Witam! Jeżeli przy pochyleniu wieży na bok czyta dobrze to wskazuje na uszkodzenie - zacieranie silnika napędzającego płytę. Pozdrawiam.
oddaj to komus kto sie na tym zna. Np jakis serwis motocyklowy. chyba śmieszny jesteś taki serwis bierze 2-3 razy tyle ile to badziewie jest warte nowe. No to zostalo tylo wy***ic to na zlom i kupic cos markowego. 3.1.9. Rozpowszechnianie treści ironizujących, prześmiewczych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku szacunku do innych Użytkowników...
A zapchana odma nie powoduje wzrostu ciśnienia w komorze korbowej do tego stopnia że następuje wyrównanie ciśnienia pompy oleju z nadciśnieniem w komorze korbowej co skutkuje zatarciem silnika?
Możliwe, że zaciera się silnik a powodem będzie brak oleju w silniku. Innym powodem może być ocieranie cewki zapłonowej o koło zamachowe.
Witam. Prawdopodobnie zaciera sie silnik napedu tależa. Wymontuj z mikroweli i podłącz na krótko, wtedy sprawdzisz czy też się zacina jeżeli tak najlepiej wymienić na nowy silniczek
Rozkręć cały moduł wycieraczki, przeczyść styki i oś spryskiwacza - lubi się zacierać i blokuje ruch silnika.
Na jaw wychodzą informacje, że oleje 0W20 i 0W16 zacierają silniki, a zastosowane były tylko ze względu na emisję i normy euro. Ja bym się nie zastanawiał tylko wymieniał. Ale poczytaj sam i sam podejmij decyzję.
Wkładanie dużego bezpiecznika grozi pożarem instalacji elektrycznej. Dobrze podejrzewasz prawdopodobnie zaciera się silnik dmuchawy. Aby wyciągnąć silniczek nie musisz demontować nagrzewnicy . Dmuchawa znajduje się za schowkiem pasażera odkręcasz 3 wkręty i powinna wyjść.
Witam serdecznie. Takie objawy ma silnik który się zaciera.
Możliwe, że pompa zaciera się jak jest rozgrzana. Miałem kilka takich przypadków w wózkach widłowych (czterocylindrowe perkinsy, pompy rotacyjne). Z tym, że silniki gasły po nagrzaniu. Pompy były sprawdzane w WSK Poznań i nie stwierdzili usterki, jednak oni sprawdzają przy temperaturze paliwa 40°C. Dopiero za drugim razem sprawdzili przy wyższej temperaturze...
Jak to testowałeś , rozłączyłeś silnik ? Może się zacierać to nie pierwszy przypadek jak capstany są suche :)
Zacierające się silniki wzywane są na akcje serwisowa. Silniki 2676 lf51do53 Dodano po 3 Panewki bez ołowiu to moim zdaniem ściema choć wymieniam profilaktycznie. Powód zacierania z doświadczenia jest inny
Chodzi o to, że chyba mam za słaby (stary) akumulator na uruchomienie silnika. Rozrusznik kręci, ale nie chce zapalić i podczas kręcenia wyskakują błędy ABS itp., typowe dla Fiata, związane ze starym akumulatorem. Chodzi o to, czy jak kręcę, to nie zacieram silnika, bo patrząc na bagnet olejowy, to nic nie pobrało z miski (gdy pobiera pompa oleju, to...
Sprawdź łożyska panewki na silniku, potrafią się zacierać i występuje taki objaw jak opisujesz.
Witam, Panie robson75, jednym z powodów nieodpowiedniej pracy pompy cyrkulacyjne w instalacji ciepłej wody użytkowej jest uszkodzenie wirnika pompy. Domowym rozwiązaniem problemu może się okazać zdjęcie pomp z rurociągu i wyczyszczenie przede wszystkim wirnika z osadu który mógł nagromadzić się w instalacji (stąd głośna praca pompy i zacieranie silnika)....
Wlasnie chodzilo mi o diesla, ale z tego co slyszalem to nafta zaciera silniki. No ale jakby tak dolewac mixolu?
To co to za ulep, że na 1:50 się zaciera? WSK na 1:50 się nie zaciera.
A na ciepłym ma iskrę? Jest szansa że po prostu impulsator się przegrzewa (a jest w silniku). Jak się nagrzeje, przestaje podawać sygnał, więc moduł zapłonowy nie daje iskry. Ewentualnie po prostu masz za słabe smarowanie i zacierasz silnik.
Może tez się zacierać.
Mechanizm napędu wycieraczki się zaciera i silnik nie daje rady. Ja wymieniłem cały elemęt i zaczeło działać prawidłowo
Zaciera się.cylinder aluminium.
I jak się to ma do wymiany silnika? Wymieniał bo pewnie miał zatarty, trochę późno na szukanie przyczyny, ale zapewne jak większość właścicieli MANa już wie co podobno jest przyczyną zacierania się silnika. P.S. W MANach E6 zazwyczaj już nie ma co frezować po awarii...
Podobno w tych Toshibach zacierały się silniki i radzę też mieć to na uwadze.
Maź znajduje się na korku. I nie jest to płyn chłodniczy. Przekonany jestem że to jest skroplona woda do oleju. Jednak czy dłuższa jazda ją usunie czy bezpiecznej wymienić olej, te auta lubią zacierać silniki więc wolę dmuchać na zimne, tym bardziej że już raz miał problem ze smarowaniem w czasie mrozów.
Nikt mający dostęp do internetu tanio nie sprzeda. Jest dużo warty, choć cały czas się psuje, zaciera. :)
Witaj Jeżeli miałeś "piski" z okolic wentylatora to ewidentnie silnik zaciera się na tulejkach. Musisz go zdemontować i zobaczyć dokładnie co jest źle i dosparować tulejki. Później zobaczymy co z jego ewentualnym sterowaniem. Pozdrawiam p.s wymiania filtra pyłkowego była jak sądzę przypadkiem że wentylator normalnie pracował
Silnik Ci się zaciera na tłokach - niedopasowane.
To zawor jednokierunkowy do odsysania gazow z odmy.Chodzi glownie o odessanie wilgoci przy niskiej temperaturze a przez to nie skraplanie sie wody (czesta przyczyna zacierania silnika-lod w misce).Przy wiekszym podcisnieniu za przepustnica gazy z odmy zasysane sa do kolektora. Praktyczna rada-przy temp. ok 0 i ponizej trzeba zajrzec do grubego przewodu...
Podobna sytuacja mi się przytrafiła, klient sam zmieniał rozrząd w VW i nie dokręcił panewek wałka rozrządu (swoją drogą po cholerę je ruszał?)! Objawy były identyczne.
NIE zrobisz tego w samochodzie !. Jest tu na forum temat jak człowiek wymieniał 4x silnik w Mercedesie, zacierały się przy próbie odpalenia, bo firma regenerująca nie wyczyściła m.in chłodnicy oleju. U Ciebie, po takiej awarii trzeba rozebrać silnik na śrubki, wyczyścić wszystkie kanały olejowe (karcher +kompresor) i składać wszystko od nowa, czyste,...
Ktoś odnalazł przyczynę, wtopiłem 50 tys. zł w remont i silnik znowu się zaciera na wolnych obrotach. Dodano po 41 Ktoś odnalazł przyczynę, wtopiłem 50 tys. zł w remont i silnik znowu się zaciera na wolnych obrotach po 6 godzinach pracy.
Trochę nie na temat, ale jak szukasz 2.0 diesla, to zwróć uwagę na temat uszczelki smoka pompy olejowej w tych silnikach - z wiekiem twardnieje, puszcza powietrze zamiast oleju i zaciera silnik. Warto profilaktycznie wymienić po zakupie
Słyszałem że zacierały sie silniki,jakieś problemy ze smarowaniem i po 2006 roku to poprawili
Diagnostyka tych silników jest trochę skomplikowana. Zacieranie się pomp w tych silnikach jest dość powszechne. Najłatwiej jest to zaobserwować na nagrzanym silniku kamera termowizyjna lub termometrem optycznym. Pompa która się zaciera wydziela więcej ciepła a sprawdzenie pomp polega na tym że podłącza się do listwy tylko jedna pompę - na listwie otwór...
Może zasysało mu lewe powietrze i drobinki z powietrza za każdym razem zacierały silnik? Tak strzelam bo u siebie ostatnio zobaczyłem,że króciec trochę się odkręcił i dyndał gaźnik :/ Skoro 4 razy się cyl zatarł to znaczy, że cztery razy coś robił źle albo jakiś negatywny czynnik występuje cały czas. Jak silnik był docierany? Metodą jak w instrukcji...
Spróbuj wpuścić parę kropel oliwy do smarowania maszyn do szycia na panewki silnika .Prawdopodobnie zaciera się silnik i zwalnia obroty a to powoduje wzrost temperatury i w konsekwencji zadziałanie bezpiecznika termicznego.
ok już rozumniem jutro przeczyszcze łożyska i musze jeszcze zeszlifować trochę korbowody żeby były lżejsze i tłok wyporowy musze trochę uszczelnic ale powiem że dzisiaj położyłem go na kubku z wrzącą wodą pod krórym palił się lekko gaz i silnik zaczoł chodzić ale wolno może jak go zelrze to zacznie chodzić szybciej PS jak wykonałeś tłok wyporowy?? bo...
Zapomniałem dodać. W skuterach japońskich i italiańskich wyjątkiem są silniki Piaggio HiPer2 chłodzone powietrzem produkowane od początku lat '2000. Zaczęto w nich montować jakieś chińskie tłoki niskiej jakości (można je poznać po oznaczeniach selekcji), które puchły i zacierały się w nowych skuterach. W dodatku dziwnie blokowane gaźniki 17.5 mm doprowadzały...
Czyli takie pomiary pomimo wykazujące prąd nic nie znaczą. Tak to jest mylące i wydaje się że silnik dmuchawy uszkodzony. Jakieś 2 miesiace temu wymienialem juz caly rezystor. Warto by było jednak sprawdzić silnik ,może zaciera i to powoduje uszkodzenie rezystora .
Sprawdziłem za Autora jaka powinna być mieszanina benzyny i oleju w okresie docierania silnika. Instrukcja zaleca stosunek 1:16. Także kolego wcale nie dziwne, że zaciera się silnik. Nowy tłok i pierścienie, prawdopodobnie niedobrane wymiarowo do cylindra (wymiary naprawcze), a kolega leje sobie mieszaneczkę taką, jak do dotartego silnika. Kolega prosi...
Ciekawy sposób odpalania i zacierania silnika -bez chłodnicy. Jak się nie znasz, to lepiej nie mieszaj. Sprawdź masy.
Na mojego nosa to silnik pompy do wymiany ,może się zacierać.
Nie przesadzaj, zacierają silniki tylko Ci którzy nie mają wiedzy żadnej (blondynki). W szkole uczą że do dwusuwa miesza sie olej z benzyną w stosunku 1:30,1:50. Wiec trzeba sie napracować przy tym zacieraniu niestety. Szkoda że nie jeżdżą już syrenki, trabanty. Trwałość marki i niemarki jest różna i to nie podlega ocenie.
Na dmuchawie powinny być tranzystory od sterowania często gdy zaciera się silnik to właśnie one się palą poza opornicą .
Wczoraj byłem u magika, który powiedział, że daje sobie uciąć rękę przy łokciu, że to zatarty tłok i że w tym silniku E270 zazwyczaj 3 tłok się zaciera. Czy ktoś słyszał taką teorię?
ale wiekszosc odłacza przewod od czujnika cisnienia oleju i cieszy sie długa jazda . po odpieciu jak pamietam trzeba go podpiac na stale do masy. A jak już się nacieszy tą "długą" jazdą to zaciera silnik i dziwi się z jakiego powodu. Tego typu porady na forum są szkodliwe.
Orginalny pasek w tej pralce, to firma optibelt ; wymiary: 7,5 x 4,5 x 1320 Li . Szukaj w hurtowniach nie z częściami AGD, ale w hurtowniach z paskami i łożyskami - możesz taki pasek zamówić, przecież to Warszawa... Pozdrawiam. PS. Możesz sprawdzić sprzęgło silnika, czy aby nie zaciera się (w zakładzie przezwajania silników). Nowy, orginalny pasek powinien...
Jak to nie pomoże pojadę do warsztatu na zmierzenie ciśnienia oleju. Załatw to od razu bo równie dobrze może być winny czujnik jak i możliwe, że właśnie zacierasz silnik.
Wydaje się oczywiste, ale podpowiem, Bezpiecznik nie uszkodził się bez powodu. A jeśli nie było zwarcia to powodem będzie nadmierny opór mechaniczny, czyli inaczej zacieranie sie silnika. Trzeba coś z tym zrobić.
Wolff to jest silnik TDI tu podciśnienie robi pompa, która nie ma wpływu na prace silnika chyba ze sie zaciera i wtedy wpływa na prace silnika. Może zacząć od początku jak bardzo wahają się obroty, (w jakim zakresie) teraz sobie przypomniałem maiłem audi b4, w którym dawka była zbyt wysoka i wolne obroty raz były równe raz spadały, wystarczyło podać...
To może dołożę motor 2.0dtl z Opla, padający EGR no i pompa w której zaciera się nastawnik i pali sterownik
Do autora tematu: W moim przypadku zacieranie silnika w jednym przypadku było spowodowane gażnikiem o mniejszej średnicy gardzieli, zbyt mało mieszanki smarowało układ korbowo tłokowy.
Jesli tuz przed wylaczeniem stycznika prad wzros do kilkunastu amper to mozliwe ze masz gdzies luzny przewod i zanika jedna z faz lub silnik sie blokuje, zaciera.
Niestety opisy wskazują na zacieranie silnika. Czyli można podejrzewać, że tłok po nagrzaniu puchnie. Teoretycznie oczywiście demontaż, ocena stanu części, wyciągnięcie wniosków i montaż. Praktycznie można by próbować docierania, czyli bez opbciązenia i przy niskich temperaturach. Nie znamy twoich możliwości technicznych.
i czy można rozpoznać na przykład, ze pompa pracuje? A widzisz wałek rozrządu? Dół się rozchlapie i jakoś nasmaruje, ale przy braku smarowania góry, bo pompa nie podaje oliwy na klawiaturę, tam może się zacierać. Silnik odpali tylko wtedy gdy doleje mu oleju, nawet niewielką ilość,
Remonty silników które mają duży współczynnik moc/masa lub duże obroty maksymalne w polskich warunkach warsztatowych są bardzo ryzykowne. Każdy mechanik, który pierwszy raz odpala silnik OM651 zaciera go, problem jest w tej pierwszy raz zastosowanej do tego pompie olejowej. Mercedes po wprowadzeniu tego silnika, na gwarancji miał tyle napraw, że do...
Skąd pomysł o zacięciu turbiny? Objawy sugerują zacieranie się silnika...
Witam. Posiadam taki napęd od kilku lat i miałem problem przy pierwszym uruchomieniu . Zgrzyt ,pisk i wolna praca ,po rozkręceniu doszedłem że zacierają się łożyska ślizgowe silniczka ,oliwka i smar i jest OK. Może i tobie zaciera silnik a elektronika wybija.
Da się ustawić zapłon bez lampy stroboskopowej, ale nie będzie to precyzyjne ustawienie. Na kole magnesowym powinna być odpowiednia kreska, tak samo na czujniku. W odpowiednim ustawieniu tłoka przed GMP, kreski mają się pokrywać. Odpali. A tak wgl to ilość oleju w paliwie, w głównej mierze zależy od jakości oleju. Jak lejesz jakiś mixol to lepiej lać...
Ciśnie na hebel a ona jedzie zamiast hamować prądem,bo pola ma odwrotnie. To dlaczego z manetki nie jedzie do tyłu (hamuje)? W/g Twojej logiki. hulajnogę z zatartym silnikiem Zacierają się, Koleżko, silniki spalinowe. W elektrycznych odklejają się magnesy. Zamiast od razu zapytać na Forum jak naprawić taki silnik, a było o tym tu sporo, urządziłeś...
zaciera się silnik obracający plytę...........
(at)Sebastian_M26 Do odpływu, przecież nie na dywan. Nie rozumiem co kto ma zrobić. Dźwięk przy napełnianiu jakby się silnik zacierał. Trudno, żeby obcięło przy rozłączonym bezpieczniku.
Gaśnięcie po nagrzaniu, to objaw zacierania silnika. Ten jest dwusuwowy czy czterosuwowy? Po nagrzaniu może też się psuć układ zapłonowy. Szczególnie podatne będą wynalazki z elektroniką. Kondensator zapłonowy też może być podatny na wysoką temperaturę. Słabnie izolacja w kondensatorze, słabnie izolacja kabla WN i fajki. Musisz zaobserwować czy po zatrzymaniu...
Pisałem o tym, że w takim stanie silnik nadaje się do wyrzucenia z powodu właśnie mocowania trzymacza do obejmy. Oryginalnie jest to zagniatanie w kilku miejscach po okręgu na prasie podczas montażu silnika w fabryce. Jeśli z jakiegoś powodu trzymacz panewki wyskoczył to niezmiernie trudno jest umocować go ponownie ze względu na materiał z jakiego zrobiona...
Jak mocno mu dałeś po dwóch garach!!!- może w maluszku zabrałeś dech???- jak pali rano, a jak rozgrzany po długiej jeździe?? Myślę iż się zaciera silniczek? 126p-to nie Subaru!!!!!!!!!!!!!! Zaciera silnik!!! to ja bym juz dawno zatarł silnik. Malucha to ciezko-bez oleju pojedzie. Sprawdz cewke.
Przyczyn może być wiele a teraz można tylko gdybać. Może to być nawet nadmierny luz na tłoku w cylindrze. Tak silnik będzie trzymać kompresje. Tłok z za dużym luzem może się klinować i cylindrze i zacierać w miejscach podparcia. Dlatego np. w wysilonych silnikach 2T motocyklów krosowych trzeba często wymieniać tłoki jeśli nie chce się uszkodzić cylindra...
Gasnąć od tego nie powinien, falować w sumie też nie. Jeśli zawór będzie się zacierał silnik będzie zmieniał odgłos pracy. Będzie albo bardzo miekki, albo będzie pracował twardo "klekotał jak stary diesel na zimno". Moga przy tym być ubytki mocy i kopcenie na jasny kolor, szczególnie przy zbyt późnym zapłonie.
szczotki są w miarę o kej, kończą się już Nie są okej, skoro się kończą. Należy je wymienić Są zużyte do tego stopnia, że pył szczotkowy osiadł na całej pralce. Nawet na elektronice. Elektronikę oczyść z czarnego kurzu. szczotki (...) dociskają do wirnika. Właśnie widzę jak dociskają było słychać, jakby silnik zacierał. Wklej zdjęcie tych szczotek...
Jak kopiesz silnik wyczuwasz pod nogą wyraźną kompresję? W tych silnikach lubił się zepsuć napęd pompki oleju, jaki i sama pompka i kłopoty gotowe, zacierał się silnik.
Witam. Prawdopodobnie zaciera się silnik pompy spustowej skoro nie startuje za każdym razem i trzeba czekac aż ostygnie.
Początek zacierania się silnika wycieraczek.Radzę rozebrać i przeczyścić.
Z opisu wnioskuję że stojan silnika pompy na wskutek wycieków spuchł powodując zacieranie wirnika. Hałas łożysk świadczy o wycieku na uszczelniaczu.. Silnik pompy wraz z uszczelniaczem do wymiany. W razie problemów pomogę na pw.
Kolego Q200 piszesz, że użytkujesz tą pralkę kilka lat i dopiero od jakiegoś czasu zaczęła pracować głośniej? Chyba o to Ci chodzi jeśli założyłeś temat na forum. Pompa spustowa zawsze będzie pracowała głośniej jeżeli w zbiorniku nie będzie wody. Piszesz, że gdy w pralce jest woda to również praca pompy jest podobnie głośna, a w to trochę trudno mi...
Kurcze, w śrubowym podobnie brzmiało, jak kierunek obrotów był zły. Ale to chyba niemożliwe (?). Masz jednofazowy? Nie brakuje mu oleju, nie zaciera się oby?
Witam Wysoki dzwiek ale podczas pracy czy jak? Dzwięk z układu sterowania czy silnika. Jak podczas pracy może silnik się zaciera (Łożyska). Pozdrawiam
czesc mam taka sama kamere ale moja jeszcze chodzi .ale jest the remove casette.podobno to jakies kolko capstaina.ale w canonie chca wymieniac cala podstawe wraz z silniczkiem .Mi mowiono ze sie zaciera silnik. Na forum mowia ze to kolko zebate.Jak mozesz pomoc to daj znac na GG9140382.Jak sprawdziles ze te czesci padly?
No to właśnie czasem motor może być bardziej nagrzany, czasem mniej. Tak może puchnąć tłok, co zwiastuje lekkie zacieranie się silnika. A on chłodzony powietrzem, no crossik czyli pewnie w palnik dostaje równo :P . Jest jeszcze taka szansa, że może impulsator w silniku świruje pod temperaturą. Jednak to jest dość mocno naciągana hipoteza :/ .
Jeżeli mineralnym to raczej bym odradzał ponieważ oleje syntetyczne i półsynetyczne mają właściwości czyszczące wiec po wlaniu oleju półsyntetyku do silnika który był zalany mineralnym mogło by spowodowac że np. stracił byś cisnienie w układzie smarowania chyba że bedziesz wymieniać wszystko na nowe.--- Co za idiotyzm? Czy syntetyk wypłuka kąpozycję...
Może się silnik zacierać.
zaczął zacierać się silnik w dwusuwowej pompie spalinowe A co to oznacza? Skąd wiedza o zacieraniu oraz jakie są objawy? Być może niepotrzebnie rozbierzesz i powstanie problem ze złożeniem. Jeśli silnik pracuje radziłbym więcej oleju i praca na małym obciążeniu przez jakiś czas.
Obawiam sie ,że zaciera sie silnik capstan (panewki). Albo do wymiany panewki albo capstan.
Ewidentnie używka, po samej sworzniu widać i krawędziach. na moim tłoku mało widać te rysy i podobno przez to będzie się zacierał silnik, bo nie będzie smarowania Teraz powiedzą wszystko żeby tylko sprzedać. Zależy jaki masz cylinder nominalny czy szlif ,zmierz suwmiarką średnicę tłoka i będziesz wiedział na 100%, ale najlepiej kupić nowy dla pewności...
A nie jest to przypadkiem dźwięk przypominający początek zacierania się silnika w laserze? Pozdrawiam Danielossss
Moim zdaniem przyczyną tego może być niewłaściwa mieszanka paliwowa (zbyt mało oleju w paliwie) i zaciera się silnik, zanieczyszczona głowica i cylinder ( brak należytego chłodzenia) lub usterka cewki zapłonowej, która pod wpływem ciepłoty "dostaje przerwy" w dostarczaniu wysokiego napięcia.
Prawdopodobnie zaciera się silnik który obraca płytką, miałem coś takiego w swojej wieży.
Zaciera się silnik. Sprawdź pasek napędowy. Najlepiej go zdejmij i spróbuj obrócić kołem pasowym silnika.
No tak tylko, że te silniki nie zacierają się w skutek zużycia tylko prawdopodobnie jakiegoś defektu w budowie modułu olejowego. U mnie brakowało kawałeczka plastiku na tym zaworku pod filtrem i podejrzewam, że to przez to.
Końcówki cięgien wycieraczek bardzo często rdzewieją i zacierają się. Silnik trafiając na zwiększony opór przegrzewa się.
Jak dymi ale trochę to brak paliwa ale jak mocno dymi to może być problem ze smarowaniem silnika i zwyczajnie się gdzieś zaciera (obracająca panewka poniekąd o tym świadczy).
Ten ze zdjęcia to z EXC 250? W takim stanie jest warty więcej niż 100 zł, szkoda tylko że to wersja blokowana pod homologację. Do crossówek 2T kupuje się dedykowane dyfry lub komplet dyfer+tłumik, koszt rzędu 1000-1500 zł za nowy. Trzeba pamiętać że każdy dyfer zmienia charakterystykę silnika, może pogorszyć lub nieco poprawić osiągi w zależności od...
A silnika jesteś pewien? Czy driver grzeje się w momencie obrotów płyty? Wszystkie modele Philipsa (i nie tylko) nagminnie "chorują" na zacieranie się silnika spindle.
Wiem że to nie świeca,a jest irydowa kolega jest mechanikiem sam miał nie jeden motor i ma .Sam mi powiedział że na gaźnik patrzył jest dobry, świece sprawdzał też jest ok. a nie wspomniałem że wkładkę od filtru powietrza wymieniłem na nową. Kiedy tak czytałem opisy podobnych zjawisk w necie, często padają wskazówki gaźnik do czyszczenia lub zacieranie...
Myślę że pilarka nie była całkowicie sprawna, gdy ja wypożyczałeś. Trudno będzie teraz coś udowodnić. Pamiętam podobny przypadek, wtedy do cylindra wpadła śrubka mocująca przepustnicę do osi. Ten "serwisant" nawet nie zadał sobie trudu aby wydmuchać ten cały syf. Jeżeli remont tego gaźnika był też tak robiony, to na skutki nie trzeba było długo czekać....
Łożyska się zacierają. Rozbierz i wymień.
Co to za model dysku ? Przyczyn takiego zachowania można upatrywać w uszkodzonej elektronice , zacieraniu łożyska silnika , uszkodzeniach głowic/talerzy/firmware-u . Po tym opisie można się tego tylko domyślać . Pozdrawiam .
Witam, nie bez powodu pytałem wcześniej o przebiegi, proszę złożyć napęd bez silnika i kółek zębatych tylko z kołem głównym i przekręcić nim, ma się kręcić lekko w obie strony, lubią się zacierać w obudowie.
Może silnik zaciera się na panewkach? Miałem taki przypadek w podobnie wyglądającym łuczniku. Zdjął bym pasek i sprawdził czy silnik lekko się obraca. https://obrazki.elektroda.pl/4648258400_...
Pewnie wcześniej silnik już się zacierał, a teraz złapalo tłok całkowicie...troche wilgoci.....Bez rozebrania silnika trudno diagnozować. Możesz tylko wykręcić swiecę, nalaę do cylindra pare cm³ oleju np. maszynowego, a po zdjeciu osłony wentylatora spróbować pokręcić wałem.
Witaj! Zdejmij talerz i nasmaruj łożyska silnika oraz rolki.Takie zjawisko występuje jak zaciera się silnik. Po oczyszczeniu osiek składaj smarując 1 kroplą oleju od maszyn do szycia na ośkę. Przy okazji rozbiórki sprawdź części gumowe. Pozdrawiam Miro.Nasz
Wstępnie można stwierdzić przegrzanie silnika, zapewne w wyniku zubożenia mieszanki (stosunku paliwa do powietrza). O oleju LS+ krążą pogłoski, że przyczynia się do zacierania silników. Co ciekawe, znalazłem taki opis: Only Husqvarna HP or LS+ two stroke oil should be used in Husqvarna products. Husqvarna HP two-stroke oil must be used when mixing E10...
zacieranie kompresor wyciagarka silnika silnika dogrzewanie silnika silnika
aster klimatronik makita ładowarka dc18rc manuał seria
sterownik roweru elektrycznego prędkość roomba bateria
Lokalizacja bezpiecznika zapalniczki w Mercedesie Vito Tourer 2024 Brak dopływu paliwa w Mercedesie E320: przyczyny i diagnostyka