Da się,trzeba zastosowac silniejsze siłowniki.
Koledzy Mam vw up Chce założyć centralny zamek na przód. Z tego co wiem nie da się założyć uniwersalnych siłowników. Należy wymienić kasety w drzwiach z zamkami nie ma z tym problemu bo są hinczyki po 100 zł. Ale czy ktoś się orientuje czy da się wysterowac centralny uniwersalnym sterownikiem ? A może są inne sposoby ?
Zamek można założyć bez żadnego problemu.Potrzebujesz sterownika i siłowników uniwersalnych za grosze. Mają cięgna i paski montażowe w kompletach ,poradzi sobie każdy jak się przyłoży,.To bardzo prosta czynność,ale trochę dłubaniny,bo trzeba zdejmować tapicerki. Ja bym nie rezygnował,bo może centralny jest ,ale nie działa. Popatrz od wewnątrz ile przewodow...
w drzwiach kier ryglujesz ręką pozostawiając w poz poxiomej a reszta jest elektryczna .teoretycznie (bo nie sprawdzałem,a ma starą omegę a z takim ryglowaniem )powinno sie dac założyć siłownik/zamek z ryglem i połączyć równolegle .Tylko po co .Kolega tak zaryglował to pozbył sie trzech szyb w omedze
Nie jestem pewien ale uniwersalnego w klapę chyba nie założysz w dwojce a jeżeli miałbyś oryginal to równolegle do reszty siłowników.
centralny zamek drzwi Wymieniasz kasety zamka drzwi na "elektryczne" lub do swoich dokładasz dedykowany mikrosilnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub montujesz na wspornikach uniwersalne siłowniki zamka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... klapy bagażnika Montujesz...
Zamkami sterują silniki szyb i moduł komfortu , bezsensowne duże koszty. Można założyć zwykłe siłowniki np. https://e-adma.pl/p/196/2995/silownik-ce...
Da się zwykłe siłowniki założyć, nie ma większego problemu.
Nie wiem jak jest w nissanie, ale te trzy przewody wychodzą ci z drzwi czy z tych zamków z siłownikami? Najprosciej będzie założyć zamki, wymacać które styki w siłowniku są od napędu, pociągnąć do centralki fabrycznej lub inne i po krzyku. Toż to są silniki 12V. Cudów takich niema.
założyłem siłownik z centralnego zamka z golfa plus trochę przeróbek i pociągnięcie instalacji elektrycznej. dzięki za wszystkie sugestie.
Da się założyć uniwersalne siłowniki, tylko po co niszczyć auto skoro za kilkanaście zł można kupić oryginalne zamki z fabrycznymi siłownikami. http://obrazki.elektroda.pl/5258226200_1...
Autorowi chodzi o coś innego. Trzeba dołożyć przewód pomiędzy modułem komfortu a klapą bagażnika. W klapie bagażnika trzeba dołożyć siłownik, podpiąć go pod ten przewod i podać mu jeszcze masę. Dołożony siłownik ma ciągnąć za cięgno od klamki i otwierać zamek. Należy również założyć mocniejsze siłowniki - sprężyny gazowe i założyć na nie sprężynki....
siłowniki montujesz do rygielków jak rygielek się chowa to zamek zamyka i tak trzeba podłączyć siłowniki w tylnych drzwiach monyujesz siłowniki poziomo.Troche pomyslisz i założysz nic trudnego
Uszkodzony zamek (kaseta zamek z siłownikiem). Proponuje założyć sterownik radiowy sterowania zamkiem centralnym.
Przełożyć zapadki w bębenkach i będziesz miał jeden klucz pasujący również do stacyjki. Kup na szrocie za grosze i zrób jak wyżej. Możesz też założyć centralny zamek na pilota - koszt ok. 100zł z siłownikami a założyć możesz sobie sam.
Kup specjalizowane i w 1 godz założysz
dziękuje pogłówkowałem i założyłem działają pozdrawiam
No siłownika nie, ale można założyć jakąś blokadę na zamek, która będzie trzymać go zamkniętego, a drugi ruch siłownika zwolni blokadę.
możesz założyć dodatkowy siłownik aby pociągał zamek ale myśłe że pompka centralnego też włączy twój alarm.
nieprawda posują uniwersalne siłowniki tylko że po zdjęciu tapicerki trzeba zdemontować szybę i zdjąć blachę z drzwi jest trochę grzebania ale uniwesalne da się napewno założyć sam to robiłem już chyba z trzy razy
Witam . mam mały problem kupiłem nubire z zamkami sterowanymi kluczykiem chciałem założyć alarm i podłączyć zamek do alarmu ,wiem że musze założyć siłownik do drzwi kierowcy ale jak go podłączyć,czy musze wymienić też centralke zamka.Centralka zamka jest obecnie orginalna z nubiry proszę o pomoc z góry dziękuje.
Zestaw uniwersalnych siłowników zamontować
Masz siłownik w drzwiach kierowcy?
Siłownik master - pięć przewodów, siłownik slave - dwa przewody. Aby zamek sterował ci z kluczyka, to musisz podpiąć przewody sterujące z siłownika master - tą dodatkową trójkę. Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z...
teraz chętnie założyłbym oryginalne zamki z siłownikami bo na szrocie nie są drogie (20-30zł) Siłowniki to nie wszystko,a co z instalacją elektryczną , przelotki w drzwiach , sterowanie ?
Nie, te siłowniki nie stawiają wyraźnego oporu w stanie wyłączenia ( tzn. bez podanego napięcia) z racji jego przeznaczenia, w samochodzie musi on umożliwić otwarcie drzwi (zamka) kluczykiem gdyby pilot nawalił. Poza tym na filmie widać że koleś założył do zamka i ma nadal możliwość otwarcia zamka z zewnątrz kluczem. Dodatkowo można wykrywać położenie...
Ważne czy alarm jest fabryczny czy dołożony. Jesli centralny nie działa a chcesz aby był to trzeba sprawdzić czy jest instalacja bo sam kluczyk z guzikiem może być od innego auta. Jeśli nie masz wiedzy na ten temat to szukaj elektryka samochodowego. Możesz też sprawdzić na guugle jak założyć siłowniki i centralkę. Prosta sprawa ale nie każdy sobie poradzi.
bez problemu, uniwersalne da radę założyć
trzeba użyć siłowników mocnych /7 kg/ i wczepić się w oryginalne oczka na zamku. siłownik przykręcić najlepiej do zamka .powodzenia
Tu nie można nic poradzić, maluch jest najprostrzym autem do jakiego można założyć C.Z. jak zdejmiesz tapicerkę to siłownik montujesz pod zamkiem jak najniżej wyginasz cięgno (jeśli potrzeba) i przykręcasz do cięgna grzybka można też użyć orginalnych cięgien od Fiata uno i podpiąć pod czerwoną spinkę cięgna grzybka napewno Ci się uda.
Witam, chce założyć centralny zamek, ale w iveco nie ma siłownika master, wszystkie są jako slave, sterownie jest masą. Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Czy 1 kanałem otwórz/zamknij w najprostszej centralce mi się to uda?
Dziękuję za schemat okazuje się że w mojej kiance nie ma siłownika w drzwiach kierowcy założyłem zwykły siłownik i działa.
prawdopodobnie jest tam sterowanie c.z. wraz z wył. drzwi .sterowanie napięciem .możesz powrócić do zamka fabrycznego a dodatkowo założyć siłownik sterowany z alarmu.poprzez przekazniki oczywiście
Ale taką co można konfigurować a nie taką co steruje siłownikami.
Pytanie: czy w miejsce uszkodzonych masterów, mogę założyć siłowniki slave, Witaj możesz założyć,ale nie będziesz miał sterowania z kluczyka.
Są specjalne siłowniki do tylnych klap ale nigdy nie zastanawiałem się jak to funkcjonuje. Może tędy droga. Jeżeli chciałbyś bawić się typowym siłownikiem to należałoby zablokować przycisk od klapy prętem połączonym z siłownikiem, tak jak jest to realizowane w oryginalnym układzie. Ale tutaj trzeba by założyć specjalne wsporniki pod siłownik.
witam. bedę miał do do zrobienia zabezpieczenie przed złodziejami w mercedesie E220 elegance i ma może ktoś jakis patent jak go zabezpieczyć i które kable i gdzie przeciąć i jaki alarm do niego założyć bo siłowniki do centralnego zamka są pneumatyczne. za pomoc ślicznie dziękuję i pozdrawiam.
Mam pytanie Czy do Fiata Pandy 2003 r (bez fabrycznego centralnego zamka)można założyć uniwersalny c.z. z siłownikami sterowany pilotem Z góry dziękuję za porady.
założysz uniwersalny bez żadnego problemu,rozbierzesz drzwi popatrzysz i założysz.
Jedź chłopie do jakiegoś warsztatu, bo spalisz to auto i tyle będzie. Ja rozumiem , że początkujący, ale jakiekolwiek podstawy pasuje mieć. Jeśli chcesz to sam założyć to zastosuj schemat 4, załóż siłownik znajdź stały plus na tej skrzynce do zasilania twojego sterownika a masę weź z drzwi.
Próbowałem znależć siłownik w drzwiach kierowcy ale tam go nie ma. Czy aby założyć alarm musze założyć także siłownik do drzwi kierowcy?
Mam zamiar sobie niedługo założyć centralny zamek i mam pytanie , Jeśli siłownik ma skok ....hmm tej części roboczej ;) powiedzmy 2cm a pręcik w aucie porusza się tylko o np 1,5 cm , to co się będzie z tym działo ? Niespali się silniczek ?
Masz tu prosty schemat na którtm dokładnie widać jak to jest połączone, jeżeli masz fabryczny centralny zamek to prawdopodobnie nie masz siłownika master, tak ze musisz sobie go zamontować i założyć do tego jeszcze układ sterujący pracą siłowników do którego podpinasz sterowanie z autoalarmu
Witam serdecznie. Zakupiłem kompletne kasetki (z siłownikami) i chcę założyć centralny zamek. Czy ktoś z Szanownych Userów wie, jakiego typu wtyki (6 pin, jeden nie wykorzystywany) muszę zakupić do zamków? Niestety, nie udało mi się namierzyć gotowych wiązek do drzwi. Pozdrawiam[/img]
jak się uprzesz to uniwersalnego też założysz
Polecam dokupić siłownik z pięcioma przewodami i założyć je na przednie lewe oraz prawe drzwi a pozostałe na tylne i kufer. Powinno działać bez zarzutów.
Po kłopocie. Rzeczywiście w drzwiach kierowcy jest sterowanie mechaniczne, założyłem siłownik, do tego alarm który został podpięty pod centralny zamek i wszystko działa. Dziękuję za podpowiedzi.
mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
Po prostu podłącz pod kokpitem czerwony kabel od modulu do czerwonego w istalacji sam. a czarny lub brazowy od modułu do brazowego i już jest zasilanie modułu zamka. Do drzwi kierowcy zrób wiązkę z kabli zielony niebieski brązowy biały czarny i to jest wiązka do siłownika drzwi kierowcy (te kable powinieneś mieć w wiązce od centralnego który kupiłeś...
A tak puszczając wodzę fantazji. Zamontować w skrzyni jakiś prosty alarm samochodowy (akurat go mam) do tego sterownik centralnego zamka za pomocą siłowników zamka można zamykać skrzynię. Dodatkowo można założyć czujnik wstrząsu i ewentualnie jakąś małą syrenę. (tak mnie dzisiaj naszło). A jak tego by było mało można dodatkowo siłowniki odciąć za pomocą...
W Escorcie muszisz zmieniać całe mechanizmy zamka. Do zwykłych bez siłowników nie da się założyć siłownika bo brak części mechanizmu. Poprzednio miałem Escorta i wymieniałem całe komplety. O ile dobrze pamiętam coś mi z tych wymian zostało jeśli cię to interesuje.
Nie wiem jak jest montowany dokładnie w tym modelu – Ala możesz zdjąć osłonę z drzwi i jeśli siłownik jest zamontowany indywidualnie (dochodzą do niego dwa kabelki) powinno się go wymienić – ale możesz go rozwiercić (nity) użyć WD rozruszać i gotowe skręcić małymi wkrętami i założyć. Ala jeśli jest wbudowany w zamek drzwi – to trudno...
do Vito da sie założyć uniwersalny z siłownikami 3kg czy chodzi to kijowo?
mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
Kondki są najczęściej na 16V więc lipa ale można zrobić małą przeróbkę i podać 24V tylko na styki COM przekaźników. Wystarczy do pogonienia siłowników
Założyłem centralny zamek 4D. Jeden master. Siłowniki przykręcone do standardowych otworów w drzwiach. Problem polega na tym, że siłowniki w tylnych drzwiach nie mają siły zamykać. Otwieranie działa dobrze. Jest jakiś sposób, żeby tylny zamek lżej chodził ? Może jakieś nietypowe mocowanie siłowników i pręcików ? Mam uniwersalny centralny zamek.
Witam mam problem jak w temacie. Jak podłączyć sterowanie CZ we wspomnianym samochodzie. Czy tam w zamku nie ma czasem sterownika?? Jak rozebrałem drzwi było słychać cykanie przekaźników. Założyłem w sumie siłownik w drzwi kierowcy, ale klient wcześniej wspominał, że zdarza się, że zamek zotwierany z kluczyka czasem nie działa. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć...
dzięki za podpowiedź ... przepraszam że tak późno odpowiadam ale zapomniałem hasła żeby się zalogować... autko mam już zrobione a siłowniki założyłem z tyłu poziomo pomiędzy zamkiem a popieliczką... jak ktoś bdzie zaiteresowany to przy okazji pstryknę parę fotek
Witam proponuję założyć jeżeli już masz siłowniki do tego alarm z modułem centralnego zamka w środku podpinasz tylko do alarmu siłowniki i masz i alarm i centralny zamek a w alarmikach już są wyjścia dodatkowe np EXUS pozdrawiam
montaż banalny zwykłe najtańsze siłowniki będą pasowały
Miałem taki przypadek spalonych wszystkich siłowników i centralki. Najtańszy koszt to założyć siłowniki i centralkę uniwersalną, z wykorzystaniem oryginalnych kabli. Taki zestaw zaczyna się od 100zł.
Nie wiem o co pytasz- piszesz co masz, nie wiem czy chcesz założyć central czy alarm na pilota.
Wrzucenie wspomagania (obecnie auto nie posiada wspomagania) Maglownica około 250 złotych, pompa wspomagania 50-100 zł, przewody hydrauliczne 50-80zł, zbiorniczek płynu 20 zł, końcówki drążków kierowniczych 80 zł, łapa pompy wspomagania 50 zł, pasek 30-40 złotych. Centralny zamek (Pojedyńcze otwieranie drzwi zaczyna irytować) Cały zestaw zamka centralnego...
Panowie macie jakieś fotki jak można założyć siłowniki w przednich drzwiach?
witam jednak idzie przez siłownik założę diody na przewody i będzie ok.. pozdrawiam
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
To jak w tym aucie zamykane są drzwi skoro po przekręceniu kluczyka zamki opadają na dół?Siłownik należy założyć master i w jaki sposób go podłączyć? Rozumiem że zasilanie i zamknij otwórz ze sterownika który chcę założyć? Pozdrawiam
Temat do zamknięcia okazało się że oryginalny siłownik w drzwiach nie działa, założyłem uniwersalny centralny na pilota działa.
chciałbym podłączyć się do tematu, potrzebuję pomocy, kupiłem Astrę z centralnym w drzwiach, niestety klapa bagażnika juz bez i to nie byłby problem gdyby nie fakt, że zepsuła się wkładka zamka, okazuje się, że taniej jest założyć siłownik niż dorobić wkładkę, ale podobno wkładka do centralnego różni się od zwykłej, czym i czy można to jakoś ominąć....
siłowniki są na zamku taka plastikowa kostka ,ale myśle że deło by się założyć uniwersalne bo zamykanie ręczne działa normalnie ,a siłownik nie jest związany z tym drutem od guzika
W kwestii pilota-sprawdź czy pilot wysyła sygnał . Możesz użyć do tego celu oscyloskopu. To że dioda mruga nie znaczy że działa i wysyła sygnał. Nie doczytałem 3 pkt. Poza tym założyłem że siłowniki również sprawdził .
Kapelmajster mądry ty jesteś wcale.Powiedz mi po chu... ci siłowniki jeśli masz :D :D :D Trzeba było kupić sam sterownik na pilota i po ptokach.A te siłowniki możesz sobie założyć do roweru.A zamek chodzi pewnie jak to w renówce dwoma masami i żebyś się bardzo nie męczył łapiesz to przy 'naduszanym' przycisku.Oj panie trzeba najpierw pytać a potem dawać...
Oglądałem jak to dokładnie wygląda i właściwie da sie to przy zamku założyć ale aby wyjąć zamek musiałbym odkręcać prowadnice szyby więc jak narazie dam sobie chyba spokój bo jest to trochę dużo zabawy dzięki za propozycje pozdrawiam
nie pamietam jak jest w hyundaiu, jezeli nie ma klamki w tylnej klapie to nie ma zadnego sensu podłanczać siłownika do klapy, ale jezeli jest to wystarczy założyć siłownik i podłączyć go równolegle do obojętnie których drzwi, wtedy razem z drzwiami bedzie jeszcze zamykany zamek w klapie
Musisz sprawdzić w jakim stopniu masz zmodyfikowaną instalację centralnego zamka w swoim samochodzie. Fabrycznie - w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Wystarczyło założyć do drzwi kierowcy uniwersalny siłownik i podłączyć go do przekaźników alarmu. Praca tego siłownika uruchomi switch w drzwiach kierowcy i wymusi pracę oryginalnego, pneumatycznego...
Witam. Jak podłączyć siłownik zamka centralnego do tylnej klapy bagaznika, przy zastosowaniu centralki zamka. Posiadam autoalarm MagiCar oraz zamek centralny Tesora. Ale centralkę zamka odpiołem jako zbędną, gdyż centralny podpiołem pod autoalarm. Teraz chciałbym założyć 5 siłownik w klapie bagażnika bez tworzenia schematu z elektroprzekaźników, tylko...
No panowie co do montażu tam uniwersalnego siłownika to nie tak halo.Tam jest rygiel i gdy założysz uniwersala to po zamknięciu oryginalnego zamka na rygiel palisz siłownik.Dosłownie palisz bo cały czas idzie prąd na silniczek siłownika i się topi.Wiem bo raz coś takiego zrobiłem i miałem nauczkę.Tylko oryginał by chodziło.No a faktycznie nie doczytałeś...
Dzisiaj zakładałem uniwersalny zamek we Fiescie i po 4 godzinach zołożyłem jeden siłownik, próbowałem w różnych miejscach. Nie chciałem rozcinać pancerza linki bo to i tak by nic nie dało, ponieważ linka od klamki ma za duzy skok w porównaniu do ruchu siłownika, oprócz tego że klamkę się wciska, żeby zaryglować drzwi to, przesuwa sie także w drugą strone...
Tylko po co się męczyć. Pszecież człowiek z natury jest istotą leniwą. pewnie że wszystko da się zrobić do wszystkiego. Do forda np. zamiast męczyć się cały dzionek, lepiej dołożyć 70 zł i założyć zamek MERY do Forda. Skok siłownika dopasowany do zamka - nie wali po zamku, cicho działa i nie kompletnie żadnego problemu z regulacją. Nigdy !! W Golfie...
Da sie założyć , trzeba wyciągać zamki i treochę pokombinować. Proponuję użyć 6 kg.
A więc tak. Z powodu trudności związanej z przeciągnięciem przewodów do siłowników centralnego zamka spowodowanej wąskim przekrojem rurki doprowadzającej kable z kabiny pojazdu do drzwi postanowiłem założyć w swoich przednich drzwiach 2 siłowniki typu slave. Wiadomo łatwiej jest przeciągnąć dwa kable niż pięć. Co najważniejsze zamykanie i otwieranie...
Witam. Kupiłem jakiś czas temu astrę F. Chciałem do niej założyć centralny zamek. Musiałem nasmarować podnośniki szyb, ponieważ strasznie piszczały i po zdjęciu każdego boczka zobaczyłem, że są siłowniki do rygli i do każdego idą dwa kable. Zielony i niebieski. Wcześniej była założona centralka python sp3000 jednak tamta nie daje oznak życia. Została...
mój matiz posiadał fabryczny centralny zamek ale to mi nie wystarczało, kupiłem radiowy sterownik do centralnego zamka, do drzwi kierowcy założyłem uniwersalny siłownik sterujący i wszystko ok poza jednym szczegółem ze fabryczny siłownik od strony pasażera którego wcale nie ruszałem nie zawsze wciąga bolec, czasami wciągnie do połowy i mozna drzwi otwożyc,...
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Witam Gdzie znajdę w golfie III pompkę która wyzwala siłowniki z drzwi, ( 5 drzwiowy). chcę założyć sterowanie pilotem. Dziękuję
Założyłem zwykły zestaw centralnego zamka i działa. Pozdrawiam i kończę temat.
Odwołując się do pierwszego postu i zdjęcia załączonego: W przednich drzwiach mam siłowniki przykręcone do plastikowej obudowy zamka,w lini prostej do cięgna, natomiast w drzwiach tylnych kolega popełnił kilka małych błędów, po pierwsze dobrze jest nasmarować smarem linkę i zamek by wszystko leciutko chodziło, po drugie siłownik założyć niżej, (w tym...
Choć temat stary może ci się udało założyć centralny na klape?? bo mam ten sam problem główkuje i nic
Niestety musisz kupić sobie siłownik slave i założyć go w drzwiach. Inaczej się nie da. Sterowanie nim zrobisz na 2 przekaźnikach.
Ford Fiesta mk6 z 2005 r. Chciałbym założyć centralny zamek, ale nie mam pojęcia, gdzie połączyć drut z siłownika do zamka, gdyż zamykanie drzwi jest w klamce na boczku. Montował ktoś uniwersalny centralny zamek w mk6 z 2005 r. i podpowiedziałby co i jak?
Witam! Mam pytanie - Jak rozebrać przednie drzwi w Ibizie 3D by założyć siłowniki do centralnego zamka? Pozdrawiam
Witam chciałbym się spytać czy może ktoś zakładał do takiego samochodu zamek centralny i czy można założyć zwykły czy trzeba coś innego na przykład takie siłowniki jak w fordzie są zakładane czy zwykłe master i sleiw za 15 zł od sztyki pozdrawiam.
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Witam ponownie. Założyłem "uniwersalny" zamek centralny zamiast orginału, tzn. pod BSI podpiąłem zwykłe siłowniki i na razie wszystko gra. Ciągle nie mam pomysłu czemu tamte się sfajczyły. Podobno dzień wcześniej właściciel palił na krótko samochód "na kable", ale podobno jeszcze wtedy zamki działały.
Również potwierdzam, bez problemu da sie założyć uniwersalne siłowniki, bez wiercenia dodatkowych otworów i wycinania czegokolwiek. Odpowiednio wyprofilować cięgno, blaszki montażowe i ma działać ;)
Sterownik przełącza przekaźniki na czas 0,5s lub 3,5s w zależności od ustawień. Niestety poza momentem otwierania lub zamykania przekaźniki są w stanie spoczynku. Jeśli masz siłowniki elektryczne to możesz spróbować wykorzystać przełącznik w siłowniku Master jeśli takowy jest w twoim autku. A jeśli nie to nawet można założyć przełącznik, który będzie...
Witam serdecznie. jestem nowy na forum także proszę o wyrozumiałość dla nowicjusza. Przeszukałem fora jednak nie znalazłem odpowiedzi na nurtującą mnie sprawę. Zbliżone tematy są jednak nie ma odpowiedzi na moje wątpliwości. Mam Astrę G 2003r. 1.2 16V benzyna + lpg. Posiadam fabryczny alarm, który za dopłatą mógł mieć centralny zamek. Ja jednak nie...
szyby elektryczne montowałem u siebie w aucie BMW E-36 kupiłem używane siłowniki i założyłem!!!! wszystko ładnie chodzi... Jeśli zaś chodzi o centralny zamek to zakładam je co chwila w jakimś aucie! myslę że jak kupisz uniwersalny zestaw centralnego zamka i zastosujesz się do wskazówek montażu siłowników to problemu mieć nie będziesz....
Anigdzie nie znalazłem jak to wygląda w tylnych drzwaich. Czy wystarczy tam uniwersalny siłownik?? bo potrzebowałbym założyć tylko tam. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Założyłem już uniwersalny siłownik, u mnie siłownika fabrycznego nie ma niestety , na kostce do zamka z lewej strony przód idą tylko dwa kabelki. Czy w jazzach to normalne że poniżej zera stopni zamarzają tylne zamki ? nie można otworzyć drzwi ani z centralnego ani wyciągnąć "bolca" ręcznie ;/ Jest jakiś patent na to?
założyć siłownik zamka centralny zamek założyć założyć centralny zamek
dziecka akumulator netia aktywacja sterowanie silnikiem pradu stałego
Sofar 3.3-12KTLX-G3 – migająca zielona dioda „Normal” podczas autotestu, przyczyny i diagnostyka Falownik Sofar 3.3-12KTLX-G3 – migająca zielona dioda i sporadyczny alarm, interpretacja sygnałów LED