Klucz to pewnie inspekcja serwisowa. Wystarczy skasować. Poczytaj na necie. A ta kontrolka to możliwe że od rezerwy.
Witam Pompę wtryskową można sprawdzić, po uprzednim wyjęciu z obudowy rozrządu na stole probierczym.Sprawdza się jej wydajność,równomierność dawkowania,ciśnienie maksymalne.A co do tej pompy paliwowej to napisz nam przy jakim stanie paliwa są takie objawy?Być może przy pełnym zbiorniku nic się nie będzie działo tylko w połowie stanu lub bliżej rezerwy.
Może być jeszcze filtr paliwa uwalony. Próbowałeś specyfików tzw. uszlachetniaczy do paliwa czyszczenie czy tam poprawianie osiągów ? 15zł za 400ml bodajże mi pomogło gdy była woda w paliwie, tylko nie lałem całej buteleczki na pełny zbiornik tylko pół buteleczki na rezerwie :)
Temat rozwiązany - faktycznie sygnał o zużyciu paliwa jest na 63 nóżce ECU. Komputer wskazuje poprawnie. Nie wiem dlaczego to nie zadziałało za pierwszym razem. Może pośpiech mnie zgubił. UPDATE: Wiem dlaczego nie działało: komputer nie pokazuje zużycia paliwa kiedy świeci rezerwa :-)))
Witam. A więc problem wygląda następująco. Wskazówka poziomu paliwa nagle opadła na 0 i zaczęła mrugać rezerwa. Oczywiście paliwo jest i bezpieczniki dobre. Komputer nie wyświetla komunikatu o małej ilości paliwa jak miało to miejsce zawsze po włączeniu się rezerwy. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Dzieki za pomoc Wskażnik ruszył i pokazuje ilość paliwa. Nawet rezerwa się włączyła. Teraz dla odmiany wysiadł obrotomierz. Nie pokazuje obrotów silnika !!
Niechże kolega będzie rzetelny w zeznaniach. Więc jest tak : Czyli porada diagnosty była prawidłowa?
Witam. Mój problem polega na tym że nie działa mi wskaźnik paliwa, cały czas świeci się rezerwa, samochód ten kupiłem od cioci wspominała ona o tym że jeżeli zaleje do pełna bak kontrolka działa normalnie ale gdy poziom paliwa zejdzie w okolice rezerwy wtedy wskaźnik odmawia posłuszeństwa i wskazuje pusty bak i świeci się kontrolka rezerwy. Proszę was...
Witam mam problem ze wskaźnikiem paliwa a mianowicie tankuje do pełna aż odbije a na wskaźniku pokazuje mi 3\4 zbiornika jeżdżę aż wskazówka dojdzie na czerwone pole ale rezerwa sie nie zapala tzn raz mi się zapaliła ale staram sie nie czekać do rezerwy obawiam sie ze może wskaźnik trochę mnie oszukać i z rezerwa samochód stanie mi na drodze odkręcałem...
Wzmacniacz ma 400W w mostku a głośnik 250W, rezerwa oczywiście jest zawsze na + bo nie przesterowujesz wzmacniacza ale po prostu trzeba uważać żeby nie spalić głośnika.
Co chcesz ogarnąć? Ten samochód przy jeździe na gazie spala także benzynę, więc to normalne że wskaźnik pokazuje zużycie. Ale po zatankowaniu za 100 benzyny to raczej niemozliwe by spadlo do zera i rezerwy po 100km jadac na gazie.Gosc od instalacji stwierdzil ze poprostu komputer oblicza wedlog km i dlatego spada pomimo jazdy na gazie, a to ze bierze...
Sprawa się rozwiązała, przy okazji kupna części do klimy wziąłem sobie od typa pewny licznik od 1.4 i okazało się że działa obrotomierz wskoczył lecz znów problem z przebiegiem przelutowałem pamięć z starego no i obrotomierz zdechł... załatwiłem sobie programator i jakimś cudem udało się mi zmienić ten przebieg no i teraz mam 2 liczniki ze sprawnymi...
Mam taki problem : jak zatankuję do pełna tak że odbija pistolet wskaźnik paliwa nie pokazuje full tylko około 3/4 poziomu , po przejechaniu 50-60 km wskaźnik spada do poziomu rezerwy , w tym momencie jak uzupełniam paliwo to wchodzi do zbiornika +/- 13 litrów . Zauważyłem że jak auto stoi przechylone z połową zbiornika to wskaźnik pokazuje raz więcej...
Dzięki za odpowiedzi. Znowu byłem w serwisie i błąd wykasowano, kontrolka się nie pali, ciekawe na jak długo ???. Dowiedziałem sie ze można tu założyć Emulator OBD 426 firmy AEB (najpopularniejszy) czy on by pasował do tego modelu?? lub powiedziano mi żeby zamontować EMULATOR WSKAZANIA POZIOMU PALIWA O NAZWIE 'AEB 392' i to by załatwiło sprawę. Faktycznie...
Witam. I udało się rozwiązać problem? Mam dokładnie to samo. Te same błędy i ten sam problem. Dwa razy kasowałem błędy - wtedy auto jeździło bez problemów. Po pierwszym skasowaniu pomarańczowy check engine pojawił się po wymianie filtra paliwa - mechanik uznał, że po prostu dostało się trochę powietrza i to zawiniło. Usunął błąd i znów jeździłem, ale...
Że czasy są złe to widzę, ale nie mam pomysłu jak to zmienić. Ciśnienie na 0,9 ?... Instalacja jest założona prawidłowo. Przynajmniej wizualnie rozmieszczenie elementów. Jedynie do tych dysz się można przyczepić i ... Czy złe wskazania czujnika poziomu gazu mają jaki wpływ na pracę sterownika ? Po 100 km pali mi się już rezerwa a mam tam jeszcze na...
Jest to Xsara (VTS) z 1999r., 1.8 16V z przebiegiem ok. 132 tys. więc chyba jeszcze za wcześnie na katalizator. Pompa również działa. Tak jak już napisałem wyżej, samochód zaczął normalnie odpalać i narazie ten problem odpada. Martwi mnie jedynie to, że nie równo pracuje silnik i przy ruszaniu schodzi na zbyt niskie obroty (muszę mu dodawać więcej gazu)....
Witam serdecznie Nie jestem pewien czy moje pytanie nadaje sie do tego dzialu bowiem z doswiadzenia jakie mam z adminem i moim pytaniem dotyczacym wymiany nopon samochodowych wszystkiego moge sie spodziewac. A pytanie jaki mam to takie . ile mocy zabiera klimatyzator po wlaczeniu. Otoz posiadam citroena xsare 2.0 Hdci ktory posiada silnik o mocy 90...
Szybciej to musisz udać się do magika który spasuje BSI z nowym licznikiem. W starym liczniku jest pewny wsad który współgra z BSI w samochodzie. Podkładając nowy licznik BSI nie puszcza bo nie współpracuje z licznikiem. Skoro w Xsarze II trzeba aktywować zmieniarkę przez BSI, a cała instalacja jest tylko brak zmieniarki...
megane rezerwy vectra rezerwy ustawianie rezerwy
fiata punto kontrolka poduszki limiter audio schemat konwertowanie plików video
tablica kierunkowa spawarka wybija bezpiecznik
Falownik Sofar 3.3-12KTLX-G3 – migająca zielona dioda i sporadyczny alarm, interpretacja sygnałów LED Volvo 850 – skuteczne czyszczenie nagrzewnicy, płukanie, preparaty, objawy zapchania