Jeżeli jest objaw podobny do braku kompresji to sprawdził bym, czy nie jest zablokowana klapa gaszenia.
immobiliser w tym samochodzie to nie problem nawet jeśli był by na ecu EDC15 . . Jeżeli problem tkwiłby w odczycie kluczyka z powodu instalacji błąd by złapał od razu po załączeniu stacyjki. Mam obecnie taki samochód u siebie i sprawdziłem parę rzeczy . Wyciągnięcie z klucza transpondera powoduje powstanie błędu również z błędem mówiącym o niskim sygnału...
Jest jeszcze jeden sposób zablokowania silnika :) Wykręcić świecę żarową - wsadzić lekko podgięty drut metalowy fi 6,7,8 tak , żeby wlazł nad tłok , przekręcić wałem , żeby tłok się oparł o drut i można kręcić . Jeśli wtrysk jest bezpośredni - można też otworem po wtrysku ale lepiej otworem po świecy żarowej . Odległość między głowicą a tłokiem jest...
Obstawiam urwany wirnik turbosprężarki który zablokował wydech i pompuje spaliny rura splywowa oleju do silnika.
Silnik zablokowany przez immobilizer.
zablokowany komputer silnika.
Jednak okazało się że rozwaliło dwumas i to on tak zablokował silnik.
Już rozebrałem silnik i przyczyną był zerwany zawór w głowicy. Przebił on tłok i zablokował silnik. Dzieki za podpowiedzi. Temat zakończony.
Odkręcony automat zbieg okoliczności, urwany zawór był przyczyna zablokowania silnika
Witam Proszę o poradę gdzie się wpiąć żeby skutecznie zablokować samochód (żeby przypadkowe włączenie nie włączało kontrolek błędów silnika)
Aczkolwiek diagnoza by była wskazana Bo nawet immo mógł zablokować pracę silnika...
Vw t4 2.5 TDi 88km zgasł podczas jazdy i nie odpala. Po diagnostyce pokazuje błąd - rozruch silnika zablokowany przez immobilizer. Pomoże ktoś, gdzie szukać przyczyny? Albo jak sprawdzić kluczyk? Problem w tym, że nie mam drugiego kluczyka.
P1570. A kto to ma zgadywać, co to za błąd, sterownik silnika-nieuprawniony czy sterownik silnika zablokowany?
Ja osobiście bym ci odradzał zakup tego silnika.
Mam na warsztacie Seata Alhambra z identycznym uszkodzeniem bloku. Właściciel sam sobie kombinował kilkakrotnie z klejeniem tej łapy aż się w końcu oberwała zablokowała rozrząd i silnik złom.
Paliwo lej normalny ON lub paliwa premium jeśli cię stać na verwe itp. Na pewno nie wolno lać biopaliw. Olej silnikowy zalecany wyłącznie z normami VW 505.01, 506, 507 . Silnik na pewno z pompowtryskiwaczami, a te wymagają odpowiedniego oleju. Lepkość oleju 5W40 (norma 505.01) lub 5W30 ( z normą 506, 507). Pod wykładzina bagaźnika masz naklejkę z podanym...
Nie ma modu, ale jest pewien problem, o którym poinformował mnie sam właściciel takiego samochodu. Miał rację. Szukajcie a znajdziecie, uszkodzony co najmniej jeden element na silniku.
prezes11. Przecież napisałem, że objaw znika po wyłączeniu silnika. Gdyby pedał gazu był zablokowany, po załączeniu silnika obroty byłyby nadal wysokie, nieprawdaż?
Nigdy nie robiłem takiej próby. Trzeba by zablokować wirnik i odciąć zasilanie olejem. Ryzykownie i bez głębszego sensu.
Świece mają mieć około 0,9Ω. Tylko przy wymianie pamiętaj że są dwie długości. Wyglądają identycznie tylko mają różna długość o ile krótsze nie zrobią problemu (nie będą dobrze grzały) dłuższe już przy wkręcaniu mogą się zablokować i urwać.
Więc już nikt nie ma pomysłu na mój beznadziejny przypadek wczoraj siedziałem nad elektryką i wraz 1 błąd elektro zaworu brak napięcia lub zwarcie do masy i co zauważyłem to jak odłączyłem emulator i wywaliło błąd imo ze silnik zablokowany przez system blokady rozruchu.
Mój blad. Biały znacznik powinien być naprzeciwko czujnika wału, a otwór w pierścieniu na godzinie 12. Zresztą jak kupujecie nowy to zazwyczaj jest zablokowany klipsem do montażu. Wał w położeniu 1 tłoka w gmp.
norbert czy na 100% nie wystąpi żaden błąd kiedy podczas jazdy sterownik straci zasilanie? I czy silnik odrazu zgaśnie czy będą jakieś szarpania autem? Dodano po 19 Znalazłem też na Cobrze że można zablokować pompe paliwa przewód bodajrze niebiesko/czarny, przerabialiście może tą blokade, co z błędami czy nie wyskakują jeśli podczas jazdy ją zablokujemy...
A nie trzeba go jakoś odblokowywać bo słyszałem że po kilku nieudanych próbach sterownik się blokuje. tych błędów 1409 jest z 5 a na koniec 1492 to jest chyba zablokowanie
To dlaczego na silniku jest napisane że immo zablokowało start? Nie mam pomysłu co może powodować problem
witam, sprzęgło dwumasy sprawdż w ten sposób , wyjmij rozrusznik i przez ten otwór spróbuj przesunąć koło z wieńcem zębatym w stosunku do koła bez wieńca jezeli to przesuniecie jest ponad 5cm niestety wymiana koła , te 5cm to graniczna wartość, jeżli masz przejechane ponad 260 tys.km napewno przyda sie czyszczenie całego układu dolotowego(dokładnie)...
Sprawdź czy silnik od obiegu nie jest zablokowany i czy jest sprawny.
Rozbiega ie silnika poza tym, że wchodzi na maksymalne obroty, powodyje też spektakularne dymienie ze spalanego oleju. Czy u Ciebie też takie zjawisko wystąpiło? Ba o może wcale sie nie rozbiegał, a pompa stanęła na maksymalnej dawce. Błąd z trzeciego wtrysku bo tam jest czujnik wzniosu iglicy. Troche to dziwne bo w rozbieganym silniku, pompa nie podaje...
Rozumiem że klapy wirowe sprawdzone działają? Po odpięciu przepływu wyraźne pogorszenie pracy silnika? Ja obstawiam zablokowany zawór w pompie
między innymi, to doprowadzenie czujnika ciśnienia w rurze ssącej, często się ta rurka zawala olejem i problemy z moca silnika, przedmuchaj ją.
Witam W Jakim stanie jest zawór EGR? Nie jest on może zablokowany ? Jeśli tak może dusić silnik przy próbie odpalenia? MAP sensor sprawny i czysty?
Immo zablokuje i nie odpali.
Witam! Mam problem z golfem po uruchomieniu natycmiast gaśnie: po podlączeniu do testera wykazuje centralka zablokowana centralka silnika zablokowana odcięcie kod:17978 czy moze to byc immo ? proszę o pomoc ! z góry dzięki
Kolego posprawdzaj zaciski i prowadnice na pierwszy ogien. A kontrolki te ktore opisujesz niekoniecznie oznaczaja problem z hamulcami w tym samochodzie,one tez zglaszaja awarie silnika.
Odkręć miskę , zablokuj wał wkładając klocek drewniany pomiędzy wał a blok silnika.
Zobacz alarm fabryczny zamontowany pod przełącznikiem świateł ,są dwa styczniki na próbę zablokuj zapałką ja miałem podobne objawy na zapałce latam dwa lata powodzenia
Tylko launch ? Dobre sobie... Jako uniwersal do francji tylko cdif jakoś sobie radzi i to nie ze wszystkim - silniki diesla. Miałem st6000 na testach.. w vectrze c pokazał obroty piętnaśie tysięcy z ogonem reszta parametrów też kosmos. Passat 1,9 Tdi !! walił błędem pamięci sterownika podczas gdy zablokowany był immo, z takich kwiatków jeszcze w 407...
W silnikach diesla tłoki praktycznie dochodzą do zaworów za zero ,więc ryzyko wpadnięcia zaworów nie istnieje .Natomiast zasadność wymiany samych uszczelniaczy tak naprawdę to niewiele zmieni ,raz że na rynku części zamiennych brak jest dobrej jakość zamienników to luzy na prowadnicach spowodują ponowne ich uszkodzenie .Co do procedury samej wymiany...
Jeże przestawi Ci się wal w np 1.9 czy innych które mają blokadę wału na GMP to lepiej aby przestawil się w lewa stronę bo jak za mocno w prawo się obróci to może tłok dotknąć zaworu. po wymianie uszczelniacza ustawiasz wal tak aby blokada pasowała i po sprawie. Jeżeli chodzi o wałek np w 1.9 po odkreceniu koła i jego zdjęciu będziesz widział że koło...
Skrzynia manualna Chyba coś odkryłem ale przekonam się o tym jak znajdę chwile żeby zamontować ten mały termostat bo to w nim jest pies pogrzebany tak sądzę. Miałem 2 orginalne VW male termostaty kupione w polskim salonie i przez obydwa moglem dmuchnąć ustami powietrze. Nie ma tam pełnego przepływu ale pod cisnieniem myślę ze jest na tyle przerwy żeby...
Witam. Tak jak w tytule mam problem ze swoim Passatem, auto po odpaleniu wchodzi na duże obroty i nie reaguje na nic. Nastawnik i pompa są wymienione, instalacja przeglądnięta i jest ok. Po podłączeniu komputera jest błąd (moduł sterujący praca silnika zablokowany). Może ktoś miał już taki problem i może pomóc
Witam! Mam takie dodatkowe pytanie. Jak zablokować wał?? Do pompy jest taki "kołek" do zaworów wystarczy jakiś płaskownik, a wał??
Prawdopodobnie zablokowany silnik od klapy temperatury,sprawdź błędy climatronika to będziesz wiedział dokładnie.
A temu bo to nie diagnoza a lamerska metoda chybił trafił. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu To właśnie tyczy się twojej porady. Niestety pewien flustrat któremu w życiu nie wyszło ,postanowił się mścić na innych którzy mają większą wiedzę...
Po wymianie bloku silnik nie chce odpalić pompa wtryskowa była zablokowana wszystko ustawione na cechy nawet na plaku nie odpala jakby ktoś podpowiedział był bym wdzięczny.
Transponder jest stary a Launch pokazuje mi immo III w liczniku. Klucze mam oryginalne bo jet na jednym pasek z pinem i Vinem a wychodzi na to że licznik był zmieniany a sterownik i silnik to nie wiem z jakiego auta. Potrzebuję sprawdzić czy widzi kluczyk VagCom a jeszcze jedno sterownik ma błąd 17978 (P1570) Zablokowany komputer sterujący pracą silnika
Witam. Ten punkt co zaznaczyłeś tu była kiedyś zaślepka jest to otwór do ustawienia wału podczas zmiany rozrządu żeby zablokować koło na wale. Co do dymienia na biało sprawdź czy nie ubywa ci płyn chłodniczy? Sprawdze i dam znać. Dodano po 2 Co ile tysięcy kilometrów był wymieniany olej w silniku ? Czy jesteś posiadaczem tego samochodu od nowości ?...
Pompkę paliwa nr 1 na rysunku znajdziesz na przewodach paliwa zaraz koło baku. Jeśli pompa obiegowa jest podpięta pod sterownik eberspacher to będzie wykrywał przerwę lub zwarcie i nie odpali. Możliwe też że sterownik zablokował się na stałe i będzie trzeba podpiąć pod zegar modułowy.
Witam EGR sprawdzony? Może jest całkowicie zablokowany i dławi silnik? Można go przeczyścić lub do testów go zaślepić kawałkiem blaszki.
A jak to zrobić? Nie wiedziałem, że ECU może jakkolwiek w to ingerować. Tak jest to możliwe silnik wysyła sygnał o obciążeniu silnika i może zablokować włączenie, nie powiem która wtyczka ale jest połączenie i silnik może blokować sterownik klimy. Najlepiej było by odszukać i odłączyć. W tym temacie są dwa rodzaje paneli. Jeden daje plus jako sterowanie...
Witam Sprawdz czy po zapaleniu silnika wciaga gruche do spodu. Podcisnienie gruchy sprawdzales na koncu wezyka przy samej gruszce?
kupiłem skodzinę z uszkodzonym silnikiem. przeskoczył pasek i zablokowało silnik. Numeru silnika nie można odczytać pierwsze jest A a reszta nieczytelna auto na liczniku ma 300 stówki. Potrzebuje sam słupek a osprzęt założyć od starego silnika.
Hmmm zablokowana klapa EGR znajduje sie przy kolektorze ssacym . Sprawdz sobie to .
witam,ten sam problem miałem z sharanem96r ,mój sposób na niedogrzanie silnika był taki zablokowałem węże które lecą do podgrzewacza ,oraz wymieniłem termostat no i wskazóweczka na 90stopni po 4km i ani drgnie.
Ten objaw wskazuje na brak komunikacji zegary-silnik, ABS nie ma nic do odpalenia auta. Objawy wskazują na zablokowany sterownik silnika przez IMMO. Dodano po 1 Jakie błędy w sterowniku silnika i zegarach ?
Usterkę koła pasowego alternatora we wszystkich sdi i tdi widać po mocna skaczącym napinaczu (zablokowane na amen) . No chyba że jest luźne w obie strony wtedy kontrola ładowania się świeci.
Witam Jak nie jestem pewny to nie podpowiadam .W tym silniku sworzeń ma średnice 8mm do zablokowania pompy Pozdrawiam
Migająca kontrolka immo oznacza, że sterownik silnika jest zablokowany przez immobelizer. P.S. Piszemy bez Caps Lock-a
no widzisz autoas jakoś tak wyszło... Temat zamknięty - zablokowana geometria, ciągnąć ciągnie sztange ładnie jednak nie potrafi wrocic do samego początku.
niewiem jak to opisac ale wszystko dzialalo do puki nie prubowalem zamknac z pilota auta a w tym samym czasie byl zapalony silnik kluczyki w zamku dzialaja
Diagnozowałeś samochód poprzez komputer? Możliwy uszkodzony, lub zablokowany silnik klapy zimno/ciepło. Temperatura przy wlocie/wylocie wymiennika ciepła (nagrzewnicy) od strony komory silnika OK?
Odczytałem kody błędów: 17978 - zablokowany komp. sterujący pracą silnika 01318 - sterownik w pompie wtryskowej Teraz to już ogłupiałem czy immobilizer czy sterownik pompy.
Zwróć uwagę na klapę zamykającą dopływ powietrza w momencie gaszenia silnika, być może zablokowała się w pozycji zamknięcia i stąd ten problem.
Koledzy pojawiły się dwa błędy w sterowniku silnika dziś byłem na kompie. Pierwszy z nich to : 17978 Elektroniczny moduł sterujacy praca silnika zablokowany - nieciągły. Drugi błąd : 16618 Regulacja Ciśnienia doładowania; osiągnięty koniec zakresu regulacji.
Witam, mam problem z Seat Leon MK1 2001 rok 1.9 TDI ARL. Był wgrany launch control i działał tylko, gdy auto nie jechało. Coś się stało i launch control jest cały czas podczas jazdy. Żadna kontrolka się nie świeci, jedyny błąd, jaki wyskakuje, to 17978 - elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany - nieciągły (zmiana kluczyka nie pomaga).
Kolejny raz widzę na oczy auto TDI VW w którym wiertłem 2-3mm jest zrobiona dziurka w korku zbiornika płynu chłodzącego. To tylko potwierdza moją teorię na temat ynteligencji użytkowników tych 'aut TDI VW" :lol: Pewnie coraz więcej takich patentów z czasem się pojawi... Rozszczepiając układ chłodniczy obniża się temperaturę wrzenia cieczy chłodzącej....
Audi Q7 3.0 TDI, problem z odpaleniem. Usterka sporadyczna, auto odpala normalnie, ale czasem psikus i nie odpala, rozrusznik nie kręci, błąd czujnika hamulca, błąd zablokowania rozrusznika, ale jak ruszam stacyjką, to kręci, lecz nie pali. Do tej pory, posiłkując się plakiem, odpalał, ale już drugi raz zgasł w czasie jazdy i plak nie pomaga.
A ze stacyjką jest w tych autach problem? Koledze kiedyś się właśnie uszkodziła stacyjka i przy 100KM/h zablokowała kierownica... Może warto przed podróżą zlikwidować całkowicie blokadę kierownicy? To nie żart, przy starym aucie to chyba będzie wskazane. Nie wyobrażam sobie blokady kierownicy na autostradzie.
spróbuj podpiąć sie bezpośrednio do sterownika po prawej stronie za licznikiem masz puszkę immo - to przez nią idzie komunikacja do sterownika silnika odetnij linię K przed immo i podłącz się do tego przewodu może coś zakłuca komunikację to jest problem w vw że jak padnie jeden sterownik to potrafi zablokować całą komunikację ze wszystkimi systemami...
Ostatnimi czasy zauważyłem problem z uruchomieniem mojego silnika BLS. Sprawa nasila się gdy silnik jest nagrzany, tłucze się, rzuca budą, po czym jak by załapał i po sekundzie gaśnie. Obstawiałem dwmumase z racji jej wymiany 20tyś temu i tego że czuć irytujące szarpanie budą przy ruszaniu. Poza tym, od strony sprzęgła nic więcej się nie dzieje. Jednak...
A cha taki motyw?... A jeszcze jedno bo w ECU wychodzi dwa błędy oba nieusuwalne. 17978 moduł ster pracą silnika zablokowany i 18034 komunikacja silnika/skrzyni biegów, utracony komunikat.Stały. To nie ma znaczenia gdyby był to zestaw z automatu a ja mam manual?.
Volkswagen Passat B6, silnik 1.9 TDI, grzechotanie przy odpalaniu i nie można już praktycznie obrócić wałem. Sprzęgło dobre, panewki nie obróciły się, pompa paliwa dobra i już nie wiem, co to może być przyczyną. Proszę o pomoc. Tutaj filmik, co to może tak grzechotać, proszę o podpowiedź, słychać jakby z góry. https://filmy.elektroda.pl/24_1745265197...
Wiesz coooo, o ile mnie pamięć nie myli to aby zdjąć blokadę czasową z ECU, sterownik musi być zasilany i z aktywną sesją komunikacyjną, pierwsza blokada bodajże 10 minut. W praktyce wygląda to tak: włączasz zasilanie, włączasz VagComa wchodzisz w 01-Engine i tak zostawiasz - jak długo, nie wiem. Gdzieś zetknąłem się z przypadkiem jak twój, zablokowane...
Blokowało się immo. Wziąłem pod uwagę błąd ECU silnika a nie komfortu. I to był mój błąd. Auto po zgaszeniu zablokowało się.
Cześć! Klika dni temu zablokowały się w moim aucie wycieraczki przednie Sharan 1.9 TDI 1997 - efekt - po włączniu wycieraczek - tylko lekkie drżenie ramion - minimalnie dół - góra - bez ruchu posuwistego. Czy to może być efekt zapieczonych osi - czy elektroniki - a może uszkodzenie silnika wycieraczek? Sprawdziłem złącze do napędu - OK. S.C.
A mnie dziwi, że kolega nie został jeszcze zablokowany za te seanse nienawiści. To miłość S-M do tej marki.
Gdyby się zablokował zawór przelewowy w pompie oleju, to w pierwszej kolejności rozerwało by filtr oleju, albo wywaliło z niego uszczelkę
Wartości z przepływomierza grubo zaniżone przy doładowaniu zakładanym 1950 mbar masz 2200 mbar ale przepływomierz widzi wartość przepływu na poziomie 750 mg/suw a powinien coś około 950-1000. Albo jest dziura w dolocie przed turbo albo EGR jest zablokowany w pozycji delikatnie otwartej lub też intercooler jest przypchany albo dolot czasem wałek rozrządu...
Przekladam silnik w fordzie galaxy 1.9 tdi 110 afn. Stary się zablokował i nie miałem możliwości ustawienia rozrządu przed demontazem pompy. Wałek i kolo pompy jest na klinie, regulacja na fasolkach. Pierwsze pytanie jak ustawić pompę aby wstępnie była ustawiona po złożeniu rozrządu tj jeśli ustawie gmp na wale i walku i na pompie tak aby nie była przestawiona...
Drugie koło ustawia się tak jak przy montażu nowego paska czyli blokując trzpieniem 6mm wałek a wał blokadą i to już wszystko.(zwróć uwagę że po zablokowaniu wałka koło swobodnie się kręci po popuszczeniu fasolek po to aby przy naciąganiu nie powodować sił na wałki. Najważniejsze to aby koło nie miało przesunięcia na maksa w którąś z stronę ( w fasolce)....
"Zainteresuj się" klapą gaszącą (przepustnicą)... klapa jest używana nie tylko do gaszenia silnika, ale również podczas hamowania silnikiem. Jeśli się wtedy zablokuje to efekt jest taki jak opisujesz. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Miałem takie dwa przypadki, co prawda nie w TDI tylko w zwykłym turbodieslu VW, zablokowany zawór przelewowy w pompie powodował podpieranie popychaczy i gaśnięcie silnika przy ok 10 bar na magistrali olejowej. Zawory się nie pogięły, wystarczyło naprawić pompę i silnik pracował normalnie.
ze byly nie udane ? hmm dziwne bo jak kto dba tak ma znam ludzi co raz na rok wymieniaja swiece sito w tych ogrzewaniach i jezdza sterownik moze byc tylko zablokowany i zwyklym testerem go nie odblokuja ... tylko kompem bezposrednio ... a wogole jezeli ktorys z elementow jest uszkodzony i ma zwarcie to kaseta zapisze blad zadko co powoduje to uszkodzenie...
Kupilem z uszkodzona skrzynia, miala wyciek oleju i nie bylo wstecznego. A ten problem to po remoncie, pokazuje blad 1192 sprzeglo bocznikowania przekladnika, uszkodzenie mechaniczne, blad sporadyczny.Oraz blad silnika 17978 modul sterujacy zablokowany, brak osprzetu nie zwiazany ze sprzetem
Czy silnik muszę delikatnie podnieść podkładając lewarek pod miskę olejową tak aby zdjąć łapę? Musisz podeprzeć silnik na misce olejowej za pomocą lewarka (podłóż kawałek grubej gumy bądź deseczki pod miskę), bo kiedy odkręcisz łapę to silnik spadnie w dół. Nie muszę przypominać, o pewnym zablokowaniu samochodu, aby się nie przetoczył ani do przodu...
Gdy pisałem ten post wpadło mi do głowy z tym odłączaniem akumulatora. Jutro to sprawdzę. Może spadek napięcia spowodował błędy z kierownicą i tym przekaźnikiem. Ten czujnik temperatury i zablokowany sterownik były przed odłączeniem akumulatora i spawaniem ( wykręcałem na spawaka śrubę z sanek silnika )
Witam , od pażdziernika 2010 roku w samochodzie pojawiły się odczuwalne drgania , prawdopodobnie od silnika które przenoszą się na cała karoserię . Są odczuwalne na luzie jak i przy wciśnietym pedale sprzęgła , a także podczas jazdy tylko , że podczas jazdy na niskich obrotach prawie wcale ich nie czuć dopiero przy 2,5 ; 3 tys. obrotów i więcej są odczuwalne...
silnik chwilę pochodził a potem zaczął wyć - i rozwaliło panewki Czyli wszedł na wysokie obroty czy wył i stanął zablokowany?
Sprawdź kąt wtrysku. Podłącz VAG silnik rozgrzany VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 zablokować nastawy Wartość 50-55 zależnie od silnika. Gryzący dym to niespalona ropa z uwagi iż zostaje wstrzyknięta do cylindra w złej chwili. Przerabiałem to w swoim. Objaw ciężki rozruch, przy pierwszym zimnym rozruchu. Mogę podesłać manual
Tak do D5 jak i do 2,5 tdi jest blokada coby koło pasowe trzymać. Bo na sprzęgle jest dwumasa i nie zablokuje kołami i biegiem tego silnika . Kosztuje grosze a jak sam dłubiesz w D5 to pasuje mieć inaczej można sobie kuku zrobić. Zwłaszcza przy dokręcaniu. I nie kupuj napinaczy paska rozrządu lipnych firm..
Witam. Od pewnego czasu nie mogę połączyć się z sterownikiem silnika. Zaczęło się od tego, że podczas jazdy przy ok. 130 km/h usłyszałem huk spod maski i zobaczyłem dym za autem. Okazało się, że wypiął się przewód na złączce między intercoolerem a kolektorem ssącym. Połączyłem przewód, spiąłem dodatkowo, żeby się nie wypiął ponownie. Od tego momentu...
A sprawdzałeś czy przypadkiem klapka gasząca w kolektorze nie została zablokowana w pozycji zamkniętej ? bo normalnie ona ma być otwarta i tylko po wył zapłonu dostaje sygnał na elektrozawór i na kilka sekund ją zamyka więc silnik gaśnie potem podciśnienia zanika i klapka gasząca ma się otworzyć ale czy ona się otwiera to ty musisz sprawdzić , to widać...
Nalezy pamietac, ze kolo zebate mozna zamontowac niezaleznie od ustawienia walka rozrzadu. Przy zalozonych blokadach, znak na kole powinien pokrywac sie z plaszczyzna glowicy po odpowiedniej stronie. Jasna sprawa.Moje pytanie to jakie jest położenie krzywek wałka rozrządu przy zablokowanym wałku rozrządu.Podejrzewam że mam felerną blokade.
Licznik działa, ale musiało jakies spiecie pojsc bo immobilizer nie czyta kluczyka, radio tez padło. Zawiozłem licznik do elektromechainka i powiedział ze tak jakby się zresetował i jest uszkodzony. Dodano po 5 Dodam jeszcze ,że po podłączeniu do komputera wyświetla się błąd : Moduł sterujący praca silnika jest zablokowany. Były 3 kluczyki zakodowane...
Stary gruźlik zapali bez czujnika temperatury. Obstawiam immo, ale nie immo, tylko sterownik silnika. Wtedy nie zawsze zaświeca kontrolka od immo, bo kod z klucza odczytany i prawidłowy. Nie masz w sterowniku silnika błędu P1570 sterownik silnika zablokowany przez immo, oraz w liczniku błędu „ brak komunikacji ze sterownikiem silnika? Jeśli tak, do...
Witam pacjentem jest Audi a8 4.0 tdi ASE brak sterowania na wtryskiwacze 2,3,5,8 sterownik wymieniany dwa razy sytuacja taka sama nie ma sterowania na cylindry które podałem. vas pokazał błąd sterownik silnika zablokowany po skasowaniu błędów nie wracaja i teraz moje pytanie jak odblokować sterownik vas-em prosze o pomoc . Pozdrawiam
Wrzucam kilka zdjęć aby pokazać z czym może być problem. https://obrazki.elektroda.pl/9295853000_... https://obrazki.elektroda.pl/8519914000_... https://obrazki.elektroda.pl/1506858700_... https://obrazki.elektroda.pl/4731558900_... Na zdjęciu Wałek2 czerwona strzałką zaznaczyłem sprężynę...
Otworzyć go styki wyczyścić drobnym papierem ściernym i przekaźnik zregenerowany Akurat g...o prawda, w przekaźniku 109 robią się zimne luty na pcb, stykom nic nie dolega. (at) Robert, klapa gasząca jest w pozycji NO (normally open :D ), chyba, że ją zablokuje nagar z oleju i egr, ale wtedy silnik kręci bez kompresji
OK :D Mam jeszcze pytanie jak zablokować koło zamachowe aby odkręcić docisk i całkiem możliwe że i samo koło jeśli będzie puszczał uszczelniacz na wale korbowym czy będzie pasował przyrząd do silników 1.9 tdi? Lepiej żeby puszczał na wałku skrzyni sporo tańszy.
Jakie błędy na sterowniu silnika? Jest informacja o zablokowaniu przez immo? Spróbój VCDSa podpiąć i połączyć sie z immo. Immo siedzi w zegarach ale jest wydzielony adres dla immo 25.
zablokować komputer silnik falownik zablokować silnik silnik pompa zablokować
dopisanie sterownika citroen renault master żarówka sigma obiektyw
naprawa zasilacza lutownicy naprawa zasilacza lutownicy
Montaż uszczelki katalizatora w Mercedesie Vito W639 Kalibracja przepustnicy po czyszczeniu Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004