2 na kazdy amortyzator i po jednej przy korektorze wysokosci
A przypadkiem nie wyskoczył ci taki mały plastikowy łącznik na korektorze wysokości??
Siłowniczki z lego mogą mieć słabą konstrukcje i będą się zacierać. Siłownik który pokazałem ma przemysłowe wykonanie i trudno go uszkodzić .Zastanawiałem się kiedyś nad zbudowaniem modelu silnika parowego i dlatego kupiłem siłownik .Dla zainteresowanych jako zawory układu rozrządu polecam zastosować korektory wysokości z samochodu citroen xantia albo...
witam cały układ hudrauliczny hamulców, zawieszenia i wspomagania jest ze soba scisle i trwale powiazane i napedzane jedna pompa i płynem LHM potrzebujesz kogos kto sie na tym zna nie podnosi sie tył bo prawdopodobnie jest zapchany tylny korektor
Zawiechę musisz wyregulować na korektorach, przód ma być 155mm a tył 425mm.
Tu niezbędna będzie pewnie wymiana łączników korektorów i regulacja prześwitu zawieszenia. Chyba że masz luźne wnętrzności i na dołkach się przestawiają a może tylko Ci się zdaje. Ale skoro jesteś pewny że zawieszenie nie zawsze ustawia się w jednej pozycji to jedź do kogoś kto zna się na hydropneumatyce. **** Daj znać jak się uporasz z problemem.
Wymodziłeś już coś z tym tyłem? Z tego co mi wiadomo występuję tam mały śmieszny plastikowy łącznik między zawieszeniem, ż korektorem wysokości auta. Bardzo często w starszych modelach z przyczyn eksploatacyjnych ten łącznik po prostu odpada i poziomowanie nie działa. Zanim zaczniesz wymieniać pół samochodu to sprawdź proszę tę opcję.
opada podczas jazdy??? musisz sprawdzic polaczenie miedzy korektorem wysokosci a drazkiem lub sam korektor wysokosci jeski potrzebujesz dokumentacji posiadam
Jeżeli chodzi o zmianę wysokości po ruszeniu to mi to wygląda na: 1.zatarty mechanizm korektora wysokości-jest tam sprężyna z przesuwką i plastikowy łącznik (opaska na stabilizatorze-mechanizm korektora wysokości) 2.poluzowana opaska na stabilizatorze 3.zabrudzony korektor wysokości-trzeba go wymontować,rozłożyć i wymyć Jedna z tych usterek powoduje...
Sprawdź łącznik od korektora wysokości do stabilizatora czy siedzi na swoim miejscu.
Prawdopodobnie spadl ci plastikowy lacznik przy korektorze wysokosci . Ale jak spadl to bedzie nadal spadal.Trzeba go poprostu podwiazac ale nie tak sztywno.
Za mało danych. Długo jeździsz xantią i 1 czy 2 - rocznik? Czy kule są sprawne? Jeżeli nie były nowe ( choć zdarzyło się, że i nowa miała połowę ciśnienia), to koniecznie sprawdź ich ciśnienie. Czy prawidłowo pracują korektory prześwitu i czy zmienia się prześwit przy kolejnych położeniach dźwigni to regulującej? Niezbędna jest też regulacja prześwitów.
ja mam problem z podnoszeniem niepodnosi sie rowno.najpierw przod pozniej tyl po jakiejs dluzszej chwili. tyl wogole jak by niewspolgral zbytnio z przodem.jakies rady?? -patrzalem korektory chodza przod i tyl -mialem urwany lacznik pomiedzy obejma na stabilizatorze a plastikiem do korektora pospawalem juz to :) i dziala -wyczyscilem filtry w zbiorniczku
Witam Już na kilku forach szukałem bezskutecznie pomocy. Mam problem z Xantią 94r. Pompa jedno sekcyjna na rozdzielaczu. Wymieniłem LHM, przeczyściłem wszystkie filtry, korektory wysokości. Problem w tym że rano wcale nie mam wspomagania, pojawia się po kilkunastu min. jazdy. Na początku działa do 2k obrotów, a potem do 4k. Kiedy chcę pojeździć dynamiczniej...
Witam, Xantia 1.9 TD 66kW 1996r. z klimatyzacją. Wszystkie bezpieczniki całe a po zapłonie nie mam prądu na silniku dmuchawy. Do silnika dochodzi wtyczka 4 piny (dwa grube czerwony/czarny i dwa cienkie) oraz 2 przewody wpinane na korektorki grube czerwony/czarny. Ze schematu wynika że idzie tam +!2V po zapłonie przez przekaźnik K28.
Nie czujnik, tylko prawdopodobnie spadł Ci łącznik korektora wysokości. Wjedź na kanał lub podnośnik i zerknij. Znajduje się pod spodem auta, z przodu, wzdłuż poprzecznej płaskiej metalowej belki, niedaleko miski olejowej i rury wydechowej (nie poparz się o nią!!!). Poszukaj poziomej rurki średnicy 2 cm, biegnącej od lewej do prawej strony auta - to...
Spadł łącznik korektora wysokości z przodu. Wejdz pod auto i znajdź obok drążka stabilizatora taki plastikowy dzyndzelek. Powinien być założony na dwa pręciki. I nie jeździj z takim zawieszeniem bez amortyzacji, bo ci siłownik wyskoczy maską, jak jest w złym stanie poducha. Nie wspomnę jak cierpią elementy gumowe itd...
witam cykanie pompy co 4 sek. swiadczy o poważnym niedomaganiu układu cykanie w dobrym układzie powinno odbywać sie co 30-40 sek a najlepiej wcale, cykanie oznacza ze w układzie znajduje sie zbyt duzy opor przepływającego LHM-u lub w najgorszym razie czega wymiana pompy jest przy tym sporo pracy, trzeba wyczyścić filtry w zbiorniku, rozebrać korektory,...
osobiście jeżdżę xantia z 94 roku już 7 rok, w środku wygląda jak nowy, nic nie urwane nic nie rozerwane tylko kierownica nie wytrzymała próby czasu ale nadal jest oryginalna i tylko na niej widać niewielkie zużycie, natomiast na liczniku będzie przekręcone 300tysiecy kilometrów, silnik ma caly czas syntetyk i fabryczna kompresje od nowosci nic nie...
Przeróbka radia PHILIPS 22RC200/35 - wejście liniowe AUX-IN - do MP3 Kogo nie zadowala jakość odtwarzacza kaset może pokusić się o jego prostą przeróbkę. Przeróbka nie jest trudna, wymaga jednak doświadczenia w pracy z elektroniką i lutownicą. Autor sugeruje powierzenie tego zadania doświadczonej osobie. Istnieje ryzyko uszkodzenia radia, jak również...
korektor xantia technics korektor korektor xantia ładować
zelmer malakser bascom input bajty kabel rozciągnąć
odpowietrzanie klimatyzacji odpowietrzanie klimatyzacji
Kolory przewodów DC w zasilaczu Dell – plus, minus, sygnał, identyfikacja ID Podłączenie gramofonu: PHONO, LINE, AUX – jakie gniazdo wybrać? Marantz, Denon, Yamaha