Martwi mnie tylko jedna rzecz a mianowicie ten pobór prądu na włączonym heblu 460 mA jaki pobiera ten elektrozawór.Ale wychodzi na to że tak ma być. Nie ma być na nim po włączeniu hebla prądu !!! ostatni raz pisze .....po wyłączeniu zapłonu ma pojawić się zasilanie ze stacyjki na bezpieczniku F110 z niego na punkt "P" przekaźnika zwłocznego i wtedy...
Masz lampy LED, więc za dużego obciążenia nie zrobisz. Pytanie do Ciebie jak one mają działać i kiedy chcesz je włączyć. Osobiście dałbym przekaźnik, włącznik i zrobil te oświetlenie kiedy przekręcisz kluczyk w stacyjce - do tego potrzeby jest przekaźnik. Włącznik abyś mógł załączyć, odpowiedni przewód, bezpiecznik i wszystko działa. Chciałbym załączać...
Już rozwijam temat bo rzeczywiście podałem zbyt mało danych a jak widzę problem nie jest prosty. Jest to rodzaj honownicy DIY, wyposażona jest w układ pneumatyczny realizujący ruch posuwisty góra dół ustawiany ręcznie poprzez przemieszczenie wyłączników krańcowych. Do tego jak to w honownicy odbywa się ruch obrotowy skrawający materiał, pompę smarowania...
36 v stycznik nie puka brak jazdy Stycznik nie ma pukać, stycznik ma łączyć. Pukać się można w głowę ewentualnie zlecić to dzięciołowi. Stycznik ma się załączać mikrowyłącznikiem NO przy pedale jazdy połączonym szeregowo ze stacyjka i mikrowyłącznikiem NC przy pedale hamulca.
Kolego masz urwaną masę pomiędzy silnikiem a karoserią ,nie zapalaj bo spalisz sterownik wtrysku. Masa jest koło alternatora.
Witam, żle złożony elektromagnes z "bendiksem", dlatego tyki są zwarte w "automacie", rozbierz i popraw.
Nie dostałeś ogólnego schematu podłączenia? Co to za sprzedawca? Cena x3 a zero pomocy. Stacyjka 3 pin zwykle powinna załączać masę w odpowiednie miejsce. Zmierz pomiędzy którymi przewodami robi się zwarcie jak przekręcasz klucz.
Sposób z diodą jest jak najbardziej praktyczny, do diody musisz dodać rezystor ograniczający prąd około 1kΩ. A co do włączani świateł lepiej jest zamontować jakiś układ, któy sygnalizuje że trzeba włączyć światła oraz wyłączyć, np. jakiś sygnalizator dźwiękowy i do tego kontrolka. Układ przy włączeniu zapłonu załączałby się na krótko, a po wyłączeniu...
Według schematu,przekaźniki ecu zapina samo ecu.Przekaźniki pewnie są w bsm.Według mnie najważniejsza jest linia 15 czyli po zaponie.Środkowa wtyczka B4 według schematu.Z tym że linie 15 nie musi załączać sama stacyjka tylko np znowu bsm albo bsi.
Nie,do lożysk się nie nada,bo krawędź za którą ma złapać jest za mała,po prostu rozejdą sie szczęki. Spróbuj pożyczyć odklejacz do łożysk,tym już predzej. Jeżeli ściągniesz ową piaste,reszta lecu już z górki.
Witam mam dylemat wiem że szalony plan ale nie chciałbym zbędnych komentarzy chce się dowiedzieć jak zamontuję stacyjkę w crosówce gdzie jej nie było od farbki i mam następujące plany ...gdy stacyjka będzie na off to wtedy będzie będzie cały czas załączać się kabel od masy (-) z kablem do cewki żeby napięcie nie dochodziło (brak iskry) czy nie spali...
Znalazłem schemat, może komuś jeszcze się przyda. http://obrazki.elektroda.pl/5162213700_1... Stacyjka wykluczona, tak samo się dzieje, gdy zwieram kable bezpośrednio tzn "pyk" i zatrybienie rozrusznika co kilkanaście prób. Może trochę się poprawiło, teraz odpala raz na 10 prób, bo wyrzuciłem ze środka kable od wiatraczków, nagrzewnicy...
Pierwsza kostka czarny masa, żółto czerwony +12 volt stały i drugi czerwony +12 volt załączany stacyjka jeśli się nie mylę tak powinno być.
A na dłuższą metę jak to podłączyć bez stacyjki? bez stacyjki i bezpieczników lepiej nie . Stacyjka od c-330 zapewni Ci włączanie i wyłączanie zasilania , a także do niej podłączysz światła . (Przekręcenie kluczyka będzie załączać )
W tym aucie, jak w większości Cytrynek potrafi wariować sterowanie wentylacją, klimatyzacją (po prostu sprawdź czy grzeje, chłodzi i klima działa), stacyjka potrafi się zacinać, blokować kluczyk, chodzić z przeskokami, manetka od kierunków przy kierunku w lewo z reguły lubi się przycinać bądź nie załączać kierunkowskazu, czytnik immobilizera na stacyjce...
Witam mam identyczny problem bo pilota też nie mogę zsynchronizować w żaden sposób i radio muszę mieć tak samo podpięte bo po przekręceniu kluczyka nie włącza się ani nie wyłącza muszę radio wyłączać ręcznie ale mi to nie przeszkadza tylko chodzi mi o zsynchronizowanie pilota czy mógł by ktoś podesłać zdjęcie które kolega po wyżej z mostkował w kostce...
Można spokojnie rozebrać kierownice nalezy tylko pamietać aby stacyjka była wyłączona i nie nalezy jej załączać dopóki poduszka nie znajdzie sie z powrotem na swoim miejscu ( zaświeci sie kontrolka air bag i juz nie zgaśnie )w tym modelu poduszka jest podłączona do instalacji za pomocą jednego przewodu drugi biegun chodzi po okręgu na ślizgu,jeżeli...
Witam wszystkich i proszę o wyrozumiałość, bo usterka z jaką przyszło mi się zetknąć jest bynajmniej niebanalna. Po pracy wróciłem do domu, wstawiłem auto do garażu i wszystko było OK. Później chciałem uruchomić silnik i tu ZONK; świeczki grzeją, kontrolki są (poza hamulcem ręcznym - może się spaliła żarówka bo wcześniej świeciła), wszystko co elektryczne...
Stacyjka załącza rozrusznik. Prąd nie przekracza 30A. Właściwy stycznik, potocznie nazywany automatem, masz wbudowany w rozrusznik. Dobrej jakości przekaźnik samochodowy załatwi sprawę.
----------------------------------------... Witam wszystkich. Mam pewną zagwostke:) Posiadam Peżocika 406 1.8 benzynka. chciałbym założyć tam takie coś http://www.sdjd.pl/index.php?prod=galka_... z tym że chciałbym całkowicie pozbyć sie stacyjki. Ma to wyglądać tak że, otwieram auto z pilota, który...
Sprawdź połączenia przy kostce stacyjki. To co słychać to zapewne pompka paliwa
Konstrukcja samego zamka cyfrowego może być standardowa. Można samemu zaprojektować jakiś układ takiego zamka, wykorzystać gotowy projekt zamieszczony np. w czasopiśmie dla elektroników, lub najmniej ambitnie kupić gotowy do złożenia kit. Przekaźnik takiego zamka powinien tylko załączać / rozłączać obwód zapłonu samochodu, tak aby bez podania kodu nie...
Diagnostykę masz pod klapka po prawej stronie w konsoli w niej masz przyciski EDC, ELC itp. Załączasz stacyjkę wciskasz na ok 2 sekundy przycisk ELC i liczysz mrugnięcia i tutaj je podajesz.
Wszystko jest jak najbardziej w porządku. Radio pioneera możesz podłączyć na dwa sposoby: po stacyjce i niezależnie od niej. Załączanie radia podłączonego po stacyjce bez jej przekręcenia NIE JEST możliwe. Tylko niektóre radia posiadają taką funkcję (oprócz seryjnych), np: Blaupunkt. Podpięcie równocześnie przewodu czerwonego pod stały i załączany plus...
Jeśli chcesz , aby Ci się świeciły same LEDy musisz podać +12V przez włącznik . Żeby napięcie nie "cofnęło się ) na lampy oświetlenia , musisz zastosować diodę prostowniczą , która przepuści prąd na LEDy i zamknie dopływ do żarówek . Podłączasz +12V (najlepiej załączany stacyjką ) do plusa LED , przez on/off i diodę prostowniczą . Jeśli diodę podłączysz...
Cewki świec sterowane są minusami a plus mają stały (załączany po stacyjce)
Kostka stacyjki.
Nie czytasz co się do ciebie pisze. Napisałem ci że to przekaźnik drugi od lewej dolny rząd tak? Nie trudno się domyślić że to nr. 18. Jak on jest załączony to ma być prąd na bezpieczniku F68 . A załącza go stacyjka. Także albo przekaźnik,stacyjka,przewody. Szukaj.
Da się oczywiście, musisz albo w kostce przełożyć pin z kablem na miejsce plusa załączanego przez stacyjkę a jeśli takiego pinu nie ma w kostce samochodu to podłączyć radio pod bezpiecznik który ma napięcie po przekręceniu stacyjki.
Więc tak jeśli chcesz radio podłączyć i włączać go przyciskiem (nie stacyjką) to wystarczy w kostce od nowego radia te 2 kable czerwony i żółty co są oba złączone do czerwonego, to odepnij od niego i przylutuj oba do tego żółtego co jest odcięty. Jeśli chcesz załączać stacyjką to w tej samej kostce żółty połącz z żółtym czerwony podepnij do któregoś...
żółty to stałoprądowy, czerwony to załączanie stacyjką, więc podłączasz czerwony do żółtego. taka kombinacja daje to że radio działa niezależnie od kluczyka, czy on jest czy nie. Jeśli chcesz żeby wyłączało radio razem z kluczykiem, to miernikiem znajdź w aucie stałoprądowy i stacyjkę w kostce auta i sprawdź czy zgadza się z kolorami co podałem. Polecam...
Są w sprzedaży stacyjki motocyklowe w ktorych po przekręceniu kluczyka jeden obwod jest rozłączany a drugi jest załączany.
Tak.Kostka stacyjki załącza trzy styki na 1. Sprawdz czy masz na[iecie na dmuchawie,oraz kierunkowskazy.
Czarno - biały to masa załączana ze stacyjki po wyłączeniu zapłonu. Czyli blokowanie modułu zapłonowego. Zwiera się do zielonego. Natomiast czarny, to zasilanie po stacyjce i jest zwierane do czerwonego po włączeniu zapłonu. Jak czerwony - czarny się załącza, to zielony - czarnobiały się rozłącza i na odwrót.
Jest w necie wiele opisów przerabiania zapalniczki ze stałego plusa na załączany po stacyjce, czyli słynna klema 15, którą potrzebujesz. W Audi było często wykorzystywane do tego miejsce na bezpiecznik F30, który ma coś wspólnego z automatyczną skrzynia biegów i gdzie pojawia się prąd po stacyjce. Musisz sam sprawdzić i być może będziesz miał klemę...
Opisałeś jedną drogę , druga prowadzi od pozostałych modułów-odbiorników sterowania . Stawiam na zielone złącza albo fragmenty płyt sterowników które pozieleniały , szukaj w miejscach gdzie "30" jest w pobliżu "15" , demontaż bezpieczników niewiele wyjaśni. Klimatyzacja nie była myta ? Tył pojazdu przy obecnej aurze potrafi spływać wodą.
Ciekawa sprawa, ale mam pytanie. Czyli masz podłączoną stacyjkę i silniki nie działają. Potem załączasz stacyjkę i nie ważne w której pozycji stacyjka się znajduje, silniki się nie wyłączają? Czy źle zinterpretowałem problem?
To nie jest żadna usterka. W Punto 1 nie ma w kostce ISO +12V załączanego przez stacyjkę. Na obydwu pinach jest tak jak piszesz cały czas napięcie. Jeżeli bardzo Ci zależy to możesz podprowadzić sobie ze skrzynki bezpieczników przewód lub bezpośrednio ze stacyjki.
Będzie pamiętało, o ile jeden kabel zasilający (+ żółty) masz bezpośrednio z akumulatora. Drugi kabel zasilający (+ czerwony) powinien być załączany przez kluczyk stacyjki. Ostatecznie możesz oba zewrzeć i podłączyć prosto pod akumulator- bez stacyjki- ale to jedynie gdy nie masz rozłączanego (+) zasilania ze stacyjki.
Adolf popełniłeś błąd kupując ten zestaw, możesz to naprawić podłącząjąc bezpośrednio pod alternator. W masterach zawsze montuje dzienne załączane napięciem stacyjki w lewym nadkolu jest skrzynka bezpiecznikowa tam wystarczy się podpiąć i bez problemu wszystko działa , a gratis masz odprowadzane do domu światłąmi dziennymi w nocy bo przekaźnik systemowy...
1. Tak 2. Zamykaj auto za każdym razem, xD a tak na poważnie to musiał byś zrobić tak aby radio załączało się po stacyjce dopiero, zamienić dwa kable od radia i już zrobione.
Obawiam się, że to, o czym piszesz, czyli z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON i kabel to zapłonowy to to samo Do poprawnego działania alarm potrzebuje STAŁE 12V i ZAŁĄCZANE PO STACYJCE 12V. Oba napięcia do odnalezienia w ciągu minuty w aucie za pomocą żarówki. Jeśli jednak nie potrafisz ich znaleźć, to mam duże obawy o całość wykonanej...
Plus na grzałkę jest na pinie 4. Powinien być po przekręceniu stacyjki. Sterownik załącza podgrzewanie sondy podając masę z pinu B32. Jeśli instalacja jest ok to masz uszkodzony stopień końcowy sterowania w sterowniku silnika.
Jeśli w momencie przekręcenia klucza w stacyjce nie słychać efektu załączenia włącznika elektromagnetycznego przy rozruszniku(stuknięcie) to najprawdopodobniej szwankują styki stacyjki odpowiadające za załączanie tego włącznika. Kostka stacyjki do wymiany.
Nie jest to wina zasilacza, ponieważ testowałem kilka zasilaczy i każdy powodował szumy w radiu. Ale nie rozumiem dlaczego gdybym dodał osobny obwód prosto z aku to nic by to nie dało. Może radio jest na tym obwodzie co zapalniczka i to w tym tkwi problem?
to dość oczywiste, masz stały plus, który zasila wszystko, a stacyjka załącza cały układ
Ja problem rozwiązałem tak kupiłem chiński rozgałęźnik 3 gniazda zapalniczki + usb ,zostawiłem tylko obudowę i same gniazda zapalniczki zaś sprężyny i podstawę pod nie zrobiłem z płytki miedzianej i nad lutowanej wyspy ,elektronika od usb pozostała (7805) wszystkie przewody wymienione na 6 mm2(mieszczą się)i pod akumulator przez przekaźnik jakiś samochodowy...
Stacyjkę sprawdziłem, ok. Potrzebowałbym informacji, który przekaźnik to załącza całą instalację po przekręceniu stacyjki. Ktoś coś?
Sterownik jest tak pomyślany ze wtyczka A to wyświetlacz. B to sterownie silnika napędowego oraz zasilanie tego sterownika idące z silnika 36V C to dwie masy sterownika oraz przewód podający masę na przekaźnik załączany stacyjką a następnie podaje na masę stycznika zasilania jazdy i kosiska. D to czujniki traktorka. Aktualnie wypięcie wtyczki B powoduje...
Tak, za schowkiem pasażera, trzeba zdemontować schowek. Jeszcze ewentualnie kiedyś widywalem uszkodzone kostki stacyjki.
żółty ma być podłączony do przewodu kabla od świateł pozycyjnych !!! I tutaj popełniają wszyscy błędy. Takie lampy działają w ten sposób. Załączasz stacyjkę lampy dzienne świecą, załączasz pozycyjne - lampy dzienne świecą. Dzienne mogą działać z pozycyjnymi i bez nich. Jak działają z pozycyjnymi to świecą też tylne pozycyjne. Żółty podłączyć do zasilania...
w starszych Amerykańcach jest fabrycznie taki wielki stycznik załączany stacyjką i po wyłączeniu stacyjki zasilanie zostaje tylko na rozruszniku/alternatorze i plus do stacyjki i ew do pamięci zegarka/radia (choć niektóre radia nie zapominają np Philipsy) i jest to świetne rozwiązanie bo wyłączając kluczyk wyłącza się w zasadzie wszystko, dzięki czemu...
Do samego rozrusznika dochodzi gruby przewód z akumulatora oraz przewód ze stacyjki który załącza przekaźnik na rozruszniku i ten przewód warto sprawdzić czy napięcie jest poprawne. Musisz zaopatrzyć się w schemat a będzie wtedy łatwiej operować lokalizacją.
Teraz się kapnąłem że nie wiem co to za auto ale chyba B5. Tak czy tak licznik jest zasilany po zapłonie z linii 15, a tą załącza bezpośrednio stacyjka. Więc jak nie ma przerw w kablach to wychodzi na to że kostka stacyjki.
Załączaniem świec steruje edc (sterownik silnika), stacyjka nie ma nic do tego. Warto było by sprawdzić vcds-em jaką temperaturę silnika "widzi" sterownik
Bezpiecznik nie ma nic do zapłonu. Stacyjka w skuterach ma dwa styki - jeden załączany w pozycji zapłon, a drugi w niej rozłączany. Do stacyjki dochodzą przewody: czerwony - zasilanie z akumulatora czarny - zasilanie po stacyjce, wyjście na odbiorniki zielony - masa czarno biały - blokowanie modułu. Jak wyciągasz kluczyk ze stacyjki, to zwierasz zielony...
Na starej stacyjce są takie numery : 3497644 others pend. 2. Czy to jest jej oznaczenie? Jeśli tak to czy są jakieś zastępcze? Kolory dochodzące do stacyjki pasują że schematem tylko może ta moja stacyjka coś nie tak załącza.
A czy mogę poprostu pociągnąć kabelek od bezpiecznika który sie załącza że stacyjką? Jeżeli tak to od którego bezpiecznika najlepiej
może np kostka stacyjki, może jakiś bezpiecznik... trzeba pomierzyć miernikiem czy 12v załącza stacyjka
Wzmacniacz jest potrzebny. To był "topowy" model z tamtych czasów... Jak masz upiedzielone wtyczki, to zastanów się czy zalutować złącze forda, czy uniwersalne ISO. W tej chwili ta sama robota. Głośniki miały przewody kolor i kolor jako pasek na białym, czy jakoś tak. Znajdziesz bateryjką. Pamiętaj tylko o takim samym połączeniu faz. Masa to był brąz....
Na radiu masz też napięcie załączane stacyjką.
tutaj walczyłem z elektryką w swojej CRV, wrzuciłem tam serwisówkę i schematy - wszystko tam jest pięknie opisane https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... z tego co kojarzę, to ten przekaźnik pompy paliwa ma plus po stacyjce, a minus załącza komp na dobrą sprawę minus możesz dać do masy i sprawdź czy pompa się wyłącza jak wyłączysz kluczyk,...
W tym 6 pinowym złączu jest tylko zasilanie przed i po stacyjce, załączanie z radia (sygnał remote) oraz podświetlenie. Jak się włączy CD to przełącza pętlę korektora na CD (to drugie złącze - jest przełączane z pętli na CD) i na tym złączu jest jeszcze sygnał przełączający wyświetlacz w radiu na DISC z częstotliwości radia. Jest tam jeszcze sygnał...
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
W 50% doszedłem do problemu! brakuje załączenia przekaźnika głównego. Po zduszeniu go palcami jest łączność i rozrusznik kręci i odpala. potrzebuję teraz pomocy co może być przyczyną że go nie załącza. Stacyjka?? i jeśli ktoś ma to bardzo proszę o informacje bądź schemat jak jest ten przekaźnik załączany - z którego przewodu idzie sygnał.
Czyli albo drzwi są "nie zamknięte" w/g układu, albo układ nie łapie kiedy załączasz stacyjkę. Czy lampka wnętrza działa poprawnie?
Witam. Faktycznie trochę czasu minęło :) Problem rozwiązałem następująco. Założyłem dodatkowy przekaźnik w komorze silnika. Stacyjka załączała przekaźnik. Przewód plusowy puściłem od akumulatora przez bezpiecznik i przekaźnik bezpośrednio do rozrusznika. Stacyjka załączała przekaźnik, a na rozrusznik płynął prąd bezpośrednio z akumulatora (nie było...
Kolego, sorry ale troszkę nie rozumie czy Ci chodzi o (+) załączany stacyjką czy (-) po przekręceniu stacyjki. Z rysunku wynika ,że (+) po stacyjce. Przewody te najprędzej znajdziesz przy BSI.
A przetwornicę czym załączać ? jak stacyjką to przepalę styki stacyjki raz dwa podczas ładowania kondensatorów. Pozdr
W scanii bezpiecznik nr 13 który zasila pin 1 gniazda abs-u jest zasilany z przekaźnika RP1 a on załącza się dopiero po włączeniu stacyjki w pozycje "15" wiec jest jak ma być.
Proszę wybaczyć, ale mało orientuję się w elektryce. Wiec oddaj auto do kogoś kto się zna zanim coś puścisz z dymem. Do stacyjki musi dochodzić skoro załączają się kontrolki, może nie wychodzić na rozrusznik co wskazuje na uszkodzoną kostkę stacyjki. Skoro wymieniłeś i dalej to samo to wskazuje na złe sprawdzanie obecności napięcia, albo nowa kostka...
Instalacji w samochodzie nie ruszałeś? Możesz włączyć radio bez załączania stacyjki?
czy pompa pracuje Jak załączasz stacyjkę to wtedy słychać jak pompa pracuje przez chwilę
W starych peugotach zasilanie modułu było załączane stacyjką (ac z silnika). Sprawdź ten czerwono-czarny przewód który wychodzi z silnika czy przypadkiem nie idzie do stacyjki. Przynajmniej tak miałem kiedyś w speedfight I. Chyba, że ten model ma moduł dc, to wtedy + ze stacyjki.
Podłączyłeś + zasilania(załączane stacyjką samochodu) do pinu 7 w złączu A? Bezpiecznik w radiu sprawny? https://obrazki.elektroda.pl/3867930000_...
Te kontrolki nie mają przekaźników. Są zasilane z plusa po stacyjce, a załączane masami. Sprawdź, czy auto nie dostaje zasilania non stop. Bo jeśli te kontrolki się palą, to możliwe, że cały samochód jest "aktywny". Masz opis: http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
okazało się że ciągnie prąd mimo wyjęcia kluczyka ze stacyjki. Przypuszczalnie jest źle podłączone zasilanie. Zasilanie jest dwutorowe, jedno dla pamięci i to powinno być podłączone na stałe. Kolejne to zasilanie główne, które powinno być załączane ze stacyjki. Jeśli oba są podłączone bezpośrednio to będzie pobierany duży prąd przez cały czas.
(at)piachu1994 1994 - wydaje mi się, że świecą wszystkie 3 światła, na błotnikach również, ale już sam 100% pewności nie mam. Podłączę jutro akumulator i będę czekał aż znów się zaświecą, żeby sprawdzić na 100%. Rozumiem, że jeśli tylko klapa to obstawiałbyś jakieś przetarcie wiązki biegnącej do klapy? Oczywiście, że tak, tym bardziej wszystkie światła...
Jak dla mnie na 95% kostka stacyjki do wymiany.
Na schemacie, który załączyłeś powinien być zastosowany przełącznik typu włącz /wyłącz. Wadą tej blokady jest to , że trzeba pamiętać o jej włączeniu. Dodaję schemat z włącznikiem chwilowym. Zaletą tego układu jest to , że nie trzeba pamiętać o jej załączeniu gdyż załącza sie sama po wyłączeniu stacyjki. Aby ją odblokować trzeba na chwilę nacisnąć ukryty...
W obwód +15 wstaw przekaźnik załączany stacyjką. Sygnał do alarmu weź bezpośrednio ze stacyjki.
To może go po prostu podłączyć tak aby było załączane stacyjką jak to jest w większości samochodów.
(at)rexman Hasło: Przekaźnik. Zasilanie po stacyjce na cewkę, styki robocze załączają stałe zasilanie na gniazdo. Lodówek i zasilaczy do laptopów nie podłącza się przez rozgałęziacze.
Ale w czym problem? W momencie załączania stacyjki pojawia się jedna iskra? W czym to przeszkadza?
W czerwcu lub lipcu 2023 r. Generowałem rozrusznik Normalnie aż ci zazdroszczę, jak ja bym chciał coś generować. Z Twojego opisu wynika że masz uszkodzony automat i dlatego przepala ten bezpiecznik, jednak koliduje to z postem nr 5. W takim razie wychodzi na to że masz zwarcie do masy kabel który steruje rozrusznikiem. Łatwo to sprawdzisz - odpinasz...
Jak UB+ jest po stacyjce jak w takim razie gra radio bez załączania stacyjki, ?? bo taka opcja jest w volkswagenach
a przy załączaniu stacyjki nie wyświetla jakiegoś błędu ? np woda w spryskiwaczu czy żarówka ?
Polaryzacja to podstawa a jak pomylisz czerwony i czarny to idzie na elektro złom. ACC załączanie kamery stacyjką napięcie po przekręceniu stacyjki. VCC + zasilanie plus GND - masa minus https://obrazki.elektroda.pl/1839568300_...
Pompa załączana ze stacyjki i impulsami z alternatora na pinach skrajnie prawych we wtyczce sterującej.Często elektronika zalewa się płynem wspomagania poprzez nieszczelną mechanikę.
Fantazje to Ty masz, komparator jako stacyjka. :) Bezpieczniki to lepiej dawać przed włącznikami itp, łatwiej wtedy sprawdzać jak się spali. Światła załączane stacyjką jak w ursusie?
Witam Mam potrzebę zbudowania przekaźnika opartego na MOSFET, by zasilał moją elektronikę po przekręceniu stacyjki. Ogólnie przez ten przekaźnik ma przechodzić napięcie pomiędzy 84–60 V (akumulator 20S Li-ion), prąd do 1 A. Stacyjka, która ma załączać przekaźnik, również będzie podłączona do napięcia 84–60 V. Macie jakieś porady, jak zrobić to bezpiecznie?
Fiat Punto II, radio Blaupunkt MILANO MP34, wzmacniacz też blapunkt. Wyciągnę radio i poszukam tego czerwonego i żółtego przewodu. To w tym momencie będę miał któryś przewód wolny?
W moim aucie pompa nie załącza się wcale po przekręceniu stacyjki, dopiero przy kręceniu silnikiem. Może dlatego co rano trzeba kręcić silnikiem przez 5 sekund, żeby odpalił, a po odpaleniu i zgaszeniu silnik startuje na dotyk. Czyli tak jak u mnie w corolli. I prawdopodobnie kłopot z odpalaniem po dłuższym postoju, wynika z tego, że benzyna w tym...
Alarm to TX320T, nie jestem pewien jak ta funkcja ma działać, ale domyślam się, że podanie masy przez wyłącznik awaryjny powinno awaryjnie wyłączać alarm. Próbowałem też rozłączać masę na tym wyłączniku.. Wszystko to przy załączaniu stacyjki i bez załączania..
Jak stwierdziłeś że nie ma napięcia na świecach żarowych? Rozumiem że mierzyłeś miernikiem na fajkach w chwili gdy załączasz stacyjkę? Szczerze? Pewnie nic nie sprawdził. Post napisany na odp***. Dodatkowo nie wiadomo, jaki to Passat dokładniej, rok produkcji również nieznany. Same niewiadome, więc szkoda zawracać sobie głowę.
napięcie nie zmienia się = brak ładowania to oczywiste. To do wzbudzenia jest ten środkowy? (miedzy tymi szarymi od regulatora) tam powinno być podane napięcie? chwilowo przy załączaniu stacyjki? czy cały czas? (jakie napięcie ile V?) To szukać przy zegarach że tam powinien wychodzić jakieś napięcie czy sterowanie masą? czy co sprawdzić?
Nie wiadomo jak załączana jest lampka. Jeżeli ma plusa na stałe, a odłączany jest minus przez krańcówki drzwi (jak kiedyś w maluchu) to sprawa jest prosta. Jeden biegun buzzera do odłączanego minusa lampki, drugi do plusa załączanego przez stacyjkę.
Sprawdzone - na kostce po stronie samochodu są oba "plusy" (ten permanent na pinie 7 i załączany stacyjką na pinie 4).
AKUMULATOR -----> STACYJKA -----> KONTROLKA -----> MAŁY KONEKTOR ALTERNATORA. Odczepiasz przewód od małego konektora, załączasz stacyjkę, dotykasz przewodem do masy i sprawdzasz, czy kontrolka się zapala. Tak - uszkodzony alternator. Nie - spaprałeś proste połączenie.
A nie możesz użyć malutkiego przekaźnika? Mam tak zrobiony komputerek do samochodu. Zasilanie po stacyjce jest podawane na układ przez diodę. Po uruchomieniu, uC załącza przekaźnik, który podaje napięcie bezpośrednio z akumulatora. Po wyłączeniu stacyjki układ zasilany jest dalej z akumulatora, a dokładnie uC przechodzi w stan zapisu danych do EEPROM...
załączać impuls załączać klimatyzacja bauknecht załączać
seicento przerywa schemat pedał lucaslab wykrywacz
amplituner yamaha droga dojazdowa
Czy cofnięcie firmware kontrolera XBOX unieważnia gwarancję? Jak usunąć ikonę szybkiego grzania na wyświetlaczu?