Może problem jest z pływakiem, lub zablokowaną iglicą.
Poszukaj sobie schematów shift lighta, limitera, ogranicznika obrotów. Poczytaj o LM2907
Może motocykl czytał instrukcje obsługi z uwaga na stronie 14: UWAGA: Zabroniona jest praca silnika w strefie wysokich obrotów. Strefa wysokich obrotów silnika: 10000 obr./min i powyżej. Instrukcja ta: https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/yama...
Nieprawidłowym działałem gaźnika. Tak jak pisałem może się zawieszać pływak lub zaworek. Warto też sprawdzić czy gdy zgaśnie jest nadal iskra.
Sprawdź dysze wolnych obrotów - może być przytkana.
zbyt bogata mieszanka, jak masz mozliwosc zmniejsz na iglicy ustawienie.
Na pewno wywalenie kondensatora ograniczy obroty... Do zera. Jest to zasadniczy element tego modułu. O ile pamiętam YAMAHA nie blokowała modułów w tych modelach. Nawet jeśli - najtańszym rozwiązaniem byłoby zakupienie używki od wersji otwartej.
Może sprawdź zawór płytkowy pod gaźnikiem .
Brak wolnych i problemy z odpalanie to głównie objawy problemów z gaźnikiem. Zaczął bym od ponownego czyszczenia i regulacji (co z tego że tylko 3kkm, jak to quad który zbiera sporo syfu). [url=http://quadzik.pl/forum/czyszczenie... tu masz przykładową procedurę czyszczenia ładnie opisaną.
Witam mam dziwny problem z Yamaha tdr na wysokich obrotach zaczyna dziwnie świstac nie wiem jak to nazwać gwizd taki z wydechu i gaśnie muszę odpuścić gas i dalej idzie dam pełny znów śwista
Zrób próbę ze ssaniem na rozgrzanym silniku. Jak zaczyna mulić włącz ssanie i obserwuj czy choć na chwilę się poprawia. Podejrzewam tzw, fałszywe powietrze. Trzeba sprawdzić bardzo dokładnie wszystko co jest za gaźnikiem w stronę silnika na szczelność. Jednak najbardziej podejrzane są simmeringi na wale. Wymień dla pewności oba na nowe. Ważne! Mają...
Wymieniony moduł na oryginał a wymieniłem dlatego bo nie wchodził w wyższe obroty.
Dokładnie tak jak mówią koledzy sprzęt łapie ci lewe powietrze ... ja w swojej xj ,miałem delikatnie spękane uszczelniacze , moto odebrałem od mechanika i ten mi wspomniał że ta cześć jest stara . I mimo że mi poregulował wszystko to była lipa ... W XJ miałem taką śróbe regulacyjną obroty czy jak nią pokręcisz to masz jakieś zmiany ... Może masz gaźniki...
Witaj Zawór sterowany jest urządzeniem odśrodkowym,czyli przesuwa dźwigienki pod wpływem obrotów silnika,połączony jest zębatką z wału korbowego, http://obrazki.elektroda.pl/5862326200_1...
Moze w gaźniku wyreguluj obroty?
Olej nie powinien wylewać się z silnika. Na prawym deklu pisze ile wchodzi oleju do skrzyni. Przyczyn nie wkręcania się na obroty może być wiele. Np. membrany ,uszkodzone uszczelniacze( wylewający się olej) gaźnik, zabrudzony filtr. Proponuje sprawdzić ile masz oleju ( jak dobrze pamiętam jest go ok. 800ml) jeżeli jest tyle co powinno a wyciska go na...
Nic groźnego, nie ma się czym przejmować. Który rok tej R1 ?
Zupełnie naturalne zachowanie. Na obrotach biegu jałowego nigdy nie będzie ładowania.
Tak. To po lewej z czerwonymi przewodami.
Gaźnik dellorto 12mm. Wkręcając to zwiększamy czy zmniejszamy obroty?
Ustaw głośność taką, by była odpowiednia. Puszczając wszystko na max, jedynie co uzyskasz, to gigantyczne charczenie. A swoją drogą, sprzęt nie wytrzyma 8 godzin pracy na pełnych obrotach.
Mam problem z yamaha yzf r125 Silnik zimny czy ciepły ciągle trzyma 2500 obrotów na biegu jałowym Co może być problemem?
Normalne że stator pływa w oleju silnikowym. Standardowo do sprawdzenia regulator napięcia, stator (elektrycznie i wizualnie na przegrzania), jeżeli akumulator jest wadliwy to napięcie ładowania będzie zaniżone albo spadać na wysokich obrotach.
https://obrazki.elektroda.pl/5369418700_... Przed przepustnicą znajduje się mosiężna rurka w której jest z niewidocznej strony otworek ca 0,1 mm i ten otworek w trzech gażnikach był zatkany. Otworek jest z boku rurki, od strony przepustnicy i problem go wyczyścić. Po wyczyszczeniu po chwili znowu się zatyka. Problemy z gwałtownym...
A może przepustnica ci wisi na lince? Jak masz za mocno podciągniętą linkę, to wtedy regulacja obrotów śrubką po prostu nie działa.
Może sprzęgiełko jednokierunkowe rozrusznika jest zużyte i się ślizga, przez co silnik ma zbyt niskie obroty, by odpalić.
Rolki 4,1 mogą by zbyt lekkie,przyspieszenie będzie dobre ale prędkość słaba.Próbowałeś założyc cięższe,pasek zakładam jest w dobrym stanie.Blokada jest pomiędzy talerzami wariatora.Jej działanie polega na tym, że uniemożliwia ona wejście paska na górną część bieżni wariatora.
Witam. Mam motocykl marki Yamaha virago 125 cm3 z roku 1997. Mam problem z wolnymi obrotami . Odpala dobrze, gdy dodam gazu ładnie wchodzi na obroty. Jeżli opuszcze manetkę to powoli schodzi z wyższych obrotów . Na wolnych obrotach jeszcze bardziej schodzi z obrotów aż do zgaszenia silnika. Co zrobiłem do tej pory. -wyczyściłem gaźnik -regulacja nic...
Lampa stroboskopowa - sprawdź czy rzeczywiście zanika iska przy danych obrotach. Oscyloskop - sprawdź sygnał z czujnika położenia WK.
Witam Sprawdź czy iglica dobrze chodzi. Mi się zacinała w połowie i też łapał wysokie obroty.
Pozniej sprobuje nagrac filmik, teraz poszedlem i odpalil i wchoidzil na obroty ale halas był wiekszy.
Witam. Jeździłem wczoraj wszystko było w porządku, dzisiaj odpalam i na odkręconej manetce jest max 5.5k obrotów gaźnik nie łapie lewego powietrza.
podłącz żarówkę bezpośrednio do akumulatora i sprawdź czy gaśnie, poza tym przednie światło też przygasa czy jest ok, może masz za nisko ustawione wolne obroty?
Ja bym zaczął od wyjęcia i przeczyszczenie gaźnika. Regulowałeś gaźnik? Może łapie jakieś lewe powietrze? U mnie kiedyś odkręciła się dysza.
Dzien dobry mam problem z yamaha neos 2t. Skuter odpalil na niskich obrotach po dodaniu gazu zgasl i nie chce odpalic a i zawsze odpalal na wyzszych. Prosilbym o pomoc.
Na początek sprawdzić filtr powietrza dalej wtrysk do myjki ultradźwiękowej, później sprawdzić filtr pompy paliwa i ciśnienie paliwa przy różnych obrotach i obciążeniu.
Wiesz nie chcę Cię martwić, ale to może być też wina modułu zapłonowego, który mógł dostać przy awarii regulatora, wszystko zależy od tego jak mocno zkomputeryzowana jest Twoja maszynka... Tenery jeszcze nie robiłem
Druga przyczyną może być opóźniony zapłon, ale wtedy nie wkręcałby się dobrze na obroty.
witam Mam problem ze skuterkiem . Kilka dni temu nagle przestał wchodzić na wysokie obroty, przy pełnej manetce się mulił ,nie było słychać zapłonu tylko charakterystyczne "Buuu" tak jakby nie dostawał paliwa albo coś nie tak z iskrą... Raz lepiej wkręcał się na obroty raz gorzej ,albo nie miał mocy . W tej chwili jest wymiony filtr paliwa wężyki ,wyczyszczony...
Gaźniki wyczyszczone kręciłem śrubką patrząc z góry na gaźniki i licząc od lewej między gaźnikiem 1 a 2 i 3 a 4. Obroty 7tyś
Witam mam pytanie o motocykl yamaha R6 2002 rok na gaźniku. Mam mały problem z obrotami gdy podkręcam manetkę takimi szybkimi ruchami trzymając np na 3 tys obr podkręcam więcej gazu i zaraz opuszczam i tak kilka razy puszczam manetkę i silnik zdławi obroty spadną poniżej 1000 obr. Jest tez taki przypadek trzymam obroty na 3000 obr. min. a wskazówka...
Czy olej był ostatnio wymieniany? Olej Motul 10w40 MA2?
Problem Ustaje jak odpuszczę manetkę i się zatrzymam pochodzi chwilę na wolnych obrotach ruszę i znowu to samo.
Jesteś pewien, że oryginalny sterownik bierze pod uwagę tylko obroty silnika?
sprawdzałem je miernikiem i są dobre nawet ściągałem pokrywę i nic po nich nie widać :cry: jak podłącze pod niego power Commandera to wchodzi na obroty ale za to nie ma wolnych i kopci na czarno, a bez Commandera chodzi na wolnych obrotach ale po dodaniu gazu gaśnie
moj jedzie w prawo - craetive , lg tez mi jechal w prawop i yamaha tez :)
Dzięki za pomoc. Panowie z grupy na Facebooku mi to samo napisali. Założyłem w miarę airboxa i Yamaha działa w pełnym zakresie obrotów. Jak będę ją rozbierał na drobno, to spróbuję je wygotować, bo tak nie jestem w stanie wyjąć go, albo wyjmę stare gumy, dam nowe węże silikonowe i obsmaruję zimnym spawem.
Świeca w niektórych miejscach będzie miała czarny nalot, co do zawieszania się iglicy gdyby występowało takie coś to wątpie żeby mu schodził ładnie z obrotów.
Jeśli masz silnik 2T, to sprawdź uszczelniacze wału silnika oraz prawidłowość dokręcenia gaźnika (równomierne i czy jest uszczelka). Ponadto na pracę silnika dwusuwowego ma wpływ tłumik tj. czy jest dedykowany do tego silnika i czy nie jest "zabity" nagarem, ale Ty masz nowy tłumik.
Witam! U mnie też gaśnie licznik przy odpalaniu. Ale mam inny problem. Po przejechaniu kilku km gaśnie motocykl bo odcina mi zapłon, Może ktoś pomoże jak ominąć immo ?? Da się zrobić jakiś mostek ?? Kiedyś mrugała dioda czerwona9 czuwania immo , teraz przestała. Tylko zaświeci zielona gdy przyłoże kluczyk
Witam sedecznie. sam sobie odpowiedziałeś. Sp[rawdz cewkę. Moduł wa bank.
Witam mam problem z moja yamaha jest po kapitalnym remoncie pali od kopa ale skuter po dodaniu gazu ze mna rusza ale nie chce sie wkrecic w obroty :/ a jak go sie podniesie to sie wkreca swieca jest mokra tak jak by tego nie przepalal i tu mam problem bo nie wiem czy to jest wina od strony gaznika czy od strony elektryki jeszcze tu mam dwa moduly jeden...
Silnik zaburtowy Yamaha 15 KM "pcha łódź" tylko na małych obrotach. Po dodaniu gazu mieli wodę. Śruba czysta. Bardzo proszę o poradę i pomoc w problemie.
Jeśli wchodzi na wysokie obroty mimo nieruszania manetki gazu to przypuszczam że lewe powietrze. Sprawdź połączenie całego dolotu (gaźnik, membrana).
Gaźnik był tylko wyczyszczony. Filtr jest czysty. Moduł nie blokuje obrotów. Akumulator jest naładowany. Ładowanie w normie 13,5 V.
podejrzewam brak kompresji.
Jak się go reguluje?
jakie są prawidłowe obroty silnika na biegu jałowym w motocyklu Yamaha TDM 850 4TX 1998 przy rozgrzanym silniku? Dodano po 42 : Zazwyczaj obroty silnika na biegu jałowym dla Yamaha TDM 850 4TX 1998 to około 1200-1400 RPM w temperaturze roboczej silnika. Warto jednak sprawdzić to dokładnie w instrukcji obsługi lub skonsultować się z serwisem motocyklowym,...
Witam, to wyglada na jakis 'przypalony / zasniedzialy styk' gdzies w instalacji - trzeba rozlaczac po kolei wtyczki i psikac do nich preparatami do czyszczenia stykow elektr. Pozdrawiam.
Witam. Mam problem ze swoja Slider-ka...Otoz, gdy chce go odpalic, za nic nie chce zaskoczyc, musze zalaczyc ssanie gdy juz odpali wylaczam ssanie i daje lekko gazu skuter znowu zdycha i musze znow wlaczyc ssanie...Gdy juz sie ustabilzuje to po raz kolejny wylaczam ssanie i jade, jakies 50km/h i przerywa wtedy daje znowu ssanie i dziala kolejny raz...
Na pierscieniach nie ma, ale pomiędzy nimi i pod oraz nad są. Problem byl taki że w ogóle nie wchodził na obroty, ale prawdopodobnie przez to ze spadła sprężynka uszczelniacza.
witam mam problem ze skuterem marki yamaha bws skuter odpala za 2 kopniąciem a gdy przekręcam manetke nie wchodzi na obroty i się muli nie wiem co może być przyczyną a i jeszcze nie chce jechać z góry dzięki za podpowiedź :P
Jeszcze nie sprawdziłem,
Tam od głośności jest potencjometr, czy enkoder ? Inaczej, czy pokrętło od głośności kreci się w kółko, czy tylko jeden obrót i stawia opór ?
Nie wiem co sie dzieje ale z regóły pomagaliście jeden przez drugiego a teraz...? Ehhh. Powtorzę jeszczę raz. Wolne obroty silnik ma. Strzela w wydech dopiero jak odkręcę na postoju manetkę do oporu. Na około 9tys./10tys. Obrotów. Wydało mi się to nienormalne bo obrotomierz przeskalowany do 14tys obrotów, to i moim skromnym zdaniem mogłby na to 11tys/12tys....
pomoże ktoś ?
Ja jednak sprawdził bym dokładnie układ zapłonowy. W 1990 raczej nie stosowali procesorów w modułach zapłonowych, więc zmiana wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie. Opisz ten układ a najlepiej daj schemat. Sprawdź też iskry na wszystkich cylindrach pod kątem max długości generowanego wyładowania iskrowego. Brzmi naukowo, a robi się to banalnie...
Już w miarę się udało :) Dałem iglicę na środek, a śruba od mieszanki wykręcona o około 0,6-7 obrotu i sobie pyrka
jakieś pomysły A diagnostyka systemu wtryskowego co mówi?
Witam Posiadam yamaha virago 535 z 92r. Chodzi o to ze na każdym biegu jadąc na wolnych obrotach szarpie po dodaniu gazu i zwiększeniu prędkości szarpanie ustaje prosze o pomoc z góry dzięki za odp.
Witam. Posiadam Yamaha TZR na silniku am6, oczywiście 2t. Motorek jest na dotarciu. Posiada świeżo założony cylinder 70cc po szlifie oraz tłoczek. Mam problem ponieważ przy jeździe na wysokich obrotach Yamaha gaśnie, lecz gdy się zatrzymam i chce ją odpalić to odpala bez problemu, nie muszę czekać by ostygła. Temperatury również nie łapie(czujnik nie...
Ustawiłem ponownie i nagrałem na Yamaha KX-330 mającą poprawne obroty sygnał 1 kHz. Kasetę tę odtworzyłem na MDS 502 i dałem sygnał do kompa na program testujący i wahało się 990Hz-1050 na pierwszej kieszeni, i 1010-1060 Hz,momentami. Myślę,że jest nieżle. Skopiowana w taki sposób kaseta na MDS 502 ze znanym przeze mnie kawałkiem i puszczona na decku...
Oczywiście wylałeś stare paliwo ,wyczysciles gaźnik i nalales nowe z pewnej stacji? Mi 2t kiedyś też nie chciał zapalić i po tygodniu szukania i sprawdzenia wszystkiego wymieniłem paliwo - śmigał od kopnięcia.
Pojazd Twój pewnie ma światło reflektorowe w systemie tzw. bezakumulatorowym. W takim przypadku skuteczność światła jest zależna od obrotów silnika ("prądnicy"). Zwiększ nieco "wolne obroty" silnika i wówczas nie będziesz miał efektu gaśnięcia światła. Zwróć uwagę, czy w Twoim pojeździe nie została zamontowana żarówka o zbyt dużej mocy.
Najtaniej to możnaby założyć zwężki na ssaniu i wydechu.Uszczelki-podkładki o przekroju poprzecznym o połowę mniejszym niż oryginalne kanały na łączeniu gaznik-cylinder,cylinder-wydech.Żeby się za bardzo nie wkręcał na obroty można ustawić przerwe na świecy na "za dużą".Z takimi przeróbkami to raczej przepisów łamał nie będziesz.
Dziękuje kolego za dokładne wyjaśnienia :) Co do impulsatora, oporność jest dobra, da się GO jeszcze jakoś sprawdzić, oprócz zmiany na inny? Cewke (tą co idzie kabel, fajka i na świecę) zmieniałem. Dzieje się to po zmianie właśnie tego modułu CDI. Mam zasilanie AC.
Witam Ostatnio kupiłem Yamahę tzr 50 2004r. Na wolnych obrotach świecą się, ale trochę migają żarówki, lecz gdy da się gazu to przepalają sie one. Obrotomierz dział i kątrolki też ale bez prędkościomierza. Co to może być?
Czy moto ma już exup ( taka przepustnicy na rurze wydechowej).
Gdybyś naprawdę był zdecydowany na wymianę scalaka SMD który ma 80 nóg to daj mi znać na mgawel2(at)poczta.onet.pl podam Ci więcej informacji. Pozdrawiam
tak sie zastanawiam co sie bedzie dzialo przy wyzszych obrotach , yamaha ma cos do 10-11 tys , a ja przy 10,5 mam dopiero poczatek czerwonego... myslicie ze jak zaladuje dane ze stronki do atmela to bedzie dobrze bzykac albo szukac jakiegos kitu wlasnie dla hondy ?
[syntax=text] Ok jutro dam znać co i jak.[/syntax]
witam mam silnik zaburtowy Yamaha 8 km 2t ma bardzo ciężki rozruch na zimno potem pali na pół obrotu szarpanki jaki może być tego powód
Witam ponownie... Skuterek już po remoncie. Jeździ jak marzenie ale mam jeszcze kłopot z wolnymi obrotami... niestety zalewa świece. Po puszczeniu manetki obroty są ok ale po jakiś 20 sekundach spadają na tyle że silnik prawie gaśnie. Ma ładne przyspieszenie i ładnie pali. czy może być to wina oleju? Stosuje olej Platinum półsyntetyczny. I nie jestem...
Przeanalizuje Twój kod, dzięki za pomoc. Dioda LED zapalająca się przy wysokich obrotach jest montowana seryjnie w motocyklach np. Yamaha pod nazwą Shiftlight. A co do ograniczenia obrotów, to już wyższa szkołą jazdy, odstawiam takie rzeczy na później.
Zmierz ciśnienie w cylindrze. Silnik równo pracuje na niskich obrotach i trzyma je ?
Witam, mam problem z Yamaha 125, motocykl odpala na ssaniu, gdy chodzi już bez na wolnych obrotach i dodam dużo gazu to gaśnie. Gdy powoli dodaję gazu to ładnie wchodzi na obroty. Podczas jazdy ten problem nie występuje. Proszę o pomoc.
Dokładniej sprawdź regulacje tonów, przy podaniu dźwięku reguluje poprawnie niskie i wysokie w całym zakresie obrotów potencjometrów ? Tak więc będzie trzeba skupić się na regulacji tonów bo tam może być pies pogrzebany - każdy element tego obwodu do pomiaru.
Zobacz w schemat. Sprawdź jakie masz żarówki. Sprawdź czy po włączeniu długich przypadkiem nie świecą sie obie. Sprawdź styki. Odłączenie regulatora napięcia => spalenie wszystkich żarówek podłączonych bezpośrednio pod cewki po lekkim zwiększeniu obrotów silnika.
Proponuję sprawdzić rezystancję czujnika temperatury silnika oraz powietrza dolotowego na zimnym i rozgrzanym silniku, następnie porównanie ze serwisówką. Silnik nie strzela w wydech? Świece wskazują na bogatą mieszankę i przed wkręceniem ich z powrotem warto je oczyścić ze sadzy. Można by też spojrzeć w luz zaworów.
Filtr paliwa masz założony dodatkowy? Może jeszcze typowy, papierowy z malucha?
Witam. Posiadam amplituner Yamaha R-N500. Od kilku tygodni mam problem z regulacją głośności potencjometrem-gałką głośności. Podczas obrotu gałką głośność się nie zmienia adekwatnie do kąta obrotu potencjometrem, im szybciej przekręcę tym mniejszy efekt zmiany głośności. Jak rozwiązać ten problem najtańszym sposobem? P.S. amplituner nie jest już na...
A na czym go ustawic? Wiem ze srobka ze sprezyna to wolne obroty. Ale co i jak ustawic? Prosze o pomoc
http://yamahadt.net/jak-podlaczyc-chinsk... z tej strony brałem schemat podłączenia regulatora napięcie zależy od obrotów silnika im wieksze obroty tym większe napiecie
Witam, kilka dni temu kupiłem motocykl. Stał ze 2 lata niespecjalnie odpalany. Przyjechałem, wystawiliśmy z garażu, odpalił z pierwszego. Nagrzał się i zgasł. Sprzedawca mówił, że był taki jeden mądry kupujący co mu na zimnym silniku obroty regulował... Pokopaliśmy, pokopaliśmy, coś troszkę przy dyszach od obrotów pokręciliśmy. Odpaliła. Zrobiłem rundkę...
Witam, mam problem z moją Yamaha YZ 80 z roku 1986. Niedawno ją kupiłem. Mam taki problem, że jakby się zacinał gaz, ale rolgaz jest w porządku, linka również, przepustnica się otwiera i zamyka. Gdy daję stopniowo gazu, jest w porządku, ale gdy odkręcę manetkę do końca, wchodzi na wysokie obroty i zostaje tak na 3/4 obrotów. Gdy wykonam ruch jakby on/off...
Tak jest to Cdi ze zmiennym punktem zapłonu, a więc odpalałem go bez gaznika poprzez dodawanie paliwa przez strzykawke a z tego co wiem wtedy silnik powinien wkręcać się na max obroty bez problemu, ale w tym przypadku on nadal gicha:cry: i już nie wiem co może być, ma ktoś jeszcze jakieś pomysły??
Obrotomierz jest sterowany przez moduł Porównaj kolory przewodów przy module i wtyczce licznika. Jak masz oscyloskop to masa do masy a sondą szukaj sygnału obrotów na wtyczce.
Ma on kickstarter? Jak z niego odpala? Ale coś wydaje mi się iż rozrusznik kręci za wolno przez co silnik nie zapala, jak popchniesz dostanie większych obrotów i jest git.
Posiadam silnik zaburtowy Yamaha F20 i dokupiłem do niego obrotomierz KUS. Po podłączeniu zgodnie ze schematem nie ma wskazania obrotów, na wyświetlaczu motogodzin pojawia się 0 i nie działa. Czy może mi ktoś pomóc skąd bierze się sygnał obrotów i motogodzin w tym silniku? Prosiłbym o schemat lub zdjęcie jak to podłączyć poprawnie.
Witam. Mam motocykl Yamaha WR 426F(CROSS). Od pewnego czasu, tylko przy włączonych światłach, motocykl zachowuje się jak by tracił prąd -iskrę i nie wkręca się na wyższe obroty. Jak wyłączam światła, motocykl chodzi OK!
skuter yamaha obroty obroty yamaha aerox yamaha wysokie obroty
ustawienia skanowania tablet wgrywać android tworzenie playlist
płyta indukcyjna amica hulajnogi elektryczne
Ciężar podstawy odciągu 9-metrowego masztu - obliczenia i analiza Ciężar podstawy odciągu dla 9-metrowego masztu