Bo ja to już nie mam nerwów na po szarpywanie, coś dużo też mi pali, nie odpala od strzała, tylko po obrocie wałem. Przestały działać mi światła na automacie też i czasem sam potrafił się zamknąć. Obstawiam sterownik, że coś z nim się dzieje, bo chodzić chodzi na wszystkie gary, no i czasem przy ruszaniu czuć takie szarpanie i w reakcję jazdy po dotknięciu,...
Wyczyść MAP SENSOR ,zawór EGR może się zacinać -w środku jest iglica która ulega korozji i to powoduje awarię EGR. Najlepiej diagnostyka komputerowa -jakie błędy są no i przy okazji test EGR.
hi -czy egr faktycznie się domyka ? - czy masz możliwość sprawdzenia tego fizycznie nie komputerem - te egry mercedesa lubią się zacinać, z tyłu egr jest taka plastykowa zaślepka,zdejmij i zobacz czy dźwigienka chodzi bez zacięć - nie pamiętam ale czy nie ma tam czasami adaptacji egr ? - co do tej temperatury z delphi(nie można wierzyć w to co pokazuje...
Witam temat już stary ale dam odpowiedź odnośnie mojego przypadku zaczął szwankować egr (zacinał się na półksiężycu) po wymianie na drugi wszystko wróciło do normy.
Witam Do sprawdzenia: Czujnik ciśnienia MAP. Czujnik położenia wału Zawór EGR- może się zacinać i dławić silnik.
Klapa sterowana elektrycznie ma delikatne szpary. Ktoś w końcu wpadł na to, że będzie się tam zbierał nagar z oleju i spalin z EGR. Ciasno spasowana od nagaru szybciej by się zacinała, co kończyłoby się obcięciem plastikowych ząbków w przekładni silniczka. Klapy starszego typu, sterowane podciśnieniem, domykały się szczelnie, ale tam nie miało co się...
Na forum ktoś zwalczał ten problem i tam przyczyną była układ chłodzenia EGR, któryś zawór gruszka się zacinała i ucieka ciśnienia doładowania. Musisz poszukać autor to chyba Viper?
Auto z 2004r. 136KM Mam problem z powracającym błędem przepływki p0101.W aucie tym nie działa egr który się zacinał i został zaślepiony.Zawór egr posiada czujnik położenia.Auto po wykasowaniu blędu przyśpiesza ok.gruszka turbiny chodzi płynnie,podciśnienia sprawdzone.Katalizator drożny.Dziwi mnie to że jakby to była wina stojącego egra to czego nie...
Potwierdzam na 100%, to była wina EGR, który nawet po czyszczeniu się zacinał, nie pracował jak trzeba i to powodowało kopcenie na czarno przy obciążeniu ;) Uff, dobrze, że to nie wtryski, pozdrawiam i dziękuję.
Witam dziękuję wszystkim za pomoc jak kolega wcześniej pisał okazał się uszkodzony EGR dopiero jak kupiłem za 3 razem teraz orginalny GM szarpanie ustało dziwny przypadek bo nie było błędów wychodzi na to że EGERY co podmieniałem też się zacinały temu myślałem że to nie egr na 100 % może komuś pomoże ten dziwny przypadek jak mój bo nawet mechanicy nie...
Jeżeli eyczydcisz go to nie ma potrzeby adaptacji ale jeżeli ECU komunikuje zła pozycję EGR to najpewniej zacina się na łożysku silnika EGR . Znany problem EGR w 1.6 HDi jak i też nie łącząca wtyczka przy samym zaworze.
EGR wyczyściłem ostatnio bo się zacinał i był zaślepiony, ale czy na zaślepionym czy tak jak teraz wyczyszczony to nic się nie zmieniło, przepływomierz tak samo i przepustnica też wyczyszczona.
Witam Czy masz czysty EGR ? On czasem może się zacinać i dławić silnik spalinami.
Jak wywala EPC. To problem ze sterownikie silnika. Jak odłączyeś wtyczkę EGR i pracował normalnie to już przyczynę znasz.... EGR lambda i MAF czy Map sensor podaj do ECU parametry paliwa powietrzu spalin. EGR ma za zadanie utrzymać ekologię w obiegu spalin. Jak któryś z nich szwankuje to są problemy z spalaniem i Komp robi sam autokorekty serwisowe...
Te błędy nie powodują takich objawów jak u ciebie - nie wpływają na obroty . Zacinający się egr, masz wtedy bład za niskiego ciśnienia doładowania i auto gaśnie, obroty też falują.
Załóż z powrotem te stare graty, posprawdzaj bezpieczniki i odłącz kostkę od drzwi, które naprawiałeś. Pokasuj i odczytaj błędy od nowa. Co do silnika, zawory EGR często się zacinały lub wyłamywały się w nich zęby z zębatek, więc do sprawdzenia. Kostka drzwi - chodzi o tą na słupku, tak? Nowa czy jakaś używka z innych drzwi?
Sory, że odnawiam temat. Może komus sie to przyda na przyszłość, gdyż miałem ten sam problem. Przy mojej Almerze zacinał się zawór EGR, a dodatkowo był mocno zabrudzony czarną ,,mazią,, - (połączenie oliwy z turbiny + spaliny), zanieczyszczony był też dolot łączący kolektor a zawór. Polecam zaślepić miedzianą blaszką wlot spalin EGR-u (który jest przed...
Witam sprawdź zawór EGR może być zalepiony i się zacinać
Problem dotyczy sterownia turbiny . zawór sterujący akuratorem przez podciśnienie , sprawdzić zwór przez wysterowanie zewnętrzną przystawką PWM obserwować vac turbina się może też zacinać " tj łopatki" lub egr zacięty P1250 w D4D ma wiele twarzy (:
na benzynie też to występuje? Jeśli tak to sprawdź EGR bo może się zacinać, albo go zaślep
witam . piszesz ze zapala sie swieca zarowa i traci moc to jest tylko recyrkulator spalin ktory sie zacina EGR, kup nowy w servisie ! ja mam ten sam problem juz 3 wsadzilem . a teraz turbina do naprawy jeszcze mi zostala . pozdr zbyszek
Odepnij wtyczkę od EGR-a i zobacz czy skasujesz błąd i próba odpalenia. Często zacina się EGR w pozycji otwartej i stąd problemy.
Zajrzyj do EGR. Grzybek lubi się tam zacinać.
Egr pracuje prawidłowo? przy zacinaniu się objawy będą podobne. Zaslep go na próbę. Obstawiam, ze powoli umiera. :-)
Puszcza jakiś dym z wydechu podczas tego zjawiska? Zawór EGR może się zacinać. oddać go do żyda Nazwy narodowości się pisze z dużej litery.
Proponuję zajrzeć w zawór EGR, turbina po regeneracji, to już niestety nie fabryka ,raz dałem turbinę do regeneracji MB VITO 2,2CDI , zajechałem do Belg, z powrotem vito wracało na lawecie, dwa tygodnie po reg. turbo się rozpadło.Wracają do tematu mamy Smarta 900cdi czasami też tak zakopcił ,okazał się uszkodzony zawór EGR ,zacinał się czy był zawalony...
P1412 Exhaust gas recirculation (EGR) valve - seized nie wiem czy dobrze przetłumaczę ale chyba chodzi o to że EGR się zacina mówie nie jestem pewien tłumaczenia biegle angielskim nie władam. Pozdrawiam.
Wyrzuć ten "komputer", bo głupoty pokazuje. Najprawdopodobniej EGR się zacina w pozycji otwartej, stąd gaśnięcie silnika.
Objawy jak w przypadku zacinającego się EGR (lub zablokowanie w pozycji otwartej lub zamkniętej). Obawiam się, że czyszczenie pomoże tylko na jakiś czas.
Ja miałem takie problemy, kiedy zacinały mi się kierownice na turbo. Poprzez otwór do EGR wpuszczałem MR Muscle do piekarnika i zostawiałem na chwilę. Potem ruszanie kierownicami poprzez założenie strzykawki na wężyk do gruchy i po kilku razach chodziło jak nowe. Do tej pory - 6 lat spokój.
Witam! Jeśli to jest silnik 136KM to pewnie uwalony jest czujnik na turbinie (czujnik położenia ssawki turbiny), na początek to do sprawdzenie, lub zawór ERG jest elektroniczny, lubi sie zacinać lub uszkadzać. Pozdrawiam.
Możliwości jest dużo, np. nieszczelności albo zacinający się EGR itp.
Egr jest elektryczny. Przepustnice sprawdzałem strzykawką i chodzą płynnie, nie zacinają się.
Kieruj się do N75, one się potwornie zacinały w tych autach, zwłaszcza, jeżeli miałeś jakąś delikatną nieszczelność (tak jak ja na EGR) i syfiło pod maską, to podciśnieniowy N75 zasysał to. Rozbierając go potem do mycia, sporo sadzy wyleciało i gąbeczka była zabita. Też łapałem notlaufy i zacinało się, lub nie wstawało wcale.
Umyłeś, OK. Tylko jak to się ma do jego prawidłowego działania, może się nie domykać, zacinać, etc. A sterownik nie kłamie :D
Z doświadczenia, bo też kiedyś miałem tą astre. Na ciepłym zawór działał na zimnym się zacinał. W tym przypadku na pewno to nie EGR, wywaliło by kontrolkę check engine.
Mam jedno pytanie dotyczące czyszczenia EGR w silniku diesla 2,0 101KM . Dziś go zdemontowałem z samochodu i już jest prawie wyczyszczony specjalnym preparatem w sprayu. Gdy części mechaniczne bezpośrednio po czyszczeniu były mokre to ten języczek , który jest na sprężynce chodził ładnie lekko i wracał w swoje pierwotne położenie. Jednak po 2 godzinach...
Możesz zdjąć wtyczkę. Te zawory tak się psują, że zacinają się od sadzy. Na jakiś czas pomaga czyszczenie.
Witam. Usterka usunięta. Powodem był zacinający się EGR.
Dzieje się coś , jakieś błędy , jak nie to wydmuchaj sprężonym powietrzem i zakładaj .
Witam. Mam problem z dymiącym VW Golfem 6, silnik 2.0 TDi CFHC. Po wymianie DPF na nowy, zaczął dymić później. Następny był EGR, bo się zacinał i wtryski. Nie ma żadnego błędu, po sprawdzeniu na VCDS. Dawki spalania były sprawdzane. Czasami tak dymi, że po jakimś czasie, zapala sie DPF a następnie wchodzi w tryb awaryjny.
Dodatek uzupełniony? Po czyszczeniu dpf w sterowniku wpisana wymiana na nowy? -nowy EGR (zamienik) Sprawdź czy się nie zacina, nowy nie znaczy sprawny.
Problem rozwiązany, jednak był zapchany popiołem, po ponownym praniu powrócilo zycie. Podejrzenie padlo na zacinający sie egr.
Problem rozwiązałem, winny wszystkiemu egr- ktoś założył zamienik z niskiej półki , który się zacinał, kupiłem drugi używek ale oryginał i problemu już nie ma.
Egr chodzi ładnie. Otwiera się bez żadnego zacinania. Przewód podciśnieniowy od turbo sprawdzony-jest ok. Dolot turbo bez uszkodzeń. Rura od turbiny do silnika cała, nigdzie nie jest pęknięta, nigdzie nie ma przedmuchów.
Fakt jest taki – jedziesz z dieslem do mechanika, bo coś nie domaga silnik etc. I słyszysz, jak z magicznej kuli: komplet wtrysków + pompa CR + turbo = złoty zarobek dla mechanika, a tam np.: zacinający się EGR męczy silnik, a Ty na dzień dobry pakujesz kasę. Stopień nieuctwa u naszych polskich mechaników to jest plaga – najlepiej klepać VAGa i nic...
Witam, sprawdz EGR i sterowanie nim. EGR jest na kolektorze ssącym i może się zacinać a zawór nim sterujący zamocowany jest na ściance grodziowej razem z czujnikiem różnicy ciśnień (który też często pada). Pozdrowionka
Miałem ostatnio taki sam przypadek w nissan primera 2006 2.2 silnik i zacinała siE kierownica turbiny sprawdził bym też i wyczyścił najpierw egr i podciśnienia
Markower , gdybyś udzielał się więcej na elektrodzie , to wiedziałbyś że EGR ze zwrotną na ECU , "regeneruje się" przy pomocy ; jednego tranzystora , dwóch diod impulsowych i dwóch oporników , które odpowiednio skonfigurowane wpina się we wtyczkę do EGR , a co bardzo ciekawe za cholerę nie zjawi się błąd zaworu. Takie rozwiązanie odkryto i opisano w...
Witam. 3004 AGR: Pozostała odchyłka regulacyjna Położenie zadane klapy według czujnika stosunku uruchomienia nie zgadza się z położeniem rzeczywistym zgodnie z zestykiem hermetycznym. Do sprawdzenia AGR (EGR) prawdopodobnie się zacina,dosyć częsty przypadek.
Zawor w listwie paliwowej to po pierwsze a po drugie czy aby nie zacina sie egr
Twój problem nie jest związany z tym czego dotyczy temat. Sprawa jest poważniejsza i jest usterką. Zacząłbym od wyjęcia i sprawdzenia EGR'a. Może się zacinać. Trzeba obejrzeć przepustnicę. Jak jest mocno zapaprana, to tym bardziej skupiłbym się na EGRze. Oczywiście może być to jeszcze coś innego. Trzeba szukać. Przydałby się interfejs. Czy świeci "check"...
Wygląda na zacinający się EGR. A w elektrozaworze sworzeń lekko chodzi?
Ja bym zaczął od wymiany pompy niskiego ciśnienia (przerabiałem to u siebie), a jeśli to nie pomoże to pozostaje zacinający się EGR (demontaż i czyszczenie). W moim przypadku (MAN TGM 15.250) odłączenie siłownika i podwiązanie go z boku EGR nie rozwiązało problemu, dopiero po wyczyszczeniu auto ożyło. Na uszkodzony EGR może wskazywać słabe doładowanie...
Zawór EGR faktycznie się zacinał. Wymieniłem i w tej chwili nie zdarzyło się żeby się przyciął. MAF to pierwsze co poszło do wymiany, także to raczej wykluczam. Silnik na zimnym pracuje poprawnie, natomiast gdy się rozgrzeje chodzi dużo gorzej. Przy dodawaniu gazu na jałowym w okolicach 1400 obrotów aż uszy bolą, słychać takie metaliczną prace, a wraz...
Zacinający się EGR doraźnie zaślepiony pomógł w 100%
Polecam CleanTEC 106. U mnie pomógł z zacinającym się EGR. Teraz stosuje go regularnie (wcześniej myślałem, że dodatek to zbędny wydatek). Przy regularnym stosowaniu sprawdziłem sobie poprzez kamerkę jak wygląda układ wydechowy i powiem Ci, że jest dużo mniej tego syfu i nagaru, a sonda lambda wyglądała jak nówka przy przebiegu 247 tys km. po kilku...
Stawiam na EGR - zacina się....ale oczywiście na początek DTC :-)
Witam mam na warsztacie Leon 2 1.9 BLS błędy wzkazywały na EGR faktycznie po wymontowaniu zacinał się zamówiłem nowy Pierburg i zanim zamontowałem podłączyłem wtyczkę i wszedłem w VCDS i dałem test elementów wykonawczych i egr nie działa tak samo z adaptacja egr martwy , mam jeszcze inny samochód z identycznym silnikiem na nim wysterowanie działa nowy...
Najlepiej podpiąć pod diagnostykę stawiam na zacinający się zwór EGR
Miałem kilka przypadków gdzie tak jak u kolegi wyżej winny okazywał zacinający się EGR. Po wyczyszczeniu wszystko wracało do normy.
Kontrolka świec pali tylko przy uruchamianiu silnika, wiec z tym jest ok. Za autem nie jechałem żeby mieć jakieś obiektywne porównanie czy kopcie mocniej niż przed naprawa, ale nie robi czarnej chmury za soba. Egr wyczysciłem, nie zacinał się, przy uruchomionym silniku i przegazowaniu otwierał się normalnie. Dolot tez jest szczelny, nie słychać żadnych...
sprawdził jeszcze turbo ze jest ok. Jeszcze wtdy powiedział ze może być od przepustnicy - (prawda ze czasami sie zacinała ale nie zawsze). jednak po wymianie i tak to samo. Auto z DSG7. Brak chipów, egr nie zaślepiony
Jeżeli nic się nie świeci to nie tryb awaryjny, jeżeli problem wystąpi ponownie otwórz maskę i zobacz w jakiej pozycji jest klapa gasząca (taka czarna gruszka na EGR) może ona się zacina. Spróbuj ręcznie popchnąć cięgno w stronę podszybia.
Panowie powiedzcie mi co się stanie gdy odepnę zasilanie - wtyczkę od tego zaworu? Zamknie się/otworzy? Bo autem telepie i gasnie wyskakuje czujnik podcisnienia ale jak odepnę wtyczkę od egr to błąd czujnika podcisnienia znika a auto zaczyna dobrze pracować. Dodam że kolektor dolotowy i przpeustnica maskarycznie uwalone w sadzy co wskazuje na zacinający...
Egr się nie zacina?
Strzelam na szybko, zacinający się EGR (stale otwarty, duszący silnik), objawy będą identyczne w każdym motorze stąd moja opinia.
Opel Astra H 1.6 105 Z16EX1, błąd P1112, zawór elektromagnetyczny klapy krętej - zakłócenia działania - Nowy EGR - Czyszczone kanaliki EGR - Nowa pokrywa z odma - Nowe świece Falują obroty od 750 do 850, nie mam pojęcia, już co jest. Gruszka od klap chodzi, klapy były całe, nie zacinały się. AI: W jakich warunkach występuje problem z falującymi obrotami?...
Sam siłownik egr się zacina, czasami pomaga przemycie, rozruszanie i nasmarowanie tego siłownika pod czarną zaślepką. Swoją drogą co za baran wsadził tam egr, wszystko trzeba wywalać..
Zatkany katalizator ewentualnie zacinający się zawór EGR... Jedż do kogoś innego, aby to sprawdzić....
Faktycznie to dziwne bo dla mnie zacinający sie egr nie ma nic wspólnego z odpaleniem auta. Jest to czysty zbieg okoliczności.
1. Nie ma możliwości skutecznie zregenerować ten zawór. 2. Jeżdżenie z zacinającym się zaworem EGR może grozić poważnym uszkodzeniem silnika.
Witam po przerwie Samochodzik już sprawny winny był zawór EGR (AGR) po podłączeniu do kompa wystąpił błąd w funkcjonowaniu zaworu zacinał się na szczęście po parokrotnym wymuszeniu jego pracy przez kompa przeszło mu (ciekawe na jak długo) w każdym razie od tygodnia jest ok
EGR sprawdzony. Nie zacina. Sprawny.
poszukaj na necie jest o tym dużo. Nie wiem jaki masz tam typ tego EGR czy podciśnieniowy czy elektryczny. Tak pisał jakiś koleszka na forum opla: ''w 2,0 dti są dwa zawory egr jeden jest na podciśnienie wystarczy go wyciągnąć i wymyć a jeżeli chodzi o elektryczny to jest problem bo trzeba wyczyścić wejście do kolektora i sam egr trzeba zdjąć plastykową...
Awarie te mogą skutkować uszkodzeniem sondy lambda (odpowiadającej jakby nie patrzeć za skład mieszanki więc możliwe, że dlatego tracisz moc) Od kiedy to w tym silniku jest sonda lambda? Tu problem z EGR polega na zacinaniu się i blokowaniu zaworu (wskutek mechanicznego zużycia uszczelnień i/lub korozji), jak już się zepsuje to nic z tym nie zrobisz...
czyściłem zawór EGR chodzi rusza się ani sie nie zacina, ściągałem kolektor i czyściłem kanały egr pod kolektorem i teraz nie szarpie tak mocno jak wczesniej ale jeszcze szarpie podczas jazdy i trochę faluje na obrotach i już nie mam pojęcia co to może być i co sprawdzać, świece nowe po głosie chodzi na wszystkie cylindry
Z błędów wychodzi że EGR się zacina i może powodować szarpanie i gaśniecie. Najłatwiej zablokować przepływ z EGR do kolektora ssącego na górze silnika - metalowa rura łączy się z czarnym plastikiem za pomocą np. szpachelki. Jak będzie ok trzeba demontować zawór EGR.
Moze egr się zacina? Jesli ci na nim nie zalezy to moze go całkowicie wyrzuc?
https://obrazki.elektroda.pl/3545302000_... niby pisze ze adaptacja ok a spojrzałem znowu wywaliło 17811 może egr się zacina ? Na których pinach sprawdzić czy się nie zacina 1 i 5?
To nie zaworki wtryskiwacza. Przy dużym wypływie z przelewu byś nie mógł odpalić zimnego. Ciepły by palił od strzała. Przy dużych ilościach paliwa na przelewie pompa nie może nabić ćisnienia z powodu wolnych swoich obrotów, a ma ich tylko 75/min w czasie rozruchu. Nie miałem problemu z dyszami wtryskiwacza w tym modelu. (at)78db78 po jakim przebiegu...
Zacinający się zawór EGR.Do regeneracji albo wymiany.
Zawór EGR był czyszczony z dwa lata temu, pamiętam że sporo trzeba było rozebrać żeby się do niego dostać, więc chyba tak szybko by się nie zabrudził...? Po za tym jeśli to EGR to dlaczego tylko za pierwszym razem nie chce odpalić a jak już odpali raz to potem za każdym razem odpala elegancko, to co egr akurat jak postoi to by się zacinał? Sam nie wiem......
Załóż dobrą przepustnicę, taką w której nikt nie grzebał od 1.2 będzie taka sama, to ten sam silnik z dołożonym jednym cylindrem. W tych samochodach problemów za dużo nie było - w kolejności : -przepływomierz, -zacinający się EGR, -przebijająca cewka, -rozciągnięty łańcuch rozrządu. I to w zasadzie tyle.
EGR się zacina.
Witam Mam takie błędy w moim Dafie xf 106.510 z 2017 roku. https://obrazki.elektroda.pl/8259003900_... Problemy zaczęły się po wymianie pompy wody jakiś miesiąc temu. Została założona pompa firmateca. Na zimnym silniku wyskakuje i gaśnie ostrzeżenie silnika. Jak silnik się nagrzeje to już błędy nie wyskakują. Czujnik obrotów pompy był...
Witam, zacina ci się zawór EGR.
Hej w zafira b 2011 1.7cdti 120 hp pojawia mi się błąd p0400-62. Egr czyszczony, później wymieniony na nowy. Dpf czyszczony chemicznie. Kolektory i układ dolotyowy czyszczony chemicznie i albo wyskakuje błąd, kasuje, jadę i tak w kółko, albo błąd nie wyskakuje ale samochód ma muła strasznego, albo wszystko ok i jedzie normalnie, albo na odczytu widze...
Wydaje się że jednak EGR się zacina, potraktuj oliwką w spraju, zobaczysz efekt.
Dziękuję za odzew :) A możesz mi wytłumaczyć co jest nie tak w podłączeniu tego zaworka? Notlauf nie występuje. Występował na poprzednim silniku ale to przez to, że kierownice turbosprężarki się zacinały. Jak sie tak teraz przyglądam temu zdjeciu to chyba ten wezyk n75 jest czyms zaslepiony,a wiec jak nie ma notlaufu to znaczy ze siłownik chyba jest...
Zawór EGR zacina się (nagar) ewentualnie przewody podciśnieniowe i zawór elektromagnetyczny regulacji EGR. Wyciągnij z zaworu EGR przewód podciśnieniowy i zaślep go np śróbą 8mm i sprawdz jak pomogło to jak pisałem.
może zacina się cięgno? albo EGR brudny.
Miałem to samo w golfie z tym samym silnikiem a powodem był zacinający się zawór EGR.
wrócimy do tematu, przeczytałem jeszcze raz dym czarny i biały, moim zdaniem wtrysk leje ,za dużo paliwa, albo EGR się zacina ( za mało powietrza)
Zobacz czy EGR się nie zacina i na próbę go zaslep.
Może egr się zacina Dodano po 1 Tak bez diagnostyki ciężko powiedziec
Witam. Ostatnio podczas jazdy na 5tym biegu w okolicy 2000 RPM i wciśnięciu pedału gazu w podłogę zapaliła się na niecałą sekundę na czerwono kontrolka check engine, z samochodem nic się nie stało, jechał dalej normalnie, po sprawdzeniu błędu okazał się nim być P0235. Coś takiego stało się już kilka razy (raz na 3cim biegu, reszta na 5tym), wszystko...
Może pomoże. Ja miałem Modneo MK2 1997 1.6 z LPG podobny problem. Przyczyna problemu był wypalający/zacinający się zawór EGR. Po wyczyszczeniu ustabilizowało się to. Może to to?
Witam, mam pytanie: czy paliwo ma wpływ na moc auta? Posiadam auto Opel Vectra C 2006r 1.9 CDTI 150KM i od kilku tankowań tankuję na najtańszej stacji :( Dziś zauważyłem spadek mocy podczas przyspieszania w okolicach 2100 - 2700 obrotów. Obawiam się, że może to być wina turbiny :( Zawór EGR odłączony ponieważ kiedyś się zacinał a narazie nie mam czasu...
Sprawdziles czy zawor. Egr. Się nie zacina? A w bmw możesz spróbować w stacyjke czy kostka nie zaczyma siadać
zacinać laser zacinać klawiatura zacinać skaner
aisan ssanie ciśnienie magistrala oleju sonda lambda jakiej firmy
Vaillant EcoTEC - Kocioł osiąga wyższą temperaturę niż zadana Najlepszy zasilacz Dell do przeróbki na 13.8V 30A