Tak. To po lewej z czerwonymi przewodami.
Przerwa jest za mała. Około 0.6 musiałby być. Czy masz jakiś filterek paliwa przed gaźnikami? Ewidentnie paliwo nie nadąża.
A może przepustnica ci wisi na lince? Jak masz za mocno podciągniętą linkę, to wtedy regulacja obrotów śrubką po prostu nie działa.
Oryginalne cewki są zalewane żywicą, więc nie można odwinąć i określić kierunku nawijania. Stare uzwojenia trzeba zniszczyć. Ja frezowałem.
Brak wolnych i problemy z odpalanie to głównie objawy problemów z gaźnikiem. Zaczął bym od ponownego czyszczenia i regulacji (co z tego że tylko 3kkm, jak to quad który zbiera sporo syfu). [url=http://quadzik.pl/forum/czyszczenie... tu masz przykładową procedurę czyszczenia ładnie opisaną.
Zrób próbę ze ssaniem na rozgrzanym silniku. Jak zaczyna mulić włącz ssanie i obserwuj czy choć na chwilę się poprawia. Podejrzewam tzw, fałszywe powietrze. Trzeba sprawdzić bardzo dokładnie wszystko co jest za gaźnikiem w stronę silnika na szczelność. Jednak najbardziej podejrzane są simmeringi na wale. Wymień dla pewności oba na nowe. Ważne! Mają...
W zasilaczu?
Witam. tak jak koledzy mówią, sprawdź na początek gaźnik, świecę, cewka i moduł też mogą być, przegrzewa się któryś element i wariuje. Najlepiej było by podmienić i sprawdzić.
Posłuchaj. Jeśli posiadasz serwisówkę, to w moim przekonaniu powinieneś wziąć do ręki choćby najtańszy multimetr i dokonać kilku ważnych pomiarów napięć i prądów w układzie. Sugerowanie się komunikatami na wyświetlaczu urządzenia które nie działa poprawnie do niczego Ciebie nie doprowadzi. Już sam fakt nagrzewania się jednej z końcówek mocy powinien...
Nie zawadziłeś o coś? Jest zabezpieczenie przed jazdą z otwartą stopką boczną? Jeśli gaśnie po wrzuceniu biegu, to szukaj w obwodzie blokowania (luz, sprzęgło, stopka boczna).
Nieprawidłowym działałem gaźnika. Tak jak pisałem może się zawieszać pływak lub zaworek. Warto też sprawdzić czy gdy zgaśnie jest nadal iskra.
Troszke musisz popatrzec sam, -iskra jest ? jezeli brak to cewka i modul do sprawdzenia , -jest popatrz na uklad zasilania paliwem,moze byc ,ze gaznik jak sie zagrzeje za mocno odparowuje benzyna i dostajesz do gaznika opary zamiast paliwa,uszczelka miedzy kolektorem -sprawdz sprajem czy nie ma lewego powietrza,oryginalnie jest tam calkiem dluga gumowa...
Cewka L2 nie jest uszkodzona
W takim razie sprawdź miernikiem, czy na przewodzie czarno-białym pojawia się połączenie z masą przy pozycji wyłączonej stacyjki.
Na wolnych obrotach to on raczej tak średnio pracuje słychać jakby się dławił albo nie dostawał paliwa a gdy chociaż lekko poruszymy manetką od gazu odrazu go coś bardzo dusi i gaśnie. Naprawdę nie wiem co to może być. Ps Dodam jeszcze że ostatnio popsuły się światła przenie i nie wem czy to nie ma związku z tym problemem.
dumnie wsiadłem, naciskam starter, silnik kręci, ale nie odpala i nie odpal Jakieś, choćby podstawowe badania? Czy jest iskra, jak wygląda świeca itd.... moje pojęcie o serwisowaniu 125 jest na podstawowym poziomie Powinno wystarczyć, bez podpowiedzi, do usunięcia tego typu usterki.
Coś z paliwem, sprawdzić dopływ.
Problemem okazał się styk od cewki wysokiego napięcia. Trzeba było powyjmować konektorki, poczyścić, zabezpieczyć pastą do elektroniki. I motorek chodzi równo, nie gaśnie. Dziękuję za pomoc.
Witam. Mam problem z Yamaha XJR 1300. Dokładnie gaśnie podczas wbicia biegu. Nie odpala też gdy jest wbity bieg i wciśnięte sprzęgło. Gdy jest na neutralu pali na strzał. Czy ktoś miał podobny problem? Czy ktoś posiada schemat elektryczny?
Witam wszystkich, mam pytanko gdzie szukać przyczyny. Chodzi o Yamaha CRX-E150, nagle przestała działać, włącza się na sekundę-dwie, słychać cyknięcie po włączeniu i chwilkę po tym cyknięcie i gaśnie, żadnego dźwięku ani nic. Spalone końcówki mocy? Pozdrawiam
Doradził mi gość co robił wyświetlacz abym wstawił opornik przed kostką którą wpinam do wyświetlacza 1n54
Po takiej ingerencji w silnik może być praktycznie wszystko.. Jak nie masz doświadczenia w dwusuwach to oddaj komuś kto się zna bo to nie bułka z masłem..
Mam dokładnie taki sam problem. Yamaha MT07. Serio nikt nie ma żadnych pomysłów? Czy ten problem generalnie dotyczy Yamahy?
tracę siły do tej maszyny Dać komuś, kto się zna! Niech zrobi. Szkoda marnować siły.
Wszystkie filtry wymienione
Akumulator Zacznijmy od akumulatora, trzeba sprawdzać dość często stan jego naładowania, w motocyklach są małe akumulatorki w porównaniu do samochodowych. Maja średnio od 10 do 14 Ah pojemności i gdy często robimy krótkie trasy i często odpalamy motocykl, to alternator nie zdoła nam naładować akumulatora by zrównoważyć stratę prądu, którą rozrusznik...
Witam Serdecznie. Jestem posiadaczem skutera Yamaha TMAX 500 z 2004 roku, przebieg 39000 km. Po odpaleniu gaśnie, jak postoi 1-2 dni nie mogę odpalić. Czy to ssanie uszkodzone? Proszę o pomoc, tel. 607468220, pozdrawiam. 1191350
A odpalic go można po tym jak zgaśnie czy juz nie odpala do puki nie ostygnie?
Rezerwa pomija filtr siatkowy w zbiorniku i wpuszcza cały syf (woda, rdza) zbierający się u dołu zbiornika do gaźnika...
w sumie nie sprawdziłem bo ciężko samemu:) mam druga świece wiec sprawdzę wymieniając świecę na nową Jeśli odpali to albo złe dobrana świeca, albo zalana paliwem. Jeśli nie odpali to chyba tylko cewka. olej jest świeży skosiłem może 4 razy trawnik. Tak na marginesie jaki powinien być olej do górnozaworowych kosiarek. W tamtym sezonie używałem trewol...
Jeżeli gaśnie natychmiast sprawdź czujnik w bocznej stopce, pewnie się zaciął.
544om +/- i odwrotnie -/+ 544om
Witam. Mam problem z Yamahą BwS 2001r. Przy jeździe na pełnym gazie słabnie a potem jak by nie było paliwa odpuszcze gaz i znów do oporu i przyśpiesza i tak w kólko, co może być przyczyną? Gaźnik Tec PHBN 17.5mm Seria. Dysza Główna 75. Pomożecie?
Ustaw luzy na zaworach. Dodano po 31 Jak zgaśnie to iskra jest?? Paliwo leci??
Witam wszystkich. Po włączeniu wyświetla "main on" i wyłącza się. Po wstępnych oględzinach uszkodzony jeden kanał a w nim: 2 szt. c4468a wymieniłem na nowe d600ky wymieniłem na nowy b631ky wymieniłem na nowy dioda nr. d103 sugerując się schematem z r-s201 wymieniłem na BAV103-GS08 dioda nr. d127 nie wiem jaka, na załączonym schemacie nie występuje rezystor...
Hej. Miałem podobny problem mniej więcej obiawy jakby gdzieś na wysokich i niskich obrotach dławił się silnik lub brakowało iskry. Okazało się że to był popękany delikatnie kruciec ssący. Wystarczy zdjąć kufer i delikatnie nagiąć gumę krućca i wszystko będzie jasne. Pozdrawiam.
Witam. Posiadam ybr 125 rocznik 2006. W jesieni podczas ostatnich jazd wystąpił pewien problem. Mianowicie po przekroczeniu 6 tys. obrotów gaśnie tak jakby odcinało zapłon. Wtedy nie odpala ani że startera ani z kopa, natomiast po ponownym przekreceniu kluczykiem odpala normalnie i jedzie dopóki nie przekroczy 6 tys. obrotów.Moje pytanie brzmi czy ktoś...
Jak dasz na samą górę to dalej to samo? Dysze wyczyszczone? Popatrz może czy gdzieś tego lewego nie bierze :) ale przy lewym znowu kręciłby się "wysoko" by miał słabą reakcje na manetke
Zalewa się.
Tu [url=https://elektrotanya.com/yamaha_mg1... jest instrukcja serwisowa (kliknij: Download , pod obrazkiem). Miernik w dłoń i trzeba szukać aby wstępnie przynajmniej zlokalizować problem.
Na początek sprawdzić filtr powietrza dalej wtrysk do myjki ultradźwiękowej, później sprawdzić filtr pompy paliwa i ciśnienie paliwa przy różnych obrotach i obciążeniu.
wyczyściłem bak zmieniłem przewody paliwowe zmieniłem filtr paliwa przeczyściłem gaźnik i nie chce działać jest tak samo jak było gaźnik był brudny ale wydaje mi się że dobrze go wyczyściłem
Sprawdź rezystancję impulsatora na zimnym i rozgrzanym silniku. Gdy przestanie odpalać wykręć świece i sprawdź czy występują równo iskry na wszystkich świecach. Oczywiście problem może też być mechaniczny i tu bym wskazywał na brak kompresji (może brak luzu zaworowego) lub problemem z gaźnikami.
Objawy takie jakby brakowało paliwa w komorze pływakowej. Większy gaźnik lepiej "chłodzi" silnik poprzez średnicę gardziela, przez którą dostaje się więcej powietrza. Tak to najprościej można wytłumaczyć.
Sprawdź czy faktycznie nie łapie lewego powietrza, weź do ręki dezodorant (obojętnie jaki) odpal maszynę, i zacznij psikać na gaźnik, króciec ssący, jeżeli obroty zwiększa się to już wiadomo o co chodzi.:D
wymień iglice bo może być krzywa i dla tego gasnie
Trzeba dokładnie wyregulować gaźnik ,było wiele razy na forum opisane, poszukaj. Twoje ustawienia wcale nie muszą być dobre.
Teraz juz po kolejnej regulacji pozostało tylko to ze po odpaleniu trzeba dodać gazu, wygazować 5 razy manetką i już będzie chodził elegancko. A jak nie dodam gazu to spadnie z obrotów zgaśnie i podlać pod świecę trzeba ;) . Jak ciepły pali okej ;)
Jeżeli gaźnik sprawdzony na wszystkie sposoby, szukał bym czy nie jest skopany montaż silnika.
podejrzewam brak kompresji.
Jak się go reguluje?
amplituner yamaha gaśnie motocykl yamaha gaśnie gaśnie gaśnie stihl
automatyczny włącznik światła dzienny blokady zamienników obciążenie kabel przekroić
czujnik położenia wałka rozrządu objawy ledmaster tablica
Blaupunkt MS50BT - Funkcje i Rozwiązania Usterek Dlaczego bolce wtyczki kopią po wyciągnięciu?