Dźwięk to "sygnalizacja przeglądu".Należy skasować w następujący sposób: Nacisnąć i przytrzymać przy wyłączonym zapłonie przycisk kasowania wskazań licznika przebiegów okresowych Włączyć zapłon i zwolnić przycisk kasowania Obrócić w prawo pokrętło minutowe regulacji zegara cyfrowego.Wyświetlacz przechodzi do wskazań normalnych. Wyłączyć zapłon.Dopiero...
Piny 2 i 5 do plusa zasilania, 1 do masy. Kolega wyżej zapewne to miał na myśli.
Tak dokładnie:) Poszukaj moze za radiem gdzies w gaszczu kabli sie zawieruszył ;)Jak nie masz miernika wez dwa kabelki do zaróweczki na 12v i bedziesz miał prubóweczkę...
Jest możliwość ale ogólnie gra nie warta świeczki. Trzeba by ingerować we wsad licznika , czyli zmieniać oprogramowanie. Łatwo w ten sposób uwalić licznik. Sam nie dasz rady.
Wydaje mi sie, ze moze byc problem z UCH. Ja walczylem miesiac z szyba w Clio i okazalo sie, ze musialem wymienic UCH. Otwierala sie, ale nie zamykala. Clip ja mogl zamknac, ale z przycisku nie szlo (UCH nie puszczalo napiecia na wlacznik). Bledow nie bylo zadnych, nic.
Zimne luty. Szczególnie należy się przyjrzeć przy złączu.
koniecznośc wykonania czynności inspekcyjnych
Mikrotik-RB912R-2nD-LTm [url=https://mikrotik.com/product/ltap_m... [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Jak odłączysz i nic nie będziesz włączał zapłonu to nie.
Nikt nie ma pomysłu? Może chociaż schemat z tym czujnikiem podnoszenia kabiny?
Nie musisz tylko nie włączaj zapłonu jak pompa jest podłączona a bak otwarty.
Jak masz poduchy to pod żadnym pozorem nie włączaj zapłonu. I żaróweczki załóż 2W a nie tak jak niektórzy wariaci 5W.
Weź miernik i zobacz na kablach które idą do radia kiedy pojawia się zasilanie jak na jednym po włączeniu świateł to do podświetlenia a jak po włączeniu zapłonu to do tego od włączania zapłonem i musi działać
Jeśli na awaryjnych jest dobrze to znaczy że zwarcia nie ma w lampach. Jeżeli bezpiecznik pali się od razu po przekręceniu zapłonu to przełącznik kierunkowskazów wtedy nie bierze udziału. Zwarcie musisz mieć gdzieś przed przełącznikiem. Ps. Nie miałeś przypadkiem zapiętego wstecznego biegu przy włączaniu zapłonu ?
Napisz kolego jeszcze jakie to radio? Sprawdź miernikiem czy na kostce jest stałe zasilanie + z akumulatora (bez włączania zapłonu). Powinno one być podłączone do pinu w radiu oznaczonego symbolem "akumulatora", Jest to niezbędne do podtrzymania pamięci, Dodam że niektóre radia (nie fabryczne) za nic nie chcą trzymać pamięci.
I tak powinno działać przełączanie. Dołóż prosty przekaźnik ze stykami 86 i 86a z czasówką 10sek i zasil pompę bezpośrednio ze stacyjki, przez pin 86, a sterowanie z ECU podepnij pod pin 86a. Pompa do zacisku 30. I teraz po włączaniu zapłonu pompa napompuje ile trzeba, a nadaj zachowasz jej oryginalne sterowanie dzięki przekaźnikowi.
witam sprawdz przekaznik od tylnej wycieraczki najlepiej wyjmij go i wtedy zobacz jesli problem ustanie to jest ta przyczyna pozdrawiam
Wyjmujesz airbag i następnie kierownicę jak nie będzie poduczhy to nie włączaj zapłonu bo zapali się lampka i bez Vaga nic nie zrobisz.
Lewarek w podłodze też trzeba było zrobić. Zarówno w Syrenie, jak i póżniej Dacii 1310p bardzo szybko uszkodziły się stacyjki, wypaliły się styki. Zamiast wymieniać wkłady, obu tych samochodach zrobiłem po prostu taki niby przycisk start-stop. Do włączania zapłonu służył zwykły przełącznik przechylny, "hebel", a do włączania rozrusznika przycisk od...
Cieszę się, że mogłem pomóc i wszystko działa jak należy :) Teraz tylko wszystko ładnie podłącz, pobaw się regulacją parametrów dsp i ciesz się fajnym dźwiękiem :)
Wystarczy poszukać na elektrodzie, ten temat był wiele razy na tapecie !! Oczyścić należy czarny osad który powstał na przelotkach (robi zwarcia)
A te pół zbiornika paliwa to było zawsze czy teraz dolałeś ( typowe że jak na lpg to zapomina się o paliwie w zbiorniku i pompa na wybojach pracuje na sucho, uszkadza się i potem kaskada - przekaźnik, bezpiecznik, a nawet rozrusznik ( bo próby uruchomienia bez paliwa potrafią go przegrzać. Najlepiej podaj plusa na pompę - jak ruszy to będzie wiadomo...
Witam radio masz dobrze podłączone,jeśli chcesz żeby uruchamiało się bez kluczyka należy żółty przewód złączyć z czerwonym i podpiąć pod przewód który idzie od akumulatora do kostki.
Zacząć trzeba od podłączenia wzmacniacza na stole, przez amperomierz, bez obciążenia i ze zwartym do masy wejściem. Pomiar napięć na wyjściu już podpowie czy dostała przetwornica czy tez któryś koniec mocy.. Zdjęcia na tym etapie najmniej ważne.
Może masz system audio ze wzmacniaczem, ale i tak obstawiam jakiś zestaw podłączony.
temat poduszek w oplach jest stary jak i ople. Niezależnie od tego czy masz jedną poduszkę w kierownicy czy i u pasażera jest - pod przednimi fotelami możemy zobaczyć czarne kostki z czerwonymi zabezpieczeniami ( wszystko plastikowe ) wystarczy odrobina wilgoci , kurzu , a nawet jak ktoś trąci to ustrojstwo butem , nawet dzieci mogą to zruszać ( różnie...
Przepraszam ale się nie odzywałem ponieważ z elektronikiem nie mam doświadczenia. Poza tym gdybyś napisał co już sprawdzaliście i wrzucił zdjęcie to łatwiej byłoby doradzić. Do tego model i rocznik. (Ja moją etkę od '87 roku utrzymuję na oryginalnych częściach) Napisałem wcześniej o regulacji i zero odzewu. Niestety nie wiem jak sprawdzić impulsator...
Witam wszystkich na forum mam problem z audi 80 b4, problem polega na ty że ostatni coś zaczęła wariować elektryka w samochodzie teraz kierunki można włączyć bez przekręcenia kluczyka, a nadmuch raz działa a raz nie. Prosiłbym o pomoc jak ktoś wie o co może w tym chodzić. Kolego przede wszystkim kostka stacyjki roboty nie dużo a wiele wyjaśni a to...
Witam :) kierunki- czarny/biały i czarny/zielony drzwi kierowcy- szary/biały (cienki) drzwi pasażerów- szary (cienki) bagażnik- brązowy/biały pompa paliwa- czerwony/niebieski (gruby) zamek centralny- zamknięcie- brązowy/czerowny zamek centralny- otwarcie- brązowy/biały wszystkie te kable w lewym progu (wiązka lub kostka), wyłącz zapłon to możwsz wyjąć...
Może przekaźnik podający napięcie na wtrysk ma wypalone styki.
Linkę idącą od manetki podłączasz do przepustnicy gaźnika lub jej dźwigni, zależnie od modelu gaźnika i rodzaju linki, kable idące z silnika będą ci służyć do włączania lub wyłączania zapłonu tak samo musi być podłączone jak w kosie, trzeba zobaczyć jak to jest podłączone oryginalnie. W kosie masz przełącznik on/off i ustawiając go w odpowiedniej pozycji...
Jak podłączacie pompkę cieczy podczas pracy dogrzewacza jako postojowe bez włączania zapłonu Galaxy MK2.??
Gaz w dolocie,słabe ciśnienie paliwa,uszkodzony czujnik wał/wałek,zła dawka przez np zły odczyt temperatury. A Włączanie zapłonu kilka razy przed uruchomieniem nie zawsze włącza pompę ,tylko czasem tylko podczas kręcenia. Potrzebna diagnoza. Wróżcie dalej.
Witam, mam problem w vw lupo, rozbierałem licznik ponieważ miałem problem z podświetleniem, wszystko złożyłem i jest ok poza tym, że za każdym razem wskazówki lekko przeskakują w dół (kilka mm) po załączeniu zapłonu. I tak jest za każdym razem. Już je kilka razy poprawiałem, przestawiałem itp. i niestety problemu nie udało mi się rozwiązać. Co może...
To ważne by ustalić gdzie zatrzymała się procedura włączania zapłonu. Przecież pisał że steering not locked, a więc tam się zatrzymało. Czujnik na zasuwie blokady mówi że blokada zamknięta więc na rozruch nie zezwala.
Zacznij od przeczytania instrukcji obsługi, jeśli nie masz to Kenwood na swoich stronach sporo udostępnia. Czasem jest to ustawiane np położeniem bezpiecznika lub jakimś ukrytym przełącznikiem. Zwykle ale nie wszystkie auta mają na stacyjce położenie ACC pomiędzy wyłączonym a zapłonem, specjalnie do słuchania radia. SławeK
Pompa sią włącza po włączeniu zapłonu? Słychać ją jak kręcisz rozrusznikiem? (najlepiej słuchać we dwie osoby)
U żony dzieje się to od czasu do czasu, nigdy w mojej obecności. E87 2005 Wkłada kluczyk, rozwija się iDrive w desce i włącza się "pierwsza pozycja" stacyjki, ale nie zapłon, zdejmuje blokadę kierownicy. W teorii teraz po wciśnięciu sprzęgła i start, powinien zacząć kręcić i palić. Ale właśnie czasem nie robi nic na naciśnięcie przycisku. Nie włącza...
Problem w tym że wskazania poziomu paliwa są błędne czyli( mialem rezerwę a pokazywał połowę zbiornika) i do tego kontrolki mrugajace cieczy chlodzacej oraz oleju a to wszystko dzieje sie na wyłączonym zapłonie nawet bez kluczyka w stacyjce dzis tylko mrugala kontrolna cieczy i czasem jadąc autem kontrolna mruga a po wyłączeniu i włączeniu zapłonu zgaśnie...
z ciekawości (jestem laikiem w tym temacie) - chodzi o elementy systemu bezpieczeństwa rozproszone w różnych miejscach samochodu, w których zaszyty jest np. VIN? Mniej więcej. W mercedesach są moduły SAM, takie lokalne BCM (body control module), komputery odpowiadające za sterowanie wyposażeniem samochodu, które komunikują się za pomocą magistrali...
Witam To radio z Blaupunktem ma wspólny tylko napis na panelu a w środku to 100% medion, tewion jednym słowem CHINA, wiem bo miałem przyjemnośc ostatnio takie badziewie rozkręcac i obstawiam że logika zapłonu w tym modelu kończy się na włączaniu po przekręceniu zapłonu pełnej logiki zapłonu na tym na pewno nie uzyskasz
1. Czy podświetlenie radia zmienia się wraz z włączaniem i wyłączaniem świateł pozycyjnych na uruchomionym silniku? 2. Czy podświetlenie radia zmienia się wraz z włączaniem i wyłączaniem zapłonu?
Witam Kupiłem Hyundai i30 2008 1.4 benzyna. Radio włączało się i wyłączało normalnie, i nagle, przy włączaniu zapłonu i odpaleniu auta czarny ekran i cisza..... Ktoś coś???? Bezpiecznik Sprawdź.
Cze. Mam takie radio i mniej wiięcej co 2 lata trzeba je wyjac ,rozebrac i wyczyscic elektronike płynem do ukł. elek. a nastepnie (troszke)spryskac kontac spray(em) .Pomaga na 100% (Wcześniej radio załączało sie samoczynnie.
ACC to skrót od ACCESORY, czyli zasilanie urządzeń bez włączania zapłonu(radio, zapalniczka itp) zasilanie pojawia się po pierwszej pozycji kluczyka
Kasownik też zacofany i pewnie robi swoje tylko przy włączaniu zapłonu.
jeśli nie działa to nic nie zrobisz. Nie prawda, ten interfejs programuje klucze/karty bez potrzeby włączania zapłonu, możesz pogubić wszystkie klucze/karty i zaprogramujesz nowe
moj brat ma w passacie cos takiego ze sterowanie szybami dziala bez zapłonu dopóki nie otworzy drzwi pozniej trzeba przekręcić zaplon i z nowu system sie włącza
witam mam maly problem opel corsa 92r pojemnosc 1,2 no wiec sprawa jest bark dziwna otuz po myciu silnika brak jest iskry na swiecach dziwne jest to ze iskra pokazuje sie w momencie wlaczania zaplonu czy zna ktos konkretne wytlumaczednie z gory dzieki za pomoc
Dwa grube przewody to zasilanie. Dwa cienkie to plus po stacyjce i sygnał PWM. Ten po stacyjce nie ginie od razu po wyłączeniu zapłonu. Skoro włączają się po włączeniu zapłonu to plus po stacyjce jest. Zobacz czy na tym drugim cienkim masz PWM, wtedy będziesz wiedział czy to wiązka czy wentylator. Możesz też wysterować wentylator na stole, tam chyba...
Moi drodzy kochani elektrodowicze, w google to własnie ten watek znalazłem :) Dziękuję za odpowiedzi bo własnie mam ten sam problem
Wszystko wskazuje, że chodzi o włączanie/wyłączanie zapłonu. W lewym dolnym rogu masz opis działania. Rozumiem, że chodzi o pomarańczowy kwadrat.» Przedstawiony przez ciebie schemat nie zawiera regulatora napięcia. Jest jedynie dioda prostownicza. Obszar przez ciebie zaznaczony jest tzw stacyjką.
Pytanie jest takie - jaki nr licznika włożyłeś? Są liczniki z CANem o nr xxx920xxx i bez CANa xxx919xxx i one nie są zamienne. Mają one inaczej sterowaną kontrolkę od poduszek i obrotomierz. Połącz się z poduchami i zobacz co je boli - może coś jest nie podłączone lub nie widzą licznika. Zobacz co za błędy są w liczniku. Jeżeli licznik jest z CANem...
Przekażnik od czasówki ma wypalony styk ( największy nad pedałami) znajdziesz pez problemu
Za głęboko brniesz. Cewka oporność oczywiście trzyma ? Za pomocą hot aira acetonu i przykładowo zmywacza do przepustnic (ja go używam) rozpuścić i wydrapać klej i organoleptycznie sprawdzić. Tam cudów nie ma.
Zachowuje się tak, jakby nie działał styk drugiego położenia stacyjki, czyli nie włącza zapłonu
ma być tak -zapłon wyłaczony -wybierasz pojazd -zatwierdzasz -program prosi o włączenie zapłonu -włączasz zapłon, sterownik wysyła swoje ID ( widać paczkę impulsów na oscyloskopie) -euroscan na nie czeka, odbiera, analizuje, i wie albo nie wie z czym ma do czynienia. -jak wie to od razu zaskoczy, jak nie wie to stwierdzi że nieznany ID i zapyta co ma...
To właśnie ten 0.1%. Procedura w z włączaniem zapłonu to była tylko dla rzadko stosowanych systemów w niektórych starych VW, po których już nawet na szrotach śladu nie ma.
Z iskrownika masz tylko jeden zacisk, który zwarty do masy tego iskrownika gasi silnik. Trzy przewody bo jeden do masy, drugi do zacisku na iskrowniku a oba do wyłącznika. Tylko było kilka wersji i stąd jeden przewód więcej, żeby pasowało do wszystkiego. Ogólnie po zamontowaniu jeden przewód powinien pozostać wolny.
immo (podobno zdjął mi mechanik) ale nie wiem dlaczego teraz świeci.. Może nie zdjął? Bo nie wyłączyłeś zapłonu kluczykiem, tylko akumulatorem? W innym samochodzie immo rozbrajało się podczas włączania zapłonu, stacyjki :) , ale nie rozbrajało się w momencie podłączenia immobilizera do zasilania. Inaczej, żeby odblokować, musiała być pewna kolejność...
Jeżeli chodzi o klimatronic w tych passatach, to jeżeli po np. 2 godzinach włączasz zapłon i ustawia Ci się na auto to jest wszystko OK. przy pewnych warunkach (temperatura i nasłonecznienie) sama załącza się klima po dłuższym wyłączeniu zapłonu. Przeważnie jest to ok 2h kiedy resetuje ustawienia.
1. Tak 2. Nie, po to to zrobili żeby nie włączać zapłonu SławeK
Audi12123211 napisz jaką masz instalację sterownik itp.. [quote="anchilos"]Serwis się zgłasza. Bez znaczenia jaka instalacja. [/quote serwis raczej się zgłasza podczas włączania zapłonu, a nie przy jego wyłączaniu
Podpiąłem pod wyłącznik lampki sufitowej pasażera zamiast żarówki. Tam jest żarówka 5W, więc pobór 6W nie spowoduje interwencji. Zmieściło się tam wszystko razem z monitorem napięcia zasilania. Włącza się samoczynnie razem z zapłonem, a jak nie chcę - zawsze mogę wyłączyć ;)
nie zaszkodzi ten płyn odessać i nalać nowy dedykowane do tego auta lub - odkręcić przewód na dole od przekładni i czekać aż płyn wycieknie , ale nie włączać zapłonu i nie kręcić kierownicom żeby pompa na sucho nie szła
Przy włączaniu zapłonu, też może się testować (zamknąć i otworzyć).
Jeśli tylko odłączenie wtyczki to nie. Najlepiej na takie operacje odłączać akumulator. Wtedy tez nie zarejestrują się błędy o braku komunikacji z innymi modułami (wystarczy też nie włączać zapłonu).
Objawy wskazują na brak zasilania licznika po stacyjce. Z tego powodu zapalają się kontrolki tak samo jak przy włączaniu zapłonu.
Cześć. W samochodzie BMW E91 Touring mam w tylnych lampach świecące na czerwono LED-y, które po jednej stronie przygasły, słabiej świecą, i komputer daje przez to znać o uszkodzonej lampie przy włączaniu zapłonu. Chodzi o światła postojowe tylne prawe, zarówno z klapy bagażnika jak i te z karoserii, gdyż po jednej stronie oba świecą słabiej. Czy macie...
Sprawdzone. Jeżeli włączam zapłon to stop zapala się po jakiś 2 sec. , lub zapłon włączam z wciśniętym hamulcem to światła stop włączają się natychmiast.
A kontrolka od silnika świeci po włączaniu "zapłonu"?
Tak jak pisze kolega wyżej. Jeśli odepniesz poduszkę nie włączaj zapłonu bo wywali Ci błąd i będziesz musiał na komputerze kasować
Proponuję najpierw sprawdzić czy jest taka pozycja w stacyjce która włącza zasilanie ACC a nie włącza zapłonu, przecież nie będziesz włączał zapłonu żeby słuchać radia. Proste autka często nie mają i jak ktoś sobie kupi prądożerną tandetę z biedronki, połączy plusy radia razem żeby wogóle działało to w połączeniu z małym akumulatorkiem auta jest kłopotogenne....
to coś puka. Co może być? Pewno to Anioł Stróż daje znać o sobie. A co miałoby pukać przy włączaniu zapłonu jeśli nie elektromagnes rozrusznika. Ewentualnie przekaźnik w BSM ale ten raczej dyskretny jest. Z formy zadanego pytania kolegę interesuje nie tyle uruchomienie silnika a przedmiot pukający. Tymczasem trzeba by zakasać rękawy, chwycić za narzędzia...
Nie włączaj zapłonu z odpiętymi przewodami licznika bo zapala błąd poduszek jak sterownik nie widzi kontrolki.
Wszystko poprawnie podłączyłem, tak żeby radio automatycznie uruchomiało się po odpaleniu zapłonu. Jesteś tego pewny ??? Moim zdaniem tak nie jest. Radzę zamienić miejscami (najwygodniej w gnieździe ISO przyłącza) przewody zasilania tak by do żółtego było na stałe doprowadzone +12V, a do czerwonego +12V z włącznika zapłonu (stacyjki).
Can sie wylacza po czasie. OK, a jak "po czasie" nadepnę na hamulec nie włączając zapłonu to CAN się obudzi i włączy stopy?
W tej Astrze powinno się dać "wymigać" na kontrolce "silnika" trzymając wciśnięte pedały gazu i hamulca podczas włączania zapłonu.
Nie masz włączać zapłonu tylko odpalić silnik. Po cholerę ktokolwiek miałby marnować prąd na zasilanie cewki sprężarki jak silnik nie pracuje.
odpinałem klemę na 10 minut i dalej nic. Za to wcześniej przy włączaniu zapłonu było takie piknięcie, teraz cicho, nic nie pika. Światła, szyby działają.
Pytałem czego nie było jak wszystko było sprawne. Chodzi mo o to że jak nie przyłożyłeś pastylki to czego wtedy nie było? Albo inaczej wsiadałeś do auta włączałeś zapłon i po przełożeniu pastylki co się włączało?
450 mi powiedziały dwa serwisy (brutto) bez rabatów. Nie jest źle. A ktoś wie jak to jest jak się założy czystą nową blokadę? Bo jak pisałem z innego auta wogóle nie włącza zapłonu i nie ma diagnostyki dla adresu 25. Pozdr.
Witam, mam problem trochę inny. mam poloneza atu plusa 1.6gsi b+g, cały problem tkwi w tym, że na benzynie nie chodzi, przy włączaniu zapłonu w ogóle nie słychać, by pompka podawała paliwo. z tego co mi wiadomo to jest ona nowa, wszystko było jeszcze ok dwóch miesięcy temu z nim ok..... ktoś pomoże???
Światła do jazdy dziennej oprócz wiadomej homologacji i odległości w jakich muszą być zamontowane muszą się włączać po przekreceniu zapłonu Nie. i wyłączać po włączeniu świateł mijania? Pozycyjnych a nie mijania.
A przy włączaniu zapłonu słychac pompkę?
po wyłączeniu zapłonu opada prawidłowo 'do zera'. Jeżeli chodzi o wskaźnik temperatury to też nie działa tzn, w ogóle się nie podnosi - jedynie drgnie minimalnie podczas włączania zapłonu. Może to mieć jakiś związek? Wskaźnik temperatury nie działa już od kiedy pamiętam.
Podczas włączania zapłonu słyszysz siłownik sprzęgła takie strzelanie powietrza ?
Dobra chyba to kupię dla testów. Mam nadzieję, że uda się ominąć ten ich przycisk i wykorzystać to tylko do włączania zapłonu.
od złącza obd do czego idzie ten kabel gdzie mam go szukać ? nie wiem czy to istotne ale nie pali mi sie kontrolka ładowania podczas włączania zapłonu ale z ładowaniem jest ok wszystko
Zapłon włącza się trzymając start przez 10s po włożeniu karty.Zobacz błędy w uch bo blokada uszkodzona nie puści zapłonu.
To najpierw sprawdź zasilania i masy na kości ecu. Uwaga, prawdopodobnie jedno z zasilań ecu sam sobie załącza za pośrednictwem przekaźnika Mały update, zaobserwowałem, że wystarczy żeby auto postało dłuższą chwilę bez próby włączania zapłonu i po tym czasie pojawia się kontrolka silnika i ładowania i auto daje się uruchomić dosłownie na sekundę po...
Witam. Ale mis ie nie zapala kontrolka ABS przy włączaniu zapłonu:(
W Corsie C 1.3 CDTI mam problem z zasilaniem pompy paliwa. We wtyczce pompy paliwa jest zasilanie wskaźnika paliwa, a brak jest + 12V na przewodzie zasilającym pompę. Bezpiecznik F9 20 A został sprawdzony i jest sprawny. Przekaźnik R10 też został sprawdzony i jest sprawny (dla pewności został zastąpiony innym ale takim samym). Dokonałem pomiarów (multimetrem...
Rozumiem, że jakieś "magiczne" sztuczki z wymianą baterii i włączaniem zapłonu z jednoczesnym wciskaniem blokady na pilocie nic nie dadzą?
Być może sygnał ze stacyki blokuje działanie centralnego zamka tzn. otwierasz centralny pilotem, wchodzisz do auta, włączasz zapłon i zamek nie zamyka się, a syrena nie zostaje załączona. Może to być zabezpieczenie przed przypadkowym naciścięciu pilota - centralny zamyka się automatycznie po braku potwierdzenia zapłonu. Zazwyczaj w systemach alarmowych...
Pali się kontrolka silnika (check engine) i podczas włączania zapłonu pojawia się komunikat na wyświetlaczu (emission workshop)
A czy - tak, jak pisał Piotr36 - jest ok 2 ohm na pompie lub napięcie na kablach w chwili włączania zapłonu(ok.3 sek)?
Możliwość uruchomienia przez przycisk bez włączania zapłonu Tego typu podłączenie jest sprzeczne z obowiązującym w Polsce prawem, które wymaga żeby lampy do jazdy dziennej włączały się automatycznie po ustawieniu urządzenia zapłonowego w pozycji umożliwiającej uruchomienie silnika (lub po jego uruchomieniu).
z modułem uch mogę się połączyć bez włączania zapłonu (nie usypia)? nie wiem czy to normalne w tych autach. To akurat normalne w renòwkach.
Mierzyłeś podczas włączania zapłonu albo podczas kręcenia rozrusznikiem??
trzask włączaniu wibracja włączaniu migomat włączaniu
wiercenie betonie falujące niskie obroty kosiarka fiesta podciśnienie
prestigio firmware update hormann zasilacz
Fotopułapka HC-300M nie włącza się - diagnostyka i rozwiązania Symbol cewki napędu przedniego John Deere 1640 1987