Test robisz w pełnej (wiec starej) instalacji, czy po demontażu na stanowisku testowym? Piję do tego, ze możesz meic straty na instalacji, np zaśniedziałe styki. Bez obciążenia mierzysz napięcie, pod obiązenm siada do nieużytecznego, typówka
Skoro jest napięcie, to znaczy że prądu brakuje. Styki w gnieździe nie są zaśniedziałe?
Zaśniedziałe styki na stabilizatorze napięcia w liczniku. Podaj zdjęcie licznika od tyłu.
Żarówki mają duży pobór, i wszelkie problemy na instalacji: długość, za cienkie kable, zaśniedziałe styki, duża ilość wyłączników, to daje spadek napięcia. Jedyne profesjonalne rozwiązanie, to krótki mocny kabel i NIE IDĄCY przez wyłączniki, a sterowanie przez przekaźnik w tym krótkim obwodzie. włącznik celowo obniża napięcie Nie, tego nie da się zrobić...
Spadek napięcia raczej nie. bardziej prawdopodobne zaśniedziałe lub zardzewiałe styki.
Uciążliwy rozruch Usterką może być stacyjka należy zmierzyć wartość napięcia gdy ją załączymy przed stacyjką i po stacyjce, jak również czy napięcie nie zanika na cewce zapłonowej i wtryskiwaczach w czasie kręcenia rozrusznikiem. Problem z kontrolką ładowania Zaśniedziałe wtyczki lub styki stacyjki , napięcie na licznik nie powinno być niższe niż napięcie...
Sprawdzić kabel łączący alternator z rozrusznikiem i kabel łączący rozrusznik z akumulatorem. Ten pierwszy może mieć zaśniedziałe styki bądź być przełamany. Jeśli napięcia są różne, to napewno jest spadek napięcia na drodze alternator - akumulator. Domyślam się, że napięcie mierzone na alternatorze jest właściwe (13,8-14,3 V) To tyle.
Wystarczy wziąć jakąkolwiek baterię, zmierzyć kilka x napięcie i jeżeli pomiary będą powtarzalne to nie ma mowy o przekłamywaniu miernika. Napięcie na nr.2 UL 1211 zgadza się. Za niestabilne napięcia mogą być odpowiedzialne zimne luty lub zaśniedziałe styki przełączników. To samo może być powodem braku szumów. Część radiowa jest zasilana dwoma napięciami....
Oczyść dokładnie styki termopary ,przy tak małym napięciu zaśniedziałe styki mogą powodować duży spadek napięcia,i brak podtrzymania elektormagnesu.
W jaki sposób może być 7V ? Jeżeli by alternator nie ładował to powinno być napięcie akumulatora czyli około 12-14V. Może masz zaśniedziałe styki i spadek napięcia przez to.
Dzięki za odpowiedzi. Czyli elektryka jako pierwszy trop. Jutro to posprawdzam. Niedawno miałem wymieniane diody prostownicze, więc z samym alternatorem nie powinno nic być, ale wystarczą zaśniedziałe styki i już napięcie na silniku pójdzie w dół.
Silnik zostaw na koniec. A w Isostacie zapewne styki zaśniedziałe.
Spryskaj podstawkę Kontaktek i parę razy włóż i wyjmij lampę. Czasem to pomaga na zaśniedziałe luźne styki podstawek lampowych. Ja od tego zaczynam.
Bezpiecznik od tego, niskie napięcie może oznaczać zaśniedziałe styki, ewentualnie jak tam występuje przejście wiązki przewodów z karoserii do klapy, tam często się wyrabia.
Zasilanie dmuchawy brane jest z bezpiecznika 50A pod BSM może zaśniedziały styki. Później napięcie jest podawane poprzez przekaźnik do dmuchawy . Wystarczy sprawdzić w którym miejscu powstaje spadek napięcia . Po 2008 bezpiecznik może być 80A
(at)Grzesiek794239 to nie iskrownik, a neonówka stabilizatora napięcia. Na początek zrób dosyć prostą rzecz, zdejmij i załóż podstawkę lampy, sprawdź czy nie zaśniedziały jej styki. Uważaj na wysokie napięcie nań panujące, nawet po wyłączeniu oscyloskopu, poczekaj pół godziny.
Woltomierz wskazuje brak napięcia - jeszcze trzeba sprawdzić czy plusa czy minusa i problem znika. Pozdrawiam. Jak to wskazuje brak napięcia, jak autor napisał, że jest 12,56V? Jak może brakować plusa albo minusa, prąd nie płynie jednym przewodem. :-) Prawdopodobnie masz zaśniedziałe styki, potraktuj jakimś preparatem chemicznym w spreju albo oczyść...
Liczymy: 12V*0,5A+10W=6W+10W=16W ... Definitywnie szedłbym w tym kierunku. Podawanie napięcia 5V na odległość nastu metrów skończyło się u mnie po dwóch latach. W tym czasie zaiste styki zaśniedziały i doszło do innych powodów spadków napięcia (np. pogorszenie parametrów zasilacza). Tylko poprzez spliter rozwiążesz problem stabilności napięcia w dłuższej...
Sprawdź napięcie podawane na ABS czasami styki zaśniedzieją i ma za niskie.
Może być tak, że przyciski są przyłączone do procesora (czy innego układu) poprzez rezystory oraz są podciągnięte do zasilania, zaśniedziałe styki/zużyte gumki odbiegają rezystancją od normy i dzieją się takie cyrki, gdyż napięcia pojawiające się na procesorze odbiegają od normy.
Wycieraczki nie pracują w pozycji pracy przerywanej Nie dostaje silnik napięcia. Sprawdzić włącznik. Wytarte, zaśniedziałe styki.
Miałem ze swoim "smutaskiem"podobny problem a winna była pęknięta kopułka rozdzielacza. Zbierała się w niej wilgoć , zaśniedziały " styki " wewnątrz i nadpalony był palec.Przewody wysokiego napięcia i świece powinno się w ty wózku wymieniać co 30-40 tyś. kilometrów.
Przekłamywanie poleceń z klawiatury ma miejsce gdy mikrostyki są włączone w drabinkę rezystorową. Kolejny mikrostyk zwiera po prostu jakiś rezystor drabinki i na skutek tego procesor odczytujący rozkazy dostaje inne napięcie - inny rozkaz. Z opisu jaki zamieściłeś wywnioskowałem, ze właśnie u Ciebie tak się dzieje - nie znam schematu sprzętu, ale w...
Witam Zmiana obrotów jest pewnie przez przekaźnik(nie widziałem fizycznie tego napędu) sprawdź czy nie ma na nim spadku napięcia,przez przypalone styki, lub zaśniedziałe.
Sprężarka powinna być sterowana poprzez czujnik temperatury parownika (pilnuje żeby nie zamarz- przez bryłę lodu nie przeleci powietrze) i czujnik ciśnienia w układzie. Brak ciśnienia lub zbyt duże ciśnienie wykończy sprężarkę. Sprawdź czy do sterowania nie jest użyty jakiś przekaźnik w którym wypaliły się styki i czy instalacja elektryczna jest sprawna...
Nigdy nie wiesz gdzie usterka może być dlatego akurat w przypadku pompy paliwa zaczynasz od tyłu właśnie od kostki bo tam najczęściej nie kontaktuję przez zaśniedziałe styki. Zawsze tam sprawdzasz pod obciążeniem czy masz napięcie. Jak nie masz to idziesz dalej do przodu samochodu jak masz to schodzisz w dół.
Chodzi o microswitch kiwa się "pipek" To normalne. Wymień w takim razie je wszystkie (co byś za miesiąc nie musiał znowu rozbierać) i klawisze będą działać jak powinny. Sterowanie funkcjami jest realizowane w ten sposób, ze naciśniecie klawisza powoduje wysłanie do procesora napięcia - od jego wartości zależy jaką funkcję procesor zrealizuje. Jak styki...
Czy masz cokolwiek aby sprawdzać napięcie - miernik, żarówka z oprawką i przewodami (niekiedy lepsza od miernika bo obciąża połączenie a woltomierz pobiera tak mały prąd, że może pokazać pełne napięcie także jak po drodze są zaśniedziałe styki). Sprawdź czy akumulator nadal jest naładowany - napięcie na klemach. Jak to jest akumulator z tego samochodu...
Przyczyn jak w całym poście może być wiele.. począwszy nawet od czujnika położenia wału korbowego który może mieć gdzieś przerwę w obwodzie, zaśniedziałe styki a skończywszy na regulatorze napięcia w alternatorze który obciąża silnik doładowując akumulator co jakiś czas zamiast ciągle. Bez porządnej diagnostyki ciężko cokolwiek powiedzieć.
Jak radzi Kolega wyżej - wszystkie mikroswitche na przednim panelu do wymiany. Czemu? Bo ta wieża (jak i setki innych modeli z tego okresu) ma sterowanie napięciowe - odpowiednio dobrane napięcie wymusza by mikrokontroler włączył odpowiednią (przypisaną tej wartości napięcia funkcję. Napięcie dostarcza przełączany dzielnik drabinkowy przez zwarcie do...
Zaśniedziałe styki w kostce
U rolnika napięcie na fazach wynosi 205, 206, 208 V. Wyłącza mu się dojarka, wyzwala zabezpieczenia (te w dojarce). Raczej to wina PGE, bo mierzone przed licznikiem. CO może być tego przyczyną? Czy zmierzenie napięcia bez obciążenia a potem zmierzenie pod obciążeniem coś może powiedzieć? Np że przyczyną są zaśniedziałe styki bezpieczników na słupie?...
1 . Napięcie w aucie masz jakie? 2. To co zawsze: zużyte, zaśniedziałe / przypalone styki.
A zobacz czy stabilizator w zasilaczu przedwzmacniaczy nie poszedł (okolice T402, T403, D401). Jeśli napięcia na elektrodach tych tranzystorów są prawidłowe i wyjście również, można podejrzewać jakieś zimne luty na ekranach kabli łączących poszczególne moduły, zaśniedziałe styki.
Proponuję sprawdzić czy do rozrusznika dochodzi właściwe napięcie, czy nie są zaśniedziałe przewody, styki, oczyścić dokładnie klemy jeżeli widać nalot.
Zwróć uwagę na wszystkie styki czy nie są zaśniedziałe, sprawdź też styki bezpiecznika na wyjściu (jeśli jest). Pozdrawiam
Temat już był.zobacz:https://forum.opel24.com/topi... Dzięki za info, ale niestety nic by mi to nie dało, bo auto stało tydzień z rozłączonym aku i nic po tym się nie zmienilo(oczywiście nie z tego powodu stało z odłączonym aku). Ale sprawdzę styki czy nie są zaśniedziałe.
Możliwe, że zaśniedziałe styki, zimne luty. Sterowniki powinny dostawać cały czas napięcie zasilania, aby nie gubiły pamięci kalibracji.
Chyba jednak coś nie tak jest w innym miejscu fakt że palą się natychmiast po wymianie o czymś świadczy. Jeden z kolegów dobrze zapytał o wahania napięcia. Więc może jednak warto sprawdzić wszystkie połączenia elektryczne. Czy styki są czyste, czy nie nadpalone, czy przewód ma prawidłowy przekrój, czy oprawy nie są zaśniedziałe ? Pozdrawiam
W opisywanym przeze mnie przypadku brak styku był właśnie w oprawce bezpiecznika. Prostownik ma około 30 lat, więc jego styki mogły zaśniedzieć, a przeciążenie kiedy właściciel sobie "startnął" ciągnik z prostownika zapewne dodatkowo nadwyrężyło oprawkę bezpiecznika. Napięcie na wyjściu bezpiecznika było trochę niestabilne, ale "prądu (amper)" już nie...
Problem chyba jest z zasilaniem chipa bo zasilalem go 3.6 v a powinno być 5 Gdybyś miał problem jedynie z zasilaniem, to na katodach lampki Nixie miałbyś tak czy siak maksymalnie napięcie ok 60V, gdyż do takiego napięcia jest ograniczenie zenerem na wyjściach układu 74141. Wniosek stąd, że nie tylko z napięciem zasilającym masz problem, ale i z wadliwymi...
wydaje mi się że nie tu leży problem...zasilacz komuterowy sam w sobie ma bardzo dobry filtr napięcia zasilania a modem neo jest zasilany z tegoż zasilacza więc zakłócenia nie pochodzą raczej od strony sieci...Zaśniedziałe styki w gniazdach też raczej nie bo zjawisko występowałoby w przypadkowych momentach...wygląda na to że w momencie wyłączania obciążenia...
a z kolei kiedy odepne ten przewód łączący automat ze szczotkami to wtedy prąd jest . Strasznie dziwne Nic dziwnego. Jest jedynie napięcie, nie ma prądu. Najprawdopodobniej zaśniedziałe styki w automacie-mimo, że nowy.
(at)krychast mam wrażenie, że robisz sobie z nas jaja... Skoro masz oscyloskop to w czym problem przyłożyć jego sondę (układ wejściowy oscyloskopu ustawić na pomiar napięcia stałego) do kolejnych punktów i elementów, na których to napięcie powinno być? Czyli iść wraz ze schematem od anody diody D202 do wskaźnika wychyłowego? Przyłóż sondę do R456,...
Zaśniedziałe styki mogą tłumaczyć dziwne spadki napięcia. To układ prądu zmiennego nie stałego Zapomniałem :( Oporność cewki przekaźnika rzędu 50 Ω i prąd rzędu 300 mA. Ale nawet dla takiego prądu na przewodach o oporności 2Ω spadek napięcia poniżej 1V.
Sprawdź dokładnie kostkę połączeniową pedału regulatora obrotów, piny mogły zaśniedzieć i stąd przyczyna, nisko przy dywaniku gromadzi się wilgoć i styki mogły zaśniedzieć i zwyczajnie nie łączą, częsta przypadłość przy wiekowych autach.
Może być jeszcze słaba masa lub zaśniedziałe styki. Jak jest świeżo naładowany odpala jak napięcie spadnie np. do 11-12 V już prąd tak dobrze nie przechodzi jak np przy 13-14. Miałem też tak kiedyś. pozdro
Najpierw trzeba dostać się do mechanizmu. Sprawdzić czy przyczyną tego jest awaria zasilania - może coś nie łączy, są zaśniedziałe styki itp. (należałoby zmierzyć napięcie na silniku, czy nie ma przerw w zasilaniu) podczas zamykania lub otwierania szyby) czy też przyczyną jest uszkodzenie mechaniczne- zacieranie, poluzowanie czegoś, może wystarczy mała...
Na początek sprawdz instalacje a przedewszystkim mase silnika i karoseri może styki jakieś zaśniedziały przeglądnij wszystko dobrzea później momyślimy co zrobić z alternatorem. Regulator to kwestja dwóch śrub (zależnie od modelu). POZDRAWIAM
Witam. Możliwe że masz problem z przełącznikiem jazdy lub zaśniedziałe styki wiązki idącej do tego przełącznika (kostka pod kabiną w okolicy orbitrola, sygnału...), możesz to sprawdzić podając bezpośrednio napięcie na cewkę jazdy. Pozdrawiam
Jak masz możliwość, to zmierz napięcie na wtyczce sterownika, czy jest takie same. Mogą być styki zaśniedziałe.
potwierdzam - jeżeli nie świeci przełącznik to należy sprawdzić "+" z akumulatora(czerwony przewód), minus z akumulatora(czarny przewód) a następnie czy za gniazdem bezpiecznika(lub w innej wersji SQ24 za dwoma bezpiecznikami na czerwonych przewodach) jest napięcie. Oprócz tego można zmierzyć "+" po kluczyku który powinien pojawiać się na przewodzie...
Witam. Na początek sprawdziłbym baterię pilota czy ma odpowiednie napięcie i czy styki nie są zaśniedziałe, następnie zaprogramować jak kolega wcześniej opisał. Pozdrawiam.
miałem podobny problem przy kompie też ciągłe restarty, u mnie okazało się że styki bezpieczników topikowych były tak zaśniedziałe ze w gnaizdku miałem napięcie rzędu 160-180V
Już problem rozwiązany. Zaśniedziały styki.
Nie widziałbym tego tak czarno. Sprawdź podstawkę (PK), czy nie zaśniedziałe styki, sprawdź nóżki kineskopu. Jaki stabilizator napięcia masz na myśli, bo nie kapuję?. Poszukiwania ogranicz do obwodu żarzenia a znajdziesz przyczynę i wszystko będzie OK.
Jakieś sugestie co sprawdzić? Oporność zwartego (wciśniętego) styku (mikroswitcha). Często sterowanie polega na doprowadzaniu do procesora odpowiedniej dla danej funkcji wartości napięcia - napięcie to pozyskiwane jest z "drabinki" rezystorowej, a wybierane za pomocą mikro-switcha. Jeśli taki mikro-switch ma skorodowane, zaśniedziałe styki - wprowadza...
Objawy wskazują na zaśniedziałe styki w wiązkach od akumulatora po deskę rozdzielczą, poprostu nie dochodzą wszystkie napięcia. Naprawiałem kilka takich ciągników z różnymi problemami związane z elektryką.
Problem rozwiązany. Na 14 pinie było napięcie ale mierzone miernikiem. Kluczowym było, jak kolega poradził, sprawdzenie żarówką. Styki bezpiecznika były tak zaśniedziałe, ze stanowiły oporność dla żarówki ale nie dla miernika. Po wyszorowaniu i elektrosolowaniu wszystko wróciło do normy. Dziękuję za pomoc
Sprawdziłeś wszystkie styki na wtyczce/wtyczkach ECU? Może piny są zaśniedziałe. Czy napięcie do ECU jest prawidłowe? Co z masą?
Jak były by zaśniedziałe styki to nie było by napięcia na zaworze i woda by była wypompowywana normalnie. Czy jest sposób aby ten zawór sprawdzić ? Odłącz zasilanie zaworu (uwaga aby nie zrobić zwarcia) poczekaj kilka minut aby zawór ostygł i sprawdź jak będzie wypompowywał wodę dobrze to masz uszkodzony moduł sterowania bo podaje ci cały czas napięcie...
Łatwo sprawdzając czy nie zaśniedziały styki przekażnika. Sprawdź czy masz napięcie na cewce przekaźnika.
Sprwadź alternator. Głównie diody. Następnie napięcie wychodzące z alternatora ok. 13.7-14.4V. Jeżeli wszystko w porządku pozostanie sprawdzenie elektryki (zaśniedziałe styki). Pozdrawiam i miłej pracy przy naprawie. Dodano po 23 Sprwadź alternator. Głównie diody. Następnie napięcie wychodzące z alternatora ok. 13.7-14.4V. Jeżeli wszystko w porządku...
Sprawdź styki w wyłącznikach bezpieczeństwa czy przewodzą oraz styki w krańcówkach. Po latach użytkowania mogły zgnić, papierek ścierny wyczyścić, ale najpierw multimetr i sprawdź omomierzem czy masz przejścia. Przy tak niskim napięciu dochodzącym na cewkę bym się skłaniał że coś gdzieś zaśniedziało i nie przewodzi dobrze obwodu sterowania.
W pojemniku na baterie jak była woda to na pewno styki masz zaśniedziałe co może powodować spadek napięcia i wówczas dioda sygnalizuje miganiem słabą baterię. Sprawdź skąd wzięła się woda w pojemniku na baterie
Do sprawdzenia podstawka lampy, zrób zdjęcie może styki zaśniedziały i dlatego nie ma napięcia na katodzie? Jeśli tak to można psiknąć jakimś płynem do czyszczenia styków lub po prostu wymienić podstawkę. Pozdrawiam.
Udało mi się usunąć usterkę, która powodowała, że nie było ładowania o odpaleniu (dopiero po przegazowaniu wskakiwało - zaśniedziałe styki). Pozostał problem rosnącego napięcia razem z obrotami silnika. Zauważyłem jeszcze jak juz byłem na kanale, że alternator jest cały spocony, chyba nie trzyma uszczelka od vacum-pomy - tak bynajmniej to wygląda. Zdecydowałem...
A weź sprawdź miernikiem jakie napięcie tam jest w oprawce, może za słabe idzie. Styki od masy nie są zaśniedziałe? Może coś ze przekaźnikiem lub bezpiecznikiem
Sprawdzałem to miejsce i jest tam sucho. Styki przepływomierza były troszkę zaśniedziałe więc je pocynowałem, ale nic to nie zmieniło. Edit: Nie dopisałem, na przepływomierzu jest napięcie. Nie sprawdzałem jeszcze oscyloskopem, ale jak dmuchnie się w rurę doprowadzającą wodę to na multimetrze widać zmianę tego napięcia.
No ja też się zdziwiłem ale miernik raczej nie kłamie. Miernik nie, ale punkty styku sond miernika mogą, podrap trochę i zobacz czy zawsze pokazuje tyle samo. Doszedłem do wniosku, że te metaliczne połączenie to jakaś grubsza płytka z sporym oporem zatopina w tym plastiku. Nie tak łatwo zrobić taką płytkę, poza tym gdyby to były oporniki miały by bardzo...
Ad 1. Z akumulatora samochodowego motocykl zakręcił i odpalił bez problemu (akumulator 12V, 65Ah) Już samo to potwierdza, że albo masz uszkodzony rozrusznik, albo kiepski akumulator (co wykluczyłeś przez podmianę na inny motocyklowy) bądź masz zaśniedziałe styki, które powodują spadki napięcia i kontroler odłącza rozrusznik. W każdym bądź razie razie...
Co do spryskiwaczy sprawdź czy dochodzi napięcie do silniczka, który tam jest lub spróbuj go podłączy na "krótko". Co do wycieraczki nie wiem jak masz to rozwiązane w escorcie masz styki w klapie i na dole koło zderzaka czasem jak zaśniedzieją to nie chodzi np wycieraczka jeśli masz tam jakieś styki to je przeczyść np drobnym papierem ścierny.
5 dni temu rozebrałem jeszcze raz kopułkę by sprawdzić kable wewnątrz. Wszytsko wyglądało OK ale zwróciłem uwagę na palec, okazało się, że po pół rocznej eksploatacji końcówka była siesamowicie zaśniedziałą - jak się bliżej przyjrzałem kopułce okazało się, że styki wyskiego napięcia są podobnie zaśniedziałe. Postanowiłem wyczyścić, delikatnie bardzo...
Sprawdź omomierzem uzwojenia żarzenia, być może jest przerwa w kineskopie na tym uzwojeniu. Przeczyść też styki w podstawce i kineskopie, mogą być zaśniedziałe.
To że cewka przekaźnika jest sprawna i klika, nie oznacza, że przekaźnik jest sprawny. Może mieć zaśniedziałe lub przepalone styki. Sprawdź czy po po próbie włączenia pojawia się napięcie 230V AC na transformatorze głównym.
... Zasilanie się nie wyłącza. No chyba że przez zaśniedziałe styki na ułamek sekundy gubi zasilanie.🤔 i to jest przyczyną samoczynnego zatrzymania odtwarzania... W pierwszej kolejności do sprawdzenia działania i wyczyszczenia, czujnik obecności kasety w kieszeni i czujniki rodzaju taśmy. Następnie czujniki znajdujące się pod talerzykami napędzającymi...
nie są zaśniedziałe. Podłączyłem wzmaka na którko przy aku i jest ok. Czyli pewnie bedą jakieś styki nawalać
Problem rozwiązany, ekspres jak nowy. Przyczyną NIE grzania były zaśniedziałe styki w czunikach temperatury wchodzących do grzałek. Co do napięcia na obudowie rozwiązałem to bardzo prosto. Połaczyłem neutralny z ziemią :) Okazuje sie, że nowe sprzety przez filtr trochę napięcia przeżucają na obudowę i temu musi być ziemia podpięta.
Jeśli kontrolka z symbolem baterii gaśnie oznacza to tylko tyle, że na obwodzie diod wzbudzenia pojawiło się napięcie. Natomiast ładowania faktycznie może nie być np ze względu na brak dobrego kontaktu przy przewodzie ładowania - zaśniedziałe styki, kabel pęknięty itp. Trzeba najpierw to wyeliminować a dopiero potem się przyglądać alternatorowi.
Myślę, że problem powinieneś potraktować poważnie! Statek ma na pewno książkę przeglądów elektrycznych (serwisowych) Należy: 1. Powiadomić przełożonych. 2. Wpisać zauważone niesprawności. Usterka może być prozaiczna: - zaśniedziałe styki (woda, sól, temperatura) - niesprawność regulatora napięcia itd. Jeżeli nie masz etatu elektryka, nie podejmuj się...
Miałem kiedyś identyczny objaw w starym escorcie - wymiana regulatora napięcia i wyczyszczenie zaśniedziałych styków w alternatorze pomogła od ręki.
Wydobyłem rozdzielacz. Całość jakby zawilgocona, styki zaśniedziałe ale elektrycznie sprawne, silnik - rezystancja uzwojenia brak przejścia - po podłączeniu napięcia nie działa.
Zmierz napięcia na n. 8-9 US501. Na tym module tranzystory ale i zaśniedziałe styki wtyczek.
witam znalazłem problem to zaśniedziałe styki na przewodach czyli słabe zasilanie komputer wykazał słabe ciśnienie i przerwa to napięcie dzięki za rady
Na początku sprawdził bym napięcie w gniazdku zasilającym TV czy jest 230V. A_K miałem kedyś taką sytuacje u klijentki i właścnie okazało się że zaśniedziałe styki bezpiecznika w mieszkaniu puszczały na gniazdko 180V i taka była reakcja TV.
Podpowiem Ci tak, że może są to banały. Bezpieczniki są może OK. A sprawdziłeś styki w gnieździe, czy nie są zaśniedziałe, a luz? Czy sprawdzone multimetrem czy podczas rozruchu jest spadek napięcia w zasilaniu sterownika, czy po uruchomieniu nadal jest zasilanie?
W sondzie jest grzałka więc wystarczy miernikiem zmierzyć rezystancję by sprawdzić czy jest sprawna. Nie ma sensu naprawiać ECU bo wyjdzie drożej niż zakup używki. Używka to koszt 100-150zł. Sprawdź miernikiem jakie masz napięcie na czujniku halla G40. Wtyczkę od tego czujnika masz przy obudowie rozrządu od strony chłodnicy. Jeżeli będzie jakaś anomalia...
W jakim wieku są te baterie i czy były dużo eksploatowane? Jak długo się ładują w porównaniu do tego, jak były nowe. Mogą też nie łączyć styki, łączące baterie z kamerą, mogą być zaśniedziałe, zabrudzone, itp. Nie można też wykluczyć usterki w samej kamerze, ale należy zacząć od najbardziej typowych przyczyn. Na drugiej baterii mam podobnie Podobnie...
Może faktycznie przyjrzyj się D1 i D2. Jakie tam są? Może warto spróbować dołożyć równolegle po jednej 1N4148 i zobaczyć co się dzieje. No i czasem sprawa może być prozaiczna w starszym wzmacniaczu. Zaśniedziałe styki wyłącznika, ale podejrzewam że stabilność napięcia na C6 sprawdzona, wiadomo wszak że w AM trzeba nieco prądu w impulsie. :D Z głębokością...
Najpierw cały układ zasilania pomocniczego. D517, R627 , C621 Napięcia na T606 ? Pomiar napięcia stałego na wyjściu STK ? Brak symetrii zasilania przez zaśniedziałe styki ? pomiary samego zasilania ?
U mnie był problem z włącznikiem, zaśniedział i to mnie zmyliło. Napięcie na wtyczce było, siłownik próbował się podnieść ale jakoś tak aby troszkę i myślałem że on nawalił, przez co rozebrałem pół słupka aby się do niego dobrać. A wystarczyło tylko śrubokrętem podważyć włącznik, wymontować, rozebrać, papierem ściernym przeczyścić 2 styki i śmiga. Zaśniedziały...
Jeszcze może być przebicie wysokiego napięcia na elektrodzie transferowej -tej pod bębnem, sprawdź druty i styki - mogą być zaśniedziałe.
Może masz za cienkie przewody do silnika albo regulatora prędkości i robią Ci się spadki napięcia, może styki nie są dobrze dokręcone albo są zaśniedziałe - skorodowane. Dlatego napięcie spada. Inna przyczyna to niedoładowane lub uszkodzone aku. Co do BMS to temat rzeka, generalnie dobry BMS powinien być dobrany do prądu MAX ogniw jaki z nich ciągniesz...
Prawdopodobnie masz zaśniedziałe styki na wtyczce sterownika (wilgoć). Stąd te błędy. Spróbuj użyć spreju kontaktowego i wtedy jeszcze raz odczytaj błędy.
Popraw wszystkie punkty masy oraz plusy muszą być nie zaśniedziałe dobrze wyczyszczone podokręcane styki przy rozruszniku oraz masa musi być przykręcona i wolna od korozji zaśniedziałe styki konektorowe powodują wsponiane przygaszanie świateł ;zła masa także .Sprawdź połączenia zaraz za akumulatorem połączenie konektorowe plusy przewody jak wspomniał...
Indukcyjność transformatora robi swoje. W chwili włączania płynie ogromny prąd, a w chwili wyłączania indukuje się spore napięcie. Ten przedłużacz pewnie ma zaśniedziałe styki i dodatkowy opór styków istotnie ogranicza prąd. Daj szeregoweo z trafem termistor PTC, to ci ograniczy prąd rozruchu. Albo po prostu zamień ten dziwaczny układ na transoptor...
za to światło mijania (lewe) odpowiedzialny jest bezpiecznik nr1. Ale jednocześnie ten bezpiecznik odpowiedzialny jest za silniczek ustawiania wysokości świateł. Więc sprawdź czy podczas kręcenia pokrętłem ustawiania świateł słychać silniczek. jeśli nie to z pewnością jest to bezpiecznik nr1 lub samo gniazdo tego bezpiecznika (może być zaśniedziałe)...
Czy możesz napisać, który to przekaźnik posiadał zaśniedziałe styki? Ja mam podobny problem z MD-400A, a również nie ma napięcia ładowania akumulatora i przy próbie włączenia jedynie piszczy.
że przy starcie bramy podawane jest napięcie 12 voltów natomiast kiedy brama przesuwa się cały czas napięcie to wynosi tylko 2 do 3 woltów Zmierz to napięcie na odłączonej lampie jeśli dalej będzie spadać to problem jest w instalacji lub centralce. Jeśli nie, to podłącz lampę pod zewnętrzny zasilacz 12V. Jeśli nie zadziała z zewnętrznego to kup nową...
Czasami wymiana baterii biosu to nie wszystko. Miałem taki przypadek, że po wymianie baterii napięcie na punktach lutowniczych podstawki baterii nie przekraczało 0,5 V. Przyczyną były zaśniedziałe styki w podstawce.
zaśniedziałe styki styki zaśniedziałe czyścić zaśniedziałe styki
parametr maszynowy gwarancja tabliczka znamionowy schemat woltomierza analogowego
czarne świece seicento silnik napędu bramy
Najlepsza karta graficzna do ASRock N68C-GS FX Kosiarka elektryczna - napięcie dochodzi, ale nie działa