Zrób to co doradził kolega Manfred von Richthofen. Na 99% upalona kostka pod stacyjką. Wymiana kostki i montaz dodatkowego przekaźnika odciążającego styki stacyjki. Sprawdź tez filtr kabinowy czy nie jest zapchany (przytkany powoduje wzrost prądy dmuchawy).
Do sprawdzenia zasilanie/opornica wentylatora dmuchawy oraz sam silnik dmuchawy czy nie zatarty to wszystko pod deska rozdzielczą opornica jest w kanale powietrznym i jest z niego chłodzona , jak zapchany filtr kabinowy to się pali z przegrzania.
Zapchany filtr kabinowy lub ciężko pracująca na panewkach dmuchawa.
Wiatrak się nie kręci. Na panelu sterowania przyciskałem zaznaczone przyciski (zdj.) i nic. http://obrazki.elektroda.pl/5417557900_1... Nawet, gdy przejechałem ostatnio ok. 400 km, po przybyciu na miejscu, po zatrzymaniu się - zazwyczaj wiatrak się włącza na kilka, kilkanaście sekund. Jednak u mnie nic takiego się nie stało. Rok wcześniej...
filtr kabinowy był wymieniany/majster/ w zeszłym roku Szkoda, że nie 5 lat temu.
Kupiłem muduł w sklepie nowy podałem numer VIN, filtr kabinowy nowy, wg mnie pozostaje panel a w warsztatach i nic a do serwisu nie pojadę bo moduł 209 e a w pl kupiłem za 20 e
Kolego egon2211 Twój mechanior po części miał rację ale nie do końca. Termit jak to zwał Twój mechanior to fachowo bezpiecznik termiczny, który pod wpływem temperatury takiej jak jest napisane na nim ulega przepaleniu. Powyższe zjawisko następuje w 98% w sytuacji kiedy masz filtr kabinowy (znajdujący się pod deską rozdzielczą pasażera) tak brudny, iż...
filtr kabinowy był wymieniany rok temu. Wydaję mi się ze ten płyn został w tych kanałach i tej obudowie. I jak teraz włączę nawiew to wszystko wychodzi. Chyba jak się ociepli to rozbiorę te kanały i to wymyje.
Silnik dmuchawy sprawdziłem, działa. Choć obracał się z dużym oporem, przesmarowałem łożyska i jest ok. Filtr kabinowy jest nowy, ale z pewnością kiedyś auto jeździło z brudnym albo bez filtra bo silnik bardzo brudny. Powiedzcie mi proszę czy sterowanie tam na przełączniku jest za pomocą masy czy przewodu prądowego + ?
Materiały serwisowe odnośnie wymiany filtra kabinowego w: 1. Citroen Berlingo, Xsara oraz Peugeot Partner - Cabin_Filter.pdf 2. Citroen Berlingo, Xsara (wersja z klimatyzacją) - Filtr_kabinowy_1107k.pdf Można sobie wydrukować i mieć pod ręką jak będzie potrzebne.
filtr wymieniony. Ale jaki? Kabinowy? Oleju? Może warto zobaczyć pod komputerem jakie parametry ma w czasie jazdy, jakie kiedy gaśnie. Na odległość to możemy wróżyć.
Kolego, nie pytaj nas czy w twoim samochodzie jest filtr kabinowy. Sprawdź to sam w realu lub kompletacji produkcyjnej. Oczywiście, że jest możliwy filtr w samochodzie bez klimatyzacji. Jak długo użytkujesz to auto?
Ostanio zauważyłem że moje auto znacznie straciło na mocy. Citroen Xsara I Break, 2000 r. 74 000 km przebiegu. Silnik 1,4 i (75 KM), wymieniałem świece zap., olej z filtrem, f. kabinowy. Mam do wymiany f. paliwa, tłumiki (a raczej ten ostatni) jest troche wypluty. Ogólnie mówiąc, auto straciło na mocy, na niskich obrotach jest strasznie "zamulony" przy...
w tym przypadku prawdopodobnie chodzi o rezystor. Jest umieszczony w obudowie między dmuchawą a filtrem kabinowym (ma 5 przewodów). Wymień rezystor, zacznie pracować dmuchawa i załączy się również klima. Rezystor kupisz tylko w Citroenie (ASO) koszt to około 50 zł.
Ano jak w każdej Xsarze nad nogami pasażera. Pokrywa z czterema kołkami rozporowymi i dalej obudowa dmuchawy. W wystającej obudowie filtra taka liniowa pokrywa z wkrętem. Odkręcamy wkręt, przesuwamy pokrywę, wyjmujemy pokrywę i wkład filtra. Ale żeby zapach z tego filtra to raczej nie pasuje. Może masz na myśli zapach z wymiennika klimatyzacji?
Najczęstszymi przyczynami parowania szyb jest albo stary filtr kabinowy, lub awaria mechanizmu odpowiadającego za obieg powietrza zamknięty lub otwarty. Zapraszam na mojego bloga http://moj406.blogspot.com/2012/05/nadmi... tam opisałem dokładnie problem na przykładzie peugeota 406.
Należy odchylić wykładzinę i tam gdzie idzie wiązka przewodów pod klapkę odkręcić śrubkę "krzyżakową" i termik wypadnie. Termik ten jest CHYBA na 10 amper i 95 stopni Celsjusza. Ale piszesz pierdoły, rany świata! Microtemp jest zaraz na opornicy, a ta jest wysoko, wyżej linii schowka. Nie jest na 90 stopni, bo walnął by podczas pierwszych 10 min, pracy,...
Witam Wiem że ten temat był już poruszony na forum. Lecz nie znalazłem 100% odpowiedzi na mój problem. Oto on: Posiadam samochód citroen xsara i mam potężny problem z parowaniem szyb(wszystkich) w samochodzie. Potrafią zaparować nawet przy minimalnej wilgotności zewnętrznej. Samochód nie posiada klimatyzacji. Oto co już zrobiłem i sprawdziłem: Wymieniłem...
Witam. chciałbym sie poradzic w nastepujacej sprawie. Po wymianie filtra kabinowego w xsarze II z 02 r.wentylator dmuchawy pracuje na najwyzszych obrotach ( brak reakcji na regulator obrotów ) i nie włącza sie sprężarka klimy.naprawe rozpoczełem od wizyty u speca od klimy który po sprawdzeniu oswiadczyl ze klima jest napelniona i ma odpowiednie cisnienie....
Witajcie. Mam citroena xsara picasso 1.8 benzyna 2001r. Problemem jest klimatyzacja. Znalazlem wiele postów na rożnych forach ale nie znalazlem odpowiedzi... Samochód mam od niedawna sprowadzony z francji. Widać że o przeglady czy wymiane filtrów nikt nie dbal. Wymienilem dziś filtr kabinowy, nabilem klime, uklad szczelny sprawdzony. Ale klima nie zalącza...
1. Sprawdź stan filtra kabinowego. 2. Sprawdź wentylator chłodnicy - czy pracuje na wszystkich biegach. 3. Sprawdź stan akumulatora i jego klem - czy akumulator trzyma parametry i czy klemy nie są zanieczyszczone - jeżeli są ślady korozji to przeleć papierem ściernym do błysku i przesmaruj wazeliną (kupisz w aptece).
Mam, kupiłem w lutym. 1,8 LPG. Muł jak diabli. Dlatego 1,6 nie wchodzi w rachubę przy gazie. Trafiona była klima. Nabiłem, odgrzybiłem, wymieniłem filtr kabinowy. Razem 150 PLN. Teraz mam chłodek :) Prędkość na trasie 170, więcej nie próbowałem. Standard u mnie to 100 do 120. Normalnie polecisz 90 i wystarczy. Będzie się jechało przyzwoicie. Ale wyprzedzanie...
307 z tym silnikiem to dobry wybór. Jak chcesz, to są jeszcze Xsary Picasso z tymi silnikami, także silnik 1.6 HDI 92 KM spełnia Wasze oczekiwania. W 2010 roku kupiłem Xsarę Picasso 92 KM (rocznik 2007, wtedy miał ok 100 000 km przebiegu) i teraz przejechane mam już 171 000 km. Jak do tej pory były naprawiane: regeneracja tylnej belki - 1200 zł, spalony...
filtr kabinowy znajduje filtr kabinowy filtr kabinowy klimy
zabezpieczenie termiczne pompa wyświetlacz esp32 lampy zamienniki
miele wentylator miernik analogowy szkolny
Utrata komunikacji w systemie VRF Daikin Audi A4 B5 1.9 TDI 1999 - Przewód siłownika zamka bagażnika