Weź cienki śrubokręt , wsadź go od dołu do wyłącznika jak na zdjęciu - przyjemnego trafiania ;O) http://obrazki.elektroda.net/51_12108778... Zdjęcie poprawiłem, proszę następnym razem korzystać z TEj instrukcji.
tu jest podobnie, tylko że przesunięcie dźwigni nie zwalnia zamka...
niestety musisz chyba wyciąć otwór w plastiku. Polecam temat na forum forda. http://forum.fordclubpolska.org/showthre...
Przyczyną usterki luzy między przyciskiem zamka klapy a samym zamkiem. Brak plastikowego łącznika przy łączniku pośrednim zamka.Usterka usunięta .Temat uważam za zamknięty.
W modelu 6j powinien być otwór w tapicerce pokrywy do odblokowania zamka.
Jeżeli jest objaw podobny do braku kompresji to sprawdził bym, czy nie jest zablokowana klapa gaszenia.
Blokada drzwi sprawna? Sprawdż, bo silnik nie ruszy jak nie zablokuje klapy.
Sprawdź czy czasami coś nie ma przebicia grzałka na przykłd Czy to zwarcie jest od razu jak włączysz pralkę czy dopiero jak zablokuje klapę jeśli od razu a nic nie ma przebicia to może być uszkodzona blokada klapy
Rocznik 1999 sedan Klapa bagażnika sie zablokowała-nie mozna jej otworzyc ani z pilota ani z klucza.Klucz jak włoze do zamka bagażnika to otwiera i zamyka drzwi ale klapa bagażnika zamknieta.Jak otworzyć te klape aby naprawić zamek albo siłownik? Pozdro
Musisz go wyprogramować. Ja kiedyś stosowałem rozwiązanie pośrednie - nawierciłem otwór wiertłem bodajże fi. 10 mm ograniczając dopływ spalin (bez generowania błędów). Zaleta pośredniego rozwiązania to mniejsza tendencja do zatykania dolotu i klap w kolektorze ssącym - które obowiązkowo polecam dokładnie przeczyścić po sporym przebiegu demontując kolektor...
Trzeba dojść od wewnątrz do klapy bagażnika, pośrodku na dole na wysokości zamka powinna być zaślepka, którą zdejmujemy i śrubokrętem przesuwamy dźwigienkę i klapa powinna się otworzyć. Na filmie jest pokazane jak to zrobić oraz jak sprawdzić zamek klapy. https://www.youtube.com/watch?v=pU_wV1aY...
Witam. Podepnę się pod temat. Poszukuję schematu sterowania tego dachu. Brakuje mi zasilania po zapłonie na sterowniku w klapie. Kable między klapą a nadwoziem sprawne. W bsi brak komunikacji ze sterem dachu. Z góry dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam.
Najpierw trzeba zmierzyć prąd podtrzymania pozycji klapy . do zamknięcia jej potrzebny jest nieco większy prąd , ale do podtrzymania wystarczy około połowę mniejszy, dzięki czemu silniczek się nie przegrzeje. tam jest specjalny wbudowany driver który realizuje wszystko. Steruje silnikiem tak ,aby podtrzymać pozycję klapy przy minimalnym prądzie , bada...
Cóż, pozostaje zdemontowanie boku i uwolnienie klapy ręcznie. Popatrz na rygiel (ten w klapie) czy nie widać pęknięć, czy się przemieszcza kiedy ruszasz klamką. Jeśli tak to sprawdź czy blokada się nie zacina. Jeśli tak to sugeruję wymianę ;) Pozdrawiam
Na temat tego wyłącznika jak piszesz to na forum Passata jest nawet manual zrobiony . Jest tam dokładnie opisane co trzeba zrobić . Na początek na pewno użyć wyszukiwarki albo oddać autko na warsztat .
W trzecim poście o to pytałem. Zaraz się okaże, że zablokowana klapa gaszenia.
04F7 Mechanizm/silnik nastaw klapy temperatury – V68 (awaria siln/zablokowany) 04F8 Mechanizm/silnik nastaw klapy głównej powietrza – V70 (awaria siln/zablokowany) 04FA Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria siln/zablokowany 04F9 (Frischluft unten -V2 dmuchawa świeżego powietrza V2)
https://obrazki.elektroda.pl/3451384300_... https://obrazki.elektroda.pl/8481878500_... https://obrazki.elektroda.pl/5280877100_... Macie racje zerwana linka wyciąglem wszystko teraz musze jakoś to połączyć ta zerwana Linke.
Witam Wygląda, że zablokowała się klapa rozdzielania nawiewu na szybę/na twarz. Możesz mieć także uszkodzony silnik tej klapy lub jego zasilanie. Pozdrawiam
Niestety dociskanie nic nie dało,jedynym sposobem było wyrwanie ramki pod tablicą rejestracyjną następnie trzeba odkręcić zamek i poprzez otwór pociągnąć cięgło rygla.Uszkodzenia niezbyt duże.Ramka po małym podklejeniu trzyma się jak nowa.A główną przyczyną był uszkodzony kabelek jakiegoś zaworku przy zamku.
wlasnie tam jest sciana, nawet otworu na narty nie ma. chyba mi tylko lamak zostaje bo zammek nie dziala, na kluczyk, klapa otwierala sie z pilota;/
Pierwsze jeśli się da trzeba zajrzeć do filtra paliwa czy jest paliwo. Jak kręcisz dłużej to czy wskazówka obrotomierza się podnosi (czy czasem nie padł czujnik na wale). Dwa najlepiej komputer i sprawdzenie błędów. Potem weryfikacja czy parametry pracy są ok przed odpaleniem jak i w czasie odpalania. Można podczas odpalania delikatnie (tak z 1-2 sekundy...
W autku DTC klimy pokazuje: 08.7 - klapa regulacji temperatury czasem blokowana; 11.5 - klapa centralna czasem blokowana; 15.7 - klapa powietrza czasem blokowana. Zauważyłem, że nawiew daje tylko przez wyloty główne a na nogi ani na szybę nie leci powietrze nawet jak się to poprzestawia w klimatronicu. Gdzie mogą być zlokalizowane te usterki (zablokowane...
Czy po wyłączeniu z gniazdka i odczekaniu 10-15 minut też się nie otworzy?
witaj otwoz klape i zablokuj czujnik klapy. sprawdz czy walek rejestracji ma wogle chec ruszyc. jak tak- sprawdz zalecenia MINOLTY, jak nie- przyjzyj sie czujnikom przed rejestracja (wyjscia papieru z kasety i rejestracji) pozdrawiam waldek
Aż mnie trzęsie,jak czytam takie posty. Dobrac się,wymienć,zasmarkać... Co wymienić?Ceramiczną płytkę z naniesionymi warstwami rezystancyjnymi?Skąd ją weźmie? Miałem dziś taką mazdę na warsztacie i zdjąłem charakterystykę przpływomierza.Przyżąd podaje wartości min i max,więc ja tez tak podam. Napiecie na kablu sygnałowym. Obroty silnika 1300- 2,2V do...
Pulsująca kontrolka nawiewu-uszkodzenie w układzie ogrzewania i wentylacji. Np.-usterka mechaniczna- zablokowana klapa przełącznika nawiewów. Najprościej podpiąć skaner łączący się z BCM.
Kolega BBElektrotechnik podał techniczne rozwiązanie problemu koszenia bez kosza i mulczowania. Radosna tfurczość polskiego chłopa polega na zablokowaniu klapy sznurkiem i niech wszystko leci po okolicy i po nogach. Chłop nie przewiduje, co się stanie jeśli trafi kosa na kamień (nabiał będzie zagrożony). :D
https://www.renaultforums.co.uk/threads/... Wygląda na zablokowaną klapę przepustnicy
Witam Auto jak w temacie, problem z klapami zmiennej długości - zablokowane na tulejkach tuż za ramionami uruchamiającymi. Czy istnieje możliwość skutecznego rozebrania i uruchomienia ich, czy może demontaż nie zmieni zbyt charakterystyki auta. Kolektor do tego silnika jest szalenie trudny do zdobycia a stary został rozerwany przez eksplozję.
U mnie wystąpił objaw mrożenia w części gornej tzn. w komorze lodówki. Pojawiło się tam - 18 ⁰ C. Okazało się że zalodziła się klapa i zablokowała w pozycji otwartej. Stało się to pierwszy raz po 7 latach od nowości. Mam podejrzenia że nie zadziałał układ samorozmrażania lub zasłonięty był wylot powietrza w lodówce i nie było dobrej cyrkulacji...
A co zrobiło zwarcie? zespawanie styków to efekt zwarcia i jeszcze jedno a klapa zablokowana LT-1013 miały blokadę tylko na zasilaniu sterownika silnika , czyli uszkodzona blokada a pobierały wodę,grzały
Przytrafiła mi się podobna usterka - zablokowała się klapa gasząca w pozycji zamkniętej.
Urwana śruba wystaje góra jeden milimetr tak wiec nie ma jak jej złapać, koło pomimo podważania trzyma się na tej śrubie, chybocze się lekko na boki, tak więc na gwincie jednak siedzi, jest zblokowane, zostaje mi tylko rozwiercić śrubę. Koło normalnie zejdzie, skoro śruba jest urwana (brak podkładki, więc nic już nie trzyma koła). Nie kombinuj, tylko...
Dziwne jest to, ze nie da sie otworzyć awaryjnie. Jedyne co Ci pozostaje, to zdemontować wewnętrzne tapicerowanie klapy i rozmontować zamek.
Tak, to hamulec silnikowy. Może to być dźwignia pod kierownicą a może być awaria. W każdym razie nie powinno syczeć przy dodaniu gazu (zamknięta klapa na wydechu i syczą spaliny przelatujące przez małą dziurkę w klapie). Można jeździć pod warunkiem odłączenia cięgna od klapy i zablokowaniu jej w pozycji otwartej. Oczuwiście nie jest to naprawa tylko...
Kichnął, zablokowało klapę spiętrzającą...
Uruchom urządzenie bez obudowy górnej, pamiętaj żeby zablokować czujniki zamknięcia klapy górnej i tacki od nadruku płyt CD, obserwuj jak zachowuje się karetka i w którym momencie wystąpi błąd. Wrzuć też zdjęcie sprężynki jeżeli masz taką możliwość.
W stanie gotowości ci jakiś czas przesuwa się pas transferowy, czasem ze względów na opory mechaniczne towarzyszy temu dziwny stuk. Łatwo to sprawdzić. Otworzyć boczną klapę, zablokować czujniki i obserwować. Nic strasznego, trzeba z tym żyć. Ewentualnie wymiana pas transferowego może pomoże.
Ukręciła sie ośka w mechanizmie centralnego zamka.Jest plastikowa więc może się łatwo uszkodzić.Mi się udało ją regenerować i działa do tej pory.Ale jak otworzyć klapę to dobre pytanie.
Kolego osłona tylnej klapy jest umocowana dosyć mocno, tyle że po bokach jest zablokowana przez zatrzaski do listwy wokół szyby. Skoro centralny zamek działa podejrzewam że wystarczy rozruszac i nasmarować bolec który ustala czy klapa jest zamknięta czy otwarta, jest on połączony z siłownikiem.
zablokowana klapa zmieniająca pobór powietrza zimnego i ciepłego?
Zablokowana klapa spiętrzająca w przepływomierzu
Jeśli nie zablokuje klapy to pralka nie będzie działać
Skoro po jednej stronie leci ciepłe, a po drugie zimne to pewnie masz klimę dwustrefową i zapewne po jednej stronie masz zablokowaną klapę mieszającą.
Bo trzeba to zrobić tak żeby klapy były w pozycji otwartej Usuwając podciśnienie klapy są w pozycji zamkniętej Trzeba usunąć podciśnienie i zablokować klapy w pozycji otwartej, czyli ruszyć nimi w przeciwnym kierunku gdy są w stanie spoczynku (silnik wyłączony) i tak je zablokowac
zablokował się zamek klapy bagażnika .
A może sprężyny dopychające papier do rolek za mocno go dopychają i ciężko mu pobrać. Zaobserwuj przy otwartych klapach.(zablokuj je czymś) Może regulacja w szufladzie. Może z jednej strony jest źle wyregulowane, może za mocno dociska. Może prowadnice w szyfladzie są wygięte od góry do środka. Klienci jubią grzebać, ale się nie przyznają. Powodzenia
Temp za parownikiem 12-12,3 C powinno być 4-5C i teraz albo parownik nie schodzi do tych 4-5 C albo fizycznie jest zablokowana klapa ciepłe-zimne (nie zamyka całkowicie na pozycje zimne). Ale raczej słaba sprężarka lub zawór rozprężny. Trzeba by sprawdzić jak wygląda temperatura na przewodach Klimy do parownika.
Hmmm zablokowana klapa EGR znajduje sie przy kolektorze ssacym . Sprawdz sobie to .
Pobór 400 mA oznacza tyle co nic, jak jest to tylko chwilę. Problem w tym ze po kilkunastu minutach nie spada od otwarcia pilotem. Ładowanie powyżej 14więc ok. Pobór mierz szeregowo nie cęgami. 0,05A to max. Zamknij rygiel maski i drzwi oraz pozwól uśpić się elektronice ( 5-10min). . Dlatego pisałem że to pomiar miernikiem cęgowym -wiem nie dokładny,...
Wielkie dzięki, więc czeka mnie wizyta w serwisie vw:) usterka ta jest szczególnie uciążliwa teraz gdy na zewnątrz -16stopni :) Dodano po 4 Czy w przypadku złej pracy lub zablokowanej klapy nawiewu z niej powinno w ogóle być brak? Dodano po 26 Czy w przypadku złej pracy lub zablokowanej klapy nawiewu z niej powinno w ogóle być brak? Dodano po 41 Czy...
Napisz coś więcej czy tylko nie pobiera wody a resztę robi Czyli kręci bębnem itp. Pierwsze co musi zrobić to zablokować klapę
Sprawdź przepływomierz, najprawdopodobniej na skutek wybuchu gazu skrzywiła się oś klapy i zablokowało ją . Można próbować rozebrać przepływomierz (albo dolna pokrywa jest skręcona śrubkami, albo nitowana i wtedy trzeba rozwiercić nity) i wyprostować oś Pzd
Nie chodziło mi o mechanizm dyszy (bo to oczywista sprawa... ), ale o to czy mając otwartą klapę z zasobnikiem na proszek/płyn można sprawdzić czy leci z niej woda? (jak zablokować klapę żeby pralka się włączyła ale z otwartą klapą górną)?
No tak, cyklon b, skrzywiona oś w przepływomierzu i zablokowana klapa To nie jest silniczek krokowy tylko iacv po włączeniu stacyjki ma brzęczeć
Wyłączniki krańcowe to tylko zabezpieczenie dolne i górne , więc nad tym się nawet nie zastanawiam . Polecam zastosowanie krańcówek przy siłownikach, ja dałem dwie(nie potrzebowałem hermetycznych) na każdy siłownik: jedna do "bazowania" pozycji zerowej która czyta sterownik, a druga jako zabezpieczenie, połączone szeregowo od jednego i drugiego siłownika,...
Robiłem kiedyś A3 1,9TDi w którym ilość nagaru była taka, że zablokowało klapę gaszącą, przyjechał na lawecie bez kompresji, myślałem że strzelił rozrząd, a tu niespodzianka. Po rozebraniu egr i klapy w kolektorze zobaczyłem otwór, który miał z Φ1,5cm, reszta to był nagar :D
A wystarczy że ci klapę gaszącą przycięło i całe halo. I to był strzał w dziesiątkę kolego, ojczulek miał kontakt z mechanikiem i pomylił EGR z klapą gaszącą, po rozmowie z ojcem wszystko się wyjaśniło. Silnik po zablokowaniu klapy nie miał powietrza do sprężania i dlatego zachowywał się jak bez kompresji. Dzięki za pomoc, temat do zamknięcia.
Cały czas dziura w dolocie, zablokowana klapa spiętrzająca albo demon który opętał ten samochód. Albo ciągnie obydwa paliwa na raz i się zalewa zwyczajnie.
W tym modelu często pada silnik obiegu wewnętrznego.Po demontażu schowka z prawej strony można sprawdzić włączając guzikiem obieg wew czy klapa się porusza nad silnikiem wentylatora .Silnik nastawczy najczęściej pada w pozycji obiegu wewnętrznego.Możesz zablokować tą klapę albo wymienić silnik na nowy. Żeby było bardziej ciekawie są dwa albo trzy wersje...
WITAM A CZY CZASEM PRZEPŁYWOMIERZ NIE MA ZABLOKOWANEJ KLAPY?? PRZY WEYSTRZALE CIŚNIENIE POTRAFI WBIĆ JĄ I JEST ONA UNIERUCHOMIONA . NAJLEPIEJ OD RAZU WYMIENIĆ PRZEPŁYWOMIERZ
Brak ogrzewania = brak płynu w nagrzewnicy lub zablokowana klapa ogrzewania w pozycji zamknietej A to że przy wyłączonym nadmuchu leci powietrze to dziwne (nie mylisz z przeciągiem? :)) a dmuchawa działa 1,2,3,4 ??
Obstawiam jeden z poniższych elementów: 1. Nagrzewnica 2. Zablokowana/uszkodzona klapa ciepło-zimno bądź problem z jej wysterowaniem 3. Problem z obiegiem na nagrzewnicę - tutaj może pomóc odcięcie webasta i skrócenie drogi płynu chłodzącego do nagrzewnicy.
Udało się. Według auta klapa była cały czas otwarta - dlatego nie otwierał zamka. Próbowałem docisnąć klapę - nic to nie dawało. Podczas jazdy wszedłem w menu el. klapa - zablokuj przycisk, odblokuj przycisk. Po poklikaniu na to zniknął sygnał otwartej klapy. Przyjechałem do domu, otworzyłem klapę, zamontowałem polutowany siłownik i wszystko działa...
Dziękuję za rady. Tak, czytałam, że czujniki ABS to bolączka 407, mam nadzieję, że problemy z nie wyłączającą się pompą wspomagania też znikną po wymianie. Potrafi jeszcze przy tym zatrzymać się prędkościomierz i zablokować klapa z bagażnika :?
Auto było zalane czy po prostu jest zawilgocone? Jeśli tylko zawilgocone o najpierw wyeliminuj przyczynę - brudny filtr kabinowy, zablokowana klapa obiegu zamkniętego wentylacji i dopiero zabieraj się za osuszanie wnętrza. Są dostępne chemiczne pochłaniacze wilgoci.
Przydałoby się więcej informacji. Otwórz przednią klapę i zablokuj mechanizm włącznika(prawy górny róg), teraz włącz kopiarke i obserwuj. ważne jest czy pasy transportu się kręcą czy w momencie próby pobrania papieru gumy ruszają itd , jednym słowem więcej info ... Jeśli gumy stoją to pierwsze co sprawdź to koło paska zębatego z tyłu kopiarki ...
Lampki nic nie świeci mieliście taki problem , pobór jest 0,60A. Oczywiście auto po zablokowaniu klapy tylnej zamkiem ryglem do sprawdzenia z alarmem, 15min czekania to jest tak samo ,wiem że moduły wygasają,miał ktoś podobny problem proszę o podpowiedz nie chce co dzień klemy odpinać z góry dzięki..........
Klapa jest zablokowana? Proszę włączyć na wirowanie i nacisnąć 4 razy guzik anulowania programu i opisać co się dzieje.
Spróbuj ustawić poziom czujników bębna kod 44-2 (mark) i 44-3 (id). Zablokój wyłącznik klapy i reguluj potencjometrami na płytce modułu bębna na 204 +/- 10 zarówno w 44-2 jak i 44-3. Czujniki raczej nie padają, bardzo mało prawdopodobne.
Jeśli jest to pralka gdzie elementem sterującym jest procesor to tak W starych raczej nie Czyli jeżeli cała reszta jest ok to powinna zablokować klapę wsadu i pobrać wodę Jesli tego nie robi to może być uszkodzony wyłącznik lub blokada Ale proponuje grzałkę wymienić mogła mieć przebicie i to uszkodziło blokadę lub wyłącznik
Trzeba też przewidzieć że człowiek nie obeznany z mechanizmem złapie i pociągnie. Lepiej żeby wtedy wtedy złamał się jakiś podatny element (sprzęgło) a nie skończyło się pogięciem mocowania, zniszczeniem zerwa i zablokowaniem pokrywy.
Właśnie to jest ten mechaniczny wtrysk. Klapą porusza zasysane powietrze a smarować mechanizmu nie ma co. Właśnie chcę kupić w124 jest dość okazyjnie ponieważ przerywa. I ja wymyśliłem że wymyślę jakiś mechanizm który zablokuje klapę na max otwarciu przy przełączeniu na gaz. Wtedy nie będzie się ruszać i się nie zatrze.
Witam Z tego co pamietam w okolicach licznika (lub pokretla regulacji kontrastu wyswietlacza?) powinien byc maly otwor, a w srodku switch, ktory musisz nacisnac, na zablokowanej klapie, ale moge sie mylic, to juz niestety zabytek pozdr
A klapa zablokowana ? a jak włączysz na wirowanie to pompa pracuje ? jeśli coś się stało z pompą to pralka nie będzie pobierała wody , a jeśli klapa nie zablokowana to silnik nie będzie pracował
wydaje mi się, że nie działa separacja na dolnej elektrodzie T/S . Zablokuj klapę, opuść dolną elektrodę i puść kilka kopii patrząc czy oba druty ładnie świecą. Zdarza się, że w wyniku braku połaczenia elektrycznego przerywa elektroda separująca(odrywająca) i nie "odciąga" kartki od bębna
Jeden film za tysiąc słów :-) Musisz zmierzyć dokładnie wszystkie przewody przy klemie "-" i przy klemie "+". Włącznie z tymi cienkimi. Pomiar najlepiej wykonać ~30 minut po zamknięciu drzwi samochodu i po uzbrojeniu alarmu (jak jest). Jeżeli jest czujnik otwarcia pokrywy silnika to najlepiej go zablokować w takiej pozycji, jakby klapa była zamknięta....
jak dodaje gazu to tak jakby ja zaciskalo do środka Zablokowana klapa przepływki lub wlot powietrza do filtra. Aby nie strzelał na 1rzut świece 1 elektroda z przerwą 0,7mm i przewody ,kopułka. P.S. Miałem kiedyś e34 3,5 z ręczną skrzynią i elektryczną przepustnicą. Ale to szło na Blosie :) budzik do końca ... :)
Sprawdź miernikiem które są od krańcówki patrz zwarcie na zatrzaśniętym zamku. No właśnie mnie się zamek nie zatrzaskuje, po prostu ten haczyk wraca z powrotem zamiast zostać w pozycji zamknięcia na bolcu. Przytrzymam zatem haczyk w pozycji zamknięcia i sprawdzę które piny są zwarte, jak znajdę te przewody to co dalej? Znalazłeś jeden uszkodzony ale...
Zablokowana była klapa w wydechu trochę roboty z rozebraniem ale teraz jest git i wszystko chodzi
To jest wyjście chwilowe, więc zwykły siłownik nie ma racji bytu w tym zestawieniu. Albo podłączasz normalny uniwersalny siłownik równolegle do siłowników drzwi i bagażnik jest otwierany zamykany razem z drzwiami, albo montujesz siłownik wysokoprądowy który zastępuje linkę, guzik czy co tam masz i wtedy może służyć do otwarcia klapy. Chyba, że twoje...
Klapa regulacji temperatury strony kierowcy zablokowana,uszkodzona os lub serwomotor klapy uszkodzony albo nie dostaje sterowania
Do czego ma służyć ten siłownik, do zdalnego otwarcia bagażnika czy do zablokowania/odblokowania zamka jak w drzwiach, po zamiarze stosowania przekaźników do zmiany polaryzacji wnioskuję, że do drugiej opcji? Tak kolego chce tylko sygnałem z komfort odblokować/ zablokować klapę. Tak żeby cały centralny ( oryginalny przód) działał z siłownikiem tył....
Tak, albo jest monitorowany pobór prądu, zablokowany silniczek pobiera dużo więcej prądu, albo ruch klapy monitorowany jest poprzez potencjometr zabudowany wewnątrz sterownika, albo jedno i drugie.
Nie no,bo może mieć Rekorda,kadeta,asconę na LE dwójce,omegę,astrę lub vectrę na Motronicu,albo na Simtecu. Wygląda mi na zablokowaną klapę spietrzającą w przepływce (bo dymi ponoć na czarno),a jak ma na 56.0 albo 56.1 to co mu się zablokuje? Jak ma LE 2 Jetronic to prosta sprawa-leje wtryskiwacz rozruchowy,a co?Nie może? I bądź tu mądry i pisz wiersze
kable w przelotce klapy, silownik zablokowany modul komfortu wilgoc ugnite kable, da sie zrobic :idea:
Może klameczka nad tablicą zablokowała się w pozycji otwartej ?
Po pierwsze pewnie wiesz, ale przypominam, żeby dozownik otwierać do końca, aby chwytak dobrze wyciągnął korek z butelki. Może być tak, że zatarł się ślimak lub zębatki mechanizmu obracania butli (albo cały uchwyt butelki) i kręci z oporami butelką - można zablokować włyłącznik klapy po założeniu tonera i zobaczyć, czy płynnie obraca butelką. Może też...
Ta maszyna ma czujniki bębna do korekcji procesu, może tak robić jak będą źle podstrojone potencjometry na płytce z przodu bębna. Zrób tak: wejdź w tryb serwisowy poprzez sekwencję C - interrupt - 0 - interrupt Przy otwartej klapie zablokuj czujnik zamknięcia klapy i sprawdź w kodzie 44-2 i 44-3, w obu kodach powinno być albo ok. 204 albo ok. 90 teraz...
Czy taka klapę nalezy wymienić? Tzn. u mnie jest uszkodzona klapa od strony kierowcy, więc nie mam klimatyzacji, tylko grzanie. Oczywiście zostaje strona pasażera, którą jak ustawię na klimę to i tak auto będzie chłodne. Zastanawiam się tylko czy jeżeli nie naprawię tej klapy to coś jeszcze może się uszkodzić? nie wiem jak to funkcjonuje, czy zablokowanie...
możesz zrobić dowolną metodą - zależy od ciebie z mojej strony sugeruję jednak zablokowanie klapy spiętrzającej i regulację bez kompensacji a w przyszłości zamontowanie siłownika blokującego klapę na gazie jeśli klapa luźno latająca to z kompensacją każda zmiana w układzie dolotu powietrza do silnika wymaga regulacji i tu również wybór metody zależy...
Coś się zablokowało wygieło jakieś fotki?
W Hondzie pilot otwiera wszystkie drzwi i odblokowuje klapę bagażnika. Czy jest jakiś sposób, bym bagażnik miał odblokowany nie automatycznie, bo wówczas dostęp do niego jest ciągły ( np. podczas postoju na światłach złodziej może mi coś z niego ukraść)?
Prawdopodobnie uszkodzeniu uległa blokada klapy: https://czesciagd.pl/wylacznik-blokady-d... Tutaj tańszy zamiennik: https://czesciagd.pl/blokada-drzwi-ardo-... Trzeba zdemontować oba boki pralki i sprawdzić z której strony będzie dostęp do zapadki klapy i go podważyć by klapa puściła.
Co tobie po tym że wytypuję usterkę, skoro i tak nie naprawisz? To silnik na mechanicznym wtrysku Ke-motronic, uszkodzona, zablokowana klapa spiętrzająca przepływomierza, zatarty tłoczek rozdzielacza. Tyle. Ogólnie do naprawienia, trzeba nabyć sprawny rozdzielacz z rozbitka/anglika itp. tyle że znowu na jakiś czas, te systemy nie lubią gazu. Ewentualnie...
Przepraszam najmocniej zile podałem wartości w Amperach chodzi o 0,35A i 0,2A, wszystkie bezpieczniki/obwody sprawdzone ,klapa zablokowana,czasowo też odczekałem.
Diagnozowałeś samochód poprzez komputer? Możliwy uszkodzony, lub zablokowany silnik klapy zimno/ciepło. Temperatura przy wlocie/wylocie wymiennika ciepła (nagrzewnicy) od strony komory silnika OK?
Temat zamykam -zaśniedziały bezpiecznik :)
Jerzy mechanik -jak byś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałes to byś się rozpłakał. Nie ma tam żadnego czujnika grzania świec on ma wyraźne problemy z zasilaniem EDC, co słusznie nadmienił Paweł wawa. Nawiasem mówiąc jeżeli silnik kręci jak szalony i nie odpala to sprawdził bym czy nie jest zablokowana klapa gaszenia silnika; bo to szalone kręcenie...
pralka klapa zablokowana zablokowana klapa bębna zablokowana klapa bagażnika
wymiana czujnika świateł stopu przepływomierz odpowiada serwis amica zmywarka
lutownica arduino lutownica arduino
Błąd czujnika sygnału hamowania DAF XF 105 - diagnostyka i naprawa Skoda Fabia 1.4 MPI - Problemy z immobilizerem