tego wichajstra, który wciska wewnętrzną wkładkę zaworu w wentylu. Manometr nawet bez podłączonego kompresora powinien pokazać ciśnienie w oponie. Natomiast po naciśnięciu spustu powinien pokazać ciśnienie w kompresorze....
Wężyk to za mało. Do bloku przykręcony jest jeszcze separator, a do niego podłączony wężyk. Wyczyść jedno i drugie. A Twoje "nie zapchane" to zemści się przy mrozach /opis wyżej/. Załóż podgrzewacz tej rury- sprawdza się przyzwoicie.
Czy wkładałeś suchy wkład filtra czy namoczony w oleju napędowym ? Jeżeli to pierwsze to wygląda na to , że masz zapowietrzony układ . Przy wymianie filtra w dieslach , dobrze jest dać mu się wymoczyć w oleju napędowym , żeby pozbyć się powietrza . Nawet i tak namoczony filtr i napełniona obudowa filtra nie gwarantują bezproblemowego odpalenia silnika...
Masz u siebie tego typu króciec na wężyk powietrza ? http://obrazki.elektroda.pl/1158786500_1... ... i oczywiście wężyk z powietrzem nałożony na w/w króciec siłownika
Odpowietrzanie przekładni tam powinien iść jakiś wężyk zapewne wchodzący do filtra powietrza by nie ciekło.
Trzeba zostawić jeden wężyk i spróbować dmuchać w niego. Tylko na moje zależy z której strony się dmucha. Na moje przynajmniej z jednej strony powinien wykazywać szczelność calkowitą. Natomiast z drugiej strony ciśnienie powietrza działa w środku na tłoczek że sprężynką i przy większym ciśnieniu powinien przepuszcać.
Sprawdź uszczelki po obu stronach pompy. Prawdopodobnie któraś wyskoczyła. Odłącz wężyk od filtra powietrza i podłącz bezpośrednio do pompki. Wyciągnij weżyk pochłaniacza dymu, odkręć filtr i zobacz czy nie jest zasyfiony. Jak duży jest skok tłoka?
zdejmij wężyk od hydrostatu od strony bębna, wdmuchnij troche powietrza do tego wężyka zaciśnij żeby powietrze nie uciekło i załóż go na bęben. powodzenia
witam wszystkich. Ja w swojej pracy przy instalacjach często spotykam "ciekawe rozwiązania" :) , którymi chciałbym się podzielić.Szkoda że czasami nie miałem telefonu pod ręką bo było by tego znacznie więcej. 1.zdjęcie kocioł stalopalny i układ zamknięty.zobaczyłem to przypadkiem podczas uzupełniania powietrza w zbiorniku hydroforowym.Zapytałem klientki...
Ale zawór zwrotny też zastosowałeś?
Presostat działa prawidłowo, musi być zawór zwrotny. Zrób zdjęcie kompresora, jak podłączony jest presostat do zbiornika, czy jest dodatkowy wężyk lub rurka podłączona do presostatu.
Jest to wężyk od podciśnienia - do regulatora ciśnienia paliwa. Należy go tam podłączyć , sprawdzając , czy nie jest popękany.
Najbardziej prawdopodobnym jest, że źle zostały założone wężyki podciśnienia i turbo ciągle wysterowane jest na maksymalne doładowanie. Już wielokrotnie zamieszczałem schemat podciśnień więc znajdziesz go na necie bez problemu i sobie porównasz. Zwróć też uwagę czy nie jest zaślepiony/zatkany wężyk idący od obudowy filtra powietrza do trójnika i dalej...
Można owinąć wężyk czymkolwiek co jest izolatorem ciepła. Np jakaś taśma z pianki. Wówczas, temperatura zewnętrzna wężyka (tej gąbki) będzie wyższa niż temp. punktu rosy powietrza w łazience.
kompresję może być "czuć" bo tam z tego co widzę niema odprężnika na wałku rozrządu (bo to mały silnik), w większych jest, i tam pomiar kompresji ma niewielki sens.. chyba że się silnik rozpędzi dość mocno wiertarką tu masz częściówkę: https://www.cmsnl.com/honda-gv100a113zg1... zobacz bez odmy i filtra powietrza (bez...
dobra zamykam temat podłączyłem do tej "gruszki" i wszystko ok dzięki
Ten niezaślepiony koniec przewodu powinien być podłączony do tego zaślepionego wężyka gdyż łączy on króciec "ATM" elektrozaworu N75 (tego przy zbiorniczku płynu wyrównawczego) z wężykiem przy trójniku gdzie zbiega się wężyk z króćca "ATM" elektrozaworu N18 (od sterowania zaworem EGR) i od trójnika idzie jeden wężyk do obudowy filtra powietrza. We wlocie...
Postaram się odpisać na pytanie trochę szerzej aby inni również mieli możliwość dowiedzieć sie co to jest "sztanga", "grucha" itd. i na jakiej zasadzie to działa : jeśli sztanga jest masymalnie zassana do gruchy tak, że dźwignia zmiennej geometrii (na którą założona jest sztanga i zabezpieczona klipem) oprze się o śrubkę ogranicznika ruchu dźwigni to...
Kolego sprawdż presostat powietrza [czujnik ciągu komina],do czujnika podłączone są przewody i podpięty jest wężyk. Dmuchnij w wężyk powinno być słychać cyknięcie presostatu i powinny przełączyć styki.
Sprawdź czy nie zasysa powietrza przez zawór chemii, zdejmij wężyk z pompy i zatkaj króciec palcem.
Po lewej stronie zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego masz intercooler. a z niego wychodzi z prawej strony wtyczka (dwa piny od czujnika temp. powietrza w dolocie) poniżej masz wężyk podciśnienia - idź za tym wężykiem aż dojdziesz do sterownika silnika - poniżej akumulatora) i w jego wnętrzu pod obudową będzie dalsza część wężyka aż do czujnika...
Przy pewnej dozie staranności słona woda nie jest problemem. Pomiar odbywa się bez kontaktu z płynem. Bierzemy na przykład grubościenny wężyk; jeden jego koniec dołączamy do czujnika, a drugi umieszczamy na dnie naczynia. Woda nie wlewa się do wężyka (poza zmianą objętości powietrza z powodu ciśnienia). Dodatkowo wężyk wychodzi z akwarium nad krawędzią...
Możliwe że uszkodzony, sprawdź ciśnienie na listwie, powinno wynosić ok 3bar. Masz zaworek w listwie podobny do wentyla w kole ? Zdjęty wężyk to też lewe powietrze do silnika, masz czysty filtr powietrza ? Gazu nie masz ? Gazownicy często zmniejszają dolot powietrza przed filtrem powietrza do silnika przy kłopotach z regulacją instalacji 1 i 2 gen gazu....
Poco znów wymieniałeś tą pompę skoro nic Ci już nie ciekło i ciśnienie było OK a w dodatku jeszcze tak długo się utrzymywało?? strata pieniędzy kable do świec nie przebijają? jak nowe to czy aby nie Janmor?? świece wymienione? (byle nie NGK...) Rozrząd nie przeskoczony? Nie pamiętam czy tam jest mapsensor na wężyku, ale jak tak to wężyk do sprawdzenia...
No niestety mam inną stację to nie podam Ci wartości rezystora :(. U mnie był przypadek że oberwał się wężyk z pompki (pękł plastyk od wężyka na pompce) i pompka chodziła tylko powietrze zostawało wydmuchiwane nie w wężyk tyko do obudowy.
Nie ma powietrza w naczyniu wzbiorczym, albo zatkany wężyk między naczyniem a korpusem :)
nie - nie tak - zupełnie do góry nogami to widzisz!!!! 1. czy exper....kol...sp...czarną - tak - głowica jest jedna ZINTEGROWANA 2. po zdjęciu kar......bolce - te bolce to są coś jakby igły i na czubku mają otworki które zasysają tusz z kart. i tu trza płynu napuścić - na czubek igieł. - bez wężyka nie wykonalne!. 3. czy ew... zdem...... - tak - patrz...
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Bo może na nim był gumowy łącznik i został zgubiony przez kogos
Na zdjęciu w pierwszym poście jest odpowietrznik siłownika hydraulicznego sprzęgła, nic tam nie jest podłączone, tak ma być Wężyk w oplocie bawełnianym, który idzie do obudowy filtra powietrza (średnica wewnętrzna ok 4mm, zewnętrzna 10) jest podłączony do króćców atm elektrozaworów sterujących zaworem egr i zmienną geometrią turbiny, doprowadza świeże,...
Odpowietrzenie: na obudowie pompki powinieneś mieć gdzieś wkręt uszczelniony podkładką fibrową. Trzeba ją wykręcić częściowo lub całkowicie aby zeszło powietrze i leciał sam olej. Pompka jest produkcji japońskiej więc to jest wkręt w normie JIS, użycie dobrego wkrętaka PH zdeformuje nacięcie krzyżowe wkręta. Zrobisz to szybciej jeśli wężyk od zbiornika...
1. Akumulator. Musisz wiedzieć że akumulator im mniejszy tym mniej trwały i nie bardzo jest jak to przeskoczyć. Na starym akumulatorze powinieneś mieć symbol. Kup po prostu taki sam. Dziś nawet kwasowe akumulatory są szczelnie zamknięte. Nie polecam akumulatorów marki WM - potrafią paść same z siebie. I najważniejsze - na zimę nie zostaw akumulatora...
Wygląda na siłownik do tempomatu (cruise control), wężyk ma iść do elektrozaworu, który nim steruje
z korpusu przepustnicy (tuż nad kolektorem ssącym) idą 2 wężyki - jeden do elektrozaworu pochłaniacza par paliwa drugi bodajże do plastikowej "czapki" tej przepustnicy - odłączyć oba i jednym krótkim natyknąć na jeden i drugi króciec. w czapce przepustnicy podobnie - jeden idzie do termostatu w filtrze powietrza a drugi do wymienionego już dołu przepustnicy...
To jest dolot powietrza do kominka. Ale kominka nie ma: Rysunek tylko poglądowy mam tylko rurę która jest zamurowana. Wpuść tam piankę montażową, zamiast dołączonej rurki możesz wykorzystać wężyk igielitowy o potrzebnej długości.
valteki , które przejechały 60 kkm nadając się do wyrzucenia. Można je regenerować ( wymiana elementów ruchomych) ale za niemal te same pieniądze kupisz matrix hd344 i te przeżyją te auto. Co do problemów to warto sprawdzić czy nie ma gdzieś nieszczelności w układzie dolotowym powietrza : od pęknięć i dziur po pęknięty wężyk czy brak zacisku na starych...
Przetarciu uległ wężyk ciśnieniowy idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania G71 znajdującego się wewnątrz sterownika silnika i zakłamany odczyt rzeczywistego ciśnienia w związku z tym powodował tryby awaryjne, usunięcie nieszczelności rozwiązało problem, czujnik o którym wspominasz to czujnik G72 mierzący wartość temperatury powietrza...
To powodzenia w szukaniu, obstawiam, że wężyk spadł w okolicach n75, a nie przy gruszce, ale sprawdź i daj znać.
Witam ,zapchany wężyk hydrostatu taka okrągła puszka do której podłączone jest parę przewodów do niego dołączony jest wężyk ściągnij go i próbyj w niego dmuchnąc musi miec prelot powietrza jak nie to zapchany .Trzeba go zdemontowac i udrożnic aż do zbiornika
Sprawdzę jutro czy w zbiorniku jest powietrze. nie zapomnij, że musisz mieć wiarygodny manometr by sprawdzić ciśnienie powietrza. Ciśnienie początkowe w naczyniu sprawdzasz i ewentualnie uzupełniasz po spuszczeniu wody kotłowej z kotła i koniecznie na otwartym zaworze spustowym, by ciśnienie obiegu zamkniętego c.o. nie wpływało na ciśnienie powietrza...
Bardzo dobrze wyczytałeś :) heh Najlepiej to podjedź gdzieś na kompa aby zobaczyć jakie błędy pokazuje, bo to że elektrozawór nie działa od EGR może być inna przyczyna, generalnie skoro mówisz że autko nie ma mocy to obstawiam, że turbina nie kręci, jest "wyłączona" przez komputer z przyczyny innej usterki o ile sama w sobie jest sprawna, generalnie...
Do sprawdzenia rzeczywistego poziomu paliwa nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, a jedynie przeźroczysty wężyk + liniał lub suwmiarka. Zmiana dyszy głównej w gaźnikach CV ma znaczenie jedynie przy maksymalnych obrotach silnika, gdyż tylko przy takich warunkach przepustnica sterowana podciśnieniem podnosi się na pełne otwarcie. Przy tym gaźniku trzeba...
Są dwa czujniki ciśnienia. Jeśli odkurzacz "nie ma siły" przepchnąć powietrza przez filtr to wzrasta ciśnienie w komorze do której podłaczony jest wężyk od jednego z czujników. Impuls z niego jest przesyłany do procesora, który zmniejsza "moc" odkurzacza do minimum i "każe" migać diodzie. To tak na skróty i po ludzku :-). Pozdrawiam
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
W sumie tam nie ma co namieszać bo w obudowie przepustnicy są tylko 2 przyłącza. http://www.meat-doria.com/en/new_product... To cieńsze idzie właśnie do tego zaworu a dalej od zaworu do filtra powietrza. Możesz po prostu zaślepić wężyk co idzie do przepustnicy żeby lewego powietrza nie ciągnął. A jak koniecznie chcesz wymienić ten element...
Albo kompresorek np. ze starej lodówki + zbiornik powietrza (np. z ciężarówki wytrzymują spokojnie 10 bar) + wężyk i pistolet do dmuchania (może w OBI?). Trochę roboty, ale masz full wypas, cicho pracuje, a jak dołorzysz jeszcze reduktorek (to już koszt, ale można z "demobilu") to masz bardzo elegancki sprzęt. Pompowanie zbiornika trochę trwa, ale masz...
miałem dokładnie tak samo. a sprawa była błacha - przy korku (wlew) oleju jest taki wężyk idzie on do takiej wiekszej rurki i do filtra powietrza i właśnie ok 4 cm od korka cały ten wężyk był dziurawy i łapał powietrze i dlatemu tak sie działo. na oko nie było widać ale pomacałem pomacałem a tam dziura na 2 palce polecam wymiane ale to ok 80 zł albo...
A on ci sie na maxa nagrzewa tylko do 70'c stopni? Dodano po 16 I jak wymieniasz jakieś czujniki, lambdy, przepływomierze to dobrze jest zresetować komputer silnika , można odłączyć masę akumulatora ale jak masz zamek centralny na radio albo podczrw. to może zgubić sygnał i trzeba programować kluczyk(dla nie wprawionych upierdliwe zadanie) lepiej by...
wężyk powietrza skuter wężyk powietrza skuterze wężyk filtr powietrza
zakłócenia sygnał cyfrowy lodówki bosch opinie bd650 bd649
interfejsy neuronowe linie napowietrzne
WM15_LP/1LWM motherboard service guide availability, brands, and schematic access Mitsubishi Carisma 1.9 Di-D nie podaje paliwa przez nowy zawór sterujący SCV – brak ciśnienia rail