http://obrazki.elektroda.net/19_12763449... http://obrazki.elektroda.net/19_12763449...
O tłoki się nie bój obrócą się tylko czy będzie miejsce żeby korbowód na dole się obrócił, trzeba sprawdzić.
Odpowietrznik drugiej komory siłownika to jest ten właśnie otworek przez który wydostaje się olej. Siłownik ma przeciek wewnętrzny przez uszczelnienie tłoka. Założenie przewodu na ten odpowietrznik zlikwiduje tylko oblewanie siłownika olejem, bo ten olej z przecieku będzie wracał do zbiornika. Natomiast nie spowoduje uszczelnienia siłownika. Jeżeli...
Patrząc na tłok to nie jest on od dwusuwa.Napisz jaki jest w kosiarce wał-pionowy,czy poziomy.Przypuszczam,że to wycięcie pozwala na "minięcie" się tłoka z przeciwwagą wału czyli odwrotne założenie tłoka nie pozwoli na obrót wału.
W niektórych silnikach, tłoki mają na denku wgłębienia. Jedno większe (zawór wydechowy), drugie mniejsze (zawór ssący) ważne jest wtedy prawidłowe założenie tłoka względem zaworów. Tak, aby każde wgłębienie trafiło pod swój zawór.
AAAA i się okazało że założyłeś tłoki z pierścieniami bez obróbki bloku, gratulacje. A w ogóle nowe tłoki założyłeś?
Nową uszczelkę pod cylinder możesz wyciąć z kartonu. Zdejmując cylinder do zmiany uszczelki sprawdź czy nie założyłeś tłoku odwrotnie ma być strzałką w stronę wydechu. Do sprawdzenia dolot również gaźnika czy jest szczelny oraz uszczelniacze wału.
Witam, Jeśli temat jest w złym dziale, proszę o przeniesienie. Auto, Renault Master 2.3 dci 165km. W czasie jazdy auto nagle traciło moc i odmą wyrzuciło olej. Po sprawdzeniu ciśnienia okazało się, że wypaliła się dziura w tłoku oraz lały dwa wtryskiwacze. Po remoncie silnika tj. założenie nowego tłoka, nowych panewek korbowych, nowych pierścieni, uszczelki...
musisz zajrzeć do katalogu jakie tłoki przychodzą do twojego silnika ale wychodzi na to ze nie ma różnicy czy 3 pierścienie czy 4 pierścienie Pewnie że nie ma różnicy, przecież producent z nudów sobie zmieniał rodzaj tłoków wibracje są od tłoków Kolega wyczytał w szklanej kuli? . Zapewne aby silnik działał prawidłowo muszę założyć odpowiednie tłoki...
W jakim stanie jest łożysko dolne korbowodu, jeżeli w nie najlepszym, to założenie nowego tłoka z cylindrem szybko doprowadzi do jego uszkodzenia i kolejny, niemały wydatek. Jeżeli piła będzie używana w warunkach domowych, zamienniki w zupełności wystarczą. Przy wymianie cylindra, trzeba by wymienić też łożyska i uszczelnienia wału. Ceny oryginalnych...
Witam. Proszę o pomoc w sprawie WSK 125. Rozebrałem silnik i tuleja ma lekki próg. Zastanawiam się nad wymianą na nową tuleję, ale tłok chcę zostawić stary, jedynie zamontować nowe pierścienie. Czy można tak zrobić, czy się to nie spasuje? A jeśli już wymieniać, to czy założenie nowego sworznia do starego tłoka też spasuje, czy trzeba wymienić wszystko?...
Nie przekręcając tłoka. Załóż jak ma być i koniec ma działać.
Założenie cylindra na tłoki nie jest prostą sprawą w ikarusie . Raz że pierścienie olejowe są na dole tłoka a dwa bardzo łatwo uszkodzić uszczelkę pod cylindrem . Dobrze jest po założeniu uszczelki w otwory wkręcić krótkie śruby inaczej będzie uszczelka przesuwać się i ulegnie uszkodzeniu dość łatwo . Należy pamiętać by uszczelka nie była gruba . Ja...
Czy orientujesz się może jak wygląda trwałość i niezawodność tych chińskich silników ? Czy lepsze są "oryginalne" 50ccm czy te o powiększonej pojemności do 110-125ccm ? Chodzi o to, że często powiększenie silnika realizuje się poprzez założenie większego cylindra i tłoka, a cała reszta zostaje taka sama. Wówczas faktycznie silnik ma dużą moc - przez...
Uwzględniłeś wystawienie tłoka ponad kadłub, co z ta głowicą ?
Witam wszystkich robię silnik i mam pytanie był założony tłok wypukły na zewnątrz od góry czy można założyć tłoka płaskiego czym w odpaleniu silnika będzie się różnić pozdrowionka
Jak rozbierzesz to się dowiesz co robić. Pomierz tuleje, ewentualnie nadwymiarowe tłoki założysz. Koniecznie głowicę fachowo zregenerować. Wał raczej w stanie dobrym.
A luzy jak usunąć ramię prawo i lewo nie chodzi płynnie. Tylko np. jedzie w prawo a potem się lekko cofa jak puszczę drążek od kierunku prawo - lewo. Nie usuniesz, to jest taki twór i nic z tym za wiele nie zrobisz a nawet jeśli to długo to nie pochodzi w takim stanie czyli bez "luzu". Możesz tam nawet założyć wszystko nowe łącznie z obrotnicą a i...
Założyłem tłoka prawidłowo a cylinder na oko jest w średnim stanie.
Tego nie wiedziałem. No właśnie świeca jest sucha. Silnik nie działa. Czy z krućca powinno wydrukować powietrze? Dodano po 5 Czy może jest to wina odwrotnie założonego tłoka? Założyłem strzałka to wydechu.
Tak algorytm, który podałeś właśnie ma tak wyglądać. Nie właśnie o to chodzi, że podają tylko sygnał na wysunięcie tłoka. Takie też było założenie. Wiem, ze byłoby to prostsze, gdyby pilnować właśnie czy siłowniki są wsunięte zamiast pilnować wysunięcia. Dlatego te zanegowane wejścia czujników siłowników na and'dzie. Czy w tej wersji da się coś zrobić?
Ja bym je razem z tłokami wymienił, nie są drogie - założenie przypadkowych pierścieni na te tłoki które masz, przyspieszy tylko agonię tego silnika. Co do panewek to tuj pomiar już taki prosty nie jest, ale jeśli nie widać na nich zażółceń, rys i kontrolka oleju nie świeciła na biegu jałowym to mogą zostać.
Czy dobrze myślę iż należy dwa pierścienie założyć wgłębieniem do dołu tłoka? Tak.
Dziś znaleziono przyczynę.. . Cylinder przetargu Ale od dołu.. szwaby założyły tłoka na odwrót..
Jak w temacie. Drugi raz mi wyleciało zabezpieczenie sworznia w tłoku. Czy to jest normalne, czy ja źle to montuje. Jak macie jakiś sposób na założenie zabezpieczenia to prosiłbym o napisanie. Z góry dziękuję.
A kolega dobrze założył pierścienie uszczelniające na tłokach? To że nie jest dotarty to jedno ale olejem pluć nie ma prawa.
w korbie tłoka nie ma kanałuw olejowych smarowanie jest od wału korbowego czy jak założę panewki z dziurami olejowymi to mogę pogorszyć ciśnienie ,smarowanie ?
tłoki, A z czego ma załozyć tłoki?
Przypadkowo założyłem odwrotnie uszczelkę tłoka.
Założyłem właśnie te tłoki. Ale mia problem z uszczelnieniami olejowymi. Wciskając je nasadką 19 bo pasowała idealnie uszkodziłem te pierścienie delikatnie. Macie jakiś sposób na wciśnięcie tego?😀
Witam mam zrobioną przeróbkę 60-tki w ten sposób. Ciągnik wtedy dostaje o ok. 10 km więcej. Przeróbka u mnie obejmowała: 1. Roztoczenie otworów na tuleje w bloku silnika 2. Przeróbka filtru powietrza jak i kolektora dolotowego, ponieważ silnik ma wtedy większe zapotrzebowanie na powietrze. 3.Do tego mam jeszcze założone tłoki od zertora w turbo i świece...
Jeżeli zastała założona jakaś tania podróba tłoka, to jest to możliwe. Odkręć tłumik i zobacz czy nie widać jakichś śladów przytarcia, w cylindrze lub na tłoku.
Sam ja składałeś ? Zatarta przy wydechu była ? Wyczyściłeś cylinder i w która stronę założyłeś tłoka chodzi o zabezpieczenie pierścienia ?
Tak jak napisałem Wycięcie w tłoku, idzie od strony wtryskiwacza ogólnie tj. filtra powietrza. Tłoki masz już założone na korbowody.
Witam, Wymiana tłoków w silniku d21 może mieć taki skutek jak się założy tłoki o innym nr katalogowym , są cztery rodzaje tłoków , do każdego jest wersja naprawcza po szlifie tulei. Ponadto jeżeli był wyjmowany wał korbowy to : -źle dokręcone koło zamachowe -źle ustawiony wał wyrównoważający.
Witam kolego rbiesiada z całym szacunkiem ale takie rysy na tłoku to jeszcze nie tragedia . Owszem najlepiej jak by ich nie było , nie chcę tutaj nikogo przekonywać ani zachęcać do bylejakiej roboty i wyrzucenia w ten sposób pieniędzy w błoto . Najlepiej założyć nowe tłoki , prze moje ręce przeszło juz trochę silników i owszem nie wszystko było w nich...
Nie będą zamiennie. Nawet jeśli odpali będzie problem z dawką paliwa a to już prosta droga do zapchania DPF lub dziury w tłoku.
Może u autora wątku zaciął się zawór utrzymujący ciśnienie, chociaż w moim mniemaniu jest to mało prawdopodobne. Ja też uważam ze zawór to zły trop,choć nigdy nic nie wiadomo. Założenie manometru to też jak mówisz,bo skoro nie działa ,to znaczy że ciśnienia brak,bo nie ma co pchać tłoka. Jedyny sposób na sprawdzenie pompy to zablokowanie jej manometrem...
Odwrotnie założony uszczelniacz tłoka zacisku.
I co z tymi sprawdzeniami. Nie podajesz, czy w chwili, gdy silnik zgaśnie jest iskra, świeca sucha, czy mokra, czy można obrócić wałem i czy silnik ma kompresję po "zgaśnięciu". Może założono tłoki podróby i puchną. Czy silnik ma właściwe chłodzenie. Sprawdzałeś luzy zaworowe, może trzeba je skorygować. Podmień na próbę (moduł) cewkę WN.
Sam nie składałem. Zawiozłem do innego majstra co 12 lat już piły składa. Założyliśmy cylinder, tłok, pierścienie od MS250 i śmiga. Tak że wina była źle założonego tłoka. Proszę zamknąć, problem rozwiązany. Dziękuję wszystkim.
Niestety ciężko radzić nie widząc części i bez pomiarów. Ale obawiam się, że przy takim przebiegu mogą być juz znaczne luzy między tłokami i cylindrami. Założenie pierścieni może pomóc w uzyskaniu szczelności ale silnik będzie głośniejszy niż standard a zużycie oleju i tak zwiększone. Przy takim zakresie prac pewno warto by szlif i tłoki. Przecież możesz...
Na pompie masz regulacje na śrubach mocujących i to pomoże jeśli luz jest zbyt wielki na kołach zębatych. Druga możliwość to odwrotnie założone tłoki. Po wyciągnięciu wtryskiwacza można poświecić do środka i stwierdzić to.
Uszczelka tłoka odwrotnie założona
Nie ma co oglądać filmów na YT bo czasem są straszne bzdury (łagodne określenie). Sam silnik SW400 bez robienia dołu można zrobić bez żadnego specjalistycznego sprzętu pomiarowego. Kto robił wie że do zmierzenia luzu pomiędzy tłokiem a tuleją wystarczy blok techniczny. Rowki w tłokach czyści się z nagaru ułamanym starym pierścieniem. Tłoki z korbami...
Wyrzuć ten opornik lub załóż na niego wyłącznik. Jak będziesz zapalał włącz opornik po uruchomieniu wyłącz go(zewrzyj wyłącznikiem) , na dłuższą mete wypalisz denka tłoków, opornik został założony po to aby włączyć świece żarowe. Masz rację , sterowanie kątem wtrysku do roboty. Jeszcze pytanie ; jakie masz sprężanie na garach????
Przecież masz te oringi założone na tłoku i bijaku.
Z cylindrami jeszcze nic nie robiłem, są tak jak były. Stare pierścienie mam odłożone kompletem i oznaczone na jakich tłokach były, więc gdyby bezpieczniej było założyć z powrotem stare pierścienie, to wyczyściłbym tylko olejowy, ściągnął naloty gdzieniegdzie nagaru z rowków w tłoku i założyłbym stare, na te tłoki na których pracowały.
Założenie tłoków odwrotnie ma wpływ w dwusuwie , ponieważ zamek pierścieni moze trafić na kanał ssania lub wydechu. W czterosuwie jeżeli denka tłoków są płaskie wydaje mi się,że chyba nie ma, chociaż są zalecenia aby montować strzałką do przodu. Może wypowie się jakiś silnikowiec. Pozdrawiam:)
iskre sprawdzałem poprzez położenie swiecy z fajką na głowicy i kopnieciu startera sprężanie też ma co do zaworów to niewiem nie znam się na tym ale jak założyłem tłoka coś go blokowało na samej górze pożniej zauwarzyłem że mam podparty zawór czy to mogłoby coś uszkodzić np. wygiąć zawór
Witam, Wie ktoś jak wymienić plastikowe podkładki oringa na tłoku siłownika podnośnika. Nie widze sposobu na zdjęcie starych i założenie nowych bez nadmiernego rozciągnięcia i możliwego uszkodzenia. Szczegóły na dodanym zdjęciu. http://obrazki.elektroda.pl/5473136500_1... [/img]
Witam. Jestem nowy i mam problem z wymianą tłoków w moim T-25. problem polega na tym, iż nie wiem jak załozyć pierścienie na tłók tzn nie wiem w jakiej kolejnosci. Kupilem zestaw napraczy nowy typ taki jak na zdjęciu.
nic nie robiłem oryginalnie założone na tłoku,czy mógł mieć winę zapłon źle ustawiony ?
Witam . Mam problem z założeniem pierścieni . Chodzi mi głowinie o to którą strona mam je założyć na tłoka . jedna krawędź jest ostrzejsza i jeden pierścien od drugiego jest grubszy dlatego interesuje mnie też ich kolejność . z góry dzięki.
Założysz nowe tłoki, nowe cylindry to oczywiście że musisz docierać. A jeździć tak jak teraz to możesz dotąd, aż całkiem stanie. Skąd komu wiedzieć ile?
Czy jest to normalne, że niecałe 100 km po wymianie cylindra i drugiej wymianie oleju ten nowy już tak błyszczy? Do póki nie dotrzesz silnika może się pojawiać zabarwienie metaliczne. Druga sprawa, przy takich wymianach jak cylinder tłok, powinno wymieniać się też łożyska, większe sprężanie i dużo większy nacisk na łożyska wału. Pierścienie tłoka założone...
Panowie, bez żartów - pisałem że ruskie ciągniki mają małe koła zamachowe, stąd rozrusznik z racji niedużego przełożenia ma ciężko kręcić, ponadto są to silniki z dużym skokiem tłoka - to też ma ogromne znaczenie. Założenie rozrusznika 24V da niewiele, tak naprawdę ważna jest moc rozrusznika i jego sprawność mechaniczno/elektryczna - może się zdarzyć...
Po 1-wszym szlifie cylindrów chcesz założyć nominalne tłoki z dopasowanymi pierścieniami, czyż nie tak? I pojawił się problem, bo pewnie mechanik zrobił szlif cylindrów i nie ma teraz co założyć. Nie da się niestety zrobić remontu na 1 szlif, stare tłoki i pierścieni nadwymiarowe, 0,5 mm to max przy montażu. 0,6 mm różnicy między tłok a cyl to właśnie...
Raczej nie ma przedmuchów ponieważ po tym jak zaczął wysysać ten olej to były założone nowe tłoki pierścienie i tuleje no więc musi być jakaś inna przyczyna.
Wybacz, ale nie ma tam żadnego uwarstwienia ładunku. Jest to taka sprytna technika. Gaźnik ma dwie przepustnice, jedna standardowo gaźnik, druga tylko jako przepustnica powietrza. Cylinder oraz tłok mają taką konstrukcję, aby osobno zasysać mieszankę i powietrze. Powietrze ładowane jest do kanałów przelotowych a mieszanka do komory korbowej. W trakcie...
Jeżeli przy remoncie silnika wyciągane były tłoki wraz z korbowodami należałoby sprawdzić czy nie zostały w trakcie montażu obrócone o 180 stopni względem wału korbowego . Chodzi o to że oś sworznia tłokowego jest przesunięta względem osi tłoka o 2 mm w celu ułatwienia przejścia tłoka przez górny punkt zwrotny , prawidłowo zabudowany korbowód powinien...
Mam jawę 350 ts przerobioną na crossa i jest szybki, i zrywny, ma założone nowe tłoki, i pierścienie. Zbieram teraz kasę na cylindry, a może ktoś ma dobre cylindry na sprzedaż?
Wtedy zawór wydechowy uderzyłby w tłok. Pierścienie tłoka założyłeś prawidłowo?
Bardzo dobra diagnoza i jednocześnie moje gapowe. Dokładnie tak jak napisałeś, założyłem odwrotnie uszczelkę tłoka. Po zmianie montażu uszczelki i przesmarowaniu ekspres działa jak należy. Nic nie cieknie, przy płukaniu też OK. Dziękuję za pomoc w naprawie. Temat do zamknięcia. Wszystkiego dobrego.
Z tego co widzę jeżeli perspektywa tego zdjęcia nie jest myląca ,to korbowòd i tłok jest założony poprawnie znakiem na tłoku do dłuższego ramienia stopy korbowodu.
Starszy silnik renault 1.9d f8q. Nadchodzi czas wymiany uszczelki pod głowicą (wyciek oleju). Pasowało by mi zwiekszyć również nieco kompresje poprzez założenie cienszej uszczelki o jeden rozmiar. Głowica nie bedzie planowana. Czy uszczelka ciensza o 0.10mm od zalecanej bedzie powodowała kontakt tłoka z zaworami czy producentowi chodzi tylko o niepoządane...
Głowice ściągane, tuleje .założone nowe tłoki ,pierścienie ,wtryski Zapala ładnie . dziwi mnie dlaczego na kresce na wale odzywa siędrugi wtrysk a nie pierwszy
Witam, Po pierwsze, czy korbowody zostały poprawnie założone z tłokami , we właściwej kolejności. Po drugie czy dotyczy to obydwu cylindrów? Po trzecie to jak zmierzyłeś promień wykorbienia ? Do tego potrzebna jest przynajmniej duża tokarka do osiowania i czujniki zegarowe .
Ale pełna czy pusta? Bo pustą to byle ciśnienie podniesie. Jeśli na wyjściach zew. masz ciśnienie to zostaje ci plecak. J.w. sprawdz połączenia, sprężonym powietrzem szczelność tłoka,wymień oringi w rozdzielaczu dla pewności według katalogu części bo pomaga, zobacz czy w dobrą strone założyłeś uszczelnienie tłoka.
To że opada i się podnosi to normale, mechanizm aby utrzymać żadaną wysokość automatycznie podności ramiona po ich obniżeniu. Skoro nie ruszałeś rozdzielacza to pewnie ścieło uszczelniacze na tłoku, założyłeś je w ogólę w dobrą stronę? Zdejmij plecak, i tak to musisz zrobić.
Jeśli dobrze pamiętam to tłoki powinny być symetryczne - obojętne jak będą założone, jedynie korbowody trzeba montować zamkami w stronę wałka rozrządu.
W czasach, gdy ja się uczyłem ustawiać ten silnik, ćwiczyłem na wyjętym silniku. Niech kolega napisze, czy obie blokady nie wchodzą, czy za każdym razem ta sama i ile jest przesunięcia w dziesiątych mm ruchu tłoka. Postaram się coś podpowiedzieć. Nie ma co się poddawać, naprawdę to nie jest kosmiczna technika, są trudniejsze silniki. Dodam, że poprawne...
Albo podczas wymiany cylindra i tłoka odwrotnie założono tłok lub pękły pierścienie. Jeśli paliwo dochodzi (świeca mokra) i jest iskra, to pozostaje zmierzyć ciśnienie w cylindrze, które może być zbyt niskie. Czy tłok z cylindrem zakupiłeś jako komplet, czy oddzielnie.
Mogło też wypaść, źle założone, zabezpieczenia sworznia tłoka. Musisz, to sam sprawdzić.
Ustawienie rozrządu to żaden problem. Teoretycznie tłok powinno wyciągać się do komory olejowej. Można też po odkręceniu głowicy ale jeżeli silnik ma wytarty cylinder to przy jego górnej krawędzi powstaje próg. Zaczepiają o niego pierścienie i wyjęcie tłoka w te stronę jest prawie niemożliwe bez użycia siły. Pobieranie oleju przez silnik to nie tylko...
A w jakiej kolejności licząc od denka tłoka założyłeś? Który pierwszy, który drugi??
Osobiście używam Platinum Moto 2T, od czasu zrobienia remontu i przeróbki na 70 cm3. Silnik zawsze był użytkowany "na maksa", dwa razy doszło do spuchnięcia tłoka, raz na docieraniu, za drugim razem po przebiegu ok. 5000 km - silnik prawie się zatrzymał. Tak wygląda zestaw po: [url=http://bikepics.com/members/banan87... km [url=http://bikepics.com/members/banan87...
Po wymontowaniu tłoka nie założysz go z powrotem na korbowód, bo nie wsuniesz sworznia tłokowego gdy tłok będzie w cylindrze. Próbuj zakładać do skutku, albo się poddaj i kup nowy cylinder. PS Przy okazji - to coś z dziurą na świecę zapłonową nazywa się głowicą. (at)Sanfran - wiem, że od góry się da bez problemu, ale tylko wtedy gdy później jest możliwość...
Sam tłok wygląda dobrze, ale pierścienie już wyglądają na zapieczone nagarem. Najprawdopodobniej musisz wyjąć je, wyczyścić rowki w tłoku i założyć ponownie. możesz też kupić nowe pierścienie. Jeśli chcesz wiedzieć jakie jest zużycie tłoka to musiałbyś go pomierzyć, ale pewnie nie masz czym.
Jest szansa że zaworów nie pogięło bo w zwykłym dieslu denko tłoka jest praktycznie płaskie. Załóż rozrząd i sprawdź czy pali , tylko wał koniecznie trzeba frezować . Na pewno pogieło- własnie dlatego że denko tłoka jest płaskie.
Rasowanie WSK... No comments. Poprzez założenie stożkowego filtra nic nie uzyskasz, oryginalny filtr ma wystarczająco niskie opory przepływu. Chcesz się bawić ? Proszę bardzo, elektroniczny zapłon, korekcja faz rozrządu poprzez szlifowanie skrzydeł tłoka, przeróbka tłumika aby odelżyć wydech. Tylko wszystko po co, biorąc pod uwagę że te silniki były...
Jak będziesz to na nowym tłoku składał, załóż pierścień zgodnie ze sztuką i tyle. Co tu się rozwodzic - zobacz ile kosztuje ten chiński silnik, a ile Yanmar czy Lombardii. Cena czyni cuda.
Witam dzisiaj zamierzam założyć nowe tłoki do Jawy 350 TS tylko nie wiem jak to jest na tłokach jest oznaczenie prawy a na drugim lewy tylko teraz jak to się patrzy który cylinder jest prawy a który lewy ?
Tłumik drożny, tlok dobrze założony. Jak sprawdzić korbowód?
Ale jeśli ogrzejemy rurę, czy wykonamy cokolwiek na niej to zwiększy się ciśnienie. Rozważmy np coś takiego: mamy pracujący tłok (np. przy klapie bagażnika w aucie) na sprężone powietrze (założenia: metalowy i powiedzmy, że nie ma strat gazu, nie chcemy czymkolwiek dotykać tłoka - to jest dziwne, ale załóżmy); tlok pracuje 4 lata, auto czasem na słoncu,...
Ta sama sytuacja była również przed naprawą.Mam to autko 3 miechy.Kupiłem je i jakoś jeździło. Był niesamowity z niego muł.Wszyscy mówili że to gaźnik okazało się że silnik.Przy rozbieraniu motoru okazało sie że ktoś w nim grzebał.Były założone odwrotnie tłoki więc może i koło założyli odwrotnie a teraz mechanik to przeoczył.Mam do sprawdzenia kilka...
Jaki luz mają pierścienie w cylindrze, załóż same pierścienie bez tłoka i sprawdź.
witam mam mały problem ostatnim czasie zatarła mi się piła jonsered 2051 Turbo zaraz pojechałem na serwis husqvarny bo to piła na jej podzespołach powiedzieli że tylko tłok gość założył mi tłoka a ja mu powiedziałem że reszte sam złożę cylinder wyczyściłem papierem żeby się pierścień przyjoł ułożyłem uszczelkę na sylikonie poskładałem pilarkę no i tu...
Klin sprawdzałeś? Rozrząd jest na pewno dobrze ustawiony, na znakach? Jeżeli tłok jest w górnym położeniu i zawory są zamknięte, to obróć wałem o jeden obrót, ustaw tłok w górze i sprawdź zawory, powinny być oba lekko uchylone. Możesz zrobić zdjęcie tych sprężynek, w tych silnikach są montowane różne gaźniki. Zatarcie, na pewno, nie pozostawiło żadnych...
Witam mam pytanie.Robię remont silnika w ursusie 1212 i pytanie brzmi czy mogę założyć tuleje i tłoki od turbo orientuje się ktoś?
Wpisz w szukaj, a założę się o sześć kutych tłoków, że znajdziesz tu, tylko w innym dziale.
Kosa naprawiona. Okazało się że coś zarysowało pierścienie i tłok ( prawdopodobnie zabezpieczenie ścięło). Założyłem stary cylinder z tłokiem. Kosa odzyskała kompresję i pali od strzała.
Witaj. Przed założeniem łańcucha musisz ustawić wysięgnik wzdłuż osi, potem sterować tak siłownikami obrotu aby oba ustawiły się w pozycji wypuszczonej więcej niż połowę, albo odkręcić przewody z jednego z siłowników i go wysunąć. Po założeniu łańcucha nie podnosić wysięgnika tylko wykonywać czynność obrotu w celu napełnienia siłowników olejem
W dieslu dobiera się uszczelkę po wysokości wystawania tłoków z bloku. Nie ma znaczenia planowanie głowicy. Założenie grubszej uszczelki spowoduje rozprężenie silnika.
Zimny i gęsty olej jest tylko jedną z przyczyn ciężkiego odpalania diesli tradycyjnych. Oczywiście, że gorący silnik się uszczelnia,mi chodziło o to, że w niskich temperaturach różne metale różnie się kurczą z racji swoich właściwości fizycznych i stąd opory. Założenie konstruktorów było takie, że po nagrzaniu silnika poszczególne elementy dopasują...
Po takim podlaniu piła powinna zdrowo "warknąć" nawet jak jest gaźnik niesprawny. Tłumik nie przytkany?? Tłoka dobrze założyłeś???
Tłok ma okno w płaszczu jakby założył na odwrót to raczej by nie ruszył z miejsca :D E, tam. Okno w płaszczu tłoka jest nisko, więc kanału wydechowego nie otworzy. A do ssania raczej też potrzebne nie jest. Niemożliwe że kołek ustalający pierścień ma 1cm długości. Niemożliwe, to jest wojskowy hełm na lewą stronę włożyć. Wystaje tego kołka ok 4-5 mm...
A tłoka żeś dobrze założył? Oś symetrii sworznia jest przesunięta wzgledem osi symetrii podłużnej tłoka
Nie pierścień dolny i górny są takie same zwróć tylko uwagę którą stroną je zakładasz, z jednej strony się zamykają z drugiej maja wyżłobienie na klin. Mam nadzieje że zamówiłeś pierścienie do odpowiedniego rozmiaru cylindra i tłoka? ;)
Przy rozkladaniu zapazacza zapomniales zapewnie zalozyc gumke ktora zamyka tlok https://www.juraprofi.de/anleitungen/Bru...
założenie licznik ponowny założenie założenie simlocka
klapka megane rezystor objętościowy rozruchowy danfoss
zamrazarka przekaznik przekaznik agregatu
Agregat 3kW do zasilania elektroniki pieca i pomp Zmywarka Bosch SPS4HMI49G - brak sygnału dźwiękowego