https://www.sklep.termoregulatory.pl/blo... Tu sobie poczytaj Dodano po 6 W silniku nasz tylko czujnik termistorowy , aby z niego korzystać to trzeba by zastosować np .to: http://www.elkoep.pl/produkty/modulowe-u...
https://el12.pl/poradniki/dobor-wylaczni...
Szkoda, że ostatnio podanych szczegółów nie podał kol. na samym początku, gdyż uniknęli byśmy burzy mózgów. Jeśli silnik pracuje prawidłowo połączony w Δ to znaczy, że był przezwajany. W przypadku tego silnika zabezpieczenie ustawiamy na 1,1-1,25 In. Osobiście ustawiam na początek 2,8A i ewentualnie powoli zwiększam jeśli zabezpieczenie wyzwala...
jest to zabezpieczenie przeciązeniowe,jesli nie można dostać,to można zewrzeć,a w najbliższym czasie,wymienic na sprawny.
To wygląda na zabezpieczenie termiczne (termik) Jeśli na nim nic nie pisze to odczytaj z tabliczki znamionowej na silniku prąd pobierany podany w Amperach i kup termik o trochę większym prądzie ok 10 procent większy . Tu np można kupić https://www.piekarz.pl/33929-wylacznik-n... Wartość bezpiecznika musi być dobrana do prądu znamionowego...
Na pewno zabezpieczenie termiczne silnika, wyłącza go, gdy osiągnie on zbyt wysoką temperaturę.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... Do zabezpieczanie silników 1-fazowych można stosować M250 z tym, że tory prądowe należy połączyć szeregowo.Prąd wylicz sobie ze wzorów na stronce linku.
Wszystko da radę zrobić tylko trzeba dobrze przemyśleć jak to ma dokładnie działać i żeby to było bezpieczne. Do silnika warto dodać też zabezpieczenie termiczne.
Witam W Polsce jest sieć energetyczna o napięciu fazowym 230 V oraz przewodowym 400 V. Z tego co podałeś to silnik ten należy połączyć w gwiazdę i zasilić z sieci energ. Natomiast gdybyś dysponował falownikiem zasilanym z jednej fazy (230V), to wówczas ten silnik podpinasz w trójkąt aby zachować parametry silnika. Pozdrawiam Te dwa kable to zabezpieczenie...
Jak urządzenie przenośne i do tego używane w plenerze, to podłączać przez wyłącznik różnicowoprądowy (RCD). Musi on być w instalacji budynku, przed gniazdem siłowym albo tuż za nim. Nie ma sensu instalować go na zewnątrz budynku czy na kosiarce, bo w ogóle nie będzie spełniał swojego zadania. Zabezpieczenie termiczne silnika też by pasowało. Do jakiej...
Witam. Ciekawi mnie jak ci poszło z tym silnikiem 7,5 kw do kompresora wan aw. Jeśli możesz to podaj obroty silnika i średnice kola pasowego na silniku. POZDROWIENIA I. Skoneczny
Chciałbym zobaczyć taką kartę gwarancyjną - poważnie. Rozumiem, że to do mnie więc ponieważ jesteśmy w dziale went-klim to odsyłam dla przykładu do dokumentacji firmy SystemAir dotyczącej respektowanych zabezpieczeń na bazie czujnika TK pozdrawiam pm001
Co nie zmienia faktu, że zabezpieczenie termiczne dla silnika powinno być. Bo jest: Dodatkowe zabezpieczenie termiczne mam na osobnym styczniku uruchamianym ręcznie pod który jest podłączony tylko hydrofor.
W skrzynce łączeniowej była elektronika automatyki najprawdopodobniej, silnik ma najprawdopodobniej jeszcze zabezpieczenie termiczne. W jakim celu chcesz uruchomić silnik, czy w celu sprawdzenia jego stanu, czy chcesz tę pompę próżniową naprawiać? Czy chcesz sam silnik wykorzystać do czego innego? Jeżeli chcesz uruchomić sam silnik, to musisz pominąć...
Fotka jest nieczytelna, ale wartość amperażu jest wyznaczana taką ukośną cienką kreską. Zaś co do wymiany termika, to nie widzę najmniejszego sensu, ponieważ wyłącznik termiczny nie powinien wyłączać przy nastawie 9,7A.
Moja odpowiedź: Przerwa na zwojach w silniku. Przy takim zasilaniu moment rozruchowy silnika wynosi zero. Przy pokręceniu w dowolną stronę silnik nabiera obrotów i rośnie jego moment. Początkowy kierunek obrotów nadawał silnikowi słup cieczy z pionowej rury i silnik nabierał lewych obrotów. Kto tak pomyślał ten wygrał. Gratulacje.
Ze względu na fakt, że duża wartość początkowego prądu rozruchowego powoduje duże spadki napięcia w sieci, do sieci publicznej można przyłączyć tylko silniki o mocach określonych w normie PN-58/E-05012 -> do sieci publicznej o napięciu 400V mogą być łączone bezpośrednio silniki klatkowe o mocy nie większej niż 5,5kW . O rodzaju rozruchu (ciężki, lekki)...
Tanie szczotki potrafią skutecznie ubić silnik grupy BSH. Nie warto oszczędzać w przypadku tych silników. Mam taki termik z odzysku z uszkodzonego silnika, ale nie oferuję sprzedaży. Niech leży sobie w razie W. Ty musisz po prostu wydłubać taki bezpiecznik z silnika z wyrzuconej pralki itp.
Jeżeli napięcie się pojawia na zasilaniu silnika to prawdopodobnie jest problem z silnikiem. Silniki miały czasami montowane zabezpieczenie termiczne w środku na taką ewentualność. Może i tu producent nie poskąpił i zamontował zabezpieczenie termiczne.
Witam, ten silnik możesz podłączyć tylko w gwiazdę. Przewód 2,5mm2, zabezpieczenie zależy od rozruchu ( ciężki, lekki),ale same bezpieczniki nie zabezpieczają silnika przed przeciążeniem a tylko przed zwarciem.Te dwa czarne kabelki wyprowadzone to pewnie zabezpieczenie termiczne. Pozdrawiam.
sprawdż zabezpieczenie termiczne silnika
Aby ew. zwarty kondensator co się rzadko zdarza nie wprowadzał nam zamieszania w pomiarach to go odłącz i podaj oporności pomiędzy: żółty a popielaty - żółty a czarny - żółty a niebieski - żółty a biały - żółty a czerwony - popielaty a czarny - popielaty a niebieski - popielaty a biały - popielaty a czerwony - czarny a niebieski - czarny a biały - czarny...
Ostatnio miałem taki przypadek, zatarło się łożysko w silniku, nic się nie zapaliło, zabezpieczenie (bezpiecznik) nie zadziałał. Zadziałało zabezpieczenie termiczne silnika.
Witam Opis schematu. 1. Płyta elektroniczna 2. Tłumik 3. Przełącznik WŁ./WYŁ. 4. Kontrolka WŁ./WYŁ. 5. Blokada drzwi 6. Przełącznik ciśnieniowy zabezpieczenia przed wrzeniem 7. Grzałka 8. Przełącznik ciśnieniowy 1. poziomu 9. Przełącznik ciśnieniowy zabezpieczenia przed przelaniem się wody (nie wszystkie modele) 10. Zawór elektromagnetyczny prania wstępnego...
witam poprzednik ma najpełniejszą rację. Nie zgodze sie tylko z jednym, że termiki dopinane do stycznika stosowało sie kiedyś -> stosuje sie je i w chwili obecnej bardzo powszechnie. Różnica miedzy rozwiązaniem na wyłączniku silnikowym a przekaźnikiem termicznym poza nnymi jest taka że termik można nastawić na tzw automatyczny reset . Termik po zadziałaniu...
Zabezpieczenie termiczne silnika.
Masz schematy podłączen, wiadomo że zdemolowane PCB to pewnego rodzaju termik (zabezpieczenie termiczne silnika), bo ja sam dałem sie zwieść teoriom (at)Jarek_inx i (at)jta o jakimś tam kontaktronie, magnesach jak u Antoniego itp. herezjach. Teraz sobie silnik uruchom, a oscyloskop raczej zbędny do tego.
Witam . Kable białe to najprawdopodobniej termiczne zabezpieczenie silnika . Niedawno montowałem całkiem nowe nagrzewnice co prawda wodne , ale też miały wyprowadzone 2 przewody z oznaczeniem T i z nich sterowałem stycznik załączający silnik . Pozdrawiam.
Jest mozliwe, że w uzwojeniu prądnicy jest zabezpieczenie termiczne, wyłączające silnik. Ten kabelek, jest właśnie od niego, tłumaczyło by to też wyłączanie się agregatu. Zrób tak, odłącz ten długi kabel, złącze gdzie był podłączony żółty kabel z ess podłącz tam gdzie był czarny kabel od ess (pomijasz to ustrojstwo). Jeżeli silnik odpali, to ess jest...
Wszystkie źródła podają iż zaleca się tzn. że mozna zastosować inne zabezpieczenie silnika np. wyłącznik silnikowy.Jeżeli chodzi o to czy zastosować zabezpieczenie silnika przed jego spaleniem ,to tak.Koszt zabezpieczenia jest o wiele mniejszy od kosztu nowego silnika.Jezeli chodzi o silniki 3-fazowe to spotkałem sie z opinią ,że od 0,2kW należy stosować...
A gdzie napisałem, że pilot jest ważniejszy od supo? Przeanalizuj budowę kabli górniczych to może zrozumiesz :D To samo z "urządzeniami ruchomymi" pompa może stac w rząpiu i latami, ale jej kabel posiada kilka żył, właśnie do sprawdzania ciągłości supo, a jednocześnie zabezpieczenie termiczne silnika. Coś gdzieś słyszaleś o górnictwie i próbujesz się...
Nie wiem, gdzie jest umiejscowione zabezpieczenie termiczne silnika. Proszę o podpowiedź.
Jest to zabezpieczenie termiczne silnika. Wartość ok. 97 stopni C.
Prawidłowe zabezpieczenie termiczne dla tego silnika powinno wynosić około 24A Dodano po 2 Możesz na zasilaniu zamontować wyłącznik silnikowy o powyższym zakresie.
witam Jeśli silnik nie pobiera więcej prądu niż prąd bezpiecznika to najprściej w szereg z zasilaniem podłączyć bezpiecznik termiczny przymocowany do uzwojeń w silniku. W zależności od chronionej temperatury można dobrać odpowiedni: http://www.tme.pl/bezpiecznik-termiczny-... Jest to rozwiązanie prymitywne ale też...
Przecież to jest zabezpieczenie termiczne silnik, a nie sprężarki. Sprawdź pobór prądu. Możesz też trochę, ale tylko trochę podnieś nastawy.
Ze zdjęcia trudno powiedzieć jednoznacznie, ale może to być tzn. termik czyli zabezpieczenie termiczne (przeciążeniowe) silnika, jest na nim jakiś opis?
Domagasz się wróżenia z fusów. Żadnych fotek, żadnych rysunków. Dziś miałem awarię gdzie wyzwalało zabezpieczenie termiczne silnika, który pracuje bez problemów ponad dziesięć lat. Co było powodem wyzwalania? Podpowiem. Silnik sprawny tak jak i przewód go zasilający. Stycznik również. Tak jak moje pytanie wygląda jak do tej pory twój wątek. Tylko ja...
Zabezpieczenie termiczne silnika.
OK, nie załapałem z pierwszego zdjęcia. Co jest z drugiej strony tego radiatora? Dodano po 1 To zabezpieczenie termiczne silnika https://www.google.com/search?q=3mp31702...
Zworki zostają, TK to zabezpieczenie termiczne silnika. W tej chwili jest wpięte szeregowo w zasilanie. Zworka na U2-Z2 to połączone końce uzwojeń i bez tego połączenia silnik nie zadziała.
Q zazwyczaj oznacza się zabezpieczenie termiczne.
Pobór prądu przez ww silnik przy pracy w trójkącie stanowi 36A To zabezpieczenie termiczne powinno wynosić około 45A i należałoby za pomocą cęgów pomierzyć prąd pracy w trakcie obciążenia silnika
Spadek napięcia w sieci powoduje wzrost prądu pobieranego przez silnik, zadziałało zabezpieczenie termiczne silnika. Po ostygnięciu, powinno włączyć się.
Te dwa dodatkowe to zabezpieczenie termiczne silnika.
Silnik przeznaczony do pracy w trójkącie, przy napięciu 400 V. możesz założyć przełącznik gwiazda/ trójkąt, choć nie jest to konieczne, gdyż piła nie jest dużym obciążeniem przy starcie. Zabezpieczenie termiczne warto podłączyć , a jest zamontowane w silniku.
Tam jest wpięte zabezpieczenie termiczne silnika i mikrowyłącznik w gnieździe korby awaryjnego podnoszenia bramy.w dokumentacji jest to opisane pod nazwą DES.
Skąd taki pomysł? Koszty drugiego termika kogoś przerażają?
Jeżeli był wsadzony między cewki (jeżeli chodzi ci o uzwojenie stojana), to pewnie to jest zabezpieczenie termiczne silnika. Spróbuj zewrzeć styki. Wcześniej bym sprawdził do czego podłączony jest owy czujnik, może na płytce jest jakieś oznaczenie. Ale z dużym prawdopodobieństwem uważam, że to zwykły termik.
Ze schematu na pokrywce wygląda, że ma zabezpieczenie termiczne.
Do naprawy silnik a dokładnie zabezpieczenie termiczne wewnątrz silnika (jeśli szczotki i tachometr dobry...)
Jest nierozbieralny. Równie dobrze może to być zabezpieczenie termiczne silnika.
Stąd twierdzę, że trzeba nastawiać In Kolego proszę nie siej herezji, bo źle piszesz. OK rozumiem że silniki się palą ale to nie Twój problem I Co gorsza nie problem nastawy zab termicznego. To że projektant źle dobrał silnik do obciążenia , to jest problem. Zabezpieczenie termiczne odwzorowuje w sobie temperaturę silnika tak jakby i tak to ma działać....
Prosty układ na termistorze i jednym tranzystorze oraz przekaźniku diodzie i paru rezystorach.
Witam. T1 iT2 są to wyprowadzenia czujnika termicznego umieszczonego w uzwojeniach silnika, dodatkowe zabezpieczenie silnika ...
Jest to zabezpieczenie termiczne- silnik pobiera za duży prąd. Ponieważ jest to silnik jednofazowy, więc podejrzewam, że uzwojenie rozruchowe "padło".
W stojanie jest wpięte zabezpieczenie termiczne silnika i być może rozkalibrowało się , stąd niemal że natychmiatowe zatrzymanie silnika. Pozostaje je "zmostkować" po odszukaniu przewodow termika , ktory to jest uszkodzony, powiedzmy "rozkalibrowany" !
Zapomniałem o istotnej kwestii. W momencie, gdy silnik przestaje startować, wystarczy lekko mu pomóc dłonią i pracuje już normalnie. A co za tym idzie, że zostaje uruchomione zabezpieczenie termiczne silnika. Biorąc pod uwagę powyższe, to zabezpieczenie chyba nie jest aktywowane. Fakt faktem, po wymianie kondensatora i przeczyszczeniu kosiarki z resztek...
Pierwsza rzecz, czy masz czyste filtry? Jeśli tak, do wymiany jest zabezpieczenie termiczne silnika. Znajduje się przy jednej ze szczotek silnika. Na własną odpowiedzialność możesz je wywalić całkowicie.
Silnik cztery grube to trzy fazy i ochrona . NIE N-ka!!! Dwa cienkie to zabezpieczenie termiczne silnika. Jak nie masz induktora do pomiaru rezystancji izolacji to odetnij te dwa cienkie od reszty i chociaż zmierz rezystancje do uzwojeń silnika.
"Obwód prądowy" czy "wysokoprądowy" to będzie wyłącznik główny, zabezpieczenie, stycznik, przekaźnik termiczny i silnik. Obwód sterowniczy to będzie zabezpieczenie, przycisk startu, przycisk stopu, wyłącznik pływakowy (ten z prawej na rysunku poglądowym), przełącznik automat/ręka, styk przekaźnika termicznego i cewka stycznika, styk pomocniczy stycznika....
Stycznik? Może jakieś zabezpieczenie termiczne? Silnik pracuje z obciążeniem czy bez? Grzeje się po dłuższej pracy?
Ja bym nie ryzykowal. Czasem elektronika siedzi sobie w pudelku a napewno zabezpieczenie termiczne silnika. Poza tym latwiej odkrecic cztery srubki i obrocic stojan (to srebrne na zdjeciu) niz rozbebeszac kostke.
Silnik w tej "starej suszarce " się nie spalił - zadziałało zabezpieczenie termiczne. W większości suszarek silnik jest zasilanyz odczepu spirali. Jeśli spirala nie jest zasilana to i silnik nie pracuje. Bez wymuszonego przepływu powietrza ta spirala rozgrzewa się zbyt mocno i stąd cały efekt. Moc grzewczą ustalamy dobierając długość elementu grzejnego...
Tylko co mogło spowodować uszkodzenie...? Wszystko. Najczęstrzą przyczyną jest brak jednej fazy, tudzież woda w samym silniku, nie zabezpieczonym przed opadami. Trzeba przezwoić silnik, dorobić mu osłonę przeciwdeszczową i dołożyć zabezpieczenie termiczne.
Na uzwojeniu stojana przypięty jest element z którego wychodzą dwa przewody mierzy się ok 100 ohm wydaje mi się że jest to zabezpieczenie termiczne silnika.
Jestem ciekaw czy oprócz tego regulatora fazowego na zdj. masz jeszcze jakieś zabezpieczenie termiczne silnika umieszczone w stojanie? Najpierw spróbowałbym "na krótko" ominąć ten regulator i podpiąć silnik pod 230V jeśli będzie działał to usterka tkwi w regulatorze, jeśli nie to zabezpieczenie w silniku.
O widzisz bardzo ładnie, że dałeś układ połączeń- tu prąd równa się 0,58 prądu znamionowego silnika. Dodano po 7 Zapomniałem dodać: w tym układzie masz pełne zabezpieczenie termiczne silnika także w gwieździe.
MDA UL listed - bezpieczniki stosowane w Ameryce - niedostępne aM - to tzw wkładka bezpiecznikowa niepełnozakresowa (pot. silnikowa) - reaguje tylko na zwarcia a nie na przeciążenia stosowana do zabezpieczenia silników, w zakresie prądów przeciążeniowych współpracuje zazwyczaj z wyzwalaczem termicznym na silniku
Słyszeli Panowie o czymś takim jak zabezpieczenie termiczne silnika podnośnika szyb . W tym modelu auta , jest rozbudowana diagnostyka . Pod komputer z nim . Takie gdybanie , nie wiedząc nawet który kabel do czego ... 1wire w tym aucie , to masz tylko jedno -komunikacja z alternatorem .
chodzi o zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem ? jakis wyłącznik termiczny?
Bezpiecznik zabezpiecza przed poborem zbyt dużego prądu, a zabezpieczenie termiczne przed przegrzaniem\spaleniem silnika. Masz zamienione wszystkie trzy fazy. Z przekaźnika 2 faza 3 (zielona) powinna wychodzić z dołu tak samo jak jest podłączona od strony zasilania. Musisz zamienić tylko dwie fazy, obojętnie które, ale jedna z faz zawsze musi pozostać...
doboru zabezpieczenia dla styczników bezpieczeństwa. Jakiego zabezpieczenia? Masz tam Kolego zabezpieczenie termiczne silnika w wyłączniku silnikowym i ono chroni silnik przed przeciążeniem i pracą niepełnofazową. Pierwszym pomysłem jest, aby zabezpieczyć układ wyłącznikiem nadprądowym o charakterystyce C. Owszem, ale zabezpiecza się indywidualnie...
Zazwyczaj w kostce silnika jest taki układ : 1 i 2 -tacho 3 i 4 -wirnik 5,6,7-stojan 8 i 9 -zabezpieczenie termiczne Pomierz to solidnie .
1. Szarpnięcie w rozruchu - za mały czas gwiazdy. 2. Dobrze by było wykonywać rozruch na zamkniętych przepustnicach (klapach) jeżeli za dużo zachodu mówi się trudno. 3. Konieczny pomiar temperatury nawet jak nie masz pirometru termometrem rtęciowym (z jakiegoś laboratorium). Możesz po pewnym czasie pracy wentylatora nawet go wyłączyć i wtedy go zmierzyć...
Witam, chcę zabezpieczyć silnik bldc przed przeciążeniem oraz zwarciem. W sterowniku silnika mam zabezpieczenie nadprądowe i zastanawiam się czy ma sens użycie termika. Jeśli bezpiecznik termiczny warto użyć, prosiłbym o jakąś małą pomoc jak go dobrać, a dokładnie jaki typ wybrać. Czy zabezpieczenie termiczne w silniku bldc a dc ma różnice jeśli chodzi...
Najważniejsze jest zabezpieczenie termiczne silnika. Częstotliwość załączeń/wyłączeń 6 razy na godzinę co prawda nie jest wielka ani niebezpieczna... Przy większej częstotliwości, może wzrastać temperatura, gdyż zapewne Twój silnik jest przystosowany do pracy ciągłej (S1 na tabliczce znamionowej). Pozdrawiam!
Takie zabezpiecznie jest powszechnie stosowane do kontroli pracy i zabezpieczania urządzeń w których istnieje ryzyko zablokowania lub uszkodzenia napędu, niekoniecznie silnika. Np. przenośniki, kombinowane przełożenia, przekazywanie napędu itp. Ponadto takie zabezpieczenie znacznie szybciej zareaguje, w przypadku zablokowania napędu, niż zabezpieczenie...
Właśnie tak by się stało gdyby oba styczniki gwiazdy i trójkąta się włączyły.Są styczniki do tego celu z blokadą mechaniczną ,nie wspomnę o zrobieniu blokady elektrycznej.Wytłumaczenia są dwa; - kolega źle zdiagnozował stycznik mylące go ze stycznikiem głównym(gwiazdę łatwo zidentyfikować po mostkach) -lub układ uruchamia się od razu w trójkąt,lecz...
Z tego co opisałeś wywnioskowałem: 1. przypuszczalnie silnik za małą moc ma; 2. jak kol. powyżej napisał - brak jednej fazy; 3. zbyt wczesne przełączenie gwiazda/trójkąt. Ewentualnie źle dobrane zabezpieczenie termiczne.
Kolego luz na tulejach ślizgowych powoduje takie objawy jak opisałeś.O ile nie uszkodziłeś uzwojeń to te silniki mają jeszcze zabezpieczenie termiczne które można wymienić choć nie wiem czy jest sens przy obecnej cenie wentylatorów.No chyba że dla własnej satysfakcji i nabrania doświadczenia.
Pisałeś wcześniej że kable nr 4 i 5 idą do cewki, stąd moje domysły że te czerwone to zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem i ma na nich być zwarcie. Tylko przy dużej temperaturze silnika ma robić przerwę odłączając go. Ale to nie jest zabezpieczenie termiczne silnika, tylko cewka prądnicy tachometrycznej.
Widzę betoniarka pierwsza klasa, Made in Poland. Silnik Besel, wyłącznik Tripus, zabezpieczenie termiczne silnika. Niestety betoniarka musi być zasilana z gniazda 5-bolcowego, ze względu na wyłącznik z cewką 230V. Zamontowanie wtyczki 4-bolcowej w tym urządzeniu jest niezgodne z przepisami, jak również dorobienie przejściówki w tą stronę. W gnieździe...
(at)edytarduch Co się wyłącza co 15 minut? Dlaczego się wyłącza? Jeżeli podajnik przestaje podawać paliwo, to czy silnik się obraca? Jeżeli podajnik przestaje podawać paliwo, to czy silnik początkowo "buczy"? Czy po prostu silnik w podajniku ma za wysoką ciepłotę i działa zabezpieczenie termiczne. Czy wentylator na silniku podajnika podczas pracy obraca...
Witam. Sprawdź układ termistora w silniku - zabezpieczenie termiczne uzwojenia silnika. http://obrazki.elektroda.pl/9577868000_1...
Widzę kolego że masz zapał do samodzielnej naprawy tej pralki wiec postaram Tobie i innym początkującym w miarę moich skromnych możliwości pomóc (nie zajmuje się pralkami). http://obrazki.elektroda.pl/1934326300_1... Oto schemat typowego silnika pralki i jego zasilania. Przeanalizuj go po kolei a odpowiesz sobie na wiele pytań. - Zaczynając...
(at)Darek0026 A1 napęd wybrany. Przy próbie kalibracji podaje mi dalej błąd E3. Po wyłączeniu funkcji enkodera F11, nie mam możliwości wykonania kalibracji A3 w instrukcji jest napisane, że funkcja kalibracji dostępna tylko przy włączeniu enkodera F11. Ale to mniej chyba istotne bo brama nie drgnie, więc to jest pewnie , jak pisałeś zadziałanie termiki...
Pierwsza sprawa to finanse czyli jak wychodzi jeden falownik 36KW do 2x 18 KW. W przypadku zastosowania jednego falownika do napędu więcej niż jednego silnika należy pomiędzy falownikiem a silnikiem zamontować zabezpieczenie termiczne, a styk sygnalizacyjny zdziałane tegoż zabezpieczenia włączyć w układ sterowania falownikiem.
Ja bym to tak widział: http://obrazki.elektroda.net/94_12450042... linia pierwsza: blokada elektryczna uruchomienia silnika, jeśli w tej chwili brama opada w dół, zatrzymanie układu przez I3 - przycisk AWARIA, I4 - czujnik krańcowy "brama na górze", I6 - zabezpieczenie termiczne; linia druga: blokada elektryczna uruchomienia silnika, jeśli w tej...
Możesz zamontować wył cisnieniowy( standart 6 atmosfer), zawór odwadniający , szybkozłacze,no i oczywiście manometr 10 at. Dodano po 1 Zabezpieczenie silnika z wył. termicznym.
Witam wie ktos jak podlaczyc taki silnik jak na zdjeciu? Sa tam dwa kondesatory i zabezpieczenie chyba termiczne. Silnik 3kw jednofazowy.
Witam Jeśli mogę swoje trzy grosze... Proponuje oprócz różnicówki zastosować zabezpieczenie termiczne silnika, no i przyjemnie byłoby nie włączać go wajcha, stycznik i dwa przyciski, nic skomplikowanego. Jeszcze jedno. Jeśli silniki są większej mocy proponuje przełączać je z trójkąta w gwiazdę, bez zanudzania szczegółami, Pozdro
Zabezpieczenie termiczne powinno mieć regulację w zakresie od 15A i nastawę dla tego silnika nieco większą powyżej 16,17A
witanko!!! Takie proste rzeczy zawsze diagnozuje od tylu,czyli zaczynam od kabla ide do wylacznika az dochodze do silnika moze tam byc zabezpieczenie termiczne przy silniku.
Mikser Betoniarka Brinkmann 260/45 z silnikiem Deutz. Proszę o podpowiedź w dwóch kwestiach, a mianowicie (maszyna po dłuższym postoju odpalona bez problemu): 1. Ucieka olej hydrauliczny, który dostaje się do przekładni głównej i wylewa się przez górny korek. Rozebraliśmy układ hydrauliczny dokładnie, pompa hydrauliczna przymocowana do przekładni głównej...
natomiast wadą że jak się silnik za mocno przeciąży i się zatrzyma to już nie wystartuje, będzie trzeba wyłączyć zasilanie i ponownie włączyć. Moim zdaniem to poważna wada, ponieważ jeśli się zatrzyma i natychmiast nie zareagujesz, to pójdzie z dymem (musiałbyś cały czas koło niego stać i pilnować). Andrzej Kłania się zabezpieczenie termiczne silnika...
Witam! Kolego, jest to prosty układ start-stop sterowania stycznikem. Tak on działa http://www.elemarek.republika.pl/schemat... Resztę sobie dopasuj. Oprócz tego może okazać się, że wskazane jest zabezpieczenie termiczne silnika a raczej na pewno nie jest wskazanie użycie tych mikrowyłączników bez obudowy o odpowiednim IP.
Będzie działać, niemniej dobierając przemiennik nie kieruj się jego mocą lecz wartością nominalną prądu wyjściowego- musi być większa lub równa (lepiej większa) niż sumaryczna wartość prądów znamionowych silników. Jeżeli istnieje możliwość pracy tylko jednego z dwu silników, to powinieneś dodatkowo w torze zasilania każdego z nich dołożyć zabezpieczenie...
Mi się wydaje że do tego termika powinna być zastosowany przekaźnik, tak aby prąd roboczy nie szedł przez termik, dobrze myślę? Na schemacie poniżej jest przedstawione prawidłowe podłączenie tego silnika.
No więc zakres stosowania - czyli nastaw prądu przeciążeniowego np. dla NZM1 wynosi od 20 do 160 A. Jeżeli będziesz szukał oznaczenia "thx" bez wiedzy o co chodzi to może Ci to zająć wiele czasu. Trzeba przeczytać co oznacza ten symbol i szukać odpowiedniej wielkości. W cytowanym przez Ciebie przypadku jest to prawdopodobnie prąd przeciążeniowy - czasem...
zabezpieczenie termiczne termiczne zabezpieczenie zabezpieczenie termiczne spawarki
mapowanie portu drukarki aparat trust technics stałe napięcie wyjściu
ne612 ne602 smartwatch wgranie
Jak zmieniać biegi w ciągniku Deutz-Fahr DX 145? Wytrzymałość profilu aluminiowego 100x200x4 mm na 4 metry