Zapowietrzyłeś pompe hamulcową i abs odpowietrz najpierw pompe jak nie ma odpowietrzników na pompie popuszczając rurki idące do abs W ten sposób nie odpowietrzy pompy nawet wiadrem płynu.
Możliwe, że uszkodziłeś koronkę lub co bardziej prawdopodobne jeszcze masz za dużą szczelinę pomiędzy koronką a czujnikiem. Przy uszkodzonej koronce, widziałbyś różnicę prędkości. ABS się załącza, bo właściwie nie czyta impulsów, reaguje więc na "zablokowane koło". Sytuacja bardzo niebezpieczna, bo odłącza Tobie hamulce. Możesz doprowadzić do wypadku!
nic sie nie stanie ale lepiej jak podjedziesz gdzies na komputer i odblokują tobie zaciski przez komputer
Prowadnice jak pisałem chodzą lekko, po wyjęciu są czyste, tzn w smarze, ale nie ma na nich oznak korozji. Tłoczek był wyciągany przy wymianie tarcz, w celu wymiany gumowej osłony. Mechanik chyba by nie poskładał pordzewiałego tłoka. Zastanawia mnie fakt, że koło blokuje się bardzo po użyciu hamulca ręcznego. Stawiałbym na mechanizm ręcznego. Możliwe...
Zablokowany korektor siły hamowania, z tyłu w okolicach tylnej belki. Ponadto jeśli ABS jest, to ma działac, w przeciwnym przypadku z racji specyficznej budowy pogarsza hamulce.
Jeśli chodzi o wymianę czy też wyciągnięcie klocków to wcale nie trzeba to robić kompem tylko odkręć cały hamulec postojowy ( 2 śrubki) a pod tym jest śruba na dużego TORXA i zluzujesz klocki do wymiany, sam to robiłem jak mi ręczny koło zablokował kiedyś. Pozdrawiam
Witam. Mam taki problem z passatem B3 1,6 TD .Bez systemu ABS. Po wymianie klockow i szczek.Po odpowietrzaniu. Hamulce są , ale jak sie naciśnie mocno i hamuje ostro ( zablokowane koła ),to po kilku metrach pedal hamulca rosnie, a hamowanie slabsze. Podcisnienie z pompy ( sprawdzalem przy samym serwo jest jakby palca chcialo urwac ) . Najwyrazniej wyglada...
Pewnie mechanicznie zablokowane. Obudowa silniczka nie jest pęknięta?
ok rozumiem, mechanik twierdzi że wszystko sprawdził min tłoczki, klocki i wszystko chodzi jak powinno. Tłoczki zresztą zostały wymienione. Poza tym tego nie dodałem jak hamulce zablokuje już porządnie to pedał hamulca jest twardy i wysoki - gorące są wtedy przeważnie wszystkie 4 felgi i towarzyszy temu zapalenie się kontrolek ABS i ASP. Ale to nie...
Witam serdecznie. Mam nadzieje, ze ktoś pomoże w moim problemie. Chodzi mi o to ze kilka dni temu zamarzła w moim passacie woda w serwie ( zdarza sie ), po wykręceniu serwa okazało sie ze wody było sporo, a poza tym serwo było nieszczelne. Kupiłem na allegro uzywane (ten sam typ : 105 J). Po wymianie serwa pedał hamulca na wyłączonym silniku twardy,...
Pisano o abs'ach już wiele razy ale nie znalazłem stosownej odp. a więc... Przez jakis czas miałem problem z hamulcami: 1. kontrolka ABS migała co jakiś czas 2. Hamulce przednie co jakiś czas blokowały przy ruszaniu i czasami przy jeździe 3. pedał hamulca czasami był twardy jak kamień i tzw. "cykał" przy naciskaniu i pomału opadał cykając wczoraj jechałem...
dzień dobry twój problem to ciekawa sprawa.z opisu usterki wynika że naprawdę praydało by się użyc VAG(w niektórych modelach aby odpowiedtrzyć hamulce należało zablokować abs w układzie otwartych zaworów-miom zdaniem należałoby tego spróbować)lub ewentualanie próbować odnależśc na abs-ie przewody które prowadzą do kół zapowietrzonych i sprobować je...
Witam. Pedał hamulcowa w passacie 1992 roku 1,9TD z ABS'em, elektryczna pompa, akumulatorem ciśnienia, nie odbija . Tzn nie ma problemu z zablokowanie kół, ale po puszczeniu pedał nie odbija do końca, i trzeba go odciągać noga, inaczej hamulce nadal działają. ABS jest nieaktywny gdyż poprzedni właściciel po spotkaniu z sarna wymienił całego Macphersona...
(at)Falubaz1 wymieniony magiel z Passata B7 2011, na full opcji, i teraz tak, vagiem zmieniliśmy adaptację wyłączyliśmy utwardzanie amortyzatorów, asystent parkowania itd.. mniejsza o to.. został błąd czujnika G85, i teraz tak.. nie możemy vagiem zrobić adaptacji, pokazuję, że "niemożliwe", teraz sieje błędami że jest usterka mechaniczna w g85, dziwne...
Nie pierwszy przypadek: (czytając zwróć uwagę czy mowa o pompie hamulcowej czy ABS) http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... na początku zrób próbę, wyjmij bezpiecznik od systemu ABS, i sprawdź czy hamulce będą się blokowały, można też sprawdzić które koła się blokują (np. podnieść po kolei każdą ze stron samochodu w momencie wystąpienia...
Witam. Przeszukałem forum i niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Posiadam Passata 1.6TD z 1991 roku. Samochód jest wyposażony w układ ABS z silniczkiem elektrycznym (silniczek nabija ciśnienie do akumulatora). Samochód niedawno odziedziczyłem po tacie i zamierzam doprowadzić go do stanu używalności. ABS w tym samochodzie zepsuł się już...
Odczytaj błędy z modułu hamulca postojowego. Sterownik lubi się zablokować często przy niewłaściwej wymianie klocków i nie podaje napięcia na poszczególne silniczki. Spróbuj zrobić test vcdsem na odkręconym silniczku
Kolego działanie ABS-u, to jedna kwestia a brak skuteczności hamulców, czyli "twardego" pedału hamulca, to kolejna sprawa. Jeśli chodzi o ABS, to na początek sprawdź działanie czujników przy każdym kole oraz pierścieni współpracujących z czujnikami ABS-u (nie mogą być uszkodzone, skorodowane itd.). Na forach znajdziesz stosowne informacje. Odnośnie...
Witam jestem w trasie, wracam w niedzielę wieczorem, dopadła mnie awaria elektrycznego hamulca postojowego, na szczęście nie są zablokowane koła. Muszę zrobić 300km, żeby nie oszaleć można wyłączyć jakoś "buzzer" w liczniku tymczasowo? Mam dostęp do vcds.
Witam, to mój pierwszy post- Dzień dobry. Samochód Passat b5 1.9t AEB, tylko ABS. Samochód ma tragiczny nieskuteczny hamulec nożny. Pedał wpada w podłogę, po zablokowaniu przewodów od przednich zacisków pedał się robi sztywny ale po zablokowaniu tłoczków ( włożenie czegoś miedzy zacisk a tłoczek) pedał jest dalej miekki. Co zostało wymienione: zestawy...
Witam, mam problem z VW Passatem B6. Samochód został zakupiony po pieniądzach bo nie odpalał. Problem jest taki, że odpala i gaśnie po 2 sekundach. akumulator założony nowy, bezpieczniki ok. Poniżej wstawiam błędy z odczytu. Błędów jak widać jest dużo. Prosze o sugestię, który może powodować gaśniecie samochodu VIN: WVWZZZ3CZ8E131745 Numer rejestracyjny:...
Witam. Znajomy zostawił mi takie auto, mówił że jechał i auto przy zmianie z 3 na 4 bieg szarpnelo i zaczęło wydawać dziwny dzwiek na wolnych obrotach. Zagladnalem pod maskę i ten dźwięk wydaje mocno skaczacy napinacz. Na obudowie silnika czuć mocne wibracje, ale nie przenoszą się na karoserie. Koło pasowe jest całe. Auto niedawno miało założony nowy...
Witam Jestem posiadaczem Wolkswagena Passata B5 FL 2004 . I od wczoraj mam problem z zablokowanym tylnymi lewymi drzwiami Sprawa wygląda tak W jakiś sposób nie mogłem otworzyć drzwi z zewnątrz , tylko otwarcie było mozliwe tylko z wewnątrz . Po otwarciu drzwi z wewnątrz coś mnie "zaćmiło " i sam zablokowałem przyciskiem który służy do blokady drzwi...
Witam VW Passat 2.0 TDI 2005 r. Hamulec postojowy (awaryjny) z prawej strony został zablokowany. Po wymianie na nowy silniczek elektryczny hamulca postojowego tył prawa strona nie działa. W lewym zegarze zaświeciła się żółta kontrolka hamulca ręcznego w prawym zegarze świeci i mruga czerwona kontrolka wraz z kontrolką w przycisku hamulca postojowego....
Trzeba obejrzeć w wartościach mierzonych odczyt prędkości kół przy małych prędkościach. Jeśli na jednym z kół nie będzie wartości sterownik ABS uzna, że koło jest zablokowane i rozpocznie procedurę odblokowania. Tor z brakiem odczytu do przeglądu: wyczyścić wieniec, wyregulować odległość czujnika od wieńca (jeśli jest regulowana).
zablokowane hamulce hamulce zablokowane zablokowane passat
skuter zapłon antena smukłość tyrystory zamienniki
Schemat bezpieczników Peugeot 206 CC 2001 2.0 benzyna - gniazdo zapalniczki Konfiguracja modułu Ethernet Fatek - problem z Modbus/TCP