w przypadku przegrzania powinna się zaświecić kontrolka. Stawiam na zbyt dużą ilość płynu chłodzącego (nalane po korek). Nagrzany zwiększył nieco swoją objętość i silniczek BUM. ;-)
Wykręć świecę, ustaw tłok w dolnym położeniu i napchaj sznurka do cylindra.
Wpinając po prostu kontrolkę we wtryski te które leją co widać?
Chodzi o rozszerzalność cieplną i dlatego jest "beczkowaty", u góry jest ciut węższy bo tam następuje spalanie i jest bardziej "gorąco" przez co więcej się rozszerza od ciepła, po rozszerzeniu mógłby się zatrzeć, zablokować w cylindrze gdyby był idealnie cylindryczny.
Pewnie że ma wpływ , na kole pompy jest występ do czujnika położenia cylindra jeżeli przy zablokowanym wale nie masz krótszej kreski koła w otworze czujnika to jest źle ustawiony
Ile to by musiało być tych opiłków żeby taki wielki tłok zablokować w cylindrze z takim pasowaniem. Zastanówcie się.
Oto i cała przyczyna, w silniku dwusuwowym nie ma zaworów, tylko okna w cylindrze. To wyszczerbione wycięcie to właśnie okno. Jeżeli jest wyszczerbione to część zassanej mieszanki ucieka do wydechu, lub jest cofana do gaźnika. Niestety cylinder do wymiany. :( Przy zakładaniu nowego cylindra zablokuj wał w położeniu GMP,ponieważ obrócenie wału podczas...
rozebrałem już cylinder i widzę że tłok się zablokował z cylindrze... teraz jest tylko kłopot jak go wyciągnąć z cylindra żeby go nie popsuć... ;/
Może pasek się zerwał, zablokowało cylindry i nie kręci rozrusznik? Sprawdzić zasilanie na rozrusznik, jak jest poprawne sprawdzić czy da się obrócić wałem.
Jeżeli ściągacz się gnie, to sprzęgło może być mocowane w inny sposób. Np. przykręcane. Sugerują to te otworki w sprzęgle. Spróbuj takiej metody: W otwarty cylinder wsunąć przez otwór świecy, grubszy sznurek lub linkę. Tylko nie stalową. Obróć wał tak by cylinder zablokował się na sznurze. Sprzęgło spróbuj odkręcić kluczem do szlifierki kątowej, za...
gładź nie uszkodzona to powinien jeździć. o mało jeszcze widziałeś w mechanice. Rzeczywiście mało widziałem! Nigdy nie widziałem, gdy tłok został zablokowany w cylindrze i gładź nie została uszkodzona. Jak miło jest mądrego posłuchać!
Witam, trzeba sprobowac zdjac cylinder z glowica - bo takie zablokowanie 'na beton', to moze byc : zatarcie tloka w cylindrze lub pekniety pierscien, ktory zablokowal sie w oknie wylotowym, niestety. Pozdrawiam.
U kumpla po 600km zatarł się tłok i cylinder (już czwarty komplet). Silnik się nie przegrzał, żadnej kałuży, mieszanka 1:18. Tłok zablokował się w cylindrze kawalek przed/po górnym martwym położeniu. Co może być przyczyną takiego czegoś? Czy są inne tłoki/cylindry pasujące do tego silnika (chińczyk)? Chiński komplet to koszt około 180zł!
Dżwigienka to to coś co wciska zawór, jeśli na którejś jest bardzo duży luz to prawdopodobnie ten zawór jest zablokowany i sprężyna nie może go zamknąć, a o otwarty zawór opiera się tłok w cylindrze. Normalny luz to jakieś 0,2 mm (dokładnie nie pamiętam). --- Zablokowany zawór już byś raczej zauważył. Poczekajmy może ktoś inny na coś wpadnie, mnie przychodzi...
Stan pierścieni możesz sprawdzić w prosty sposób, rozgrzej silnik, ustaw tłok w GMP pomiędzy suwem sprężania i pracy, zablokuj wał i podłącz do cylindra sprężone powietrze o ciśnieniu 5 atm. Jeżeli przez odmę będzie wylatywało powietrze to pierścienie lub cylinder w kiepskim stanie. Przy okazji sprawdzisz szczelność zaworów.
Albo mechanik plecie głupoty albo ty coś przekreciłeś. Uszkodzona usczelka albo pęknięta głowica nie jest wstanie zablokować odpalania. Tylko jakby się nalało do cylindra i pech chciał że akurat jak stał w suwie pracy lub ssania ,wtedy jest tzw hydrolock czyli zablokowanie wału bo nie jest wstanie sprężyć cieczy. Ale wtedy wał stoi deba ( w jedną stronę)....
Sznurek przełożyć przez otwór świecy i przywiązać mam do korbowodu? :-) Nie, weź gruby i materiałowy sznurek i wprowadź go do otworu po świecy. Przesuń tłok tak, by sznurek nie pozwolił tłokowi pójść wyżej (ale żeby sznurek nie trafił w okienka cylindra!), wtedy będziesz miał zablokowany wał.
Szukaj bloku silnika. Zablokowany na 6 cylindrze -to nie kompresor.
Odkręca się w tę stronę, w którą kręci się sprzęgło, podczas pracy. W tym przypadku, w lewo. Wykręć świecę i włóż do cylindra sznurek od rozrusznika, pozwoli to zablokować wał. Uważaj, aby sznurek nie dostał się do okienka wydechowego.
Bez skutków ubocznych nie możesz go zaślepić gdyż jego działanie jest związane między innymi za redukcję poziomu spalin. Wzrost mocy silnika po zaślepieniu EGR-a może podnieść jego temperaturę bardziej jak przewiduje to układ chłodzenia. Dlatego i z tej strony należy zachować pewną ostrożność. Masz dobre ciśnienia na cylindrach to tym bardziej nie ma...
Gwiazda gwiazdą, mówiłem o śladach po zablokowanym/zakleszczonym połączeniu cylinder - tłok.
Pytanie czemu się zagotował? Myślę że tutaj tak czy siak słupek pójdzie do huty po zdjęciu głowicy zobacz jak wyglądają gładzie cylindra i płaszcze na tłokach.
Napisz jaki to samochód będzie łatwiej i jakie ma objawy
Mam pytanie do zaworów suwakowych . -jak lekko opóźnić zamykanie zaworów i jak lekko opóźnić otwieranie ponieważ jak jest suwak to ma 2 dziurki w obudowie, a 1 w miedzianej blaszce, jak się przesuwa to kiedy tłok będzie w połowie cylindra to się otworzy połowa dziurki na suwaku i wypcha albo zablokuje cylinder.??bo za szybko naleci para lub za szybko...
Najpierw ustaw zapłon, ma być 3mm przed GMP. Miałem przypadłość z tym silnikiem, że po pęknięciu pierścieni i zablokowaniu silnika przestawił się wał, i były później problemy.
Mam opis jak zdemontować stacyjkę ale jak nie jest "zatrzaśnięta" blokada. A Ty masz zablokowaną kierownicę więc chyba oprócz demontażu trzebaby było rozwiercać ją aby wyjąć cylinder. Jak chcesz mogę przepisać opis.
Witam . Problem dotyczy kamery jak wyżej czyli Panasonic S-VHS NV-S99 . Po włożeniu kasety taśma jest pobierana na głowicę ale nie startuje sama głowica. Po wyciągnięciu kasety taśma jest nie zwinięta. Kamera wyświetla w podglądzie błąd F-05. - Z tłumaczenia instrukcji obsługi -zablokowany cylinder. Sprawdziłem całą mechanikę i wszystko działa prawidłowo....
Mam sprzęgło od innej "made in China" i dlatego postaram się przełożyć. Są identyczne. Dziękuję za domowy sposób odkręcenia sprzęgła za pomocą sznurka. W poniedziałek będę kombinował. Z gwarancją nie ma co zawracać sobie głowy. Dziękuję za podpowiedzi:)...aha...czy w trakcie odkręcania sprzęgła i zablokowanego tłoka w cylindrze nic nie stanie się z...
A co z wspomnianą Klapa gaszenia To akurat ty musisz sprawdzić czy nie jest w pozycji zamkniętej. Tak za dużo samostartu ok ale dla czego na plaku ani nie zipnie a rozrusznik kręci poprawnie nie rzęzi ani nie zgrzyta Samostart bywa, że jeden cylinder potrafi zablokować taki dziad wybuchowy.
Jest problem - urwał się korbowód w główce i zablokował 1 cylinder. Na 2 tłok zaczął pękać w okolicy sworznia. Rozrząd w porządku - cały(pasek koła napinacze) nic nie zniszczone. Moje pytanie - co mogło być powodem takiej usterki ????????????
Własnie wróciłem z wyjazdu ok 60km. Wody nie ubyło za wiele, może z 0,5cm w zbiorniczku. Podczas jazdy auto 2 razy zgasło, raz miało problem żeby odpalić, dopiero za 3cim razem się udało. Z ciekawości na odpalonym silniku wyjąłem miarkę oleju- to był błąd bo zarzygało mi olejem cały akumulator, zbiornik wyrównawczy i reflektor z tyłu... Płynu nie leję...
Musisz odkręcić, szarpak i plastikowa osłonę cylindra. Możliwe że wpadła tam jakaś śrubka lub podkładka, chwycił ja magnes i blokuje kolo magnesowe.
Diagnozy Próby są cały czas robione immobilizera nie brałem pod uwagę od początku tylko bo auto pali czy na dwa czy na cztery ale działa Ciekawi mnie czy jest taka funkcja w sterowniku czy może zablokować iskrę na dwa cylindry jakby wtryski były uszkodzone czy wiązka zwarcie jakieś Osobiście bym jeszcze dał wtryski do sprawdzenia do Boscha całą listwę
Jak był podparty zawór to mogło wypalić zawór i gniazdo. Pierwsze pomiar kompresji. Miernik kosztuje 50 pln. Dwa jak pomiar wyjdzie słabo można zablokować wał w GMP tego cylindra miedzy suwem sprężania a pracy podać ciśnienie powietrza z kompresora i nasłuchiwać skąd wylatuje czy odmą. Czy przez dolot czy wydech. Ale moim zdaniem masz do poprawy gniazdo...
Nie element tnący, lecz prawdopodobnie zatarł się tłok w cylindrze, oraz korbowód na wale.
Witam. Jakis czas temu mialem problem z nierownomiernym rozkladaniem sie sily hamowania hamulca recznego. Nie bylem w stanie sam ustawic by reczny hamowal podobnie na obu kolach wiec z braku czasu na mechanika odpialem linke od bardziej hamujacego prawego tylnego kola. Tak przejezdzilem z poltora roku. Ostatnio prawe tylne kolo zablokowalo sie. Co ciekawe...
Zacznij od sprawdzenia: - czy wyłączona jest regulacja siłowa ( mała dźwigienka pod siedzeniem z prawej strony) - czy rurka od cylindra do rozdzielacza nie jest pęknięta - czy zawór przeciążeniowy mocujący rurkę (wkręcony w cylinder) nie jest zablokowany
Dźwignia przy uchwycie nad cylindrem , trzeba ją mocno pociągnąc do tyłu. Jeżeli łańcuch jest zablokowany i nie można go przesunąc ręką to pewnie hamulec jeżeli lekko chodzi w prowadnicy to zębatka napędzająca łańcuch ,koszt około 30 zet. Oczywiście zakładam że łańcuch był odpowiednio napięty i nie spadł z zębatki. Wszystko do zrobienia we własnym zakresie
Najpierw, zamieść zdjęcia zgodnie z zasadami forum. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic99... Wykręć świecę, włóż do cylindra sznurek, tak jak na zdjęciu. Pozwoli to zablokować wal. Uważaj, aby sznurek nie dostał się do okienka wydechu. Nakrętka odkręca się w prawo. http://obrazki.elektroda.pl/6381595900_1...
Witam co chodzi o hamulce w maluszku to jak pompujesz 4,5 razy rośnie pedał a po krótkiej chwili znów naciśniesz pedał i leci do podłogi to wkręć włącznik stopu o pół obrotu i sprawdż to trzeba kilka razy próbować nim się reguluje skok popychacza pompy hamulca , jak pedał leci to za bardzo spuszcza ciśnienie płynu. Blokujesz pompę hamulcową i jedziesz...
Zdejmuj od nowa plecak i patrz, coś się gdzieś musiało zablokować skoro przed "remontem" czyli wymianie cylindra/tłoka podnośnik podnosił.
Odpowiem co do pierścieni . Nie mogło tak się stać jak piszesz bo. Cylinder w 4T nie ma kanałów tylko cały równy , więc pęknięcie pierścienia nie zablokuje silnika . Co najwyżej spadnie ciśnienie . Koła magnetyczne posiadają punkt bazujący /klin . To podstawa do ustalenia zapłonu , więc nie marwt się że go źle założysz .
Witam. Posiadam skuter 4t z silnikiem 137qmb. Wracałem kiedyś do domu i skuter nagle stracił moc i zgasł. Po jakimś czasie odpaliłem go ale nie chciał wchodzić na obroty, jeżeli popuściłem manetkę gazu to gasł. Później nie odpalał wgl. Kupiłem cylinder i tłok 80, założyłem, nic. Rozebrałem głowicę, wyczyściłem nagar, złożyłem,głowica szczelna, nic....
Udalo mi sie uporać z pokrywą. Lecz mam kolejny problem zdjąlem koła i zostały gołe wałki. Jak one mają iść? Bo na blokadach w dwóch położeniach mogą być. Teraz pytanie który jak ? Raczej nie mogą być w dwóch polozeniach. To nacięcie nie jest idealnie na środku. Tak czy inaczej jak masz wal zablokowany we właściwy sposób czyli blokada przez otwór w...
Tak, choć może być jeszcze za wariatorem przykręcona blaszka, która nie pozwala na pełny ruch rolek. Moduł jeśli jest zablokowany to słychać, że odcina zapłon. Należy go wymienić na odblokowany, ale u Ciebie raczej na nim nie ma blokady.
Witam, mam takowy problem że wczoraj kosiłem działkę, kosa pracowała bez zarzutu około 30 min, chwile stanąłem napić się wody, kose zgasiłem, za 5min chce odpalić, odpaliła pochodziła 10sec i zgasła. Nie dało się ruszyć szarpakiem jest całkowicie zblokowany. Pierwsza myśl to że zatarłem cylinder/tłok. Ale rozebrałem cylinder i tłok pięknie wyszedł i...
Witam. To znów kolejny temat o tym parchu... Niestety. Otóż przedstawię problem od początku. Jakiś czas temu w aucie poszła uszczelka pod kolektorem dolotowym, przez co podczas jazdy płyn chłodniczy zalał cylindry i auto zaczęło dymić, po zgaszeniu- nie odpaliło bo płyn zablokował cylindry. Po spuszczeniu płynu, wymianie uszczelki i ponownym zalaniu...
To całkiem inna bajka niż w samochodach, pomiar robi się przy pomocy przyrządu z manometrem ale nie kręcąc wałem, tylko ustawiając tłok w GMP i podając odpowiednie ciśnienie (około 5 atm) do cylindra przez otwór świecy. Oczywiście wał musi być zablokowany, silnik rozgrzany a wlew oleju dobrze uszczelniony. Obserwuje się czy są przecieki powietrza przez...
Proszę podać jaki to model piły Możliwe ze uszkodzony jest napęd pompki oleju Trzeba odkręcić sprzęgło odśrodkowe aby dostać się do pompki Odkręć świecę, przez otwór włóż do cylindra trochę grubego sznurka Pomoże on zablokować wał korbowy beż ryzyka uszkodzenia tłoka lub cylindra Odkręć sprzęgło Odkręca sie w prawo , po zdjęciu bębna sprzęgła będzie...
Wykręć świecę,i przez otwór świecy wprowadź do cylindra kawałek sznurka od rozrusznika żeby zablokować tłok.Następnie np.kluczem do rur odkręć sprzęgło.Sprzęgło ma lewy gwint,czyli odkręca się w przeciwnym kierunku.Sznurek oprócz zablokowania tłoka zapobiegnie też jego uszkodzeniu podczas odkręcania. Dodano po 4 Czasem w niektórych kosach sprzęgło jest...
Aby zablokować wał włóż sznurek do cylindra przez otwór świecy, podgrzej np opalarką śrubę którą chcesz odkręcić , ewentualnie klucz udarowy.
Olej nie zamarza więc na panewkach nie łapnęło. Prędzej ostała się woda do cylindra.
NAJPIERW POKRĘĆ GO RĘCZNIE!!!!!!!! Istnieje taka możliwość że z powodu słabych aku jeszcze nic się nie pogięło w silniku. Możliwość taką generuje np pęknięta tuleja cylindra z powodu zamarzniętej wody której nikt nie spuścił na zimę, skorodowana uszczelka głowicy i jest woda w cylindrze i z tego powodu nie możesz go obrócić itp. Jest naprawdę wiele...
No ta na 90% zawór wlotowy jest otwarty cały czas i w ciągu jednego cyklu dwa razy zaciąga mieszankę i dwa razy wyrzuca ją do gaźnika. Albo pkazikb1kła sprężyna zaworu i go zablokowała albo poszedł popychacz i też zablokował zawór albo zaciął się konik. Musisz odkręcic pokrywę zaworów i już będziesz wiedział.
Niepotrzebnie zdejmowałeś cylinder, teraz będzie problem z zablokowaniem wału. Pod żadnym pozorem nie rób tego przez nakrętkę ani kolo magnesowe. Najlepiej załóż i przykręć cylinder, dalej postępuj tak jak napisałem w poście z odnośnika: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Najtaniej to możnaby założyć zwężki na ssaniu i wydechu.Uszczelki-podkładki o przekroju poprzecznym o połowę mniejszym niż oryginalne kanały na łączeniu gaznik-cylinder,cylinder-wydech.Żeby się za bardzo nie wkręcał na obroty można ustawić przerwe na świecy na "za dużą".Z takimi przeróbkami to raczej przepisów łamał nie będziesz.
1. Ustawienie wału. Na łączeniu skrzyni z blokiem powinno byc wyciete okienko ze strzałką. Widac tam koło zamachowe. Tak ustaw aby wyciecie na kole pokryło sie ze strzałką. Wtedy pierwszy cylinder jest w górze. Wrzucic 5 bieg w celu zablokowania położenia. 2. Pompa wtryskowa ma nacięcie z boku koła i na uchwycie trzymającym pompe. Muszą sie pokryć....
Niestety w czasie kolejnej jazdy silnik zablokował się, Co znaczy zablokował. Tłok sie nie porusza w cylindrze?
No i co z tego, że zamienniki? Kto powiedział, że dobry zamiennik jest gorszy, może dla tego, że nie ma na nim napisu STIHL. Cena za jeden, kupujesz dwie sztuki. Zdejmujesz koło magnesowe, odkręcasz sprzęgło, (bez cylindra będzie trudno zablokować wał) i wymieniasz, smarując czop wału olejem.
zamiast ON proponuje naftę techniczną. Najszybciej przyrdzewiały pierścienie tłoka do cylindra sprężarki.
Wabco to jest przeciw zamarzaniu, Haldex wg producenta ma dodatek smarujący... Ja bym nie wlał ani jednego ani drugiego. Jak zostanie w cylindrze, to może zablokować tłok. A po drugie i tak nie pomoże. Trzeba to rozebrać, wyczyścić, założyć nowe uszczelniacze, nasmarować, skalibrować... A nie wlać płyn za 15 zł i liczyć na cud. Także wg mnie jest to...
Czy w cbr masz zawór wydechowy ? miałem kilka razy przypadek ze zawór wysuwał sie za mocno i dotykał tłoka efekt zablokowany pierscien
Tak się składa że mam od znajomego kosę "43" w naprawie, z taką głowicą żyłkową. https://obrazki.elektroda.pl/1858714200_... https://obrazki.elektroda.pl/7492832900_... Te duże chińskie kosy to porażka w kwestii ergonomii (ciężar + kształt rączek) i ekonomii (gaźniki pracujące na bogatej mieszance, zablokowane cylindry...
Witam Zdjąłem podnośnik z ciągnika i przystąpiłem do testów. Mianowicie umocowałem cylinder z tłoczyskiem w imadle, zablokowałem w połowie cylindra tłok wlałem do środka nafty i nabiłem 1 atm powietrza. Nafta przeciekała siurczkiem z drugiej strony :( Porobiłem parę testów na starym cylindrze i starym tłoku i to samo. Zamieniałem tłoki pierścienie i...
Trochę dziwne , nie ma żadnego błędu z wypadania zapłonów zapisanego . Podglądałeś w parametrach na żywo czy widzi wypadanie na tym cylindrze ? Monitorowanie wypadania zapłonów pokazuje dostępne czy zablokowane ? Tu może grala1 wypowiedziałby się , ale ja nie spotkałem jeszcze auta grupy vag żeby nie palił na którymś cylindrze i przy tym żeby nie sypał...
Myślę, że żle poskładany /ustawiony rozrząd! Ostatnio robiłem taki silnik i zapalił na "dotyk". Może podpowiem: wałki powiedziałeś na blokadach, a czy popuściłeś koła zębate i czy wał korbowy był ustawiony i zablokowany napewno na cylindrze nr.1??? Dodam, że blokada wału znajduje się (stojąc przed samochodem) po prawej stronie (trzeba wykręcić śrubkę...
Zmień cewki ze sobą na cylindrach 1-2 oraz 3-4. Zobacz czy błędy braku zapłonu przejdą na cylindry 2 i 4. Ostanie dwa błędy masz ze sobą powiązane - brak komunikacji licznika z ECU przez co zablokowane jest ECU. Reszta błędów może mieć przyczynę w instalacji LPG ale pamiętaj że brak zapłonu nie oznacza braku iskry - może nie być podawanego paliwa a...
Nie wiem czy dobrze widzę ale tam jest chyba pełno opiłków z karteru - coś musiało konkretnie obcierać. Trzeba wyczyścić i niestety rozebrać bo nie wiadomo co się zastanie w środku w cylindrze.
Google zablokowali? Wtrysk synchroniczny to wtrysk grupowy/mono - jedno otwarcie wtryskiwacza/grupy wtryskiwaczy wypada na każdy impuls zapłonu, nieważne którego cylindra i nie ważne jakiego suwu. Wtrysk asynchroniczny - każdy wtryskiwacz sterowany oddzielnie, wtryskujący różną ilośc paliwa. Wtrysk sekwencyjny zaś, to pojedynczy wtrysk w fazie suwu...
Jeżeli masz nowy uszczelniacz to jest zablokowany do montażu. Wał ustaw w GMP pierwszy cylinder. Kup sobie blokade kosztuje śmieszne pieniadze . Jezeli nie ruszaleś paska a był prawidłowo ustawiony rownie dobrze mozesz zablokowac kolo wałka . W necie jest peło zdjeć fotek jak to zrobic poszukaj
Agregat jet przeznaczony do gazu i jego konstrukcja nie poradzi sobie z cieczą. "Opary" oleju jeszcze przejdą ale całość napewno nie. Chodzi tutaj też o rozmiar zaworów. Podczas zasysania "wleci" do cylindra olej który będzie wypychany przez zawór wylotowy. olej jest gęściejszy od gazu i nie wyleci w tak krótkim czasie. to co zostanie zablokuje wirnik....
co może być żle? pierwszy cylinder na górze wałki zablokowane a znaki na deklu i kole rozjechane o 2,5cm czy ktoś spotkał się z taką zagadką? w silniku było coś robione czy mogła być żle założona flansza na wale?
Ale jaja dzisiaj odpalam wsk i jadę się przejechać włączam 1 potem 2 trochę przy gazowałem i trach coś za grzechotało i wsk gaśnie wszystko się zablokowało.Ściągam cylinder patrze i wypadło zabezpieczenie sworznia wtopiło się w tłok,porysowało cylinder i co zablokowało wał
Dzisiaj zabrałem się za to Z głupa chwycilem za sznurek i kosiarka odpaliła Zakopcila na biało 10 sekund chodziła i zgasła Nie wiem jakim cudem sznurek chodził luźno, kosiarka stała luzem kilka dni, może olej "opadł" ? Teraz ciągną linke normalnie ale nie odpala Świece odkrecilem, mokra, czarna maz, przeczyscilem, nic to nie dało Może jest tak jak mówisz...
Pompę blokuje się tak samo jak 50 milionów pomp Boscha z regulatorem RQ lub RQV !!! Ustawiasz kąt 14 stopni przed OT pierwszego cylindra pompę zablokowaną wstawiasz i zakręcasz śruby mocujące następnie wyciągasz blokadę. i kręcisz 2 obroty wałem sprawdzasz czy położenie blokady zgadza się ze stopniami na kole zamachowym. A tak nawiasem co to za mechanik...
Wykręcić świecę i do cylindra włożyć linkę do bielizny. Kluczem hydraulicznym (jak kolega wyżej) przekręcić do zablokowania tłoka i uderzyć krótko i dynamicznie w koniec klucza. Młotek nie musi być ciężki. Raczej odradzam odkręcanie na siłę. Gwint chyba lewy ?
Składam silnik i mam problem z rozrządem. Niby był wal zablokowany ale po skręcenie okazało się ze tłoki się blokują. Po zdjęciu miski w przeciw wadze jest kilka otworów do wyważenie i dwa otwory trochę głębsze wyglądające jak do blokady. Jednak żaden nie pasuje mi pod gmp pierwszego cylindra. Walki zablokowane prawidłowo ale jak bym nie ustawial to...
Jak będziesz ściągał pasek i kręcił wałem pamiętaj że musisz zrobić mijankę bo przy zablokowanych wałkach tłok na drugim cylindrze dotknie ci zaworów, więc będziesz musiał zdjąć blokady z wałków i lekko cofnąć wałki rozrządu. Albo jak 'artysta' przedłużyć kabel wtrysku i szerokiej drogi :-)
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
Trzeba zablokować wał Tak, ale odkręć również korek wlewu oleju i ustaw ssący wałek rozrządu na znak, wtedy jest gmp 1 cylindra w końcu suwu sprężania, jak wyjmiesz pompę z tak zablokowanego silnika, to wycięcie na klin na jej wałku wypada gdzieś pomiędzy godz 10 a 11 patrząc od przodu
Dołączył(a): 18.gru.2015 08:22:15 Posty: 9 17978 taki błąd wyskoczył zablokowana jednostka sterująca silnikiem.....jeździłem tylko na pb. Błąd wypadanie zapłonu na drugim cylindrze nie było i co teraz ?
Witam. Dziś udało się ściągnąć głowicę z silnika co wbrew pozorom nie było łatwe bo nie chciała zejść z szpilek no ale po 1 godzinie meczarni zeszła. Cylindry te znajdujące się najdalej od pompy wody w stanie idealnym, cylinder ten najbliżesz pompy centralnie w środkowym położeniu i stoi a w nim woda pomieszana z olejem. Wyczyszczenie, wydmuchanie,...
Klin sprawdzisz wykręcając świecę i wkładając grudy sznurek do cylindra tak żeby zablokować tłok (cześć sznurka ma wystawać żebyś go później mógł wyciągnąć). Najlepiej zdjąć szarpak ale można próbować z nim. Jeśli szarpak będzie obracał magneto mimo zablokowanego tłoka to sprawa jasna klin a raczej całe koło do wymiany. Czegoś podobnego nie czytałem...
teraz blokady lub mechanik , który zdejmie pokrywę zaworów i ustawi. Blokady rozumiem że są potrzebne żeby ustawić rozrząd ale pokrywę zaworów jak chcesz w tym silniku ściągnąć ... ? Robiłeś już ten silnik ? ktoś naprawiał już takie cudo Twój silnik nadal jest produkowany przez Fiata jako 1.4 16V np. Fiat Bravo II różnica jest tylko w pojemności gdzie...
Witam mam ze swoją MZ 150 TS. Gdy chcę ją odpalić i naciskam na kopniak w ogóle się nie rusza jest zablokowany. Więc postanowiłem odkręcić głowicę i cylinder. Głowicę mi się udało zdjąć lecz już cylindra nie, w ogóle się nie rusza. Odkręciłem szpilki ale i tak nic, wiec zalałem oleju myśląc że może pójdzie, ale dalej to samo. Co to może być, coś przyrdzewiało...
Cofanie powietrza do gaźnika to przeważnie albo źle złożony rozrząd. Weryfikacja czy jest "mijanka" zaworów w GMP. Nieszczelny zawór dolotowy. Test szczelności cylindra kompresorem przez otwór świecy. Silnik ustawiony i zablokowany w suwie kompresji. Zagięta rura wydechu lub zapchany wydech. Sprawdzenie.
Czy przy demontażu głowicy trzeba blokować rozrząd ? Przy demontażu nie, natomiast przy składaniu już tak. Koło wałka rozrządu ma tzw. "pływający klin", trzeba je poluzować, zablokować wałek i dopiero napinać pasek. Wymiana samych pierścieni bez honowania cylindrów na pewno nie rozwiąże problemu z ubywaniem oleju, tylko pogorszy sprawę. Ale zakres...
Nie, nie będzie dawała iskry w złym momencie bo ona daje iskrę parami więc 2 gar też by miał iskrę w złym momencie. Możesz przełożyć fajki między 2 a 3 garem i zobaczyć czy cały czas nie pracuje 3. Odłącz przekaźnik pompy paliwa i zobacz czy wtedy na LPG też nie pracuje na 3 garze. Może masz zablokowany wtryskiwacz lub cały czas podawane jest na niego...
więc jeśli chodzi o zamykanie zaworów to jak sprawdziłem przed chwilą ciśnienie na cylindrach i jest po 12 barów jak w morde strzelił to chyba zawory sie domykają nie do końca - ssący będzie się otwierał i ciśnienie będzie a jak wydechowy będzie zablokowany to nie będzie pracował na tym cylindrze mimo że ssący się otwiera. pzdr
Jak kręcisz sprzęgłem, to tłok w cylindrze porusza się góra/dół ? Jeżeli tak to ... prawdopodobnie rozleciało się sprzęgło odśrodkowe umieszczone po drugiej silnika i ono blokuje cały układ
Coś już kiedyś było na ten temat,wymień przekaźnik zasilania kompa powinno pomóc. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... Nie doczytałem końca twojego postu a więc pierwsza część odpowiedzi mojej jest chyba nieaktualna. Może alarm zmasował zablokował wtryski?
Kolego to bmw a one wszystkie sa zagazowane, by chodziła na gazie jak by szpryca się zablokowała. Ale poprawka gaz strzelił BO na 4 cylindrze nie było iskry a nie na odwrót, częsta przypadłość.
Witam . W Anglii pada tylko troche więcej niż w Polsce a w ciągu czterech lat miałem dwa przypadki zalania wydechu wodą. -Pierwszy to Massey Ferguson, stał tylko tydzien a wody dostało sie na tyle dużo że tłok nie mógł przejśc przez górny punkt zwrotny i rozrusznik nie potrafił przekręcić wałem. Ale ciągnik stał przy krawędzi dachu i byc może wiatr...
Albo zrób tak, wymontuj rozrusznik, włóż tam wkrętak by zablokować wieniec zębaty w położeniu gdy na 4 cylindrze masz "mijankę" . Wtedy 1 cylinder jest w punkcie zwrotnym GMP końca sprężania. To silnik 4 cylindrowy?
Auto Mar otwórz Auto Data i sie dowiesz że są dwie różne blokady do wału korbowego z wyglądu te same ale mają inny punkt no i wałek rozrządu ja wkładam wiertło chyba 6mm i popuszczam 3 śruby ósemki na wałku rozrządu a potem pasek i rolki.Pamientaj że ten silnik jest na pompowtryskach.Jak żle ustawisz zapali sie kontrolka na pulpicie od elektroniki i...
Zablokowany zawór przelewowy w pompie oleju
Witam. Mam pewien problem z omawianym skutem. Zaczęło to się od przejażdżki z prędkością 75km/h. I nagle przy pełnym gazie poczułem ostre przyhamowanie i prędkość gwałtownie spadła do 50km/h i po przejechaniu 2km z tą prędkością usłyszałem tylko bardzo mocny szum i momentalnie zablokowało silnik. Po jego rozbiorze zauważyłem że tłok jest zablokowany...
Błąd 8 wystąpi po zablokowaniu bloku zaparzacza - jak silnik nie jest w stanie ustawić bloku w żadanej pozycji (kontroluje to sterownik mierząc ilość obrotów na podstawie zliczania impulsów z enkodera). Sprawdzić blok zaparzacza. Mozliwości jest wiele - mogło coś wpaść do otworu na kawę sypaną, złe ustawienie granulacji (stopnia zmielenia) - jesli kawa...
zablokowana przepustnica czyli???? a gdzie może łapać to lewe powietrze między cylindrem a gaźnikiem czy jest jeszcze jakieś miejsce w którym może złapać to powietrze????
Tłok do takiej kosy to powiedzmy "groszowe" koszta (bo to najzwyklejszy chińczyk). Najlepiej to rozebrać, sprawdzić co uszkodzone, może nawet nie trzeba rozkręcać karterów tylko wystarczy zdjąć cylinder. Jeżeli nie będzie widać uszkodzeń to założyć nowy tłok skoro cylinder dobry i próbować uruchomić.
błąd zapłon cylinder cylinder błąd zapłonu cylinder cylinder atego cylinder
diagnosta pytania z18xe wymiana silnika mikrotik firewall filter
pralka indesit cieknie zafira schemat
Iveco Daily 2.3 - Prędkościomierz działa powyżej 40 km/h Uszczelnienie manometru w kompresorze Barracuda