Skrzynka w komorze silnika zapewne. Duże bezpieczniki na akumulatorze sprawne?
bezp.nr.17
Na moje oko to klient coś namieszał w bezpiecznikach a może i jakieś popalił albo wtyczki powypinał. Trzeba by posprawdzać wszystko, szczególnie zasilania. Do tego czytnik nie jest Ci potrzebny, wystarczą schematy.
Bezpieczniki masz też pod maską. Możliwe że upaliłeś BSI. Który to jest bezpiecznik?
Bezpieczniki na początek. Połączył się w ogóle z ABS?
W tym aucie akumulator jest pod siedzeniem. Szukałem tam, ale żadnej skrzynki z bezpiecznikami znaleźć nie mogę ;/
Nie ma żadnego czujnika specjalnie do wentylatora chłodnicy. Wentylator załączany jest przez komputer silnika, który steruje przekaźnikami znajdującymi się pod osłoną po wewnętrznej stronie pasa przedniego (naprzeciw pompy wspomagania). Przekaźniki są tam 3: 1) z bezpiecznika 2 na skrzynce silnika zasila silnik wentylatora przez rezystor I biegu (czarny),...
Bezpiecznik? Przekaźnik? Podczas włączania zasilanie jest na włączniku? Żarówki..?
W logice jest takie prawo Milla , ono mówi ,że mogą też być spalone żarówki w zegarach lub brak zasilania ,a to już bezpieczniki.
Bezpiecznik F38 zasila przełącznik ciśnienia klimatyzacji na pinie nr 2. Zasilanie sprzęgła kompresora jest z BSI z bezpiecznika FD.
Na początek sprawdź bezpiecznik nr 22 30A w sterowniku sieci pokładowej . Podłącz jakąś żaróweczkę kiedy tam zasilanie się pojawia i czy jest stałe . Od tego bezpiecznika jest połączenie w słupku po lewej. Zasilanie tego bezpiecznika jest z włącznika zapłonu ( i może kostka stacyjki nie domaga ??? choś wtedy przeważnie jest tez problem z dmuchawą )
-bezpiecznik na 100% ok i jest na nim prąd _brak zasilania na radiu Wniosek? Jeśli się nie paliła wiązka strzeliło coś pomiędzy. Wystarczy chwilkę pomyśleć.
Musial kolega przy robocie cos nabroic.Dla xsary : awaryjne to-F8 szyby - F14 Tyle wyczytalem w instrukcji. Posprawdzaj te bezpieczniki.
Post trochę nie zrozumiały czy mijania świeci słabo czy w ogóle bo nie wiadomo czy na mijania brak zasilania / każde włókno ma bezpiecznik/ czy świeci słabo / w kostce zamieniona masa z długimi/.P
Poszukaj bezpiecznika który może być w dwóch pozycjach czasem te pozycje opisane są jako PARK/CLIENT bezpiecznik powinien być w pozycji gdzie jest większy rozstaw nóżek i zazwyczaj ma opis SH.
Skrzynka z bezpiecznikami w komorze silnika. Obok akumulatora. Podłącz wentylator włącz na max odpal samochód i szukaj zasilania. Masz schemat powinno być łatwiej. https://obrazki.elektroda.pl/9440530900_...
NIe wiem co to opornia. :D Moduł ,chodzi mi o rezystor dmuchawy czy jeż jak to nazywają. Może być z boku silnika albo w samym silniku wbudowany. Ciebie interesuje czy jest zasilanie (pewnie po zapłonie) na grubych kablach. Czerwony leci przez bezpiecznik F40
zobacz czy jak podasz zasilanie na bezpiecznik dmuchawy czy ruszy dmuchawa Dodano po 4 mi ze schematów wychodzi ze na dmuchawę zasilanie idzie z bezpiecznika F20 zasilanie po kluczyku z kostki stacyjki, pewnie masz uszkodzoną kostkę stacyjki miałem tak ostatnio w Xsara Picasso.
Ok wszystko się zgadza nie ma zasilania po stacyjce na ten bezpiecznik 40A mały w górnym rogu , ale po podaniu tego zasilania na ten bezpieczniki wentylator dmuchawy nadal nie rusza . Czy padł moduł ? Widać że co najmniej dwie usterki się nałożyły na siebie . Może ktoś coś poradzi. Pozdrawiam
Tyle wolnych miejsc na podstawie bezpieczników a oni puścili jakieś zasilanie BSI przez bezpiecznik od pompki . Czy to nie chore ? tak samo jak ta kostka od wentylatora nawiewu :)
Tak wygląda jakbyś nie miał któregoś z zasilań na BSI. Sprawdź czy przy wyjętym ze stacyjki kluczyku masz zasilanie na bezpieczniku F6, F7 i F8 (na skrzynce w nogach kierowcy). Jeśli tam nie ma zasilania to sprawdź czy masz właściwie włożoną zworkę SH na tej skrzynce (a jeśli jest to czy jest na niej napięcie): http://obrazki.elektroda.net/2_128225080...
nie wiem które bezpieczniki są od pompy i przekaźnik Nie wiesz bo nie ma czegoś takiego. Jak paliwo dochodzi do pompy wstępnej tej na CR to nie otwiera regulator . A dlaczego to nie wie nikt. Masz tester by to podłączyć? Nawet nie wiadomo czy tam cokolwiek ma zasilanie.
Siema Ten bezpiecznik odpowiada za zasilanie twojego BSI czyli modułu sterującego funkcjami nadwozia min. wycieraczkami, centralnym zamkiem i podgrzewaniem tylnej szyby. Sprawdź czy styki bezpiecznika nie są zbyt mocno skorodowane.
Instalacja gazowa jest stara i nie posiada funkcji dotrysku benzyny, co do zasilania w benzynę to po podłączeniu rurki do przewodu zasilającego przy zbiorniku i przy dmuchnięciu w niego to resztki paliwa zostają wydmuchane przez przewód z oznaczeniem zielonym, czyli powrót, nawet przy odłączonym przewodzie dolotowym przy listwie wtryskiwaczy, czyli...
Do sprawdzenia zasilanie/opornica wentylatora dmuchawy oraz sam silnik dmuchawy czy nie zatarty to wszystko pod deska rozdzielczą opornica jest w kanale powietrznym i jest z niego chłodzona , jak zapchany filtr kabinowy to się pali z przegrzania.
Witam! Założyłem przekaźniki na pozycyjne i stop, oczywiscie dodatkowe bezpieczniki po 10A, chociaż powinny być 7,5A. "+" pociagnąłem z kabla z fotografii oraz na stop z wtyczki gniazda 12V z tyłu pojazdu -brak zasilania gdy cofniemy całkiem kluczyk.. Z opowieści na forum wiem,że problemem nie jest samo zwarcie w instalacji-zadziała orginalny bezpiecznik...
Witam, Elektrozawor nie jest zasilany z ECU, lecz z BM34. Bezpiecznik F34, ten sam, co do zasilania grzalek sond lambda (pin J5 czarnej zlaczki 46-pinowej). Oczywiscie, o ile dobrze zidentyfikowalem silnik i system wtrysku, bo trzymasz te informacje w tajemnicy. Pozdrawiam, Georges
Ja to robie wg. PSA - wywalam bezpiecznik, jego wyjscie ze skrzynki przepinam na przekaznik zasilany z glownego zasilania stacyjki a sterowanie przekaznika (plusem) daje z pinu 1 niebieskiego 26 pinowego zlacza na BSI (plus pracujacego silnika). Pozdrawiam
Picasso i BSI nic dobrego nie wróży. Jeżeli elektronika pokładowa działa, to znaczy, że BSI pracuje. Najpierw odłącz akumulator na kilka minut i podłącz z powrotem. Jeżeli będzie bez zmian, to sprawdź bezpieczniki, szczególnie F4, F7 i F27, dalej podłączenie elektryczne panelu. Jeżeli tutaj jest wszystko OK, to przełóż zworę SH (znajduje się pomiędzy...
Witam, Odkopuje stary temat, stałem się posiadaczem Xsara Picasso 1.8 z 2002r. Sprzedający poinformował mnie o nie działającym wentylatorze nawiewu, dodał dwa zakupione i powiedział ze trzeba przełożyć sobie po on nie zdąrzył ... Ostatecznie okazuje się że problemem nie jest sam wentylator ale po rozebraniu plastików widać że "ktoś próbował już tam...
Z tego co pamiętam problemy z wentylatorem były związane z kostka stacyjki, wypalała się. Czasami pomagało "pogmeranie" kluczykiem aby nadmuch ruszył. Jest nawet instrukcja serwisowa która kazała dołożyć przekaźnik. Problem dość powszechny swego czasu, poszukaj u wujka google. Przerabiałem ten temat z 2-3 razy i za każdym razem pomagała wymiana kostki...
Bezpiecznik F38 zasila przełącznik ciśnienia klimatyzacji na pinie nr 2. Zasilanie sprzęgła kompresora jest z BSI z bezpiecznika FD. W kabinie powinny być dwie skrzynki bezpiecznikowe i pod maską jedna. Jak chcesz wykluczyć kompresor to zasil cewkę sprzęgła prosto z plusa akumulatora. Powinna wtedy cyknąć a jak odpalisz silnik to powinno bycz czuć chłodek,...
najpierw przydałoby sie określić czy to dogrzewacz czy ogrzewanie postojowe pracujące jako dogrzewacz,odpiąć zasilanie od pieca na pare minut aby zresetować ewentualne błędy(odpiąć wtyczke od pieca lub wyciągnąć bezpiecznik) później można sprawdzić na krótko wentylator,pompke paliwa i pompke cieczy jeśli jest
Na pewno mam sterownik ME 7.4.5 - tak jest na nim napisane. BSM B3. H2 jest połączone z 14 pinem w środkowej kostce BSM, stamtąd wychodzi z tego samego pinu przewód do złączki przy chłodnicy - nie śledziłem już dalej gdzie idzie. Podałem +12V przez bezpiecznik, ale nic to nie zmieniło. Po dokładniejszym zbadaniu wychodzi na to, że jest tam +12V po przekręceniu...
Kolego, sprawdź czy w czasie kiedy nie działa dmuchawa masz napięcie na bezpieczniku numer 40 (bezpiecznik 40 amperowy zasilania dmuchawy) na skrzynce bezp. w nogach kierowcy. Dodano po 59 Aha, OPR Twojej Xsary to 9137.
Witam. Temat wiele razy walkowany ale raz jeszcze - klimatyzacja automatyczna, wentylator uruchamia sie na chwile po zapaleniu silnika rano, po chwili zatrzymuje sie, nastepnie trzeba odczekac jakis czas aby znowu ruszyl, wentylator z regulatorem behr, sam wentylator kreci sie, brak nadpalen stykow rowniez na stykach regulatora nic podejrzanego, bezpiecznik...
Witam Posiadam Citroena Xara Picasso 1.6 HDI z 2010 roku, typ silnika to D9HX. Kilka dni temu zauważyłem , ze nie działają światła pozycyjne z prawej strony. Kilkanaście dni wcześniej wymieniłem tą żarówkę, bo się spalił żarnik od STOPU więc pomyślałem że teraz spalił się od światła pozycyjnego. Po założeniu nowej dalej światło pozycyjne się nie świeciło....
Witam ponieważ temat podobny podepnę się Otóż mój problem jest taki nie działa w ogóle wentylator chłodnicy silnik się nie zagrzewa dochodzi max do 3 kresek. Lexia pokazuje błąd że brak napięcia na wbudowanym kalkulatorze lub zbyt wysoka temperatura coś w tym stylu może coś przekręciłem. Czy może ktoś podpowiedziec na którym pinie i w której wtyczce...
Witam. W tej cytrynie problemem jest ciągłe nierytmiczne tykanie przekaźnika w BSI nad lewą nogą kierowcy. Przekaźnik tyka gdy silnik jest na biegu jałowym oraz w momencie zwiększania obrotów. Na równych obrotach innych od biegu jałowego tykanie nie występuje. Przekaźnik nie tyka gdy wyjmuję bezpiecznik 30A oznaczony jako "E" przy BSI. Nie działają...
Reasumując wszystko postanowiłem opisać montaż centralki centralnego zamka podłączając się do przewodów w drzwiach kierowcy. Cały układ działa dokładnie tak samo jakbyśmy używali oryginalnego kluczyka i jest o wiele tańsze od nowego kluczyka w serwisie. Koszt wszystkiego to ok 100 zł. Na początku odkręcamy plastiki abyśmy mieli dobry dostęp do kostek...
xsara picasso bezpiecznik bezpiecznik xsara picasso bezpiecznik dmuchawy xsara picasso
agregat prądotwórczy spawarka honda sound blaster podlaczyc wiena mostek
odbiornik reakcyjny odbiornik reakcyjny
Zamiana akumulatora 18650 Li-ion 800mAh na 2000mAh Brak iskry w kładzie 110 cm³ - diagnostyka i naprawa