Może patrzysz nie na to złącze
To jest złącze OBD II. Dla ścisłości - złącze OBDII bez zaimplementowanego protokołu OBDII. Czyli będa współpracować tylko urządzenia dedykowane do VW.
[url=http://www.ukprodiagnostics.co.uk/p...
Witam sprawdz złącze elektr stacyjki Pzdr
1J0959799Q nie obsługuje pilota. Musisz zmienić na 1J0959799AH, wtedy pilocik 433MHz zadziała. Dodatkowo musisz dorobić jedne złącze do modułu AH.
Witam mam passata B5 z silnikiem 1.9 -110TDI ma on problem z odpaleniem na mrozie a właściwie wtedy kiedy silnik ma pracować na ssaniu (po zimnej nocy przymrozku) trzeba nim obracać przez jakieś 15 sekund) po odpaleniu chodzi przez jakieś 2 sekundy nie równo i wszystko się uspokaja silnik pracuje równo na ssaniu około 1000 obr/min. podejrzewam że to...
Tak sterownik z jednym złączem.
Złącze czujnika skrętu pod kierownicą w sterowniku kolumny.
Nie w drzwiach, na wzmocnieniach poprzecznych pod fotelami. Śruby na torxa T25 Jak masz mokre dywaniki to duża szansa że zielone z patyny złącze.
jest to złącze do kierunkowskazów na błotnikach. Vw w każdym passacie przygotował instalacje pod kierunki, a nie wszędzie były montowane. Co do kodów błyskowych poszukaj sobie na google albo na elektrodzie prostego schematu z diodą. kabelek o którym będzie tam mowa to takie żółty pojedyńczy znajdujący sie nie opodal tej wtyczki do kierunków. Pozdrawiam
wszystko działa tylko chciałem zobaczyć czy działa interfejs, mam złącze obd obok kierownicy i tam się podpinam, przy sterowniku też jest takie złącze?
A skad my mamy wiedziec? Twoje radio, masz nalepke, nr seryjne itp. Danych zadnych nie podales, wiec wrozyc nie bedziemy. Pozatym VW uzywa zwyklych kostek iso, zasilanie+glosniki. Z czasem w nowszych radiach jeszcze kostki dodatkowe male ISO (zmieniarka, sterowanie z kiery itp) A merc mial pewnie kiedys kostke Beckera w sobie. Ale skoro jej nie ma......
Witam objawy typowe dla zaniku napięcia na zegarach sprawdz bezpiecznik czy nie zasniedział w skrzynce albo złącze w liczniku do popsikania kontaktem Pzdr
Antena zamka centralnego jest umieszczona przy wiązce słupka A po stronie kierowcy (14) pod osłoną słupka. Podłączona do sterownika komfortu. Złącze T18a to złącze D ( 18 pinowe). Sterownik jest za schowkiem po stronie pasażera.
złącze
W moim Passacie są 3 złącza diagnostyczne OBD-1 dwa standartowe i jedno dodatkowe jest prawie takie same jak z liniami K i L ale ma tylko jeden przewód - z silnikiem mogę się połączyć za pomoca interfejso OPTO ale za to nie mogę z ABS - czy ktoś wie po co jest to 3 złącze.
Zainteresuj się " VAG COM" na znanych portalach aukcyjnych. Cena ok 30 zł , czasami w tej cenie dają program diagnostyczny. W PASSACIE 1998 jest złącze OBD2 .
U mnie w passacie b4 złącze diagnostyczne jest po prawej stronie za włącznikiem wycieraczek.
Czy tam jest jakieś osobne złącze do podświetlania w tych licznikach bo nie mam podświetlania po założeniu? Zapiąłem tylko linke i 1 złącze
W środku to tylko sterowanie przekaznika (masą), BCM złącze 46 pinowe, pin 24 przewód czerwono-brąz. Przekaznik pod maską.
Normalne jest to że mechanizm będzie podnosił szybciej jak jest ładowanie. Spróbuj przeczyścił złącze licznika.
Złącze A pin 3, przewód zielony z żółtym paskiem. Oczywiście chodzi o radio.
Może to być złącze diagnostyczne? Dokładnie tak.To jest złącze diagnostyczne piecyka.Tylko nie podłączaj go pod gniazdo diagnostyczne w aucie;)
Witam, może mi ktoś napisać, jak nazywa się to złącze radiowe od anteny w Passacie B4? Ten wtyk oryginalny.
Pierwszy superb to passat b5 więc jak czegoś nie będziesz wiedział to szukaj o B5.
Po kolorach przewodów, czerwony z białym paskiem to na 99% będzie stały plus. Więc albo lampki, ale w b4 nigdy takich nie spotkałem fabrycznie, albo dioda. Jak na podgrzewanie lusterka to za słabe prądowo złącze.
Witam. Posiadam paska b4 1.9 tdi z 1996r. Auto ma rozkopana elektryke. Komputer jest 16 bitowy. Problem polega na tym ze ktos poucinał przewody od gniazda obd. Posiadam schemat taki jak ponizej i jezeli ktos jest w stanie niech mi wytłumaczy z kad nalezy je poprowadzić. Oraz mam jeszcze problem z gaszeniem poniewaz przewod po zaplonie jest bezposrednio...
w tym sterowniku jest inne złącze napewno 16
Mam podobne radio w Volkswagenie Golfie 5 i takie ustawienia o których piszesz po wyłączałem i również po włączałem w menu radia. U mnie jest taki tylko jeden problem gdy gaszę samochód radio ciągle pobiera prąd tak jakby ciągle było włączone, może wiesz jak rozwiązać ten problem?
Wydasz kasę, a tu wystarczyłoby sprawdzić jak na filmiku - czy kostka działa włączana i wyłączana ręcznie śrubokrętem. Czy jest zasilanie, nawet jak wypniesz złącze z kostki stacyjki. Jest, problem leży po za "stacyjką" i wtedy można sobie dalej diagnozować.
Zasilanie ze sterownika bordnetz nad nogami kierowcy z lewej. Złącze C brązowe 12 pinowe, pin 9 przewód czarno czerwony. Zasilanie sprawdź pod obciążeniem np żarówką.
Więc brakuje Ci plusa po stacyjce - tzw. "15" Tutaj opis złącz licznika od Passata ale pasują do Golfa. Niebieskie złącze http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-19...
...tuż przy lampie, ledwo można wyciągnąć poza wnękę. Ale wygląda to na przewody zasilające. Zmieniarki miały 6 albo 8-pinowe wtyczki.
Sprawdź zasilania na liczniku. Niebieskie złącze 1 - plus po stacyjce 7, 9, 24 - masa 23 - stały plus Zobacz czy jest stały plus.
Odłącz alarm i złącz razem dwa zielone
Witam do wymiany złącze elektr stacyjki ja to robie sciągaczem przy odrobinie sprytu poradzisz sobie najgorzej będzie z tuleją Powodzenia
Złącze C , Pin 32
Hmmm ogólnie może być sporo przyczym takiego zachowania auta. Należało by sprawdzić wszystko po kolei. Co do złącza diagnostycznego to jeśli go nie ma pod zapalniczką samochodową(ukryte jest pod plastikową zaślepką którą wysuwasz po wyjęciu popielniczki) to należało by popatrzeć czy nie widać tam żadnych wiszączych przewodów może ktoś ją tyko odciął....
moduł BORDNETZ złacze G pin11
A czy ktoś wie czym zczytać passata B6 z koscia 93c86 przez złącze Tachpro...
komputer jako taki w VW Passat jest - złącze jest bodajże po prawej stronie za kierownicą ale jeszcze się do tego nie podłączałem.
Czyli czujnik z numerkiem 2 moze byc przyczyną ,,mulenia,, przy rozpedzaniu.. chodzi o to ze obroty rosna.. a powoli się rozpędza.. olej sprawdzalem na gorącym odpalonym silniku i jego poziom jest idealny.. Gdy odkręciłem ten czujnik to wisiały tylko dwa cienkie druciki z niego.. czyli tak nawiasem.. ktoś mu pomogl..i go zepsół
Passat w8 2003
Jak podpiąć CAN TX i CAN RX do wiązki w aucie z kostki kablami? czy przez jakieś złącze ?
Na przykładzie Passata jest tak: złącze T4ao - czyli 4 pinowe: 1 - masa 2 - ściemniacz oświetlenie tablicy wskaźników 3 - lampka kontrolna blokowania drzwi 4 - sygnał z przełącznika do centralki sterującej zamkiem centralnym
8 pin w kostce D - masa zalacza przekaaznik http://obrazki.elektroda.net/46_12415612...
Żółty kabel złącz z czerwonym i połącz z (+) akumulatora.
Czarno/biały - pin #11/11, złącze "D" Czarno/biały - pin #11/12, złącze "C" Czarno/zielony - pin #6/11, złącze "A" Czarno/zielony - pin #10/11, złącze "A"
Masz kolory kabli więc w czym problem? Wszystkie czerwono/białe złączyć ze sobą, potem czerwono/niebieskie i zrobione.
Podaj bliższe dane tego hydroagregatu...z jakiego pojazdu to pochodzi? Wypadałoby lampkę "check" podłączyć, no i wyprowadzić złącze diagnostyczne...
A jaki silnki ma ten golfik (rodzaj wtrysku), może złącze jest przy dżwigni zmiany biegów (jak w np. passacie)
Nie jest to trudne, ta strona to biblia: https://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1... w skrócie, złącze niebieskie: 1 – Zacisk 15, plus 9 – Zacisk 31, masa 23 – Zacisk 30, plus 24 – Zacisk 31, masa 25 – Diagnoza własna / przewód K Tyle wystarczy do uruchomienia VCDSa i testowania ustawień wskazówek...
witam vw passat rok 93 silnik ABS zlacze diagnostyczne pod drazkiem zmiany biegow OBD1 ... czy ktos moze wie czy te roczniki widzialy sie z interfejsem czy tylko migowo ??? nie mam polaczenie z fejsem ISO prosze o pomoc
Wyciągasz schowek, wkładasz głowę w dziurę po schowku i patrzysz do góry a tam żółte złącze które trzeba rozpiąć.
Idzie do zegarów, pin 5, a stamtąd pin 25 do gniazda. Kolory to się zmieniają kilka razy, co złącze to inny kolor, ale zawsze to jakiś zielony sam lub z paskiem niebieskim, czarnym lub białym.
Zdejm osłonę pod manetką zmiany biegów i tam znajdziesz złącze OBD I, jedno gniazdko czarne drugie białe obok siebie.
A gdzie w PASSACIE z 1989 roku silnik PB, 1,8 benzyna, sterownik DIGIFANT II znajduje się złącze diagnostyczne. Prosze o podpowiedź
Czyli mam rozumieć ze nie ruszy go w ogóle złączenie na ostro?
A po co rozpinałeś to złącze ?
Obok rozrusznika jest złącze (kostka), od przewodów alternatora. Być może tam jest problem.
To do sprawdzenia jeszcze złącze przy samej lampie, może tam coś zaśniedziało.
[15] Moduł pod kierownicą, złącze "G", pin 11, kabel czarny.
witam. sprawdź w zegarach stabilizator napięcia (trzynóżkowy LM) jeśli nie pomoże musisz wyciągnąć pływak ze zbiornika. twardnieje izolacja od paliwa i czasem urywają się kable. wyciera się też ceramiczna płytka z napylonym rezystorem (przy pływaku) sprawdź też złącze przy zbiorniku
1.6 72KM to jest w dowodzie ale był zmieniany na 1.8 75KM. Płynu ubywa mi, ale przez środkowe złączenie zbiorniczka wyrównawczego.
Witam, mam następujący problem. Kupiłem adapter bluetooth aux mianowicie Baseus BA01, podłączyłem pod złącze aux w schowku w passacie b6, drugą końcówkę wpiąłem do portu usb tak aby było zasilanie. Urządzenie łączy się z telefonem lecz nie ma żadnego dźwięku. W aucie jest włączony aux i wybieram wyjśćie aux w radiu gdy podłączam to urządzenie a dźwięku...
moj program Polski vag 4.9 kabelek USB nie odczytuje wszystkich sterowników auta czyta tylko silnik Air Bag i moduł komfortu z resztą sterowników nie może się połączyć auto to passat b5 fl 2001 złącze OBD2 jaka może być tego wina???
Rezystancja coś może powiedzieć ale jakbyś ją mierzył na złączach sterownika. Wtedy jest szansa że wyłapiesz kiepskie połączenie , ale najczęściej wtyczka jest luźna i raz łapie a raz nie (od wibracji). Sama rezystancja cewki nic nie mówi bo świadczyło by o uszkodzeniu uzwojeń a te zdarzają się marginalnie rzadko. Problemem jest jak pisałem wcześniej...
do czego jest niebieskie trzecie złącze?
Może "króciec paliwa" ale można takie coś znaleźć w Agromie.
Mając kwp2000plus,zmieni sie mape?(przez złącze sterownika)czy trzeba rozbierac?
Witam czy ta nowa przepływka ma rzędowo ustawione pięć pinów , a wtyk z jednej str. jest prostokątny a z drugiej owalny ,jeśli tak to wzór VW i możesz szukać od grupy VAG tylko że z przepływkami BOSCH nie PIERBURG np Golf IV Passat itd.
No i się mylisz bo zasada działania jest odwrotna niż napisaleś. Po zdarciu klocków obwód zostaje przerwany więc żeby nie świeciły to trzeba dwa kable idące do czujnika połączyć ze sobą. Możesz mieć uszkodzone gniazdo gdzie wpinasz czujnik, spróbuj nieco dalej złączyć te kabelki razem.
Prawdopodobnie zmieniarka CD, zobacz czy za radiem też taka jest.
Mi chodzi o to, czy sam czujnik od tyłu nie jest np. dłuższy od tego z przodu. I czy końcówka tylnego czujnika jest pod tym samym kątem. Oto link do allegro gdzie jest zdjęcie czujników ABS przednich. http://www.allegro.pl/show_item.php?item... Jeżeli ktoś wie jaki kształt mają czujniki tylne, to niech mi powie czy jest to to samo Jeśli chodzi...
Wystarczy miernik i sprawdzanie przewodów. To coś nie wygląda na zbyt skomplikowane. Pomóc mogą kolory przewodów, które tam idą. Czy do złącz CN1 i CN3 nie idą przypadkiem przewody ekranowane?
tak , to ok , brakuje zasilania , dlatego potrzebuje schematu ew opisu kabli w złączach.
czy da się jakos podłączyć zegary z obrotomierzem i prawdopodonie komputerem pokładowym rzeby chciaż wskazywał zegarek zegary od passata b3do czego jest prostsotne złącze z tyłu pod kostką elektryczną są tylko punkty lutownicze bądz styki
Widzę, że nie jesteś skory podzielić się wiedzą gdzie znajduje się złącze, dlatego nie zamierzam Ci opisywać procedur.
Kabel od alternatora (ten "gruby")do akumulatora musi być połączony i to solidnie. Na + alternatora musi być to samo napięcie co na + akumulatora. Zawsze można te punkty złączyć.
Trzeba podłączyć stałe zasilanie do pinu SAFE w złączu radia.
Toledo 96, Passat 99, Polo 2002
Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem, że w kostce przy radiu biegunowość ? Przy głośniku musi być dobrze, bo tam była wtyczka szersza na szersze złącze, także raczej nie pomyliłem.
Oczywiście że tak. Bez problemu. Musisz mieć V.A.G.1551 lub 1552 ( w żadnym wypadku inne) i użyć funckji "blink codes only" ( odczyt kodów migowych. Jeszcze raz powtarzam-tylko te które wymieniłem.
Witam nabyłem/dostałem urządzenie widoczne na zdjęciach. Urządzenie zamontowane było w VW CC 2015- i było wpięte w złączu diagnostycznym. Z drugiej strony po kształcie gniazda (20pin) wygląda mi jak złącze bramki CAN Geatway np. Passat B8, Golf VII itp. Pytanie - co to może być ??? Jakieś pomysły?
A panel dobrze wciśnięty? tzn wszystkie 6 złączy jest zakliknięte?
Przy "pełnym bucie" EGR jest zamknięty więc nie ma wpływu. Wymagana masa 850mg, aktualna prawie 1200mg. Możesz spróbować doszczelnić dolot albo tak zostawić, najczęściej puszcza na złączach IC, uszczelki już twarde i dobrze nie trzymają, na dolne złącze IC masz pewnie zarzygane olejem.
Złącze diagnstyczne JEST !!! pod osłoną drążka zmiany biegów.
Instalacja sprawdzona od czujnika do sterownika ? Często przyczyną usterki czujnika temperatury,ciśnienia doładowania w tych modelach to rezystancja instalacji ,przy sprawdzaniu jest dobrze. Można sprawdzić bloki pomiarowe. W aso gotowa wiązka z kostką czujnika i pinami do wpięcia w złącze sterownika detal 130 pln.
Radio RNS 510 nie posiada w sobie modułu bluetooth . Jest on modułem zewnętrznym dołączonym do radia przez złącze AUX . Tam przesyłany jest tylko sygnał audio .
Możesz też zmienić ten czujnik na inny. Pasują tu też czujniki od Golfa 2 (i pewnie 3 też) i wiem, że są na różne temperatury... tak że masz wybór. Zwróć tylko uwagę na złącze do kabli, żeby pasowało.
Witam. Posiadam Passata z digifantem, chce włożyć sterownik silnika z PB 112Km, który miał złącze diagnostyczne.Pytanie teraz z jakiego pinu sterownika z PB trzeba poprowadzić kabel do diagnozy . Bardzo będę wdzięczny o odpowiedz
Koledzy ja mam passata 1997 B5 z zielonym podświetleniem to co nie poradzę sobie przez złącze diagnostyczne OBD2, muszę zdemontować licznik.
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
Sam wiązka w głowicy czy złącze na niej może dawać objawy padnietej pompki.
Czy odcinając dwa złącza 3-pinowe w komorze silnika na grodzi - odcinam G40 i G28 (złącze czarne i szare)? Jakie piny odciąć w tych złączach - kolory przewodów?
Znajdz od tego modelu serwisówke i tam pewnie bedzie to złacze
Witam! Proszę o pomoc w zlokalizowaniu miejsca podłączenia wyprowadzeń na kierunkowskazy ze sterownika centralnego zamka WIRUS w passacie B3. Wszystkie inne wyprowadzenia są podłączone. Sterownik działa poprawnie. Schemat elektryki passata, którym dysponuje jest mało czytelny. Proszę o informację o symbolu złącza w płycie opraw bezpieczników i przekaźników,...
Odłącz złącze przy progu na tył i sprawdzał. Zawężaj trochę ten zakres bo to robota góra na godzinę dwie max.
Sprawdź dokładnie okablowanie do modułu komfortu, sam moduł komfortu, okablowanie w przelotce do drzwi, moduł na silniku szyby drzwi kierowcy oraz jego złącze, złącza w lewym progu.
Przynajmniej byś podał kod silnika. Jak masz wiązkę silnikową kompletną z to tam wiele nie ma do roboty. Pedał gazu musisz podciągnąć plus stały jest jeden albo dwa grube przewody, na bezpiecznik przekaźnik świec żarowych i przekaźnik systemowy oraz stałe zasilanie na sterownik. Zasilanie po zapłonie na sterownik. Możesz podłączyć sygnał z czujnika...
passat złącze diagnostyczne złącze diagnostyczne passat passat złącze diagnostyczny
sterowniki kontrolera sieci asusa ustawienie regulatora pokojowego termet aktualne klucze windows
Dlaczego ktoś jest zawsze dostępny na Messengerze? Wentylator chłodnicy włącza się na zimnym silniku - przyczyny