witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
https://obrazki.elektroda.pl/3175230900_... Witajcie, pokażę tu wnętrze starego komputerowego UPS (ang. Uninterruptible Power Supply – zasilacz bezprzerwowy) Back-UPS APC 300, przedstawię jak wygląda generowany przez niego przebieg na oscyloskopie i zademonstruję jak można uruchomić go bez podłączenia do sieci. Rolą zasilacza...
Witam, kupiłem sobie telefon polowy MB-43. Chciałem go uruchomić i sprawdzić, czy działa. Wykonałem testy napisane na obudowie telefonu: ,,Sprawdzenie aparatu: 1. Przy naciśniętym przycisku rozmównym dmuchnąć do mikrofonu: w słuchawce powinien dać się słyszeć szum; po włączeniu aparatu w linię przedmuch w słuchawce słyszy się słabiej. 2. Włączyć aparat...
Do naładowania potrzeba 2 przewodów, nawet niezbyt grubych dla 2A. Jeśli płynie 2A i spada na nich trochę napięcia to i tak jest to w obrębie fazy CC i źródło prądowe pokrywa straty. Od zasilacza wymaga się jedynie by był źródłem prądowym na początku i napięciowym na końcu procesu ładowania. Można zrozumieć jeszcze potrzebę trzeciego przewodu niosącego...
Instrukcja użytkownika strona 1-1 i 1-4 https://obrazki.elektroda.pl/2543399700_... tłumaczenie: Wyczyść pamięć RAM RTC (2-pinowy CLRTC) Ten nagłówek umożliwia wyczyszczenie danych pamięci RAM CMOS RTC informacje dotyczące konfiguracji systemu, takie jak data, godzina i system Hasła. Aby wymazać pamięć RAM RTC: 1. WYŁĄCZ komputer i...
W celu przywrócenia ustawień fabrycznych centrali należy: Krok 1 Wyłączyć zasilanie 230 V i akumulator Krok 2 Odłączyć wszystkie przewody z Linii 1 i zacisków PGM1 Krok 3 Krótkim przewodem zewrzeć zaciski Linii 1 i PGM1 Krok 4 Włączyć zasilanie 230 V do centrali Krok 5 Gdy zapali się lampka linii 1 to reset centrali jest zakończony Krok 6 Wyłączyć zasilanie...
Dziękuję za szczegółowy opis bo kosztowało to na pewno sporo trudu. jeśli chcesz użyć przekaźnika do odłączania obciążenia (bardzo rozsądne rozwiązanie, ponieważ po odłączeniu układ nie będzie w ogóle obciążał akumulatora), to układ przedstawiony tu przez Ciebie należy co nieco przekonstruować. Z przedstawionego schematu należy pozostawić tylko układ...
http://astra.autokacik.pl/ tu masz dokładny opis błędów z tego co piszesz to wygląda na czujnik temp. do kompa-stąd może być wyższe spalanie z drugiej strony 530km na 50 l to daje ok 9,5 l więc jak na Ecoteca do nieźle-no zależy czy to spalanie na mieście,średnie czy na trasie dla dwóch pierwszych to możne być ale jeśli trasa to za dużo WYKRYJ TO SAM!...
Z tym kondenstatorem to mógłby byc dobry pomysł, ale nie działa! Podpinałem nawet akumulator żelowy na czas startu i wtedy dawało rade włączyć taki układ. Można było nawet odpiąć akumulator i wszystko działało do wyłączenia. Taka kombinacja nie jest dobra na codzień.
https://obrazki.elektroda.pl/9257040100_... https://obrazki.elektroda.pl/9309456100_... Witam I teraz nie mogę nic zrobić To znaczy co się dzieje ? Ekran startowy , piski .... czy całkowicie się nie uruchamia ? Proponuję : 1. Odłączyć zasilacz i usunąć akumulator. 2. Rozebrać laptopa i wylutować ("DELIKATNIE odpowiednią...
Do resetu sprzętowego odpiąłem wszystkie linie a nie tylko „1”. Zostawiłem wpięte 2gie przewody linii do zacisków „com” Zwarłem PGM1 z linią1. Klawiatura po włączeniu napięcia wyświetla czas systemowy 12:00 a po chwili lampkę usterka. Lampka ta świeciła już wcześniej ze względu na nieustawiony zegar. Nie wyświetla linii 1 co...
witam 1 wyłączyć zasilanie 230V i akumulator 2 odłączyć wszystkie przewody z linii dozorowych i wyjść PGM 3 zewrzeć przewodem zaciski linii 1 i PGM1 4 włączyć zasilanie 230V do centrali 5 gdy zapali się lampka linii 1 reset centrali jest zakończony 6 wyłączyć zasilanie 230V i podłączyć przewody tak, jak początkowo. pozdrawiam - Maciej
znalazlem opisowke jak ten model postawic,jednak nie idzie.robie to wg. tego opisu: "1/ włączyć normalnie Larka, oczywiście rozłożonego, z zdemontowanym ekranem elementów. 2/ w miarę szybko, w trakcie startu, typową igłą krawiecką zewrzeć nóżkę /pin/ „9” flesza do masy ok. 20 sek. i odczekać, aż pojawi się w kol. czerwonym info o nowej instalcji...
Witam. Jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Jakieś 4 lata temu nabyłem motorower w którym światło oświetlało drogę jak świeczka. Postanowiłem przerobić je i wmontować soczewkę z xenonem (wiem że to niezgodne z przepisami itd. więc proszę nie poruszać osobnego tematu). Zasilanie lampy jest wytworzone przez prądnicę z silnika, zaś reszta...
Witam, zdobyłem agregat prądotwórczy Wacker g5.7 ale bez akumulatora, czy ktoś wie, jak podłączyć bieguny?
Jeżeli akumulator jest rozładowany i do uruchomienia silnika używamy awaryjnie akumulator innego pojazdu, czy stanie sie cos akumulatorowi lub tez jakiejkolwiek czesci w samochodzie ktory daje nam prad, czy taz jest to bez znaczenia dla samochodu ktory daje prad. :?::?::?:
Dostałem zadanie, aby agregat prądotwórczy Energizer EZG2800IUK wyposażyć w jakiś układ podtrzymania akumulatora rozruchu, w trakcie kiedy generator nie jest używany... Wyjmowanie akumulatora i ładowanie go jest dosyć uciążliwe. Na zdjęciu widać klapkę gdzie się znajduje, ale wyjęcie nie jest takie proste. Czy ktoś ma jakiś pomysł jak to zrobić? Myślałem...
Cześć.Ty nie mierz akumulatora na zwarcie bo tylko możesz spalić miernik włącz amperomierz w szereg z dobrze naładowanym akumulatorem i będziesz wiedział jaki prąd popłynie i wtedy dobierzesz zasilacz.
Gdy odpalę silnik i włączę światła to gadaśnie (akumulator naładowany), czym może być to spowodowane? Pewnie masz gdzieś zwarcie do masy i przestaje być podawane napięcie do cewki.
Sprawdz złącze cienkiego czerwonego przewodu od akumulatora tam często śniedzieje.
Miernik podpiąć do akumulatora na odpalonym silniku z włączonymi światłami. Powinno być pow.14 volt
podłączony pod comupter nie pokazuje żadnych błędów, Auto czy akumulator. na włączonym silniku 14v W miarę prawidłowo.(Nawet prawidłowe z uwagi, że akumulator kaput). Zwarta cela, jak pisał Kolega wyżej. Reklamuj, tam skąd piszesz nie powinnaś mieć problemu. Pozdrawiam.
Chociaż sprawdź na wejściu zasilania w jakim stanie znajduje się dioda prostownicza zapobiegająca przed odwrotnym podłączeniem zasilania. Powinno tam być coś typu 1N5401 lub podobna, a najlepiej to zapodaj zdjęcie. Ośmielę się powiedzieć dobitnie - czarny "walec" z dwiema nóżkami po bokach i szarym paskiem z jednej strony... Jeżeli ma zwarcie to wywal...
A kolega nie zauważył że reflektor świeci jeśli wyłącznik jest na pozycji wyłączonej? Przy pozycji włączonej występuje pełne zwarcie, czyli coś musi się spalić przy takim akumulatorze (nawet mocny radziecki wyłącznik, lub przewód zasilający).
Zastanawiam się czy to zwarcie, czy akumulator odchodzi do krainy wiecznych łowów czy może alternator czy regulator napięcia (co zasadniczo na jedno wychodzi, bo i tak trzeba wyjąć alternator). Miałem w ciągu blisko 40 lat dwa takie przypadki, że akumulator nagle zaniemógł, bez wcześniejszych jakichś symptomów - jeden miał dwa lata, a drugi prawie...
Jaka vectra ? A,B,C ? Jak akumulator odłączony to jak zaiskrzyło? Bezpieczniki sprawdzaj tylko probówką. Podłącz akumulator,włącz kluczyk i wtedy sprawdzaj.
Bez podkładek Dreny tranzystorów są na zwarciu, Na jałowo można ją na chwilę włączyć nawet bez radiatora. No i uruchamianie takich projektów bezpośrednio z akumulatora, a nie z zasilacza to "generator kosztów" części.. ;)
Akumulator najpierw trzeba naładować , a pózniej sprawdzić próbnikiem do akumulatorów.Po tych pomiarach można zrobić kolejny krok , czyli sprawdzić czy nie upływa prąd powyłączeniu wszystkich odbiorników ,podpinając w szereg amperomierz .Najczęstszymi powodami upływu pradu są zwarcie diody w alternatorze , może też być zwarcie wrozruszniku .Jeszcze...
Są stabilizatory low-drop (i pewnie trzeba by wybrać jakiś lepszy, o małym spadku napięcia). 3 baterie nowe mogą dać 4.9V; w pełni naładowany akumulator Li-ion 4.2V; wystarczyłoby włączyć diodę 1N4001, żeby stracić około 0.7V, tylko potem trzeba ją zewrzeć, jak napięcie zmaleje. Ale baterie sporo ważą, jak na swoją pojemność, akumulatory Li-ion powinny...
Jakiś prosty układ "odcinający": przekaźnik NO z cewką na napięcie od 6 do 9V i niewielki prąd, do 40mA, szeregowo z cewką trzeba włączyć opornik, żeby zasilać ją z napięcia, jakie jest na wyjściu ładowarki; styki mają łączyć ładowarkę z akumulatorem; równolegle do cewki przekaźnika podłączyć TL431 - tak, by mógł ją zewrzeć; na wejście REF TL431 podać...
no wlasnie :( wiec jak moge sprawdzic czy akumulator jest ladowany oprocz takiej przykrej praktyki ? Na pewnych obrotach do kabli od akumulatora powinien zaczac naplywac prad czy jakos tak? jak to sprawdzic zwyklym miernikiem bez omomierza (robi zwarcie przy sprawdzaniu amperow :( )? A po co tu omomierz? Zmierz napiecie na aku a poznie przy zapalanym...
W kostce stacyjki masz 4 kable: + z akumulatora, masę, gaszenie z CDI oraz zasilanie instalacji skutera. Zlokalizuj kabel idący do cdi i masę, wyłączona stacyjka ma je zwierać, pozostałe 2 mają być zwarte gdy stacyjka jest włączona. ps. ta mała 2 pinowa kostka jest zapewne od stycznika bocznej stopki, jak jest wpięta to nie da się odpalić skutera opartego...
Przy włączeniu pierwotnego uzwojenia 380V do sieci 220V moc transformatora obniża się. Lecz to nawet plus dla konstrukcji, przeznaczonej dla ładowania akumulatora. Można zrealizować 2 zakresy prądu ładowania - do 6A i 10А. Dla prostownika lepiej wykorzystać mostek 25-35 A, to pozwoli dla jego oziębienia w roli radiatora wykorzystać metalowy korpus,...
Jak iskrzy to albo coś włączone,albo zwarcie.
Może problemem jest poważniejszy i nie ma sensu się bawić. Prawdopodobnie coś jest na 1.8V jak w rdd-305. Jak mi się drucik urwał i zrobił zwarcie to już się nie włączyło. Jeżeli obudowa była rozbierana to ktoś mógł coś dotknąć. Może nawet napięcie z akumulatorów poszło na słuchawki. Nie wiem czy w takim przypadku może się spalić, myślę że naprawa mało...
Gdyby było gdzieś zwarcie po włączeniu zapłonu, to prawdopodobnie któryś z bezpieczników by się przepalił. Ale przy słabym połączeniu do 'masy' również może spadać napięcie przy większym obciążeniu; spróbuj sprawdzić wszystkie połączenia do "masy" silnika i nadwozia. Niestety dostęp masz dopiero po wyjęciu obudowy akumulatora.
Nie rozmagnesowało się koło ? :) sprawdź wydajność prądową na zwarciu samej prądnicy AC.
Musi być zwarcie przewodu sterującego wtryskiwaczem do masy. Jeden przewód jest +12 po włączeniu stacyjki, jasny niebieski, drugi jest przez ECU zwierany do masy (sterujący), różowo czarny. Odepnij kompa i wtryskiwacz, następnie zmierz czy między kablem różowo czarnym a ujemną klemą akumulatora niema przypadkiem zwarcia.
Można zrobić taki test: pierwotne włączyć przez żarówkę, wtórne zewrzeć, i zmierzyć napięcie na pierwotnym. Można przy tym zwierać oba wtórne, albo jedno, i jeszcze wybierać które - żeby sprawdzić, czy są jednakowe. Myślę, że to napięcie na pierwotnym przy zwarciu obu wtórnych będzie ze 4V, przy zwarciu jednego 6V. Tylko trzeba uważać przy mierzeniu,...
Nie dostanie, włącz światła, dmuchawę. Akumulator mimo, że zwarty ma swoją pojemność więc alternator na pusto pracować nie będzie.
Wykonałeś prawdopodobnie procedurę kasowania użytkownika 1 musisz wykonać procedurę powrotu do ustawień domyślnych . Przywrócenie ustawień domyślnych. Opisana procedura pozwala przywrócić wszystkie ustawienia do stanu domyślnego (fabrycznego). Powoduje wykasowanie wszystkich wprowadzonych urządzeń bezprzewodowych.Pamięć zdarzeń nie jest kasowana. 1....
Kolega, plemnik7! Zawiadomiłeś, że moc transformatora 630W. Przy każdej przemianie wyjściowego napięcia moc transformatora nie zmieni się . To oznacza, zmniejszysz napięcie, wezbierze prąd i przeciwnie. Dla przykładu - było napięcie 25V. Maksymalny prąd przy takim napięciu - 630W/25V= 25,2A. Odwiniemy zwoje do napięcia 17V. Przy takim napięciu możemy...
Planuję go ładować zasilaczem od TP-linka 12v1A - jutro podłączę. To nie powinno grozić gazowaniem - o ile zasilacz naprawdę daje 12V, a nie np. 15V, i akumulator ma wszystkie cele w takim samym stanie (bo jak ma ze 2 zwarte, to będzie gazować już poniżej 12V). Na wypadek, gdyby w akumulatorze było zwarcie, włącz szeregowo żarówkę - nie wiem, czy ten...
Wszystko wskazuje na rozładowany lub wyeksploatowany akumulator. Najlepiej zacząć od sprawdzenia poziomu elektrolitu, w razie ubytków uzupełnić i solidne 14godzinne ładowanie. Potem zobaczymy jakie efekty. Czy oby nie zostawiłeś czegoś włączonego na noc ? Może masz jakieś zwarcie w elektryce? Po naładowaniu sprawdź jaki pobór pradu jest na wyłączonych...
komu i czemu taki próg miał by slużyć? Jak przypadkiem zrobisz zwarcie to nic mu się nie stanie bo włączy się dopiero po podłączeniu do akumulatora. Tak, ale nie przy 11V, kiedy to często bateria ma 10 V. Jak to w życiu. Kolego sam sobie sprawdż, ile się musi ładować, aby osiągnąć to napięcie potrzebne, przede wszystkim, trzeba wiedzieć coś o ładowarce...
A w samochodzie po wyjęciu (odpięciu) radia mierzyłeś na obydwu kablach czy jest 12V przy włączonym kluczyku?
Sprawdziłem dziś na palmtopie Asus A696 i ładowarce samochodowej. Przy D+ i D- nie podłączonych do niczego ładował się zbyt małym prądem (przy włączonym ekranie + GPS nie był w stanie doładować się do końca). Po zwarciu ich ze sobą naładował się bez problemów do końca. Potwierdzam. Ładowarka samochodowa od MIO P550 dopiero po zwarciu D+ i D- zaczęła...
Dobrze rozładowany akumulator pokaże poniżej 1V. Po odpięciu odbiornika prądu może powoli "wstać" o parę woltów. Teraz powinieneś ładować aku z 8-10h. Masa wspomagania jest brana z przedniego lewego błotnika. Pompa wspomagania włącza się, jak na przewodzie D+ pojawia się napięcie. Skoro nie świeciła kontrolka ładowania na włączonym zapłonie, to pompa...
Przełącznik ma 6 pinów 1a, 1 1b I 2a , 2 i 2b . Zwarcie jest 1-1a i 2-2a przy włączeniu do przodu i 1-1b i 2-2b przy włączeniu do tyłu.
Zobacz, do stacyjki dochodzą 4 kable, dwa z nich są zwarte ze sobą gdy stacyjka jest włączona (+akumulatora i zasilanie odbiorników), dwa są zwarte gdy jest wyłączona (kabel z cdi i masa), znajdź sobie miernikiem, który idzie do cdi
12,05 na światłach nie jest źle ale 9,38 przy kręcącym rozruszniku to zbyt mało. Różne źródła podają jako dolną granicę od 9,5 do 10 V przy rozruchu zimnego silnika. Wygląda, że nie masz zwarcia celi ale jedna lub kilka cel mogą być silnie zasiarczone i mają bardzo niską pojemność. Dodano po 4 ze światłami i włączonym zapłonem 9,38 Nie odpala się zimnego...
A nie można bezpiecznika 15 A włączyć w szereg z akumulatorem? Nawet w razie zwarcia przy manipulowaniu plusem w okolicach masy to bezpiecznik strzeli, nic więcej się nie stanie. V.
Aby włączyć zasilacz trzeba zewrzeć zielony kabelek z czarnym, szkoda że wszystkie wylutowałeś...
próba włączyć zewrzeć zewrzeć biegun akumulator prąd akumulator zewrzeć
briggs falowanie obrotów saunier duval działanie zestaw bluetooth radiu
nagrzewnica master rowerowy silnik centralny
Piec dwufunkcyjny grzeje grzejniki, ale nie wodę - możliwe przyczyny Moment dokręcania śrub kół Toyota Sienna 2013