Włącz zapłon,daj zasilanie na sterowanie rozrusznika i będziesz wiedział gdzie szukać,
1.Sprawdzone bezpieczniki 2.sprawdzone napięcie po kostce stacyjki 1.czarnym wchodzi +12 2.drugim na rozruch silnik działa! 3.trzecim daje zasilanie po przekręceniu na zapłon 4.czwartym daje zasilanie po przekręceniu na zapłon. Co jest grane:Brak jakich kolwiek kontrolek na liczniku,nic nie świeci. Nie działają kierunki,wycieraczki itd. Ale działa pompka...
Mam pytanie do kybernetes , czy mógł by dać więcej takich schematów o ile ma, nawet w pdf do xsary z silnikiem disela, ja mam tylko książkę WKiŁ do benzyniaka. Jam mam silnik 1,9 kiedy chce włączyć silnik rozrusznik kręci i nic, tak jakby nie szło paliwo. Podejrzewam że także może być to problem natury immiobilaizera, bo kiedy włączam zapłon, myga się...
Nie szukaj schematów. Ja te typowe usterki naprawiam tak - przecinam ten gruby biały przewód który zasila dmuchawę. Stosuję odpowiednio duży przekaźnik oraz dodatkowe gniazdo bezpiecznikowe. Zasilanie biorę z pod śruby 8 a sterowanie przekaźnika z innego obwodu gdzie pojawia się 12 V po zapłonie. I tyle w tym temacie.
Problem dot. rozruchu samochodu. Zdarza się, że po przekręceniu stacyjki strona odpowiedzialna za zapłon jest "głucha" tak jak by nie było napięcia na zasilaniu. Po ponownym przekręceniu stacyjki normalnie odpala. Zanim zajmę się połączeniami stykowymi przy aku, chciałbym zapytać o możliwy inny wariant...
Witam dwa dni temu wymieniłem obudowe kluczyka z mojego autka Cytrynka Xsara Picasso z 2001r. 1.6 benzyna. Wszystko przełozyłem dokładnie podchodze auto zapaliło wszystko git. Da drugi dzien także, jednak po pracy był juz problem po przekreceniu na stan ZAPŁON na liczniku swieci sie tylko ABS i jeszcze jedna kontrolka zapewne od immo. Zauważyłem też...
Tak czujniki maja zasilanie takie jak powinny właśnie
Takie objawy to immo! Najpierw poczytaj jak działa immo w grupie PSA! To nie VAG że gaśnie zaraz po odpaleniu. Za podanie zasilania do pompy paliwa i cewki odpowiada przekaźnik podwójny. Masa podawana jest przez komputer po odczytaniu immo w trakcie rozruchu, a przy przełączeniu na zapłon powinna się uruchomić pompa na jakieś 3 sekundy.
To sprawdź zasilania do sterownika silnika. Dlaczego od razu uznałeś, że BSM jest winne? Sterownik silnika steruje przekaznikiem głównym, który jest w BSM, ale żeby go wysterowac, musi mieć zasilanie stałe "30" lub "15" Kolega dobrze pisze. Najpierw ECU a tam musi być : 2x masa 1x +12v na stałe 1x +12v po zapłonie
NIe wiem co to opornia. :D Moduł ,chodzi mi o rezystor dmuchawy czy jeż jak to nazywają. Może być z boku silnika albo w samym silniku wbudowany. Ciebie interesuje czy jest zasilanie (pewnie po zapłonie) na grubych kablach. Czerwony leci przez bezpiecznik F40
Pin 1 -żółty po zapłonie 5V Pin 2-Zielony-po zapłonie 12v po odpaleniu 4.28-4,47-zmienia się. Pin 3 masa. Pomiary na podłączonym czujniku i po odpaleniu. Rozumiem, ze silnik chodzi. P1614 jest bledem malo istotnym. Ma dwa znaczenia: zasilanie czujnika walka rozrzadu i zasilanie czujnikow ogolnie. Zasilanie to powinno miec napiecie w granicach 4.8 do...
Na początek sprawdź bezpiecznik nr 22 30A w sterowniku sieci pokładowej . Podłącz jakąś żaróweczkę kiedy tam zasilanie się pojawia i czy jest stałe . Od tego bezpiecznika jest połączenie w słupku po lewej. Zasilanie tego bezpiecznika jest z włącznika zapłonu ( i może kostka stacyjki nie domaga ??? choś wtedy przeważnie jest tez problem z dmuchawą )
Picasso i BSI nic dobrego nie wróży. Jeżeli elektronika pokładowa działa, to znaczy, że BSI pracuje. Najpierw odłącz akumulator na kilka minut i podłącz z powrotem. Jeżeli będzie bez zmian, to sprawdź bezpieczniki, szczególnie F4, F7 i F27, dalej podłączenie elektryczne panelu. Jeżeli tutaj jest wszystko OK, to przełóż zworę SH (znajduje się pomiędzy...
Przypuszczam że to elektryka, ale po sprawdzeniu bezpieczników i parokrotnym odłączaniu akumulatora nie wiem jaki podjąć kolejny krok. Czy silnik ma układ wtryskowy BOSCH z pompką elektryczną w baku? Jeżeli ma, to jest pierwszy krok w kierunku rozwiązania problemu. Gdy odchylisz tylną kanapę oraz odkryjesz plastikowy dekiel, ukaże Ci się widok na pompę...
prosze jeszcze raz sprawdzic te bsi to znaczy 1 odlonczyc zasilanie aku na okolo 5 mimut ponowne zalonczyc niekedy zawieszalo se i to byla jedyna metoda uwag a wszelie wpinanie kostek itp bez napiencia aku wypienty
Tak bezpieczniki w bsm i bsi dobre. Co dziwne jak wypne wtyk kompa i załącze aku to po przekręceniu zapłonu, na wyświetlaczu i tak widniej ten sam komunikat. Na jakich pinach powinno być zasilanie
Citroen Xsara Picasso 1.8 16V 2001r. Po wyłączeniu zapłonu działa centralny zamek, oświetlenie wewnątrz, radio. Po upływie kilkudziesięciu sekund BSI wyłącza przekaźnik zasilany z bezpiecznika F i w tym momencie zasilanie wszystkich wymienionych urządzeń zostaje odłączone, resetują się również ustawienia zegara i daty. Wstępna analiza nie wykazała nieprawidłowości,...
Witam, Odkopuje stary temat, stałem się posiadaczem Xsara Picasso 1.8 z 2002r. Sprzedający poinformował mnie o nie działającym wentylatorze nawiewu, dodał dwa zakupione i powiedział ze trzeba przełożyć sobie po on nie zdąrzył ... Ostatecznie okazuje się że problemem nie jest sam wentylator ale po rozebraniu plastików widać że "ktoś próbował już tam...
Wystarczy sprawdzić w kostce silnika czy masz stałą masę ,zasilanie po zapłonie ,i zasilania z przełącznika. Jeżeli wszystko jest ,uszkodzone krańcówki w silniku, chyba że brakuje któregoś zasilania najprawdopodobniej z przełącznika.P
sprawdzasz czy Pin 3 odpowiada dla pinu 17 na desce. Pin 17 na desce odpowiada pinowi 28 na komputerze (chyba, nie widzę czy to na pewno komputer). Warto sprawdzić czy pin 2 ma masę i czy na pinie 1 po zapłonie pojawia się zasilanie. Jeżeli elektryka się zgadza, szukać winy mechanicznej - zegar lub ten element na półosi przy skrzyni biegów.
dzisiaj podłączyłem pod skaner - zero błędów, przepustnicę mam zwykłą z silniczkiem od jałowych, wszystko umyte i czyściutkie, ale silniczek ciężko chodzi, kiedy miesiąc temu go czyściłem razem z całą przepustnicą, było dobrze - wręcz idealnie, trzpień łatwo wychodził - teraz nie ma na to szans, jeśli mam silniczek wykręcony, to po podłączeniu zasilanie...
F29 od pompy powietrza do katalizatora. Jak nie działa dmuchawa to nie ma sterowania na sprzęgło sprężarki. Na górna skrzynkę 12 bezp. idzie od przodu z prawej przewód zasilający m.in. wentylator dmuchawy. Daj tam przekaźnik zasilany z BM12 pod stacyjką a sterowany plusem po zapłonie.
Jak śmierdzą jajami to kat właśnie ma szach i mat. Wytopisz kata w zasadzie juz to zrobiłeś. Jestem na 1000% przekonany, że błądzisz. Regulator jest albo w koszu pompy i wtedy masz 2 przewody ze zbiornika tj zasilanie i evap albo regulator masz na listwie i wtedy masz 3 przewody, zasilanie, powrot, evap. Amen. Wtryski mogą lac na 2 sposoby, sa uszkodzone...
Pompa włącza się po kluczyku, ok, czyli sterownik dostaje zasilanie i "wstaje", teraz sprawdź czy pracuje również przy kręceniu rozrusznikiem, świadczy to o tym że sterownik czyta obroty wału korbowego. Jeśli działa to: Nie ma iskry, sprawdź żarówką, a nie miernikiem czy cewka (kaseta) zapłonowa ma zasilanie 12V po włączeniu stacyjki
A to proste na przejściówce do radia sony na żółtym przewodzie powinien być plus zasilanie na stałe jest to plus podtrzymujący panieć wiec proponuje poszukać zasilania prawdopodobnie plus zasilania jest na przewodzie różowym i podłączyć odpowiednio jest to proste multimetr w rękę woltomierz i szukaj plusa oraz masy odpowiednio porzełączać przewody bo...
Witam, Citrone Xsara 1.4 2000r sterownik silnika sagem S2000, po włączeniu zapłonu nie idzie pompa paliwa i nie zasila wtrysków, cewki i AKF. Podmieniłem podwójny przekaźnik (brązowy 15PIN o oznaczeniu 240109) na nowy ale bez zmian, potrzebowałbym rozpiski poszczególnych pinów, to co ustaliłem wygląda następująco: 1- nie wykorzystane; 2- +12V po zapłonie;...
Samochód to: Citroen Xsara II 2003r. 1.6 16v Za pomocą Lexia chciałem rozwiązać następujące problemy: 1. Poszukać rozwiązania problemu z otwieraniem bagażnika - zamek blokuje się i nie można go otworzyć ani z pilota ani ręcznie. Po awaryjnym otwarciu przez kilka "cykli" działa poprawnie i znowu się blokuje. 2. Zaprogramować drugi kluczyk. Skończyło...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
problem jak w temacie: mam radio ravenna mp25,auto citroen xsara, gdy samochod ma wlaczony zaplon i stoi na biegu jalowym zauwazylem dzisiaj, ze podczas zglasniania i zciszania zaczyna zanikac podswietlanie, zasilanie, miga, wylacza sie,pojawia ponownie. akumulator jest zeszloroczny bosch silverline wiec mysle, ze to nie kwestia slabego zasilania (zreszta,...
Xsara Picasso nie ma dostępu od góry do zbiornika. Jedynie demontaż. Czy dolewki czegokolwiek celem rozpuszczenia parafiny do dobry pomysł w osławionym HDI ? Nie jestem przekonany. A jak przedobrzysz ze specyfikami i negatywnie wpłynie to na układ paliwowy? Ja bym nie ryzykował. Jedyne rozwiązanie to ciepły garaż i trochę czasu. Samo wyciągnięcie zbiornika...
Witam mam dylemat , znalazłem zespół przekaźników RM 15pin, który jest sterowany przez ECU . Przekaźniki załączają pompę oraz elektrozawory . Chce założyć wyłącznik odcinający . Który obwód byłby odpowiedni: obwód przekaźnika sterującego pompą i elektrozaworami czy lepiej założyć go na samym zasilaniu pompy. Dodam że przekaźniki są sterowane bezpośrednio...
Witam szanownych kolegów, postanowiłem wymienić standardowe radio w Pikusiu na radio Sony z poprzedniego autka. Po podłączeniu okazało się, że radio działa troszkę inaczej w stosunku do działania w poprzednim samochodzie. W Renówce, gdy przekręciłem kluczyk w pozycję zapłon, radio załączało się, natomiast wyłączało samoczynnie po wyjęciu kluczyka. Pamięć...
zapłon xsara xsara picasso zapłon citroen xsara picasso zapłon
zmywarka amica silnik pilot zmiennym kodem pobieranie zablokowane
Strojenie IF w odbiorniku lampowym AM bez przyrządów Detektor AM w radiu lampowym: Jak działa?