neos posiada silnik prawie nie do zajechania. w końcu to yamaha, choć dwusuw, ale zblokowany elektronicznie, żeby nie osiągał więcej niż 50km. te silniczki są bardzo wrażliwe na czystość filtra powietrza. sprawdź. poza tym tam nie ma filtra benzyny, przy pojemności 2,5 l zbiornika łatwo o wodę w zbiorniku. jeżeli nie "kicha" (więc wody w gaźniku nie...
Mam problem z silnikiem zaburtowym Yamaha 40KM dwusuwowym. Podczas pracy na wolnych obrotach na wodzie pojawiają się plamki paliwa ,tak jakby wylatywały z wydechu. Usłyszałem ,że może być to wina jakiejś uszczelki ,ale pod pokrywą silnika jest sucho bez wycieków ,pocenia itp. Nie wiem jaka może być tego przyczyna? Ktoś ma pomysł od czego powinienem...
Witam, proszę Was o poradę. Jestem posiadaczem silnika zaburtowego YAMAHA Malta (dwusuw) rok produkcji 1988. Problem polega na tym że podczas sezonu układ chłodzenia silnika potrafi się "zaglonić" czyli najzwyczajniej zapchać. Wtedy silnik pozbawiony chłodzenia zaczyna szwankować (grzeje się i gaśnie). Proszę o poradę jak sobie z tym poradzić (czy można...
Witam, od jakiegoś czasu silnik nie osiąga wymaganych obrotów i tarci moc. Przy dodaniu gazu dochodzi do 26x100 obrotów, później traci moc do 20x100 obrotów. Dodaję dalej gaz dochodzi do max 30x100 obrotów. Dodam, że świece są lekko mokre.
Sprawdź luz zaworowy. W dwusuwie??? http://www.motorcyclespecs.co.za/model/y... http://pl.wikipedia.org/wiki/Yamaha_DT_1...
Sory że odgrzewam kotlet (z 0 bezwzględnego) Z gazem w dwusuwie to dużo problemów jak piszą przedmówcy (widziałem czterosuw z zabudowanym LPG z butlą w miejscu skrytki pod siedzeniem ) problem parownika (czterosuwy mają smarowanie olejem ale chłodzony jest najczęściej powietrzem[wyjątki są nieliczne np honda zoomer yamaha neos i giggle ale w innych...
Pytanie jaki motocykl. Czy to MZ ETZ w dwusuwie, czy nowsze konstrukcje czterosuwowe jak Yamaha FZR1000. Ja wychodzę z założenia, że warto co dwa tygodnie odpalić, niech wszystko dostanie oleju i niech się przesmaruje. Osobiście posiadam Yamaha FZR 1000 3GM EXUP i odpalam normalnie co 14 dni i nie narzekam.
Nie ma to nożnego startera? To dwusuw, więc nawet na pierwszym biegu silnik nie powinien stawiać dużego oporu podczas pchania go na biegu.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... Miałem problemy z takim silnikiem ale dwusuw, co mi było przydatne zamieściłem pod powyższym linkiem.
Jaki masz tam silniczek , chodzi mi oto czy dwusuw czy czterosuw.Zrób zdjęcie gaznika,może coś zle podłączyłeś.A co do kompresji to co z gaznikiem kolega umył .PROSZĘ.
Dzień dobry. Odgrzebię temat gdyż mam podobny problem z silnikiem Yamaha 4AC (6E0). Silnik kapryśnie, ale jednak przepracował poprzedni sezon, w tym sezonie nawet nie zaskoczył. Znalazłem dyszę ułamaną na wysokości otworu, więc zakupiłem nowy chiński gaźnik - po zamontowaniu nawet nie zagadał. Paliwo podane pod świece sprawia że silnik odpala na kilka...
Sterownik chce zrobić swój, a z monowstryskiem jest mniej kombinacji z mechaniką. Są quady Yamaha co mają wtrysk i jeden cylinder, ale jest 4T. Może warto, abyś rozejrzał się jak w takim sprzęcie jest to zrealizowane? Bo później na 2T przerobić będzie dużo łatwiej. Życzę powodzenia w projekcie, i trzymam kciuki 🙂
Ale po co kombinować z dwusuwem który pali 2litry na 100km.Chyba że chodzi o samą ideę jazdy na gazie dwutaktem Kolega w 2T jeździł chyba tylko WSK :D Yamaha Banshee 2T 350 pali tyle co stary dobry benzynowy 1,3 w Ładzie.
Po takiej ingerencji w silnik może być praktycznie wszystko.. Jak nie masz doświadczenia w dwusuwach to oddaj komuś kto się zna bo to nie bułka z masłem..
W dwusuwie zapłon trzeba opóźnić po osiągnięciu odpowiedniej wartości obrotów proszę sobie sprawdzić mapy zapłonowe z wyścigowych motocykli Yamaha, Honda itd. Przykład http://www.bdkraceeng.co.uk/Images/TZR25... http://www.sp125racing.com/uploads/1/5/3... Wykrzesać można dużo tylko trzeba wyłożyć dużo pieniędzy , jedna...
śmieje się do tej pory że jeszcze skuterek jeździ, cylinder i tłok wygląda tragicznie. Dawaj zdjęcia, pośmiejemy się razem a Tobą :D Dobry markowy zestaw, np Malossi, to koszty około 400 zł. Co do nagrzewania cylindra, to dwusuw chłodzony powietrzem, do tego wysokoobrotowy, grać się trochę będzie. Głowica spokojnie przekroczy 100'. Reszta, to kwestia...
Sprawdź tłok bo coś mi się wydaje, że puchnie po tych 20-30 min i zatrzymuje silnik. Miałem całkiem taki sam objaw, a przyczyną w moim przypadku było stare paliwo. Albo inaczej: zmień paliwo. Jeśli masz pompkę oleju, to rozrób tylko 1 litr benzyny 95, z 20ml oleju do dwusuwu. Wyjeździj i sprawdź czy objaw się powtarza, jeśli się nie powtórzy zalej czystej...
Z tego co udało mi się ustalić to będą jedyne elementy a jest ich 3 i powinno pomóc. Takie awarie występują czasem w silnikach typu dwusuw i wymiana tych elementów pomaga ale są dostępne części w zamiennikach i oryginale ( starsze konstrukcje zostały rozpracowane a co do nowszych czterosuwów nie znalazłem takich informacji a korzystałem z opinii paru...
witam, posiadam prądotwórczy generator yamaha ET900, latem spisywał się doskonale, teraz zimą odpaliłem go za pierwszym razem i działał przez 8 godzin na dworze na ośmio stopniowym mrozie, powinien działać dłużej ale ponownie nie udało mi się go uruchomić, jest dwusuwem więc wyjąłem tłok z cylindra zdjąłem nagar z tłoka, przeczyściłem świecę, sprawdziłem...
witam, posiadam prądotwórczy generator yamaha ET900, latem spisywał się doskonale, teraz zimą odpaliłem go za pierwszym razem i działał przez 8 godzin na dworze na ośmio stopniowym mrozie, powinien działać dłużej ale ponownie nie udało mi się go uruchomić, jest dwusuwem więc wyjąłem tłok z cylindra zdjąłem nagar z tłoka, przeczyściłem świecę, sprawdziłem...
Nie znam tego silnika, ale w temacie napisałeś 2T, czyli dwusuw. Sprawdź simmering na wale od strony feralnego tłoka. W dwusuwach simmeringi mają ciężki żywot. Muszą pracować "na dwie strony" czyli na pod- i nadciśnieniu. Zużyty simmering zaczyna puszczać zawsze na podciśnieniu, dlatego próby nadciśnieniowe nic nie wykazują. W silnikach pracujących...
Nie wiem jak się odnieść do tematu. Agregat stary, części zamiennych brak, a do tego widzę że były użyte różne części. Wygląda że zapłon jest zbudowany podobnie jak w innych skuterach i motocyklach Yamahy z silnikiem dwusuwowym. Tak więc problem może tkwić w statorze, module zapłonowym lub cewce WN. Tą ostatnią najłatwiej sprawdzić podstawiając inną...
Sam popylam DT125 i... Dwusuw zawsze będzie rzygał olejem i puszczał chmury. Mniej lub bardziej, ale zawsze, więc trzeba dać mu to wypalić :) No i ja leję 1:25 normalnie lub nawet poniżej 1:20, jak planuję pałowanko - dobre smarowanie i nic z cylindrem nie robiłem od wielu lat. A skoro u Ciebie aż wypycha uszczelnienia, to najpewniej masz zapchany dyfuzor...
Nic się nie odkłada poza normę, smarowanie jest lepsze i mogę bez obaw ją męczyć i się po wyżywać, oczywiście z ostrym łańcuchem :D. Nigdy nie wykręcałem świecy z tego powodu, świeca jest fabryczna, jak ciąłem stu letnią chatkę to wiesz jaki był pył i do tego glinka na ścianach MS180 ma marny filtr powietrza), no i było gorąco, ms180 pociąłem doszczętnie...
Dwusuwowe motorki są o wiele mocniejsze, jednak sypią się niemiłosiernie.. Raz, dwa razy w miesiącu to norma, żeby coś w nich robić w najlepszym przypadku... Ty w życiu nie widziałeś i nie miałeś Simsona S51 a głos zabrałeś pisząc tę głupotę. Simson jest najbardziej niezawodnym motorowerem jaki trafił się na naszym rynku. Akurat w latach szkolnych...
Świeca nowa nie oznacza sprawnej. Zwłaszcza jak montuje się jakiś szajs marki Awina. Świece NGK wyprodukowane we Francji też potrafią świrować pawiana bez ostrzeżenia. No i ostatnia rzecz - świeca musi być dobrana pod silnik, mają różną ciepłotę. Źle dobrana wartość może powodować że po nagrzaniu się nie będzie działać prawidłowo. Ewentualna opcja jest...
powiem krótko za 2,5 koła to jedynie rg i starą tzr dostaniesz lepiej dozbieraj kasy i zdecydowanie w RS możesz udeżyć jeśli chodzi o tzr, motorhispanię i RS to idą na tych samych silnikach od 1995 roku. Aprilie posaiadam właśnie rs50 i mam ją na nicasilowym cylindrze jest niezawodna usterek żadnych poważniejszych raczej nie ma, Tłok jak w dwusuwie...
DT-125 to motocykl enduro, z dwusuwowym silnikiem (wbrew temu co jest napisane na wielu stronach). W wersji "cywilnej" jest zblokowany na 12KM, więc można nim jeździć na A1 lub B, odblokowana wersja ma 22-24KM. W skrócie - Głośne, smrodzi i średnio nadaje się na asfalt. Dwusuwowe silniki motocyklowe nie należą do jednostek trwałych, a to ma dodatkowo...
No to proszę bardzo propozycje: Skutery Kymco Super 9 (dwusuwowy, stały kąt) - nowe "racing" 180 zł made in tajwan. Z chińskimi podróbkami z Wilmatu nie miałem styczności. Skutery Yamaha Aerox, Jog itp. od 2004 roku - chińskie żółte podróbki na Allegro od 70 zł. Yamaha TZR 50 - moduł MORIC ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu (opóźnianie od pewnej...
Witam! Obrotomierze od dużego fiata przerabia się bez problemu na inną ilość cylindrów. Wystarczy zmienić pojemność 1 kondensatora (oryginalnie 220nF - największy kondensator w obrotomierzu). Dla silnika 4 suwowego, 4 cylindrowego ma on wartość 220uF (tak samo dla 2 suwowego, 2 cylindrowego), 4 suwowego, 2 cylindrowego 2 X 220nF (tak samo dla 2 suwowego,...
Jeśli masz silnik 2T, to sprawdź uszczelniacze wału silnika oraz prawidłowość dokręcenia gaźnika (równomierne i czy jest uszczelka). Ponadto na pracę silnika dwusuwowego ma wpływ tłumik tj. czy jest dedykowany do tego silnika i czy nie jest "zabity" nagarem, ale Ty masz nowy tłumik.
Witam wszystkich. Problem dotyczy tytułowego agregatu - silnik dwusuw - stał nieużywany kilka lat i nie odpala. Zlałem stare paliwo, zalałem nowym (50:1), wymieniłem świecę - nadal klops. Po przyłożeniu gąbki nasączonej benzyną do wlotu powietrza odpala na chwilę (do kilkudziesięciu sekund). Następnym krokiem będzie więc czyszczenie gaźnika - czy koledzy...
Może masz wyeksploatowany silnik z brakiem kompresji, cylinder w górę sprawdzić tłok i pierścienie. Ostatnio miałem taki sam motyw w podkaszarce dwusuwowej. Zapiekł się pierścień, iskra jest, świeca mokra i niby jakaś tam kompresja, ale za chiny ludowe nie odpalisz. Rozebrałem, rozruszałem zaciśnięty nagarem pierścień i maszyna gwizda.
Panowie, prośba o radę, bo głupieję =:-0 Silnik zaburtowy Yamaha 2B (inaczej model 6A1), dwusuwowy, jednocylindrowy, dwa konie mechaniczne, rocznik 1994, nie ma iskry. Kupiony za grosze na Alledrogo jako niesprawny, ale wszystko jest OK, poza tą iskrą. Układ zapłonowy najprostszy z możliwych: koło magnesowo-zamachowe, dwufunkcyjna cewka, klasyczny przerywacz...
Witam Mam problem w wyborze odpowiedniego motoru, koniecznie enduro (o homologację chodzi) w dwusuwie, i najlepiej 125, bo są one tak jak mi się wydaje dość lekkie ale i Mocy trochę już mają, a że długo nie jeździłem to nie chce wsiadać na większe : ) Jezdzone by miały dużo po lasach, polach, błocie i częściowo po asfalcie. Myślałem nad Yamaha dt i...
kolego breżniew 2-suwowa yamaha aerox 50 z pojemnością powiększoną do 120, zmienionym praktycznie wszystkim poza blokiem silnika,stopień sprężania dostosowany do spalania mieszanki eteru z benzyną, obroty max prawie 20000 na wale korbowym, mokra instalacja podtlenku-a w dwusuwach to rzadkość...reszta to tajemnica warsztatu, tajemnicą nie jest koszt...
Witam Posiadam stary ale sprawny silnik do łódki - 2 cylindrowy z klasycznym układem zapłonowym na przerywaczach. Z analizy pracy przez fachowców wydano diagnozę że należy wymienić kondensatory (mają ponad 30 lat) - te odpowiedzialne za "gaszenie" wyładowania na stykach przerywacza. Oryginalne kondensatory są .... np tu: http://www.buitenboord.com/en/yamaha-out...
instrukcji nie posiadam niestety. tak mam silnik dwusuwowy ale najbardziej mi zależy właśnie na pomiarze poziomu benzyny.
Kompresja nie ma związku z simmeringami! Olej wyrzucało nie dla tego że było go za dużo! Świeca nie była zalana tylko zolejona. Pomyśl jak działa silnik dwusuwowy i po co mu simmeringi?
Witam. Poszukuje schematu, opisu podłaczenia modułu cdi. Problem taki, że brak iskry. Silnik dwusuwowy Yamaha.Pracuje przy motorówce. Dostałem taki nie kompletny - pourywane kable. Moduł cdignition unit tiaoi-3 6A 695-11, cewka WN cm62-22 cdi B, wychodzą takie kolory: 1 - wiązka czarny-masa, biało-czerwony-impul... cdi, 2 - wiązka:...
W tym motocyklu kontrolka oleju pali sie tylko i wylacznie wtedy jak konczy sie olej w zbiorniczku. Jest to olej dla dozownika miesznaki. W silniku nie ma oleju bo to przeciez dwusow, wiec nie jest to dodatkowy zbiorniczek, tylko zbiorniczek z ktorego dozowany jest olej do wymieszania z paliwem. Pamietaj ze nalezy lac tylko i wylacznie olej dla dwusuwow,...
A co Ci z przebiegu jak dwusuwa można zabić i za 1000km pałując go non stop... Motocykl z linku ma 15 lat i jak dalej są w nim oryginalne opony i klocki to rzeczywiście dbali o niego... Pobierz sobie serwisówkę od Yamahy TZR 125 (ten sam silnik) i poczytaj jaka ma być kompresja. 18kkm na 1 tłoku to na dzień dobry masz do wymiany tłok na następną selekcje...
Postanowiłem napisać kilka uwag nt. agregatu Einhell BT-PG 850. Otóż jest to raczej jednorazowe urządzenie tak jak większość narzędzi sygnowanych tą marką. Nie należy spodziewać się, że będzie pracował przez wiele lat. Agregat jest wierną kopią japońskiej Yamahy ET650 i ET950 wzór z lat osiemdziesiątych. Niczym poza nazwą nie różni się od sprzedawanych...
Dwusuwy uczulone są na ubogą mieszankę paliwo powietrze. Można zatrzeć nawet silnik a na ubogiej bardzo się grzeje. Zauważ jak kończy się paliwo w zbiorniku to dostaje na moment mocy i dopiero gaśnie. Taka jazda w twoim przypadku może bardzo kosztować. Jak masz tam jeszcze gaźnik a nie wtrysk to trzeba wyregulować skład mieszanki (czysty ; gaźnik, poziom...
Chyba tak nie śwista ale jeszcze ustawie raz zapłon wszystko od początku i kupie potrzebne części I jeszcze jedno pytanie czy na takich zapłonach Simson by działał i czy to ma sens wymieniać czy ma to duży wpływ na moc/prędkość? 1.http://allegro.pl/item646478034_zaplon... 2.http://allegro.pl/item633052779_aprili...
Więc jest tak obrotomierz pomimo, że od dwusuwa - działa prawidłowo w obu przypadkach - moja Yamaha xt125 z 2007 roku czterotakt i cpi gtr 50 dwutakt jest moduł cdi - nie wiem jak to się dzieje - być może jest jakis czujnik elektroniczny na wale podłączony do cdi i się wtedy musi zgadzać w każdym razie pasuje jak ulał. Pozostaje kwestia prędkościomierza...
http://obrazki.elektroda.pl/8517838900_1... schemat modułu zapłonu Mercury dwusuw dwucylindrowy http://obrazki.elektroda.pl/1574065400_1... Mercury, Johnson, Evinrude, Tohatsu, Yamaha,
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
agregat dwusuw dwusuw obroty wydech dwusuw
unifon analogowy cyfrowy kasowanie inspekcji passat chrysler voyager turbina
bosch silence kranik bosch silence kranik
Audi A6 3.0 TDI - Zwarcie i brak działania rozrusznika Przetwornica 12/230V wyłącza się przy 100W obciążeniu