Coś mi ci "fachowcy" nie za bardzo donald16
Citroen 2.0 HDi z 2003 roku. Tryb awaryjny i błąd P0190. Wiązki sprawdzone. Czujnik na szynie wymieniony na nowy. Regulator na pompie czysty. Na czujniku mam napięcie między 1 i 3 pinem 5V, a na środkowym pinie 7.5V do masy. Na starym czujniku było 9V. Zarówno na podłączonym czujniku, jak i na odpiętym. Czy zostaje jedynie komputer i pompa? Gdyby winna...
Szukam opisu instalacji najprawdopodobnie bedzie to BSI ale moze koledzy sie wypowidzą . Awaryjny tryb działa obydwie strony migaja poprawnie.. Natomiast nie dziala wlaczanie kierunkow mam Mase na obydwu pinach jak i po prawej tak i po lewej stronie auta . Kontrolka na wyswietlaczu pokazuje sugnalizacje kierunkow czy to prawe czy też lewa strona..żarówki...
Objaw typowy dla usterki ukladu paliwowego, defekt świec żarowych nie ma związku z tymi objawami. Błędu ciśnienia turbo nie złapie bo nie ma czujnika ciśnienia. Usterka turbo nie uniemżliwi wkręcania się na obroty, będzie to jezdziło ale bedzie mułowate. Tryb awaryjny może wywołac również usterka przepływomierza - czesty przypadek to korozja elementu...
Odświeżę temat, bo zaświecila mi się kontrolka ESP, paliwa ogólnie malo a i auto ma gaz, komp pokazuje zero km do następnego tankowania. Możliwe, ze to przez to wylapał bład ? Pytanie jak juz doleje paliwa to jak poinformować auto ze ma paliwo w baku? gdzies czytalem, że trzeba odkręcić i zakręcić korek wlewu paliwa - auto to xsara picasso 2005 1.8....
A bez podpiętego czujnika też pokazuje te 330bar?Bo jak tak to wygląda na uszkodzony edc15,
Witam Mam problem z Xsara Picasso 2.0 hdi 2000r. Lexia nie może się połączyć ze sterownikiem silnika. Brak świateł awaryjny = zapisany błąd w BSI - kierunki działają. Klima nabita, nie ma błędów, lexia pokazuje, że sprężarka załączona , ale nie działa, nie ma + plusa na wtyczce zielonej pin 13, jest za to tam masa - sprawdzana miernikiem nie probowką/żarówką....
Berlingo, partner, doblo, multipla, mini vany typu Scenic. Zy Xsara Picasso, bus to w tej cenie to już inna bajka, da się znaleźć ale nie koniecznie naprawić lub doprowadzić do oczekiwanego ideału
Witam miałem coś podobnego tylko mi wyskakiwał błąd że mam zanik prądu, po zdjęciu klemy wszystko się restartowało i było ok.Jadąc samochód przechodził w stan awaryjny zjazd na serwis obroty 2000 i nic więcej, pęknięta cewka pomiędzy 2 a 3 cylindrem. Wymiana cewki i wszystko ok.
Ręce mi już opadają. Po wyczyszczeniu pompy - przepłukaniu paliwem i założeniu nowych uszczelek regulatora ciśnienia pojeździłem bez stresu 2 dni i dziś znów powtórka z rozrywki - zgasł z opóźnieniem a przy ponownym odpaleniu check engine, błąd regulatora i tryb awaryjny - od razu skasowane kablem OBD i zapalił normalnie. Ewidentnie problem pojawia...
Masz rację, jak samochód zaczyna się być awaryjny to najlepiej go sprzedać. Tylko pod warunkiem, są pieniądze na nowy.. Ja na filtrze z filtrona przejechałem dwa lata, wczoraj wymontowałem i przeczyściłem zawór EGR ale nic sie nie poprawiło. Dzisiaj spróbuję go zaślepić i wtedy będzie pewność czy to on czy nie.
I teraz wprowadzę trochę zamiesznia,w moim partnerku hdi po odpięciu przepływki czuć wyraźnie spadek mocy,jedzie jkby miał 50 KM Wywala checka ? Wszystkie mi znane common raile pierwszej generacji i początkowe drugiej (a taki jest przeciez hdi) nie wchodzą w taki mocny tryb awaryjny po odpieciu przeplywki. Jest blad , podstawia wartosc zastepcza co...
Gdy ECU nie dostaje odpowiedniego sygnału z czujnika (ściśle określone parametry sygnału) to przechodzi w stan awaryjny i korzysta wtedy z własnych parametrów zapisanych w pamięci. To dotyczy tylko niektórych czujników. W innych przypadkach dodatkowo zapali kontrolkę diagnostyki silnika, a w innych ograniczy moc i "zbije" obroty max. silnika, a czasem...
Mam problem z bsi. Będę próbował poustawiać parametry bsi. W tej chwili działa mi silnik i większość wyposażenia, lecz pilot nie łączy się z samochodem. Poza tym poważniejszym problemem jest to iż bsi po wyłączeniu silnika nie wyłącza się lecz wszystkie podzespoły pracują dalej, świeci się kontrolka ładowania i nie uaktywnia się stan w którym by mógł...
Rozwiązanie: Bez klimy - jeden stopień załączania wentylatora - a że się dość często załącza w korku, to normalne przy tych gabarytach. Z klima - są trzy stopnie, czyli dwa - mały i średni - trzeci to awaryjny czyli ten z wyłączoną klimą. Naprawy się odbyły - wymienione rezystory temperatury przy wentylatorze, wiązka zasilania wentylatora. To tyle....
Znaczenie ma tylko czujnik ciśnienia na rampie. Jeżeli silnik pracuje po wyłączeniu stacyjki to albo komputer nie widzi sygnału z czujnika i czeka, albo to ciśnienie na rzeczywiscie jest wysokie. Skoro wymieniłeś regulator ciśnienia na nowy a usterka nie ustąpiła ani nie zmienił się jej charakter to problem będzie tkwił w czujniku a częściej w jego...
Wymiana, to nie naprawa. A gdzie sprawdzenie instalacji? Problemem kierunkowskazów może być manetka. Do sprawdzenia główne punkty masowe i zasilania.
Witam, mam Xsarę od miesiąca. Staram się usuwać drobne usterki na bieżąco będąc właścicielem auta. Xsara 1.6 16v, rok 2001 w automacie. Podczas krótkiej jazdy po przyjeździe na parking i zatrzymaniu pojazdu na 15 min i ponownej jeździe od razu nagle pojawił się dziwny szum, jakieś szorowanie, szelest, drapanie, chrobotanie, sam nie wiem jak to opisać....
Przejrzałem tematy na forum i nie znalazłem podobnej dolegliwości. Może toś z miał doczynienia z podobną usterką. Brak iskry na świecach 1 i 4 (auto pracuje na dwóch cylindrach), pomarańczowa lampka kontroli silnika się pali. Wymienione: - cewka - świece - czujnik położenia wału - przekaźnik dwu-funkcyjny Sprawdzone: - połączenia do cewki przewody ok...
szukaj w tym temacie w połowie strony. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
Jak naprawdę chcesz kupić coś do immo to z takich najtańszych rzeczy to programator t-300. Możesz znaleźć na www.viaken.pl. 700zł kosztuje. Mam go osobiście. Gwarancji nie ma że xarę nim zrobisz. Czasem się udaje nim zrobić co trzeba czasem nie. Ale jak chcesz coś czym zawsze się udaje to powyżej 4000zł. Jesli natomiast chcesz dobrze zdiagnozować xarę...
Witam! Prawdopodobnie silnik pracuje w trybie awaryjnym [max 3000obr/min] Moze byc wiele przyczyn. Trzeba go zdiagnozowac. Sory 3000 /min. jest w HDi w trybie awaryjnym. Nie wiem jak jest w pozostalych silnikach. Pozdr.
Czy z odpiętym czujnikiem wałka rozrządu powinien odpalić? Tak powinien ale będzie w trybie awaryjnym tak jak miałeś wcześniej, co do braku synchronizacji czyjników przyjżał bym się rozrządowi. Pozdrawiam
Musial kolega przy robocie cos nabroic.Dla xsary : awaryjne to-F8 szyby - F14 Tyle wyczytalem w instrukcji. Posprawdzaj te bezpieczniki.
Awaryjki włączają się równocześnie z sygnałem dźwiękowym i tylko po przekręceniu kluczyka, także to raczej jakiś błąd o którym nie wiem? A nie kwestia złego podłączenia.
Witam, pilnie potrzebuję schematu elektrycznego, kierunkowskazów Xsara Picasso 2.0 HDi rok 2000. Nie działają wszystkie kierunki po lewej stronie. Awaryjne też oraz sygnalizacja zamykania i otwierania.
Obie strony, jak się przełącza w trakcie jazdy, zapala się światło przycisku od awaryjnych, kiedy przestaje być słyszalny migacz. Jak jeżdżę na drogowych, brak problemu.
Sprawa się wyjaśniła ;-) akumulator w Xsarze był za mały jak do tego silnika co spowodowało jego częściowe rozładowanie. Spadek napięcia zrobił swoje i rozprogramował jakiś procesor czy coś tam. Koszt naprawy to 300 zł i nowy akumulator 250 zł. Sprawa rozwiązana i temat zamknięty.
Dzień dobry, w Citroenie całkowicie rozładował się akumulator, a zamki nie nadają się do użytku. Akumulator jest pod fotelem kierowcy. W internecie znalazłem sposób na awaryjne ładowanie akumulatora, ale nie jestem pewien czy nie uszkodzę samochodu. Sposób polega na podłączeniu "minusa" drugiego akumulatora do podwozia samochodu, a "plusa" do lampy...
Mam pytanie do kybernetes , czy mógł by dać więcej takich schematów o ile ma, nawet w pdf do xsary z silnikiem disela, ja mam tylko książkę WKiŁ do benzyniaka. Jam mam silnik 1,9 kiedy chce włączyć silnik rozrusznik kręci i nic, tak jakby nie szło paliwo. Podejrzewam że także może być to problem natury immiobilaizera, bo kiedy włączam zapłon, myga się...
A ja stawiam na to, że usterka najpierw wystąpiła w sterowaniu silnikiem a potem z braku możliwości "panowania" nad momentem obrotowym silnika ESP przeszło w tryb awaryjny.
Nie działają światła awaryjne. Kierunkowskazy działają prawidłowo. Bezpieczniki dobre. Włącznik awaryjnych sprawny, sprawdziłem omomierzem. Gdzie szukać usterki ?
Jak się pojawiła ta usterka? Sama z siebie? Po ingerencji jakiegoś "mechanika"? Po jakimś deszczu? Sprawdź jeszcze wyłącznik awaryjnych.
prawdo podobnie bsi . miałem już taki przypadek zaczęło się od świateł i centralki. parę razy samochód jeszcze odpalił po tych objawach i bsi padło całkowicie ale to nie reguła że całkiem walnie
Dowolny tester->stan sterownika->problemy napotkane podczas przesyłania kodu rozblokowania. Dodatkowo błędy w BSI. Jeżeli wycieraczki działają w trybie awaryjnym, jak i światła świadczy to o tym, że przekaźnik silnika (moduł BSM) nie otrzymuje żadnej informacji przesyłanej siecią multipleksową z modułu BSI. To standardowe zachowanie. Interesuje cię...
Po przekręceniu kluczyka na zaplon samoczynnie wlaczają sie awaryjne światła. Samochód pali normalnie, wszystko działa. samochód to Citroen Xsara 2.0 Hdi rok 2000
a czy może być wina kostki w stacyjce że się rozłańcza prąd na awaryjnych światłach?
Pojedź do serwisu. W Citroenie podłączenie do komputerka kosztuje 80zł więc chyba nie jest to jakaś fortuna. Może brak jest jakiegoś sygnału i ECU wszedł w tryb awaryjny.
A ja bym pomyślał o citroena xsarę picasso samochody mało awaryjne i spokojnie znajdziesz go w tej cenie . Bardzo komfortowy i dynamiczny
Całkiem możliwe że jest osobny przekaźnik do awaryjnych w BSI. Warto sprwadzić luty, wtyczki na BSI.
No i sprawa załatwiona, okazało się zwarcie przetartych przewodów - wiązki. Tu dokładne ie zrozumiałem ale miało to wpływ na również uszkodzenie jakiej części w sterowniku. Przy okazji wyszły wtryski (1,4)do roboty. Ale to też może być moja wina bo jeździłem na trybie awaryjnym.
Czujnika nie widać. Myślę, że komputer powinien zdiagnozować uwalenie czujnika, bo na coś w końcu jest. Jak nie ma takiej możliwości to szajs nie komputer. W Picassie jest listwa z cewkami.
poszukuję schematów do citroena xsary 1.8 i ,1999,5 drzwi opr 8390 -oświetlnie zewnętrzne(kierunki,awaryjne,mijania itp) -wycieraczki,sryskiwacze -wszystko co dotyczy wnętrza pojazdu(kabiny)
Samoczynne mruganie awaryjnych prawdopodobnie świadczy o włączeniu się alarmu. Skontaktuj się ze swoim mechanikiem bo twoja wiedza nie pozwala na naprawienie samochodu online.
Tylko sprawdź dobrze auto przed zakupem.
Xsara II 2,0 HDI.Witam,od jakiegos czasu zaczeła mi sie palic kontrolka kluczyka na liczniku(lewy górny rog licznika) i mrugająca kontrolka w przycisku swiateł awaryjnych,silnik kreci nie odpala.Prawdopodobnie immobilajzer mnie blokuje.Po przekreceniu stacyjki pare razy problem znika lecz po zgaszeniu znow powraca.Mial moze ktos z was taki przypadek?Prosze...
chodzi ci o tą diode w wlaczniku awaryjnych? chodzi mi o sygnal z bsi do centralnego zamka.
Witam, dziś znalazłem chwilę czasu i postanowiłem wymienić żarówkę światła pozycyjnego w lewej lampie. Odłączyłem akumulator i aby mieć więcej miejsca, odpiąłem kostkę od pompy ABS. po wymianie żarówki podpiąłem kostkę ponownie podłączyłem akumulator i lipa, Po włożeniu kluczyka do stacyjki kontrolki się zapaliły prawidłowo ale po włączeniu zapłonu,...
Witam, piszę tutaj z pomocą i jednocześnie z prośbą, ponieważ jest mi potrzebny schemat instalacji elektrycznej do Citroena Xsara Picasso 1.8 16V, rok 2003. Planuję wymontować z samochodu silnik i zrobić z niego agregat, a następnie pobawić się w produkcję prądu na własny użytek, takie awaryjne zasilanie. Potrzebny jest mi w szczególności opis wejść...
Witam Jak powiedział kolega wcześniej elektronika fabrycznie ustawiona na benzynę po zainstalowaniu gazu lekko "głupieje" ma po prostu za "czyste" spaliny w stosunku do zaprogramowanych parametrów. Stąd co jakiś czas komputer pokładowy mimo wysiłków w korekcji tego problemu wywala błąd w postaci zapalnej kontrolki. Jazda z zapaloną kontrolką Check na...
Witam! Mam następujący problem: Przychodze do samochodu - otwieram, wsiadam, kręce kluczykiem i tu pojawia się problem........ po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon" - zaczyna mrugac dioda umieszczona na włączniku świateł awaryjnych - rozrusznik kręci ale samochód nie odpala proszę o sugestie i pomoc kapela
Skoro masz gaz to na pewno bezpieczniki do gazu tez są z reguły w okolicach akumulatora spróbować tez wyjąć bezpiecznik od gazu i po około minucie włożyć raz mi się zdążyło ze centrala gazowa się zawiesiła i nie mogłem odpalić auta ,co do awaryjnego odpalania to jaki masz gaz centrala.
awaryjny xsara xsara światła awaryjny xsara picasso awaryjny
bezpieczniki fiacie antena cyfrowa polsat elmes schemat pilot
falownik sprężarki oscyloskop kr7010
Melitta Avanza Series 600 - Migająca kontrolka ziaren kawy Oznaczenia CAN+ i CAN- na radiu samochodowym