Masa na ECU,przekaźnik podwójny, skrzynka BSM pod maską, rzadko kostka stacyjki.
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
Musisz znaleźć kostkę która jest wpięta od tylnej strony.
Wygląda że cały czas nie ma masy. Weź na próbę z silnika. Może tę dodatkową masę podłączyłeś w miejscu gdzie nie ma też tej oryginalnej masy. Przewód masy w konektorze kostki żarówki jest dobrze zaciśnięty?
poszła kostka stacyjki
Pod pokrywą silnika z prawej strony bezpiecznik F2 - 15A. Do sprawdzenia wyłącznik bezwładnościowy - bezpieczeństwa pompy paliwa ( wystarczy wcisnąć ) i przekaźnik pompy ( potrafią się wytopić styki w kostce).
Wymienić kostkę stacyjki i będzie ok
Dziś walczyłem z Xsarą i podpowiem potomnym . Mianowicie aby wymienić kostkę trzeba odkręcić osłonę od spodu kierownicy , następnie odkręcić wkręta na górze stacyjki . Później włożyć klucz do stacyjki i ustawić w położenie prawie na zapłon aby móc wcisnąć ząbek(pod stacyjką ) który jest niezbędny do wyciągnięcia całej stacyjki na zewnątrz . Wyjdzie...
Wykazał się siłą i pozaginał piny w kostkach, lub niedopięte kostki.
Kostka od stacyjki. Możesz sam zrobić, ja też tak miałem. Kostkę kupiłem na Allegro. Z innych objawów- nie mogłem wyłączyć auta. By zgasło- bieg 3 najazd na krawężnik. Potem odpięcie klem.
Podajesz +12 na pin 3 w kostce 6pinowej i odpala, o ile jest sprawny Dodano po 1 Podajesz +12 na pin 3 w kostce 6pinowej i odpala, o ile jest sprawny
Najpierw wyjął bym żarówki i sprawdził miernikiem co dzieje się na kostkach w trakcie gdy załączone są mijania, drogowe, bez żarówek, zwyczajne sprawdzenie na jakie piny w kostce podaje i kiedy. Jeśli ustalisz że jest w obu poprawnie czyli mijania osobno, długie osobno i na tych samych pinach to błąd będzie w żarówce np jakieś zwarcie w środku że łączy...
Poszukuję schematu pinów w kostce pompy paliwa, są tam 4 piny, 2 w środku kostki dwa z boku. Które są odpowiedzialne za zasilanie pompy ? Pompa od Citroena Xsary Picasso. Proszę o nie usuwanie przez moderatora.
Lampki wszystkie działają? To może sprawdź czy zapalniczka i gniazdo nie mają wypiętych kostek?
Na szrocie/allegro kupisz kostkę wyciętą z auta z przewodami.Polutuj i zrób na oryginał.
Kup jeszcze z dziesięć cewek. Albo dwadzieścia. Nie łaska sprawdzić miernikiem co jest na kostce zespołu cewek? Powinno być zdaje się 12V, masa i dwa sterowania...
http://obrazki.elektroda.pl/3250420100_1... http://obrazki.elektroda.pl/8934432600_1... Witam, Jestem na etapie wymiany centralnego zamka w Xsara Picasso (orginalnego) strona kierowcy. Zakupiłem zamek i ku mojemu zdziwieniu okazało się że zamek ma inną kostkę. Mój ma piny w dwóch rzędach zaś nowo zakupiony w jednym rzędzie....
Wygląda na to że uszkodziła się kostka stacyjki a fachowiec przekręcając na siłę całkowicie kostkę uszkodził.
Kostka stacyjki była do wymiany.
Zrób to co doradził kolega Manfred von Richthofen. Na 99% upalona kostka pod stacyjką. Wymiana kostki i montaz dodatkowego przekaźnika odciążającego styki stacyjki. Sprawdź tez filtr kabinowy czy nie jest zapchany (przytkany powoduje wzrost prądy dmuchawy).
może kostka nie łączyła :D
Może mieć związek z kostką.
Ma być 12V masz uszkodzoną kostkę stacyjki.
Iso jest ale jak zasilającą kostkę podłączaj przez przelotkę - jest w niej instalacja multiplex i jak podłączenie radia z pełnym ISO grozi problemami.
Kostka stacyjki to pikuś??
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
Przepraszam, że odkopuję, ale mam ten sam problem. Potrzebuję prześciówkę z ISO do ISO 2 Fakra. Czyli w aucie (Xsara Picasso 2005) mam kostki ISO a w radiu (Model z C4 Picasso 2006) mam ISO 2 . Da radę to podłączyć? Znajduję tylko adaptery z ISO 2 na ISO.
Kolego, jak nie działa nawiew to do roboty kostka pod stacyjką. Częste w Xsara Picasso. Ale nie trzeba jej wymieniać, wystarczy założyć przekaźnik "odtwarzający" uszkodzony obwód.
Witam Było tak jak mówiliście z tą pompa i z kostką, ale jednak założona nowa kostka, bo elektryk samochodowy stwierdził żeby lepiej nie ingerować w instalację- niestety nie jest to moje auto, więc jest tylko nowa kostka bez przekaźnika.
kostka stacyjki do wymiany
Popalone styki w kostce stacyjki, kostka wymieniona i po problemie
"Wszystkie kontrolki się świecą" , aby je zgasić musisz odpiąć klemę , na kręcenie kluczykiem nie ma reakcji - kostka stacyjki lub płetwa ją napędzająca.
Do sprawdzenia BSI,(nad nogami kierowcy) pod kątem wilgoci, wytargać kostki i obejrzeć piny.
Citroen Xsara Picasso z2003r 1.6 NFV , Poratujcie schematem, podpowiedzcie w następującym przypadku - Nie działa dmuchawa wnętrza , był wypalony styk bezpiecznika F18 40A w BSM - wymieniłem na drugi używany taki sam numer BSM . Dalej nie działa ale po podaniu napięcia na bezpiecznik - dmuchawa działa prawidłowo na każdym biegu. Wg schematów które przejrzałem...
niestety odlaczenie nic nie da bsi jak nie dostanie sygnalu o zamknieciu danego zamka to i tak otworzy. w kostce miedzy slupkiem a drzwiami pin 3 krancowka drzwi pin 11 sygnal o zamknieciu drzwi ( masy) tyl pin5 krancowka pin1 sygnal to z przodu
panowie jak zamontować przekaźnik na stacyjce skoro z mojej xsara picasso 2003 18 16v klimatronik wychodzi 5 przewodów 1 kostka 3 przewodowa 2 dwuprzewodowa a przekaźnik ma być zamontowany na czerwonym osobnym u mnie go nie ma co dalej zrobić aby odciążyć stacyjkę.
Na początek sprawdź bezpiecznik nr 22 30A w sterowniku sieci pokładowej . Podłącz jakąś żaróweczkę kiedy tam zasilanie się pojawia i czy jest stałe . Od tego bezpiecznika jest połączenie w słupku po lewej. Zasilanie tego bezpiecznika jest z włącznika zapłonu ( i może kostka stacyjki nie domaga ??? choś wtedy przeważnie jest tez problem z dmuchawą )
Czujnik jest w prawym lusterku! miałem problem z webastem i temperatura zewnętrzna niewyswietlała się.problem była kostka w drzwiach.
mozna sprawdzic czy dochodzi zailanie do silniczka wycieraczek oczywiscie podstawa,bezpiecznik tez,oraz czy w BSI sa wszystkie piny i kostki nie sa zasniedziałe ostatnio miałem tak w megance zblokowane immo i brak sterowania c.zamnków i jednej szyby,ok siedem pinów zasniedziało i przy wypieciu kostki wyszły z kostka,ewentualnie pozostaje diagostyka...
W picasso częstą usterką jest uszkodzenie kostki stacyjki. Jeden ze styków za mocno obciążony wypala się i traci kontakt. Jeżeli to jest ta przyczyna to wymiana kostki i montaż przekaźnika odciązającego na przyszłość.
Witam.Chciałbym dowiedzieć się gdzie szukać problemu z moim przypadkiem.A mianowicie od wczorajszego powrotu autem z pracy xsara picasso 1.8 2003r nie wyłączają się swiatła mijania nawet po wyłaczeniu silnika i wyjeciu kluczyka. Jak chce zgasić to wypinam kostki od światel. Proszę o jakieś sugestie,
Osłonę nad pedałami, odłączyć kostki od bsi i wyciągnąć do dolu
Zazwyczaj taka kostka obsługuje kilka protokołów komunikacji i jak nie idzie po CAN to połączy po K-line. Ciekawe jest również to że dwa identyczne egzemplarze mogą być zrobione na różnych układach w środku. Nie wiemy czego używasz, Lexia to wiadomo ale czy ta kostka to jest to kompaktowy samodzielny skaner czy kabelek który wymaga laptopa i softu.
Wszystko zależne od warunków technicznych. Silnik najlepiej wyciągnąć wraz ze skrzynią. Do odkręcenia: 1. Wydech 2. Półosie 3. Sprężarka klimatyzacji (może jest możliwość, że nie trzeba czynnika spuszczać) 4. Przewody paliwowe 5. Przewody chłodzenia silnika 6. Przewody układu wspomagania (idące do pompy, bądź tak samo jak przypadku punktu 3) 7. Wiązką...
Witam. Problem Citroen Xsara Picasso. Nie działa nadmuch w aucie. W komorze silnika przepalony bezpiecznik 40A. Wymieniłem i nadal nie działa. Wyciągnąłem wentylator. Prąd dochodzi do kostki. Wentylator na krótko podłączony działa. Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc
Czujnik sam z siebie zaczął pracować i wskazywać temperaturę. Wystarczyło poruszać kostką. Najprawdopodobniej zaśniedziałe styki. Temat zamykam
Tyle wolnych miejsc na podstawie bezpieczników a oni puścili jakieś zasilanie BSI przez bezpiecznik od pompki . Czy to nie chore ? tak samo jak ta kostka od wentylatora nawiewu :)
widzę że nie masz wielkiego pojęcia co robisz i jak to działa, to co opisałem to bezpośrednie sterowanie silniczkami siłowników, w załączniku jest schemat F który opisałem wyżej, przewody które cię interesują zlokalizujesz najłatwiej przedzwaniając je od kostki do siłownika
Zobacz czy przychodzi napięcie na automat przy rozruszniku po przekręceniu kluczyka na start. Jeśli napięcie 12V jest to wina rozrusznika, a jeśli nie ma to kostka w stacyjce, i sprawdzić to można kontrolką.
Koledzy, to jest Xsara Picasso a wiec nie ma tam nowego PSF1 tylko klasyczne BSM z przekaznikami. W zalczniku podsylam schemat. Nalezy sprawdzic przede wszystkim bezpiecznik na BSM a nastepnie czy pojawia sie napiecie na kostce zielonej 16 stykowej na BSM, styk nr 10. Pozdrawiam
Nie mam programu do poglądu. Przedzwonie po kablach jak piszesz. Gdzie znajdę ECU w tym silniku? Dodano po 7 Znalazłem w sieci zdjęcie ECU. Czy to bdzie taki? Podpowiesz czy wszsytko jest w jednej wtyczce? https://obrazki.elektroda.pl/2606626100_... Chociaż... czy wg twojego schematu nie powinna to być jedna kostka szeroka?
O szczotkach nie pomyślałem. Dziś postaram się zidentyfikować kable by wpiąć się na "kuronia" z napięciem, potem przekaźnik lub wymiana kostki. Ostatnia wytrzymała mi chyba ponad 2 lata. Tłuste szyby będą faktycznie od nagrzewnicy lub efajki. Spalona kostka wychodząc z stacyjki na żółtym przewodzie. zdjęcia i opis później.
Próbuję znaleźć impuls prędkości analogowy.Xsara z 2000 r. Benzyna 1,6 8v.Czy ktoś wie jak to rozwiązać?Przebadałem chyba wszystkie opcje.Powinien być pod kierownicą siwy przewód z kostką a nie ma .
Wyciągnij radio i zobacz czy panel nie oderwał się od reszty radia, bo wtedy kostka nie łączy. To typowa usterka w tym aucie.
Takie felerne te ''kostki'' moim skromnym zdaniem za delikatne. Ale jednak trzeba sprawdzić czy ''wysyła sygnał''.
Wiem że upłynęło już trochę czasu i odgrzewam kotleta, ale jakby ktoś potrzebował informacji dlaczego radio się wyłącza po minucie, to w Xsarze Picasso w kostce iso tak naprawdę nie ma zwykłego plusa po stacyjce. Ten przewód do którego się wpiął kolega to przewód do BSI odpowiadający za sterowanie seryjnym radiem. Z oryginalnej kostki iso citroena można...
Wyczysc wszystkie kostki w ecu. Bardzo czesto tam sniedzieja polaczenia.
Witam, czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie najwygodniej podłączyć emulator poziomu paliwa w Citroenie Xsara Picasso 1.8 z 2003 r. Szukałem kostki z sygnałem poziomu paliwa przy BSI ale takowego nie znalazłem (choć pewnie jest w którejś wtyczce). Jeśli ktoś będzie tak miły i poda w której wtyczce który to przewód bedę wdzięczny. Za pomoc z góry dziękuję.
temat został rozwiązany niestety jednak przy rezystorze nie było żadnej kostki. jakiś mechaniczny świr podpiął klimę pod czujnik oleju!!!!!!!
Wymieniłem kostkę. Kupa rzeźbienia. Po 5 latach problem powrócił z charakterystycznym smrodem topionego plastyku, że nie szło wytrzymać w aucie. Znów zamawiam kostkę, ale tym razem dam przekaźnik.
a czy może być wina kostki w stacyjce że się rozłańcza prąd na awaryjnych światłach?
W chwili obecnej przewód juz jest przerwane a co do naprawy nie wchodzi ona w grę tak jak pisałem przewód ukręcił sie przy samym plastiku w którym był zalany. Co najwyżej dokupienie kostki i doltowanie jednej jej częśći do oderwanego przewodu
Jutro spróbuję pobawić się wszystkimi kostkami jakie będą w zasięgu ręki i dobiorę się też do kostek na bsi, jeśli nie pomoże to jadę na kompa.
Witam mam problem z Citroenem Xsara Picasso 2.0Hdi 2000rok z klimą.Nie działa nawiew (na żadnym biegu), klima, sterowanie klapami itp.-po prostu zero reakcji.Więc zacząłem od najprostszych rzeczy : prąd przez bezpiecznik przechodzi-więc kostka stacyjki ok,panel sterowania jest sprawny-podłaczane były 2 inne na próbe i to samo,wentylator podłączony na...
Podejrzewam immobilizer Sygnalizowałby kontrolką. Czepiłbym się jednak albo układu paliwowego, wtryski na przelewy mimo wszystko, ciśnienie na listwie, nie tylko pomiar napięcia z czujnika, odczytać parametry, albo kostka stacyjki do wymiany, to potwierdzałoby: wystarczy wyjąć i włożyć kluczyk
zobacz czy jak podasz zasilanie na bezpiecznik dmuchawy czy ruszy dmuchawa Dodano po 4 mi ze schematów wychodzi ze na dmuchawę zasilanie idzie z bezpiecznika F20 zasilanie po kluczyku z kostki stacyjki, pewnie masz uszkodzoną kostkę stacyjki miałem tak ostatnio w Xsara Picasso.
Dokonałem naprawy jak napisano powyżej, nawiew z regulacją działał jakieś 5 minut. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym jego włączeniu wentylator zamilkł. Silnik jest sprawny. Przy podłączeniu samego jeża i sprawdzeniu napięcia na kostce prądowej otrzymuje 9V. Co może być powodem. Edit. Sprawa wyjaśniona, klej odrobinę odpychał jeża od obudowy dmuchawy...
Sprawdzałem wcześniej ten włacznik siedzi w swoim gnieżdzie, ale tam są dwie kostki jedna przymocowana do pedała druga wisząca na przewodzie, która to jest dokładnie
Ale tą pamiec mozna samemu wyciagną I gdzie ona jest I czy to jest jakaś kostka czy co bo nie znam sie na tym coś trzeba rozbierac w liczniku proszę o pomoc
Witam przyczyny mogą być różne uszkodzony czujnik,naderwany przewód łączący czujnik z instalacją ,zaśniedziała kostka łączaca czujnik z instalacją .To sa typowe uszkodzenia podczas wymiany piasty, klocków.Pozdrawiam.
Pierwsze to sprawdź bezpieczniki. Jeżeli są dobre to szukaj problemu na kostkach/kablach. Być może jak wyciągałeś kostkę coś się urwało. Jeżeli tu nie ma problemu to sprawdź radio, najlepiej w innym aucie.
Dokładnie central nie otwiera tylko tych drzwi. jak na złość włączyłem blokadę rodzicielską. Tapicerkę mam ściągniętą. Więc przed podpięciem napięcia najpierw sprawdzę przejścia od kostki drzwi do kostki w zamku. Napięcie podam dopiero po odpięciu wtyczki ze słupka. Dziękuje za schemat. A jak otwierają tylne drzwi ? Dzisiaj zrobię zdjęcia kostek i sprawdzimy...
Auto jest na chodzie cały czas tylko nie pokazuje prędkości ,a czy może mieć coś z tym wspólnego stacyjka ? bo muszę wymienić kostkę od stacyjki dlatego że wentylator od klimatyzacji nie działa .
Witajcie! Mam problem który był już tutaj opisywany ale potrzebuje świeżego podejścia. W mojej Xsarze Picasso przestała działać dmuchawa. Panel klimatronika działa, nawet słychać jak coś się dzieje w czeluściach kokpitu przy zmianie temperatury ale nie dmucha. Idąc za radami które tu wyczytałem w historycznych wątkach, wymieniłem kostkę stacyjki i......
Witam poczyniłem następujące kroki odłączyłem kostkę od tylnej wycieraczki ale po załączeniu wstecznego biegu nadal słyszę jak załącza się przekaźnik z lewej strony kierownicy.
Panel klimatyzacji. Najpierw wyciągasz zaślepki radia,wykręcasz 2 wkręty,wyjmujesz radio. Ściągasz osłonę lewarka i wykręcasz 2 kolejne wkręty,demontujesz całą konsolę wraz z nawiewami - odpinasz kostkę od przełącznika. Wykręcasz 2 kolejne wkręty z panela sterowania nawiewami i wyjmujesz panel.
Dokładnie takie objawy miała Xsara która dziś trafiła w moje ręce . Powodem w tym przypadku była kostka stacyjki , która jest dość częstą przyczyną takiego zachowania . Dodatkowo autko potrafiło zgasnąć w czasie jazdy i co jeszcze dziwniejszego klimatyzacja też wariowała . Sprawdz kostkę stacyjki . Dwa wkręty od osłony kierownicy i poruszaj kablami...
odpinaj po kolei kostki drzwi i zamykaj auto, jesli to zamek lub wiazka drzwi to pokaze ktore. Najlepiej byloby sprawdzic lexia ale mozna i tak na szybko sprawdzic :)
Schemat znalazłem na forum są 3 WERSJE, które opisuje oznaczenie silnika więc nie wiem czy tego jest tak strasznie dużo ? A temat do zamknięcia winowajcą okazał się przewód 8060 który był zwarty do masy. Jeśli ktoś kiedyś by potrzebował to Przewód wymieniony wyżej tzn. + z kostki sprężarki idzie przez skrzynkę bezpieczników w komorze silnika do BSI...
sądzę, ze wszystkie kostki są takie same. Moim zdaniem nie powinienes miec problemów z podpięciem radia.
Post trochę nie zrozumiały czy mijania świeci słabo czy w ogóle bo nie wiadomo czy na mijania brak zasilania / każde włókno ma bezpiecznik/ czy świeci słabo / w kostce zamieniona masa z długimi/.P
Miałem 2002 r. Kostkę stacyjki wymieniłem raz na 2 lata. Przekaźnik nie jest drogi, a masz spokój. Mi się nie chciało dokładać, aczkolwiek miałem w planach.
Albo do zrobienia zworki, jak się wie gdzie I spalić auto. Opornica dmuchawy nawiewu do wymiany, ewentualnie razem z kostką, bo może być nadpalona. Kontrola lub wymiana filtra kabinowego wskazana.
proszę o rade czy to na 100 procent pompka bo wiadomo jaki jest dostęp do niej a nie chce na darmo się narobić Tego Ci nikt na 100 % nie powie. Pompa jest w zbiorniku a żeby się do niej dostać trzeba opuścić zbiornik, albo wyciąć dziurę z prawej strony pod tylnym siedzeniem pasażera. Jest jeszcze kostka od pompki pod samochodem z dołu z prawej strony...
Witam.Pytanie do fachowców od elektryki samochodowej. Zmuszony jestem do wymiany alternatora -na aucie mam Valeo CL 9 (dwa przewody + oraz kontrolka) i nowy został mi Valeo (nie czytelna naklejka) ale ma trzy przewody.Jeden kabel-oczko i kostka z dwoma przewodami. Proszę o pomoc jak podpiąć aby działał .Może ktoś ma schemat valeo ? Samochód to Xsara...
Witam.Panowie podczas jazdy na klimie auto dostalo wysokiej temperatury ,zjechalem na parking i okazalo sie ze nie pravuje wemtylator chlodnicy.Sprawdzilem bezpieczniki,czujnik temperatury nowy.Po wymontowaniu wentylatora okazalo sie ze jest uszkodzony moduł. Teraz mam pytanie :jakie jest prawidlowe napiecie na kostce wejsciowej wentylatora? Autoa obecnie...
Dzisiaj byłem u elektryka. Auto odpalone, miernik podłączony, gaszę, zamykam drzwi, pobór na ok 0,5A po pstryknięciu w BSI na około 0,2A , wtedy zamykam centralnym zamkiem i pobór zaczyna rosnąć nawet do 4A. Robiłem tak kilka razy i tylko raz zaczął rosnąć do 4A a wszystkie inne próby kończyły się na 0,2A. Zamówiłem stacyjkę z kostką z używanego auta,...
sterowanie siłownikami czarna 16 pinowa kostka modułu BSI piny 3 i 4. Na tych pinach normalnie jest masa, zamknij/otwórz realizowane jest poprzez podanie odpowiednio +12 na 3 lub 4 pin w zależności od potrzeby. Żeby to zadziałało jak należy trzeba się wpiąć z przewodami z przekaźnika centralki tak, żeby w chwili otwierania/zamykania odpowiedni przewód...
Z tego co pamiętam problemy z wentylatorem były związane z kostka stacyjki, wypalała się. Czasami pomagało "pogmeranie" kluczykiem aby nadmuch ruszył. Jest nawet instrukcja serwisowa która kazała dołożyć przekaźnik. Problem dość powszechny swego czasu, poszukaj u wujka google. Przerabiałem ten temat z 2-3 razy i za każdym razem pomagała wymiana kostki...
Włącznik kolego. Włącznik. W pierwszej kolejności rozkręć kolumnę kierownicy (zdejmij obudowę) i odłącz kostkę idącą do przełącznika (włącznika) wycieraczek. Wtedy przekręć kluczyk i jeśli wycieraczka nie ruszy - winnego masz jak na widelcu
Nie ma żadnego czujnika specjalnie do wentylatora chłodnicy. Wentylator załączany jest przez komputer silnika, który steruje przekaźnikami znajdującymi się pod osłoną po wewnętrznej stronie pasa przedniego (naprzeciw pompy wspomagania). Przekaźniki są tam 3: 1) z bezpiecznika 2 na skrzynce silnika zasila silnik wentylatora przez rezystor I biegu (czarny),...
silnik wentylatora posiada wbudowany modul elektroniczny, calosc wyciaga sie po wyjeciu dolnej konsoli srodkowej dostep od strony kierowcy trzeba troche gimnastyki szczegolnie zeby ominac wal kierownicy co do kostki stacyjki to bardzo czesto zdycha w tym modelu i pierwszy objaw to brak nadmuchu
jeśli piec odpala to może tylko kabelek ,przekaźnik? sprawdź czy na pinie 4 w 6cio pinowej kostce pojawia sie +12V jak piec sie rozgrzeje powyżej 30stC,jeśli sie pojawia to po przewodzie z 4 pinu szukaj dalej
Witam, mam problem z xsara picasso 1,6 16 v Problemem jest brak iskry , wymieniłem czujnik położenia wału , zespół cewek , dalej nic . Co do modułu bsm b3 jest na nim masa jest też plus na tej kostce z jednym czerwonym przewodem , czy ktos ma jakies sugestie ? co moglbym sprawdzic ? Dodano po 14 i jezeli ktos posiada potrzebowałbym schematu bezpieczników...
Witam, mam nastepujacy problem, miesiac temu skradziono mi fabryczne radio z Citroena Xsara Picasso kasetowe z wyswietlaczem na desce rozdzielczej, niestety zlodzieje bezczelnie wycieli radio razem z kostkami i zostawili mi tylko peczek kabli, znajomy elektronik podlaczyl mi inne radio zwykle Alpine, tzn zalozyl kabelki w gniazdo ISO ale z kilkoma nie...
co za tym idzie przy sprzedaży autentyczny stan przebiegu auta ale jeśli kupujesz licznik i ktoś ci odpali go przy tobie zanim go zdemontuje i pokarze ci ze stan jest na 180 a ty masz 200 to możesz go spokojnie montować bo i tak nadpisze twój autentyczny stan licznika a kasacja kosztuje od 50 do 100 zl polot kosztuje 350 zł w salonie citroena wiem bo...
Odepnij wiazke od komputera i sprawdz czy nie ma w kostkach sniedzi. Sprawdz tez wiazke czy nie nadgryzly kabli jakies gryzonie. Co to za skaner ? Moze on odczytuje blednie kody a problem lezy gdzie indziej. Masz mozliwosc podpiac pod cos innego ?
Witam. Jak sprawdzić "na krótko" sprężarkę od klimatyzacji w Xsara Picasso 1.8 2002 rok? Nie słyszę "szczeknięcia", klima nie chłodzi (znowu :-( ). Czy wentylator bądź sprężarka "lata" specjalnie nie widzę .. Jakiś czas temu wymieniałem kostkę stacyjki, nie oryginalna. Interesuje mnie jedynie gdzie się podpiąć z napięciem by sprawdzić czy żyje sprężarka,...
Czytam o picasso bo chcę kupić . Jednym ze sposobów z tego co wyczytałem jest odłączenie dwóch przewodów w kostce zasilającej do radia. Te właśnie przewody odpowiadają za komunikacje z oryginalnym radiem. Wpinając kostkę do zwykłego radia te dwa przewody powodują wygaszenie - czytaj awarie, wyswietlacza. To oczywiście tylko przeczytane informacje na...
Witam serdecznie Przełożyłem fotel w citroen Xsara Picasso i skucha. Podłączenie poduszki powietrznej. Na foto po prawo moja oryginalna wtyczka (2× pomarańczowy i 1 zielony) po lewo wtyczki z "nowego" fotela. Niby też dwa pomarańczowe i zielony w drugiej kostce. Mogę połączyć kolorami? Czy grozi wywalenie ładunku w poduszce? https://obrazki.elektroda.pl/9669550900_...
kostka radio xsara picasso kostka stacyjki xsara picasso kostka citroen xsara picasso
resetować głośnik drukarki wyrównanie epson falująca wskazówka paliwa
Maksymalna moc lampy dla przełącznika kołyskowego Zipp BT 49QT-28a: Spadek mocy po wymianie zapłonu