Włącz zapłon,daj zasilanie na sterowanie rozrusznika i będziesz wiedział gdzie szukać,
Mam pytanie do kybernetes , czy mógł by dać więcej takich schematów o ile ma, nawet w pdf do xsary z silnikiem disela, ja mam tylko książkę WKiŁ do benzyniaka. Jam mam silnik 1,9 kiedy chce włączyć silnik rozrusznik kręci i nic, tak jakby nie szło paliwo. Podejrzewam że także może być to problem natury immiobilaizera, bo kiedy włączam zapłon, myga się...
Problem dot. rozruchu samochodu. Zdarza się, że po przekręceniu stacyjki strona odpowiedzialna za zapłon jest "głucha" tak jak by nie było napięcia na zasilaniu. Po ponownym przekręceniu stacyjki normalnie odpala. Zanim zajmę się połączeniami stykowymi przy aku, chciałbym zapytać o możliwy inny wariant...
Witam dwa dni temu wymieniłem obudowe kluczyka z mojego autka Cytrynka Xsara Picasso z 2001r. 1.6 benzyna. Wszystko przełozyłem dokładnie podchodze auto zapaliło wszystko git. Da drugi dzien także, jednak po pracy był juz problem po przekreceniu na stan ZAPŁON na liczniku swieci sie tylko ABS i jeszcze jedna kontrolka zapewne od immo. Zauważyłem też...
1.Sprawdzone bezpieczniki 2.sprawdzone napięcie po kostce stacyjki 1.czarnym wchodzi +12 2.drugim na rozruch silnik działa! 3.trzecim daje zasilanie po przekręceniu na zapłon 4.czwartym daje zasilanie po przekręceniu na zapłon. Co jest grane:Brak jakich kolwiek kontrolek na liczniku,nic nie świeci. Nie działają kierunki,wycieraczki itd. Ale działa pompka...
Takie objawy to immo! Najpierw poczytaj jak działa immo w grupie PSA! To nie VAG że gaśnie zaraz po odpaleniu. Za podanie zasilania do pompy paliwa i cewki odpowiada przekaźnik podwójny. Masa podawana jest przez komputer po odczytaniu immo w trakcie rozruchu, a przy przełączeniu na zapłon powinna się uruchomić pompa na jakieś 3 sekundy.
Picasso i BSI nic dobrego nie wróży. Jeżeli elektronika pokładowa działa, to znaczy, że BSI pracuje. Najpierw odłącz akumulator na kilka minut i podłącz z powrotem. Jeżeli będzie bez zmian, to sprawdź bezpieczniki, szczególnie F4, F7 i F27, dalej podłączenie elektryczne panelu. Jeżeli tutaj jest wszystko OK, to przełóż zworę SH (znajduje się pomiędzy...
Tak czujniki maja zasilanie takie jak powinny właśnie
Nie szukaj schematów. Ja te typowe usterki naprawiam tak - przecinam ten gruby biały przewód który zasila dmuchawę. Stosuję odpowiednio duży przekaźnik oraz dodatkowe gniazdo bezpiecznikowe. Zasilanie biorę z pod śruby 8 a sterowanie przekaźnika z innego obwodu gdzie pojawia się 12 V po zapłonie. I tyle w tym temacie.
NIe wiem co to opornia. :D Moduł ,chodzi mi o rezystor dmuchawy czy jeż jak to nazywają. Może być z boku silnika albo w samym silniku wbudowany. Ciebie interesuje czy jest zasilanie (pewnie po zapłonie) na grubych kablach. Czerwony leci przez bezpiecznik F40
Przypuszczam że to elektryka, ale po sprawdzeniu bezpieczników i parokrotnym odłączaniu akumulatora nie wiem jaki podjąć kolejny krok. Czy silnik ma układ wtryskowy BOSCH z pompką elektryczną w baku? Jeżeli ma, to jest pierwszy krok w kierunku rozwiązania problemu. Gdy odchylisz tylną kanapę oraz odkryjesz plastikowy dekiel, ukaże Ci się widok na pompę...
To sprawdź zasilania do sterownika silnika. Dlaczego od razu uznałeś, że BSM jest winne? Sterownik silnika steruje przekaznikiem głównym, który jest w BSM, ale żeby go wysterowac, musi mieć zasilanie stałe "30" lub "15" Kolega dobrze pisze. Najpierw ECU a tam musi być : 2x masa 1x +12v na stałe 1x +12v po zapłonie
F29 od pompy powietrza do katalizatora. Jak nie działa dmuchawa to nie ma sterowania na sprzęgło sprężarki. Na górna skrzynkę 12 bezp. idzie od przodu z prawej przewód zasilający m.in. wentylator dmuchawy. Daj tam przekaźnik zasilany z BM12 pod stacyjką a sterowany plusem po zapłonie.
Tak bezpieczniki w bsm i bsi dobre. Co dziwne jak wypne wtyk kompa i załącze aku to po przekręceniu zapłonu, na wyświetlaczu i tak widniej ten sam komunikat. Na jakich pinach powinno być zasilanie
Na początek sprawdź bezpiecznik nr 22 30A w sterowniku sieci pokładowej . Podłącz jakąś żaróweczkę kiedy tam zasilanie się pojawia i czy jest stałe . Od tego bezpiecznika jest połączenie w słupku po lewej. Zasilanie tego bezpiecznika jest z włącznika zapłonu ( i może kostka stacyjki nie domaga ??? choś wtedy przeważnie jest tez problem z dmuchawą )
Witam, Citrone Xsara 1.4 2000r sterownik silnika sagem S2000, po włączeniu zapłonu nie idzie pompa paliwa i nie zasila wtrysków, cewki i AKF. Podmieniłem podwójny przekaźnik (brązowy 15PIN o oznaczeniu 240109) na nowy ale bez zmian, potrzebowałbym rozpiski poszczególnych pinów, to co ustaliłem wygląda następująco: 1- nie wykorzystane; 2- +12V po zapłonie;...
Wystarczy sprawdzić w kostce silnika czy masz stałą masę ,zasilanie po zapłonie ,i zasilania z przełącznika. Jeżeli wszystko jest ,uszkodzone krańcówki w silniku, chyba że brakuje któregoś zasilania najprawdopodobniej z przełącznika.P
Samochód to: Citroen Xsara II 2003r. 1.6 16v Za pomocą Lexia chciałem rozwiązać następujące problemy: 1. Poszukać rozwiązania problemu z otwieraniem bagażnika - zamek blokuje się i nie można go otworzyć ani z pilota ani ręcznie. Po awaryjnym otwarciu przez kilka "cykli" działa poprawnie i znowu się blokuje. 2. Zaprogramować drugi kluczyk. Skończyło...
sprawdzasz czy Pin 3 odpowiada dla pinu 17 na desce. Pin 17 na desce odpowiada pinowi 28 na komputerze (chyba, nie widzę czy to na pewno komputer). Warto sprawdzić czy pin 2 ma masę i czy na pinie 1 po zapłonie pojawia się zasilanie. Jeżeli elektryka się zgadza, szukać winy mechanicznej - zegar lub ten element na półosi przy skrzyni biegów.
problem jak w temacie: mam radio ravenna mp25,auto citroen xsara, gdy samochod ma wlaczony zaplon i stoi na biegu jalowym zauwazylem dzisiaj, ze podczas zglasniania i zciszania zaczyna zanikac podswietlanie, zasilanie, miga, wylacza sie,pojawia ponownie. akumulator jest zeszloroczny bosch silverline wiec mysle, ze to nie kwestia slabego zasilania (zreszta,...
Citroen Xsara Picasso 1.8 16V 2001r. Po wyłączeniu zapłonu działa centralny zamek, oświetlenie wewnątrz, radio. Po upływie kilkudziesięciu sekund BSI wyłącza przekaźnik zasilany z bezpiecznika F i w tym momencie zasilanie wszystkich wymienionych urządzeń zostaje odłączone, resetują się również ustawienia zegara i daty. Wstępna analiza nie wykazała nieprawidłowości,...
Witam, Odkopuje stary temat, stałem się posiadaczem Xsara Picasso 1.8 z 2002r. Sprzedający poinformował mnie o nie działającym wentylatorze nawiewu, dodał dwa zakupione i powiedział ze trzeba przełożyć sobie po on nie zdąrzył ... Ostatecznie okazuje się że problemem nie jest sam wentylator ale po rozebraniu plastików widać że "ktoś próbował już tam...
autoas Nie sprawdzałem.Auto pali od kopa. georgesr Blad moze tez byc wywolany niewlasciwa odlegloscia czujnika walka od kola fonicznego (1.2 do 1.3 mm). Tego jeszcze nie sprawdziłem.Ale jest to bład niekasowalny tylko na włączonym zapłonie. mota88gb Na pewno to sprawdze.Na razie poszedł w odstawke do poniedziałku.
Witam mam dylemat , znalazłem zespół przekaźników RM 15pin, który jest sterowany przez ECU . Przekaźniki załączają pompę oraz elektrozawory . Chce założyć wyłącznik odcinający . Który obwód byłby odpowiedni: obwód przekaźnika sterującego pompą i elektrozaworami czy lepiej założyć go na samym zasilaniu pompy. Dodam że przekaźniki są sterowane bezpośrednio...
Witam szanownych kolegów, postanowiłem wymienić standardowe radio w Pikusiu na radio Sony z poprzedniego autka. Po podłączeniu okazało się, że radio działa troszkę inaczej w stosunku do działania w poprzednim samochodzie. W Renówce, gdy przekręciłem kluczyk w pozycję zapłon, radio załączało się, natomiast wyłączało samoczynnie po wyjęciu kluczyka. Pamięć...
zapłon xsara xsara zasilanie zapłon xsara picasso zapłon
blokada skrzynia przewody wysokiego napięcia laguna wyciek oleju pompy wspomagania
majesty czujnik obniżenie napięcia rezystorem
Silvercrest SSWR-A1 – wymiana baterii, manual IAN 354948, filmy YouTube, zamienniki 3200 mAh Canon PIXMA MG3650S – dioda B mruga, C świeci na stałe: interpretacja błędu, kody, serwis