Sory ale nie kojarzę dokładnie - czy aby nie masz też przepustnicy powietrza która współpracuje z układem EGR, i czy czasami ona Ci się nie domyka? Jeżeli tak to odetnij zasilanie podciśnieniem. Zresztą na próbę możesz odłączyć podciśnienie z całego układu EGR.
Witam. Urodził się problem. Dziś rano przy temperaturze -14 odpaliłem Xsarę bezproblemowo jak zawsze zresztą i wziąłem się za skrobanie szyb. Xsara po 5 minutach zgasła i już nie chce odpalić. Myślałem że zamarzł przewód paliwowy ale odpiąłem przewód pomiędzy filtrem a pompą wysokiego...
Jak tak to niestety cały układ paliwowy do wymiany łącznie z bakiem i rurkami . Nie ośmieszaj. Kto będzie tobie szukał całego zbiornika - kawałka plastiku. Rurki też są plastikowe.Żeby były gumowe bym tez kazał wymienić przewody. Poza tym opiłki w układzie paliwowym nie muszą...
Witam -czyta wersja xsary ma wstępną pompę w baku ? to: immo blokuje sygnał z kompa do pompy ,lub bezpiecznik od pompy ,lub obwód czujnika położenia wału i może sam czujnik uszkodzony nie podaje sygnału do kompa a ten nie uruchamia pompy. A A jak pompa wtryskowa zaciąga samo czynnie .I teraz...
Posiadam Citroena Xsarę z 2001r 150 000 realnego przebiegu i coś się dzieje dziwnego pompa wtryskową. 1. Jak kilka dni postoi to układ się zapowietrza i pompowanie pompką przy filtrze paliwa pozwala odpalić inaczej nie ma szans. 2. Reakcja na gaz jest fatalna i auto ledwo przyspiesza na...
witam na poczatku napisze ze przeszukałem forum i znalazłem podobne tematy ale moj przypadek jest chyba inny. opisze problem od poczatku. xp 2.0 hdi 90 km jest z 2005 roku z systemem wtryskowym bosch. jest po wymianie filtra paliwa na bosch jakieś 500 km temu podczas jazdy auto zgasło po...
Po przekreceniu stacyjki na pompe powinien isc 2 sekundowy plus po czym napiecie powinno spac, natomiast podczas kreceni rozrusznikiem napiecie powinno byc cały czas. A odpowietrzaliscie układ paliwowy przed kolejna próba po naprawie pompy? Jesli problem z nia bedzie sie powtarzał, nalezało bedzie...
raczej nie, bo niedawno wszystkie filtry były wymieniane. byłem na komputerze i gość do końca nie był przekonany co do pompy, w innym warsztacie powiedział że to regulator ciśnienia lub wtryski, generalnie chodzi o układ paliwowy,ale nikt nie wie dokładnie o co. w związku z powyższym nie...
A nie sadzisz ze to by bylo za proste ? skoro nie takie to proste to może napiszesz dlaczego po podaniu masy auto jeździ normalnie ???? a masy właśnie niema na tym pinie z którego powinna wyjść ... co do imm to nie zablokuje - już podłączałem innego kompa w celu sprawdzenia innych podzespołów...
Zobacz układ paliwowy czy nie zapowietrza się bo jak tak jest to będzie ciężko go odpalić, następnie ustawienie zapłonu czy wczesny czy późny, wtryski czy nie leją.
Nadmienie, iż przed uszczelnieniem wtrysków silnik odpalał identycznie jak teraz czyli po długim postoju dość opornie. Czy może mieć na to wpływ nieszczelność w układzie paliwowym bądź zabrudzony filtr paliwa?
Kamil, nie ważne czy wymieniał filtr poprzedni właściciel. Ty masz to zrobić w każdym przypadku, gdy zachodzi podejrzenie o problemy z układem paliwowym. Filtr paliwa można zanieczyścić bardzo szybko. Trochę wody i już po zawodach. Robi się szlam i jego przepływ spada drastycznie. Zacznij...
Spokojnie uczysz sie dobrze i myślę że masz rozrząd dobrze złożony ,problem chyba leży w dobrym odpowietrzeniu układu paliwowego :idea: ,popusć wszystkie nakretki wtrysków i obserwuj czy dobrze leci z nich paliwko ,oczywiscie musisz kręcić rozrusznikiem ,potem dokręć te nakretki...
błąd P1112 Możliwości masz takie: Wiązka przewodów, czujnik ciśnienia paliwa, zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia paliwa, układ paliwowy, komputer sterujący silnika. Co do tych wtryskiwaczy to faktycznie, jak na 2min. to lipa...
Witam wszystkich. Mam taki problem z samochodem (Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI rok 2002). Byłem już u około 10 mechaników, i można powiedzieć każdy mówi co innego, chociaż niektórych teorie się powtarzały. Problem stał się gdy nalałem paliwa ruskiego. Do tej pory cały czas tankowałem...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie...
Dzięki Zun za odpowiedź. To prawda, wartości z przepływki mocno się rozjeżdżają, niekiedy żądane było np 270 a uzyskane ponad 500. Nie wiem o czym może to świadczyć, ale niekiedy wartości te mniej więcej się pokrywały, a czasem wartość uzyskana była o ok 50-80 % wyższa od żądanej....
Witam, teść pożyczył auto a że sam jeździ dieslem, pomylił się i zatankował diesla. Po przejechaniu 2km samochód zaczął szarpać dusić się itp. Po przyjechaniu do domu jakieś 3km od stacji, był pewny że wlał benzyne i samochód ciągle chodził przed domem, podejrzenia były na chrzczone...
Powietrze w układzie paliwowym.
Niestety chyba nie uda mi się go naprawić w ten sposób i muszę go oddać do mechanika ale zrobię to po świętach więc jak ktoś ma jakieś uwagi i podpowiedzi to piszcie . To jest oczywiste, bo po pierwsze nie masz pojęcia jak to działa, po drugie nie masz odpowiednich narzędzi. Co najwyżej...
Witam. Miałem podobne objawy, dodatkowo gasł na zimnym po uruchomieniu .Później już pracował normalnie. Powodem była nieszczelność w układzie paliwowym a dokładnie na przewodzie paliwowym który znajduje się w zbiorniku paliwa ,ten pomiędzy pompą a wyjściem ze zbiornika paliwa (...
Pytanie czy masz opiłki w układzie. Jeśli tak to nie tylko pompa do wymiany ale wtryski do czyszczenia i cały układ paliwowy, po drugie jeśli dasz radę odkręcić śrubę na wale to bierz się za rozrząd.
Podejrzewam immobilizer Sygnalizowałby kontrolką. Czepiłbym się jednak albo układu paliwowego, wtryski na przelewy mimo wszystko, ciśnienie na listwie, nie tylko pomiar napięcia z czujnika, odczytać parametry, albo kostka stacyjki do wymiany, to potwierdzałoby: wystarczy wyjąć i włożyć...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2...
Sprawdziłeś po kolei wszystko co pisał wyżej Doktorr? To działaj. Poza tym wygląda na nieszczelność układu zasilania. Poza tym ja podobne objawy miałem jak miałem zużytą pompkę paliwową w pompie wtryskowej (co prawda w Lucasie ale to nieistotne). Ale najpierw zacznij od szczelności układu
W sumie to już nie wiem gdzie znajduje się ten zawór regulacji ciśnienia paliwa, sprawdziłem jeszcze raz w pompie i jest inny, szkoda że nigdzie nie można znaleźć schematu układu paliwowego z tej cytryny, byłem też na stacji diagnostycznej i tam nigdzie nie widać wycieków, teraz zostają...
Wszystko zależne od warunków technicznych. Silnik najlepiej wyciągnąć wraz ze skrzynią. Do odkręcenia: 1. Wydech 2. Półosie 3. Sprężarka klimatyzacji (może jest możliwość, że nie trzeba czynnika spuszczać) 4. Przewody paliwowe 5. Przewody chłodzenia silnika 6. Przewody układu...
Peugeot 306 w kombi, jak najmłodszy rocznik. Produkcja modelu od 1993 do 2002, lift w 1997. Kombi w produkcji od 1997 do 2002. I czy benzyna czy diesel to według uznania. Jak benzyna to nie mniejszy jak 1.6 90KM, masz jeszcze do wyboru 1.8 i 2.0. Co do diesla masz 1.9 TD 90 (XUD9TE) lub 68 KM (DW8),...
Xsara Picasso nie ma dostępu od góry do zbiornika. Jedynie demontaż. Czy dolewki czegokolwiek celem rozpuszczenia parafiny do dobry pomysł w osławionym HDI ? Nie jestem przekonany. A jak przedobrzysz ze specyfikami i negatywnie wpłynie to na układ paliwowy? Ja bym nie ryzykował. Jedyne rozwiązanie...
najlepszy jest 1.9D DW8 / XUD9 - tam jeśli tylko wymienisz pasek rozrządu i oleju nie zabraknie to jest wieczny, niema żadnej elektroniki tylko + do pompy wystarczy i prosty przekaźnik świec żarowych. silniki te robią bezproblemowo ponad 500tys km. mam taki w busie Boxerze, miałem w Xantii,...
michal_rybka, z tego co mi się wydaje Xantia nigdy nie miała silnika DW8 tylko turbodiesla na pompie Epic, tak że to nie do końca tak samo. Dokładanie jakichś elektrycznych pompek zamiast doprowadzić układ paliwowy do porządku to już trochę druciarstwo i rzeźba. Miałem Xsarę z tym silnikiem...
Nie mam sił do tej pompy, kombinowałem usunąłem powietrze, dodałem podkładkę 0,25-0,3mm. Auto odpala za 1-szym razem, ale 60-70% jazdy jest na kontrolce... wtedy zbiera się tak, że spokojnie cienias z silnikiem 700cm3 mnie łyka. Czytałem już dużo tematów, ale rozbieżność jest duża...