Odkręca się w tę stronę, w którą się kręci wał podczas pracy silnika.
Trzeba odkręcić górną pokrywę i dostać się do szarpaka.
Witam, mam problem, mianowicie dziś po paru minutach cięcia drzewa piła zgasła. Chciałem odpalić na nowo, ale szarpak stoi dęba. Pomocy, jak można sprawdzić co się stało? Piła marki lider RC4114. Rozkręciłem obudowę szarpaka i szarpak działa prawidłowo. Natomiast słychać, że ten wiatraczek trze o coś, chodzi, ale w jednym miejscu się zacina.
Z tego co wiem to chyba jest to koszyk sprzęgłowy, takie coś które wchodzi od razu w napęd kosy w tą głowice ze sznurkami poprzez wałki w środku rurki.
Witam, to warto to jeszcze naprawiac jak np zatarty silnik?
Tak jak poniżej.
Nie mogę poćiągnąć za szarpak jest zablokowany? To czegoś tu nie rozumię najpierw piszesz że słaba iskra a teraz że szarpak zablokowany. To jak stwierdziłeś słabą iskrę?
Witam wszystkich. Mam taki problem w agregacie Tagred TA 1500 uległ zatarciu silnik ( zablokowało szarpak), prawdopodobnie było zbyt mało oleju w silniku. Do tego czasu chodził super, jednak małe niedopatrzenie i teraz koszty niepotrzebne...Chce zakupić zestaw naprawczy tłok, pierścienie, cylinder, sworzeń i samemu to zamontować. Mam pytanie jaki to...
Trzeba odkręcić szarpak i sprawdzić, innej możliwości nie ma, tym bardziej na odległość.
Musisz odkręcić, szarpak i plastikowa osłonę cylindra. Możliwe że wpadła tam jakaś śrubka lub podkładka, chwycił ja magnes i blokuje kolo magnesowe.
Silnik 430, 520? Jeżeli silnik był naprawiany przez serwis, to chociaż powinien być odpalony i sprawdzony czy np. nie łapie lewego powietrza, albo gaźnik nie jest ustawiony zbyt ubogo. Chyba, że silnik nie ma właściwego chłodzenia i zaciera się w wyniku temperatury. Chociaż... Kupiłem kiedyś kosę Texas CG260B ze złomu, bo mam taki sam model i potrzebowałem...
Cz autor mógłby wszystko to jakoś uporządkować, chodzi mi dokładnie np o ten fragment, zresztą nie tylko o ten fragment wypowiedzi: Próbowałem odkręcić, ale nie mam pojęcia jak. Najpierw w środek wsadziłem klucz trzpieniowy H8 Bo na filmie widać co innego. Wszystko jest rozkręcone i "niby" działa, być może nie do końca. Bo troszeczkę nie rozumiem, czy...
Nie ma tam żadnej regulacji. Mechanizm tego kółka wydarł się i I pasek przez pół obrotu idzie po dnie kółka a kolejne pół obrotu idzie po zewnątrz przez co się blokuje. Brat chciał odpalic silnik to urwał sznurek szarpaka bo po prostu silnik był zablokowany.
Klin sprawdzisz wykręcając świecę i wkładając grudy sznurek do cylindra tak żeby zablokować tłok (cześć sznurka ma wystawać żebyś go później mógł wyciągnąć). Najlepiej zdjąć szarpak ale można próbować z nim. Jeśli szarpak będzie obracał magneto mimo zablokowanego tłoka to sprawa jasna klin a raczej całe koło do wymiany. Czegoś podobnego nie czytałem...
A możesz powiedzieć więcej co należy odkręcać aby go zdjąć jeszcze tego nie lukałem więc chciałbym szybko i sprawnie tam majstrować. Druga sprawa u mnie wał się kręci, zdjąłem część przedłużenia na wale została ta od silnik tylko i tam kręci się spokojnie wał tylko tym szarpakiem nie da rady pociągnąć. A jak padła mi kosa to gdzieś w okolicy silnika...
Odkręć szarpak i sprawdź czy da się obrócić wałem. Może tylko sznurek się zablokował.
Łańcuch da się zdjęć bez odkręcania sprzęgła - trochę tylko trzeba nim pomanewrować i wychodzi. Jeśli już musisz sprzęgło odkręcić, to można zablokować wał z drugiej strony, od strony szarpaka. Może to nietechnologiczne i nieprofesjonalne, ale da się - o ile pamięta się, ze jest tam lewy gwint.
Piła ta wyprodukowana została w Chinach, może nieco w lepszym wykonaniu. Jeśli chcesz sprawdzić tzw. szarpak, to wykręć 4 wkręty w osłonie, zdemontuj ją i oceń co blokuje linkę szarpaka (zwykle awaryjne te szarpaki). Z drugiej strony tj. od napędu łańcucha też możesz odkręcić 2 nakrętki M-13 i ściągniesz osłonę łańcucha. Sprawdź, czy w pile jest olej...
Dzień dobry Panowie :) Dokładnie po 3 latach użytkowania doszło do poważnej awarii tej kosy. Podczas pracy nagle zgasł silnik. Kilka dni wcześniej wymieniałem pękniętą sprężynę sprzęgła i pomyślałem, że może pękła druga, której nie wymieniałem, a jej fragment zablokował koło magnesowe. Pracę dokończyłem inną kosą, a następnego dnia przyjrzałem się tej...
Witam. Zakupiłem dziecku mini guada z silnikiem jak na alegro http://allegro.pl/silnik-pocket-mini-qua... Problem jest taki że syn pojeździ przez około 10 minut i quad gaśnie. Nie można go odpalić a w ogóle to nie można pociągnąć za szarpak tak jak był zablokowany. Dodam że silnik jest bardzo gorący. Jak ostygnie...
Na zasadzie koła rowerowego z wolnobiegiem. :D Tylko że wolnobieg jest też po lewej stronie. HybriPed - posiada blokadę wolnobiegu. Dwa bolce zakładamy i mamy zębatke zablokowaną, wyjmujemy bolce i jedziemy rowerem bez oporów sprzegła i łańcucha. https://www.youtube.com/watch?... Axle Kit Free Wheel - silnik odpalamy szarpakiem. A po wysprzęgleniu...
Takim dużym też odkręcisz, to nie jest mocno skręcone. Zawsze jakoś zaczepisz ten klucz o elementy sprzęgła, nie musi wchodzić w te wycięcia. Zablokuj tylko wał kawałkiem sznurka, jest wielokrotnie opisywane na forum, jak to zrobić.
Czyli co, jednak lepiej sprawdzać na odciążonym. Fajnie, jak już pisałem, całe życie się człowiek uczy. Dziękuję. Amortyzatory też sprawdzasz bujając budą? Ciekawe co masz zamiast rolek, pewnie ślady zablokowanych kół na szutrze. Nigdy i nigdzie nie twierdziłem, że szarpak jest najlepszy. W miarę sprawny i rozumny mechanik poradzi sobie też łyżką/łomem/breszką....
Dziękuję. To ja też widzę. Tylko jak to odkręcić, próbowałem w śrubę włożyć imbus odpowiedniej wielkości a także torx i nic nie pasuje. Żeby odkręcić nakrętkę muszę czym zablokować śrubę. Nie chcę kaleczyć tłoka, wiem że niektórzy blokują skok tłoka w otworze na świecę. Czy jest jakiś sposób na odkręcanie tej nakrętki. Nie mam wiedzy na temat budowy...
Witam też jestem ciekaw innych konstrukcji zawsze można jakiś pomysł zaczerpnąć ,co do obróbki grubych metali to trzeba jakoś kombinować jak się nie ma takich wierteł czy rozwiertaków zawsze można zrobić jakiś wytaczak tylko potem troszkę jest zabawy z ustawianiem bo profesjonalny to jest regulowany z podziałkami a tu trzeba mierzyć i liczyć no i cena...
Kolego zdemontuj "szarpak" i sprawdź jego działanie, może uległ uszkodzeniu. Przy okazji poobracaj wałem silnika (dla ułatwienia wykręć świecę), by sprawdzić, czy tłok nie blokuje obrotów. Po odkręceniu tłumika możesz ocenić stan cylindra i tłoka z pierścieniami. Sporo informacji na ten temat znajdziesz w internecie. Sprawdź też, czy głowica z żyłką...
Wydaje mi się, że nie jest aż tak tragicznie. To chyba wina gaźnika, trzeba rozebrać, sprawdzić zaworek iglicowy, może się zawiesił, ewentualnie wyregulować. Sprawdzałeś czy jest iskra? Może popełniasz błąd przy uruchamianiu, ssanie masz cały czas zamknięte? Ssanie włączam tylko jak chcę odpalić..ale iskry nie sprawdziłem..na razie może nie będę ruszał...
Szarpak jest ewidentnie od tej piły, pasuje jak ulał. Natomiast piła dostaje iskrę dopiero przy wyższych obrotach, dlatego też boje się, że w ogóle nie będę jej w stanie odpalić. Te obroty, gdzie pojawiała się iskra uzyskałem podczas szarpnięcia bez świecy. Musiał mieć dość dużą prędkość, żeby przeskoczyła. Nie wyobrażam sobie osiągnięcia takiej prędkości...
Najpierw ustaw zapłon, ma być 3mm przed GMP. Miałem przypadłość z tym silnikiem, że po pęknięciu pierścieni i zablokowaniu silnika przestawił się wał, i były później problemy.
Albo mechanik plecie głupoty albo ty coś przekreciłeś. Uszkodzona usczelka albo pęknięta głowica nie jest wstanie zablokować odpalania. Tylko jakby się nalało do cylindra i pech chciał że akurat jak stał w suwie pracy lub ssania ,wtedy jest tzw hydrolock czyli zablokowanie wału bo nie jest wstanie sprężyć cieczy. Ale wtedy wał stoi deba ( w jedną stronę)....
Witam Widzę, że brak jest w miarę rzetelnych informacji na temat agregatów prądotwórczych Kruzer tak więc pomyślałem, iż będąc posiadaczem takowego generatora napiszę co nie co - no to zaczynamy: Kilka dni temu przyjechał do mnie Kruzer TH3900. Dziś wytargałem go z pudła. Pierwsze wrażenie - hmm... "ładny". Ale żeby nie było tak różowo to na stronie...
Ty musisz poszarpać bębnem łapiąc za jego krawędzie bo mogło pęknąć dopiero jedno ramię krzyżaka a jak pęknie 2 to bęben opadnie w zbiorniku. Najlepiej jeżeli masz kogoś do pomocy z domowników to niech ktoś złapie w rękawicach koło pasowe po zdjęciu paska napędowego a Ty przez otwarte drzwi pralki szarpaj bębnem. Jeśli usłyszysz stuki lub wyczujesz,...
Byłbym szczęśliwy gdybyście podali chociaż rozwiązanie, żeby w ogóle otworzyć pralkę, bo pranie w środku cały czas zalega Odłącz pralkę od prądu, zdejmij górną pokrywę i spróbuj odblokować rygiel od wewnątrz. Bo kilku próbach powinno się udać. Nie szarp za klamkę, bo nic nie wskórasz.
norbert czy na 100% nie wystąpi żaden błąd kiedy podczas jazdy sterownik straci zasilanie? I czy silnik odrazu zgaśnie czy będą jakieś szarpania autem? Dodano po 19 Znalazłem też na Cobrze że można zablokować pompe paliwa przewód bodajrze niebiesko/czarny, przerabialiście może tą blokade, co z błędami czy nie wyskakują jeśli podczas jazdy ją zablokujemy...
Nie wiem czy wiesz ale żeby wymienić pompę oleju to trzeba ściągnąć aluminiową część miski olejowej a żeby to zrobić to trzeba zrzucić skrzynie biegów. Do sprawdzenia smoka wystarczy zdjąć stalową część miski ale pompy wyjąć się wtedy nie da. Koszty nie są małe. Błąd mówi o tym że nie reaguje wałek rozrządu - zmienne fazy. W opisie błędu jest B więc...
Okazało się, że bęben pralki był zablokowany przez kamień kotłowy i nalot. Udało się wszystko rozebrać, bęben udało mi się uruchomić, ale od zablokowania ucierpiał albo panel, albo silnik. Nie będę się już szarpał, nie opłaca się. Pralka idzie na złom niestety. Była rocznik 2005, więc i tak nieźle przepracowała. Bardzo dziękuje za wszystkie podpowiedzi.
Witam! Może ktoś z Was spotkał się z poniższym problemem, a mianowicie: Pralka nastawiona na Bawełna lub Bawełna szybkie po zablokowaniu drzwi, obraca w prawo (około 100obr na min) 5 razy z krótkimi przerwami (całość trwa ok 1,5minuty) , następnie około 5 razy szarpie elektrozaworem po jednej sekundzie i dopiero wtedy rozpoczyna się właściwy pobór...
Jeśli w sterowniku silnika pojawia się błąd, to korekty są zablokowane.
Witam serdecznie. Nie mogę doszukać się, aby był poruszany niżej wymieniony temat. A więc posiadam silnik 3.0 ASN Audi A4 B6 o przebiegu 370 tysięcy. Ostatnio dość dynamicznie podróżowałem, zaczęło szarpać obroty. Dojechałem do domu, auto zgasiłem. Po jakimś czasie auto odpaliłem i przejechałem dosłownie 30 metrów. Auto zgasło i już nie pali. Zablokowało...
Wg opisu to bym szukał problemów: - Ze świecami żarowymi (plus przekaźnik, czujnik). Dymienie na zimnym. - Następnie błędy w magistrali CAN. Mogliście podłączyć nieprawidłowo jedną wtyczkę i zablokować magistralę. Problemy powyżej 2200. - Wtryski mechanicznie, ale i elektrycznie, regulacja dawki, ich wprogramowanie, złączki.
Nie jestem specjalistą od AT, ale miałbym pewne obawy czy skrzynia "jest szczęśliwa", kiedy przy prędkości kilkudziesięciu km/h przerzuca się z D na N i z powrotem. Natomiast, z całą pewnością, jest to skrajnie niebezpieczne ze względu na możliwość zablokowania kierownicy (jak w panice będziesz się z nią szarpał nie zdołasz przekręcić kluczyka w stacyjce,...
Czy podłączyłeś zasilanie do silnika na krótko, by sprawdzić sam silnik? Jeśli z powodu zablokowania nie ma możliwości zdemontowania zaparzacza, to nie szarpaj na siłę, bo uszkodzisz. Nie wiem, jak w tym modelu, ale w starszych modelach w takich przypadkach trzeba było rozebrać zaparzacz i wykręcić śrubę, która trzyma złącze podajnika wody, bo to blokuje...
Niestety nie. Masz to samo?
Da się to zrobić dostając się od góry do elektro blokady, należy przewlec sznurek za bolcem i pociągnąć mocno w przeciwną stronę. Coś podobnego jak to ale sznurek mocowałem od wnętrza pralki i szarpałem w drugą stronę. https://youtu.be/Y1FXeGKAEAg?t=100
Zablokowala sie pod bembnem (okolo polowa kartki) reszta wystawala i bez wiekszych oporow i szarpania wyciagnalem kartke do gory. Czy mogla obetrzec bemben??? Czy mozna to jakos zregenerowac??? Pozdrawiam.
no ok zobaczę do pompki a myślałem też ze zatankowałem paliwo w którym była woda i może przez to się tak dzieje bo naprzykład dzisiaj jechałem dobrze chodził później przerywał i zgasł próbowałem chwilę rozrusznikiem kręcic i dalej lipa później kolega trochę mnie popchał odpalił i dojechałem do domu czyli wnioskuje że może to być woda z benzyną co wy...
Z błędów wychodzi że EGR się zacina i może powodować szarpanie i gaśniecie. Najłatwiej zablokować przepływ z EGR do kolektora ssącego na górze silnika - metalowa rura łączy się z czarnym plastikiem za pomocą np. szpachelki. Jak będzie ok trzeba demontować zawór EGR.
To, że na zimnym silniku silnik raczej nie otwiera EGR nie znaczy, że ten nie mógł się zblokować w pozycji uchylonej. Chyba zgodzisz się, że jeżeli tak byłoby to na zimnym by szarpał, a na ciepłym byłby spokój? Jeździłem z zablokowanym EGR ponad dwa lata i uwierz mi mimo potencjometru nie daje żadnego błędu. Fartem zablokował mi się w pozycji zamkniętej....
Częstą przyczyną zablokowania się bloku jest brak smaru na trzpieniu dolnego sita(silnik nie ma siły sita przesunąć) . Jeśli już blok nie powróci do pozycji bazowej nigdy nie szarpiemy gdyż to tylko pogorszy sytuacje ( wygina się wtedy trzpień zaworu bojlera element z dwiema czerwonymi uszczelkami i "fajka " bloku zaparzającego nachodzi na krzywy zawór...
No niestety też mnie dopadło to uszkodzenie i taki komunikat. Żeby wyjąć blok zaparzający musiałem go w zasadzie rozebrać w ekspresie - szarpanie może doprowadzić do ułamania króćca który doprowadza wodę do tej jednostki ( schowany w głębi ekspresu za jednostką centralną ). Po poruszaniu dźwignią napędu i wyczepieniu się z tego króćca wyjąłem całość....
Witam, mercedes cls 2006r nie mogłem po odpaleniu ruszyć z garażu .zapaliła się lampka ABS i ESP po włączeniu biegu nie reagował na jazdę w przód ani w tył , wyłączyłem kluczyk i jeszcze raz odpaliłem i problem znikł tylko nie na długo .... po wyłączeniu auta znowu zablokowało jadę i te same lampki się zapaliły .... mechanik w trasie pokasował błedy...
EGR sie nie zablokował ??
Prawdopodobnie zalany został cylinder olejem z miski olejowej wskutek przechylenia kosiarki. Sprwdź poziom oleju czy nie masz za dużo. Nie szarp sznurkiem bo możesz uszkodzić silnik. 1. Spuść olej z miski 2.Odkręć świecę i zobacz czy nie ma tam oleju. 3. Jeśli tak to wypłucz benzyną/wylej 4. powoli ciągnij sznurem tak aby tłok poszedł do góry aby wszystko...
A nie przytrzasnąłeś klapą czegoś? Kiedyś szarpałem sie z klapą w astrze h, a okazało się, że klient przytrzasnął wykładzine.
jak są jakiekolwiek obiekcje co do stabilności połączenia to lepiej biosu BMS nie ruszać, tak mi się przynajmniej zdaje, niech pechowo się przerwie w połowie i bms nie wstanie ja dałem spokój z moim kabelkiem na bazie tego ustrojstwa MODUŁ KONWERTER USB TTL CH340G RS232 ARDUINO https://allegro.pl/oferta/modul-konwerte...
Witam. Problem z tym TV polega na tym, że po włączeniu tego odbiornika do sieci, jest wysokie napięcie, jest dźwięk, natomiast są zablokowane katody, brak wizji obraz jest ciemny. Po dłuższym czasie pojawia się obraz. Podczas pomiarów napięcia katod w szczególności katody R, po przyłożeniu końcówki miernika do tej katody natychmiast pojawia się obraz....
Zobaczymy ile pożyją te co teraz mam (NGK, tylko że trójelektrodowe). Dobre opinie też czytałem o Bosch Platinum, dobrze podobno się sprawują. Samochód obecnie jest w naprawie, sprawdzają go pod kątem w/w błędów Update: Co się okazało? Zablokowany sterownik silnika. Najprawdopodobniej to było przyczyną wszystkiego, obecnie trwa walka z jego odblokowaniem....
Zdjąłem tapicerkę i poruszałem wszystkimi ciągłami i później zacząłem szarpać za całe drzwi i wkońcu się otwarły. Okazało się że pekła taka sprężynka, która jest przymocowana na drzwiach w zamku. Dzięki wszystkim za pomoc :D
Podłączyłem do innego Boscha series 4, ale z silnikiem PSM, a nie BLDC, tylko taki miałem. Od 10 lat wszystkie silniki w pralkach Bosch / Siemens to PMSM. Zakręciło, ale bardzo dziwnie, tak jakby szarpało zamiast łagodnie kręcić. Skąd pomysł, że silnik - silnikowi równy? Ps. Dobra rada na koniec -> zostaw silnik w spokoju (bo faktycznie będzie uszkodzony).
Albo zapolować na jakiś ściemniacz i zablokować go w położeniu ok 110V - czyli szarpać prawiesinusa w obydwu półokresach.
Jeśli jest to automat, to kluczyk można wyjąć tylko w pozycji "P" (parking). Przez szarpanie kluczykiem można uszkodzić stacyjkę.
Ale - jak napisałem - trochę trudno jest zablokować wózek - próbuj szarpać sznurkiem mocniej , słabiej ( ale ogólnie konkretnie) i pod różnymi kątami ale w kierunku skrzydła - i przyjrzyj się czy to oczko, przez które przechodzi sznurek - w ogóle się za sznurkiem przesuwa. Jeśli rusza się o jakiś centymetr ale od razu się cofa (a powinno pstryknąć i...
To garaż podziemny w bloku. Temperatura grubo na plusie. Szarpałem ręcznym, pompowalem nożnym, ruszałem przód tył - nic. Stoi jak wryty.
W skrzyni AG4 w trakcie zmiany biegów na krótko zapinany jest lock-up. 1H-1M > 2H-2M > 3H-3M > 4H-4M. H - sprzęgło pracuje na "poślizgu", M - sprzęgło zablokowane przez lock-up. Po czwartym biegu sprzęgło zablokowane na stałe. Na Vcds lub VagCom w blokach jest to widoczne. Zaś w 5HP19 jedynka i dwójka pracuje na "poślizgu" sprzęgła. Skrzynia przechodząc...
Igła raczej pasuje bo pracowałam na niej bez zarzutu, i na kilku innych również, w momencie kiedy igłą się podnosi jest bardzo daleko od chwytacza, nie jest w stanie pociągnąć jej tzn zahaczyć. Może opiszę jak to się stało: Szyjąc maszyna się zablokowała i mogłam mocniej szarpać materiałem z nitka z bębenka.
Niestety katalizator umarł,przynajmniej na to wygłąda czyli zablokował wypływ spalin.Usunąć.
Witam, Ostatnio mam problem z moim dostawczakiem - Citroen Jumper 3.0 2010r. Bus ma problemy z odpalaniem - przydusza się i szarpie Zaczęło się to z 4 miesiące temu. Pierwsze objawy szarpania i przyduszania. Nie były jednak tak odczuwalne i jakoś na początku nie zwróciłem na to zbytnio uwagi. Kiedy objawy zaczęły się nasilać, stwierdziłem, że zajadę...
Kontrolki na liczniku nie przygasają. W samochodzie mam LPG, włączenie lub wyłączenie gazu nic nie zmienia w objawach. Teraz silnik znowu nie odpala, jak kręci rozrusznik, to są takie momenty, jakby silnik nagle gwałtownie stawał, jakby mechanicznie się zaciął. Przebieg: 180 tys. Wersja silnika: iE. Ale po takim zablokowaniu kolejny rozruch - i znowu...
Czy jest ten silnik nowy? Miałem ten sam problem, zadzwoniłem do centralnego serwisu i... okazało się że nie zwolniłem hamulca silnika. Normalnie jest zablokowany, silnik ciężko chodzi a ponadto odcina iskrę.
Ja zablokowalem poduchy na sztywno, i dalej. Za duzy luz w skrzyni moim zdaniem po duzym przebiegu.
Ale w tak małej wkrętarce szarpać 600 Nm? Wrzeciono i tak nie jest całkowicie sztywno zablokowane, poza tym było to 600 Nm z kraju kwitnącego ryżu... Jak się boisz tej metody, to wkręć do uchwytu duży klucz imbusowy, by nie ryzykować złamania, takie coś zresztą nawet widziałem w instrukcji jakiejś wkrętarki.
Witam. Mam problem z tylnym pasem bezpieczeństwa. Ostatnio musiałem położyć oparcie tylnej kanapy (coś przewoziłem) i potem złożyłem oparcia (dzielone są) do pozycji wyjściowej. Niestety nie zauważyłem, że prawy pas ułożył się na uchwycie oparcia i przyciąłem pas. Zacząłem się szarpać z plastikową blokadą oparcia, ale w tej chwili albo się urwało albo...
Po kilku sekundach (pewnie jak magnetron zaczyna emisję) zaczyna coś nią 'szarpać', rozjaśniają się i przygasają niektóre(??) cyfry wyświetlacza, z wnętrza dochodzi buczenie (w normie), ale o zmiennej głośności. W sumie grzeje, ale przyszła właśnie na to. Po rozebraniu stwierdziłem zablokowany silnik wiatraka. Oczywiście jego naprawa nic nie dała. Czy...
Dzięki Szahal78, kupiłem dzisiaj 2 uzywane cewki i zobaczymy. Jak jutro dostanę to napiszę o efektach. Nic nie uszkodzę albo nie zablokuję? Pozdrawiam
Witam Mam problem ze skrzynią biegów automat jest to czterobiegowa skrzynia.Napoczątku zazeła strasznie szarpać gdy włanczał się czwórka,póżniej szarpnięci było coraz silniejsze aż wreszcie gdy przeskakiwał bieg na czwórke to jakby się zablokowało coś i od tamtej pory jeżdziłem do 80km/h,wczoraj niechciała się wbić trójka.Prosze opomoc.
w pierwszych momentach szarpie, i strzela w filtr. któryś z zaworów wydechowych się zablokował i wypuszcza spaliny dolotowym
Witam mam problem tego typu jechałem wczoraj i zgasło mi najpierw radio później cała deska rozdzielcza zapaliły się błędy kierownica się zablokowała aż w końcu samochód zaczął szarpać jakby przestał dostawać paliwo i zgasł i już wgl nie odpala jak wsadzam klucz to wydaje dziwny dźwięk jakby alarm ale nie do końca dziękuję ślicznie za pomoc .
Sprawdź: czy bęben się obraca i czy obraca się równo oraz czy czuć opór paska z silnika, który opasuje również koło bębna. To trzeba zobaczyć. Odkręcić górny blat, poświecić i zobaczyć. Mógł spaść pasek silnika, ale to by nie szarpało bębnem. Może być bęben zablokowany i nie da się go obrócić, wtedy działa zabezpieczenie to posprawdzaj.
Luźne poduszki, niedokręcone przeguby etc. Trzeba wejść pod auto i oblookać. Wszedłem pod auto z pomocnikiem, Generowałem ten stuk probujac ruszac przod tył, no i padło na okolice prawego koła. Prawy przegub przy szarpaniu nim postukiwał. Po podniesieniu samochodu, zablokowaniu ośki koło ma spory luz (przod tył) zanim zacznie "ciągnąć", natomiast lewa...
po rozmowie z pracownikiem Vaillanta dowiedziałem się, że nie można tak robić, bo woda może być za gorąca. jednak dzisiaj pomyślałem jeszcze o czymś takim, że można zastosować zawór drójdrogowy z termostatem, który będzie podawał na piec wodę o temp. np 20-30 stopni - nie będzie za gorąca dla pieca ale też nie będzie zimna, więc piec nie będzie musiał...
jak zablokować koło zamachowe . Tak partyzancko można jakimś grubym wkrętakiem na wieńcu zębatym koła zamachowego po wyjętym rozruszniku np. zależy jak to tam wygląda.
Problemy, które opisujesz, sugerują, że masz do czynienia z poważnymi problemami w układzie zasilania paliwem lub układem wtryskowym w Twoim samochodzie. krótkie techniczne podsumowanie: 1. Szarpanie na zimnym silniku i wysokie chwilowe spalanie: Szarpanie i bardzo wysokie chwilowe spalanie (40-50 l/100 km) mogą wskazywać na problem z wtryskiwaczami...
Boję się, że wypychając wał a trzymając za obudowę pęknie plastik w miejscu tej tulei mosiężnej (mimo blachy, byłbym pewniejszy tego rozwiązania gdyby dać blachę od strony wirnika), bo będzie i siła wprasowanego łożyska i siła koła zębatego. Myślałem dziś czy nie jest to wkręcone na lewym gwincie na klej do gwintów. Trochę to "szarpałem" ale chyba jest...
endriu233 - mógłbyś coś więcej napisać? Cz to była wina sprzęgła alternatora? Jeśli tak, w jakim było stanie? Ślizgało się czy też było zablokowane na sztywno? Jeśli nie, co było przyczyną drgań? Pozdrawiam.
Witam. Mam duży problem z tą pralką. Wczoraj po skończonym praniu zablokowały się drzwi. Pralka jest odłączona od prądu i to nic nie zmienia. Nie można ich otworzyć. Nie chcę szarpać za klamkę na chama bo ją urwę. Robiłem to z czuciem i nic to nie daje. W środku mam wyprane ciuchy i zanim przyjedzie serwis to mi to zgnije. Muszę się jakoś się z tym...
Nic się w siłowniku nie zablokowało (skoro wyrwał kawałek bramy znaczy ciągnie jak trzeba). Sądząc po rdzy i śladach malowania - sprawa stara - po prostu szarpało, szarpało i wyszarpało. Napraw konkretnie - daj na ten rachityczny profil jakieś nakładki z płaskownika, pospawaj jak się należy (i wyłap wszystkie pęknięcia). Jedyną rzeczą zapobiegawczą,...
Samochód jest z 2006 roku. Dzisiaj mechanika olśniło,że EGR jest zawieszony. No i trzeba było tak od razu - zablokowany EGR lub urwany zawór EGR to typowa usterka w tym silniku. (Chodzi oczywiście o urwany grzybek lub dźwignię na osi siłownika wewnątrz zaworu)
Temat uważam za zakończony. 3.2. Autor tematu, po uzyskaniu odpowiedzi będącej rozwiązaniem problemu, jest zobowiązany zamieścić podsumowanie ze wskazaniem rozwiązania oraz zablokować wątek poprzez kliknięcie w przycisk rozwiązano.
Otwórz prawe drzwi i będziesz widział gdzie są wkręty . Odkręć to co się da a reszta metodą szarpania . Po demontazu tapicerki awaryjne otwarcie tzn rozpie.... zamka w drobne kawałki . Możesz jeszcze spróbować go popryskać jakimś preparatem np wd-40 . Ale coś mi się wydaje ze tylko siłowe rozwiązanie .
Czyściłem całą głowice. wyciągałem walki żeby obejrzec krzywki. Walki ustawione. Kolega ma racje. Trzeba zablokować przez wizjer z dwóch stron. Pytanie co do ustawienia paska rozrządu . Czy znak ma koła pasowego ma się zgrywać z trzpieniem nad kołem ( taki jakby przegub kulowy ) czy do wystepki pod miejscem skręcania obudowy rozrządu ? Ponoć tłoki mają...
Zobacz dolot powietrza do filtra. Mogła zablokowac się dzwignia zimne/ciepłe powietrze. Miałem taki przypadek w astrze 14nz z lpg.
sprubuj otworzyć z zewnątrz metodą szarpania,strzelania z klamki przy opuszczonej szybie pomagaj od środka. Prawdopodobnie pękła sprężyna zamka lub jest blokada dziecięca a klamka zewn jet uszkodzona.
TAK , należy wyregulować . Jeszcze bardzo ważne jest , aby sprzęgło wracało do samej góry , czasem słabnie sprężyna i nie wraca . Jak sprzęgło jest u samej góry , to biegi powinny być całkowicie zablokowane ( znaczy dźwignia zmiany biegów ) i żadne szarpanie nie powinno doprowadzić do wyluzowania .
Nie nie kolego to szarpanie to gotująca się woda wewnątrz piecyka i tu jest twój problem. Moim zdaniem nie ma obiegu przez piecyk sprawdź wszystko i pamiętaj jak kilka razy wyłączy sie przez przegrzanie to zablokuje sie na stałe i trzeba będzie interfejsem odblokować.
W kluczyku do stacyjki. Jeżeli masz dwa oryginalne klucze to spróbuj pojeździć na tym drugim - jeżeli ustąpi to znaczy coś jest z chipem w kluczu. A z tego co wiem to zablokować się tego nie da - zbyt łatwo dałoby się ukraść samochód. Pozdro MAGIR
Panowie prosze o pomoc. Mam problem ze swoim audi i niewiem co juz robic . Prosze o pomoc Audika jak sie rozdrzeje zaczyna szarpać traci na mocy i falują obroty. Błedy ktore wyskoczyły na Vag to 17831 Bank1 Układ powietrza wtórnego 17978 Centralka silnika zablokowana P0172 Mieszabka B1 za bogata 17698 Czujnik czynnika Chłodzacego 17811 Układ recyrkulacji...
może to byc wina gażnika, np dziurawy pływak w komorze pływakowej, zablokowana przepustnica drugiego przelotu, powodujące zbytnie wzbogacenie mieszanki paliwowo-powietrznej, ale nagłe przerywanie i szarpanie przemawia raczej na kłopoty z zapłonem pozdrawiam
Program SQ 24 wersja 1.02 oraz 2.06 nie ma możliwości czytania błędów.Jeżeli podpinasz to najwyższa wersją czyli 2.06 obsługuje wszystkie starsze wersje gdyż niższą wersją możesz doprowadzić do zablokowania komputera gazu.
Kolego oprócz ww. uwag - należy też sprawdzić, czy podczas koszenia trawy nie okręcił się przy szpuli z żyłką sznurek, drut lub powój, który zablokował Ci napęd w kosie. W takim przypadku sprzęgło odśrodkowe będzie się ślizgać i będzie szarpać kosą.
Zarówno prowadnica jak trzpień znajdują się w zestawie naprawczym.Jeżeli nie powiększę otworu prowadnicy to po kilku miesiącach trzpień się zablokuje bo jest zbyt mocno spasowany.Dlatego ostatnio pozwoliłem sobie go powiekszyć o 0,5 mm.Być może tak jak napisałeś mogłem trochę przesadzić z tym 0,5 mmm.
szarpak zablokowany elektryczny szarpak naprawa szarpak
nadajnik niskich częstotliwości telewizor smuży protokół obdii
Czy lodówka może zakłócać PLC? Analiza problemu Jak wyłączyć automatyczną kompresję nowych folderów w Windows