Witam, to warto to jeszcze naprawiac jak np zatarty silnik?
Cz autor mógłby wszystko to jakoś uporządkować, chodzi mi dokładnie np o ten fragment, zresztą nie tylko o ten fragment wypowiedzi: Próbowałem odkręcić, ale nie mam pojęcia jak. Najpierw w środek wsadziłem klucz trzpieniowy H8 Bo na filmie widać co innego. Wszystko jest rozkręcone i "niby" działa, być może nie do końca. Bo troszeczkę nie rozumiem, czy...
Musisz odkręcić, szarpak i plastikowa osłonę cylindra. Możliwe że wpadła tam jakaś śrubka lub podkładka, chwycił ja magnes i blokuje kolo magnesowe.
Z tego co wiem to chyba jest to koszyk sprzęgłowy, takie coś które wchodzi od razu w napęd kosy w tą głowice ze sznurkami poprzez wałki w środku rurki.
Witam, mam problem, mianowicie dziś po paru minutach cięcia drzewa piła zgasła. Chciałem odpalić na nowo, ale szarpak stoi dęba. Pomocy, jak można sprawdzić co się stało? Piła marki lider RC4114. Rozkręciłem obudowę szarpaka i szarpak działa prawidłowo. Natomiast słychać, że ten wiatraczek trze o coś, chodzi, ale w jednym miejscu się zacina.
Odkręca się w tę stronę, w którą się kręci wał podczas pracy silnika.
Trzeba odkręcić górną pokrywę i dostać się do szarpaka.
Witam też jestem ciekaw innych konstrukcji zawsze można jakiś pomysł zaczerpnąć ,co do obróbki grubych metali to trzeba jakoś kombinować jak się nie ma takich wierteł czy rozwiertaków zawsze można zrobić jakiś wytaczak tylko potem troszkę jest zabawy z ustawianiem bo profesjonalny to jest regulowany z podziałkami a tu trzeba mierzyć i liczyć no i cena...
Tak jak poniżej.
Trzeba odkręcić szarpak i sprawdzić, innej możliwości nie ma, tym bardziej na odległość.
Nie mogę poćiągnąć za szarpak jest zablokowany? To czegoś tu nie rozumię najpierw piszesz że słaba iskra a teraz że szarpak zablokowany. To jak stwierdziłeś słabą iskrę?
Witam wszystkich. Mam taki problem w agregacie Tagred TA 1500 uległ zatarciu silnik ( zablokowało szarpak), prawdopodobnie było zbyt mało oleju w silniku. Do tego czasu chodził super, jednak małe niedopatrzenie i teraz koszty niepotrzebne...Chce zakupić zestaw naprawczy tłok, pierścienie, cylinder, sworzeń i samemu to zamontować. Mam pytanie jaki to...
Piła ta wyprodukowana została w Chinach, może nieco w lepszym wykonaniu. Jeśli chcesz sprawdzić tzw. szarpak, to wykręć 4 wkręty w osłonie, zdemontuj ją i oceń co blokuje linkę szarpaka (zwykle awaryjne te szarpaki). Z drugiej strony tj. od napędu łańcucha też możesz odkręcić 2 nakrętki M-13 i ściągniesz osłonę łańcucha. Sprawdź, czy w pile jest olej...
Silnik 430, 520? Jeżeli silnik był naprawiany przez serwis, to chociaż powinien być odpalony i sprawdzony czy np. nie łapie lewego powietrza, albo gaźnik nie jest ustawiony zbyt ubogo. Chyba, że silnik nie ma właściwego chłodzenia i zaciera się w wyniku temperatury. Chociaż... Kupiłem kiedyś kosę Texas CG260B ze złomu, bo mam taki sam model i potrzebowałem...
Odkręć szarpak i sprawdź czy da się obrócić wałem. Może tylko sznurek się zablokował.
Nie ma tam żadnej regulacji. Mechanizm tego kółka wydarł się i I pasek przez pół obrotu idzie po dnie kółka a kolejne pół obrotu idzie po zewnątrz przez co się blokuje. Brat chciał odpalic silnik to urwał sznurek szarpaka bo po prostu silnik był zablokowany.
Klin sprawdzisz wykręcając świecę i wkładając grudy sznurek do cylindra tak żeby zablokować tłok (cześć sznurka ma wystawać żebyś go później mógł wyciągnąć). Najlepiej zdjąć szarpak ale można próbować z nim. Jeśli szarpak będzie obracał magneto mimo zablokowanego tłoka to sprawa jasna klin a raczej całe koło do wymiany. Czegoś podobnego nie czytałem...
A możesz powiedzieć więcej co należy odkręcać aby go zdjąć jeszcze tego nie lukałem więc chciałbym szybko i sprawnie tam majstrować. Druga sprawa u mnie wał się kręci, zdjąłem część przedłużenia na wale została ta od silnik tylko i tam kręci się spokojnie wał tylko tym szarpakiem nie da rady pociągnąć. A jak padła mi kosa to gdzieś w okolicy silnika...
Dzień dobry Panowie :) Dokładnie po 3 latach użytkowania doszło do poważnej awarii tej kosy. Podczas pracy nagle zgasł silnik. Kilka dni wcześniej wymieniałem pękniętą sprężynę sprzęgła i pomyślałem, że może pękła druga, której nie wymieniałem, a jej fragment zablokował koło magnesowe. Pracę dokończyłem inną kosą, a następnego dnia przyjrzałem się tej...
Na zasadzie koła rowerowego z wolnobiegiem. :D Tylko że wolnobieg jest też po lewej stronie. HybriPed - posiada blokadę wolnobiegu. Dwa bolce zakładamy i mamy zębatke zablokowaną, wyjmujemy bolce i jedziemy rowerem bez oporów sprzegła i łańcucha. https://www.youtube.com/watch?... Axle Kit Free Wheel - silnik odpalamy szarpakiem. A po wysprzęgleniu...
Łańcuch da się zdjęć bez odkręcania sprzęgła - trochę tylko trzeba nim pomanewrować i wychodzi. Jeśli już musisz sprzęgło odkręcić, to można zablokować wał z drugiej strony, od strony szarpaka. Może to nietechnologiczne i nieprofesjonalne, ale da się - o ile pamięta się, ze jest tam lewy gwint.
Takim dużym też odkręcisz, to nie jest mocno skręcone. Zawsze jakoś zaczepisz ten klucz o elementy sprzęgła, nie musi wchodzić w te wycięcia. Zablokuj tylko wał kawałkiem sznurka, jest wielokrotnie opisywane na forum, jak to zrobić.
Witam. Zakupiłem dziecku mini guada z silnikiem jak na alegro http://allegro.pl/silnik-pocket-mini-qua... Problem jest taki że syn pojeździ przez około 10 minut i quad gaśnie. Nie można go odpalić a w ogóle to nie można pociągnąć za szarpak tak jak był zablokowany. Dodam że silnik jest bardzo gorący. Jak ostygnie...
Dziękuję. To ja też widzę. Tylko jak to odkręcić, próbowałem w śrubę włożyć imbus odpowiedniej wielkości a także torx i nic nie pasuje. Żeby odkręcić nakrętkę muszę czym zablokować śrubę. Nie chcę kaleczyć tłoka, wiem że niektórzy blokują skok tłoka w otworze na świecę. Czy jest jakiś sposób na odkręcanie tej nakrętki. Nie mam wiedzy na temat budowy...
Czyli co, jednak lepiej sprawdzać na odciążonym. Fajnie, jak już pisałem, całe życie się człowiek uczy. Dziękuję. Amortyzatory też sprawdzasz bujając budą? Ciekawe co masz zamiast rolek, pewnie ślady zablokowanych kół na szutrze. Nigdy i nigdzie nie twierdziłem, że szarpak jest najlepszy. W miarę sprawny i rozumny mechanik poradzi sobie też łyżką/łomem/breszką....
Kolego zdemontuj "szarpak" i sprawdź jego działanie, może uległ uszkodzeniu. Przy okazji poobracaj wałem silnika (dla ułatwienia wykręć świecę), by sprawdzić, czy tłok nie blokuje obrotów. Po odkręceniu tłumika możesz ocenić stan cylindra i tłoka z pierścieniami. Sporo informacji na ten temat znajdziesz w internecie. Sprawdź też, czy głowica z żyłką...
Szarpak jest ewidentnie od tej piły, pasuje jak ulał. Natomiast piła dostaje iskrę dopiero przy wyższych obrotach, dlatego też boje się, że w ogóle nie będę jej w stanie odpalić. Te obroty, gdzie pojawiała się iskra uzyskałem podczas szarpnięcia bez świecy. Musiał mieć dość dużą prędkość, żeby przeskoczyła. Nie wyobrażam sobie osiągnięcia takiej prędkości...
Wydaje mi się, że nie jest aż tak tragicznie. To chyba wina gaźnika, trzeba rozebrać, sprawdzić zaworek iglicowy, może się zawiesił, ewentualnie wyregulować. Sprawdzałeś czy jest iskra? Może popełniasz błąd przy uruchamianiu, ssanie masz cały czas zamknięte? Ssanie włączam tylko jak chcę odpalić..ale iskry nie sprawdziłem..na razie może nie będę ruszał...
Najpierw ustaw zapłon, ma być 3mm przed GMP. Miałem przypadłość z tym silnikiem, że po pęknięciu pierścieni i zablokowaniu silnika przestawił się wał, i były później problemy.
To musisz zapisać kod ima. Jak miałeś brudne łapki to mogło zablokować wtrysk.
Sprawdź czy blokada działa, tzn. czy pokrywa po zamknięciu i włączeniu pralki się blokuje. Jeśli nie zablokuje, nie działa. Pozdrawiam.
Witam! Może ktoś z Was spotkał się z poniższym problemem, a mianowicie: Pralka nastawiona na Bawełna lub Bawełna szybkie po zablokowaniu drzwi, obraca w prawo (około 100obr na min) 5 razy z krótkimi przerwami (całość trwa ok 1,5minuty) , następnie około 5 razy szarpie elektrozaworem po jednej sekundzie i dopiero wtedy rozpoczyna się właściwy pobór...
Albo mechanik plecie głupoty albo ty coś przekreciłeś. Uszkodzona usczelka albo pęknięta głowica nie jest wstanie zablokować odpalania. Tylko jakby się nalało do cylindra i pech chciał że akurat jak stał w suwie pracy lub ssania ,wtedy jest tzw hydrolock czyli zablokowanie wału bo nie jest wstanie sprężyć cieczy. Ale wtedy wał stoi deba ( w jedną stronę)....
Ty musisz poszarpać bębnem łapiąc za jego krawędzie bo mogło pęknąć dopiero jedno ramię krzyżaka a jak pęknie 2 to bęben opadnie w zbiorniku. Najlepiej jeżeli masz kogoś do pomocy z domowników to niech ktoś złapie w rękawicach koło pasowe po zdjęciu paska napędowego a Ty przez otwarte drzwi pralki szarpaj bębnem. Jeśli usłyszysz stuki lub wyczujesz,...
Byłbym szczęśliwy gdybyście podali chociaż rozwiązanie, żeby w ogóle otworzyć pralkę, bo pranie w środku cały czas zalega Odłącz pralkę od prądu, zdejmij górną pokrywę i spróbuj odblokować rygiel od wewnątrz. Bo kilku próbach powinno się udać. Nie szarp za klamkę, bo nic nie wskórasz.
Witam Widzę, że brak jest w miarę rzetelnych informacji na temat agregatów prądotwórczych Kruzer tak więc pomyślałem, iż będąc posiadaczem takowego generatora napiszę co nie co - no to zaczynamy: Kilka dni temu przyjechał do mnie Kruzer TH3900. Dziś wytargałem go z pudła. Pierwsze wrażenie - hmm... "ładny". Ale żeby nie było tak różowo to na stronie...
norbert czy na 100% nie wystąpi żaden błąd kiedy podczas jazdy sterownik straci zasilanie? I czy silnik odrazu zgaśnie czy będą jakieś szarpania autem? Dodano po 19 Znalazłem też na Cobrze że można zablokować pompe paliwa przewód bodajrze niebiesko/czarny, przerabialiście może tą blokade, co z błędami czy nie wyskakują jeśli podczas jazdy ją zablokujemy...
Dzięki wielkie za pomoc, właśnie tę śrubkę pod znaczkiem wykręciłem, tylko trzyma ten bolec. Nie chciałem szarpać, żeby nic nie połamać. Będę próbował według twojej rady, teraz przynajmniej wiem, o co chodzi. Dzięki.
Nie wiem czy wiesz ale żeby wymienić pompę oleju to trzeba ściągnąć aluminiową część miski olejowej a żeby to zrobić to trzeba zrzucić skrzynie biegów. Do sprawdzenia smoka wystarczy zdjąć stalową część miski ale pompy wyjąć się wtedy nie da. Koszty nie są małe. Błąd mówi o tym że nie reaguje wałek rozrządu - zmienne fazy. W opisie błędu jest B więc...
Powinno być sprzęgło jednokierunkowe w kółku alternatora. Pewnie się zablokowało...
Okazało się, że bęben pralki był zablokowany przez kamień kotłowy i nalot. Udało się wszystko rozebrać, bęben udało mi się uruchomić, ale od zablokowania ucierpiał albo panel, albo silnik. Nie będę się już szarpał, nie opłaca się. Pralka idzie na złom niestety. Była rocznik 2005, więc i tak nieźle przepracowała. Bardzo dziękuje za wszystkie podpowiedzi.
Masz tam jakieś halle lub enkoder w silniku? Czy silnik nie jest mechanicznie zablokowany?
Jeśli w sterowniku silnika pojawia się błąd, to korekty są zablokowane.
Witam, Ostatnio mam problem z moim dostawczakiem - Citroen Jumper 3.0 2010r. Bus ma problemy z odpalaniem - przydusza się i szarpie Zaczęło się to z 4 miesiące temu. Pierwsze objawy szarpania i przyduszania. Nie były jednak tak odczuwalne i jakoś na początku nie zwróciłem na to zbytnio uwagi. Kiedy objawy zaczęły się nasilać, stwierdziłem, że zajadę...
w pierwszych momentach szarpie, i strzela w filtr. któryś z zaworów wydechowych się zablokował i wypuszcza spaliny dolotowym
Wg opisu to bym szukał problemów: - Ze świecami żarowymi (plus przekaźnik, czujnik). Dymienie na zimnym. - Następnie błędy w magistrali CAN. Mogliście podłączyć nieprawidłowo jedną wtyczkę i zablokować magistralę. Problemy powyżej 2200. - Wtryski mechanicznie, ale i elektrycznie, regulacja dawki, ich wprogramowanie, złączki.
Witam. Mam problem z moim Busikiem. Otóż w przedziale między 1,5 tys-2 tysięcy auto szarpie podczas jazdy jak i na postoju na biegu jałowym. Wywala błąd DF645 Przepustnica zablokowana /zamknięta. Po odłożeniu węża od interculera i podglądzie przepustnicy faktycznie zamyka się dokładnie w rytm przerywania silnika. Po odłączeniu przepustnicy problem znika...
Stawiam zawór EGR zablokowany. Jeszcze pewnie charakterystyczny smród spalin...korekcja na wtryskach można powiedzieć wzorowa
Witam serdecznie. Nie mogę doszukać się, aby był poruszany niżej wymieniony temat. A więc posiadam silnik 3.0 ASN Audi A4 B6 o przebiegu 370 tysięcy. Ostatnio dość dynamicznie podróżowałem, zaczęło szarpać obroty. Dojechałem do domu, auto zgasiłem. Po jakimś czasie auto odpaliłem i przejechałem dosłownie 30 metrów. Auto zgasło i już nie pali. Zablokowało...
Dzisiaj wlałem dodatek do benzyny czyszczący układ paliwowy i wiążący cząsteczki wody. Po przejechaniu 2 km silnik zaczął nierowno pracować 2 razy mi zgasł a potem przeszło. Co to mogło być? Czyżby jakiś syf został wypłukany i chwilowo zablokował przepływ?
szarpak zablokowany zablokowany szarpak cylindra elektryczny szarpak
prąd rozruchowy silnik optiplex zasilacz zostaje zmywarce
chińskiego regulatora napięcia suszarka miele
Naprawa ekranu dotykowego w nawigacji TomTom, Garmin, Navitel – objawy, diagnostyka, wymiana digitizera Subaru Impreza – prawidłowy zakres napięcia sondy lambda, diagnostyka 0,8–1,8 V